آلت تناسلی (جوانسازی)

آلت تناسلی (جوانسازی)

آلت تناسلی (جوانسازی)

کاهش وزن با رژیم های غذایی غیر اصولی،  انجام ورزش های نا مناسب مانند دوچرخه سواری به مدت طولانی،  افزایش سن،   زایمان های طبیعی و پشت سر هم  پا گذاشتن به دوران یائسگی ، کم شدن هورمون های زنانه در بدن مانند استروژن و عوامل مختلف دیگری زیبایی و سلامتی ناحیه تناسلی خانم ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

بیشتر خانم ها نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند تصور می‌ کنند که وقت گذاشتن برای زیبایی و جوانسازی آلت تناسلی کاری غیر ضروری و بیهوده است.  اما باید بدانید که جوان سازی ناحیه تناسلی در کنار زیبایی آن ، سلامتی جنسی فرد و کیفیت روابط و اعتماد به نفس آن ها را تحت تاثیر قرار خواهد گرفت .

بنابراین باید در صورت مشاهده علائم پیری در این ناحیه مانند پیری،  چروکیدگی و تیرگی در جهت جوان سازی از روش های موثر پیشرفته استفاده کنند.  چند نکته مهم در این زمینه این است که با افتادگی پوست ناحیه تناسلی و تغییر شکل آن  فقط مربوط به خانم  های متاهل و زایمان های طبیعی پشت سر هم نمی باشد بلکه خانم هایی که به طور سزارین زایمان کرده اند یا تا کنون اصلاً بچه دار نشده اند  در دوران میانسالی این مشکلات را تجربه می کنند.

  بنابراین استفاده از روش های جوان سازی و زیبایی اندام تناسلی برای آن ها احساس رضایت  و سر زندگی به دنبال خواهد داشت که روابط زناشویی و کیفیت روابط جنسی را  بهبود می بخشد.  زمانی که خانم ها برای جوان سازی واژن اقدام می کنند یکی از سوالاتی که در ذهن اکثر آن ها وجود دارد این است که چه روشی برای دست یافتن به نتایج مطلوب بهتر است؟  همچنین نگرانی هایی در مورد عوارض و آسیب های ناشی از درمان در آن ها وجود دارد .

اکثر خانم ها فکر می کنند که با انجام فرایند های زیبایی حرکت کردن و یا دفع ادرار برای آن ها دچار مشکل خواهد شد و حتی خانم هایی که می خواهند در آینده بچه دار شوند فکر می کنند که این مسئله در بارداری و زایمان آن ها تاثیر نا خوشایند ی دارد. نگرانی هایی که در این افراد وجود دارد قابل درک است زیرا آن ها نسبت به روش های درمانی و زیبایی آگاهی ندارند به همین دلیل ما در طی این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران می‌ خواهیم درباره انواع روش های جوان سازی اندام تناسلی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید نسبت به شرایط خود یکی از راه کار های موثر را انتخاب کنید ‌.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

 منظور از جوانسازی آلت تناسلی چیست ؟

قطعاً هر رابطه جنسی و زناشویی یکی از فاکتور های مهم زندگی محسوب می‌ شود و یک رابطه با کیفیت و سالم تاثیر زیادی در سلامتی زندگی زناشویی خواهد داشت.  جوان سازی ناحیه تناسلی سبب می شود که اعتماد به نفس خانم ها در روابط جنسی افزایش یابد و در نتیجه میل آن ها به برقراری رابطه افزایش پیدا می کند و راحت تر به ارگاسم می رسند.

راه کار های مختلفی برای جوان سازی ناحیه تناسلی ارائه شده است که می توان با کمک آن خشکی واژن را نیز درمان کرد و برقراری رابطه جنسی برای خانم ها راحت تر شود . علاوه بر این مزایا،  با تحریک بیشتر کلیتوریس رضایت و کیفیت روابط تحت تاثیر قرار می گیرد و در کوتاه  ترین زمان می توانید تاثیرات آن را بر زندگی زناشویی خود مشاهده کنید.  ناحیه تناسلی مانند هر بخش دیگر بدن به مرور زمان و کاهش کلاژن و الاستین و  مراقبت نا درست از این ناحیه با علائم نا خوشایند مواجه خواهد شد.

در کنار افزایش سن،  عوامل دیگری از قبیل وراثت،  تغییر در هورمون ها،  زایمان،  بارداری،  کاهش ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن  و ….. می توانند این ناحیه را دچار تغییر کنند و  روند پیری سرعت بیشتری داشته باشد.  همچنین با پوشیدن لباس های نا مناسب و زبر،  روش های نا مناسب برای شیو کردن مو های زائد مانند استفاده از تیغ و ژیلت باعث می شود که زیبایی این ناحیه کاهش یابد.

همچنین مشکلات ظاهری ناحیه تناسلی و واژن اعتماد به نفس خانم ها را تحت تاثیر قرار داده و در هنگام برقراری رابطه دچار خجالت و سرخوردگی می شوند.  پس می توان گفت که هدف اصلی از جوان سازی ناحیه تناسلی افزایش اعتماد به نفس خانم ها ، درمان برخی از بیماری ها و زیبایی این ناحیه خواهد بود. امروزه راه کار های مختلفی برای جوان سازی ناحیه تناسلی و رفع آسیب‌ های ناشی عوامل ذکر شده انجام می شود.

