علل و نحوه درمان ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو

 علل و نحوه درمان ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو

علل و نحوه درمان ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو

همه افراد در سنین مختلف به دنبال راه های مناسب برای زیبایی و جوانی چهره خود مخصوصاً در سنین بالا می باشند. بنابراین گرایش زیادی به عمل های زیبایی دارند.

قطعاً یکی از ارکان مهم زیبایی که چهره را پر رنگ تر می‌ کند و جذابیت آن را افزایش می دهد پر پشتی و حالت ابرو ها  می باشد.

کاشت ابرو یکی از راهکار های غیر تهاجمی فوق ‌العاده برای افرادی است که ابرو های نازک و کم پشت دارند.

این عمل همانند انواع جراحی های دیگر با عوارض و مزایایی همراه است که البته عوارض موقتی و زود گذر هستند که از رایج ترین آن ها می توان ورم چشم پس از پیوند ابرو اشاره کرد.

خوشبختانه این عارضه بیشتر مواقع ، خود به خود بر طرف می شود و برای افراد نگران کننده نیست و دائمی نمی باشد. البته با رعایت کردن برخی از مراقبت ها و توصیه های پزشکی و ورم چشم در برخی افراد به وضوح مشاهده نمی شود.

در ادامه این مطلب هم قصد داریم در مورد این فرآیند زیبایی توضیحاتی ارائه دهیم و دلایل ایجاد ورم چشم پس از پیوند ابرو را بیان کنیم. پس اگر شما خواستار این عمل زیبایی هستید در طی این مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کاشت ابرو چیست ؟

پیوند ابرو جزء جراحی‌ های زیبایی کم تهاجم است که امروزه در کلینیک های معتبر و تخصصی زیبایی انجام می‌ شود نتایجی که از این فرایند حاصل می شود طبیعی و دائمی است زیرا برای پر پشت کردن ابرو ها از مو های بغل گوش و پشت سر انتخاب می شود.

مو ها پس از انتقال در ناحیه ابرو رشد می کنند و حالت و زیبایی آن را تضمین می کند . مراحل انجام پیوند به صورت سر پایی است و عملی ساده محسوب می شود.

اگر چه این روش با کاشت مو شباهت دارد اما در این زمینه باید دقت و مهارت بیشتری در نظر گرفت زیرا خواب ابرو ها و زاویه و چرخه رشد مو ها حائز اهمیت می باشد و می تواند نتایج آن را تحت تاثیر قرار دهید.

پس از انجام پیوند ابرو با عوارض رایجی همراه خواهید بود که کبودی و ورم چشم از شایع ترین عوارض محسوب می شود که ما در مورد دلایل اصلی این عارضه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مراحل انجام کاشت ابرو

یکی از مراحل مهم برای انجام عمل پیوند ابرو انتخاب کلینیک معتبر و پزشکان متخصص می باشد، زیرا هر مرحله از این روش باید با تخصص و تجربه بالا طی شود.

پس از مشاهده نمونه کار های پزشک و مشاوره‌  متخصصین با تجویز آزمایش‌ های لازم سلامتی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند و در مورد طرح ابروی مورد نظر شما صحبت می کنند.  پس از انتخاب طرح ابرو و قرار دادن نتایج آزمایش ها در اختیار پزشک مراحل پیوند آغاز می‌ شود.

ابتدا از بانک موی مناسب تعداد فولیکول های مورد نظر استخراج می‌ شود. برای انجام این عمل در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرافت نیاز می باشد. گرافت ها با تکنیک های مختلف قابل برداشت است.

خوشبختانه امروزه با استفاده از تکنیک های پیشرفته و ابزارهای مناسب میزان عوارض به حداقل رسیده است .‌

پس از جدا سازی گرافت ها سلامتی آن ها در زیر میکروسکوپ ارزیابی می شود و پس از بی حسی ابرو ها و آماده سازی این ناحیه گرافت در ناحیه ابرو قرار می گیرند در این روش نیاز به بخیه زدن نیست و متقاضیان پس از پایان پیوند می توانند به منزل باز گردند.

البته در کلینیک زیبایی توضیحات کاملی در مورد عوارض احتمالی پس از پیوند و نحوه مراقبت ها در اختیار شما قرار داده می شود.

کاشت ابرو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو

پیوند ابرو جزء عمل های زیبایی کم تهاجم است که برای انجام آن از مو های بغل گوش و یا پشت سر استفاده می‌ شود بنابراین نتایجی طبیعی و دائمی به همراه دارد.

