جراحی پلک بلفاروپلاستی هزینه و توصیه ها

جراحی پلک بلفاروپلاستی هزینه و توصیه ها

جراحی پلک( بلفاروپلاستی) نوعی عمل زیبایی و درمانی برای بهبود عملکرد و ظاهر پلک ها می باشد.

این جراحی بر روی پلک فوقانی و تحتانی یا هر دو پلک انجام می شود. بلفاروپلاستی با هدف زیبایی و جوان سازی پوست اطراف چشم و هم برای درمان و رفع اختلال در عملکرد پلک ها انجام می شود.

در این مطلب می خواهیم جنبه های مختلف  عمل جراحی پلک را مورد بررسی قرار دهیم و در مورد کاربرد ها، هزینه ها و عوارض جانبی این عمل صحبت کنید.

  • چشم ها یکی از حساس ترین و اصلی ترین اجزای زیبایی صورت محسوب می شوند و بلفاروپلاستی یکی از بهترین راه ها برای جوان سازی پوست اطراف چشم می باشد.
  • این عمل جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد و برای انجام آن از بی حسی موضعی استفاده می شود.
  • عوارض بعد از این روش زیبایی پس از چند روز برطرف می شود و دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری خواهید کرد.
  • مسلماً جراحی پلک اگر توسط متخصصین حرفه ای و در مکان های تخصصی انجام شود عملی کاملا ایمن و بی خطر می باشد.

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) چیست؟

یکی از دلایل مهم برای مراجعه به کلینیک ها  افتادگی و آویزان شدن پوست اضافه پلک ها می باشد. این جراحی در جهت بهبود کیفیت پوست اطراف چشم انجام می شود و پوست این ناحیه لیفت و سفت خواهد شد و چشم ها حالتی جوان تر جذاب تر و هوشیار تر پیدا می کند.  در برخی مواقع عمل بلفاروپلاستی برای درمان اختلالات بینایی ناشی از افتادگی پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد . در این عمل درمانی پوست اضافه بافت چربی و عضلات از پلک بالا یا پایین حذف می‌ شوند و در موارد خفیف تر فقط لیفت پلک با برداشتن پوست اضافه صورت می گیرد.

جراحی بر روی پلک بالا را در برخی مواقع لیفت پلک یا بالا کشیدن پلک نیز می نامند و نباید این عمل با پتوز اشتباه گرفته شود.  در عمل افتادگی پلک تاندون ها و عضلات بالا برنده پلک محکم تر می شوند و اختلال بینایی برطرف خواهد شد. بلفاروپلاستی هنگامی افتادگی پلک را برطرف می کند که پوستی که سبب سنگینی و افتادگی پلک ها می شود برداشته شود . پس این دو جراحی با هم متفاوت هستند اما می‌ توانند افتادگی پلک را رفع کنند.

▪بلفاروپلاستی زیبایی

انجام بلفاروپلاستی زیبایی از نظر متخصصان ضرورت چندانی ندارد و فقط در جهت زیبایی و جوان سازی پوست اطراف چشم انجام خواهد شد.

برخی مواقع پلک بالا و پایین به دلیل افزایش سن و جمع شدن چربی ها در زیر پلک، با تورم و پف کردگی همراه است و عارضه ای به نام افتادگی پلک را پدید می آورد. با افزایش سن پوست به تدریج شل می شود و عضلات نگهدارنده آن ضعیف تر خواهد شد. کیسه های چربی در این ناحیه متورم شده و بیشتر جلب توجه می کنند. چشم های متورم و پف کرده زیبایی و جذابیت چهره را کاهش می دهد و سبب پیری و خستگی چهره خواهد شد.

کسانی که می ‌توانند جراحی زیبایی پلک را انجام دهند باید در این زمینه تخصصی کافی داشته باشند. متخصصان چشم، جراحان زیبایی متخصصان گوش و حلق و بینی مجاز به انجام این جراحی می باشند.

▪بلفاروپلاستی درمانی

هدف از انجام عمل بلفاروپلاستی درمانی نوعی جراحی است که به دلیل اختلال در عملکرد پلک ها و یا ساختار آن ها انجام می شود . این نوع جراحی از نظر متخصصان الزامی و ضروری می باشد.