به طور کلی باید گفت که منظور از جوانسازی آلت تناسلی زیبا کردن این اندام،  برطرف کردن چین و چروک ها و افزایش میل جنسی خواهد بود.  متخصصین بر اساس شرایط افراد یکی از راه کار های درمانی و زیبایی را ارائه خواهد داد زیرا همه افراد نمی توانند از هر روشی  استفاده کنند و باید واجد شرایط باشند.

آسیب های آلت تناسلی که با روش های جوان سازی درمان می شود ؟

تیرگی ناحیه واژن ، افتادگی و شلی پوست،  تغییر در شکل لابیا ها،  تغییر رنگ واژن،  افتادگی و شل شدگی این ناحیه ، چین و چروک ها و آسیب های دیگر از جمله موارد ی هستند که باعث می شود خانم ها احساس پیری  کنند . که البته خوشبختانه ، می توانند با کمک روش های جوانسازی آلت تناسلی این آسیب ها را تا حدودی بر طرف کنند و از شدت یافتن و ادامه دار شدن آن ها جلوگیری کنند .

یکی از نکات مهم در مورد روش های مختلف جوان سازی واژن این است که برخی برخی از روش ها در کنار برطرف کردن فرم ظاهری واژن به درمان برخی از بیماری ها نیز می پردازد . به  همین دلیل در ادامه مطلب شما را با چند روش موثر آشنا می‌ کنیم .

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-آلت تناسلی

 روش های مختلف جوانسازی آلت تناسلی :

 در حال حاضر روش های مختلفی در جهت جوان سازی واژن و اندام تناسلی ابداع شده است که این روش ها را نمی توان برای همه افراد انجام داد و تاثیرات آن ها بر واژن کاملا متفاوت است.  این روش ها با مزایا و معایبی همراه است که در ادامه مطلب با معرفی آن ها به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت.

  • جوانسازی آلت تناسلی با تزریق چربی :

 تزریق چربی به ناحیه تناسلی یک از روش های موثر برای برطرف کردن چین و چروک ها ، روشن کردن پوست و زیبایی اندام تناسلی می باشد.  در این روش چربی ها از بخش های مختلف بدن مانند شکم،  پهلو یا باسن استخراج می‌ شود و به ناحیه تناسلی منتقل می شود . تزریق چربی جزء روش های سر پایی است و مراحل آن با بی حسی موضعی و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود .

به  دلیل این که چربی های تزریق شده از بخش های مختلف بدن تهیه می شود ریسک عفونت، پس زدن چربی‌ ها  و جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد.  اگر چه مدت ماندگاری تزریق چربی مانند جراحی لیزر و هایفو واژینال نمی باشد اما می تواند تاثیرات بی‌ نظیری برای ناحیه تناسلی داشته باشد.  متخصصین برای تزریق چربی به ناحیه تناسلی یک تا سه سی سی چربی نیاز دارند.  این فرایند فرایند زیبایی و درمانی به صورت کاملا تخصصی و علمی باید انجام  شود و متخصصین در این زمینه تجربه و مهارت کافی داشته باشند تا خون رسانی به چربی های تزریق شده به خوبی انجام شود.

زمانی که چربی ها در عمق مناسبی تزریق نشود در زمان کوتاهی جذب می شوند و نمی توانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید . تزریق چربی به ناحیه تناسلی برای افرادی که از لاغری شدید رنج می برند انجام نمی شود.  زیرا بدن آن ها قابلیت تخلیه چربی ندارد و از چربی های بدن فرد دیگری نیز نمی توان استفاده کرد.  چون،  احتمال پس زدن چربی ها بسیار زیاد است و بدن نسبت به آن ها واکنش نشان می دهد.  بنابراین متخصصین توصیه می کنند افرادی که لاغر هستند روش های دیگر جوان سازی را انجام دهند.

  • جوانسازی آلت تناسلی با تزریق ژل

تزریق ژل نیز یکی از روش های بی خطر و تاثیر گذار برای از بین بردن چین و چروک ها و اصلاح فرم ظاهری واژن می باشد.  در این روش از فیلر های مختلفی استفاده می شود.  ترکیباتی که در ناحیه واژن تزریق می شود از کیفیت و غلظت متفاوتی برخوردار است ،  بنابراین ماندگاری متفاوتی خواهند داشت.  همچنین برای اطمینان از ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک باید قبل از تزریق ژل به واژن تست آن را انجام دهند.

تزریق ژل نیز همانند تزریق چربی به صورت سر پایی و بدون نیاز به تیغ جراحی و برش انجام می شود و مراحل انجام آن بدون بی هوشی خواهد بود.  تزریق ژل به واژن جزء روش های کم تهاجم است و برای کسانی که لاغر هستند و نمی توانند تزریق چربی را انجام دهند گزینه مناسبی خواهد بود . همچنین خانم های جوانی که به دنبال راهی مناسب برای اصلاح فرم واژن خود هستند می توانند این روش زیبایی را استفاده کنند.

متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای برای جوان سازی واژن از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می کنند.  این ژل ها با اثر گذاری سریع نتایج چشمگیری به دنبال دارند و در مدت زمان کوتاهی ژل های تزریق به این ناحیه منتقل می شود.  البته،  بر اساس این که ژل از کدام برند و مارک استفاده شود ماندگاری آن متفاوت است.  اما ، به طور کلی ژل های تزریقی ۶ ماه تا یک سال دوام دارند . عوارض ناشی از تزریق ژل بسیار کم و خفیف است  و بلافاصله نتایج اولیه آن قابل مشاهده خواهد بود.

  • جوانسازی آلت تناسلی با مزوتراپی

در فرایند زیبایی و درمانی مزوتراپی انواع ویتامین ها و هورمون های درمانی از طریق کوکتل های مزوتراپی به ناحیه واژن تزریق خواهند شد.  این ترکیبات در لایه میانی پوست( درم ) منتقل می شوند و هدف از این تزریق تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین می باشد.  پوست واژن به دلایل مختلفی از قبیل اختلالات هورمونی،  ژنتیک،  بارداری،  افزایش سن و … به مرور زمان تغییر رنگ می دهد و این موضوع ممکن است اعتماد به نفس که خانم ها را تحت تاثیر قرار دهد.

بنابراین متخصصین در این شرایط مزوتراپی را پیشنهاد می‌ کنند که با تحریک و بهبود جریان خون رسانی زیبایی و جوان سازی آن حاصل می‌ شود و یکی از روش های موثر در جهت درمان چین و چروک ها و افتادگی پوست در این ناحیه خواهد بود.  در این روش آنزیم ها و املاح  مورد نیاز برای حفظ سلامتی و زیبایی به پوست این ناحیه منتقل می شود و با تحریک سلول های پوستی روند کلاژن سازی را کند تر خواهد کرد . در این روش ترکیبات به صورت مستقیم به ناحیه واژن تزریق می‌ شوند و این عامل باعث می‌ شود که سلول ها سریع‌ تر تحت تاثیر قرار گیرد و به جوان سازی پوست کمک می  کند.

در کنار جوان سازی فرایند مزوتراپی برخی از اختلالات ناحیه تناسلی را نیز درمان خواهد کرد که شامل خشکی پرینه ، خشکی واژن،  شل شدگی و افتادگی می باشد . باید این نکته توجه کنید که مزوتراپی واژن برای درمان آسیب های شدید کارساز نیست اما می تواند به عنوان یک روش درمانی مطمئن آسیب های ضعیف  و متوسط خانم های مسن و جوان را برطرف کند.  مزوتراپی روشی کاملاً بی خطر و با عوارض بسیار خفیف است  که به صورت سر پایی انجام می شود.

نکته مهم در این زمینه این است که برای کسب نتایج مطلوب باید مزوتراپی در چند جلسه انجام شود که معمولاً متخصصین ۶ تا ۸ جلسه درمانی را تعیین خواهد کرد.  برای  کسب نتایج مطلوب فاصله جلسات کوتاه مدت است و به مرور زمان فواصل افزایش می یابد.  موضوع دیگری که باید در مورد مزوتراپی بیان کنیم این است که نتایج حاصل از مزوتراپی ماندگاری دائمی  ندارد و باید هر چند وقت یکبار برای تمدید آن مجدداً به کلینیک مراجعه کنید.

  • جوانسازی آلت تناسلی با لیزر

یکی دیگر از روش های ماندگار و موثر برای جوان سازی ناحیه تناسلی و واژن خانم ها استفاده از فرآیند بی نظیر لیزر می باشد . در این روش از دستگاه های متنوعی استفاده می شود که در کلینیک زیبایی الهیه تهران از دستگاه های پیشرفته و مدرن با برند های جهانی استفاده خواهد شد.  در این روش با نفوذ پرتو های لیزر به واژن لایه های زیرین پوست  تحریک شده و به مرور زمان اصلاح و جوان سازی خواهد بود .

برای تاثیر گذاری فرایند لیزر و دست یافتن به نتایج مطلوب خانم ها باید در چند جلسه شرکت کنند.  این جلسات به صورت پی در پی انجام می شود که فاصله بین آن ها توسط پزشک تعیین می شود.  در این روش همه بافت ها و سلول های درونی و بیرونی اندام تناسلی در معرض پرتو های لیزر قرار می گیرد.  در این فرایند بافت ها و سلول های تولید کننده کلاژن تحریک می شوند و در نتیجه به ترمیم و بازسازی پوست این ناحیه می پردازند.

فرایند لیزر، بدون درد و جراحی انجام می شود و عوارض خاصی به دنبال ندارد.  نکته مهم در مورد جوان سازی واژن با لیزر این است که پس از انجام لیزر تا ۵ روز از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.  شما می توانید تاثیرات درمان را در جلسه اول احساس کنید اما برای دست یافتن به نتایج واضح و قطعی باید چند جلسه پشت سر بگذارید.  جلسات لیزر در حدود ۶ ماه تا یک سال کامل می شوند و فواصل آن ها در حدود یک تا یک و نیم ماه می باشد.

جوان سازی ناحیه تناسلی با فرایند لیزر فقط مختص زیبایی نمی باشد بلکه مشکلات زیادی که به دلیل افزایش سن و دلایل دیگر در این ناحیه ایجاد می شود را بر طرف خواهد کرد و مشکلاتی از قبیل درد های لگنی و بی اختیاری ادراری را مورد درمان قرار می دهد.  فرایند لیزر می تواند در جهت درمان آتروفی ، خشکی واژن،  افتادگی رحم و خروج باد از واژن نیز موثر باشد.

