در تهران قیمت و هزینه مزوتراپی چقدر است ؟

در تهران قیمت و هزینه مزوتراپی چقدر است ؟
محتوا پنهان
1 در تهران قیمت و هزینه مزوتراپی چقدر است ؟
1.1 مزوتراپی چیست ؟

در تهران قیمت و هزینه مزوتراپی چقدر است ؟

امروزه یکی از مهم ترین ارکان حفظ زیبایی و نشانه سلامتی بدن داشتن پوست و موی زیبا و سالم می باشد.  به همین دلیل روش های درمانی کلینیکی مختلفی در جهت جوان سازی پوست و افزایش تراکم مو ها ابداع شده است که روز به‌ روز محبوبیت آن ها در بین همه متقاضیان افزوده می شود.

به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه زیبایی و پزشکی شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده‌ ایم که گزینه های متعددی در این زمینه پیشنهاد می شود.  یکی از این روش های درمانی و کاملا موثر مزوتراپی پوست و مو می باشد.  این تکنیک زیبایی با وجود مزایا و کاربرد های بی‌ نظیرش هزینه ی زیادی ندارد.  در این مطلب ما قصد داریم به عوامل تاثیر گذار بر هزینه های این فرایند بپردازیم همچنین شما را با این تکنیک زیبایی آشنا کنیم.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

مزوتراپی چیست ؟

در ابتدا مزوتراپی در جهت تسکین درد مورد استفاده قرار می گرفت اما در سال ۱۹۵۲ میشل پاستور پزشکی فرانسوی از این روش در حوزه زیبایی استفاده کرد و به مرور زمان در ایالات متحده و اکثر مناطق جهان محبوبیت بالایی پیدا کرد .

این فرآیند روشی ساده و کم تهاجم است که در طی مراحل آن متخصصین با تزریق انواع اسید های آمینه،  هورمون‌ ها،  عصاره های گیاهان به لایه میانی پوست سر یا مزودرم سلول های پوست و مو را تقویت و تغذیه می‌ کند و در نهایت باعث جوان سازی پوست و یا افزایش تراکم مو ها خواهد شد.

همچنین این تکنیک زیبایی و درمانی راه کاری موثر برای حذف چربی های اضافه در بخش های مختلف بدن محسوب می شود. در  واقع می‌ توان این روش را اساس اصلاح گردش خون و کاهش مشکلاتی مانند التهاب معرفی کرد.

این تکنیک درمانی و زیبایی در سال ۱۹۸۶ توسط آکادمی ملی پزشکی فرانسه نوعی روش در طب سنتی شناخته شد که در طول روز هزاران متخصص برای درمان مشکلات ده ها هزار بیمار استفاده می کنند.  در این روش متخصصین بر اساس مشکلات و آسیب های پوست و مو ترکیبات این محلول را مشخص می کنند. به  محلول تزریقی در این روش کوکتل گفته می شود که در برند ها و مارک های متنوعی وجود دارد.

ترکیبات محلول مزوتراپی چیست ؟

کوکتلی که در این فرآیند  زیبایی و درمانی به پوست سر یا صورت تزریق می شود ترکیب مشخص شده ای ندارد و بر اساس علت تزریق و هدف از انجام این عمل تعیین خواهد شد.  بنابراین ترکیبی از فاکتور ها و مواد موثر می باشد که عبارت است از

  • فاکتور های رشد از قبیل ( اپیدرمال ، فیبروبلاست و انسولین)
  • پپتید های پروتئینی مانند ( اسکوربیک اسید، گلوتاتیون و آنتی اکسیدان ها که مستقیماً باعث تحریک و بازسازی کلاژن و کاهش رنگدانه ها خواهد شد.)
  • هیالورونیک اسید در جهت استحکام جوان سازی و تجدید بافت های پوستی
  • ترکیبات درخشان کننده و روشن کننده پوست با هدف کاهش رنگدانه های پوستی
  • آنتی بیوتیک ها در جهت از بین بردن التهاب
  • هورمون های کلسی تونین و تیروکسین
  • انواع ویتامین ها
  • مواد معدنی
  • عصاره های گیاهان

مکانیسم مزوتراپی برای پوست و مو

پس از تزریق کوکتل انتخابی به لایه مزودرم پوست فاکتور های رشد سلول‌ های فیبروبلاست را در جهت تولید کلاژن بیشتر تحریک و ترغیب می کنند.

کلاژن نوعی پروتئین است که در  بافت های بدن تولید می شود و مهم ترین وظیفه آن استحکام بافت پوست و مو می باشد و تاثیر بی نظیری در کاهش اثرات پیری مانند چین و چروک ها یا خستگی مفرط خواهد داشت.  در این روش با تزریق ترکیبات مشخص شده جریان خون رسانی در ناحیه مورد نظر افزایش می یابد و سلول ها تقویت و تغذیه می شوند.

 همچنین ترکیبات تزریق شده با هورمون های جنسی مهم ترین علت ریزش مو ها مقابله می کنند.  با رفع التهاب و تغذیه سلول های پوستی شما به مرور زمان می توانید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-مزوتراپی

مزوتراپی را می توان در چه سنی آغاز کرد ؟

روند پیری پوست و ریزش مو ها جزء فرایند های طبیعی و تدریجی است که معمولاً در سن ۲۰ سالگی آغاز می شود.  بنابراین فرایند کلاژن سازی کاهش می یابد الاستین نیز یکی از پروتئین های ضروری است که تاثیر زیادی در میزان انعطاف پذیری پوست و مو خواهد داشت که همراه با کلاژن تولید آن کاهش می یابد.

