بهترین کلینیک زیبایی برای فیلر لب در تهران

بهترین کلینیک زیبایی برای فیلر لب در تهران

بهترین کلینیک زیبایی برای فیلر لب در تهران

تزریق فیلر یکی از راه کار های حساس زیبایی است که امروزه جزء پر طرفدار ترین روش های زیبایی معرفی می شود.  به دلیل اهمیت این موضوع متقاضیان باید برای انجام این عمل به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنند.  در کلینیک های تخصصی و حرفه ای خدمات زیبایی در محیطی کاملا استاندارد و بهداشتی ارائه می شود.

پس زیبا جویان عزیز برای دست یابی به نتایج ایده آل و کاهش عوارض جانبی به سراغ متخصصین با تجربه و کار بلد می روند.  همچنین در این کلینیک ها فیلر هایی که مورد استفاده قرار می گیرند مرغوب،  با کیفیت و با استاندارد های جهانی می باشند و قطعاً نتایج مثبتی به همراه دارد.

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از بهترین کلینیک ها در جهت ارائه انواع خدمات زیبایی مخصوصاً تزریق انواع فیلر می باشد.  در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با بهترین کلینیک زیبایی در جهت تزریق فیلر لب و تاثیرات و نتایج آن گفت و گو کنیم . پس در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

چگونه برای تزریق فیلر لب یک کلینیک مناسب انتخاب کنیم ؟

قبل از این که هر اقدامی انجام دهید باید دقت کنید که به کلینیکی مستقل مراجعه کنید و از مراجعه به کلینیک های وابسته به آرایشگاه ها خود داری کنید.  سپس در مورد مهارت و تخصص پزشکان در این مرکز تحقیق کنید.

در جلسه مشاوره می توانید با مشاهده نمونه کار های پزشک و توضیحات کامل متوجه تخصص و مهارت پزشک خود شوید.  همچنین با پرس و جو از متقاضیان قبلی اطلاعات بهتری حاصل خواهید کرد.

زمانی  که برای تزریق فیلر به کلینیک مراجعه می‌ کنید حتماً در مورد برند های ژل ها یا فیلر های تزریقی هر سوالی در ذهن دارید بپرسید و مطمئن شوید که این خدمات با برند های معتبر و با کیفیت برای شما ارائه می شود.

کلینیک زیبایی الهیه تهران توانسته است با استفاده از برند های مرغوب و حضور بهترین متخصصین رضایت همه زیبا جویان عزیز را جلب کند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام تزریق فیلر،  عوارض و تاثیر تزریق فیلر در لب در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فیلر لب چیست ؟

فیلر ها نوعی پر کننده و حجم دهنده هستند که ساختاری ژله ای مانند و نرم دارند و ترکیبات این محصول بر پایه ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید می باشد .

زمانی که فیلر ها به بافت مورد نظر تزریق می شود سبب افزایش کلاژن سازی و آب رسانی پوست نیز  خواهد شد و تا پایان دوره ماندگاری فیلر ها،  لب هایی خوش فرم و برجسته خواهید داشت.  نتایج حاصل از تزریق ژل به لب دائمی نمی باشد اما ماندگاری نسبتا طولانی مدت دارد.

البته،  نوع برند و مراقبت های پس از تزریق در این موضوع تاثیر زیادی خواهد داشت.  معمولاً فیلر های حاوی هیالورونیک اسید در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگار هستند و در صورت عدم رعایت مراقبت ها پس از تزریق ممکن است عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد.

فیلر ها در انواع  برند های متنوعی ساخته شده اند و هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی خواهند بود.  مهم ترین ویژگی و خاصیت فیلر های تزریقی این است که شما بتوانید نتایج رضایت بخشی حاصل کنید.‌  از ویژگی‌ های خاص این فیلر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • گلوله نشدن ژل در زیر پوست
  • یکنواخت بودن ژل پس از تزریق  در محل مورد نظر
  • سفتی و غلظت  مناسب
  • چسبندگی مناسب
  • دارای زنجیر های متصل به هم در ساختار ژل

فیلر های تزریقی در سه نوع دائمی،  نیمه دائمی و موقتی وجود دارند که با توجه به عوارض نا خوشایند پس از فیلر های دائمی متخصصین از تزریق آن ها خودداری می کنند.

همچنین های نیمه  موقتی ماندگاری بسیار پایینی دارند و در حدود ۳ تا ۴ ماه اثرات آن از بین می رود اما فیلر های موقتی تاثیرات بی نظیر،  طبیعی و تقریباً طولانی مدت خواهد داشت.  یکی از مزیت های بی نظیر این فیلر ها تجزیه فیلر توسط آنزیم هیالورونید می باشد.

