خرید سرم پوست رنگدونه

خرید سرم پوست رنگدونه

خرید سرم پوست رنگدونه

آیا تا کنون به فکر خرید سرم پوستی مناسب برای صورت خود بوده اید؟  در تهیه این مطلب تصمیم داریم نکات و دلایلی مبنی بر خرید سرم پوست برای شما ارائه دهیم . قبل از ان که در مورد این موضوع صحبت کنیم باید بدانید که این محصول چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 سرم های پوستی نوعی محصول مراقبتی است که بعد از پاک سازی پوست و قبل از کرم مرطوب کننده مورد استفاده قرار می گیرد . علت استفاده از این سرم پس از تمیز کردن پوست این است که باید به لایه های زیرین پوست نفوذ کند.

مهمترین علت خرید سرم برای صورت پیشگیری از انواع مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک های صورت می باشد. زمانی که از این محصول استفاده می کنید ترکیبات آن به لایه های عمیق پوست نفوذ می‌ کند و خواص مفیدی برای پوست خواهد داشت .

همانطور که می دانید امروزه محصولات زیادی برای مراقبت از پوست در بازار وجود دارد اما برای این که بیشتر با انواع سرم ها آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برخی از افراد تصور می‌کنند که استفاده از سرم در جهت رطوبت رسانی به پوست مورد استفاده قرار می گیرد اما باید گفت ترکیبات این محصول فقط به این دلیل استفاده نخواهد شد بلکه به دلیل ترکیباتی از قبیل هیالورونیک اسید و سرامید در رطوبت رسانی پوست نقش مهمی ایفا می کند اما برای آب رسانی تخصصی باید از محصولاتی که برای تامین رطوبت تولید شده است استفاده کرد .

پس اگر شما خرید سرم را در جهت تامین رطوبت انجام می دهید توصیه می کنید این کار را نکنید.

استفاده از این محصول سبب می‌ شود که به مرور زمان بافت های داخلی پوست شما بهبود یابد . لازم است بدانید که این ویژگی برتر این محصولات به دلیل وجود موادی از قبیل ویتامین C  و مواد کلاژن ساز می باشد .

بنابراین پس از استفاده از این محصول پوستی تمیز و جوان حاصل خواهید کرد و تا حدودی پوستان لیفت می شود .

اگر شما شاهد لکه های پوستی هستید و یا به دلیل زخم یا جوش با مشکلاتی مواجه شده اید استفاده از سرم می‌ تواند برای از بین بردن آن به شما کمک کند همچنین این محصول در جهت کاهش منافذ باز پوست موثر می باشد و به مرور زمان پوستی صاف و درخشنده به شما هدیه می دهد.‌ با این محصول التهاب ، قرمزی یا خشکی پوست نیز بر طرف می شود و پس از مدتی شاهد صافی و جوانی پوست خود خواهید بود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

سرم پوست چیست ؟

سرم ها محصولی با غلظت بالا است که می‌ تواند مواد  مغذی و مورد نیاز پوست را تامین کند .

تفاوت سرم ها با کرم ها و لوسیون ها این است که در این محصول مواد غیر ضروری وجود ندارد و فقط ترکیبات آن با غلظت بالا سبب زیبایی پوست خواهد شد و  نسبت به دیگر محصولات پوستی دارای بافتی سبک تر هستند و ب بافت ‌های عمیق راحت تر نفوذ می کند.

اگر بخواهیم سرم های پوستی را به دو دسته بر پایه آب و چربی تقسیم بندی کنیم سرم های پوستی بر پایه آب،  از مولکول های ریز تری تشکیل شده است به عمق پوست نفوذ می کنند اما سرم های پوستی بر پایه چربی از مولکول های بزرگترین تشکیل شدند و بیشتر در لایه سطحی پوست تاثیر گذار خواهد بود که سرم های دو فاز از این قبیل هستند.

