تزریق ژل صورت

تزریق ژل صورت

تزریق ژل صورت

ژل پوست صورت محصولاتی می باشند که حاوی کلاژن، اسید هیالورونیک، یا هیدروکسی‌ آپاتیت کلسیم هستند که از طریق تزریق، پوست صورت و بدن را جوان‌سازی و شاداب می‌ کنند، چروک را کم می‌ کند یا از بین می‌ برند، فرو رفتگی‌ های جای زخم را پر می‌کنند، لب‌ ها را بزرگ می‌ کند، و حجم از دسته رفته بافت نرم پوست را نیز جبران می‌ کنند.

با بالا رفتن سن، پوست بیشتر مستعد چروک و افتادگی و شل می‌ شود.

نور آفتاب و حرکات طولانی عضلات (جویدن، خندیدن، اخم کردن) موجب تحلیل رفتن بافت پوست می‌ شود.

فیلر های صورت روش های موقتی تا بلند مدتی هستند که به وسیله چند تزریق کوچک در مناطق خاصی از صورت انجام می‌ شود.

چندین نوع متفاوت از فیلر های صورت در دسترس می‌ باشد که هر کدام برای یک یا چند منظور به کار می‌ روند، نظیر کم شدن چروک و حجم دادن به لب ها.

اسید هیالورونیک یک ماده فیلر طبیعی و مناسب در بدن انسان است. با بالا رفتن سن، میزان اسید هیالورونیک در بدن کم می‌ شود، صورت حجم خود را از دست می‌ دهد، چروک‌ های پیرامون بینی و لب عمیق‌ تر می‌ شوند، لب‌ ها باریک‌ تر می‌شوند و گوشه‌ های لب پایین می افتند.

فیلر های اسید هیالورونیک زیر چروک‌ ها تزریق می‌ شوند تا حجم از دسته رفته را پر کنند و ظاهر صورت را جوان و جذاب سازند.

تزریق ژل صورت علاوه بر گونه گذاری و زاویه سازی صورت، برای حجم دهی به لب بالایی، اصلاح لب های نامتقارن و حتی به عنوان مکمل کار های دندانپزشکی زیبایی با ایجاد یک قاب زیبا و جوان دور دندان‌ ها نیز استفاده می‌ شود.

 ما در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو الهیه واقع در تهران قصد داریم در مورد تزریق ژل صورت توضیحات مختصری بدهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

ژل چیست (ساختار و مواد تشکیل دهنده)؟

یکی از پرسش هایی که برای اشخاص در زمینه تزریق انواع فیلر پیش می‌ آید، این می‌ باشد که ژل یا فیلر چیست و در ساختار تشکیل‌ دهنده آن چه موادی به کار می‌رود؟

همان‌طور که گفته شد، ژل‌ ها و فیلر ها نوعی پرکننده و حجم دهنده پوستی می باشند که جهت جوان‌ سازی، فرم دهی و حجم‌دهی نقاط متفاوت بدن استفاده می‌ شوند.

از مهم‌ترین مواد تشکیل‌ دهنده ژل می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

▪︎هیالورونیک اسید :

این ماده طبیعی در پوست صورت تمام انسان‌ ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست کمک بسیار می‌ کند. تزریق ژل هیالورونیک اسید نهایتاً تا ۱ سال دوام و ماندگاری دارد و بعد از آن به‌ مرور زمان جذب بدن می‌ شود.

انواع فیلر های هیالورونیک اسید مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا شامل ژوویدرم، رستیلن و بلوترو بالانس می‌ باشند.

▪︎هیدروکسیل آپاتیت کلسیم : این ماده طبیعی و مناسب در استخوان به‌ ندرت یافت می‌ شود. هیدروکسیل آپاتیت از نظر میزان غلظت به نسبت هیالورونیک اسید غلیظ‌ تر بوده و طول عمر بیشتری در پی دارد.

تزریق این ماده به پوست موجب تحریک کلاژن‌ سازی و برطرف کردن خطوط و چین و چروک خواهد شد.

از انواع فیلر های هیدروکسیل آپاتیت کلسیم مورد تأیید سازمان غذا و دارو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

▪︎اسید پلی ال لاکتیک :

این ماده با تحریک کلاژن‌ سازی سبب استحکام پوست و کم شدن چین‌ و چروک می‌ شود.

ژل اسکالپترا یکی از فیلر های مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا می‌ باشد که حاوی مقدار زیادی اسید پلی ال لاکتیک است و نتایج و اثرات آن تا ۲ سال باقی می‌ ماند.

▪︎پلی متیل متاکریلات :

با اینکه این ماده صنعتی است ولی برای استفاده در بدن ایمن شناخته شده است.

همچنین به علت داشتن کلاژن زیادی در خود، موجب سفتی و انسجام پوست صورت می‌ شود.

بلافیل یکی از فیلر های پلی متیل متاکریلات تأیید شده در سازمان غذا و داروی آمریکا می‌ باشد.

تزریق ژل چیست؟

یکی از شیوه های رایج برای برطرف کردن خطوط چهره و فرم دهی نواحی متفاوت صورت و بدن، تزریق ژل است.

تزریق معمولاً به کمک مواد مصنوعی و طبیعی صورت می‌گیرد و در نهایت نتیجه و پایان جز شادابی و طراوت برای شخص به دنبال نخواهد داشت.

به کمک تزریق ژل حتی می‌ توان جای زخم و فرو رفتگی‌ های ناشی از آن را تصحیح نمود. تزریق فیلر و ژل با نام‌ های ایمپلنت تزریقی، پرکننده چین‌ و چروک، پرکننده بافت نرم و پرکننده پوستی نیز معرفی و شناخته شده است.

استفاده از این شیوه به‌ عنوان یک شیوه سریع و مؤثر در زیبایی دارای فواید و مزایای زیادی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

زمان تزریق فیلر در حدود بیست تا چهل دقیقه زمان می‌ برد؛ اما این مدت‌ زمان بر اساس خطوط موجود بر پوست و تشخیص پزشک امکان دارد تغییر کند.

به علت هزینه‌ های مناسب و عوارض بسیار کم، سالانه بیشتر از یک میلیون زن و مرو از این شیوه درمانی برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌ کنند.

جالب است بدانید که تزریق فیلر های پوستی، پس از تزریق بوتاکس، فراگیر ترین شیوه جوانسازی پوست در جهان است.

شما میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و مشاورین مجرب ما قرار بگیرید و بهترین روش درمانی را انتخاب کنید و همواره زیبایی را به خود بازگردانید.

مراحل‌ تزریق ژل صورت:

در ابتدا نیاز است چگونگی تزریق فیلر را توضیح دهیم. ژل هایی که در بازار وجود دارند از نظر برند، مدت زمان دوام و ماندگاری و کیفیت، با هم تفاوت دارند.