زیرا  در صورت بروز حساسیت و آلرژی و یا عدم رضایت از نتایج تزریق متخصصین می توانند با کمک آنزیم هیالورونید ژل تزریق شده را استخراج کنند.

 فیلر لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه- فیلر لب

انواع مدل تزریق فیلر لب :

متخصصین بر اساس اجزاء صورت و اهداف متقاضیان از تزریق فیلر،  مدل لب را انتخاب می کنند.  تزریق ژل در داخل لب ، حاشیه و اطراف آن تزریق می شود در نتیجه فرم لب با توجه به نحوه تزریق و محل آن تغییر می کند پس  شما باید در جلسه مشاوره در مورد این موضوع با پزشک گفت و گو کنید.

 برخی افراد دوست دارند که لبه بالایی آن ها حجیم تر از لب پایین  باشد و یا در برخی مواقع زیبا جویان ترجیح می دهند اندازه لب بالا و پایین یکسان باشد به همین دلیل ما برخی از تکنیک ها و مدل های مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • مدل لب روسی

مدل لب روسی امروزه طرفداران زیادی دارد و ژل ها از سمت داخل به بیرون و حاشیه لب ها به طور عمودی تزریق خواهد شد.  این تکنیک معمولاً برای کسانی که لب هایی کم حجم و باریک دارند پیشنهاد می شود و نتایج مثبتی به همراه دارد.

  • مدل لب عروسکی

در مدل لب عروسکی ژل بیشتری در لبه پایینی تزریق خواهد شد. بنابراین حجم لب پایینی بیشتر از لب بالایی می شود و لب ها به حالت باربی یا عروسکی تبدیل خواهند شد.

  • مدل لب طبیعی

مدل لب طبیعی را معمولاً کسانی می پسندند که دوست دارند فرم لب هایشان طبیعی تر به نظر برسد.  لب ها به صورت نا محسوس و کاملا طبیعی کمی حجیم و برجسته خواهند شد.

  • مدل لب قلبی

مدل لب قلبی برای افرادی که دارای صورتی بیضی شکل هستند پیشنهاد مناسبی است. در این روش فاصله بین دو حاشیه لب و قسمت بالایی آن بیشتر است و فرم لب ها شبیه قلب می باشد.

کاندیدای مناسب تزریق فیلر لب چه کسانی هستند ؟

تزریق فیلر به لب ها یکی از تصمیم های سلیقه‌ ای و شخصی هر فرد است بنابراین برای کسانی که از فرم و یا حجم لب های خود رضایت ندارند و خواستار لب هایی برجسته و بزرگتر هستند انجام می شود.

البته باید زیبا جویان،  انتظارات واقع بینانه ای نسبت به نتایج تزریق داشته باشند . در برخی مواقع متخصصین تشخیص می دهند که تزریق فیلر به لب نباید انجام شود که شامل موارد زیر می باشد :

  • در صورت  ابتلا به عفونت های فعال پوستی مانند تبخال
  • ابتلا به دیابت یا بیماری های خود ایمنی
  • مبتلا شدن به بیماری های خاص مانند لوپوس
  • اختلال در سیستم انعقاد خون

همچنین تزریق فیلر برای افراد زیر مناسب نمی باشد که شامل

  • افرادی که به بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی یا کرونا مبتلا شده اند.
  • کسانی که نسبت به ژل های تزریقی و مواد بی حسی دچار حساسیت می شوند.
  • خانم های بار دار و شیرده

پس  کسانی که با مشکلات فوق مواجه هستند حتماً باید پزشک را از شرایط خود مطلع کنند.

به طور کلی تزریق فیلر به لب برای افراد زیر پیشنهاد می شود.

  • کسانی که به طور ژنتیکی لب های باریک و قیطانی دارند.
  • کسانی که به دلیل افزایش سن،  حجم و زیبایی لب های خود را از دست داده اند.
  • کسانی که با افتادگی گوشه لب ها مواجه شده اند .
  • کسانی که فاصله بین بینی و لب های آن ها زیاد  است.
  • کسانی که از فرم لب خود رضایت ندارند.
  • کسانی که لب های نا متقارن دارند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از تزریق فیلر به لب همه شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند . در صورت مساعد بودن شرایط تزریق فیلر به لب برای شما انجام خواهد شد.  متخصصین نوع مدل تزریق را بر اساس سلیقه زیبا جویان و همچنین اجزاء و فرم صورت انتخاب می کنند.

