آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

افراد زیادی دوست دارند که فرم بینی خود را مقداری تغییر دهند و نواقص ظاهری آن را برطرف کنند.  اما موضوع مهم این مسئله است که برخی افراد به دلیل هزینه بالای جراحی و دوره نقاهت طولانی مدت و ترس از جراحی حاضر نیستند آن را تجربه کنند . خبر خوشی که برای شما داریم این است که با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبا سازی روش های مختلفی برای از بین بردن مشکلات ظاهری بینی بدون استفاده از تیغ جراحی امکان پذیر می باشد.  یکی از این روش ها لیفت بینی است در این روش بدون جراحی و با کمک بی حسی موضعی با حداقل عوارض شما به نتایج مطلوبی دست خواهید یافت.

لیفت بینی یکی از روش های ماندگار و تاثیرگذار است . برخی افراد  آشنایی کامل با این روش زیبایی ندارند و نمی دانند ماندگاری آن  چقدر است و چگونه انجام می شود؟ و سوالات بیشتری در ذهنشان در مورد در مراحل انجام کار،  هزینه ها و عوارض پس وجود دارد. در  این مقاله ما سعی داریم به سوالات شما پاسخ دهیم و موثرترین و سریعترین روش های زیبایی بینی را به شما معرفی کنیم.

لیفت بینی چیست؟

لیفت  بینی یکی از روش های رفع مشکلات ظاهری بین از قبیل قوس و انحراف بینی و مشکلات تنفسی می باشد.  با کمک این روش ها می توان قسمت های مختلف بینی را تغییر داد. با این روش تناسب بین بینی و اجزای دیگر صورت ایجاد می شود.  با این عمل غیر جراحی می‌توانید مشکلات مادرزادی یا ایرادهایی که به دلیل ضربه خوردن یا آسیب های ورزشی ایجاد شده است برطرف کرد.

این فرآیند به روش های گوناگونی انجام می شود که در آن نیاز به عمل جراحی نیست.  در برخی مواقع بر اساس شرایط شما و مشکلات بینی متخصصان و  جراحی را به شما پیشنهاد می کنند که ما در این مقاله در مورد چگونگی انجام آن ها با شما گفت و گو خواهیم کرد.

 لیفت بینی
لیفت بینی

انواع روش های لیفت بینی

روش های لیفت بینی به لیفت با جراحی و بدون جراحی تقسیم می شود . در روش های غیر جراحی نیاز به بیهوشی نیست و مدت زمان عمل بسیار کوتاه مدت خواهد بود.  در این روش هیچ اثری  بر سطح بینی مشاهده نمی‌شود.  اما مدت ماندگاری آن نسبت به لیفت با جراحی کمتر می باشد.  این عمل برای کسانی توصیه می‌ شود که نمی خواهند از عمل جراحی استفاده کنند در ادامه مطلب در مورد نحوه انجام انواع روش های لیفت بینی توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

مراحل انواع روش های لیفت بینی

  • لیفت بینی با نخ

لیفت با نخ یکی از روش‌ های غیر جراحی است.  میزان ماندگاری این عمل تقریباً دو سال است و پس از پایان دوره ماندگاری باید مجدداً ترمیم شود.  در این روش پزشک نخ های  ظریف و ریز را در زیر پوست بینی قرار می دهد تا شکل ظاهری آن به طور دلخواه تغییر دهد.

با توجه به فرم بینی و مشکلات ظاهری ، نخ ها  جایگذاری می‌ شود و با کشیدن و ثابت کردن نخ ها فرم بینی تغییر خواهد کرد .

نخ هایی در این روش مورد استفاده قرار می گیرند نخ های قابل جذب هستند.  قطر آنها تقریباً ۱۲/. می باشد.   این نخ ها  به مرور در بدن جذب می‌ شوند.  بنابراین شما نمی توانید نتایج دائمی را تجربه کنید.