اگر تزریق فیلر را تحت نظر کلینیک های معتبر و شناخته شده انجام دهید، مطمئن خواهید بود که این کار با دقت بالا و موفقیت با استفاده از فیلر های مناسب انجام خواهد شد. شیوه کار به شرح زیر است :

▪︎در ابتدا لازم است پوست صورت ضد عفونی و بی حسی موضعی انجام شود.

▪︎تزریق با کمک سرنگ های مخصوص و کوچک انجام خواهد شد. این کار به ظرافت و دقت بسیار بالایی نیاز دارد تا نه تنها سلامت شخص حفظ شده بلکه اثرات جانبی همانند عدم تقارن، ناهمواری پوستی و.. را به دنبال نداشته باشد.

▪︎در نهایت، پزشک از کمپرس یخ استفاده می کند تا التهاب و کبودی پوست برطرف شود.

مزایای تزریق ژل صورت:

مزایای بسیار تزریق ژل به نواحی متفاوت بدن و صورت موجب شده تا روز به‌ روز به طرف‌ داران این شیوه درمانی و زیبایی افزوده شود.

استفاده از بسیاری از ژل‌ ها برای اشخاص بالای ۱۸ سال مجاز است.

ژل‌ ها در جوان‌سازی و اصلاح فرم صورت و بدن کاربرد و مزایای وسیعی دارند.

این محصول هم برای خانم ها و هم برای مردان قابل‌ استفاده است.

استفاده از ژل به‌ عنوان یک شیوه ای غیرتهاجمی و غیر جراحی طرفداران بسیاری دارد.

تزریق فیلر نیازی به عمل بیهوشی، جراحی، بیمارستان و بستری شدن ندارد و بدون درد و خونریزی در کمتر از یک ساعت توسط پزشکان ماهر و باتجربه انجام می‌ شود.

به علت استفاده بیشتر پزشکان متخصص از مواد بی‌حس‌ کننده، شما در این شیوه هیچ درد و ناراحتی را احساس نخواهید کرد.

دوره نقاهت این شیوه بسیار کوتاه و گذرا است و بهبودی در کمتر از ۲ هفته تحقق می‌ یابد،حتی اشخاص می‌توانند بلافاصله پس از تزریق به فعالیت‌ های روزمره خود بپردازند.

ماندگاری و دوام انواع فیلر و ژل بسیار بالا است و تا ۱۸ ماه امکان دارد باقی بماند.

تزریق فیلر با عوارض و خطرات بسیار کمی همراه است.

فیلر های تزریقی را می‌توان در هر زمانی ترمیم کرد.

انتخاب انواع مختلف ژل‌ ها برای جوان‌سازی، حجم‌دهی و یا زاویه در مقایسه با عمل تهاجم پلاستیک ارزان‌ تر، کم ریسک‌ تر و اقتصادی تر است.

نتایج و اثرات فوری بعد از گذشت ده دقیقه در این شیوه به‌ وضوح مشاهده می‌ شود.

نتایج و اثرات تزریق فیلر، بسیار ظریف و طبیعی و نرمال است.

 اگر شما هم می خواهید از مزایای بهترین روش درمانی بهره‌مند شوید باید آن را در یک مرکز معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص و با تجربه و کار بلد انجام دهید تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

اگر شما به هر کدام از عمل های زیبایی صورت نیاز دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان مناسب بپردازید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

عوارض تزریق ژل صورت:

تزریق ژل، مانند هر شیوه زیبای دیگری دارای یک سری عوارض و خطر است.

البته این عوارض و خطرات در صورتی‌ که تزریق در کلینیک های معتبر و دارای پروانه رسمی از وزارت بهداشت انجام شود، گذرا و بی‌خطر خواهد بود.

انجام امور تزریق فیلر توسط پزشکان حاذق و مجرب  موجب رسیدن اشخاص به نتیجه مطلوب می‌ شود.

از مهم‌ترین عوارض و خطرات تزریق فیلر می‌توان به مواردی همچون تورم موقتی و گذرا تا دو روز، درد خفیف، خارش، قرمزی و التهاب خفیف چند ساعته و خونریزی در ناحیه فرو کردن سوزن اشاره کرد.

این موارد هیچ خطری برای کاندید مناسب تزریق فیلر به دنبال ندارد. اما در صورتی‌ که عوارض ماندگار و با دوام بود، باید سريعا با پزشک خود موضوع را در میان بگذارید.

پزشک در این مواقع دارو هایی تجویز می‌کند که شما باید آن‌ ها را سر وقت مصرف نمایید.

عوارضی مانند عفونت در ناحیه تزریق، نشت مواد به بیرون و ندول‌ های پیرامون ناحیه تزریق شده باید توسط فرد بیمار جدی گرفته شود و فورا جهت برطرف کردن آن به پزشک متخصص مراجعه شود.

دقت داشته باشید که این عوارض در بیشتر مواقع ناشی حاصل عدم مراقبت صحیح فرد بیمار و یا مراجعه به کلینیک‌ های نامعتبر و پزشکان بی‌تجربه است.

شما می‌ توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

معایب تزریق ژل:

به‌ طور کلی تزریق ژل معایب چندانی ندارد، مگر آنکه این روش زیبایی توسط افراد بی‌تجربه و غیر معتبر انجام شود.

امروزه علاوه بر کلینیک‌ های خدمات زیبایی، آرایشگاه‌ ها نیز خدمات زیبایی نظیر تزریق فیلر را برای مشتریان انجام می‌ دهند.

اعتماد به هر محلی به‌ غیر از کلینیک‌ های معتبر و پزشکان معروف، ممکن است عواقب جبران‌ ناپذیری را برای افراد به دنبال داشته باشد.

این عوارض شامل آسیب عصبی، آسیب بافتی، درد و خونریزی شدید، کبودی و قرمزی خطرناک و غیرعادی، ماندگاری کوتاه‌ مدت، نامتقارن و ناموزون شدن بافت تحت درمان، گلوله شدن ژل در زیر پوست، عفونت، واکنش آلرژیک و حرکت ژل در زیر پوست است.

به یاد داشته باشید که تحقیق و بررسی راجع به کلینیک مورد نظر تزریق فیلر، اهمیت زیادی دارد.

با مراجعه به کلینیک‌ های معتبر، از هرگونه عوارض جدی در تزریق فیلر جلوگیری کنید و یک روش امن و نتیجه‌ بخش را برای خود انتخاب نمایید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل صورت:

قبل از تزریق ژل می‌ بایست یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید،تا مراقبت‌ های لازم را بر اساس سابقه ی بیماری احتمالی شما ارائه دهد،اما یک سری مراقبت ها به صورت عمومی است که باید از آن ها اطلاع داشته باشید.