مراحل تزریق فیلر لب :

قبل از این که شما را با نحوه انجام تزریق فیلر به لب آشنا کنیم بهتر است که اطلاعاتی در مورد انواع برند ها و مارک های فیلر ها در اختیار شما قرار دهیم.  انتخاب برند فیلر یکی از مهم‌ ترین اقداماتی است که باید قبل از تزریق ژل به آن توجه کنید .

زیرا،  در صورت نا مرغوب بودن آن ها عوارض جبران نا پذیری را تجربه خواهید کرد.  البته،  عواملی از قبیل سن افراد،  فرم لب و انتظارات متقاضیان در انتخاب برند و مارک ژل تاثیر گذار است.  در کنار انتخاب برند معروف و مناسب نحوه تزریق آن نیز اهمیت ویژه ای دارد.  ژل هایی که برای تزریق به لب ها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از :

  • ژل لب رستلین

این برند دارای غلظت بالایی است و حاوی هیالورونیک اسید می باشد و قیمت آن نسبت به دیگر فیلر ها کمی بیشتر است.  این فیلر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و در حدود شش ماه ماندگاری دارد.

  • ژل لب تئوسیال

ژل تئوسیال ساخت کشور سوئیس است که همانند ژل رستلین بر پایه هیالورونیک اسید می باشد.  این برند نیز منشاء غیر حیوانی دارد و تاثیرات آن در حدود یک سال بر لب ها باقی می ماند.  البته، عواملی از قبیل سبک زندگی و جنس پوست در مدت ماندگاری آن تاثیر گذار است.

  • ژل لب استایلج

این برند فرانسوی است و از هیالورونیک اسید و ماده بی حس کننده لیدوکائین ساخته شده است و در لب ها حجمی با حالتی طبیعی ایجاد خواهد کرد .

مدت ماندگاری ژل استایلج در حدود ۶ تا ۲۴ ماه خواهد بود و هیچ عارضه خاصی پس از تزریق به همراه ندارد.  متخصصین پس از تزریق ژل به لب توصیه می کنند هیچ فشاری به لب های خود وارد نکنید.

  • ژل لب بلوتروو

این فیلر ساخت کمپانی Merz آلمان می باشد و همانند فیلر های معرفی شده بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده اند همچنین دارای مقداری لیدوکائین می باشد تا هنگام تزریق ژل متقاضیان درد کمتری احساس کنند.

این برند مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و ماندگاری آن در حدود ۶   تا ۱۲ ماه خواهد بود.

  • ژل لب پرفکتا

ژل پرفکتا ساخت کشور فرانسه است  که حجم موثری بر لب ها خواهد داشت و تاثیرات آن پس از تزریق بلافاصله قابل مشاهده می باشد.  پس از تزریق این برند شما شاهد عارضه خاصی نخواهید بود.

  • ژل لب رووفیل

ژل لب رووفیل کره ای است و هیالورونیک اسیدی که در آن استفاده شده است دوام و ماندگاری بالایی دارد و اثرات آن تا ۱۲ ماه بر لب ها باقی می ماند. البته،  مدت ماندگاری و جذب آن بر اساس میزان تزریق،  جنس پوست  و نحوه تزریق متغیر می باشد.

این ژل به صورت محسوسی حجم لب ها را افزایش می دهد و برای لب های باریک و قیطانی بسیار مناسب است.‌ همچنین لب ها را به سمت بالا می کشد.

ژل  های حاوی هیالورونیک اسید تقریباً ساختاری شبیه به یکدیگر دارند اما از نظر غلظت و قوام با هم متفاوت هستند. ژل ها فرم و مدل متفاوتی به لب ها می بخشند بنابراین در هنگام انتخاب ژل،  بر اساس محل تزریق و مدل آن باید دقت بالایی داشته باشید.

ژل هایی که غلظت کمتری دارند در بخش های سطحی تر تزریق می شوند  و باعث می‌ شود که لب ها برجسته تر و حجیم تر به نظر برسند.

نکته حائز اهمیت در مورد ژل ها این است که استفاده از ژل ها فقط به حجم آن بستگی ندارد بلکه مشخص کردن دوز  تزریق  و شکل دهی به لب ها در این تکنیک زیبایی بسیار مهم است. پس باید به این موضوع توجه ویژه‌ ای شود.

  متخصصین برای دست یابی به نتایج مطلوب عواملی از قبیل :

  • سن افراد
  • فرم اولیه لب ها
  • هدف از تزریق ژل
  • شکل هندسی و انحنای لب ها
  • برند ژل

 را مورد توجه قرار می دهند.

