جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال RF Fractional

 جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال RF Fractional

 جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال RF Fractional

یکی از پیشرفته ترین و جدید ترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست صورت لیزر آر اف فرکشنال می باشد.

این فرایند زیبایی روشی کاملاً کم تهاجم ، ایمن و بی دردسر است و بدون نیاز به هیچ برش و بخیه ای می توان پوست را زیبا و جوان تر کرد . در طی این عمل امواج رادیویی به شکل کاملا ایمن به لایه میانی پوست نفوذ کرده و با افزایش تولید کلاژن پوست محکم و جوان خواهد شد.

با تغییراتی که امواج رادیویی در ساختار پوست ایجاد می کند شاهد بهبود کیفیت ظاهری پوست خواهید بود .  در این نوشتار ما به طور کامل تر به بررسی آر اف فرکشنال می پردازیم تا بتوانید اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال

تاثیر گذاری فرآیند زیبایی آر اف فرکشنال بر لایه های عمیق و سطحی پوست می باشد.  همان طور که می دانید پوست از چند لایه تشکیل شده که  غشای سطحی آن  اپیدرم گفته می باشد .  لایه میانی درم است که با تحلیل رفتن این لایه شاهد علائم پیری بر پوست خواهید بود به طور کلی آراف فرکشنال با دو هدف انجام می شود که شامل:

  • تحریک پوست برای کلاژن سازی

با انتقال امواج رادیویی به لایه درم پوست و تحریک تولید کلاژن،  جوانسازی پوست آغاز می شود.  یکی از پروتئین های ضروری که در بافت پوست اهمیت زیادی دارد کلاژن می باشد که نقش اصلی آن استحکام،  قوام و شادابی پوست می باشد.  با نفوذ امواج رادیو فرکانسی به غشای میانی پوست امواج رادیو فرکانسی تولید گرما می کند و با افزایش دما سرعت کلاژن سازی افزایش می‌ یابد.

  • فعال کردن بافت های فیبروپلازی

فیبروپلازی یکی از فرایند هایی است که پوست را برای تولید بافت های فیبروزی کمک می کند که عامل مهم برای تحریک پوست برای تولید کلاژن می باشد.  این موضوع باعث ضخیم شدن و کوتاه شدن رشته های کلاژن خواهد شد.

وقتی بافت فیبروزی  و  بافت های طبیعی دچار آسیب می شوند (مثلاً زمانی که پوست زخم می شود و بافتی ضخیم و زبر سطح آن را می پوشاند ایجاد می شود ). وقتی امواج   آر اف به پوست نفوذ می کنند آسیب های انتخابی حاصل می شود و با ایجاد بافت فیبروزی میزان کلاژن سازی در این ناحیه افزایش می یابد و باعث ضخامت لایه میانی پوست خواهد شد.

وقتی ناحیه ای از پوست دچار آسیب شود نواحی سالم تر کلاژن بیشتری تولید می کنند  تا آسیب های ایجاد شده برطرف شود.  پس از تاثیر گذاری آر اف بر پوست مرزی بین آسیب های سطحی و عمیق ایجاد می شود و به ترمیم و التیام پوست می پردازد.  یکی از دلایل مهم دائمی نبودن آر اف فرکشنال هم این موضوع است وقتی کلاژن و بافت فیبروزی مجدداً کاهش یابد پوست به شرایط قبلی باز می گردد و باید برای ترمیم و جوانسازی پوست صورت  را با این عمل را تکرار کرد.

مراحل انجام جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال

قبل از اقدام به هر عمل زیبایی و درمانی باید در مورد تخصص و مهارت پزشک خود تحقیق کنید و حتماً به کلینیک های معتبر مراجعه کنید.  متخصصین در کلینیک ها بر اساس شرایط پوستی و میزان آسیب ها تعداد جلسات مورد نیاز را مشخص می کند و با ارائه توضیحاتی در مورد مراقبت ها زمان اولین جلسه درمان را اعلام خواهند کرد.