۱- دارو هایی چون آسپرین، دارو های ضد التهاب و رقیق‌ کننده خون را به مدت دو هفته قبل از تزریق مصرف نکنید. همچنین برخی مکمل‌ ها و مواد غذایی نیز نباید در بازه زمانی نزدیک به تزریق مصرف شوند.

در روز های منتهی به تزریق فیلر، از مصرف الکل جدا خودداری کنید،چرا که الکل نیز می‌تواند منجر به رقیق شدن خون شود.

همچنین سیگار و دخانیات نیز روند بهبودی او را پس از تزریق فیلر به تأخیر می‌ اندازند.

۲- یک روز پیش از تزریق فیلر شروع به مصرف آنتی‌بیوتیک کنید،تا از بروز عفونت در ناحیه مورد تزریق جلوگیری شود.

۳- یک سری آزمایشات نیز توسط پزشک برای شما تجویز خواهد شد که می‌ بایست نتیجه آن‌ ها را قبل از تزریق به پزشک ارائه دهید،تا در صورت وجود مشکلات خاص درمان‌ های لازم انجام گیرد.

۴- بهتر است قبل از تزریق استحمام کنید،زیرا یک تا دو روز پس از تزریق نباید به این ناحیه آب برسد.

سپس در روز مقرر برای تزریق فیلر به کلینیک مراجعه می‌کنید. و برای تزریق آماده می‌ شوید. بسته به این که چند نقطه از صورت باید تزریق انجام گیرد زمان انجام آن متغیر است.

مراقبت های بعد از تزریق ژل صورت:

پس از تزریق فیلر یا ژل نیز یک سری مراقبت‌ ها باید انجام گیرد که شامل موارد زیر است.

▪︎پس از تزریق می‌بایست کیسه یخی را به مدت ۲ ساعت بر روی ناحیه حجم داده شده قرار دهید.

▪︎شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق بدون هیچ‌ گونه مشکلی بیرون بروید.

▪︎تا دو روز پس از تزریق از نوشیدن چای یا مایعات داغ دیگر خودداری کنید. به خصوص اگر تزریق در ناحیه لب صورت گرفته است. همچنین مصرف دمنوش‌ های گیاهی در روز های ابتدایی پس از تزریق به شما توصیه نمی‌ شود.

▪︎بعد از عمل تزریق ژل، روزانه حداقل ۱۰ لیوان آب بنوشید. همچنین از نمک کمتری در مواد غذاییتان استفاده کنید. استفاده از مواد مغذی به‌جای فست‌ فود‌ ها، به بالا رفتن سرعت بهبود شما کمک شایانی خواهد کرد.

▪︎حتما از مواد غذایی حاوی امگا ۳ در وعده‌ های غذایتان بهره بگیرید. تا تورم به وجود آمده سریع‌ تر بهبود پیدا کند.

▪︎یک تا دو روز اول از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای زیاد خودداری کنید.

▪︎حداقل تا ۴۸ ساعت پس از تزریق فیلر، از انجام فعالیت‌ های سنگین ورزشی پرهیز کنید. این فعالیت‌ ها موجب وارد شدن فشار به ناحیه تزریق می شوند. و امکان دارد باعث جابجایی فیلر شوند.

▪︎پس از تزریق فیلر، از قرار گرفتن در معرض حرارت بیش از حد بپرهیزید. و همچنین از شستن صورت خود با آب داغ خودداری کنید. علاوه بر این بهتر است برای چند روز به سراغ استخر و سونا نروید.

▪︎پس از تزریق فیلر حداقل برای دو روز، باید طوری بخوابید که هیچ فشاری به منطقه تزریق وارد نشود. در واقع بهتر است از خوابیدن بر روی ناحیه‌ای که تزریق فیلر در آن انجام شده بپرهیزید. تا مانع وارد شدن فشار بیش از حد به این ناحیه و در نهایت جابجایی فیلر شوید.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق فیلر

نواحی تزریق فیلر در بدن

تزریق ژل به بدن در نواحی متعددی انجام می‌ شود که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم:

  • ژل سینه

 به‌ منظور فرم دهی، حجم‌ دهی، لیفت و صاف شدن پوست سینه تزریق فیلر بسیار مؤثر است.

ژل‌های مورد استفاده در این ناحیه در بیشتر مواقع حاوی اسید هیالورونیک هستند.

  • ژل برای ناحیه تناسلی

ناحیه تناسلی یکی از نقاط بدن است که با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌ دهد و نسبت به قبل دچار کاهش حجم می‌ شود.

تزریق فیلر به ناحیه تناسلی در سنین بالا سبب ازبین‌رفتن چین ‌و چروک و بر طرف‌ کردن تیرگی این ناحیه می‌ شود. این روش بیشتر برای بانوان پا به سن گذاشته به کار می‌ رود و بانوان جوان به آن نیازی ندارند.

استفاده از ژل برای ناحیه تناسلی حتماً باید طبق نظر پزشک باشد.

پزشک با بررسی‌ های لازم درباره چگونگی انجام این کار زیبایی تصمیم می‌ گیرد.

این روش برای افرادی که چین ‌و چروک‌های زیادی دارند، مناسب نیست و پزشک در بیشتر مواقع به این دسته از افراد روش جراحی را پیشنهاد می‌ کند.

  • ژل باسن

 از دیگر نواحی بدن که می‌ توان به کمک انواع فیلر و ژل به آن فرم داد و حجم آن را بیشتر کرد، باسن است.

تزریق ژل معمولاً به‌ منظور لیفت باسن، حجم‌ دهی و خوش فرم شدن آن انجام می‌ شود.

یکی از برندهای پر مصرف در این ناحیه اسکالپترا است.

استفاده از این روش برای آن دسته از افرادی که حجم باسن خود را از دست‌ داده‌اند و یا به دلیل افزایش سن دچار چین ‌و چروک در این ناحیه شده‌اند به‌شدت توصیه می‌ شود.

در مواقعی پزشکان این روش را برای جلوگیری از سلولیت و سفت شدن پوست باسن هم به بیمار پیشنهاد می‌ دهند.

  • ژل ران

به‌ منظور درمان سلولیت و رفع چین و چروک می‌ توان از فیلرها و ژل‌ها استفاده کرد.

یکی از بهترین برند های مورد استفاده در این ناحیه، اسکالپترا است.

این ژل‌ها با داشتن مقدار فراوانی پلی ال لاکتیک اسید به رفع عیوب ران کمک می‌ کند.

بد نیست بدانید که این ماده با محیط سازگار بوده و قابل تجزیه است.