پس  از آشنایی شما با مدل ها و انواع فیلر ها بهتر است در مورد نحوه تزریق ژل نیز اطلاعاتی حاصل کنید.

پس از حضور شما در بهترین کلینیک های زیبایی و تخصصی بافت لب، مدل لب و اهداف شما برای تزریق ژل توسط پزشک بررسی می شود.

شما در این جلسه باید انتظارات و اهداف خود را بدون تعارف و خجالت کشیدن بیان کنید.  پزشک نیز بر اساس اجزاء صورت شما و فرم لب های تان شما را راهنمایی خواهند کرد.  پس از انتخاب برند فیلر لب و مدل آن مراحل تزریق آغاز می شود.

 ابتدا لب ها ضد عفونی و بی حس می شود . سپس فیلر انتخاب شده با دوز معین در بافت لب  و حاشیه های کناری آن تزریق خواهد شد.  تزریق ژل در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد که البته این مدت زمان به مدل لب و میزان تزریق ژل بستگی دارد.

پس از پایان تزریق ژل پزشک توضیحات کاملی در مورد مراقبت های پس از تزریق برای شما شرح خواهند داد . سپس می‌ توانید بدون نیاز به استراحت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

کاربرد ها و مزایای تزریق فیلر لب

  • افزایش حجم و برجستگی لب ها
  • درمان افتادگی گوشه لب ها
  • آب رسانی و خوش رنگ شدن رنگ  لب
  • تغییر مدل لب به شکل دلخواه
  • ایجاد تقارن در دو طرف لب
  • کاهش فاصله بین بینی تا لب ها
  • رفع چین و چروک ها و خطوط اطراف لب
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد تناسب بین اجزاء صورت
  • درمان لبخند لثه ای

مزایا :

زیبا جویان عزیز می توانند در کوتاه ترین زمان با در نظر گرفتن سلیقه خود لب هایی زیبا و برجسته حاصل کنند.

 ماندگاری تزریق ژل تقریباً طولانی مدت است و پس از پایان دوره ماندگاری امکان تزریق مجدد وجود دارد.

 عوارض ناشی از تزریق ژل با انتخاب پزشک ماهر و مراجعه به مراکز معتبر بسیار خفیف خواهد بود.

 هزینه تزریق فیلر به لب نسبت به روش های دیگر مناسب تر است  و زیبا جویان عزیز می توانند در مدت زمان کوتاهی شاهد اثرات و نتایج تزریق  باشند.

 پس از تزریق ژل به لب نیاز به دوره نقاهت و استراحت نمی باشد و متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

 در صورت بروز حساسیت و یا نا رضایتی متقاضیان امکان تخلیه ژل ها با استفاده از آنزیم های مخصوص وجود دارد.

عوارض و معایب تزریق فیلر لب چیست ؟

در اکثر کشورهای اروپایی تزریق فیلر به لب ها را درمان وقت ناهار می نامد زیرا این روش بسیار کم خطر برق کم آرزه خواهد بود در در این زمان بسیار کوتاهی مانند هنگام استراحت ناهار می توانید برای تزریق ژل به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید و مجددا پس از تزریق به محل کار خود باز گردید.

این تکنیک زیبایی کاملاً بی دردسر است البته اگر شما مراکز تخصصی و پزشکان با تجربه را انتخاب کنید پس قبل از انجام این تکنیک از میزان مهارت و تخصص پزشک خود و معتبر بودن کلینیک مطمئن شوید در صورت عدم توجه به این مسئله خطرات زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.

یکی از این خطرات انسداد عروق می باشد در این روش با عدم آگاهی پزشک عروق خونی مسدود میشود و با نرسیدن خون به بافت های لب بافت ها می میرند و بخشی از لب از دست میرود.

شما میتوانید قبل از انجام تزریق با مشاهده نمونه کارهای پزشک از این خطر در امان بمانید از عوارض رایج و جانبی تزریق فیلر به لب ها می توان کمی تورم سوزش التهاب و خون مردگی را معرفی کرد که در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.

آیا تزریق فیلر لب درد دارد ؟

در اکثر برند های فیلر های تزریقی که حاوی هیالورونیک اسید است ماده بی حس کننده لیدوکائین وجود دارد همچنین متخصصین در حین تزریق پوست لب را بی حس می کنند بنابراین شما در هنگام تزریق ژل به لب احساس دردی نخواهید داشت.