نکاتی که باید قبل از خرید سرم پوست بدانید :

اگر تصمیم دارید که برای پوست خود سرم مناسبی بخرید باید قبل از خرید به نکات مهمی توجه کنید.

 اول اینکه نسبت به ترکیبات این محصول اطلاعاتی حاصل کنید و در مرحله دوم مشخص کنید که با چه هدفی و برای کدام بخش از پوست خود این محصول را خریداری خواهید کرد.

 آیا تصمیم دارید با خرید سرم از شر چین و چروک های پوستی خود راحت شوید یا می خواهید لکه های پوستی را محو کنید ؟ بنابراین بر اساس  هدف خرید شما،  باید بهترین سرم انتخاب شود . همچنین برای تهیه سرم باید نوع پوست خود را در نظر بگیرید.

اگر پوست چربی دارید باید سرمی را خریداری کنید که دارای رتینول و سالسیلیک اسید باشد. همچنین در این محصول از روغن دانه گل رز استفاده شود تا بتواند چربی پوست شما را کنترل کند.

اما اگر شما دارای پوستی خشک هستید و می خواهید سرمی مناسب تهیه کنید باید به دنبال محصولی باشید که حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید باشد .

به غیر از موارد ذکر شده کسانی که پوستی معمولی دارند بهتر است محصولی را خریداری کنند که دارای گلیکولیک اسید باشد تا بتواند پوست شما را مرطوب نگه دارد.  این ترکیبات به جوان سازی پوست کمک خواهد کرد .

به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید این محصول با متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت داشته باشید تا پزشک پس از معاینه و بررسی نوع پوست شما بهترین محصولات را با ترکیب مناسب برای شما ارائه دهد.

پوست
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-پوست

مراحل استفاده از سرم پوست :

یکی از سوالات افراد پس از خرید سرم،  نحوه استفاده از آن و  اثربخشی آن می باشد.  همان طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم برای استفاده از این محصول باید پوست خود را تمیز و خشک کنید تا بتوان به نتیجه مطلوبی دست یابد.

بنابراین اگر این محصول را خریداری کرده اید باید پوست خود را تمیز کرده و بعد از سرم پوست خود استفاده کنید. برای مصرف این محصول با اثربخشی لازم بالا نیاز نیست که میزان زیادی از آن را بر سطح پوست خود بمالید و فقط می توانید به قدری از آن استفاده کنید که بتواند به آرامی در پوست شما جذب شود .

بعد از استفاده از سرم به آرامی پوست خود را ماساژ دهید و از فشار آوردن به پوست خودداری کنید . اگر شما پوستی حساس دارید حتما ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پس از شست و شوی پوست از سرم استفاده کنید.سرم های پوستی به شکل مایع  هستند و استفاده از این محصول برای پوست های خشک و مرطوب باعث خارش پوست خواهد شد.

همچنین محدودیتی برای زمان استفاده از این محصول وجود ندارد . شما می توانید از این محصول هنگام شب استفاده کنید و شاهد تاثیرات آن باشید. البته اکثر این محصولات در هنگام شب مصرف می شود تا جذب بهتری داشته باشد.

پس از مصرف سرم می توانید از کرم های مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که استفاده از این محصول بعد از اولین بار  و باز شدن بسته بندی در فاصله زمانی ۶ ماه توصیه می شود.

زیرا متخصصین معتقدند که این محصول پس از مدت تعیین شده خاصیت خود را از دست خواهد داد و در معرض اکسیژن و ترکیبات آن تغییر می کند.

مصرف سرم پوست برای چه کسانی مناسب است ؟

استفاده از سرم های پوستی در سنین بالای ۲۰ سال شایع تر است . چون ، این سرم ها خاصیت ضد پیری دارند و می تواند از بروز علائم پیری بر چهره پیشگیری کند. پس از بیست سالگی مصرف این محصول توصیه خواهد شد.