جوانسازی پوست صورت  با آر اف فرکشنال با بی حسی موضعی انجام می شود پس از بی حسی امواج رادیو فرکانسی به ناحیه مورد نظر تابانده می شود. با نفوذ امواج به غشای میانی پوست فرآیند  فیبروپلازی و کلاژن سازی آغاز می شود.‌ هرجلسه آر اف فرکشنال بر  اساس میزان آسیب های پوستی ۱۰ تا ۳۰ دقیقه طول می‌ کشد . امواج رادیو فرکانسی با کمک سوزن هایی که بر سر دستگاه قرار دارد به پوست نفوذ می کند. این امواج جزء امواج الکترومغناطیسی هستند. که  در دستگاه هایی مانند وای فای،  تلویزیون و امواج رادیویی وجود دارد . انرژی این امواج بین ۳ کیلو هرتز تا ۳۰۰ هرتز  متغیر می‌ باشد و از ۴۵۰ کیلو هرتز افزایش نمی یابد.  با مقایسه این دستگاه با اشعه ایکس متوجه می شویم که این وضع امواج ۱۰۰ برابر آهسته تر از نور مرئی و یک میلیون برابر آهسته تر از اشعه ایکس حرکت می کند.

آر اف فرکشنال مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد و جزء ایمن ترین روش های جوانسازی پوست و اصلاح کانتور سطحی بدن شناخته می شود .

با تحقیقاتی که در مورد این فرآیند زیبایی انجام شده می توان از این عمل برای لیفتینگ و جوانسازی اجزاء مختلف بدن استفاده کرد که جزء ایمن ترین روش های زیبایی محسوب می شود.

این فرایند زیبایی مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است اما از نظر ایمنی و تکنولوژی به عوامل مختلفی بستگی دارد که میزان عوارض را کاهش یا افزایش می دهد.

تاثیر گذار بر میزان عوارض شامل موارد زیر می باشد:

  • دستگاهی که برای انتقال امواج رادیو فرکانسی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه باید توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته باشد و استاندارد های جهانی در تولید آن رعایت شده باشد . در کلینیک زیبایی الهیه تهران از دستگاه های با کیفیت با استاندارد جهانی استفاده می شود و از نظر ایمنی قابل تایید می باشد.
  •  یکی از موضوعات مهم در این روش زیباسازی پوست مهارت و  تخصص کافی پزشک یا اپراتور می باشد که نقش مهمی در کاهش و افزایش عوارض ایفا می کند . حتی اگر اپراتور تخصص کافی نداشته باشد و از ایمن ترین دستگاه ها استفاده کنید باز هم نمی توانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید . یکی از ویژگی‌ های خاص در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهره گیری از بهترین متخصصان زیبایی می باشد که نتایج بی نظیری به همراه دارد.
جوانسازی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی پوست صورت

کاربردها و مزایای آر اف فرکشنال

امواج رادیو فرکانسی تاثیر بی نظیری بر زیبایی و درمان انواع آسیب های پوستی خواهد داشت و به طور کلی تاثیرات بی نظیر آن در سه ویژگی خاص ارائه می شود.

۱. استحکام و جوانسازی پوست صورت

با نفوذ امواج آر اف فرکشنال استحکام پوست،  یکدست شدن به حجم دهی مورد نظر را حاصل خواهید شد .  این روش گزینه مناسبی برای حذف چین و چروک ها و خطوط سطح پوست می باشد.  در این فرآیند کیفیت رنگ پوست به شکل مطلوبی افزایش می یابد.

۲. از بین بردن جای زخم، ترک های پوستی و اسکار

با افزایش کلاژن سازی و تولید با بافت های فیبروزی شما شاهد پوستی سالم یکدست و زیبا خواهید بود .  این فرایند گزینه مناسبی برای درمان انواع آسیب های پوستی از قبیل جای زخم،  جای جوش و ترک هایی است  که به دلیل افزایش وزن  حاملگی و … ایجاد  شده است برطرف می شود.