 در برخی شرایط نیز با تزریق داروی بلوک کننده عصبی  مانند دندانپزشکی نیز استفاده می شود و  شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

معمولاً متخصصین بی حسی لب  ها را به صورت موضعی  بیشتر ترجیح می دهند زیرا در صورت استفاده از دارو های بلوک کننده عصبی شکل و حرکت کردن لب ها تغییر می کند و تا چند ساعت معلوم نیست که فرم لب های شما چگونه است.  اما این مشکل در کرم های بی حسی وجود ندارد.

در هنگام نفوذ سرنگ به لب احساس سوزش بسیار خفیفی خواهید داشت.  اگر حتی فرآیند بی حسی به خوبی انجام نشود شما درد زیادی احساس نخواهید کرد و سوزش آن قابل تحمل می باشد.

هزینه تزریق فیلر لب چقدر است ؟

در هر کلینیک و مرکز تخصصی هزینه ها با تعرفه و استاندارد های خاصی محاسبه می شود.  همچنین بر اساس برند و مارک ژل و مدل لب هزینه ها متغیر خواهد بود.  بنابراین نمی توان هزینه مشخصی برای این تکنیک زیبایی اعلام کرد.  هزینه تزریق ژل به لب به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • نوع ژل
  • برند و مارک ژل
  • میزان تزریق ژل به لب

 از موضوعات مهم و تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.

 تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک همچنین مهارت پزشک نیز هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . معمولاً  هزینه خدمات زیبایی و درمانی در شهر های بزرگ بیشتر است همچنین هر چه پزشک شما مهارت و سابقه بالاتری داشته باشد قطعاً شما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید . برای محاسبه  هزینه ها باید به چند نکته توجه کنید.

 هنگامی که می خواهید هزینه های خود را بررسی کنید به ماندگاری ژل توجه داشته باشید. زیرا ژل ها در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند و پس از پایان این دوره باید مجدداً به کلینیک مراجعه کنید و تزریق را تمدید کنید.

 در برخی از مراکز و کلینیک ها هزینه کمتری برای تزریق دریافت می کنند .در صورت هزینه  بسیار پایین در این مراکز،  باید به این موضوع شک کنید چون نباید هزینه نهایی تفاوت زیادی داشته باشد.  در این شرایط ممکن است فیلر های تزریقی از مواد مرغوب و با کیفیت نباشد.

در برخی از آرایشگاه ها افراد بی تجربه در صدد تزریق ژل به لب اقدام می کنند همچنین در این مراکز از ژل های بی کیفیت و نا مرغوب استفاده می شود و ممکن است عوارض خطرناکی برای زیبا جویان به همراه داشته باشد.

بنابراین برای پیشگیری از عوارضی مانند عفونت،  جمع شدن ژل در زیر پوست،  پس زدن ژل ها ، نا متقارن شدن لب ها و ….. از رفتن به سالن های آرایشی و مراکز غیر تخصصی خودداری کنید.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق انواع فیلر ها با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می شود.

همچنین برای زیبا جویان تخفیفات ویژه‌ ای در نظر گرفته شده است . اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

 فیلر لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه- فیلر لب

مراقبت های قبل از تزریق فیلر لب :

مهم ترین اقدام قبل از انجام تزریق فیلر به لب مراجعه به مراکز تخصصی و کلینیک های معتبر می باشد.  قبل از آغاز مراحل تزریق فیلر پزشک با شما گفت و گو می کند و  توضیحاتی در مورد مدل لب،  برند ژل و انتظارات شما از انجام این عمل ارائه خواهند داد. قبل از تزریق ژل شما باید به برخی نکات مهم توجه کنید که عبارتند از  :

دو هفته قبل از تزریق ژل از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید. زیرا ، با افزایش جریان خون رسانی در لب ها احتمال بروز خونریزی و خون مردگی در لب ها افزایش می یابد.

 دو هفته قبل از تزریق فیلر از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی مانند سیگار و قلیان بپرهیزید زیرا باعث اختلال در سیستم گردش خون و افزایش عوارض پس از تزریق می شود.

 هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن لب ها خودداری کنید.

 چند روز قبل از انجام تزریق با نوشیدن مایعات زیاد بدن و پوست خود را هیدراته کنید.

 اگر مستعد به تبخال هستید حتماً مصرف قرص های آسیکلوویر را آغاز کنید.

مراقبت های پس از تزریق فیلر لب

دو تا سه روز پس از تزریق فیلر به لب شما،  لب هایی متورم و کبودی خواهید داشت . این علائم کاملاً طبیعی است و در طی مدت کوتاهی کاهش می یابد و کم کم از بین می رود . پس از انجام تزریق فیلر باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

برای کاهش تورم و کبودی پس از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید.

