بهترین دارو های بعد از کاشت مو – آپدیت ۲۰۲۲

بهترین دارو های بعد از کاشت مو – آپدیت ۲۰۲۲

بهترین دارو های بعد از کاشت مو – آپدیت ۲۰۲۲

از گذشته تا کنون  یکی از شایع‌ ترین مشکلات و دغدغه های همه  خانم ها و آقایان ریزش مو ها بوده است .‌ریزش دائمی مو ها به تدریج سبب مشخص شدن کف سر و کم پشتی مو ها می شود و سبب افت زیبایی و اعتماد به نفس افراد خواهد شد.  اما  امروزه می توان با کمک  راه کار های درمانی بی نظیری برای  درمان ریزش مو اقدام  کرد . به ‌طور قطع کاشت مو یکی از  روش درمانی موثر برای درمان و متوقف کردن ریزش مو خواهد بود.

میزان موفقیت در انجام پیوند مو به وابسته به عوامل مختلف وابسته است. یکی از این عوامل  انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی است.  در  کلینیک های تخصصی  مراحل درمان توسط پزشکان حرفه ای و کار بلد  انجام می شود اگر چه اعمال مراقبت هایی که  قبل و بعد از انجام این عمل  انجام می شود میزان درصد موفقیت ها  را بالا می برد . مصرف به موقع  دارو هایی که پس از انجام این عمل پزشک  تجویز می کند نتایج درمان را تضمین می کند و سبب افزایش سرعت بهبودی خواهد شد.

یکی از دارو هایی که پس از این عمل جراحی توسط پزشک تجویز می شود  دارو های تقویتی است که با استفاده از  آن ها مواد مغذی، مورد نیاز و ضروری  گرافت های کاشته شده فراهم خواهد شد .در نتیجه  پس  از  عمل پیوند مصرف این دارو ها الزامی می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه کلینیک الهیه

چرا باید بعد از کاشت مو دارو مصرف کنیم ؟

یکی از اصلی ترین علت های  تجویز دارو ها پس از انجام پیوند مو کم کردن میزان عوارض پس از جراحی پیوند مو می باشد.  با مصرف این دارو ها درصد موفقیت افزایش می یابد  و از بروز عوارض احتمالی پیشگیری خواهد کرد .‌ پس بیماران باید تا مدتی دارو مصرف کنند .‌مثلاً بعد از عمل  جراحی پیوند،  مو ها با شوک جراحی مواجه می شوند سه هفته پس از کاشت دچار ریزش خواهند شد. در نتیجه با مصرف دارو ها ریزش آن ها متوقف شده و باعث تقویت و تغذیه مو ها می ‌شود.  نوع دارو های پس از عمل  و نحوه مصرف آن ها توسط پزشک تعیین می شود . این دارو ها با هدف بهبود یافتن  سریع و پیشگیری از  بروز مشکلات و عوارض جراحی تجویز می‌ شود.

دارو های پس از کاشت مو :

پس  از انجام عمل جراحی  پیوند مو پزشکان دارو های موثری برای بیماران تجویز می کنند تا  سرعت بهبودی بیشتر  افزایش دهند.  یکی از دارو های موثر و رایج  که پس از انجام این عمل پیشنهاد می شود دارو های تقویتی می باشد . اکثر متقاضیان در مورد  چگونگی  و دوز مصرف دارو هایی مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید با سوالات زیادی مواجه می ‌شوند . بنابراین ما قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی این موضوع بپردازیم . البته در وهله اول لازم است که با انواع دارو هایی که پس از پیوند مو تجویز می شوند آشنا شوید  که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  • دارو های ضد درد یا مسکن :

پس از انجام این عمل زیبایی بیماران با احساس درد مواجه خواهند شد. پس از جراحی در نواحی   پیوند و  بانک مو احساس درد را تجربه می کنند.  پزشکان متخصص برای کاهش، کنترل و تسکین درد مسکن های مناسب تجویز خواهند کرد .‌در صورت تجویز نشدن مسکن توسط پزشک متقاضیان می‌ توانید از مسکن های مناسب بدون نسخه پزشک استفاده کنید. مصرف استامینوفن کدئین از  یکی از بهترین مسکن ها برای کنترل درد بعد  از انجام جراحی  پیوند مو خواهد بود.  پس از این عمل متخصصین تأکید می‌ کنند از  مصرف ژلوفن ، آسپیرین ، ایبوپروفن خودداری کنید  زیرا باعث رقیق شدن خون و شدت یافتن  خونریزی می شود و سرعت بهبودی کاهش خواهد یافت.