مراحل انجام آن به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و پس از پایان عمل پیوند نیاز به بستری شدن در بیمارستان نیست و حتی دوره نقاهت آن بسیار کوتاه می باشد .

عوارض ناشی از این عمل موقتی و زودگذر است که با اعمال مراقبت های توصیه شده در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران این عمل زیبایی با هزینه مناسب و با صرفه ارائه می‌ شود تا زیبا جویان عزیز بتوانند از مزایای بی‌ نظیر آن بهره مند شوند. متخصصین در این روش حالت ابرو ها را بر اساس اجزاء و آناتومی صورت تعیین می کنند بنابراین نتایج عالی و موفقیت آمیز و رضایت بخش حاصل خواهد شد.

کاربرد ها

  • افزایش حجم و پر پشتی ابرو ها
  • ایجاد تقارن بین دو ابرو
  • تنظیم فاصله دو ابرو
  • افزایش اعتماد به نفس و جذابیت چهره
  • نتایج طبیعی و دائمی

بهترین کاندیدای کاشت ابرو چه کسانی هستند ؟

بهترین کاندیدای پیوند ابرو کسانی هستند که ابرو هایی کم پشت و نازک دارند و تا کنون راهکار های مختلفی را برای داشتن ابرو های پر پشت و ضخیم را امتحان کرده اند و تا کنون نتوانسته اند به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

کسانی که به علت اتفاقات و شرایط محیطی، مانند سوختگی و جراحت،  زخم ، شکستگی،  بخیه بخشی از ابروی خود را از دست داده اند و به دنبال راه کاری طبیعی و مناسب برای پوشش دادن این ناحیه می باشند.

کسانی که به طور ژنتیکی با ابرو های نازک و کم پشت متولد شده اند.

کسانی که به بیماری های خاص و خود ایمنی مبتلا نیستند و از سلامتی کامل برخوردارند.

کسانی که نمی خواهند از روش های آرایشی دائمی مانند تاتو،  هاشور ، میکروبیلدینگ و موارد دیگر استفاده کنند و نتایج طبیعی از اهداف مهم آن ها محسوب می شود.

متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران ابتدا شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط  پیوند ابرو را برای شما به بهترین نحو انجام خواهند داد.

عوارض کاشت ابرو چیست ؟

مشاهده هر عارضه ای پس از انجام پیوند ابرو و یا هر عمل زیبایی قطعاً به دلایل خاصی مرتبط می باشد.

شما با آگاهی کامل در مورد نحوه اجرای عمل و تحقیق در مورد آن با برخی از نگرانی ها و عوارض احتمالی این روش های زیبایی آشنا خواهید شد و سعی بر کاهش آن ها خواهید داشت.

 پیوند ابرو جز عمل های سر پایی و ساده است که با عوارضی زود گذر و موقتی همراه است. برخی از عوارضی که ممکن است برای متقاضیان مشاهده شود  ورم چشم و کبودی اطراف آن می باشد که ما به بررسی دلایل اصلی آن در ادامه مطلب می پردازیم.

  • تزریق دارو های بی حسی

برای پیشگیری از درد در هنگام پیوند ابرو که در ناحیه ابرو و پیشانی و اطراف چشم ها تجربه می شود داروی بی حسی تزریق می شود.

این دارو پس از پایان عمل به دلیل گرانش زمین به نواحی پایین ابرو ها مهاجرت می کنند و باعث تجمع آن در زیر پوست اطراف پلک و چشم ها خواهد شد در نتیجه یکی از دلایل مهم ورم چشم محسوب می شود.

کسانی که در اطراف چشم های خود پوستی شل و افتاده دارند نسبت به افراد دیگر بیشتر با این مشکل مواجه می شوند ، زیرا در این ناحیه فضای خالی در زیر پوست بیشتر است و مایعات سریع تر در اطراف چشم جمع می شوند بنابراین کسانی که دارای سن بالاتری هستند نسبت به افراد جوان تر ورم چشم را بیشتر تجربه خواهند کرد.

  • در دسترس نبودن تجهیزات پیشرفته

با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته در هنگام پیوند ابرو میزان عوارض به شدت کاهش می یابد.

بنابراین در کلینیک های تخصصی از لوازم پزشکی مدرن و هوشمند و امکانات نوین تر استفاده می‌ شود و حتی سرعت عمل کاشت نیز افزایش می یابد . سرعت عمل بالا در انجام این عمل بسیار حائز اهمیت است چون هر چه مدت زمان عمل طولانی تر شود مطمئناً به داروی بی حسی بیشتری نیاز می باشد.