 تا ۴۸ ساعت پس از تزریق فیلر مایعات زیاد بنوشید تا با هیدراته کردن پوست و بدن سرعت بهبودی افزایش یابد

 تا دو روز پس از تزریق فیلر از انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی بپرهیزید زیرا با افزایش جریان خون رسانی میزان تورم و کبودی همچنین خون مردگی افزایش می یابد.

 تا سه روز پس از تزریق فیلر از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی و محیط های گرم خودداری کنید.

 از فشار دادن،  لمس کردن خاراندن و گاز گرفتن لب ها خودداری کنید.

 تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن لب ها بپرهیزید زیرا باعث افزایش حساسیت و خشک شدن لب ها خواهد شد.

 تا ۳ روز از خم شدن و جا به جایی اشیاء سنگین بپرهیزید.

 تا چند روز هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از تورم لب ها بکاهید.

اثرات و نتایج :

تزریق فیلر لب نتایج دائمی به همراه ندارد و به مرور زمان با جذب فیلر در پوست تاثیرات آن از بین می رود .

بسیاری از افراد هر چند ماه یک بار برای تزریق فیلر به کلینیک مراجعه می‌ کنند تا ماندگاری و نتایج تزریق را حفظ کنند.  مدت ماندگاری فیلر در لب ها برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است که به عوامل زیر بستگی دارد :

  • نوع فیلری که استفاده می کنید.

 ژل های حاوی هیالورونیک اسید در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد اما ژل های موقتی که حاوی کلاژن است در حدود ۳ تا ۴ ماه تاثیرات آن قابل مشاهده خواهد بود.

ژل های دائمی نیز به دلیل عوارض نا خوشایند  مورد تایید نمی باشند و ماندگاری چندین ساله خواهند داشت.

  • نوع برند که استفاده می شود.

 در شرکت های مختلف فیلر ها با فرمول های مختلفی ساخته می شوند.  برخی از این ژل ها در مخصوص  تزریق به لب ساخته شده اند و برخی دیگر برای بخش های دیگر صورت مناسب هستند.  در جلسه مشاوره پزشک توضیحات کاملی در این زمینه برای شما ارائه خواهند داد.

  • میزان حجم دهی به لب ها اهمیت دارد.

 اگر در این تکنیک از حجم دهی بیشتری استفاده کنید به ترمیم دیر تری نیاز خواهد داشت.

  • سوخت و ساز بدن و شرایط فیزیولوژیکی پوست نیز بر این موضوع تاثیر گذار است.

بنابراین افرادی که متابولیسم سریع تری دارند ژل هیالورونیک اسید زود تر در بدن آن ها جذب خواهد شد. مثلاً برخی از افراد باید شش ماه پس از تزریق برای تمدید مجدد اقدام کنند و برخی دیگر پس از ۹ تا ۱۰ ماه نیاز به تزریق مجدد خواهند داشت. پس در نتیجه مدت ماندگاری در همه افراد متفاوت خواهد بود.

موضوع دیگر در مدت ماندگاری ترکیبات تشکیل دهنده ژل و تاثیر گذاری آن می باشد.

مثلاً ژل های آلیاکسین در حدود ۹ ماه دوام خواهند داشت در برخی مواقع حتی بیشتر از یک سال نیز ماندگاری آن گزارش شده است که معمولاً کمتر برای لب ها اتفاق می افتد.

تزریق ژل الانسه کمی متفاوت است.  در این روش متخصصین با استفاده از ۴ نوع ژل که در دسترس دارند ماندگاری متفاوتی حاصل می کنند.

کمترین زمان برای ژل های الانسه S خواهد بود و بیشترین ماندگاری برای سری E می باشد که در حدود دو سال ماندگاری دارد.

تاثیرات اولیه تزریق فیلر به لب ها بلافاصله قابل مشاهده می باشد اما نتایج نهایی در حدود ۷ تا ۱۰ روز نمایان می‌ شود و نتایج مطلوبی به همراه دارد .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق فیلر به لب با بهترین برند ها و مارک های جهانی انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می‌ توانند بهترین نتایج را در این زمینه حاصل کنند.  همچنین در این کلینیک تزریق ژل به گونه ، چانه، زیر چشم ، بینی و بخش های دیگر بدن مانند سینه، باسن و ناحیه تناسلی انجام می شود.