  • آنتی بیوتیک ها :

عفونت پس از جراحی  پیوند مو، یکی از رایج ترین مشکلات  و امری نا خواسته است که متخصصین برای کاهش و پیشگیری از این مشکلات  آنتی بیوتیک های مناسبی را تجویز خواهند کرد. آنتی بیوتیک ها به دو  صورت خوراکی و یا به شکل موضعی  مصرف دمی شود که نحوه مصرف آن بر بروشور ان   توضیح داده شده است. دارو های موضعی آن به صورت پماد است که  بر ناحیه پیوند مالیده  می شود تا  از بروز عفونت پیشگیری کنند. متخصصین در مورد  نحوه، میزان دارو توضیحات کاملی برای شما شرح می دهند.

  • آزیترومایسین ۲۵۰

آزیترومایسین ۲۵۰ رایج ترین دارویی است که برای پیشگیری از عفونت بعد از انجام پیوند مو تجویز می‌ شود البته در صورت صلاحدید پزشک یا بروز واکنش های آلرژیک نسبت به دارو،  داروی سیپرو فلوکساسین تجویز می خواهد شد.

  • دارو های ضد التهابی :

بعد از انجام پیوند مو شما با  احساس تورم در پوست سر همراه می ‌شوید . متخصصین در جهت از بین بردن این مشکل دارو های ضد التهابی را تجویز می کنند تا بتوانند تورم در این ناحیه را کاهش دهند .‌دارو هایی که برای کاهش تورم تجویز می شوند ساختار کورتیکو استروئیدی دارند .اما کسانی که با بیماری دیابت مواجه هستند نمی‌ توانند از این دارو استفاده کنند. برای تاثیر گذاری این دارو باید مصرف آن بر اساس تجویز پزشک اعمال شود. برای پیشگیری از خارش ناحیه درمان نیز  متخصصین داروی سیتریزین ۱۰ را توصیه خواهند کرد.

دارو های خواب آور :

بعضی از متقاضیان پیوند مو پس از انجام عمل هنگام خوابیدن با  مشکل مواجه می شوند همچنین در جهت افزایش سرعت بهبودی داشتن خواب کافی از موضوعات  ضروری و مهم می باشد. در نتیجه متخصصین در این شرایط برای بیماران دارو های خواب آور تجویز خواهند کرد . بی خوابی بعد از انجام پیوند مو از عوارض  زودگذر و موقتی است و مصرف این دارو در چند روز بعد از جراحی پیشنهاد می شود. دارو هایی که برای رفع بی خوابی بعد از انجام جراحی پیوند مو تجویز می شود والیوم و Xanax خواهد بود.

  • سرم های شست و شو و شامپو ی مناسب پس از کاشت مو :

زیبا جویان بعد از انجام عمل پیوند بر پوست سر با زخم های ظریفی مواجه می شوند و یا به طور معمول دلمه هایی بر این ناحیه مشاهده می شود. متخصصین برای التیام و بهبود یافتن دلمه ها و یا زخم های سرم شست و شو تجویز خواهند کرد . با مصرف  این سرم ها پس از ریزش زخم ها درمان سریعاً اتفاق می افتد.  متخصصین سرم نرمال سالین را پس از تجویز خواهند کرد.

زیبا جویان برای شست و شوی مو ها پس از انجام پیوند مو در مرحله اول شامپو ی بچه و یا در صورت ضروری شامپو هایی  که پزشک تجویز می کند را استفاده می کنند.‌ برخی از شامپو ها به صورت فوم ها تجویز می شوند که برای شست و شو موثر می باشد . متخصصین برای جلوگیری از خشکی پوست سر بعد از حمام کردن  برای نرم شدن زخم های ایجاد شده در این ناحیه روغن‌ بادام‌ تلخ را مناسب می دانند.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه کاشت مو

مزوتراپی مو پس از کاشت مو :

