آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران نا پذیری دارد؟

آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران نا پذیری دارد؟

آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران نا پذیری دارد؟

داشتن رابطه جنسی یکی از مسائل ضروری برای همه افراد است که به شکل های متفاوتی تامین می شود. یکی از روابطی که تاثیرات نا خوشایندی در بدن دارد و جزء روابط جنسی غیر طبیعی و نا معقول می‌ باشد خود ارضایی است در این عمل فرد بدون شریک جنسی نیاز های جنسی خود را برطرف می کند این رابطه در در همه ادیان و مذهب ها مورد قبول نیست و جزء رفتارهای ناپسند محسوب می شود. از نظر متخصصین نیز انجام این عمل نوعی بیماری رفتاری محسوب می شود که عوارض زیادی به دنبال دارد. وقتی که در مورد خود ارضایی صحبت می شود افراد فکر می‌ کنند که این مشکل فقط در بین جوانانی که مجرد هستند و شریک جنسی ندارند اتفاق می افتد در صورتی که این بیماری مشکلی است حتی در بین خانم ها و آقایانی که دوران متاهلی را پشت سر می گذارند رایج است و دلایل مختلفی باعث می شود که این افراد به این عمل روی بیاورند. اما به هر دلیلی که به این عمل دست زد عوارض یکسانی دارد و باید هر چه زود تر این عمل را ترک کرد.

اقدام به خودارضایی آسیب زیادی به جسم و روح افراد وارد می کند و به مرور زمان اعتماد به نفس افراد افت خواهد کرد. چون با ضعیف شدن قدرت جسمانی ظاهر افراد نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و چهره شادابی خود را را از دست می دهد و اختلالاتی در جسم و روان افراد ایجاد خواهد کرد. چون افرادی که به این عمل دست می زنند حالتی افسرده و پر خاشگر دارند.

شاید برخی افراد چندین سال به تکرار این عمل پرداخته اند اما تاکنون عوارض خطرناک آن را تجربه نکرده اند اما دلیل نمی‌ شود که این عمل را ادامه دهند چون کم‌ کم عوارض خطرناک آن مشاهده می‌ شود . در طی این نوشتار ما تصمیم داریم به بررسی علت های این بیماری رفتاری و تاثیرات مخرب آن بپردازیم تا متوجه شوید که این عمل غیر طبیعی چه تاثیراتی بر شرایط جسمی روحی و حتی موقعیت های زندگی را خواهد داشت و هرچه زودتر با ترک کردن این عمل سلامت جسمی و روانی خود را باز گردانید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

خود ارضایی چیست؟

برخی افراد نمی دانند که خود ارضایی چیست؟ اما مدت هاست که این عمل را تکرار می کنند و به مرور زمان آسیب های زیادی به روح و جسم خود وارد کرده اند از نظر روانپزشکان هر عملی که دستگاه تناسلی را در جهت برانگیختگی جنسی و رفع نیاز های جنسی برای رسیدن به ارگاسم انجام شود خود. ارضایی نامیده می شود که می توان به روش های مختلفی انجام داد. حتی برخی افراد در هنگام انجام این عمل از اشیا و افراد دیگری استفاده می کنند و رابطه جنسی بدون دخول انجام می شود.

چه کسانی به خود ارضایی روی می آورند؟

همان طور که می دانید این عمل در سنین مختلف و برای همه افراد در هر جنسیتی اتفاق می‌ افتد و نمی توان گفت که کسانی که ازدواج کرده‌ اند و یا رابطه جنسی طبیعی دارند به این عمل روی نمی آورند. برخی افراد از روابط جنسی خود لذت نمی برند. برخی افراد با دیدن فیلم های عکس و فیلم های های پورنو و مستهجن این عمل را انجام می دهد .

برخی افراد به دلیل نداشتن شرایط مناسب برای ازدواج و مهارت نداشتن در هنگام رابطه جنسی با شریک جنسی خود و عدم آگاهی در این مورد، دست به این عمل می زنند.

کودکانی که به طور نا خواسته فیلم های نا مناسب مشاهده کرده‌ اند و یا این که تحت آزار های جنسی قرار گرفته‌ اند ممکن است درگیر این بیماری شوند .

برخی افراد دیگر در دوران مجردی برای رفع نیاز های جنسی خود این عمل را تکرار کرده‌ اند و پس از ازدواج به دلیل این که نمی توانند به لذت بالا دست یابند این عمل را تکرار می کنند.