دوره نقاهت پس از تزریق فیلر لب چیست ؟

تزریق فیلر به لب جزء روش‌ های غیر تهاجمی است که بدون نیاز به بخیه و برش ایجاد می شود.  زیبا جویان عزیز می توانند در مدت زمان کوتاهی به کلینیک مراجعه کنند و تزریق فیلر به لب را انجام دهند سپس به فعالیت های روزانه خود بازگردند.

بنابراین این تکنیک زیبایی نیاز به دوره نقاهت و استراحت ندارد. البته،  اعمال مراقبت ها پس از تزریق اهمیت زیادی خواهد داشت.  پس از تزریق ژل به لب تا مدتی لب های شما بی حس است پس حواستان باشد در این فاصله زمانی از گاز گرفتن لب ها و فشار دادن  آن ها خود داری کنید.

به دلیل این که لب ها سرشار از عروق خونی هستند در هنگام تزریق ممکن است با کمی خونریزی و خون مردگی در لب ها مواجه شوید این امر کاملاً طبیعی است و نباید شما را نگران کند زیرا این عارضه در طی دو تا سه روز برطرف می شود.  همچنین می توانید با استفاده از کمپرس سرد سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 آرایش کردن لب ها پس از تزریق فیلر سبب خشک شدن و افزایش حساسیت لب ها خواهد شد.  پس تا ۴۸ساعت از آرایش کردن لب ها خود داری کنید .

اگر پس از تزریق ژل از نتایج آن رضایت نداشتید و یا با عوارض نا خوشایند ی مواجه شدید می توانید به کلینیک مراجعه کنید و برای تخلیه ژل تزریق شده اقدام کنید.

دوره بهبودی در این تکنیک زیبایی به جنس لب ها و اعمال مراقبت های شما بستگی دارد.  نوشیدن مایعات زیاد سبب افزایش تاثیرات تزریق و همچنین سرعت بهبودی خواهد شد.

تعداد جلسات تزریق فیلر لب چقدر است ؟

تزریق فیلر به لب ها در طی یک جلسه انجام می‌ شود البته،  قبل از آغاز مراحل تزریق باید در مورد انتظارات و اهداف خود، نوع ژل و همچنین مدل لب  با پزشک گفتگو کنید تا نتایج مورد نظر خود را حاصل کنید. تزریق فیلر به لب در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

این فاصله زمانی به میزان تزریق ژل و همچنین مدل لب ها بستگی دارد.  میزان تزریق ژل نیز به خواست و وضعیت لب های شما وابسته است.  در صورتی که شما بخواهید لب های طبیعی و نچرال داشته باشید یک سی سی فیلر به لب تزریق می شود و در صورت انتخاب مدل های دیگر میزان دوز تزریق متفاوت خواهد بود.

با تزریق بیش از حد فیلر ها فرم لب های شما از حالت طبیعی خارج می شود و نمی توانید نتایج مطلوبی حاصل کنید.  حتی متخصصین توصیه می کنند در جلسه اول یک سی سی فیلر تزریق کنید و در  دفعات بعدی برای حفظ ظاهر طبیعی لب ها مقدار دوز تزریق به تدریج افزایش یابد.

پس در برخی مواقع متخصصین برای دستیابی به نتایج نچرال و طبیعی توصیه می کنند که تزریق در طی چند جلسه انجام شود.  یعنی در طی دو تا سه جلسه به مرور زمان حجم لب ها افزایش می یابد.  در این فاصله باید صبر کنید تا ژل تزریق شده با بافت لب یکی شود و نتایج آن تثبیت شود.

افزایش تدریجی حجم لب ها باعث طبیعی شدن فرم لب خواهد شد و کسی حتی تشخیص نمی دهد که شما ژل به لب تزریق کرده اید.  بنابراین اگر می خواهید در یک جلسه حجم زیادی ژل به لب های خود تزریق کنید قطعاً فرم لب های شما از حالت طبیعی خارج می شود پس برای کسب نتایج مطلوب به پزشک خود اعتماد کنید و صبور باشید.

موضوع دیگر مراجعه به کلینیک برای تمدید مجدد تزریق فیلر می باشد.  اگر می خواهید که کسی متوجه تغییرات چهره شما نشود بهتر است تا زمانی که ۲۵ تا ۳۰ درصد از حجم فیلر بر لب های شما وجود دارد از پزشک بخواهید تا مجددا تزریق برای شما انجام شود.

امروزه تزریق فیلر به عنوان بهترین و سالم ترین روش برای فرم دهی و حجم دهی به لب ها شناخته می شود و اکثر کسانی که از این تکنیک زیبایی استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند . پس قبل از این که ژل ها به طور کامل در پوست جذب شود برای تزریق مجدد اقدام کنید.