مزوتراپی یکی روش ها های نسبتاً قدیمی است که درمانی مناسبی برای افزایش سرعت رشد و  رویش مجدد مو ها  می باشد . در طی این روش محلولی حاوی  مواد مغذی و معدنی مورد نیاز مو ها توسط سرنگ هایی ظریف در پوست سر تزریق می‌ شوند.‌ پس از تزریق محلول مزوتراپی جریان خون رسانی افزایش می‌ یابد و سبب رشد مو ها می شود . با انجام این روش درمانی پس از پیوند مو  در صد موفقیت این عمل را می توان  افزایش داد.  اثر گذاری  محلول مزوتراپی به عواملی از قبیل  جنسیت،  ژنتیک ، تغذیه و شرایط جسمانی متقاضیان وابسته است. اما به طور کل تاثیر گذاری آن ثابت و رضایت بخش می باشد.

  • پلاسما درمانی یا پی آر پی پس از کاشت مو :

در طی این فرآیند پلاکت غنی شده از فاکتور های فعال رشد خون خود شخص تهیه می شود.  با کمک پلاسما درمانی گردش خون در پوست سر افزایش خواهد یافت و سبب تحریک سرعت رشد مو ها خواهد شد.  پی آر پی یا پلاکت غنی یکی از درمان های مم پس از انجام پیوند مو می باشد که تاثیرات بی  نظیری به همراه دارد.

در مورد انجام درمان های مانند درمارولر و پلاسما درمانی باید صبر کافی داشت.  این روش  درمانی پس از ۲ تا ۳ ماه پس از انجام جراحی پیوند مو قابل انجام است. اگر  که این دو روش زودتر از زمان مشخص شده انجام شود ممکن است متقاضیان با مشکلاتی مواجه شوند.  پس  تقویت مو ها با پی آر پی و درمارولر باید حتما توسط متخصص  مربوطه انجام شود . شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران از خدمات بی نظیر متخصصین با تجربه و حرفه ای بهره مند شوید.

  • ماینوکسیدیل :

ماینوکسیدیل یکی از دار و های مهم بعد از انجام پیوند مو می باشد . این دارو به شکل محلول است که به صورت  موضعی مصرف می شود . پس از مصرف ماینوکسیدیل کم کم  شاهد رویش دوباره مو ها خواهید بود .  ماینوکسیدیل همچنین برای افرادی که دچار ریزش مو شده اند تجویز می شود.  پس از انجام پیوند مو زیبا جویان با ریزش مو مواجه می شوند پس پزشک برای متوقف کردن ریزش و شانس دوباره رویش مو ها  این دارو را تجویز می کند.

چگونگی مصرف این دارو ها توسط پزشک مشخص می شود.  اما باید  مصرف این محلول روزی دوباره انجام می شود و در هر بار باید یک سی سی از محلول به صورت موضعی به پوست سر پاشیده شود.  بعد از استفاده ماینوکسیدیل،  گرافت های کاشته شده مجدداً تحریک شده و رشد می کنند. این دارو  باید توسط پزشک تجویز شود و پس از مصرف خود سرانه ماینوکسیدیل خودداری کنید زیرا سبب صدمه زدن  و آسیب‌ دیدگی گرافت های مو  خواهد شد.

  • فیناستراید :

داروی دیگر که جزء دارو های رایج پس از انجام کاشت مو است فیناستراید می باشد. در برخی شرایط متخصصین در جهت پیشگیری و متوقف شدن ریزش مو نیز،  این دارو را برای آقایان تجویز می کنند. مکانیزم عملکرد این گونه است که فیناستراید از تبدیل شدن تستسترون به دی هیدرو تستوسترون جلوگیری می کند و به صورت خوراکی و موضعی در دارو خانه ها ارائه می شود و باعث تحریک و رشد مجدد مو ها پس از کاشت می شود.

دارو های تقویتی پس از کاشت مو :

همراه با مصرف ماینوکسیدیل و فیناستراید متخصصین  دارو های تقویتی را بعد از انجام کاشت  توصیه می کنند. این دارو ها  انواع ویتامین ها می باشند که سبب تقویت و رشد مجدد مو ها می شود.‌ مثلا زینک جزء دارو های تقویتی است که بعد از انجام پیوند مو متخصصان تجویز خواهد کرد .اکثر متقاضیان پس از انجام این عمل باید زینک را مداوم مصرف کنند. دارو های دارای ویتامین C برای بهبودی و التیام یافتن سریع زخم ها ضروری می باشد.  بعضی از دارو های تقویتی  مهم  و ضروری که پس از انجام پیوند مو باید  مصرف شوند شامل موارد زیر می باشد :

  • ویتامین A

با مصرف ویتامین A و تولید سبوم رشد مو ها افزایش خواهد یافت و از ایجاد شوره سر جلوگیری می کند.