کسانی که رابطه جنسی سالمی دارند از نظر روحی و جسمی در سلامتی کامل قرار می گیرند و نیازی به خود ارضایی ندارد، با داشتن یک رابطه سالم و با کیفیت سیگنال های عصبی در بدن آن ها کاهش یافته هورمون های جنسی به اندازه کافی ترشح خواهد شد و با ترشح هورمون های مفید مانند کورتیزول و پرولاکتین با هورمون های جنسی مبارزه می کنند. بنابراین هورمون های بدن متعادل خواهد شد پس با داشتن روح و جسم سالم می‌ توانند در تمام امور زندگی موفق تر باشند.

کسانی که رابطه جنسی سالمی دارند نیاز ندارند که این عمل را پشت سر هم تکرار کنند و چرخه سالمی را در زندگی در پیش می گیرند.

افرادی که با انجام خود ارضایی نیاز های جنسی خود را بر طرف می کنند شاید از نظر جسمی نیازشان بر طرف شود اما روح آن ها همیشه تشنه روابط جنسی خواهد بود. بنابراین نمی‌ توانند رضایت کامل داشته باشند.

کسانی که به تکرار این عمل مبادرت می ورزند و در نتیجه به اعتیاد به خود ارضایی مبتلا می شود که مشکلات زیادی در امور زندگی برای آن ها پیش می آید.

خود ارضایی به مرور زمان مشکلاتی از قبیل ریزش مو لاغر شدن، آسیب رسیدن به اندام تناسلی، کاهش اشتها، افسردگی، پرخاشگری و ….خواهد شد . متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانند در درمان مشکلات پوست و موی شما به شما کمک کنند و همچنین پس از ترک خودارضایی در بر طرف کردن آسیب هایی که در در این دوران به اندام تناسلی شما وارد شده به شما کمک کنند حتی می توانید با تزریق ژل و چربی زیبایی اندام تناسلی خود را باز گردانید . چون تکرار خود ارضایی باعث آسیب دیدگی این ناحیه تناسلی می شود.

 خود ارضایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – خود ارضایی

عوارض جسمی خود ارضایی در خانم ها و آقایان

این عمل نا پسند به هر طریقی که انجام شود سبب آسیب دیدگی اجزاء مختلف بدن و از بین رفتن سلامتی روح افراد خواهد شد. معمولاً رایج ترین سن برای انجام خود ارضایی ۲۵ سالگی می باشد . البته این موضوع محدودیت سنی ندارد و در همه جوامع این بیماری وجود دارد. یکی از عوارض اصلی بیماری رفتاری ریزش مو ها می باشد که البته به مرور زمان شاهد عوارضی مانند عدم تمرکز، افسردگی، آسیب رسیدن به اندام تناسلی، ضعف قوای جنسی و جسمی و…. خواهند بود.

• افزایش عطش جنسی

با رابطه جنسی با کیفیت و سالم که با شریک جنسی انجام می شود نیاز و عطش میل جنسی کنترل خواهد شد اما اگر برای رفع نیاز و رسیدن به ارگاسم از روش های غیر طبیعی استفاده شود و فرد به اوج ارگاسم برسد این عمل را چندین بار تکرار خواهد کرد در این هنگام با خود ارضایی لذت زیادی را تجربه می‌ کنند و با تکرار این عمل می خواهند همان تجربه اول را حاصل کنند اما نمی‌توانند به اوج لذت برسند که با تکرار آن مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد و در نتیجه به این عمل اعتیاد پیدا می کنند.

• ارضا نشدن در روابط جنسی طبیعی

با اعتیاد به خود ارضایی فرد نمی تواند به طور طبیعی در یک رابطه جنسی سالم قرار بگیرد چون در حین خود ارضایی به طور هیجانی از این عمل لذت زیادی می برند و برای به دست آوردن لذت و رضایت بیشتر این عمل را تکرار می کنند اما نمی تواند لذت اولیه را تجربه کنند حتی برخی مواقع از اشیا دیگری برای رفع نیاز خود استفاده می کنند و ممکن است آسیب زیادی به اندام تناسلی خود وارد کنند اما با هر بار ارضا شدن احساس نیاز جنسی در او بیشتر خواهد شد.