نخ‌ هایی   که در  این روش مورد استفاده قرار می گیرد شامل PDO، گاگ، پلیکولید، یا هوریکال می باشد. پرکاربرد ترین نخ‌  هایی که در این روش استفاده می شود نخ PDo است و نتایج آن تقریباً به جراحی شباهت دارد.  استفاده از نخ های دیگر با مصلحت پزشک و برحسب ناحیه لیفت استفاده می شود.  باید بدانید که یک بینی با نخ بدون درد انجام می شود و همه مراحل آن با بی حسی موضعی صورت می گیرد.  مدت زمان این نوع لیفت ۱۵ دقیقه  خواهد بود و پس از پایان آن می توانید بلافاصله از بیمارستان مرخص شوید و به فعالیت های روزانه خود بپردازید . البته به شما توصیه می شود تا چند روز از انجام فعالیت های ورزشی،  جابجایی اشیا سنگین خم شدن و لمس کردن و ماساژ دادن بینی بپرهیزید.

لیفت بینی با نخ برای برطرف کردن انواع مشکلات  ظاهری بینی مورد استفاده قرار می گیرد و روشی کاملاً موثر خواهد بود و درصد موفقیت آن بالا است . مشکلاتی از قبیل انحراف استخوان بینی و یا شکستگی را نمی‌توان با لیفت با نخ برطرف کرد.

دوره نقاهت لیفت با نخ بسیار کوتاه مدت است همچنین هزینه آن نسبت به عمل جراحی با صرفه تر خواهد بود.

 لیفت بینی
لیفت بینی

لیفت بینی با تزریق ژل

لیفت ژل برای کسانی مناسب است که تصمیم دارند افتادگی بینی خود را رفع کنند و  یا سطح بینی آن ها ناهموار می‌ باشد. اگر غضروف بینی شما کمی برآمده است می توانید با تزریق ژل فرورفتگی ها یا برآمدگی های سطح بینی را برطرف  کنید.  در این عمل لیفت بینی با نخ تزریق ژل یا انواع فیلر های پوستی انجام می‌شود . میزان ماندگاری تزریق ژل بر حسب نوع ژل مورد استفاده ، سن فرد و بافت و ساختار بینی متفاوت است و تقریباً یک سال ماندگاری دارد.

لیفت بینی با ژل مشکلات اساسی بینی را برطرف نمی‌کند.  در این روش می توانید نواقصی مانند انحراف یا قوز بینی را برطرف کنید.  در این روش ژل هایی که از ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند استفاده می شود که سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و شادابی و کشیدگی پوست این ناحیه خواهد شد . هزینه لیفت بینی با ژل برحسب میزان تزریق ژل و نوع ژل محاسبه می شود.

متخصصان ما در کلینیک زیبایی الهیه بر اساس مشکلات ظاهری بینی نوع روش لیفت را به شما پیشنهاد می کنند تا شما بتوانید نتایجی مطلوب و مناسب حاصل کنید.

لیفت بینی با جراحی

با شنیدن کلمه جراحی ممکن است شما عمل جراحی در ذهنتان مرور شود.  اما باید گفت که در جراحی لیفت بینی نیاز به بستری شدن در هبیمارستان و اعمال مراقبت‌ های سخت نیست. و این عمل نیاز به بیهوشی ندارد.  در برخی مواقع بر اساس صلاحدید پزشک و شرایط فرد  از بیهوشی استفاده می شود.  در این عمل شما احساس درد نخواهید داشت و تقریباً دو تا چهار ساعت زمان نیاز دارد.  دو ساعت در بیمارستان در حالت ریکاوری خواهید بود و در نهایت  مرخص می شوید.

در این روش برش ظریفی در بین دو سوراخ بینی را ایجاد می شود و پوست بینی را جدا می کنند.  پس از آن پزشک بر اساس فرم مورد دلخواه و انتظارات که شما در جلسه مشاوره بیان داشته‌اید این نواقص برطرف شده و سپس در پایان برش  ها با بخیه بسته می شوند.

در برخی مواقع برش ها در پایه بینی ایجاد می شود.

لیفت بینی با جراحی انواع مختلفی دارد که شامل:

۱. لیفت بینی کاهشی

این نوع روش لیفت  با هدف کوچک کردن بینی انجام می شود.

در این روش با ایجاد برش‌ های کوچک تغییراتی در استخوان‌ها، غضروف  یا کناره های بینی ایجاد می شود.