  • ژل دست و بازو

همان‌ طور که گفتیم به دنبال افزایش سن علاوه بر بروز چین و چروک، نواحی مختلف بدن حالت ارتجاعی خود را از دست‌ داده و دچار افتادگی می‌ شوند.

با گذشت زمان یا کاهش شدید وزن، ماهیچه‌ های بازو نیز کاهش می‌ یابد، این مشکل در افرادی که تمرینات ورزشی انجام می‌ دهند، کمتر به چشم می‌ خورد.

خوشبختانه خطوط و افتادگی نواحی مثل دست و بازو قابل اصلاح است. متخصصان باتجربه در بیشتر مواقع جهت رفع عیوب دست و بازو و سفت کردن مجدد پوست این ناحیه، تزریق ژل را پیشنهاد می‌ کنند.

شما می‌توانید برای انجام خدمات زیبایی نظیر تزریق فیلر از متخصصان مجرب کلینیک الهیه استفاده کنید.

  • ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده یکی دیگر از خدمات زیبایی رایج در بین بانوان است که علاوه بر رفع خطوط و چروک، به پرشدن و حجم دهی صورت کمک می‌ کند.

تشخیص این موضوع که چه قسمت هایی از صورت شما به ژل نیاز دارد، بر عهده پزشک متخصص است.

  • ژل زیر چشم

یکی از خدمات زیبایی برای آن دسته از بانوان و آقایانی که زیر چشمشان گود افتاده و یا سیاه و تیره شده است، تزریق فیلر زیر چشم است.

این روش‌ زیبایی توسط اغلب متخصصان توصیه می‌شود و در لیفت و کاهش تیرگی زیر چشم نقش زیادی دارد.

چنانچه به دنبال رفع سیاهی یا گودی زیر چشم خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصین پوست مجرب مجموعه مشورت کنید.

کلینیک فوق‌ تخصصی الهیه واقع در تهران با وجود داشتن پزشکان حرفه‌ای و باسابقه در زمینه زیبایی، همواره آماده خدمت‌ رسانی به شما عزیزان است.

  • ژل گونه

یکی از قسمت‌ های بدن که به جذابیت بیشتر چهره کمک شایانی می‌کند، گونه است.

 تزریق فیلر به گونه برای آن دسته از افرادی که گونه آنها برجستگی کمی دارد و فرو رفته است، استفاده می‌ شود.

به‌ جرئت می‌ توان گفت استفاده از ژل، بهترین انتخاب جهت زیباتر کردن گونه شما است.

بلافاصله پس از تزریق ژل شما شاهد لیفت و برجسته شدن استخوان گونه خود خواهید شد.

در حال حاضر تزریق گونه از خدمات زیبایی پرطرفدار در بین بانوان محسوب می‌ شود.

  • ژل چانه

باوجود اینکه ژل چانه به‌اندازه ژل لب و گونه در بین افراد محبوب نیست. اما باید خدمت شما عرض کنیم که تزریق چانه به کمک ژل می‌ تواند سبب تحولی فوق‌ العاده‌ای در چهره شود.

به کمک ژل چانه می‌ توان به زاویه‌ سازی صورت کمک کرد و عیوبی مثل داشتن غبغب را پوشاند.

این روش معمولاً در افرادی که چانه کوچک و کوتاهی دارند، بیشتر نتیجه‌ بخش خواهد بود.

  • ژل بینی

بینی به‌ عنوان مهم‌ ترین عضو صورت در ایجاد یک چهره بی‌ عیب‌ و نقص و زیبا، گاهی ممکن است به اصلاح نیاز داشته باشد.

شاید فکر کنید تنها راه اصلاح بینی، استفاده از عمل بینی و جراحی است؛ اما جالب است بدانید که یکی از روش‌ های اصلاح فرم بینی استفاده از روش تزریق ژل است.

فیلر بینی می‌ تواند نواقصی مانند برجستگی تیغه بینی، قوز بینی، عدم تقارن در دو طرف بینی، افتادگی بینی را به‌راحتی و بدون خونریزی در کمترین زمان اصلاح کند.

تزریق انواع ژل به دو طرف بینی در بیشتر مواقع قوز بینی را برطرف می‌ کند؛ اما این تزریق اگر در نوک بینی انجام شود تا حدود زیادی سبب لیفت بینی و ظاهر مناسب آن خواهد شد.

توجه داشته باشید که تزریق فیلر بینی هرگز برای افرادی که از برجستگی بزرگی روی بینی برخور دارند، مناسب نیست.

بهتر است برای اصلاح بینی‌ های گوشتی با مشورت پزشک متخصص از روش عمل زیبایی استفاده شود.

کاربرد های مورد تایید FDA:

▪︎استفاده از ژل برای حجم‌دهی: از فیلر های پوستی می‌توان برای برجسته کردن و افزایش حجم لب، چانه و گونه‌ ها استفاده کرد. بیشتر افراد این کاربرد را با نام پروتز می‌ شناسند.

▪︎رفع چین و چروک‌ ها: از تزریق ژل می‌ توان برای رفع چین و چروک‌ هایی مانند خط پیشانی، خط اخم، خط خنده، خطوط اطراف لب و بینی استفاده کرد.

▪︎حجم‌دهی به صورت : یکی از ناخوشایند ترین اثرات پیری پوست، کاهش حجم صورت است. این اثر را معمولاً در لب‌ ها، گونه‌ ها و پلک‌ ها می‌بینیم. تزریق ژل یکی از موثرترین راه‌ های جبران حجم از دست رفته است. از این روش می‌ توان برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم، لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن استفاده کرد.

▪︎جوانسازی دست‌ ها : از فیلر های پوستی علاوه بر جوانسازی صورت، می‌ توان برای جوانسازی پوست بدن نیز استفاده کرد. در بین کاربرد های فیلر های پوستی برای بدن، تنها برای جوانسازی و افزایش حجم پشت دست‌ ها توسط FDA تایید شده و سایر استفاده‌ ها (که پایین‌ تر گفته‌ایم) هنوز تایید نشده‌اند.

▪︎زیبایی بینی: اصلاح فرم بینی بدون جراحی یکی از کاربرد های جالب تزریق ژل است.

کاندیدای مناسب تزریق ژل صورت:

شاید پس از خواندن این مطلب شما هم با توجه‌ به مزایای تزریق ژل به این روش زیبایی کم‌ هزینه و نتیجه‌ بخش مشتاق‌ تر شوید، اما نکته‌ای که در این‌ رابطه وجود دارد این است که استفاده از تزریق فیلر یک سری شرایط مخصوص دارد، این شرایط بر اساس نظر انجمن جراحان پلاستیک آمریکا تعیین شده است و شامل موارد زیر است:

▪︎فردی که قصد تزریق انواع فیلر را دارد باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشد.

▪︎نداشتن هیچ‌گونه بیماری زمینه ای هنگام تزریق فیلر مهم است.