برای خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند این فرآیند قابل انجام نیست و سه ماه پس از این دوران می توانند برای درمان اقدام کنند.  برای تداوم نتایج و ماندگار شدن آن ها بهتر است  به طور سالیانه این فرایند زیبایی را انجام دهید.  یکی دیگر از مزایا و کاربرد های فرایند لیزر،  بر طرف کردن تیرگی پوست این ناحیه خواهد بود که با نفوذ پرتو های لیزر تا عمق ۲ تا ۴ میلی متری پوست رنگدانه های پوست از بین می روند و با افزایش تولید کلاژن رنگ پوست بهبود می یابد .

البته با عوارضی مانند پوست پوست شدن و قرمزی شدن در این  ناحیه مواجه می‌ شوید  که کاملاً طبیعی است و به مرور زمان شاهد پوستی روشن و جوان خواهید بود.  نتایج حاصل از لیزر در مدت زمان کوتاه قابل مشاهده است و می تواند تاثیرات بی نظیری بر اعتماد به نفس و برقراری رابطه جنسی داشته باشد.

  • جوانسازی آلت تناسلی با هایفو واژینال :

هایفو واژینال جزء روش های کم تهاجمی و موثر برای جوان سازی ناحیه تناسلی خانم ها می باشد که جزء روش های مدرن و امروزی محسوب می شود .  در این روش تاثیر گذاری بر ناحیه واژن به سرعت انجام می‌ شود و جزء محبوب ترین روش های زیبایی و درمانی بین خانم ها و متخصصین می باشد.

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم دوران بارداری،  زایمان،  افزایش سن و موارد دیگر تغییراتی در ناحیه واژن ایجاد می کنند .بنابراین اکثر خانم ها به دنبال راهی موثر و کم تهاجم برای بازگرداندن زیبایی و جوانی به اندام تناسلی خود هستند تا بتواند اعتماد به نفس و کیفیت روابط جنسی خود را افزایش دهند.

در این روش جوان سازی ناحیه تناسلی با کمک پرتو های فرا صوت با ارتعاشات و فرکانس بالا و متمرکز انجام می‌ شود که به عمق ۲ تا ۵ میلیمتری پوست این ناحیه نفوذ خواهد کرد و با تحریک بافت های عمیق در سیستم آپونوروتیکی هسته غشای میانی و لایه های زیر پوستی لایه های پوستی را ترمیم و بازسازی خواهد کرد تا بتواند به تدریج حالت کشسانی و انعطاف پذیری پوست را به طور طبیعی افزایش دهد.  به دلیل اهمیت این موضوع و نتایج قابل توجه و تاثیر گذار  ادامه مطلب را به توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد. پس اگر شما می خواهید با فرایند هایفو واژینال آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 هایفو واژینال چیست ؟

هایفو واژینال یکی از روش های غیر جراحی،  قدرتمند و تاثیر گذار برای کشیدگی و سفت شدن ناحیه تناسلی می باشد که به عنوان یکی از بهترین روش های زیبایی آلت تناسلی معرفی می شود . در این روش پرتو های پر قدرت دستگاه هایفو به ترمیم و بازسازی پوست واژن و ناحیه تناسلی می پردازد.  هایفو واژینال جزء روش های تخصصی است و در کلینیک های زیبایی و معتبر قابل انجام است.

همانطور که می دانید زیبایی و سلامتی بافت واژن مانند پوست بخش های دیگر در گرو تولید کلاژن می باشد که عوامل مختلفی مانند زایمان های پشت سر هم   افزایش سن ، مصرف دخانیات،  افزایش وزن،  عمل های جراحی در ناحیه تناسلی سبب می شود که میزان کلاژن سازی کاهش یابد و که با  ضعیف شدن تولید کلاژن پوست شل و افتاده می شود.

امروز خانم ها می توانند با افزایش تولید کلاژن پوستی سفت داشته باشند و مشکلات ناحیه تناسلی خود را برطرف کنند.  این فرایند جزو روش های ایمن و بی دردسر است که نتایج عالی در این زمینه به دنبال داشته است.  با انجام فرآیند هایفو واژینال اعتماد به نفس خانم ها افزایش می یابد  و کیفیت روابط جنسی ارتقا می یابد.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پرتو های پر انرژی می توان پوست را برای تولید کلاژن تحریک کرد و با رها سازی تولیدات طبیعی در بافت های زیرین پوست حالت شلی و افتادگی پوست برطرف می شود . با انجام این فرایند بدون نیاز به بی هوشی و  خونریزی ، در این ناحیه شیشه ای استوانه ای در ناحیه واژن قرار می‌ گیرد تا با گرم کردن آرام با بافت های  داخلی و خارجی واژن پوست کشیده و سفت شود .

در این تکنیک زیبایی،  عضلاتی که قرار است مورد هدف قرار گیرند توسط پرتو ها منقبض و سفت می شود. نتایج حاصل  از این فرایند زیبایی به طور بالینی به اثبات رسیده است و اکثر افرادی که این روش درمانی را استفاده کرده اند توانسته از نتایج بی نظیری حاصل کنند.  در این روش مشکلاتی مانند اثرات جراحی،  بی اختیاری ادراری و خشکی واژن نیز مورد درمان قرار می گیرد. متخصصین برای کاهش درد در حین  هایفو واژینال از بی حس کننده استفاده می کنند .