• شرطی شدن ارضای جنسی

کسانی که این عمل را تکرار می کنند در برخی مواقع برای رفع نیاز های جنسی خود و رسیدن به ارگاسم از دستگاه ها و وسایل خاصی استفاده می کنند اما باز هم نمی توانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند بنابراین با شرطی شدن از هیچ رابطه ای لذت نخواهد برد.

• سرد مزاجی

با تکرار خودارضایی و عدم رضایت از برقراری رابطه جنسی طبیعی فرد کم کم از انجام رابطه جنسی با شریک خود امتناع می کند و باعث بی کیفیت شدن روابط جنسی طبیعی خواهد شد. این افراد با افزایش تعداد دفعات خود ارضایی سعی می کنند که نیاز های جنسی خود را رفع کنند. اگر هم به اجبار به رابطه جنسی طبیعی بپردازند هیچ لذتی در رابطه نخواهند داشت و به مرور زمان به سرد مزاجی و ایجاد مشکلات دیگر منجر می شود.

• تحلیل رفتن انرژی و ضعف میل جنسی

پس از برقراری یک رابطه جنسی طبیعی ، سالم و با کیفیت و رسیدن به ارگاسم به طور طبیعی احساس خستگی در هر دو شریک جنسی تامین می‌ شود و پس از ان می‌ توانند با استراحت کردن خستگی خود را برطرف کنند. بنابراین روابط جنسی با تعداد دفعات مناسب انجام خواهد شد. در این فاصله زمانی مناسب قوای از دست رفته مجدداً به بدن باز می گردد.
اما کسانی که عمل خود ارضایی را تکرار می کنند و می خواهند به اوج لذت برسند و انرژی زیادی را از دست خواهند داد و زمان کافی برای باز یابی انرژی نخواهند داشت. بنابراین آسیب‌ های جدی به جسم آن ها وارد خواهد شد و به دلیل نداشتن استراحت کافی در طول روز همیشه افسرده و خسته به نظر می‌ رسند.

• لاغری

لاغری یکی از عوارض رایج خود ارضایی است که افراد با انجام این عمل به مدت طولانی به این عمل اعتیاد پیدا می‌ کنند و سبب تحلیل رفتن انرژی بدن آن ها خواهد شد و مرور زمان بدن ضعیف شده و مواد مغذی مورد نیاز بدن تامین نخواهد شد . تکرار این عمل در طول روز همه انرژی فرد را از بین می‌ برد و در نهایت سبب لاغری خواهد شد .

• احساس سوزش در ناحیه تناسلی

با تکرار کردن این عمل به طور پشت سر هم باعث می شود که پوست های اندام تناسلی دچار آسیب شود و حساسیت آن افزایش یابد و با مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش همراه شود . حتی در برخی مواقع عفونت و قارچ نیز مشاهده می‌ شود بیشتر این عوارض برای کسانی که به وجود می‌آید که در هنگام خود ارضایی از وسایل و اشیاء مخصوص استفاده می کنند و اصول بهداشتی را در این زمینه رعایت نمی‌کنند. با تحریک شدن آلت تناسلی با این ابزار آلوده ، شاهد عفونت و قارچ های پوستی خواهند بود و مشکلات زیادی در این ناحیه ایجاد خواهد شد.

• ریزش مو ها

یکی از عوارض شایع و رایج در دوران خود ارضایی ریزش مو ها می باشد که این افراد بیشتر در قسمت های کناری سر با ریزش موی شدید مواجه می شوند و با کنار گذاشتن این عمل همه مو های سر را درگیر خواهد کرد با تکرار این عمل تغییرات هورمونی ایجاد می‌ شود و با افزایش میزان هورمون های جنسی فولیکول های مو تغذیه و تقویت نمی شود.

با استخراج منی در طول چندین بار باعث می شود که بدن با کمبود مواد مغذی مواجه شود و سبب ضعیف شدن ریشه های مو خواهد شد. این مشکل به دلیل افزایش هورمون های جنسی و نا متعادل شدن آن ها ایجاد می‌ شود. بدن آقایان برای تولید منی بیشتر به تستسترون بیشتری نیاز دارد و تستسترون یکی از عواملی است که نمی‌ گذارد ریشه مو ها تغذیه شوند .با کمبود مواد مغذی برای رفع نیاز ریشه و ساقه مو ها کم‌ کم نازک شده در مدت زمان کوتاهی شاهد کم پشتی و ریزش شدید مو ها خواهید بود. مواد مغذی که برای داشتن مو های سالم و پر پشت نیاز است شامل سلنیوم، منیزیم ، روی و مس می باشد که باید از طریق مواد غذایی با کیفیت و سالم تامین شود. اما کسانی که به مشکل خود ارضایی روی می آورند معمولاً کم اشتها هستند و نیاز آن ها برطرف نخواهد شد.