با توجه به این که کبودی و تورم دور چشم و ابرو ها به دلیل تجمع مایعات در زیر پوست ایجاد می شود استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن سرعت عمل پزشک را بالا تر می برد و مراحل به‌راحتی طی می شود همچنین آسیب دیدگی ناحیه برداشت و کاشت ابرو نیز کمتر می شود.

با استفاده از این تجهیزات میزان خونریزی در حین عمل به شدت کاهش می‌ یابد و با ایجاد برش های میکرو عوارضی مانند زخم کبودی و ورم کمتر خواهد شد.

  • غیر بهداشتی بودن کلینیک یا مطب کاشت ابرو

مراجعه به کلینیک های مجهز و بهداشتی یکی از بهترین و مطمئن ترین راه کار ها برای کنترل و کاهش عوارض پس از عمل پیوند می باشد.

کلینیک های معتبر و تخصصی دارای مجوز های لازم از سازمان بهداشت می باشد و از نظر آن ها این مکان ها مورد تایید می باشد .

عمل پیوند ابرو جز عمل های ظریف و حساس است که باید هر دلیلی که باعث عفونت احتمالی می‌ شود را از سر راه برداشته شود.

در محیط های غیر بهداشتی بروز عفونت افزایش می‌ یابد و نتایج پس از عمل را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین با استفاده از تجهیزات غیر استریل و عدم رعایت بهداشت در این مکان ها میزان تورم و کبودی دور چشم پس از پیوند افزایش می یابد.

  • به کارگیری روش های قدیمی و پر خطر 

در حال حاضر از تکنیک های مختلفی برای انجام پیوند ابرو استفاده می شود و البته در کلینیک های تخصصی از روش های پیشرفته استفاده می شود . بنابراین تعداد متقاضیان آن روز به روز افزایش می یابد .‌

با تکیه بر این روش ها عوارض و دوره نقاهت پس از عمل به شدت کاهش یافته و مشکلاتی از قبیل ورم و کبودی چشم به‌ ندرت مشاهده می‌ شود. یکی از دلایل مهم دیگر ورم چشم عفونت است که به دلیل بهره گیری از روش ها و تکنیک های پر خطر میزان آن افزایش می‌ یابد.

  • بیماری های زمینه ای متقاضی

ابتلا به برخی از بیماری های پوستی و التهابی دوره بهبودی پس از پیوند ابرو را سخت و طولانی می کند. این بیماری ها باعث می شود که عفونت و التهاب در زیر پوست ایجاد شود و با کبودی و ورم چشم همراه باشد.

بنابراین متخصصین قبل از اقدام به انجام این عمل آزمایش های مناسب و متعددی را تجویز می کنند تا احتمال ایجاد این عوارض به شدت کاهش دهند.‌حتی متخصصین در موارد حاد،  متقاضیان را از انجام این عمل  منع می کنند.

  • شرایط نا مناسب سنی و جسمی متقاضیان

شاید شرایط سنی هر فرد یکی از دلایل ایجاد ورم چشم به نظر نمی رسد اما این مسئله بسیار اهمیت دارد در نتیجه متخصصین در جلسات مشاوره شرایط جسمانی آن ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت نامناسب بودن شرایط از انجام این عمل خودداری می کنند .

هر چه میزان سن افراد افزایش یابد بیماری های بیشتری با آنها همراه هستند و میزان افتادگی و چین و چروک ها در اطراف چشم نیز بیشتر است.

با افتادگی و شلی پوست و کاهش چربی ها در این ناحیه تجمع مایعات در زیر پوست افزایش می یابد و در صورتی که متقاضیان مراقبت های مناسبی  که توسط پزشک توصیه شده را رعایت نکنند شاهد عوارض بیشماری خواهند بود.

در شرایط مساعد ورم چشم سه تا چهار روز پس از کاشت ماندگار است و سپس بر طرف می شود در صورت مشاهده نشانه هایی از عفونت و ماندگار شدن این عارضه باید سریعاً پزشک را در جریان قرار دهید.

  • عدم رعایت توصیه های پزشکی

متخصصین پس از انجام عمل پیوند ابرو توضیحات کامل و جامعی در مورد نحوه مراقبت و رعایت موارد بهداشتی برای متقاضیان ارائه می دهند تا از بروز عوارض احتمالی پیشگیری شود.