این محصول برای انواع پوست ها تولید شده است و ترکیبات آن نسبت به نوع پوست متفاوت خواهد بود.  حتی کسانی که پوستی حساس دارند می توانند از این محصولات بی نظیر استفاده کنند.

این سلول ها در نوع های مختلف و با کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد اما بیشترین کاربرد آن ، برای کسانی است که پوستی چرب دارند و به دنبال نتایج از قبیل روشن کردن پوست،  ضد لک ، ضد چین و چروک پیشگیری از پیری  می باشند .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران بر اساس نوع پوست شما بهترین محصولات مراقبتی پوست را برای شما عزیزان ارائه می دهند .

همچنین شما می توانید در این کلینیک از بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست از قبیل میکرودرم آبریژن،  فشیال پوست،  هیدرودرم آبریژن و انواع راه کار های درمانی بی نظیر دیگر بهره مند شوید.

آشنایی با انواع سرم پوست و کاربرد هر کدام :

با متنوع بودن این محصول در بازار انتخاب و خرید کردن آن کار چندان راحتی نیست . پس بهتر است که قبل از اقدام به خرید این محصول به دقت تغییرات پوستی خود را مورد بررسی قرار دهید . پس در این موقعیت می‌ توانید از متخصصین با تجربه پوست کمک بگیرید.  در ادامه مطلب می خواهیم در مورد  انواع سرم های پوستی با ویژگی های آن ها گفت گو کنیم.

  • سرم های ضد پیری

هدف از خرید سرم های ضد پیری تامین مواد ضروری و مورد نیاز پوست برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط سطح پوست می باشد تا بتوانید روند پیری پوست را کندتر کنید.  از ترکیبات این محصول می‌ توان به رتینول،  کافئین،  چای سبز،  پروئوگلیکان و اسید هیالورونیک اشاره کرد.

اگر شما پوستی خشک دارید قصد دارید از رتینوئید ها در سرم ها استفاده کنید پیشنهاد می شود این محصول با دوز کم ۲۵ درصد را آغاز کنید و اطمینان حاصل کنید که پوست شما می تواند این ترکیبات را  تحمل کند قبل از این که میزان دوز آن را افزایش دهید.

  • سرم پوست روشن کننده

یکی دیگر از خواص بی نظیر سرم های پوستی روشن سازی پوست های مات می باشد.  این سرم ها با خاصیت صاف کردن پوست چهره،  انواع لکه های ناشی از نور خورشید را کمرنگ تر می کند و پوستی روشن با رنگدانه های متعادل را تولید خواهد کرد و باعث درخشش طبیعی پوست خواهد شد.

سرم های روشن کننده دارای عصاره های چای سبز ، ریشه شیرین بیان ، گریپ فروت و آنتی اکسیدان هایی است که شامل ویتامین E و C می باشد و ترکیبات روشن کننده آن شامل اسید گلیکولیک،  اسید فولیک،  پپتید ها و باز تابنده های نور یا پخش کننده های نوری است که باعث درخشندگی و زیبایی پوست خواهد شد.

  • سرم پوست ضد آکنه

این سرم ها با عوامل ایجاد آکنه مبارزه می کنند  و شما را از شر جوش های آزار دهنده راحت خواهد کرد. هدف از مصرف این سرم ها پیشگیری از بروز هرگونه جوش و آکنه قبل از تشکیل آن ها خواهد بود.

  این سرم ها با مولکول های کوچک فرموله تشکیل شده اند و به راحتی در پوست نفوذ می کند و ترکیبات فعال قوی دارند  و با محصولات شوینده صورت و کرم هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است.‌

این سرم ها قبل از شروع جوش زدن به پیشگیری از آکنه کمک خواهد کرد و می تواند از ایجاد زخم های ناشی از آکنه جلوگیری کند. همچنین به آرامی از تجمع هر گونه سلول‌ های مرده از سطح پوست پیشگیری خواهد کرد .