یکی از درمان هایی که متخصصین برای تامین مواد مغذی مورد نیاز در پوست سر و مو ها پیشنهاد می‌ کنند مزوتراپی مو می باشد که در این روش انواع اسید های آمینه، پروتئین ها، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و فاکتور های رشد به پوست سر تزریق می‌ شود و پس از ترک خود ارضایی نتایج بی نظیری به همراه دارد و مو های ریخته شده در این دوران را جبران می کند . در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین بر اساس علت ریزش مو ها و میزان کمبود مواد مغذی ترکیبات محلول مزوتراپی را مشخص می کنند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی مو های ریخته شده مجددا رشد کنند.

 خود ارضایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – خود ارضایی

عوارض جسمی خود ارضایی آقایان

همان طور که می‌دانید خود ارضایی آقایان با خانم ها متفاوت است و عوارض آن ها نیز متفاوت می باشد که ما در طی این نوشتار به طور جداگانه به بررسی آن ها می پردازیم.

• درد های استخوانی

آقایان همراه با استخراج منی در هنگام ارضا شدن کلسیم زیادی از بدن خود دفع می کنند اگر رابطه جنسی به شکل مطلوب و سالم انجام شود با مصرف مواد مغذی و استراحت کافی کلسیم از دست رفته مجددا به دست می آید اما اگر این کلسیم به دلیل خود ارضایی از دست برود و این عمل به طور مکرر انجام شود بدن با کاهش کلسیم مواجه می شود و در نتیجه درد استخوان ها را به همراه دارد. همان طور که می دانید یکی از ویتامین های مورد نیاز برای داشتن استخوان های محکم و سالم کلسیم می باشد که با کاهش آن مشکلاتی از قبیل کمر درد، استخوان درد و ضعف بدنی ایجاد می‌ شود.

• بی اختیاری ادراری

با انجام خود ارضایی به طور مکرر باعث می شود که عملکرد غده پروستات مختل شده و میزان حساسیت افزایش یابد و به مرور زمان باعث بزرگ شدن پروستات و بی اختیاری ادراری خواهد شد . با بزرگ شدن پروستات مشکلات زیادی برای آقایان ایجاد می‌ شود که اگر مورد درمان قرار نگیرد به سرطان پروستات تبدیل خواهد شد.

• شکستگی آلت

یکی از عوارض نادر خود ارضایی در آقایان شکستگی آلت تناسلی می باشد که به دلیل مالش های شدید و غیر طبیعی و یا با برخورد کردن به اجسام سفت و محکم حاصل می شود که به پارگی تونیکا آلبوژینا منجر شده که باید سریعاً توسط جراحی مورد درمان قرار گیرد.

• بیماری پیرونی

یکی از عوارض نادری که ممکن است به علت خود ارضایی در آقایان رخ دهد ایجاد پلاک و یا کوتاه شدن آلت می باشد که علت اصلی آن ماساژ هایی است که در حین این عمل انجام می شود و باعث می شود که آلت به مرور زمان کوچک تر شود.

 خود ارضایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – خود ارضایی

عوارض جسمی خود ارضایی در زنان

عدم رسیدن به ارگاسم و یا نرسیدن به اوج لذت جنسی را آنورگاسمی می نامند که یکی از علت های اصلی خود ارضایی در خانم ها می باشد. وقتی خانم ها در روابط جنسی برای رسیدن به ارگاسم از ابزار های مختلف استفاده می کنند به طور اختیاری از این ابزار برای رسیدن به اوج میل جنسی استفاده می کنند با تحریک کردن عمیق دستگاه تناسلی نیز سریع تر به ارگاسم می رسند . بنابراین این موضوع باعث می‌ شود که در روابط جنسی طبیعی لذتی حاصل نشود .در خانم هایی که در دوران مجردی قرار دارند این مشکلات رایج تر است.