۳. بستن منافذ باز پوست

با سپری کردن جلسات لیزر فرکشنال نمی‌ توانید شاهد بستن منافذ باز پوست با شید .‌

کاربرد های دیگر لیزر فرکشنال   شامل موارد زیر می باشد:

  • درمان انواع آسیب های پوستی از قبیل ترک‌ ها ، جای جوش، جای زخم جای آکنه و جراحات پوستی
  • استحکام و قوام پوست
  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • بهبود رنگ پوست
  • جوانسازی پوست صورت و اجزای مختلف بدن

مزایا

آر اف فرکشنال جزء روش های کم تهاجم با عوارض خفیف است به دوره نقاهت و استراحت نیاز ندارد.

پس از انجام دوره درمان نیاز به مراقبت خاصی ندارید می توانید در مدت زمان کوتاهی مشاهده نتایج درمان باشید .

نتایج درمان ماندگار و بی نظیر هستند و هزینه آر اف فرکشنال نسبت به روش های دیگر مناسب‌ تر است.

جوانسازی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی پوست صورت

بهترین کاندیدای جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال چه کسانی هستند؟

آر اف فرکشنال یکی از روش های ایمن برای زیبایی و جوانسازی پوست می  باشد که بدون محدودیت جنسی و سنی برای همه متقاضیان انجام می‌شود.  این فرآیند را می توان به جای لیفت صورت با جراحی جایگزین کرد و تاثیرات بی نظیری به همراه دارد.  متاسفانه برخی افراد نمی توانند از تاثیرات بی نظیر این فرایند زیبایی بهره مند شود که شامل موارد زیر می باشد:

  • کسانی که به بیماری دیابت کنترل نشده مبتلا هستند .
  • کسانی که درگیر بیماری های پوستی می باشند. البته این افراد می‌ توانند پس از درمان بیماری، از تاثیرات بی‌نظیر این عمل بهره مند شوند.
  • افرادی که درگیر بیماری های سیستم ایمنی هستند.
  • کسانی که در دو ماه اخیر از روش های جوان سازی دیگر مانند تزریق ژل، تزریق بوتاکس،  تزریق چربی و لیزر بهره مند شده اند.
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.
  • کسانی که دندان فلزی یا ایمپلنت دارند.
  • کسانی که از دفیریلاتور یا باطری قلب استفاده می‌ کنند.

جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال چه عوارضی به همراه دارد؟

همان طور که در این نوشتار بیان شد با استفاده از دستگاه های استاندارد و با کیفیت و همچنین  اپراتور متخصص می توان بدون عوارض به زیبایی و جوانسازی پوست پرداخت‌. عوارض ناشی از این عمل بسیار نا چیز است و همه افراد می توانند بدون استراحت در منزل فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید از متخصصین مجرب و دستگاه‌ های پیشرفته بهره مند شوید و هیچ عارضه بلند مدتی را تجربه نخواهید کرد . عوارض احتمالی آر اف فرکشنال شامل موارد زیر می باشد.

  • احساس درد

در گذشته با استفاده از دستگاه های قدیمی و بی کیفیت درد شدیدی به همراه داشت.  حتی متخصصین  برای انجام این فرآیند زیبایی از بیهوشی استفاده می کردند.  اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته حتی بدون نیاز به بی حسی می توانند  این عمل را در حداقل زمان انجام دهند.

  • قرمزی پوست

اریتم یا قرمزی پوست یکی از عوارض رایج پس از آر اف فرکشنال است که برای برخی از متقاضیان اتفاق می افتد و جز عوارض موقت و زودگذر می‌باشد که معمولاً پس از ۲۴ ساعت بر طرف می شود.

  • تورم

یکی از عوارض رایج در اکثر روش های جوانسازی پوست صورت تورم می باشدکه در این روش برای برخی افراد ایجاد می شود و در طی ۲۴ ساعت هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.  در برخی افراد ممکن است این عارضه یک هفته طول بکشد.

در  ادامه مطلب شما را  با عوارضی که احتمال ایجاد آن ها بسیار کم است و جزء عوارض نادر محسوب می شود آشنا می کنیم . اگر چه این عوارض نیز موقتی هستند و با مراقبت های توصیه شده بر طرف می کرد.