مراحل جوانسازی آلت تناسلی

فرایند زیبایی و درمانی هایفو تراپی به معنی امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا می باشد که با کمک این تکنولوژی پیشرفته می توان از ارتشاعاتی مانند دستگاه سونوگرافی استفاده کرد. بدون آسیب به بافت های بدن مشکلات ناحیه تناسلی را برطرف می کند.  مراحل انجام هایفو واژینال به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می‌ شود و پس از استفاده از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت ، هندپیس دستگاه هایفو در ناحیه واژن قرار می گیرد و با برخورد امواج متمرکز این دستگاه به دیواره واژن جوان سازی پوست  در این ناحیه حاصل خواهد شد .

فرکانس پرتو های این دستگاه توسط نمایشگر تنظیم می شود و پس از عبور از لایه های سطحی پوست لایه هایی که در عمق ۲ تا ۵ میلی متر قرار دارند به تولید کلاژن بیشتر می پردازد و به مرور زمان شاهد کشیدگی و سفتی پوست در این ناحیه خواهید بود . با افزایش کلاژن سازی در بافت‌ های عمیق پوست حالت ارتجاعی پوست تقویت می شود و مراحل انجام آن بدون نیاز به بیهوشی و  تزریقی طی می‌ شود و قطعاً زیبا جویان عزیز عوارض خاصی را تجربه نخواهد کرد .

هایفوتراپی در طی یک تا دو جلسه انجام می‌ شود و این جلسه درمانی در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد . متقاضیان پس از پایان فرایند هایفو واژینال توضیحات کاملی در مورد چگونگی انجام مراقبت ها توسط کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران ارائه خواهند شد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران هایفوتراپی برای بخش های مختلف بدن مانند صورت،  گردن ،  دکلته بازو ها،  ران،  شکم و ناحیه تناسلی انجام می شود تا بتوانند  زیبایی و جوانی را مجدداً به شما هدیه دهند.

کاربرد ها و مزایای هایفو واژینال

 هایفو واژینال در جهت لیفتینگ و جوانسازی آلت تناسلی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و ویژگی های خاصی به همراه دارد.  بنابراین در کلینیک های زیبایی و درمانی این فرایند به عنوان بهترین خدمات درمانی ارائه می شود.  با استفاده از دستگاه هایفو واژینال در جهت زیبا سازی و جوان سازی ناحیه تناسلی از ویژگی های زیر برخوردار است.

  • بدون احساس درد
  • بدون عوارض خطرناک و احتمالی
  • بدون نیاز به تیغ جراحی ، فرآینده بی هوشی و بخیه
  • روش درمانی سریع بدون نیاز به دوره استراحت
  • استفاده از پرتو های ایمن و بی خطر برای بخش های مختلف صورت و بدن
  • بهره مند شدن از پرتو های پر قدرت اولتراسوند با نفوذ بسیار بالا

کاربرد ها

 جوانسازی آلت تناسلی با هایفو واژینال در جهت استحکام دیواره ها و بافت های واژن مورد استفاده قرار می گیرد تا شما عزیزان بتوانید مجددا احساس جوانی و شادابی را تجربه کنید.  از کاربرد های بی نظیر هایفو واژینال می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • جوان سازی و لیفتینگ ناحیه تناسلی
  • درمان آتروفی یا خشکی واژن
  • برطرف کردن سوزش و التهاب در ناحیه واژن
  • برطرف شدن افتادگی رحم و مثانه
  • درمان بی اختیاری و تکرر ادرار
  • بهبود یافتن عفونت های پی در پی در واژینال
  • افزایش حالت انعطاف پذیری و کشسانی پوست در ناحیه تناسلی
  • افزایش سرعت روند درمان و نتایج ماندگار و  طولانی مدت
  • هزینه مناسب نسبت به روش های درمانی دیگر
  • افزایش اعتماد به نفس در برقراری روابط زناشویی
  • افزایش میل جنسی و ارتقاء کیفیت روابط جنسی

با توجه به کاربرد ها و مزایای بیان شده باید فراموش نکنید که این فرایند زیبایی و درمانی را باید فقط در مکان های تخصصی و معتبر انجام دهید و مراحل درمانی باید زیر نظر متخصص حرفه ای با دستگاه های با کیفیت و استاندارد ارائه شود . در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی اندام تناسلی خانم ها و آقایان توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-آلت تناسلی

چه کسانی برای جوانسازی آلت تناسلی اقدام می‌ کنند؟

خانم ها به دلیل افزایش سن و یا مشکلات دیگر زیبایی و سلامتی ناحیه تناسلی خود را به مرور زمان از دست می دهند.  معمولاً پس از سی سالگی و کاهش کلاژن در بدن ناحیه تناسلی نیز مانند بخش‌ های دیگر دچار تغییراتی خواهد شد.

در این شرایط متخصصین انواع روش های زیبایی و درمانی  و جوان سازی واژن را پیشنهاد می کنند. خانم هایی که به دلیل زایمان های طبیعی زیبایی ناحیه تناسلی خود را از دست داده اند می توانند پس از سه ماه پس از زایمان برای انجام تکنیک های زیبایی اقدام کنید .