بلفاروپلاستی درمانی را کسانی انجام می‌ دهند که پلک هایشان بسیار خسته و سنگین شده  و بینایی فرد را دچار اختلال کرده باشد. برخی مواقع با متورم شدن پلک ها استفاده از عینک و یا لنزهای طبی کار سختی است و متخصصان جراحی پلک را برای رفع مشکلات پیشنهاد می کنند.

در برخی مواقع پوست اضافه بر روی پلک ها به قدری سنگین می ‌شود که افراد برای نگاه کردن به مسیر باید از عضلات پیشانی استفاده کنند و یا سر خود را به عقب خم کنند.  این حالت باعث فشار آمدن به عضلات پیشانی و گردن خواهد شد. این مشکلات با جراحی پلک به راحتی قابل درمان می باشد.

بلفاروپلاستی زیبایی و درمانی توسط متخصصین باتجربه چشم، زیبایی و گوش و حلق و بینی امکان پذیر می باشد.

جراحی پلک
جراحی پلک

مراحل جراحی پلک

بلفاروپلاستی برای پلک  بالا و  پایین و یا به صورت همزمان بر روی هر دو پلک قابل انجام می باشد.

در طول جراحی برش‌ هایی هم جهت با چین  های طبیعی پلک، در پلک بالا و کمی پایین تر از خط مژه پلک پایین ایجاد خواهد شد. برش ها به گونه ای ایجاد می شود که پس از گذراندن دوره بهبودی هیچ اثری از آن ها بر سطح پلک ها نباشد. قبل از ایجاد برش‌ ها پزشک محل دقیق پوست اضافه و بالشتک های چربی که باید برداشته شوند تعیین می کند.

برش ها با تجهیزاتی دقیق صورت می گیرد تا پس از پایان جراحی بتوان با بخیه های کوچک و یا چسب بخیه به راحتی آن ها را بست.  مقدار حذف پوست اضافه ، عضلات و چربی ها در این ناحیه توسط پزشک تعیین می ‌شود و به معاینه ها و بررسی های قبل از جراحی بستگی دارد.  متخصصان این موارد را برحسب فرم صورت، استخوان ها و ابروها تعیین خواهند کرد.

برخی از جراحان از لیزر دی اکسید کربن برای کسب نتایج مطلوب تر و جوان سازی پوست  استفاده می کنند. تا همه چین و چروک ها بر سطح پلک برطرف شود.

کاربرد های جراحی پلک

به طور کلی در مورد کاربرد های جراحی پلک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برطرف شدن بافت و پوست افتاده و شل پلک بالایی که سبب ایجاد چین و چروک ها شده ‌اند و کانتور سطحی پلک ها را دچار مشکل کرده است.
  • برطرف شدن سنگینی و خستگی چشم ها و رفع اختلالات بینایی که برای فرد ایجاد شده است.
  • درمان پف و تورم پلک بالا و پایین
  • برطرف کردن افتادگی پلک تحتانی که باعث شده قسمت های سفید چشم در زیر چشم بیشتر به چشم ها آید.
  • حذف پوست اضافه و درمان چین و چروک ها و خطوط ریزی که در پلک پایین ایجاد شده است.

بهترین کاندیدای جراحی پلک

به طور کلی نمی توان گفت که کاندیدای مناسب برای این روش درمانی و زیبایی چه کسانی هستند. به منظور درمان پلک ها باید با یک متخصص چشم یا زیبایی و یا کارشناس کلینیک الهیه تهران مشورت و گفت و گو کنید. البته می ‌توانید با مشاوران ما با شماره های ارائه شده تماس حاصل فرمایید و درخواست یک جلسه حضوری داشته باشید.

اگر پوست اطراف چشم پف کرده و متورم باشد جراحی پلک گزینه مناسبی برای رفع این مشکلات می باشد.  علت پف چشم ممکن است به دلیل ایجاد حساسیت یا ادم باشد. پس قبل از جراحی باید علت ایجاد عارضه ها مورد بررسی قرار گیرد.