  • فرورفتگی پوست پس از از یک ماه برطرف می شود.
  • بثورات جلدی پس از هفت روز رفع خواهد شد.
  • حساسیت پوست پس از دو تا سه هفته از بین می‌رود.
  • فرو رفتگی های ایجاد شده که پس از شش ماه برطرف می شود و حتی قابل درمان می باشد.
  • هایپرپیگمنتیشن یا همان لکه های تیره پوستی که پس از پنج روز برطرف خواهد شد.
جوانسازی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی پوست صورت

هزینه جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال در کلینیک زیبایی الهیه تهران چقدر است؟

کلینیک زیبایی الهیه تهران  یکی از با سابقه ترین کلینیک های زیبایی برای پوست و مو می باشد.  در این کلینیک جوانسازی پوست با بهترین و استاندارد ترین دستگاه های آر اف انجام می شود و همه مراحل آن تحت نظر متخصصین حرفه ای و کادر پزشکی مجرب انجام خواهد شد . این کلینیک بهترین و تخصصی ترین کلینیک های زیبایی پوست و مو در شهر تهران شناخته شده است که دو عامل مهم هزینه‌ های آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • سری دستگاه آر اف قابل تعویض است و برای هر کدام از متقاضیان به صورت یکبار مصرف استفاده می شود . بنابراین با خرید یک بار سری باید هزینه آن را پرداخت کنید.
  • جلسات انجام درمان یکی از عوامل دیگر تاثیرگذار بر هزینه ها می باشد که بر اساس نوع پوست و آسیب های پوستی مشخص می شود.

عوامل دیگری از قبیل  مدت زمان انجام روند  درمان،  مهارت و تخصص پزشک ، تعرفه کلینیک و تجهیزات هزینه ها تاثیر گذار است . اگر می خواهید از هزینه‌ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی  کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال

  • آر اف فرکشنال یکی از روش های ایمن و کاملاً بی خطر است که قبل از انجام آن نیاز نیست مراقبت خاصی را انجام دهید.
  •  متخصصین توصیه می کنند که چند روز قبل از آغاز درمان در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از دستگاه سولاریوم استفاده نکنید.  چون اشعه آن ها باعث تحریک پوست خواهد شد و اثرات درمان را کاهش می دهد.
  • اگر در دو ماه اخیر یکی از روش های جوان سازی پوست را انجام داده‌ اید باید ۳ ماه صبر کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.
  •  یک هفته قبل از انجام آر اف فرکشنال از لایه برداری و کس کردن و اپیلاسیون پوست بپرهیزید و از محصولات مراقبتی استفاده نکنید.
  •  در هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید .
  •  دو هفته قبل از آغاز درمان از مصرف داروهای ضد التهابی و رقیق کننده خون خودداری کنید .
  • مایعات زیاد بنوشید.
  •  اگر بیمار هستید و یا داروی خاصی مصرف می‌کنیم پزشک را در جریان قرار دهید تا پس از درمان دچار عارضه خاصی نشوید.
جوانسازی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی پوست صورت

مراقبت های پس از جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال

ار اف‌ فرکشنال یکی از روش های زیبایی و سر پایی است  که پس از پایان جلسه درمانی می توانید  به منزل باز می گردید و فعالیت های روزانه خود را مانند قبل ادامه دهید .

سعی کنید پس از پایان جلسه درمانی  یک روز آرایش نکنید و اگر احساس درد داشتید از مسکن استفاده کنید.

قرمزی و تورم حاصل از نفوذ امواج آر اف پوست پس از ۲ تا ۳ روز برطرف می‌ شود و نیاز به مراقبت خاصی ندارد.

پس از انجام روش های درمانی نیاز به مراقبت خاصی ندارید و باید حتماً سبزیجات و میوه های تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.‌ و با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید .

پس از انجام لیزر فرکشنال در معرض نور خورشید قرار نگیرید و مصرف ضد آفتاب را فراموش نکنید.

برای کسب نتایج مورد نظر خود جلساتی که پزشک برای شما در نظر گرفته را کامل کنید.