  • بیوتین

یکی از مهم ترین ماده هایی که برای افزایش رشد موها مورد استفاده قرار می‌ گیرد ویتامین بیوتین است که سبب رشد مو ها می شود.

  • ویتامین c

با مصرف میزان کافی ویتامین c تولید و سرعت کلاژن سازی افزایش می‌ یابد و عملکرد سیکل طبیعی  رشد مو ها حفظ خواهد شد و با مصرف این ویتامین ها زخم های ایجاد شده پس از پیوند مو التیام و بهبود می یابند.

  • ویتامین E

با مصرف ویتامین E میزان  جریان خونرسانی و اکسیژن در بافت و ساختار مو افزایش می یابد . این ویتامین جذب مواد ضروری و  مورد نیاز مو ها تامین می کند.

  • روی

روی یکی از  مهمترین مواد معدنی و ضروری مو ها است که در جهت ریزش مو ها بر تقویت آن ها نقش مهمی ایفا می کند و جزء مواد اصلی  و تشکیل دهنده مو ها خواهد بود همچنین سبب سرعت رشد  مو ها می شود.

  • اسید فولیک

اسیدفولیک از دارو های خانواده  بیوتین است  که به عنوان  داروهای تقویتی پس از کاشت مو استفاده می شود.  با مصرف اسید فولیک سبب افزایش تولید سلول‌ های گلبول قرمز خواهند شد و  ریشه و  ساقه مو ها تقویت و تغذیه می شوند. متخصصین برای دریافت  ویتامین های ذکر شده و مورد نیاز مو ها و تقویت بیشتر آن ها،  ویتامین های Hairfollic ، Hair_Vit  توصیه می کنند.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه کاشت مو

مراقبت های قبل  از کاشت مو :

در جلسات مشاوره شرکت کنید تا متخصصین توضیحات کاملی در مورد مراقبت های قبل و پس از عمل پیوند مو برای شما شرح دهند و بر اساس شرایط بدنی شما و شدت طاسی و کم پشتی مو ها بهترین روش پیوند مو انتخاب شود.

در جلسه مشاوره در مورد بیماری‌ هایی که دارید و یا دارو هایی که مصرف می‌ کنید با پزشکتان مشورت کنید و هر سوالی دارید بدون تعارف از پزشک بپرسید.

دو هفته قبل از انجام پیوند مو از مصرف انواع  دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی و ویتامین ها خودداری کنید تا از خونریزی در هنگام جراحی پیشگیری شود زیرا  این دارو ها قبل از جراحی مصرف شود دوره بهبودی زخم ها طولانی مدت خواهد شد.

با مصرف دخانیات و مشروبات الکلی میزان عوارض پس از پیوند مو را افزایش می‌ یابد و افراد دوره نقاهت طولانی مدتی را طی  خواهند کرد در نتیجه متخصصین دو  هفته قبل از انجام عمل  پیوند مو تأکید می کنند از مصرف این دارو ها خود داری کنند.

شب قبل از عمل  پیوند، مو های خود را تا حد ممکن کوتاه کنید تا متخصصین راحت‌ تر بتواند گرافت ها را راحت تر استخراج کنند.

شب قبل از عمل به خوبی استراحت کنید و استرس را از خود دور کنید.

از گرفتن رژیم غذایی خود داری کنید و عده های غذایی خود را به خوبی دریافت کنید تا بدنتان در برابر  مدت زمان انجام عمل دچار ضعف نشود و دوره بهبودی را سرعت ببخشید.

هنگام مراجعه به کلینیک مو های خود را به خوبی شست و شو دهید و از مصرف محصولات آرایشی و مراقبتی مو از قبیل ژل، اسپری، تافت ، ژل و …. خودداری کنید.

مراقبت های پس از کاشت مو :

پس از انجام پیوند مو باید استراحت کافی داشته باشید.