اگر قبل از جراحی بلفاروپلاستی شرایط شما مساعد باشد و شما درک واقع بینانه نسبت به جراحی داشته باشید این جراحی می تواند مشکلات زیادی را از چهره و چشم های شما برطرف کند. ولی شما نباید انتظار معجزه یا اکسیر جوانی داشته باشید. همان طور که می دانید روند پیری مسئله ادامه دار است و نمی توان جلوی آن را متوقف کرد.  ممکن است شما  پس از چند سال مجدداً به ترمیم پلک ها نیاز داشته باشید.

اگر شما از نظر جسمانی و بدنی در شرایط مساعدی قرار دارید و می توانید مراقبت های بعد از جراحی را به خوبی اعمال کنید می توانید نتایج بی نظیری را از این عمل حاصل کنید و نتایج آن تقریباً ۱۵ سال برای شما ماندگاری خواهد داشت.

اگر به برخی از بیماری های حاد و مزمن مبتلا هستید ممکن است کاندیدای مناسبی برای جراحی پلک نباشید. کسانی که از بیماری های اختلالات انعقادی، بیماری های خود ایمنی، بیماری های ویروسی و فشار خون رنج می برند کاندیدای مناسبی برای جراحی زیبایی پلک نمی باشد.

اگر بتوانند بیماری های خود را کنترل و درمان کنند این عمل برای آن ها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

افرادی که به طور دائم دخانیات مصرف می کنند واجد شرایط برای جراحی نیستند . زیرا مصرف دخانیات باعث اختلال در گردش خون و اختلال و دوره بهبودی خواهد داشت. یکی از توصیه های مهم قبل و بعد از جراحی عدم مصرف دخانیات می باشد.

جراحی پلک
جراحی پلک

عوارض و خطرات عمل جراحی پلک

یکی از مهم ترین عارضه ها که پس از جراحی پلک مشاهده شده است اختلال و دشواری در بستن چشم ها می باشد.  این عارضه با بهبود تورم و التیام یافتن زخم ها در طی چند روز بر طرف می ‌شود.  در این دوره باید از بخور، قطره های چشمی تجویز شده و پانسمان استفاده کنید تا از خشک شدن چشم هایتان پیشگیری کنید.

دیگر عوارض بلفاروپلاستی شامل ایجاد:

  • عفونت در ناحیه برش ها
  • دو بینی و تاری دید
  • برجای ماندن اسکار یا جای زخم
  • نامتقارن شدن پلک ها
  • کوتاهی پلک
  • باقی ماندن پوست اضافه پلک
  • بی حس شدن ناحیه برش

می باشد.

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از تخصصی ترین کلینیک های زیبایی پوست و مو می باشد که سابقه درخشانی در ارائه خدمات داشته است. این کلینیک با فراهم کردن محیطی کاملا حرفه ای و امن و با استفاده از بهترین کادر پزشکی و درمانی شما را در کسب نتایج مطلوب و بی نظیر همراهی خواهد کرد.  نتایج مطلوب  و رضایت بخش متقاضیان کلینیک زیبایی الهیه تهران تضمین کیفیت کار و تعهد ما می باشد . برای کسب اطلاعات و دریافت وقت حضوری با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید.

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

هزینه های این عمل زیبایی و درمانی بر حسب آزمایش ها و معاینات چشمی، هزینه دارو ها و تجهیزات مورد استفاده، مهارت و تخصصی پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک تعیین می شود.  پس از جراحی پلک شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارید و نیاز نیست هزینه‌ ای در این مورد پرداخت کنید.

اگر  می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می ‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می ‌باشد.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

جراحی پلک با بی حسی موضعی انجام می شود و این دارو به صورت تزریقی در اطراف چشم عمل می کند.  در برخی مواقع متخصصان برای کاهش اضطراب از دارو های آرام بخش استفاده می کنند.

  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد انعقادی مانند آسپرین و داروهای ضد التهابی مانند پروفن به مدت دو هفته اجتناب کنید. تا از ایجاد خونریزی در حین عمل پیشگیری کنید.
  • قبل از جراحی دارو هایی که پزشک برای شما تجویز کرده را با مقدار آب کافی مصرف کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید و صورتتان کاملاً تمیز باشد.
  • هنگام مراجعه به کلینیک یک نفر را به همراه داشته باشید تا هنگام ریکاوری یا بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.
  • پس از جراحی پلک نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارید و می ‌توانید در منزل به استراحت بپردازید.

