جراحی گوش برجسته یا لیفت گوش چیست ؟

جراحی گوش برجسته یا لیفت گوش چیست ؟

جراحی گوش برجسته یا لیفت گوش چیست ؟

لیفت گوش یکی از عمل های زیبایی محسوب می شود که در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس نقش مهمی را ایفا خواهد کرد .‌ برخی افراد از فرم ظاهری گوش های خود راضی نیستند و از داشتن گوش های نا متقارن خجالت‌ زده هستند برخی افراد نیز به دلیل افزایش سن و یا مشکلات ژنتیکی گوش های  افتاده دارند . برای برطرف کردن معایب بیان شده می توان از لیفت یا جراحی گوش بر طرف کرد و حالت گوش ها را به فرم دلخواه تبدیل شود و با برطرف کردن این عیوب شکلی طبیعی و زیبا به گوش ها ببخشند.

همانطور که می دانید گوش یکی از اعضای ضروری و حیاتی بدن است که تصمیم برای لیفت آن نگران کننده نخواهد بود  افراد فکر می‌ کنند که با انجام لیفت با جراحی شنوایی آن ها کاهش می یابد و یا با اختلالاتی در دستگاه شنوایی مواجه می شوند . همچنین برخی دیگر تصور می‌ کنند که با عمل لیفت مایع درون گوش آن ها جا به جا شده و با سرگیجه های مزمن تعادل خود را از دست خواهند داد.  نگرانی های عنوان شده کاملاً بی مورد است و به دلیل عدم آگاهی و شناخت این افراد سراغ آن ها می آید در نتیجه ما در طی این مطلب قصد داریم در مورد چگونگی انجام لیفت و روش‌ های مختلف آن با شما گفت و گو کنید تا نگرانی هایتان را به طور کامل از بین ببریم.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت گوش چیست ؟

بیشتر کسانی که به دلایل مختلفی تصمیم دارند که این عمل جراحی را انجام دهند کسانی هستند که از فرم طبیعی گوش های خود راضی نیستند و می خواهند با تغییر حالت آن ها فرمی متناسب و زیبایی به گوش های خود ببخشند. برخی افراد نیز به دلیل وجود چین و چروک ها در پشت گوش و یا اطراف آن این عمل زیبایی را انجام می دهند در طی مراحل انجام این عمل فرم گوش ها اصلاح شده و با کشیدگی پوست اطراف آن چین و چروک ها از بین می رود تا گوش حالت صاف و یک دست پیدا کند و این عمل زیبایی در جهت تغییر دادن محل گوش نخواهد بود.

متقاضیان لیفت گوش چه کسانی هستند؟

برای انجام جراحی گوش متخصصین محدودیت سنی  خاصی را در نظر ندارند و حتی این عمل در سنین کودکی قابل انجام می باشد. متخصصین برای بررسی و ارزیابی شرایط داوطلبان  به فاکتور های مهمی توجه می کنند که اصلی‌ ترین آن سلامتی عمومی متقاضیان خواهد بود.

 کسانی که درگیر بیماری های خاص مانند خود ایمنی،  دیابت،  اختلالات انعقادی و صرع و بیماری های بیشمار دیگر هستند برای انجام این جراحی کاندیدای مناسبی نخواهند بود . به غیر از این موضوع کسانی که به دنبال روشی مناسب برای اصلاح فرم گوش های خود در جهت زیبا تر شدن آن ها هستند به این عمل جراحی گرایش دارند.  معمولاً کسانی که گوش های بیرون زده با فاصله زیاد دارند می توانند عیب گوش های خود را برطرف کنند.

کسانی که گوش های بزرگی دارند با کمک لیفت و جراحی گوش می توانند اندازه آن را متعادل کنند. افرادی که به دلیل اختلالات مادرزادی و یا عوامل محیطی از قبیل تصادف فرم گوش های آن ها متقارن نیست کاندیدای مناسبی برای این جراحی خواهند بود .علاوه بر این که این عمل برای اصلاح فرم گوش انجام می شود می توان در جهت ترمیم و برطرف کردن ایراد های لیفت مورد استفاده قرار گیرد. عمل ترمیمی در جهت عدم رضایت از لیفت قبلی با روش های موقتی یا جراحی انجام می شود.