هنگام استراحت سر خود را  بالا تر از بدن و در زاویه مناسب قرار دهید.

لباس های یقه گشاد و یا دکمه  دار بپوشید تا در حین  تعویض لباس دچار ناحیه درمان دچار  آسیب‌  نشود و به فولیکول های کاشته شده فشاری وارد نشود.

از خاراندن،  لمس کردن و ماساژ دادن محل  درمان بپرهیزید.

مایعات زیاد بنوشید تا بدنتان را هیدراته کنید.

تا سه روز از شستن مو ها خودداری کنید.

برای شست و شو از شوینده های ملایم استفاده کنید.

خواب کافی داشته باشید و استرس را از خود دور کنید.

تغذیه مناسب داشته باشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

از انجام فعالیت های ورزشی ،  برقراری رابطه جنسی و جا به جایی وسایل سنگین خودداری کنید.

پس از یک هفته برای بررسی نتایج درمان و تجویز دارو های مناسب به کلینیک مراجعه کنید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ،  آلودگی‌ محیطی مانند گرد و غبار خودداری کنید .

هزینه کاشت مو در کلینیک زیبایی الهیه تهران چقدر است ؟

هزینه این عمل جراحی و زیبایی برای همه متقاضیان بر حسب شرایط آن ها و میزان‌ کم پشتی و طاسی مو ها یکسان نخواهد بود. متخصصین در جلسات مشاوره تعداد گرافت های مورد نیاز را در جهت  پر کردن ناحیه کم پشت را تعیین  می کنند  و هزینه قطعی را  برای متقاضیان اعلام می کنند.‌ هزینه ها در هر مرکز تخصصی و کلینیک  بر حسب مدت زمان انجام عمل،  تعداد گرافت های مورد نیاز ، میزان مهارت و تخصص پزشک،  دارو های مورد نیاز قبل و بعد از جراحی،  نوع تکنیک پیوند مو و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

دوره نقاهت پس از کاشت مو چقدر است ؟

با تکیه بر علم و تکنولوژی در حوزه عمل زیبایی پیوند مو این عمل را می توان با روش های مختلف انجام داد. خبر خوشی که در مورد روش های پیشرفته و مدرن  می توان داد این است که با جایگزینی این روش ها به جای روش های قدیمی و سنتی قرار درصد موفقیت بالا تر رفته .‌ بنابراین در ناحیه بانک مو و کاشت گرافت ها شاهد عوارض خطرناک  و احتمالی نخواهید بود. و پس از انجام پیوند مو ۳ تا ۴ روز استراحت کافی می باشد.

متخصصین در دوران استراحت برای پیشگیری از  بروز عفونت، درد و تورم و خارش پوست سر،  دارو های مناسبی تجویز خواهند کرد. دارو های تجویز شده باید با دوز کافی و به موقع مصرف شود.  با مصرف این دارو ها سرعت بهبودی افزایش می یابد و شما در زمان  کوتاهی می توانید به بهبودی کامل برسید.  استفاده از ویتامین ها و دارو های تقویت کننده سبب التیام یافتن سریع زخم های ایجاد شده در ناحیه پیوند می  شود و زیبا جویان به نتایجی رضایت بخش و بی نظیر دست خواهند یافت.

عوارض کاشت مو چیست ؟

با شرکت کردن شما در جلسات مشاوره متخصصین در باره نکاتی  که باید قبل از انجام پیوند مو انجام دهید توضیحات کاملی را برای شما شرح می دهند. شما با انجام این مراقبت ها مقدار عوارض پس از انجام عمل جراحی  پیوند مو را به کمترین حد خود خواهید رساند . متخصصین پیشنهاد می کنند دو هفته قبل از شروع  پیوند مو از مصرف انواع ویتامین ها و  مکمل ها، دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپیرین و پرو فن خودداری کنید.