مراقبت های پس از جراحی پلک

  • استراحت کافی داشته باشید.
  • دارو های تجویز شده از قبیل آنتی بیوتیک ها را سر وقت مصرف کنید تا از ابتلا شدن به عفونت پیشگیری کنید.
  • سه روز اول ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کمپرس سرد را بر روی پلک ها قرار دهید. این عمل باعث کاهش تورم و کبودی خواهد شد.
  • سه روزه دوم استفاده از کمپرس گرم مانند کمپرس سرد توصیه می‌شود تا میزان گردش خون رسانی و بهبودی را سرعت ببخشید.
  • از خم شدن و انجام فعالیت های سنگین و جابه جایی اشیا تا یک ماه خودداری کنید.
  • از فشار آوردن به چشم ها، خیره شدن به تلویزیون، مطالعه کردن، نگاه کردن به موبایل و یا رایانه بپرهیزید.
  • حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید و چشم ها را در معرض نور خورشید قرار ندهید.
  • از مصرف غذا های شور تند و چرب بپرهیزید.
  • اگر عوارض ناشی از جراحی پلک شدید یا طولانی شد سریعاً به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید.
جراحی پلک
جراحی پلک

اثرات و نتایج

جراحی پلک یکی از عمل‌ های رایج است که برای زیبایی چشم ها و درمان اختلالات بینایی انجام می شود.  نتایج این جراحی سریعا قابل مشاهده نیست و برای دستیابی به نتایج باید کمی صبور باشید. نتایج قطعی آن پس از سه تا شش ماه قابل مشاهده می باشد. این عمل در جهت درمان افتادگی پلک، برطرف شدن پف بالا و پایین چشم، رفع چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم ،  افزایش میدان دید و  افزایش اعتماد به نفس افراد انجام می ‌شود . اگر مراقبت های توصیه شده پس از جراحی به خوبی انجام شود و تغذیه مناسب و خواب کافی داشته باشید می توانید از نتایج همیشگی این عمل درمانی و زیبایی نهایت لذت را ببرید.

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است؟

پس از جراحی پلک، شما به یک هفته استراحت نیاز دارید.  متخصصان برای کنترل دد دارو های مسکن نسبت به شرایط شما تجویز می کنند. به هیچ وجه از مسکن ها بدون نسخه استفاده نکنید . پس از جراحی و از بین رفتن تاثیرات بی هوشی و بی حسی با ناراحتی خفیفی همراه خواهید بود . این ناراحتی ها در طی چند روز برطرف می ‌شود.  اگر با درد شدید و یا مشکل بینایی در مدت طولانی مواجه شدید حتماً با کلینیک الهیه تهران تماس بگیرید.

در روزهای اول بعد از جراحی پلک، با عوارضی مانند کبودی، تورم و قرمزی همراه خواهید بود. این عوارض کاملاً طبیعی هستند و جای نگرانی نخواهند داشت. این عوارض در مدت کوتاهی و با مراقبت های توصیه شده برطرف می شود. در دوره بهبودی از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید.

برای استفاده از لنز تا مدتی صبر کنید تا تورم پلک ها کاهش یابد. زیرا به سبب آسیب  چشم های شما خواهد شد.  بهتر است در این دوره عینک را جایگزین لنزهای طبی کنید. پس از هفت روز در کلینیک حضور داشته باشید تا بخیه های غیر جذبی برداشته شود و نتایج عمل جراحی مورد بررسی قرار گیرد.

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است؟

عمل بلفاروپلاستی مستلزم مهارت و تخصص بالای پزشک می باشد. بنابراین قبل از انجام هر اقدامی باید در مورد این عمل تحقیق کنید و پزشکی ماهر و کلینیکی معتبر را انتخاب کنید.  در جلسه مشاوره مشکلات شما مورد بررسی قرار می گیرد و علت تورم پلک و افتادگی آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. پس از صلاحیت و تایید پزشک عمل جراحی در یک جلسه انجام می‌ شود.  مدت زمان جراحی به نوع جراحی  و میزان مشکلات پوست اطراف چشم بستگی دارد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/hmr5

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.