مراحل انجام لیفت گوش با جراحی اتو پلاستی :

اتو پلاستی یکی از جراحی های پرطرفدار و محبوب برای برطرف کردن مشکلات ظاهری گوش می باشد که برای سنین مختلف انجام می شود و روز به روز طرفداران آن افزایش می یابد.  عمل جراحی اتو پلاستی در سن خاصی انجام نمی‌ شود و اگر پزشک شرایط سلامتی بدن متقاضیان را مناسب بداند و مانعی برای جراحی وجود نداشته باشد این عمل را انجام می دهد . پس ممکن است در بین متقاضیان این عمل کودکان نیز قرار گیرند . متخصصین عمل جراحی اتو پلاستی را پس از ۵ سالگی در کودکان انجام می دهند. لازم به ذکر است که با کمک جراحی اتو پلاستی نمی توان محل گوش را جا به جا کرد و فقط حالت آن ها تغییر می کند.

متخصصین برای مشاهده نشدن جای زخم بعد از جراحی برش ها را در ناحیه رویش مو ها و یا در پشت گوش ایجاد می‌ کنند . تا پس از جراحی نگرانی در مورد بر جای ماندن جای برش ها در جراحی نخواهند داشت.  البته باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که برش هایی که در ناحیه جراحی زده می شود بسیار سطحی و خفیف هستند و جای آن پس از مدتی به طور کامل از بین می رود . زمانی که عمل جراحی گوش برای اصلاح فرم گوش ها انجام می شود متخصصین برش ها را در نرمی و یا لاله گوش ایجاد می‌ کنند تا بتوانند راحت‌ تر به غضروف گوش دسترسی پیدا کنند و حالت ان را بر حسب اهداف و نظرات متقاضیان اصلاح کنند. پس از انجام جراحی لیفت متقاضیان نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهند داشت و پس از ترک کلینیک دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل سپری خواهند کرد.

کسانی که در جهت جراحی اتوپلاستی به بیمارستان مراجعه می‌ کنند باید یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشند تا پس از جراحی و هنگام بازگشت به خانه آن ها را همراهی کند و تا ۲۴ ساعت پس از جراحی شما به مراقبت نیاز خواهید داشت.  برای انجام عمل اتوپلاستی یک تا دو ساعت زمان نیاز می باشد متخصصین برای بستن برش هایی که در نواحی مختلف ایجاد می‌ کنند از بخیه های جذبی استفاده خواهند کرد. پس زیبا جویان عزیز نیاز نیست که در جهت برداشتن بخیه ها مجدداً به کلینیک مراجعه کنند. پانسمانی که بر سطح برش ها قرار می گیرد و پس از سیستم زهکشی پس از ۲ تا ۳ روز برداشته می شود.

دوره بهبودی در این روش پنج تا هفت روز خواهد بود.‌ البته این دوران برای همه متقاضیان متفاوت است.  بهتر است که پس از جراحی اتوپلاستی شما به مدت دو هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید .‌ در این بازه زمانی کبودی و تورم ایجاد شده در این ناحیه بر طرف می شود و با رفع عوارض جانبی شاهد نتایج لیفت به وضوح خواهید بود اما نتایج قطعی پس از دو ماه قابل مشاهده خواهد بود.

اثرات و نتایج :

اثرات و نتایج عمل جراحی اتو پلاستی دائمی و همیشگی خواهد بود . البته برخی عوامل از قبیل سن متقاضیان و نوع پوست  نتایج درمان را تحت تاثیر قرار می دهد زیرا با افزایش سن نتایج جراحی تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است شما در سنین بالا در جهت اصلاح فرم گوش های خود به عمل ترمیم نیاز داشته باشید . با کمک این عمل جراحی فرم گوش ها به حالت طبیعی و زیبا تبدیل خواهد شد.