می‌ توانید ماندگاری فیلر را به مرور زمان افزایش دهید و جذب فیلر ها در پوست کند تر خواهد شد . همچنین بدن نسبت به ژل های تزریق شده واکنش کمتری نشان می دهند و به ندرت دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک خواهید شد.

تفاوت تزریق ژل و چربی به لب چیست ؟

چربی ها نیز نوعی فیلر پوستی و حجم دهنده هستند  که از هیچ ماده مصنوعی درست نشده است و از اندام های مختلف بدن خود شخص مانند شکم ، ران یا پهلو تهیه می شود و پس از استخراج آن از این نواحی به لب تزریق خواهد شد.

پس از تزریق چربی زیبا جویان عزیز کمتر دچار آلرژی، عفونت و واکنش های حساسیت زا خواهند شد همچنین مدت ماندگاری تزریق چربی نسبت به ژل های مصنوعی بیشتر است.  نکته مهم در این زمینه این است که پس از برداشت چربی ها باید دوره نقاهت تقریبا طولانی مدتی را پشت سر بگذارید زیرا، استخراج چربی ها با دستگاه های لیپوساکشن انجام می شود.

معمولاً متخصصین تزریق چربی را برای لب مناسب نمی دانند .  تزریق چربی معمولا برای جبران فرو رفتگی ها و حجم دهی به بخش‌ های مختلف  صورت و بدن کاربرد دارد.  اگر به لب ها چربی تزریق کنیم حالتی متورم و غیر طبیعی در لب ها ایجاد می شود و نتایج رضایت بخشی به همراه ندارد.

اما با استفاده از ژل های حاوی هیالورونیک اسید لب ها حالتی طبیعی پیدا می‌ کنند و شما عوارض کمتری را تجربه می کنید همچنین بدون نیاز به دوره نقاهت در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات و نتایج آن خواهید بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

ژل لب مدل کره ای

تزریق ژل لب کاملا طبیعی در بهترین کلینیک تهران

تزریق ژل لب مدل روسی 

نتیجه گیری :

لب های یکی از اجزاء مهم و خاص صورت است که نقش مهمی در زیبایی چهره خواهد داشت.  با داشتن لب های برجسته خوش فرم و زیبا قطعاً جذابیت چهره چندین برابر می شود. اما ، متاسفانه برخی افراد به طور ژنتیکی و مادرزادی دارای لب هایی باریک و کوچک هستند و یا به مرور زمان حجم لب های خود را از دست داده اند.

این موضوع تاثیر زیادی بر کاهش اعتماد به نفس آن ها خواهد داشت بنابراین،  استفاده  از فیلر های مناسب می تواند زیبایی و حجم لب ها را افزایش دهد.  تزریق فیلر لب روشی کاملا ایمن و بی خطر است و نتایج بی نظیری به همراه دارد .

پس همه ی کسانی که از فرم لب های خود ناراضی هستند و به دنبال راهی موثر و سریع برای حجیم کردن و تغییر مدل لب خود هستند می توانند در کوتاه ترین زمان از این تکنیک زیبایی استفاده کنند. همچنین این  فرایند باعث تقویت بافت لب ها و درمان افتادگی گوشه لب ها خواهد شد و زیبایی لب اعضای صورت را تحت تاثیر قرار می دهد.

امروزه تزریق فیلر لب با استفاده از برند ها و مارک های متنوعی انجام می شود . پس باید حتما به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.  در این مراکز تزریق فیلر با استفاده از برند ها و مارک های استاندارد و مرغوب انجام خواهد شد و شما عزیزان شاهد عوارض خطرناک و نا خوشایند نخواهید بود و نتایجی طبیعی و رضایت بخش در این زمینه حاصل می کنید.

کلینیک زیبایی الهیه تهران با دریافت مجوز های لازم در جهت انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی به روز دنیا زبان زده همه زیبا جویان می باشد و همه مراجعه کنند گان عزیز از نتایج خدمات درمانی آن رضایت کامل داشته اند .

رعایت کامل اصول و استاندارد های وزارت بهداشت ، مشتری مداری و مهارت و تخصص متخصصین در این کلینیک باعث شده که متقاضیان آن روز به روز افزایش یابند.  هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان و ارائه بهترین خدمات  زیبایی می باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی و درمانی کلینیک زیبایی الهیه تهران با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/p8o8

لینک آپارات:https://aparat.com/v/zLBJ2

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/FylHhlNv

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.