۲.لیفت بینی افزایشی

با لیفت بینی افزایشی شما بینی خود را مقداری بزرگ تر می کنید.  در این روش از پیوند بخشی به بخش دیگر بینی انجام می شود و یا از ایمپلنت های مصنوعی یا طبیعی استفاده خواهد شد.

۳.لیفت بینی آسیب دیده

اگر در هنگام فعالیت های ورزشی بینی شما دچار آسیب یا بدشکلی شود می‌توانید با لیفت بینی آسیب دیدگی و  مشکلاتی از قبیل شکستگی ها و انحراف های به وجود آمده را مورد درمان قرار دهید و مشکلات تنفسی را برطرف کنید.

۴.لیفت بینی ترمیمی

در این روش بافت از دست رفته بینی مورد بازیابی و ترمیم قرار می‌ گیرد. برای آسیب دیدگی های شدید ممکن است چند لیفت جراحی مورد نیاز باشد

۵.لیفت بینی اصلاحی

این نوع لیفت برای برطرف کردن مشکلات نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش بافت نوک بینی با کمک این ایمپلنت،  برداشت چربی ها و یا پیوند بافت برطرف ترمیم می شود و فرم بینی به شکل مطلوبیت تغییر می کند.

۶.لیفت بینی نژادی

در این نوع لیفت شکل ظاهری بینی حفظ می شود و بر اساس فرم چهره و ساختار ظاهری آن اصلاحاتی انجام می شود.

۷. لیفت بینی باز بینی

این نوع آخرین نوع لیفت بینی با جراحی می باشد که برای کسانی که پس از عمل جراحی با مشکلاتی از قبیل نامتقارن شدن بینی،  ناراضی بودن از فرم بینی و مشکلات تنفسی انجام می  شود.

 لیفت بینی
لیفت بینی

مزایای لیفت بینی

  • هزینه مناسب

افراد زیادی به دلیل هزینه‌ های اضافه جراحی به روش‌ های غیر جراحی روی می آورند.  لیفت بینی راهکاری مناسب و مقرون به صرفه با نتایج طولانی مدت می باشد.

  • انجام لیفت با بی حسی و بدون نیاز به بیهوشی

اگر شما از عوارض پس از بیهوشی می ترسید. پزشک  روش‌ های مختلف لیفت‌ بینی را به شما پیشنهاد می کنند.  در این روش  هیچ  دردی احساس نمی شود و نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی‌مدت ندارید.

  • انجام لیفت بدون محدودیت سنی

انواع روش های لیفت بینی محدودیت سنی ندارد پس شما می توانید در هر سنی مشکلات ظاهری بینی خود را برطرف کنید و شاهد نتایج بی نظیر آن باشید. البته قبل از انجام هر نوع لیفت باید با پزشک متخصص مشورت کنید و بر اساس شرایط خود بهترین روش را انتخاب کنید.

عوارض خفیف

همه ما می‌دانیم که جراحی بینی یکی از عمل های سخت می باشد و با انجام بیهوشی صورت می گیرد در صورتی که روش های غیر جراحی با مقدار ناچیزی تورم کبودی و التهاب همراه است که پس از چند روز برطرف میشود و جای زخم آن بسیار کوچک و ظریف می باشد عوارض جانبی لیفت بینی نسبت به جراحی بسیار خفیف است زیرا این عمل با بی حسی موضعی انجام خواهد شد

 لیفت بینی
لیفت بینی

بهترین کاندیدای لیفت بینی

همان گونه که بیان شد که لیفت بینی محدودیت سنی ندارد و افرادی که از فرم ظاهری بینی خود ناراضی هستند می توانند با خیال راحت به اصلاح بینی بپردازند و از نتایج بی نظیر آن لذت ببرند.  این روش بر بخش‌های مختلف بینی از قبیل نوک،  تیغه،  پره ها و پوست بینی انجام می شود و از روش‌های مختلفی می‌توان برای ترمیم و بهبود شکل ظاهری این عضو اقدام کرد.  در برخی مواقع مانند انحراف یا مشکلات جدی بینی عمل جراحی به شما پیشنهاد می شود.