جوانسازی پوست صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – جوانسازی پوست صورت

اثرات و نتایج

لیزر آر آف فرکشنال یکی از ایمن ترین روش های زیبا سازی و جوانسازی پوست صورت است که  پیشنهاد ی بسیار مناسب می باشد. در این عمل  با فرآیند فیبروپلازی و افزایش میزان کلاژن،  پوستی سفت و یکدست خواهید داشت.  با انجام این فرآیند زیبایی همه چین و چروک و خطوط از پوست شما حذف می شود و جزء روش های مناسب و موثر در درمان انواع آسیب های پوستی خواهد بود . اگر فرایند زیبایی با دستگاه های استاندارد و باکیفیت و توسط متخصصین حرفه‌ای انجام شود ، می‌توانید نتایج بی‌نظیری حاصل کنید.  که شامل

  • جوانسازی پوست
  • رفع چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • درمان انواع آسیب های پوستی از قبیل جای جوش، جای زخم،  جای آکنه و.. می باشد .

همچنین با این عمل می توان ترک های پوستی که به دلیل گذراندن دوران بارداری نوسانات وزنی و افزایش سن حاصل شده برطرف کرد.

کسانی که منافذ پوستشان باز است می توانند با کمک این فرآیند مشکلات پوست خود را به بهترین نحو برطرف کنند و تا مدتی طولانی می توانید از نتایج بی نظیر این فرآیند زیبایی بهره مند شوند و برای دوام نتایج و دوره ماندگاری بهتر است این عمل را به طور سالیانه تکرار کرد. نتایج  قطعی عمل پس از  یک هفته قابل مشاهده می باشد.

دوره نقاهت پس از جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال چقدر است؟

یکی از مزایای بی نظیر این فرآیند به زیبایی نیاز نداشتن به استراحت و گذراندن دوره نقاهت می باشد.  امواج رادیو فرکانسی لایه میانی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و با ایجاد آسیب های پوستی به ترمیم و بازسازی پوست می پردازند.  عوارض ایجاد شده از این عمل پس از یک تا دو روز بر طرف خواهد شد و برای انواع پوست ها بدون محدودیت سنی انجام می شود.   این فرایند را می توان در ماه های گرم سال  انجام داد و برای تاثیرگذاری و افزایش مدت ماندگاری سعی کنید در معرض نور خورشید قرار نگیرید و روش های مراقبت از پوست را به خوبی اعمال کنید.

تعداد جلسات جوانسازی پوست صورت با آر اف فرکشنال چقدر است؟

متخصصان زیبایی قبل از آغاز درمان میزان آسیب های پوستی  و علت ایجاد آن ها را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا بر این اساس ویژگی های فردی  تعداد جلسات را مشخص کنند.  تعداد جلسات بر حسب ناحیه درمان و میزان آسیب های پوستی متفاوت است.  برای حذف چین و چروک‌ ها جلسه درمانی در نظر گرفته می شود.  این جلسات با فواصل ۳۰ روزه انجام خواهد شد که  می‌ توان برای افزایش مدت ماندگاری اثرات و  نتایج مطلوب ، این عمل را به صورت سالیانه انجام دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

علت و نحوه درمان چربی مو و پوست سر با روش های خانگی

 تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و مو تهران

نتیجه گیری

امروزه می‌ توان از روش‌ های مختلفی برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت استفاده کرد که لیزر آر اف فرکشنال نیز یکی از موثرترین و ایمن ترین روش ها محسوب می شود.  در این روش به شکل کاملا ایمن لایه های پوست تحت تاثیر قرار می گیرد تا پوست شما ظاهری زیبا و شاداب پیدا کند.  مراحل اصلی این عمل با افزایش بافت فیبروزی افزایش کلاژن حاصل می شود و برای انواع درمان آسیب های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای بدست آمدن نتایج مورد نظر باید  همه مراقبت های توصیه شده انجام شود.  شما می توانید در جلسات مشاوره در مورد این  عمل زیبایی با متخصصان مشورت کنید تا با او شرح مراقبت های مناسب به نتایج بی ‌نظیری در این زمینه دست یابید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/252r

لینک آپارات: https://aparat.com/v/DzVHC

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/MNPl58pG

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1478614654121250816?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/r4M3MN6qKJY

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.