متخصصین عمل جراحی اتو پلاستی را ، و تغییراتی که در فرم گوش ایجاد می شود را بر اساس انتظارات و اهداف کنونی متقاضیان تعیین خواهند کرد و بر اساس این موضوع محل برش مشخص می‌ شود تا بتوان فرم دلخواه متقاضیان را حاصل کرد.  در این شرایط متخصصین برای کسب نتایج مطلوب از تکنیک های مناسب و متفاوتی استفاده می کنند. پس نمی توان بیان کرد که چه روشی برای هر فرد مناسب تر خواهد بود . با انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی در جهت انجام لیفت و جراحی گوش می توانید نتایج عالی حاصل کنید .‌در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین با استفاده از بهترین تکنیک های زیبایی به اصلاح فرم گوش های متقاضیان می پردازند تا بتوانند نتایج عالی و رضایت بخشی حاصل کنند.

مزایا و کاربرد های لیفت گوش :

با انجام عمل لیفت و یا جراحی زیبایی گوش می توان بخش زیادی از معایب و نواقص گوش را از سر راه برداشت. با تکیه بر این روش ها گوش حالتی قرینه پیدا می کند و عیب هایی از قبیل افتادگی و چین و چروک ها و یا فاصله زیاد  آن ها با سر و بزرگی گوش ها برطرف خواهد شد. انجام این عمل  نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره ایفا می کند . پس کسانی که این عمل جراحی را انجام می‌ دهند اعتماد به نفس از دست رفته خود را باز می یابند.

اتو پلاستی جزء عمل های ایمن و بی خطر می باشد. دوره نقاهت پس از این جراحی بسیار کوتاه است و متقاضیان می توانند پس از ۵ تا ۷ روز به فعالیت های روزانه خود بپردازید. سن متقاضیان در دوره بهبودی نقش مهمی ایفا می کند و کودکان برای بهبود یافتن به استراحت بیشتری نیاز خواهند داشت.

برش هایی که در جهت عمل اتوپلاستی ایجاد می‌ شود بسیار خفیف و سطحی هستند در نتیجه پس از التیام و بهبود یافتن جای آن ها هیچ جایی زخمی مشاهده نمی شود و می توانید به طور قطعی شاهد نتایج بی نظیر آن باشید و به گوش های طبیعی و زیبا دست یابید.

کاربرد ها :

  • متعادل کردن اندازه گوش ها
  • از بین بردن نقص ها و عیب های گوش ها
  • برطرف کردن افتادگی گوش ها
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد تقارن در هر دو گوش
  • بر طرف کردن چین و چروک ها و پوست اطراف افتاده در اطراف گوش
  • تنظیم فاصله گوش ها تا سر

عوارض و معایب لیفت گوش چیست ؟

با انتخاب کلینیک های معتبر تخصصی در جهت انجام لیفت و یا جراحی اتو پلاستی شما شاهد هیچ عارضه خطرناکی پس از جراحی نخواهید بود . یکی از نگرانی های اصلی داوطلبان این جراحی تاثیر این عوامل بر سیستم شنوایی آن ها می باشد.‌ در صورتی که این عمل هیچ تاثیری بر شدت شنوایی افراد نخواهد داشت و می توان برای همیشه تعادل بین آن ها را حفظ کرد و دچار اختلال نمی شوند .چون که برش هایی که در این عمل جراحی زده می شود کاملا سطحی است و لایه های خارجی گوش را تحت تاثیر قرار می دهد و تغییری در ساختار داخلی گوش به وجود نمی آید پس در نتیجه شما نباید نگران خطر شنوایی خود باشید.