آسیب رسیدن به اندام تناسلی

همان طور که می دانید قسمت اصلی دستگاه تناسلی خانم ها در داخل بدن قرار دارد و در حین خود ارضایی قسمت های خارجی تحریک می شوند. با این عمل آسیب زیادی به اندام تناسلی وارد نمی شود اما برخی خانم ها برای رسیدن به میل جنسی بالا تر از دستگاه ها و اشیا های مختلفی استفاده می کنند تا بتوانند اندام تناسلی را بیشتر تحریک و حساس کنند با ایجاد فشار های غیر طبیعی توسط این ابزار رگ های داخلی واژن پاره شده و باعث آسیب دیدگی این ناحیه خواهد شد.

نا منظم شدن دوره عادت ماهیانه و افزایش خونریزی و درد

اگر خودارضایی به مدت طولانی ادامه دار باشد باعث می شود که هورمون های زنانه را دچار اختلال کند و عادت ماهیانه را نا منظم می کند با افزایش هورمون های جنسی در بدن خانم ها تغییراتی در بدن آن ها ایجاد می‌ شود و دوران قاعدگی آن ها با خونریزی و درد شدیدی همراه خواهد بود و حتی به مشکلاتی از قبیل تنبلی تخمدان و کیست منجر می شود.

آسیب زدن به جنین

خانم ها در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی که در بدنشان انجام می شود نیاز جنسی آن ها در این دوران افزایش می‌ یابد و به دلیل ترس از رابطه جنسی نیاز های جنسی خود را با خود ارضایی بر طرف می کند با تکرار این عمل ممکن است که لگن آن ها دچار فشار شده و سلامتی جنین به خطر بیفتد. در این دوران متخصصان برقراری رابطه جنسی سالم را مضر نمی‌ دانند و باید با در نظر گرفتن توصیه های لازم نیاز جنسی این افراد توسط همسر بر طرف شود.

عوارض روحی خود ارضایی در مردان و زنان

• بی حوصلگی

وقتی که خانم ها و آقایان به طور مکرر دست به خود ارضایی بزنند زیرا با تکرار این عمل انرژی و قوای جنسی خود را از دست می‌ دهند و خستگی مفرط در طول روز حوصله انجام همه کار ها را از آن ها می گیرد. افرادی که به خود ارضایی معتاد شده‌ اند با تکرار این عمل نمی توانند فکر خود را درگیر موضوع دیگری کنند و در نتیجه وقت و حوصله ای برای کار های دیگر نخواهند داشت.

• عدم تمرکز

با تکرار خود ارضایی به طور دائم تمرکز افراد کاهش یافته چون نمی‌ توانند فکر خود را غیر از مسائل جنسی درگیر این مسئله دیگر کنند و تمرکز کردن برای آن ها سخت است و تاثیرات ناخوشایندی در امور زندگی آن ها خواهد داشت.

• اضطراب شدید و طولانی مدت

کسانی که به تکرار خود ارضایی روی می آورند افرادی آشفته و بی قرار هستند و نمی توانند فکر خود را به غیر از مسائل جنسی درگیر موضوعات دیگر کنند . بنابراین امور زندگی برای آن ها سخت تر می شود و استرس زیادی را متحمل می شوند و همیشه نگران این هستند که در هنگام خود ارضایی کسی سر برسد و این استرس همیشه با آن ها همراه است و به طور دائمی تاثیرات نا خوشایندی بر روحیه آن ها ایجاد خواهد کرد.

•شرطی شدن روابط جنسی با تکرار دائمی

خود ارضایی در این افراد باعث می شود که راه دیگری نیاز های جنسی آن ها را بر طرف نمی کند وبا شریک جنسی خود نمی‌ توانند در رابطه وارد شود. حتی اگر شریک جنسی برای رفع نیاز های او سعی خود را انجام دهد باز هم این احساس خلا و عدم رضایت با آن ها همراه خواهد بود و همیشه به دنبال راهی برای خود ارضایی می باشند.