در این دوره متخصصین توصیه می‌ کنند استراحت کافی داشته باشید. از مصرف غذا های بی کیفیت و شور مانند فست فود ها خودداری کنید،  همچنین از انجام فعالیت های شدید بدنی بپرهیزید تا سرعت بهبودی افزایش یابد و شما سریعتر شاهد نتایج این فرایند زیبایی باشید.

هزینه کاشت ابرو چقدر است ؟

یکی از موارد مهم که هزینه‌ های هر فرآیند زیبایی و درمانی را تحت تاثیر قرار می دهد موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد.‌ در شهر های بزرگ هزینه بیشتری باید پرداخت شود و اما هزینه ها در شهرستان ها با صرفه تر است.

البته  کلینیک هایی که در شهر های پیشرفته و بزرگ قرار دارند از تجهیزات مدرن و پیشرفته بهره‌مند است و همچنین متخصصین مهارت و تخصص بالایی برخوردار هستند و زیبارویان عوارض کمتری را پس از انجام پیوند ابرو تجربه خواهند کرد.‌ عوامل دیگری که هزینه‌های این فرآیند را تحت تاثیر قرار می دهد شامل  تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده،  نوع تکنیک پیوند ابرو، میزان تخصص و مهارت پزشک،  تعداد گرافت های مورد نظر ، مدت زمان انجام عمل و دارو هایی که مورد استفاده قرار می گیرد می باشد.

 اگر شما نیز می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می‌ باشد.

مراقبت های قبل از کاشت ابرو

  • شما با شرکت در جلسات مشاوره می توانید با مراقبت های قبل از انجام پیوند ابرو به خوبی آشنا شوید و با رعایت کردن این نکات میزان عوارض مانند کبودی، درد ، ورم و .. پس از پیوند را کاهش دهید.
  • دو هفته قبل از انجام عمل از مصرف دارو هایی که باعث اختلال سیستم گردش خون می شود خودداری کنید. این دارو ها شامل آسپرین،  پروفن،  ناپروکسن،  پیروکسیکام، هپارین و موارد دیگر می باشد. زیرا با مصرف این دارو ها خونریزی در حین جراحی افزایش می یابد و کبودی و تورم پس از پیوند را افزایش خواهد داد.
  •  دو هفته قبل از انجام عمل از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان بپرهیزید. چون مصرف این مواد سبب افزایش غلظت خون شده و عوارض پس از پیوند را افزایش می دهد و دوره بهبودی طولانی مدتی را سپری خواهید کرد.
  •  هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن ابرو ها خودداری کنید .
  • در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.
  • وعده های غذایی خود را به طور کامل دریافت کنید تا بدنتان در برابر عوارض ناشی از درمان مقاوم شود.

مراقبت های پس از کاشت ابرو

  • از دست زدن و لمس کردن ابرو ها تا ۷ روز بپرهیزید.
  •  دارو های تجویز شده را سر وقت و با دوز معین مصرف کنید و استراحت کافی داشته باشید.
  •  تغذیه مناسب داشته باشید و از مصرف غذا های چرب،  شور و تند خود داری کنید.
  •  از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  •  هنگام خوابیدن از فشار آوردن به صورت خودداری کنید پس طاق باز بخوابید و زیر سر تان را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از میزان تورم و کبودی بکاهید .
  • هنگام تمیز کردن صورت از آب ولرم و دستمال استریل استفاده کنید.
  •  تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های سنگین ، وزنه برداری و برقراری رابطه جنسی بپرهیزید.
  •  از رفتن به استخر و سونا ، حمام داغ و مواردی مشابه خودداری کنید.
  •  برای کاهش تورم و کبودی در اطراف چشم از کمپرس سرد استفاده کنید. از قرار دادن کمپرس به طور مستقیم بر ناحیه درمان خودداری کنید.
  • لباس های یقه گشاد یا دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به ناحیه درمان آسیبی وارد نشود.
  • در صورت طولانی شدن عوارض حتماً به پزشک خود اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود.