به طور کلی تصمیم گیری و صلاحیت شما برای لیفت بینی توسط پزشک تعیین می شود و در جلسات مشاوره با بررسی مشکلات،  بیان انتظارات و اهداف شما روش مناسب برای شما پیشنهاد خواهد شد.  پس از شرکت در جلسه مشاوره در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از لیفت بینی ضروری می باشد.

عوارض لیفت بینی

لیفت بینی به روش های مختلفی انجام می شود و عوارض آن در هر کدام متفاوت است. در لیفت بینی با جراحی در اطراف چشم هایتان مقداری متورم و کبودی می‌شود که در مدت کوتاهی به صورت تدریجی پس از دو روز برطرف می‌ شود.

همچنین پس از،  از بین رفتن اثرات دارو های بی حسی مقداری احساس درد خواهید  داشت که با مسکن های تجویز شده بر طرف می‌ شود.  در برخی از روش های لیفت ممکن است تا مدتی تورم با شما همراه باشد،  البته زیاد چشمگیر نیست و پس از چند هفته برطرف خواهد شد.

در برخی موارد افراد نتایج مورد نظر خود را پس از لیفت بینی حاصل نمی کنند و احتمال دارد که بینی را مقداری نامتقارن کند.  معمولاً این عارضه در مکان های نامعتبر اتفاق می افتد که تاکنون در کلینیک الهیه تهران رخ نداده است. البته این عارضه نگران کننده نیست و  با جراحی های اصلاحی در مدت زمان کوتاهی برطرف شود . دیگر عوارض لیفت بینی عمومی هستند و پس از  مدتی خود به خود برطرف می‌ شوند.

از رایج‌ترین عوارض می‌توان به مقداری کبودی،  تورم،  جای زخم بی حسی و درد خفیف اشاره کرد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های لیفت بینی توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می شود.

 لیفت بینی
لیفت بینی

 هزینه لیفت بینی چقدر است؟

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در هزینه های لیفت میزان اعتبار و تخصصی بودن کلینیک می باشد.  در کلینیک های معتبر هزینه ها کاملا مناسب هستند و شما هزینه چندانی برای مشاوره پرداخت نخواهید کرد. هزینه‌های لیفت بینی نسبت به جراحی بسیار کم است و بر اساس عکسبرداری ها،  انجام آزمایش ها و تجهیزات مورد استفاده مهارت و تخصص پزشک متفاوت می باشد.

موردی که باید در هزینه ها مورد توجه قرار داد این است که هزینه لیفت نسبت به جراحی بسیار کمتر است و گزینه مناسبی برای افرادی است  که نمی توانند هزینه جراحی را پرداخت کنند.  در روش‌ های بدون جراحی در مواردی از قبیل نوع ژل،    وسایل مورد استفاده،  موقعیت شهری کلینیک‌ و … متفاوت خواهد بود.

اگر می خواهید از هزینه‌ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت های قبل از انجام لیفت بینی

قبل از انجام لیفت بینی باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید و رعایت این نکات برای آماده شدن قبل از عمل سبب می شود که میزان عوارض پس از آن را به حداقل برسانید و نتایج بهتری حاصل کنید. توجه کنید که این نکات برای انواع روش های لیفت قابل اهمیت می باشد.  دانستن این نکات برای معنا نیست که شما نیاز به جلسه مشاوره ندارید بلکه در این جلسات توصیه ها بر اساس  شرایط شما ارائه می شود و شما می توانید با گفت و گو با پزشک سوالات خود را مطرح کنید و انتظارات خودتان را بیان کنید.

  • دو هفته قبل از انجام لیفت از مصرف انواع دخانیات اجتناب کنید زیرا استفاده  دخانیات میزان گردش خون را کاهش می دهد و دوره نقاهت را طولانی مدت خواهد کرد.
  • اگر بیمار هستید و یا دارو مصرف می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید از مصرف داروهایی که سبب رقیق شدن خون می شود بپرهیزید .
  •  اگر مصرف دارو ها الزامی است حتماً این موضوع را با پزشک در میان بگذارید تا شرایط شما توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد.
  •  اگر قبل از انجام لیفت پزشک دارویی برای شما تجویز کرد حتماً مصرف آن را سرقت انجام دهید.