• ضعف اعصاب

با انجام خودارضایی به طور مکرر ناحیه افراد بسیار شکننده و حساس خواهد شد و حتی یک رفت و آمد کوچک سر و صدا و نور حساسیت آنها را افزایش می‌دهد چون این افراد بسیار عصبی هستند و سریعاً پرخاشگری می کنند عواملی که خود ارضایی را برای آنها تکرار می‌کند آنها را عصبی تر کرده و سعی می کنم و پرخاشگر می‌شوند

افسردگی خانمهایی که با انجام خود ارضایی ز جنسی خود را برطرف می‌کنند در حین رابطه ذهن خود را درگیر دوخول کرده‌اند اگرچه از جسمی ارضا می شود اما همیشه با خلا عاطفی همراه هستند و باعث می شود که به تدریج افسرده و گوشه گیر شوند احساس گناه کسانی که با خود ارضایی نیازهای جنسی خود را برطرف می کنند می دانند که این عمل کاملاً نامعقول و ناپسند است به همین دلیل این کار را به صورت پنهانی انجام می دهند و هر بار پس از انجام این عمل احساس گناه دارند و این حساس همیشه ذهن آنها را درگیر کرده که به مرور زمان باعث افت اعتماد به نفس آنها خواهد شد عوارض اجتماعی خود ارضایی با تاثیرات نامطلوب و مخرب تکرار خود ارضایی روح و جسم افراد دچار آسیب شده و باعث می شود که آنها در امور اجتماعی و موقعیت های شغلی خود دچار مشکل شوند اعتیاد به این عمل موقعیت شغلی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود که فعالیت های روزانه آنها به خوبی انجام نشود و به تعویق افتاد و حتی آنها را لغو می کنند این افراد با دست دادن موقعیت اجتماعی و شغلی خود و زندگی برای آنها سخت می‌شود و در مدت ز برای ترک خود ارضایی مان کوتاهی دوستان خود را از دست می دهند بنابراین به آدمهای گوشه گیر و منزوی تبدیل می شوند

 خود ارضایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – خود ارضایی

برای ترک خودارضایی چه مراحلی را باید طی کرد؟

کسانی که از انجام این عمل ناپسند خسته شده‌ اند و با مشاهده عوارض و نشانه های آن تصمیم می گیرند که از این عادت ناخوشایند دست بردارند به دنبال راهکار های مناسب و مفید می باشند که البته این عمل مستلزم پشتکار و اراده قوی می باشد. این افراد باید در شرایطی که این عمل را به یاد آن ها می آورد دوری کنند. بهتر است در این زمینه با روانشناسان و روانپزشکان مشورت داشته باشید تا با گفت و گو با پزشک مشکلات خود را به‌طور موثر برطرف کنید . متخصصین در این جلسات سعی می‌ کنند عوارض این عمل را برای شما بیان کنند و راه حل های مناسب را در اختیار شما قرار دهند. برخی از راهکار هایی که متخصصین ارائه می دهند عبارتند از:

• ورزش کردن

با انجام فعالیت های ورزشی بدن قوای از دست رفته خود را مجدداً به دست می‌ آورد و شما می توانید بدنی قوی داشته باشید تا مسائل جنسی از ذهن شما دور شود و فعالیت های جنسی را جایگزین این عمل نا پسند کنید. با انجام فعالیت‌ های ورزشی می توانید به حد مطلوبی روح و جسم خود را به حالت قبل باز گردانید و آسیب های روحی را از خود دور کنید.

• نپوشیدن لباس های تنگ و جلوگیری از تحریک شدن

کسانی لباس های تنگ می پوشند بیشتر دچار این خطر خواهند بود متخصصین پیشنهاد می کنند که در این دوران لباس های راحت و گشاد را جایگزین لباس های تنگ کنند تا از تحریک ناحیه تناسلی جلوگیری شود.

• مطالعه کردن

یکی از راه های دور کردن ذهن از مسائل جنسی مطالعه کتاب می باشد و درگیری های ذهنی را نسبت به این مسائل دور خواهد کرد و جزء راهکار های مناسب برای رفع این مشکلات می باشد.

• کوتاه کردن مدت حمام رفتن

یکی از علت‌ های روی آوردن به خود ارضایی ماندن طولانی مدت در حمام است. کسانی که می خواهند این عمل را ترک کنند باید از مسائلی که آن ها را درگیر این عمل می‌ کند دور کنند. پس اگر شما تصمیم دارید این عمل را ترک کنید زمان حمام رفتن خود را مقداری کاهش دهید . تا از این عمل جلوگیری شود.

• پرهیز از پرخوری

بر اساس تحقیقات به دست آمده یکی از علت های روی آوردن افراد به خود ارضایی، پر خوری می باشدکه بهتر است از پرخوری دست بردارید و قبل از سیر شدن خوردن غذا را متوقف کنید.