▪︎نداشتن هرگونه آلرژی و حساسیت هم اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اگر فرد به انواع فیلر حساس باشد، ممکن است مشکلات جدی برای او پیش آید. در این مواقع برای انجام این روش زیبایی باید با پزشک خود مشورت کنید و در صورت تأیید او اقدام به تزریق فیلر نمایید.

▪︎افرادی که در حفظ سلامت پوست خود کوتاهی نمی‌ کنند، کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر هستند.

▪︎توجه داشته باشید که فرد باید انتظارات واقع‌بینانه از نتایج حاصل از تزریق فیلر داشته باشد.

▪︎این روش زیبایی برای افراد بالای ۱۸ سال قابل‌ استفاده است و هیچ محدودیت جنسی ندارد.

▪︎چنانچه قصد دارید فقط قسمتی از صورت خود را فیلر بزنید، نیازی نیست که کل صورت را اصلاح کنید، با تصمیم گیری پزشک فقط ناحیه موردنظر اصلاح خواهد شد.

اگر شما هم جز کاندیدای مناسب تزریق ژل و چربی به صورت به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌ گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

فیلرهای پوستی از چه موادی تشکیل شده اند؟

فیلر های پوستی حاوی ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید (HA) هستند که به طور طبیعی در پوست، چشم‌ ها و مفاصل ما وجود دارد.

همانند سایر مواد طبیعی از جمله کلاژن و الاستین که با افزایش سن کاهش می‌ یابد و در نتیجه باعث می‌ شود پوست ما به دلیل عدم وجود آنها در ساختار صورت انعطاف پذیری کمتری پیدا کند.

اسید هیالورونیک نیز با افزایش سن کاهش می‌ یابد. تزریق فیلر این افت حجم را ترمیم می‌ کند و خطوط و چین و چروک‌ ها را هموار می‌ کند.

علاوه بر این، HA بسیار آبرسان است و می‌ تواند ظاهر پوست را بهبود بخشد‌‌.

معرفی بهترین نوع و برند ژل‌ها:

ژل‌ های تزریقی در انواع متنوعی در بازار وجود دارند؛ اما پیدا کردن ژلی که علاوه بر داشتن استاندارد های لازم، مورد تأیید وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا باشد، کار راحتی نیست.

یافتن ژل مناسب و با کیفیت در وهله اول به بودجه شما بستگی دارد.

اما فاکتور های نظیر تجربه، اولویت کلینیک خدمات زیبایی، تفاوت‌ های پوستی، جامعه پزشکی و وزارت بهداشت هم  در‌ این‌ رابطه بی‌تأثیر نیست.

در ادامه به چند مورد از ژل‌ های مورد تأیید وزارت بهداشت و سازمان غذا دارو FDA جهت تزریق ژل اشاره خواهیم کرد:

▪︎ژل رستیلن: این ژل از اسید هیالورونیک تشکیل شده است. به کمک این ژل می‌توان چین‌ و چروک ‌ ها متوسط تا شدید مثل خطوط گوشه دهان را برطرف نمود.

استفاده از این ژل برای افراد بالای ۲۱ سال مجاز است.

▪︎ژل اسکالپترا: ژل اسکالپترا از مواد مصنوعی سازگار با محیط زیست نظیر پلی ال لاکتیک اسید تولید می‌ شود.

تزریق این ژل در بازسازی کلاژن از دست‌ رفته مؤثر است.

▪︎ژل رادیس: این ژل امروزه از رایج‌ ترین و محبوب‌ ترین فیلر های تزریقی مورد تأیید FDA است.

بافت نرم ژل رادیس سبب حجم‌دهی مناسب نواحی مختلف بدن و صورت می‌ شود.

این ژل با تحریک کلاژن طبیعی بدن، سبب رفع عیوبی نظیر چروک در پوست می‌ شود.

▪︎ژل پرفکتا: این ژل تزریقی از بهترین انواع ژل تزریقی فرانسوی بر پایه هیالورونیک است.

▪︎ژل تئوسیال: این ژل علاوه بر هیالورونیک اسید در ترکیبات خود حاوی اندوتوکسین باکتریایی است و از بروز حساسیت جلوگیری می‌ کند.

▪︎ژل استایلج : از این ژل بیشتر در ناحیه لب استفاده می‌ شود. به دلیل داشتن لیدوکائین در ترکیبات این ژل افراد در حین تزریق دردی حس نمی‌ کنند.

▪︎ژل رووفیل: این ژل در حال حاضر از بهترین ژل‌ های تزریقی حاوی ترکیبات ضد التهابی است که ماندگاری بسیار بالایی دارد.

▪︎ژل ژوویدرم: این ژل از معتبر ترین و بادوام‌ ترین انواع ژل تزریقی در دنیا است. البته چند سالی است که ژل ژوویدرم اصل در بازار کشور ما یافت نمی شود.

▪︎ژل نورامیس: از بهترین برند های ساخت کشور کره که در اکثر نقاط بدن قابلیت تزریق داشته و رقیب جدی ژل ژوویدرم محسوب می شود.

اثرات و نتایج تزریق ژل صورت:

ماندگاری نتایج تزریق ژل به نوع فراورده، ناحیه درمان و خود بیمار بستگی دارد.

در کل هر چه ژل غلیظ‌ تر باشد و عمیق‌تر تزریق شود، ماندگاری اثر آن بیشتر خواهد بود؛ البته این قاعده همواره صادق نیست.

برای حفظ نتیجه کافی است که درمان را تکرار کنید، البته جراح مقدار ژل و روش تزریق آن را در صورت لزوم تغییر می‌ دهد تا بهترین نتیجه ممکن به دست آید.

ماندگاری اثر ژل‌ های بر پایه هیالورونیک اسید (HA) از بقیه ژل‌ ها کوتاه‌ تر است و به همین دلیل این ژل غالباً به بیمارانی توصیه می‌ شود که برای اولین بار این درمان زیبایی را انجام می‌ دهند.

اثر این نوع ژل‌ ها پس از 6 تا 18 ماه از بین می‌ رود.

اثر تزریق در لب کوتاه مدت‌ تر از تزریق در خط خنده است.

بعضی فیلر های HA، مانند ولوما، ماندگاری طولانی‌ تری دارند، اما کاربرد آنها محدود به ناحیه‌ های خاصی مانند گونه‌ ها است.

ماندگاری ژل‌ های سنتزی بیشتر است، چون این ژل‌ ها توسط بدن جذب نمی‌ شود.

بنابراین ژل‌ های سنتزی انتخابی مناسب برای بیمارانی است که از انجام درمان و نتیجه آن مطمئن‌ اند.