عمل جراحی اتو پلاستی همانند هر روش درمانی و زیبایی با عوارض رایجی همراه است که می توان به تورم ، کبودی،  التهاب و قرمزی در ناحیه گوش ها اشاره کرد . عوارض اعلام شده زودگذر و موقتی هستند و پس از چند روز استراحت به طور کامل برطرف خواهد شد.‌ اگر عوارضی که ذکر کردیم بیشتر از دو هفته طول کشید باید پزشک خود را مطلع کنید. کسانی که نسبت به مواد بیهوشی حساسیت دارند ممکن است پس از جراحی با عوارضی مواجه شوند که شامل حالت تهوع احساس سردرد و سرگیجه به علائمی مانند سرماخوردگی را تجربه کنند. عوارض پس از بیهوشی موقتی است و در طی چند روز به طور کامل برطرف خواهد شد.

 لازم است بگوییم که اگر شما نسبت به مراقبت های توصیه شده پس از جراحی توجه نداشته باشید ممکن است عوارض شدت یابد یا دوره بهبودی طول می شود. پس باید برای بهبودی سریع تر سبک اصولی در زندگی در پیش بگیرید و با داشتن رژیم غذایی اصولی دوری از مصرف دخانیات شادابی و جوانی خودرا برای همیشه حاصل کنید. اگر که پس از جراحی مصرف دخانیات مانند سیگار و قلیان را ادامه دهید زخم های ایجاد شده عفونی می شوند و رنگ پوست گوش و حالت آن تغییر می کند و حتی ممکن است پس از مدتی شاهد برگشت حالت گوش ها باشید.

لیفت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت

ممکن است در صورت انتخاب پزشک غیر حرفه ای با عوارض نا مطلوبی  قبیل:

  • ایجاد حساسیت نسبت به چسب ها، پانسمان ها و نخ های بخیه،  فراورده های خونی و داروهای موضعی و تزریق شده
  • سرگیجه ، سر درد، حالت تهوع
  • خونریزی در محل برش ها
  • لخته خون یا آمبولی
  • احساس بی حسی در ناحیه برش ها
  • احساس درد و ایجاد زخم
  • عفونت
  • تغییر رنگ گوش ها و تورم
  • باقی ماندن پوست اضافه در اطراف گوش

 پس با توجه به عوارض ذکر شده باید در مورد مهارت و تخصص پزشک خود تحقیقات کامل انجام دهید تا بتوانید از عوارض اعلام شده آن در امان بمانید.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و درمانی در زمینه پوست و مو برای زیبا جویان  ارائه خواهد شد. شما با مراجعه به این کلینیک می توانید از خدماتی عالی بهره مند شوید و مشاهده نتایج رضایت بخش و موفقیت آمیز این عمل جراحی باشید.

هزینه لیفت گوش چقدر است ؟

در تهیه این مطلب متوجه شدید که عمل اتو پلاستی با توجه به اهداف متقاضیان انجام می شود پس برای انجام این عمل نمی توان هزینه ثابتی را اعلام کرد.  متخصصین با بررسی هایی که در جلسه مشاوره انجام می دهند و با در نظر گرفتن سلامتی متقاضیان و سن افراد بهترین تکنیک ها و روش ها را استفاده خواهند کرد.  متخصصین پس از انتخاب تکنیک عمل هزینه قطعی را برای شما اعلام می کنند.

البته عوامل مختلفی از قبیل میزان مهارت و تخصص پزشک،  دارو ها و وسایلی که در طی عمل انجام استفاده می شود ، موقعیت جغرافیایی کلینیک،  سن متقاضیان، و دارو هایی که در حین جراحی مورد استفاده قرار می گیرد هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  متخصصین چند روز پس از جراحی جلسه دیگری برای بررسی نتایج عمل در نظر می گیرند. تا دارو های مناسب را در صورت نیاز تجویز کنند که می تواند هزینه های شما را کمی افزایش دهد.  اگر می خواهید که از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت گوش :

مهمترین نکته قبل از انجام عمل اتو پلاستی شرکت در جلسات مشاوره می باشد. شما در این جلسات باید حضور داشته باشید و بدون ترس و تعارف در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفتگو کنید و اگر در مورد این عمل دچار نگرانی شده اید و یا سوالی در ذهن دارید با پزشک در میان بگذارید . با حضور در جلسات مشاوره می توانید استرس خود را کاهش دهید و با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید.