چون این دارو ها سبب  مختل شدن عملکرد سیستم گردش خون خواهد شد و خونریزی در هنگام جراحی افزایش می یابد و به دنبال آن زخم های ایجاد شده پس از جراحی کند تر بهبود می یابد .‌ عوارض جانبی پیوند مو  سوزش ، خارش ، کمی درد،  التهاب و عفونت می باشد که متخصصین سعی می کنند با تجویز دارو های مناسب  از بروز عوارض  پیشگیری کنند و سرعت بهبودی را  افزایش دهند .‌

پس زیبا جویان عزیز با انتخاب پزشک با تجربه و حرفه ای ، همچنین کلینیک معتبر از بروز عوارض احتمالی از قبیله عفونت‌ شدید،  رشد نکردن فولیکول های کاشته شده،  خونریزی شدید،  درد و …. در امان خواهند بود و به نتایج  رضایت بخش دست خواهند یافت . در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین راه کار های درمان ریزش مو از قبیل مزوتراپی،  کاشت مو،  پی آرپی و تجویز دارو ها توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.  هر کدام از راه کار های درمانی توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام  می شود. بنابراین هیچ کدام از عوارض احتمالی را تجربه نخواهند کرد و به نتایج عالی دست می یابند.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه کاشت مو

تعداد جلسات کاشت مو چقدر است ؟

خوشبختانه عمل زیبایی پیوند مو را می توان با تکنیک های مختلف انجام داد و روش های پیشرفته  جایگزین روش های قدیمی مانند برداشت نواری  (FUT )شده است. در این روش به جای استفاده از تیغ جراحی و بخیه زدن گرافت ها با کمک ابزار ی مناسب استخراج می شوند در نتیجه آسیب‌ جدی به ناحیه گیرنده و اهدا کننده وارد نمی شود و شما دوره نقاهت  طولانی مدتی را سپری نخواهید کرد.

با استفاده از این ابزار ها سرعت عمل جراحی بالا می رود و معمولاً در طی یک جلسه این عمل زیبایی انجام خواهد شد.  مدت زمان جراحی برای همه افراد متفاوت است که به میزان طاسی و کم پشتی مو ها بستگی دارد.‌ هر چه وسعت ناحیه طاس و کم پشت بیشتر باشد مطمئناً زمان بیشتری نیاز خواهد بود .‌این جراحی در حدود ۵ تا ۸ ساعت طول می کشد .

متخصصین در جلسات مشاوره توضیحات کاملی در مورد نحوه انجام عمل،  مراقبت ها و دارو هایی که باید پس از عمل مصرف کنید ارائه خواهند داد .‌حضور در جلسات مشاوره یکی از مراحل مهم این عمل زیبایی خواهد بود و شما اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل می کنید.  پس از یک هفته متخصصین جلسه دیگری را برای بررسی نتایج عمل و تجویز دارو های مورد نیاز و راه کار های درمانی موثر در نظر خواهد گرفت.

شاید این مظلب هم برای شما جذاب باشد:

 بهترین دکتر کاشت مو در تهران

مراقبت مهم بعد از کاشت مو چیست؟

 کاشت مو بدون بانک مو (روش جدید سلول های بنیادی)

نتیجه گیری :

کاشت مو یکی از  بهترین درمان های قطعی در متوقف کردن و درمان ریزش مو و پوشش دادن  ناحیه طاس کم پشت سر می باشد. این عمل زیبایی و درمانی  توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای  در کلینیک های تخصصی و معتبر انجام می شود پس نتایجی دائمی و عالی به همراه دارد.  با مصرف دارو های موثر بعد  از انجام پیوند مو یکی از اصلی ترین مراحل درمانی را طی خواهید کرد و باعث می شود در صد موفقیت نتایج را افزایش دهید.

برخی از روش های  درمانی و زیبایی از قبیل مزوتراپی و پی  ار پی در جهت تغذیه و تقویت گرافت های جایگذاری شده توصیه می شود که هر یک از این راه کار ها به مهارت و تخصص پزشک و متخصص بستگی دارد. اگر شما نیز جزء کسانی هستید که پیوند مو انجام داده اید توصیه می کنیم  با انجام این راه روش های  درمانی منحصر به فرد درصد  موفقیت خود را در این فرآیند بالا ببرید تا سرعت بالاتری دوره نقاهت را سپری کنید و شاهد نتایج این روش درمانی و زیبایی باشید .‌

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع تکنیک ها و راه کار های درمانی ریزش مو  و جوان سازی پوست توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود. پزشکان کار بلد ما در این کلینیک تا پایان دوره بهبودی و بدست آوردن نتایج عمل  پیوند مو شما را همراهی می کنند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/rdi8

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.