 مراقبت های پس از انجام لیفت بینی

  •  اگر لیفت بینی شما از نوع جراحی باشد باید به مدت ۷ روز از اسپیلنت استفاده کنید.
  •  روزی ۶ تا ۸ بار کمپرس سرد را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی بینی قرار دهید .
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی خودداری کنید. از انجام فعالیت های سنگین و فعالیت‌ های ورزشی خودداری کنید.
  • از انجام ورزش‌ هایی مانند والیبال،  فوتبال و  بسکتبال که ممکن است توپ با بینی شما  ما برخورد کند و سبب آسیب شود،  خودداری کنید.
  •  رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا روند بهبودی را سرعت ببخشید.
  •  در معرض نور خورشید،  گردوغبار و باد قرار نگیرید.
  •  از مصرف سیگار و قلیان بپرهیزید.
  •  پس از یک هفته برای بررسی نتایج عمل مجدد به کلینیک الهیه تهران مراجعه کنید.
 لیفت بینی
لیفت بینی

اثرات و نتایج

نتایج لیفت بینی  بلافاصله پس از تزریق ژل  قابل مشاهده می باشد اما روش های دیگر پس از چند روز قابل مشاهده خواهد بود.  زیرا این روش ها با مقداری کبودی تورم و قرمزی همراه است و با وجود مشکل و به دلیل وجود زخم نمی توانید نتایج قطعی را سریعا مشاهده کنید.  پس بهتر است در این دوره کاملاً صبور باشید و برای نتایج قطعی دو تا سه هفته صبر کنید تا کم کم نتایج لیفت را مشاهده کنید.

اگر تصمیم دارید و روش های لیفت بدون جراحی را انتخاب کنید باید گفت که روش ها لیفت بدون جراحی ماندگاری دائمی ندارند . معمولاً نخ هایی که برای لیفت  با نخ مورد استفاده قرار می‌گیرد به مرور زمان در بافت بینی جذب می شوند و اثرات آن از بین می رود . معمولاً پس از پایان دوره ماندگاری آن  انجام لیفت بینی مجدداً توصیه می شود. پس از هر بار ترمیم لیفت بینی ماندگاری،  نتایج و تاثیرات آن افزایش می یابد.  نتایج تزریق ژل تقریباً ۹ تا ۱۸ ماه می باشد اما لیفت بینی با جراحی نتایج طولانی مدت به همراه دارد و نیاز به ترمیم مجدد نخواهد داشت.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی چقدر است؟

دوره نقاهت پس از تزریق ژل و نخ نیاز نیست و شما می توانید بلافاصله به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.  پس از لیفت بینی با استفاده از جراحی شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارید و می توانید دوره نقاهت کوتاه مدت را در منزل سپری کنید و نتایج آن را در مدت کوتاهی مشاهده کنید.  انتخاب هر کدام از روش های لیفت بر عهده پزشک شما است و بر اساس شرایط جسمی و اهداف شما انتخاب می شود .

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است؟

در جلسات مشاوره بهتر است شما اصلا خجالت نکشید و همه سوالات خود را در مورد انواع روش های لیفت بپرسید تا بتوانید تصمیمی درست و مناسب بگیرید.  در این جلسات پزشک شما را معاینه می کند و در مورد نتایج لیفت با شما گفت و گو می کند. درضمن شما در این جلسات نمونه کار های پزشک را مشاهده می کنید تا بتوانید به راحتی به پزشک خود اعتماد کنید . انواع روش های لیفت بینی در یک جلسه انجام می شود.  روش های غیرجراحی مانند تزریق ژل و نخ پس از پایان دوره ماندگاری نیاز به ترمیم مجدد خواهد داشت .اما لیفت بینی بدون جراحی معمولاً نیاز به ترمیم ندارد و نتایج دائمی خواهد داشت.  مدت زمان هر کدام از روش های لیفت متفاوت است و بر اساس مشکلات ظاهری بینی و مهارت پزشک تعیین می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/i3w4

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.