دو هفته قبل از انجام عمل  اتو پلاستی باید مصرف دارو ها و مواد غذایی که خون شما را دقیق تر می کند از قبیل پرو فن،  آسپیرین،  زعفران،  روغن ماهی و موارد دیگر کنار بگذارید.

 اگر مجبور ید داروی خاصی را بخورید و نمی توانید دارو های خود را قطع کنید. پزشک خود را در جریان قرار دهید تا بتواند دارو های مناسب را جایگزین ها قرار دهند .

متخصصین تاکید می کنند دو هفته قبل از جراحی اتو پلاستی مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید .

با کسب اطلاعات در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک خود می توانید استرس خود را کاهش دهید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 در هنگامی که برای جراحی به کلینیک مراجعه می کنید یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا در زمان بازگشت و دوره نقاهت مراقب شما باشد.

مراقبت های پس از لیفت گوش :

اگر می خواهید برای همیشه از تاثیرات نتایج این عمل زیبایی بهره مند شوید باید برای همیشه مصرف مشروبات الکلی و انواع دخانیات را کنار بگذارید.

 از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون خود داری کنید .

 در هنگام استراحت سر خود را کمی بالا تر از بدن قرار دهید و سرتان را در زاویه مناسب قرار دهید. از خوابیدن به پهلو خودداری کنید.

متخصصین جلساتی را برای معاینه و بررسی نتایج عمل در نظر می‌ گیرند شما با حضور در این جلسات می توانید روند بهبودی را سرعت ببخشید.

 اگر احساس درد داشتید می توانید از مسکن هایی که پزشک تجویز کرده استفاده کنید.

 از مصرف غذا های شور،  چرب و تند خود داری کنید و تغذیه مناسب داشته باشید برای بهبودی سریع تر میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

از دست زدن ،  ماساژ دادن و فشار دادن گوش ها خود داری کنید .

از پوشیدن لباس های جلو بسته با یقه تنگ خودداری کنید و لباس های یقه گشاد و دکمه دار را جایگزین آن قرار دهید تا در هنگام عوض کردن لباس فشار و آسیبی به گوش ها وارد نشود .

در فاصله ۲ تا ۶ هفته پس از جراحی متخصصین توصیه می کنند که شب ها گوش های خود را با استفاده از هد بند های شل بپوشانید.

 تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی،  رفتن به استخر ، سونا و جکوزی خودداری کنید .

در هنگام استحمام از قرار گرفتن در زیر دوش پر فشار با آب گرم خودداری کنید.

 چند روزی از خم کردن سر خود بپرهیزید.

دوره نقاهت پس از لیفت گوش چقدر است ؟

همانطور که می دانید این عمل جراحی محدودیت سنی خاصی ندارد و متخصصین پس از ۵ سالگی انجام این عمل را مناسب می‌ دانند. روند بهبودی پس از انجام لیفت یا عمل اتو پلاستی برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است که برای بزرگسالان ۵ تا ۷ روز استراحت توصیه می شود و پس از این دوره زمانی می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازند. کودکانی که عمل اتو پلاستی را انجام می دهند نیاز به استراحت و مراقبت بیشتری خواهند داشت.

برش هایی که بر سطح گوش ایجاد می‌ شود بسیار خفیف و سطحی هستند و پس از التیام یافتن در بهبودی شاهد هیچ جای زخمی بر این ناحیه نخواهید بود و متقاضیان می توانند شاهد نتایج عالی و طبیعی این فرایند زیبایی باشد.  متخصصین در دوره بهبودی به مدت ۲ تا ۶ هفته توصیه می کنند . شب ها گوش های خود را با هد بند های شل ببندید تا هیچ گونه فشار به گوش های شما وارد نشود . در این دوران از ماساژ دادن و دست زدن به گوش ها خودداری کنید. متخصصین برای التیام یافتن سریع زخم ها و پیشگیری از عفونت دارو های مناسبی را تجویز می‌ کنند این دارو ها باید با دوز معین و سر وقت مصرف شود.