در هر حال باید بدانید که نتیجه تزریق این نوع ژل تا چندین سال روی صورتتان باقی خواهد ماند، پس حتماً به متخصص مجرب و ماهری مراجعه کنید که سبک کار ایشان را می‌ پسندید و دیدگاه‌شان درباره زیبایی صورت با شما یکی است.‌

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل به صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص با تجربه صورت می‌گیرد که می‌ توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

دوران نقاهت تزریق ژل صورت:

زمان درمان به محل درمان و نوع ژل بستگی دارد و از سی دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد؛ به همین نحو دوران بهبود نیز از چند ساعت تا چند روز متغیر است.

با این حال اکثر بیماران می‌ توانند بلافاصله پس از تزریق ژل در محل کار حاضر شوند.

بعد از تزریق ژل صورت فرد چه احساسی می‌ کند؟

شاید در اوایل احساس بسیار عجیب و تورم کنید (مخصوصاً در قسمت گونه‌ ها و فک) اما ظرف مدت ۲ الی ۴ هفته که این مشکل بخودی خود برطرف می‌ شود و حتی اگر قسمت تحت تزریق به طور صحیح ماساژ داده شود، کسی متوجه نمی‌ شود که شما تزریق ژل انجام داده‌اید.

گاهی ممکن است تا ۴ هفته پس از تزریق احساس توده و یا برآمدگی کنید.

در چنین مواقعی پزشک آن قسمت از صورت را ماساژ می‌ دهد اما اگر بعد از گذشت ۲ الی ۴ روز هنوز هم وجود آن توده را حس می‌ کنید در این صورت ممکن است این بر آمدگی ناشی از تزریق باشد (یعنی باعث بروز التهاب شده باشد) یا به دلیل وجود چربی یا بافت اسکاری باشد که قبلاً وجود داشته است.

اما امروز بر اثر تزریق به بیرون رانده شده است و در نتیجه آن شما آن را حس می‌ کنید.

اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد می‌ توانید به صفحه شرایط اورژانسی ما مراجعه کنید و یا برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

مقایسه تزریق فیلر با سایر حجم دهنده ها:

علاوه بر ژل مواد دیگری نیز به‌ عنوان حجم‌ دهنده در زیر پوست تزریق می‌ شوند.

روش‌ های حجم‌ دهنده دیگری نیز وجود دارند که به صورت دائمی هستند.

روش جراحی و پروتز بخش‌ های مختلفی چون گونه از این نوع روش‌ ها هستند که به بررسی آن‌ ها می‌ پردازیم.

تزریق چربی روش مقطعی دیگری است که همانند تزریق ژل و فیلر مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

در این روش به جای ژل که یک ماده پیش ساخته استفاده می‌ شود.

این ماده پیش ساخته در واقع از چربی‌ های بدن فرد استخراج می‌ گردد و در نهایت به مناطقی چون گونه، فک و یا هر جا که نیاز باشد تزریق می‌شود.

به همین علت باید ابتدا در یک مرحله استخراج چربی و آماده‌سازی آن انجام شود.

سپس ماده به‌ دست‌ آمده را به بخش‌ های مورد نظر تزریق کرد. از این رو علاوه بر قسمتی که حجم داده می‌ شود، بخش دیگری مانند ران نیز دست خوش تغییر می‌ گردد و زخم‌ هایی بر روی آن‌ ها برای برداشت چربی ایجاد خواهد شد.

از جمله مزایای تزریق فیلر نسبت به چربی ماندگاری طولانی‌ تر آن است.

از آن‌جا که چربی توسط بدن فرد شناخته می‌ شود سریع‌ تر جذب می‌ شود در صورتی‌ که ژل این‌ گونه نیست.

علاوه بر این، تزریق فیلر ها در مدت زمان بسیار کوتاه‌ تری انجام می‌ گیرد.

در این فرآیند دیگر مراحلی چون برداشت چربی‌ ها و خالص‌ سازی آن‌ ها وجود ندارد و فرد به محض رفتن به اتاق تزریق، آماده دریافت فیلر خواهد بود.

کوتاه‌ تر بودن زمان تزریق نیز از دیگر مزایای مهم فیلر ها به شمار می‌ رود که هم عوارض جانبی این فرآیند را به حداقل رسانده و هم روند بهبودی فرد را پس از تزریق تسریع می‌ کند.

برای حجم‌ دهی به صورت یکی از روش‌ هایی که به صورت دائم وجود دارد پروتز و جراحی است.

معمولاً افرادی که این شیوه را برای تغییر صورتشان برگزیده‌ اند نیز ابتدا سراغ تزریق ژل و چربی می‌ روند.

چراکه این روش‌ ها موقت هستند، لذا در صورتی که نتیجه رضایت بخش باشد و از حالت چهره خود راضی باشند می‌ توانند سراغ جایگذاری پروتز بروند.

این ماده به صورت نیمه جامد است و با برش‌ های کوچکی در قسمت بالای لب و زیر پلک جایگذاری می‌ شوند.

تزریق ژل و اطلاعاتی که باید در مورد آن داشته باشید:

تزریق ژل از آن دسته روش‌ های محبوب به ویژه در بین خانم‌ ها است که به یاری آن می‌ توان بخش‌ های مختلف صورت را فرم داده و جوانی را به صورت بازگرداند.

البته حجم دهنده‌ های دیگری نیز در این زمینه به کار می‌ روند که مزایا و معایبی دارند.

با داشتن اطلاعاتی در مورد این عمل زیبایی سرپایی نتیجه بهتری خواهید گرفت.

تزریق فیلر یا ژل از جمله تکنیک‌ های حجم دادن به اجزای مختلف صورت می‌ باشد.

از این رو می‌ تواند برای افرادی با صورت لاغر بسیار کمک‌ کننده باشد.

با بالا رفتن سن رفته رفته پیری به سراغ پوست می‌ آید و آرام آرام چین و چروک ها در پوست خود نمایی خواهند کرد و دیگر پوست سفتی و کشش خود را از دست می‌دهد.

در این مواقع تزریق فیلر یا ژل‌ های مختلف باعث می شوند تا چروک‌ ها باز شده و افتادگی پوست نیز رفع شود.

به همین جهت است که برای جوانسازی پوست از این روش به وفور استفاده می‌ شود.

هزینه‌ تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل همیشه یکی از دغدغه‌ های اصلی افراد بوده و هست.

هزینه‌ خدمات زیبایی به عوامل زیادی بستگی دارد. اعتبار و سابقه کلینیک، تخصص پزشک، مهارت و دقت او، میزان ژل مصرفی و نوع برند مصرفی و … از فاکتور های تأثیر گذار در قیمت تزریق فیلر محسوب می‌ شوند.