سرم های ضد آکنه به مرور زمان باعث سفتی پوست خواهد شد و منافذ پوست را از بین می برد.‌ با کم شدن چربی اضافه پوست از قرمزی و تحریکات پوستی نیز پیشگیری خواهد کرد.‌ از ترکیبات این محصول می توان به سالیسیلیک اسید،  آلفا هیدروکسی اسید ،  بتا هیدروکسی اسید ، اسید گلیکولیک،  اسید سیتریک و عصاره گیاهانی از قبیل آویشن،  درخت چای و خیار اشاره کرد.

  • سرم پوست آب رسان

زمانی که پوست شما خشک و کم آب می شود دیگر مرطوب کننده ها و لوسیون ها نمی‌ توانند این مشکل را برطرف کنند و در این شرایط بهتر است از سرم های پوستی استفاده کنید. به هر حال قرار نیست که ما از  سرم ها به عنوان مرطوب کننده روزانه مصرف کنیم بلکه این محصول در جهت تاثیرات آب رسانی با مرطوب کردن پوست شما مورد استفاده قرار می گیرد .

این سرم های بی نظیر به لایه های پوست شما نفوذ خواهد کرد تا لایه های اضافی پوست را نیز آب رسانی کند .‌استفاده از مرطوب کننده ها پس از مصرف سرم توصیه می شود و تاثیرات این محصول را افزایش می دهد.

برای آب رسانی و تامین رطوبت پوست های تشنه استفاده از روغن های گیاهی آرگان،  گلیسیرین،  اسید هیالورونیک اسید ، آلوئه  ورا و  روغن گل محمدی،  سرامید، گلاب ، جو وبا و ویتامین E استفاده می شود.

  • سرم پوست لایه بردار :

محصولات لایه بردار در روتین مراقبتی پوست نقش مهمی ایفا می کند و از جهات مختلف برای پوست بسیار مفید خواهد بود.  یک سرم لایه بردار مرغوب،  باعث لطیف شدن و صافی پوست چهره خواهد شد و چین و چروک ها و رنگدانه های پوستی را که به دلیل نور خورشید ایجاد شده برطرف خواهد کرد .‌

همان طور که می دانید با افزایش سن میزان تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد و توانایی از بین بردن سلول های مرده در پوست کاهش می یابد. بنابراین ، کم کم تجمع سلول های پوست مرده باعث خشک شدن و نازک شدن و ترک خوردگی پوست می شود .

در این شرایط پوست به راحتی تحریک شده و محصولات مراقبتی تاثیر کمتری بر پوست خواهد داشت.  با استفاده  از سرم های لایه بردار می توانید عمل کرد طبیعی پوست خود را افزایش دهید،  همچنین این محصول در جهت از بین بردن منافذ پوستی و ایجاد شکنند گی پوست تاثیر گذار می باشد.

ترکیبات اصلی در سرم های لایه بردار پوست، اسید های هیدروکسی الفا از قبیل اسید گلیکولیک،  اسید لاکتیک، رتینول،  آنزیم‌ های عصاره های گیاهان و میوه ای  و اسید سیتریک خواهد بود.

  • سرم پوست ترمیم کننده و تجدید کننده صورت

این نوع سرم های پوستی خاصیت ضد پیری دارند و در ترمیم و جوان سازی پوست تاثیر گذار می باشد. به طور کلی این سرم ها قادرند زمان را به عقب  باز گردانید و شما به درخشندگی پوست خود دست بیابید.

با مصرف این محصولات چهره ای لطیف و شاداب را تجربه خواهید کرد احساس می کنید که اوایل سنین نوجوانی رسیده اید. چهره ما سال به سال با تغییرات زیادی همراه است و به دلیل پشت سر گذاشتن اتفاقات گوناگون و سختی روزگار و اثرات آن بر پوست مان باقی می ماند .