تعداد جلسات لیفت گوش چقدر است ؟

جلسات مشاوره در جهت بیان اهداف و نظرات متقاضیان برگزار می‌ شود همچنین در جلسات مشاوره متخصصین توضیحات کاملی در مورد نحوه انجام عمل مراقبت ها، عوارض و نتایج درمان برای متقاضیان شرح خواهند داد. متخصصین پس از بررسی شرایط آن ها نوع تکنیک جراحی را تعیین خواهند کرد .عمل اتو پلاستی یک تا دو ساعت زمان نیاز دارد البته عواملی از قبیل اهداف و نظرات متقاضیان فرم گوش،  مهارت و تخصص پزشک،  مدت زمان عمل جراحی را تحت تاثیر قرار می دهد . یک هفته پس از جراحی توصیه می شود که برای بررسی نتایج عمل و تجویز دارو های مناسب به کلینیک مراجعه کنید.

متخصصین در این جلسه به بررسی شرایط جسمانی و سلامتی متقاضیان می پردازند. کسانی که مراقبت های پس از جراحی را به خوبی اعمال نکنند و یا به دلیل افزایش سن فرم گوش ها  ان  ها تغییر می کند در این شرایط متخصصین عمل ترمیمی گوش را توصیه می کنند. عمل جراحی اتو پلاستی در حدود یک تا دو ساعت طول می کشد و نتایج عالی و ماندگار به همراه خواهد داشت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 لیفت شقیقه و گوشه چشم در تهران

لیفت و درمان غبغب با روش های بدون جراحی

هزینه روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

نتیجه گیری :

امروزه لیفت گوش یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی محسوب می‌ شود و روز به روز علاقه مندان به این عمل افزایش می یابد .‌ این جراحی برای همه افراد بدون محدودیت سنی انجام می شود متخصصین این عمل جراحی را برای کودکان بالای ۵ سال مناسب می دانند. عمل جراحی اتو پلاستی با هدف برطرف کردن مشکلات ظاهری گوش مانند اصلاح فرم گوش ها،  بزرگی یا کوچکی گوش،  نا متقارن بودن گوش ها ، بر طرف کردن چین و چروک ها و پوست افتاده و شل در اطراف گوش انجام می شود. با اصلاح فرم گوش و باز گرداندن حالت گوش ها به حالت طبیعی اعتماد به نفس متقاضیان افزایش خواهد یافت.

نتایج حاصل از این عمل طبیعی می باشد و می توان به فرم زیبایی از گوش دست یابید. گوش ها جزء اعضاء حیاتی و ضروری بدن می باشد که اصلاح فرم آن ها با انجام عمل اتو پلاستی هیچ نگرانی نخواهد داشت . کسانی که قصد دارند به اصلاح فرم گوش های خود بپردازند و می توانند در مورد اهداف و نظرات خود با پزشک گفت و گو کنند. متخصصین با توضیحات کامل و نشان دادن نمونه کار ها این جراحی به شما کمک می کنند تا نسبت به نتایج عمل درک واقع بینی پیدا کنید .

اگر می‌ خواهید نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنید در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک و معتبر بودن کلینیک به خوبی تحقیق کنید. کلینیک زیبایی الهیه تهران مجموعه کامل از بهترین متخصصین زیبایی تجهیزات مدرن و پیشرفته و پرسنلی دوره دیده و خدمات عالی خواهد بود . هدف متخصصین وکادر درمانی در این کلینیک متقاضیان و کسب بهترین نتایج می باشد همه خدمات در این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا قرار گرفته است و شما عزیزان می توانید با خیال راحت برای زیبایی پوست مو و اندام خود اقدام کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

اگر در مورد عمل زیبایی اتو پلاستی سوالی در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید و اطلاعات دقیق و جامعی در این زمینه حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/8xso

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.