مزایای ترک خودارضایی

پس از ترک کردن این عمل غیر طبیعی و نا معقول مو ها که دچار ریزش شده مجدداً رشد می کنند. حتی با کمک روش های درمانی از قبیل مصرف دارو ها و مزوتراپی می توانید ضخامت مو های خود را افزایش دهید.

این فرایند زیبایی در کلینیک های تخصصی پوست و مو قابل انجام است و یکی از کلینیک های معتبر برای انواع روش های درمان ریزش مو کلینیک زیبایی الهیه تهران می باشد. در این کلینیک متخصصین بهترین روش های درمانی را در اختیار شما قرار خواهند داد تا شما بتوانید در مدت زمان کوتاهی زیبایی مو های خود را مجدداً حاصل کنید.

پس از پایان خود ارضایی و ترک این عمل هورمون های بدن مجدداً متعادل شده و استرس های شما کاهش می یابد و در نتیجه با بازگرداندن قوای جنسی اعتماد به نفس شما افزایش می یابد.

پس از ترک این عمل نا پسند امور زندگی شما به روال قبل باز می گردد و شما می توانید برای دستیابی به موفقیت برنامه ریزی کنید و موقعیت از دست رفته شغلی و اجتماعی خود را مجدداً به دست آورید.

همچنین سلامتی جنسی شما با ترک این عمل تضمین شده و مشکلاتی از قبیل زود انزالی و سرد مزاجی در روابط جنسی بر طرف خواهد شد و می توانید خانواده ای شاد و موفق داشته باشید.

با ترک این عمل شادابی و سلامتی مجدد به بدن شما باز می‌ گردد و بیماری هایی که روح شما را درگیر کرده از بین خواهد رفت شما با درمان افسردگی سرحال خواهید بود.

مراقبت های قبل از ترک خودارضایی

• در جلسه مشاوره با پزشک مشکلات خود را به خوبی بیان کنید تا پزشک بهترین راه حل ها را برای شما معرفی کند .
• راهکار های ارائه شده توسط پزشک را به خوبی انجام دهید پس از ترک خود ارضایی کم کم شاهد تاثیرات آن خواهید بود. و از بازگشت زیبایی و اعتماد به نفس خود حس رضایت در شما تقویت می شود.
• با دور کردن مسائل جنسی از ذهن خود می‌ توانید این دوره را با سلامتی کامل پشت سر بگذارید .
• در این دوره آسیب هایی که در دوران خود ارضایی به بدنتان وارد شده به خوبی بر طرف می‌ شود.

همان طور که می دانید این عمل باعث ریزش مو می شود و به همراه آن اعتماد به نفس شما از دست می‌ رود با رویش مجدد مو ها روحیه شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و شما می توانید زیبایی و جوانی را در چهره خود مجدداً مشاهده کنید.

با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران در جهت پیشگیری از ریزش مو و تقویت مو ها اقدام کنید .

مراقبت های پس از ترک خود ارضایی

• پس از ترک این عمل ورزش و مطالعه را در برنامه روزانه خود قرار دهید.
• از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.
• از عواملی که شما را تحریک می کند دوری کنید.
• سعی کنید با دوستان و آشنایان خود وقت بگذارنید و از تنها ماندن جلوگیری کنید.
• مدت طولانی از ماندن در حمام خودداری کنید.
• از آب ولرم استفاده کنید.
• تغذیه مناسب داشته باشید .
• برنامه خواب خود را تنظیم کنید.
• استرس و فشار های عصبی را از خود دور کنید.

درمان ریزش مو با مزوتراپی در کلینیک زیبایی الهیه تهران چقدر است؟

عوامل مختلفی بر هزینه‌ های درمان تاثیر گذار است که معمولاً این هزینه ها بر حسب میزان ریزش مو ها متفاوت خواهد بود. ترکیبات محلول مزوتراپی برای همه افراد متفاوت است و متخصصین تعداد جلسات را برحسب شدت ریزش مو ها مشخص می کنند . عواملی مانند تعداد جلسات، ترکیبات محلول مزوتراپی، مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک در هزینه‌ های درمان تاثیرگذار خواهد بود. برند های محلول مزوتراپی متفاوت است هزینه‌ های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد . پس نمی توان هزینه‌ ای قطعی برای درمان اعلام کرد.