هایفو واژینال برای کسانی که حالت کشسانی و انعطاف پذیری پوست شان به شدت کاهش یافته تاثیر چندانی نخواهد داشت و متخصصین برای این افراد عمل های جراحی را پیشنهاد می کنند.

 کسانی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات درمان باشند و از نتایج ماندگار و طولانی مدت استفاده کنند قطعاً راه کار های درمانی غیر جراحی را انتخاب خواهند کرد.

 روش های غیر جراحی جایگزین مناسبی برای عمل‌ های جراحی خواهد بود و بدون نیاز به بی هوشی ، ایجاد برش و بخیه در این ناحیه نتایج مدنظر حاصل خواهد شد .

کسانی که به جز از دست دادن زیبایی ناحیه تناسلی با مشکلاتی مانند عدم کنترل ادرار مواجه هستند می توانند با کمک فرایند لیزر و یا هایفو واژینال مشکلات خود را برطرف کنند .

 خشکی واژن و آتروفی نیز با این روش های درمانی بهبود می یابد.  به طور کلی همه خانم هایی که پس از سن ۳۰ سالگی زیبایی ناحیه تناسلی خود را از دست داده اند و به رشد و تکامل جنسی کامل رسیده اند می توانند از راه کار های درمانی و زیبایی بهره مند شوند.

خانم های باردار و شیرده،  خانم هایی که درگیر بیماری های خاص مانند دیابت یا صرع هستند یا از  بیماری های پوستی مانند زگیل و تبخال در ناحیه تناسلی رنج  می برند  نمی توانند از این روش های درمانی بهره مند شود .

هایفو واژینال و لیزر برای افرادی که دارای پروتز در قلب هستند انجام نمی شود.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران پس از معاینه و بر اساس اهداف و نیاز های شما بهترین راه کار های درمانی و زیبایی را ارائه خواهند داد.

عوارض جوانسازی آلت تناسلی با هایفو واژینال چیست ؟

همان طور که در بخش های قبلی شما را با دلایل از دست دادن زیبایی ناحیه تناسلی آشنا کردیم به این نتیجه رسیدیم که مهم ترین علت از دست رفتن زیبایی کاهش کلاژن و حالت انعطاف پذیری در این ناحیه می باشد.  بنابراین می توان برای لیفتینگ و سفت کردن پوست این ناحیه و رفع مشکلاتی در ناحیه تناسلی از دستگاه های پیشرفته هایفو تراپی استفاده کرد.

این دستگاه ها کاملا ایمن و بی خطر طراحی شده است بنابراین پس از انجام آن شاهد عارضه خاصی نخواهید بود.  در هنگام نفوذ پرتو های الکترو سوند به دیواره واژن احساس سوزن سوزن شدن و داغی خواهید داشت که پس از پایان جلسه درمانی برطرف می شود.

 احساس درد در این شرایط با استفاده از ژل های مخصوص و بی حسی موضعی کنترل خواهد شد و می توانید بدون ایجاد برش و بخیه در ناحیه تناسلی زیبایی این اندام را بازگردانید.  به طور کلی هایفو واژینال نسبت به روش‌ های درمانی دیگر عوارض خاصی به همراه ندارد و کمی تورم،  قرمزی و التهاب را تجربه خواهند کرد .

اگر چه عوارض بیان‌شده نگران کننده نیست و در طی زمان کوتاهی رفع می شود.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی اندام تناسلی برای بانوان عزیز از قبیل لابیاپلاستی ، واژینوپلاستی،  هود پلاستی ، تزریق ژل ، تزریق چربی،  لیزر،  هایفو واژینال و موارد دیگر ارائه می شود.  هر کدام از این روش های درمانی بر اساس شرایط افراد و اهداف آن ها انتخاب می شود.

هزینه هایفو واژینال چقدر است ؟

جوانسازی آلت تناسلی با هایفو واژینال با دو هدف درمانی و زیبایی انجام می شود و علت انجام این موضوع هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد .

عوامل مختلفی مانند نوع دستگاه،  هدف از انجام هایفو واژینال،  شدت افتادگی و شلی پوست،  تعداد جلساتی که پزشک در نظر می‌ گیرد و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد . متاسفانه امروزه در برخی از کلینیک  ها در جهت جذب مشتری خدمات خود را با هزینه پایین ارائه می دهد اما مطمئنا دستگاه هایی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد از استاندارد ها و کیفیت مناسبی برخوردار نخواهند بود و یا پزشکی که فرایند درمانی را ارائه می دهد.

تخصص کافی در این زمینه ندارد. بنابراین شما نباید هزینه کم را در اولویت قرار دهید بلکه سلامتی شما و کسب نتایج از مهم ترین اهداف می باشد.  اگر چه در برخی از کلینیک ها نیز با استفاده از تبلیغات نا درست سعی  می کنند خدمات خود را بسیار پیشرفته ارائه دهند و با این هدف هزینه‌ های بالایی دریافت می‌ کنند .