توجه داشته باشید که قیمت ارزان همیشه نشان‌ دهنده کیفیت مناسب و قابل‌ قبول نخواهد بود؛ بنابراین همیشه در درجه اول به مهارت و تخصص پزشک خود دقت کنید و سپس به هزینه‌ ها توجه فرمایید.

بدون شک، آسایش و رسیدن به نتیجه مورد نظر هنگام انجام خدمات زیبایی بیشتر از بحث هزینه اهمیت دارد. هزینه تزریق انواع ژل به‌ صورت کامل بر عهده خود فرد است و بیمه هرگز آن را پوشش نخواهد داد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط و انجام این تزریقات کلینیک بین المللی و تخصصی الهیه واقع در تهران تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان مجرب مطلع شوید.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق فیلر

سوالات متداول شما:

۱. تزریق فیلر بیشتر مناسب چه رده سنی است؟

معمولاً افراد بالای ۴۰ سال به جهت رفع چین و چروک نواحی مختلف صورت و بدن می‌ توانند از تزریق ژل استفاده کنند، اما گاهی افراد جوان هم جهت رفع عیوب مثل نامتقارن بودن و یا ایجاد شادابی از ژل استفاده می‌ کنند.

چنانچه نسبت به تزریق فیلر حساسیت دارید، حتماً موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

۲. آیا همه ژل‌ ها جذب بدن می‌ شوند؟ چگونه ژل را از بین ببریم؟

در صورتی‌ که قصد از بین‌ بردن ژل را داشته باشید، گاهی به کمک آنزیم هیالورونید از می‌ توان ژل‌ ها را از بین برد.

معمولاً ژل‌ هایی که در ترکیبات خود حاوی اسید هیالورونیک هستند، با کمک آنزیم از بین می‌ روند.

در بیشتر مواقع پزشکان توصیه می‌ کنند که به‌ جای زدن آنزیم، بیمار صبر کند تا ژل به‌ مرور از بین برود.

علت این موضوع دردناک بودن تزریق آنزیم هیالورونیداز است.

زدن آنزیم بیشتر در مواقعی که نتایج بسیار نامطلوب است یا در ناحیه درمان عفونت یا تورم وجود دارد، توصیه می‌ شود.

۳. اثرات تزریق ژل بعد از چند روز مشاهده می‌ شود؟

نتایج حاصل از تزریق انواع ژل به نواحی مختلف معمولاً بلافاصله مشاهده می‌شود، اما پس از حدود ۴ روز تورم و کبودی از بین رفته و نتیجه ملموس‌ تر خواهد بود.

۴. ژل دائمی یا موقتی، کدام برای تزریق گزینه بهتری است ؟

به توصیه کلینیک پوست و موی الهیه : اگر شما برای اولین‌ بار قصد تزریق فیلر را دارید، بهتر است از انواع ژل‌ های موقت استفاده کنید.

ژل‌ های حاوی اسید هیالورونیک در صورت عدم رضایت در مدت‌ زمان کمی جذب می‌ شوند.

۵. ماندگاری تزریق ژل چقدر است ؟

ژل‌ های مصنوعی نسبت به ژل‌ های طبیعی نظیر هیالورونیک اسید دوام بیشتری دارند.

ماندگاری ژل بسته به نوع برند انتخابی متفاوت است. در ژل‌ هایی مثل ژوویدرم و رووفیل ماندگاری تا ۱۲ ماه خواهد بود، اما در هر صورت دوام ژل تزریق شده به منطقه درمان و شرایط مراجعه‌ کننده هم بستگی دارد.

هرچه ژل متراکم‌ تر و عمیق‌ تر تزریق شود، ماندگاری آن بالا تر است.

۶. پس از تزریق ژل از انجام چه کار هایی باید اجتناب کرد؟

توصیه می‌ شود که به مدت ۶ ساعت اصلا به صورتتان دست نزنید و یا از وسایل آرایشی استفاده نکنید و تا زمانی که بهبودی خود را بطور کامل بدست نیاورده‌ اید از هیچ گونه ماسک یا کرم صورت یا پوستی استفاده نکنید.

از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، گرمای شدید یعنی سونا، اتاق بخار، حمام آفتاب و غیره خودداری کنید، زیرا این امر باعث افزایش ناراحتی و تورم صورت می‌ شود.

همچنین از قرار گرفتن در معرض دمای خیلی سرد از قبیل پک‌ های یخی که به طور مستقیم بر روی پوست قرار می‌ گیرند نیز اجتناب کنید.

در صورت لزوم و برای کاهش تورم و درد می‌ توانید از کمپرس‌ های خنک در قسمتی از صورت که در آنجا تزریق ژل کرده‌اید استفاده کنید.

۷. آیا گزینه‌ های درمانی دیگری به جز تزریق ژل وجود دارد؟

بسته به این مشکل شما ممکن است گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود داشته باشد لذا بهتر است در مورد این موضوع با پزشک خود مشورت کنید.

۸. آیا تزریق ژل دردناک است؟

به محض ورود به مطب دکتر، پزشک از صورت شما عکس‌ هایی می‌گیرد و مواد بیحس‌ کننده به آن می‌مالد تا هم دردی احساس نکنید و هم زمان تزریق را به حداکثر برساند.

ناگفته نماند که تزریق در بعضی از مناطق صورت از جمله قسمت لب کمی ناراحت کننده‌ تر است.

۹. آیا این طبیعی است که یک طرف صورت در مقایسه با طرف دیگر دچار ورم شود؟

این که پس از تزریق ژل یک سمت صورت دچار ورم شود کاملا شایع است لذا بهتر است چند هفته صبر کنید تا نتیجه نهایی تزریق را ببینید.

اما اگر همراه با تورم احساس گرمی نیز کنید در این صورت لازم است که با پزشک تماس بگیرید زیرا این علائم می‌ تواند نشانه بروز عفونت باشد.

۱۰. آیا می‌توان پس از تزریق ژل سیگار کشید؟

می‌توان سیگار کشید اما توجه داشته باشید که استعمال سیگار می‌تواند بر ماندگاری اثرات تزریق ژل تأثیر بگذارد.

۱۱. چه مدت طول می کشد تا تورم فروکش کند؟

تقریباً ۲ تا ۴ هفته طول می‌ کشد تا تورم ناشی از تزریق به طور کامل برطرف شود.

۱۲. آیا پس از تزریق ژل این امکان وجود دارد که ژل از محل خود جابجا شود؟

نوشیدن آب زیادی، انجام ورزش‌ های سنگین و دست زدن پس از گذشت چند روز از تزریق به قسمتی تحت درمان می‌تواند باعث جابجایی ژل شود.

۱۳. تا چه مدت پس از تزریق ژل نباید از وسایل آرایشی استفاده کرد؟

می‌توان یک روز پس از تزریق ژل به سراغ وسایل آرایشی رفت و از آنها استفاده کرد.