این سرم های پوستی می تواند بدون دغدغه و دردسر پوست را مجددا ترمیم و بازسازی کند و از ساییدگی پوست جلوگیری خواهد کرد.  سرم های ترمیم کننده سیستم عملکرد طبیعی پوست را تحریک خواهد کرد و شما به مرور زمان شاهد بهبود و زیبایی پوست خود خواهید بود.‌

این سرم ها به لایه سطحی پوست را کمک می ‌کند تا رطوبت و روغن مورد نیاز خود را حفظ کند و با حفظ رطوبت،  پوستی لطیف و صاف خواهید داشت. همچنین این محصول از پوست شما در برابر رادیکال‌ های آزاد مضر که به دلیل عوامل محیطی ایجاد می شود محافظت خواهد کرد.

از ترکیبات این محصول می‌ توان به جلبک دریایی،  عصاره نونی ،چای سبز ، سرامید ها ،رتینول،  آنتی اکسیدان ها و روغن های مفید و اساسی و اسید های چرب امگا ۳ اشاره کرد.

نکات پس از مصرف سرم پوست :

در بخش بالای مطلب شما را با انواع سرم پوست آشنا کردیم و متوجه کاربرد ها و مزایای بی نظیر آن شده اید.

با استفاده از این محصولات می توانید به شکل مطلوبی از پوست خود محافظت کنید و برای رسیدن به نتایج عالی  غلظت بالای مواد فعال خاص طراحی شده است.  این محصولات در بازار به شکل های گوناگونی ارائه می شود از هیدراتاسیون پوست گرفته تا روشن سازی پوست

 توجه داشته باشید که این سرم‌ ها تاثیرات فوق العاده قوی بر پوست دارد و استفاده دائم آن چندان ضروری نیست.

درهنگام استفاده از آن باید دقت زیادی داشته باشید  و نباید  از این محصول به قدری مصرف کنید که پوست شما  تحریک شود.  سرم تراپی امروزه یکی از بهترین روش های زیبا سازی پوست محسوب می شود و اما در منزل قابل انجام نمی باشد.

برای انجام این فرایند زیبایی بهتر است به کلینیک های معتبر  و تخصصی مراجعه کنید تا بر اساس نوع پوست شما سرم های مورد نیاز تامین شود. در کلینیک زیبایی الهیه تهران سرم تراپی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام خواهد شد.

پوست
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-پوست

قیمت سرم پوست چقدر است ؟

سرم های پوستی به علت غلظت بالا و ترکیبات متنوع جزء محصولات گران قیمت پوستی محسوب می شود . اما به دلیل غلظت بالای آن شما در هر وعده مقدار کمی از آن ها را مصرف خواهید کرد و می توانید به مدت طولانی از این محصول استفاده کنید .

در کنار مصرف سرم  های پوستی  می توانید از خدمات دیگر زیبایی و جوان سازی پوست در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهره مند شوید.  در این کلینیک هزینه ها با تعرفه های استاندارد و معقول ارائه می شود.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات درمانی کاملا رایگان می باشد.

اثرات و نتایج :

سرم پوستی جهت مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به عنوان روتین روزانه پوست توصیه می شود .اما،  بهتر است استفاده از این محصول را قبل از مرطوب کننده ها انجام دهید تا ترکیبات آن مستقیماً به لایه های عمیق پوست نفوذ کند و تاثیر آن افزایش یابد .

معمولاً این سرم‌  به شکل های متنوع و حالت ژله یا مایع دارند و  دارای بافتی سبک تر از مرطوب کننده‌ ها خواهند داشت.  با استفاده از این محصولات می توانید مواد مغذی و مورد نیاز پوست خود را تامین کنید.‌

ترکیبات این محصول دارای مولکول های کوچک و ریزی است که به راحتی به عمق پوست نفوذ خواهد کرد و غلظت بالایی دارد و ترکیبات فعالی خواهد داشت . با مصرف سرم ها می توانید علائم پیری در چهره را کاهش دهید و از بروز آسیب های پوستی مانند انواع لکه ها،  چین و چروک ها و مشکلات دیگر جلوگیری کنید.