اثرات و نتایج

افرادی که به دنبال نتایج طبیعی و دائمی هستند مطمئناً کاشت ابرو را انتخاب می کنند. اگر چه به دست آوردن نتایج رضایت بخش مستلزم انتخاب کلینیک معتبر و پزشک با تجربه و متخصص می باشد. مطمئناً کسانی که با مزایا و عوارض این فرایند آشنا باشند می توانند نتایج بهتری حاصل کند و درصدد  خواهند بود که با اعمال مراقبت های مناسب میزان عوارض را کاهش دهند. پیوند ابرو  جزء راهکار های دقیق و تخصصی است که باید حتماً توسط متخصصین حرفه‌ ای و کار آزموده انجام شود در غیر این صورت عوارض پس از آن جبران نا پذیر خواهد بود. پس از ۳ تا ۴ ماه شما در مدت زمان کوتاهی با ریزش ابرو ها مواجه خواهید شد و این مسئله نگرانی شما را به همراه دارد،  در صورتی که این مرحله جز روند های طبیعی درمان خواهد بود. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله رویش ابرو ها آغاز می شود و نتایج قطعی پس از نه ماه تا یک سال به وضوح قابل مشاهده می باشد . فولیکول های کاشته شده در ناحیه ابرو قابل رشد هستند و حتی شما می توانید برای کوتاه کردن آن ها اقدام کنید.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران کاشت مو ، ابرو،  ریش و سبیل با تکنیک های پیشرفته و دستگاه های مدرن و مجهز انجام می شود و متقاضیان به نتایج عالی و رضایت بخش دست می‌ یابند.

کاشت ابرو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-کاشت ابرو

دوره نقاهت پس از کاشت ابرو چقدر است ؟

متخصصین پس از پایان عمل پیوند ابرو از متقاضیان خواهد خواست که دوران نقاهت خود را با رعایت موارد بهداشتی و مراقبتی طی کنند تا میزان عوارض احتمالی را کاهش دهند. اعمال این مراقبت ها ، میزان تورم و کبودی اطراف چشم را به شدت کاهش می دهد. متخصصین برای کاهش تورم دارو های ضد التهابی تجویز می کنند و توصیه می کنند و استراحت کافی داشته باشید .

در این دوره تغذیه مناسب،  دوری کردن از نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی نقش بسزایی در بهبودی دارد.  بدون شک با کسب اطلاعات کافی در این زمینه شما عوارض چندانی تجربه نخواهید کرد زیرا امروزه در کلینیک‌ های تخصصی مراحل درمان با تجهیزات مدرن انجام می‌ شود و میزان عوارض به شدت کاهش می یابد. زخم هایی که در ناحیه ابرو و بانک‌ مو ایجاد می‌ شود بسیار خفیف است پس بنابراین متقاضیان پس از ۴۸ ساعت می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند اما تا بهبودی کامل باید از فعالیت‌ های شدید بدنی خودداری کنند.

تعداد جلسات کاشت ابرو چقدر است ؟

پیوند ابرو جز عمل های پرطرفدار زیبایی است که امروزه در بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب است. این عمل زیبایی به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و افزایش سرعت عمل متخصصین ، در طی یک جلسه انجام می شود بنابراین نیاز به جلسات متعدد نخواهد بود .

مدت زمان انجام این عمل در حدود دو تا سه ساعت می باشد که البته زمان آن به فرم و حالت ابرو ها و تعداد گرافت های مورد نیاز بستگی دارد. شما پس از یک هفته  مجدداً برای بررسی نتایج عمل  به کلینیک مراجعه کنید. متخصصین پس از برسی نتایج دارو های لازم را تجویز می کنند.

متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران تا کسب نتایج قطعی شما را همراهی خواهند کرد.

نتیجه گیری

کاشت ابرو یکی از بهترین روش های زیبایی است که می تواند به شکل مطلوبی فرم ابرو های شما را تغییر دهد و زیبایی چهره شما را تضمین کند. البته کسب نتایج رضایت بخش مستلزم آگاهی و شناخت کافی نسبت به این عمل زیبایی می باشد و عوامل مختلفی باعث می شود که شما نتوانید به نتایج مورد نظر خود برسید .

بی‌تجربه بودن پزشک، اعمال نکردن مراقبت ها و توصیه هایی که پس از پیوند ارائه می‌ شود،  بیماری های زمینه ای، سن افراد، استفاده از تکنیک های قدیمی و انجام عمل با تجهیزات سنتی و قدیمی باعث می شود که عوارض پس از عمل به شدت افزایش یابد و متقاضیان به نتایج موفقیت آمیز دست پیدا نکنند .‌

در صورت رعایت نکات ارائه شده می توان به نتایج عالی و طبیعی دست یافت. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات متنوع با هزینه های مناسب برای مراجعین عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در طول درمان از تجربه مشاوران و کارشناسان ما در این کلینیک بهره‌ مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

 

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/vrre

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.