۱۴. آیا مشاوره با پزشک قبل از تزریق ژل ضروری است؟

بله.

لازم است زیرا پزشک خصوصیات صورت شما را مورد بررسی قرار می دهد و تقارن آن را مورد بررسی قرار می دهد و به شما پیشنهاد می کند که چه میزان و در چه نقاطی به تزریق ژل نیاز دارید.

پزشک هم چنین شما را از عوارض و مراقبت های قبل و بعد از تزریق آگاه خواهد کرد.

۱۵. آیا تزریق ژل عوارض جانبی عمده ای دارد؟

تزریق ژل به لب بسیار ایمن است و تنها عارضه های این روش کبودی و تورم است که پاسخ طبیعی بدن است و بعد از چند روز به طور طبیعی برطرف می شود.

عفونت و واکنش های آلرژیک بسیار نادر هستند که معمولا در اثر مراجعه به مراکز غیر قانونی و غیر بهداشتی به وجود می آید.

۱۶. آیا ممکن است ژل گلوله گلوله شود؟

خیر.

ژل های استاندارد و مورد تائید FDA همچین عوارض جانبی را ندارند و این ژل ها غیر قانونی و بعضا تقلبی هستند.

این ژل ها ممکن است به عنوان ژل های چینی با قیمت ارزان به فروش برسند و استفاده از آن ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

۱۷. ژل در چه ناحیه‌هایی تزریق می‌ شود؟

صورت به مرور زمان لاغر می‌ شود و انحنا های ظریف و فرم زیبای خود را از دست می‌دهد، استخوان‌ ها و بافت نرم نیز تحلیل می‌رود و به این ترتیب صورت شل و افتاده می‌شود.

ژل برای جبران حجم از دست رفته صورت و بازیابی حمایت ساختاری تزریق می‌شود تا صورت جوان‌ تر و شاداب‌ تر شود. هدف از تزریق ژل این است که صورت جوان‌ تر و متناسب‌ تر شود.

برای مثال، ژل برای بهبود شکل، تقارن و تناسب لب‌ ها و برجسته کردن آنها تزریق می‌ شود.

تزریق ژل در گونه‌ ها نیز صورت را جذاب‌ تر و خوش‌ فرم‌ تر می‌ کند.

برای برجسته‌ تر و متناسب‌ تر کردن چانه نیز می‌ توان ژل در آن تزریق کرد.

همچنین تزریق ژل روش مناسبی برای زیبا تر و خوش‌ تراش‌ کردن بینی است.

۱۸. آیا تزریق ژل در دوران بارداری مجاز است؟

تا امروز هیچ آزمایشی در خصوص نتایج دقیق تزریق ژل بر جنین در دوران بارداری مادر صورت نگرفته و هیچ سندی در این مورد منتشر نشده است.

در واقع هیچ مدرکی وجود ندارد که حاکی از ضرر تزریق فیلر ها در دوران بارداری باشد.

با این وجود انجام چنین فعالیت هایی در دوران بارداری به هیچ وجه توصیه نمی شود.

در واقع اگر در دوران بارداری یا دوران شیر دادن به فرزند خود هستید، بهتر است برای انجام این تزریق کمی صبر کنید و آن را در زمان دیگری انجام بدهید.

۱۹. زمان لازم بین دو تزریق ژل چقدر است؟

وقتی یک بار تزریق ژل را پشت سر می گذارید، آثار آن پس از چند ماه از بین می رود،به همین خاطر شما برای به وجود آوردن شرایط ظاهری مطلوب، باید تزریق دیگری را پشت سر بگذارید.

اگر برای تزریق دوم بیش از حد عجله به خرج بدهید، ممکن است عوارض جانبی زیادی برای شما ایجاد شود و حتی سلامتی شما نیز به خطر بیافتد،بهتر است بین دو تزریق حداقل به اندازه 4 تا 6 ماه فاصله وجود داشته باشد تا نتایج مطلوبی از این فرآیند حاصل شود.

۲۰. آیا امکان خارج کردن ژل تزریق شده وجود دارد؟

دائمی نبودن نتایج حاصل از تزریق فیلر ها، یک مزیت بزرگ دارد.

منظور از مزیت تخلیه ژل تزریق شده می باشد! شما هر وقت که بخواهید، می توانید ژل تزریق شده را از لب ها یا صورت خود خارج کنید.

در واقع اگر از نتایج نهایی این فرآیند رضایت نداشتند، به راحتی می توانید با یک جلسه مراجعه به کلینیک مورد نظر خود، اقدام به خارج کردن ژل تزریق شده کنید و همه نشانه های انجام این فعالیت زیبایی را به طور کامل از بین ببرید.

اگر باز هم سوالات بیشتری در ذهن شما تداعی شده می توانید با مشاورین ما در کلینیک زیبایی پوست و مو الهیه واقع در تهران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نتیجه گیری:

پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است و همه افراد در سنین مختلف آن را تجربه می کنند.

بنابراین اولین نشانه های پیری در بخش های مختلف صورت به وضوح نمایان می شود در نتیجه چربی های بخش های مختلف بدن تحلیل می رود.

در این شرایط، احساس پیری و فرسودگی آزار دهنده خواهد بود.

امروزه تزریق ژل یکی از روش های موثر برای از بین بردن علائم ناشی از افزایش سن و بازگرداندن حجم از دست رفته بخش های مختلف بدن می باشد.

برای انجام این تکنیک زیبایی از ژل های متنوع با برند های معتبر استفاده می‌ شود.

ژل هایی که در این زمینه ساخته می شوند سازگاری موثری با بافت های بدن خواهند داشت.

بنابراین اگر شما به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید می‌ توانید نتایج آن حاصل کنید.

متخصصین با تجربه را بر اساس انتظارات و اهداف متقاضیان و بر اساس ناحیه درمان در عمق مشخصی از پوست تزریق می کنند تا زیبا جویان بتوانند نتایج عالی حاصل کند.

تزریق ژل از ایمن‌ ترین روش‌ ها برای رسیدن به فرم دلخواه صورت است.

این فعالیت زیبایی اگر در کلینیک معتبر انجام شود، کمترین میزان عوارض را به همراه خواهد داشت.

در این مقاله سعی کردیم تمام چیز هایی که قبل از تزریق ژل باید از آن آگاهی داشته باشید را پوشش دهیم.

با این حال باز هم برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل، حتما قبل از عمل انتظارات خود را به پزشک بگویید و سوالاتتان را با او مطرح کنید.

اگر سوالی دارید می‌ توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

شما می‌توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

نماشا:https://www.namasha.com/v/ccW2bvky

آپارات:https://aparat.com/v/IXnC2

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.