این محصولات حاوی انواع  آنتی اکسیدان ها از قبیل ویتامین C، A و E   می باشد و به دلیل داشتن رتینول پوست شما را یکنواخت خواهد کرد . شما در طی مصرف این محصول شاهد تاثیرات آن خواهید بود و با اعمال راه کار های مراقبتی دیگر پوست خود را جوان و شاداب نگه می دارید.

دوره نقاهت پس از مصرف سرم پوست چقدر است ؟

مصرف سرم های پوستی به طور روزانه انجام می شود  و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند.  پس از مصرف این محصول شما بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید .‌

در کنار استفاده از این محصول کرم های مرطوب کننده می تواند زیبایی پوست شما را تضمین کند. حتی استفاده از راه کار های درمانی باعث شادابی و جوان سازی پوست شما خواهد شد . برای خرید این محصول بهتر است از متخصصین پوست  کمک بگیرید تا بر اساس نوع پوست شما بهترین برند ها  و محصولات را به شما معرفی کنند.

تعداد دفعات مصرف سرم پوست چقدر است ؟

استفاده از سرم های پوستی جزء مراقبت ها و روتین های روزانه صبح و شب محسوب می‌ شود. استفاده از این محصول را می توانید روزی دو بار انجام دهید . بهتر است مصرف این محصول را قبل از خواب انجام دهید تا جذب بهتری در پوست شما داشته باشد.

البته ، مصرف این سرم به نوع پوست شما بستگی دارد. شما پس از خرید این محصول با مطالعه بسته بندی آن می توانید اطلاعات دقیقی در مورد نحوه مصرف و تعداد دفعات مصرف کسب کنید. همچنین بهتر است برای انتخاب  آن با متخصصین پوست مشورت کنید زیرا نوع پوست هر فرد متفاوت خواهد بود.

 بهتر است  پس از مصرف سرم ، به پوست خود یک هفته فرصت دهید تا ببینید سرم مورد استفاده چه واکنشی بر پوست شما نشان داده است و بر اساس وضعیت فعلی پوست شما ممکن است پس از چند روز شاهد نتایج اولیه آن باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

فواید پاکسازی پوست چیست؟

مراقبت از پوست مختلط

 روش سفید شدن پوست سبزه چیست؟

نتیجه گیری :

سرم های پوستی بر پایه آب و روغن تشکیل شده اند که بر اساس نوع پوست این محصول باید خریداری شود . سرم های پوستی باعث تقویت پوست صورت خواهد شد و با نفوذ به لایه های داخلی پوست و ترکیبات فعال آن تاثیرات بی نظیری بر پوست ایجاد می کند.‌

امروزه محصولات زیادی وجود دارد که ادعا می‌ کنند بهترین خاصیت را دارند و خرید این محصول برای مصرف کنند گان سخت شده است. بنابراین بهتر است برای خرید این محصول از متخصصین زیبایی کمک بگیرید تا متوجه شوید که بر اساس نوع پوست شما کدام محصول مفید و سازگار تر خواهد بود .

همچنین نوع این محصولات بر اساس ناحیه ای که مورد استفاده قرار می دهید متفاوت است و همچنین هدف از خریدن این محصول اهمیت زیادی دارد .‌سلول های پوستی ساختار و بافت متفاوتی دارند و از کرم های مرطوب کننده غلیظ تر هستند  که با کمک اسانس ها ی مناسب سریعا کم آبی پوست را از بین خواهند برد.

استفاده از سرم های پوستی پس از ۲۰ سالگی توصیه می شود تا بتوانید از پیر شدن پوست و انواع آسیب های پوستی در امان بمانید.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین زیبایی با ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست،  شما را برای داشتن پوستی سالم و مو های پر پشت کمک خواهند کرد .

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

همچنین شما می توانید برای خرید  محصولات مراقبتی پوست با متخصصین ما مشورت کنید  و از خدمات بی نظیر این کلینیک بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/1qvc

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.