پس نباید فریب تبلیغات را بخورید و در مورد معتبر بودن کلینیک و تخصص  پزشک به خوبی دقت کنید.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین ما انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو را با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و به صورت تخصصی ارائه می دهند .  هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان و نتایج عالی و رضایت بخش می باشد . در این کلینیک هزینه ها با تعرفه استاندارد و معقول تعیین می شود.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از جوانسازی آلت تناسلی با هایفو واژینال :

قبل از این که به کلینیک مراجعه کنید در مورد مهارت پزشک و معتبر بودن کلینیک اطمینان کامل حاصل کنید .

در جلسه مشاوره شرکت کنید و هر سوالی که درباره آن  دارید از پزشک بپرسید .

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید .

اگر در ناحیه واژن با بیماری هایی از قبیل عفونت،  ترشحات غیر طبیعی،  تبخال یا زگیل تناسلی مواجه هستید به پزشک اطلاع دهید.

 دو تا سه روز پس از دوران قاعدگی می توانید برای انجام هایفو واژینال اقدام کنید زیرا در دوران پریودی را سیکل ماهیانه انجام این فرایند زیبایی و درمانی امکان پذیر نمی باشد .

یک هفته قبل از انجام فرآیند هایفو واژینال از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی بپرهیزید.

 با استفاده از روش های مناسب مو های زائد ناحیه تناسلی را بتراشید و اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کنید . اگر نسبت به دارو ها،  ژل ها و یا دارو های بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را با خبر کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک لباس های گشاد و راحت بپوشید.

 چند روز قبل از انجام هایفو واژینال مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از جوانسازی آلت تناسلی با هایفو واژینال :

ممکن است پزشک برای شما دارو هایی تجویز کند. دارو ها را به اندازه کافی و به موقع مصرف کنید.

 ۳ تا ۵ روز پس از انجام هایفو واژینال از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید .

تا یک هفته از بلند کردن اشیای سنگین، انجام فعالیت های ورزشی و سنگین بپرهیزید.

 مایعات زیاد بنوشید  تا تاثیرات درمان را افزایش دهید.

 از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کنید و لباس های راحت و گشاد را جایگزین آن قرار دهید .

از شست و شوی ناحیه تناسلی با آب داغ یا سرد بپرهیزید.

 دوره درمان را کامل کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

اثرات و نتایج :

در این مطلب شما را با انواع روش های زیبایی و جوانسازی آلت تناسلی آشنا کردیم.  هر کدام از این روش ها نتایج متفاوتی به دنبال دارد مثلا با تزریق ژل و چربی می توان افتادگی و شل شدگی پوست ناحیه تناسلی را درمان کرد و حجم از دست رفته این ناحیه باز می گرداند .

مزوتراپی با تامین مواد مغذی و معدنی جریان خون رسانی را بهبود می بخشد و به مرور زمان مشکلات ظاهری واژن از قبیل تیرگی ها و چین و چروک ها برطرف خواهد شد.

 فرایند لیزر و هایفو واژینال در کنار زیبایی و جوان سازی ناحیه تناسلی در جهت رفع مشکلات درمانی از قبیل افتادگی رحم،  آتروفی ، خشکی واژن ، سوزش،  عفونت های پی در پی و درد در هنگام مقاربت مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج طولانی مدت به دنبال دارد.  هر کدام از این روش ها به صورت غیر جراحی و بدون ایجاد برش و بخیه بر ناحیه واژن انجام می شود.  مدت ماندگاری هر کدام از روش ها بر اساس نیاز های افراد متفاوت خواهد بود.

هایفو واژینال جزء روش های درمانی و زیبایی ناحیه تناسلی است که در جلسه اول می توانید شاهد تاثیرات نتایج درمان باشید و به مرور زمان نتایج قطعی حاصل می شود.  طبق نتایج به دست آمده این فرآیند درمانی و زیبایی در حدود ۲ تا ۴ سال ماندگار است . حتی برای برخی افراد چندین سال ادامه دار خواهد بود.  ۲۰ درصد  از مراجعه کنند گان می توانند با فرایند هایفوتراپی نتایجی  فوری و تاثیر گذار حاصل کنند و برخی دیگر پس از سه ماه به نتایج قطعی می رسند.

 عوامل مختلفی دوام و تاثیر گذاری هایفو واژینال را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارت است از :

  • شرایط پوستی افراد
  • شرایط سنی
  • نوع دستگاه برای درمان

می باشد.

 کسانی که در رده سنی ۲۵ تا ۵۰ سالگی برای جوانسازی آلت تناسلی خود به کلینیک های زیبایی  مراجعه می کنند می توانند نتایج بهتری حاصل کنند .اما،  در سنین بالا تر مدت ماندگاری کاهش می یابد و در حدود شش ماه تا یک سال شاهد تاثیرات درمان خواهند بود .

با قرار دادن کارتریج  دستگاه هایفو در ناحیه واژن و استفاده از ژل مخصوص امواج به دیواره واژن نفوذ می کند و سریعا ترمیم و بازسازی پوست انجام می شود.

این  فرآیند زیبایی و درمانی در جهت رفع التهاب نیز تاثیر گذار است.  افرادی که با مشکل عدم کنترل ادرار،  عفونت های متوالی،  آتروفی،  سوزش و درد در ناحیه واژن مواجه هستند می توانند با این فرآیند نتایج مطلوبی حاصل کنند . همچنین باعث روشن شدن پوست ران و واژن خواهد شد.  از تاثیرات هایفو واژینال می توان به مواردی از قبیل

  • افزایش خاصیت کشسانی و قدرت عضلات و بافت های واژن
  • افزایش یافتن خاصیت کشسانی و تولید کلاژن بیشتر
  • بهبود کنترل ادرار
  • درمان اتروفی
  • درمان عفونت های پی در پی
  • جوانسازی ناحیه واژن

 اشاره کرد.