اگر می خواهید از هزینه‌ ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

اثرات و نتایج

با تکرار عمل خود ارضایی در مدت طولانی شاهد عوارض خطرناک و اثرات منفی بر جسم و روح خود خواهید بود و بهترین راهکار این است که این عمل ناپسند را با کمک متخصصین مربوطه ترک کنید و با برقراری رابطه جنسی سالم و با کیفیت عوارض ناشی از این عمل را برطرف کنید. پس از ترک خودارضایی به طور نا خود آگاه شاهد تاثیرات بی نظیر آن خواهید بود و اعتماد به نفس از دست رفته خود را مجدداً باز می گردانید و قوای جسمی و انرژی خود را دوباره حاصل خواهید کرد. برای بازگرداندن مو های از دست رفته در این دوران بهتر است که از روش های درمانی موثر مانند مزوتراپی بهره مند شوید. در این روش متخصصین با تزریق مواد معدنی و مغذی به پوست میزان خونرسانی را در پوست سر افزایش می‌دهند و شما به تدریج شاهد نتایج بی‌ نظیر آن خواهید بود و پس از ۳ ماه مو هایی سالم و زیبا خواهید داشت.

دوره نقاهت پس از ترک خود ارضایی چقدر است؟

پس از ترک این عمل ناپسند شما انرژی از دست رفته خود را مجدداً به دست می آورید و می توانید بدون حالت افسردگی و آزردگی به فعالیت های روزانه خود بپردازید. شما باید در این دوران به فعالیت‌ های ورزشی بپردازید تا بدن خود را تقویت کنید با پیگیری یک رژیم غذایی سالم و مفید همه کمبود های بدن خود را از بین ببرید و حتی می‌ توانید با اعضای خانواده و دوستان خود روز های بسیار خوبی را پشت سر بگذارید. با حضور در خانواده شاداب و سرحال خواهید شد و علائمی مانند عدم تمرکز، افسردگی نیز از بین می رود.

تعداد دفعات خودارضایی چقدر است؟

با روی آوردن به خودارضایی در روز های اول می توانید به اوج لذت جنسی برسید و فکر می کنید که با تکرار این عمل همان تجربه اول را خواهید داشت. در صورتی که به مرور زمان این عمل بصورت عادت و تکراری انجام می شود و شما برای به دست آوردن لذت جنسی این عمل را تکرار می کنید. اما تجربه روز های اول را نخواهید داشت. حتی در این دوران به اندام تناسلی شما آسیب های زیادی وارد می شود و ممکن است در این ناحیه به بیماری‌ های خطرناکی مبتلا شوید. در این دوران به تدریج قوای جنسی، جسمی و روحی خود را از دست خواهید داد. افرادی که به خود ارضایی اعتیاد پیدا می کنند در مدت زمان کوتاهی این عمل را چندین بار تکرار می کنند. تعداد این دفعات بر حسب به روحیات فرد و نیاز های جنسی او تعیین می‌ شود و هر چه تعداد دفعات افزایش یابد میزان آسیب به بدن بیشتر خواهد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

دلایل بروز موخوره و راه های پیشگیری از آن

معرفی ۱۱ روش مدل و معجزه گر لیفت صورت

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

نتیجه گیری

داشتن یک رابطه جنسی سالم و باکیفیت می‌تواند از نظر جسمی و روحی شرایط مطلوبی برای افراد ایجاد کند اما خود ارضایی یکی از  روش‌های ناپسند برای رفع نیازهای جنسی می باشد که روز به روز افراد زیادی به این عمل روی می‌آورند تا بتوانند نیازهای جنسی خود را برطرف کنند عواملی مانند عدم تحرک مشکلات روحی و ورزش نکردن افراد را به این عمل افزایش می‌دهد پس بهتر است که برای دوری از این مشکل مطالعه کنید و حتماً در طول روز به انجام فعالیت‌های ورزشی بپرهیزید و از تنها ماندن خودداری کنید در صورت نیاز با روانپزشکان مربوطه مشورت کنید تا راه حل های مناسب را در اختیار شما قرار دهم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09120043630
02191012756
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinicelahieh
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicelahieh.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/jodw
لینک آپارات: https://aparat.com/v/rTaC9


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/JOZgNIQb
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1481584662594129923?s=20
لینک یوتیوب:https://youtu.be/G70ADkAM60M

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

زمان استفاده از کرم ترمیم‌کننده بعد از میکرونیدلینگ
درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

زمان استفاده از کرم ترمیم‌کننده بعد از میکرونیدلینگ
درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.