دوره نقاهت پس از جوانسازی آلت تناسلی با هایفو واژینال چقدر است ؟

همه روش های بیان شده در طی این مطلب  به صورت غیر تهاجمی انجام می شود. اما ، قطعاً عوارض ناشی از  هایفو واژینال نسبت به همه آن ها کمتر است.  در این روش نیاز به هیچ برش،  بخیه و تزریقی نمی باشد و دیواره واژن با استفاده از پرتو های پر قدرت اولتراسوند لیفت و سفت خواهد شد .

پس متقاضیان می توانند پس از پایان جلسه درمان فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند . این فرایند درمانی و زیبایی به صورت کاملاً تاثیر گذار و ایمن ه انجام می‌ شود.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها برای شما ارائه خواهند داد . در دوره بهبودی پس از هایفو واژینال تا چند روز از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید . لباس های راحت بپوشید و از جا به جایی اشیا سنگین و فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید.  با نوشیدن مایعات زیاد و تغذیه مناسب مدت ماندگاری و تاثیرات درمان را افزایش دهید.

تعداد جلسات جوانسازی آلت تناسلی با هایفو واژینال چقدر است ؟

متخصصین بر اساس شدت افتادگی و شل شدگی واژن و مشکلات ناحیه تناسلی تعداد جلسات هایفو واژینال را تعیین می کنند.  مثلاً تعداد جلسات برای رفع تکرر ادرار،  افتادگی رحم،  عفونت ها ، سوزش و  آتروفی و مشکلات دیگر کاملاً متفاوت است و متخصصین بر اساس این شرایط تعداد جلسات را تعیین خواهند کرد. موضوع دیگری که بر تعداد جلسات تاثیر گذار است پاسخگویی بدن نسبت به این فرایند درمانی خواهد بود.

اما ، به طور کلی می توان سه جلسه هایفو واژینال را در طول یک سال موثر دانست تا بتوان به زیبایی و جوانی ناحیه تناسلی دست یافت.  هر جلسه هایفو واژینال در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد البته،  اعمال مراقبت های پس از انجام هایفو بسیار اهمیت خواهد داشت.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین از روش‌ های مختلفی برای باز یابی جوانی و شادابی ناحیه تناسلی استفاده می کنند. برخی افراد می توانند از خدماتی از قبیل هایفو واژینال ، تزریق ژل،  تزریق چربی،  لیزر و ….. استفاده کنند که هر کدام از این روش ها نسبت به شرایط و اهداف افراد تعیین می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

سفید کردن ناحیه تناسلی خانم ها

https://clinicelahieh.com/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%ad%db%8c%d9%87-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3/

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل به اندام خصوصی چیست؟

نتیجه گیری :

خانم ها برای دست یافتن به اندام تناسلی زیبا باید روش های موثر و مطلوبی را به کار بگیرند.  امروزه روش‌ های مختلفی بر اساس نیاز های افراد مورد استفاده قرار می گیرد که متخصصین هر کدام از روش ها را نسبت به شرایط افراد و مشکلات اندام تناسلی تعیین خواهند کرد.  در تهیه این مطلب شما را با انواع روش های جوانسازی آلت تناسلی از قبیل تزریق چربی،  تزریق ژل،  مزوتراپی ، لیزر و هایفو واژینال آشنا کردیم.

همه خدمات بیان شده در کلینیک زیبایی الهیه تهران با دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود تا زیبا جویان عزیز بتوانند به نتایج عالی و مورد  نظر خود دست یابند.  با جوان سازی ناحیه تناسلی و رفع مشکلات و آسیب های این ناحیه سلامتی روابط جنسی و ناحیه تناسلی تضمین خواهد شد و خانم ها با اعتماد به نفس بالا می توانند نیاز های جنسی خود  و شریک مقابل خود را تامین کنند.  بنابراین ،  نباید نسبت  به این موضوع بی اهمیت بود.

در صورت ایجاد مشکلاتی از قبیل سوزش و التهاب همیشگی،  عفونت،  خشکی واژن و بیماری های دیگر و بی اهمیت بودن به این مسئله بیماری های زیادی به همراه خواهد داشت و سلامتی بدن را به خطر می اندازد .

هایفو واژینال یکی از روش های پر طرفدار زیبایی و درمانی ناحیه تناسلی می باشد که توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن هایفو انجام می شود.  در طی این فرایند زیبایی هیچ برش و بخیه و حتی تزریقی در ناحیه تناسلی انجام نمی شود و با دو جنبه درمانی و زیبایی کاربرد دارد.

در این روش با تحریک بافت ها لایه های عمیق پوست  و تولید کلاژن بیشتر،  مشکلات زیادی از سر راه برداشته می شود و مجدداً جوانی و سلامتی ناحیه تناسلی حاصل خواهد شد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/1cqy

لینک آپارات:https://aparat.com/v/wzoFP

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/158YmXnC

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.