در نتیجه سلول های مرده پوست نمی توانند همانند گذشته گسترش و تکثیر یابند و در سرعت پایین تری سلول های جدید جایگزین آن ها می شود.  البته این رویداد از سن ۲۰ سالگی آغاز می شود اما نشانه‌ های پیری به مرور زمان و پس از چندین سال نمایان خواهد شد.

بنابراین شما می‌ توانید از این تکنیک درمانی و زیبایی از ابتدای ظهور نشانه ها بر سطح پوست استفاده کنید . اگر چه محدودیتی در سنین پایین تر وجود ندارد این تکنیک زیبایی و درمانی را می توان برای بخش های مختلف بدن انجام داد که عبارتند از

 پوست اطراف چشم،  چانه،  و گونه ها،  پیشانی،  پوست سر،  بازو ها،  ران و  به طور کلی هر بخشی که با چربی های انباشته شده مواجه شده است.

هزینه و قیمت مزوتراپی چقدر است ؟

هزینه و قیمت  این فرایند بر اساس تزریقاتی که در ناحیه درمان انجام می‌ شود و تعداد جلسات تعیین شده توسط متخصص محاسبه می شود.  متخصصین تعداد جلسات را بر اساس میزان آسیب ها،  وضعیت پوست و گستردگی ناحیه درمان تعیین می کنند.

اگر ناحیه درمان وسعت کمی داشته باشد به طور قطع نیاز به تزریقات کمتری خواهد داشت.  بنابراین هزینه های شما کاهش می یابد.  اگر بخواهید این تکنیک زیبایی را در جهت متوقف کردن ریزش مو و بازگرداندن مو های خود استفاده کنید هزینه های شما بر اساس حجم مو ها ؛ ترکیبات محلول میزان طاسی سر تعیین می شود.  بنابراین هر چه شما با ریزش شدید تری مواجه باشید قطعاً هزینه های شما افزایش می یابد.

موضوع دیگر در مورد هزینه های این فرایند برند و مارک محلول تزریق شده می باشد.  با نوسانات ارزی و محصولات وارداتی به کشور نمی توان هزینه مشخصی برای برند ها اعلام کرد.  اگر شما بخواهید این تکنیک زیبایی و درمانی را توسط افراد متخصص با سابقه بالا انجام دهید هزینه بیشتری پرداخت می کنید.

موقعیت جغرافیایی کلینیک از موارد دیگر موثر بر هزینه ها خواهد بود.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران هزینه ها با تخفیفات ویژه و با تعرفه استاندارد ارائه می شود.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید‌ .  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از مزوتراپی

شما باید برای انجام این تکنیک درمانی و زیبایی پوست و مو به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید.  متخصصین پس از حضور شما در این جلسه در مورد اهداف و خواسته های شما گفت و گو خواهند کرد و بر اساس ناحیه درمان توضیحات لازم برای شما ارائه می شود.

مراقبت های قبل از انجام این فرایند آمادگی بدن شما را نسبت به دریافت ترکیبات این محلول افزایش می دهد . بنابراین شما شاهد عوارض خاصی پس از تزریق نخواهید بود.

  • شب قبل از تزریق دوش بگیرید تا ناحیه درمان به خوبی پاکسازی شود .
  • توصیه می شود دو هفته قبل از آغاز جلسات درمان مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین ، پروفن، مکمل ها و ویتامین ها ، دارو های گیاهی را متوقف کنید.
  • اگر مجبور ید این دارو ها را استفاده کنید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید تا دارو های دیگر را جایگزین کنید. در صورت عدم توجه به این مسئله ممکن است دچار تداخل دارویی شوید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات مراقبتی و تقویت کننده پوست و مو استفاده نکنید و پوستتان را از هر نوع آلودگی پاک سازی کنید.
  • اگر نسبت به مواد بی حسی و یا ترکیبات دارویی دچار حساسیت می شوید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید .
  • قبل از انجام این فرایند مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را هیدراته کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید زیرا باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.

مراحل انجام مزوتراپی

پس از بررسی شرایط پوست و مو پزشک بر اساس آسیب های ایجاد شده کوکتل مورد نظر را مشخص می کند.  سپس با استفاده از سرنگ های ظریفی مانند سوزن های انسولین به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه مزو گان لایه مزودرم تزریق می شود.  نحوه تزریق محلول نتایج یکسانی به همراه دارد.

معمولاً از دستگاه مزو گان برای کسانی که از روش های تزریقی هراس دارند استفاده می شود.  ترکیب محلول  انتخاب شده در فاصله یک میلی متری پوست تزریق می شود که لایه میانی در این ناحیه قرار دارد.  کوکتل ها دارای ترکیباتی متفاوت هستند که شامل آمینو اسید ها ، ویتامین ها،  ماینوکسیدیل (داروی ریزش مو)  دارو های مهار کننده،  فاکتور های رشد،  دارو های گیاهی و …  می باشد که بر اساس اهداف و کاربرد های آن انتخاب می شوند.

با این تکنیک زیبایی شما جوانی و شادابی را به پوست و موی خود هدیه می دهید.  اتفاقاتی که پس از دریافت این روش درمانی رخ می دهد فوق العاده است.  حتی زخم ظریفی که بر اثر نفوذ سرنگ در پوست ایجاد می شود فرایند ترمیمی را در پوست ترغیب می کند.  بنابراین با آزاد شدن فاکتور های رشد و ترمیمی تقویت و بازسازی پوست انجام خواهد شد.

  در نتیجه رگ های خونی جدید تر ساخته می‌ شود و در نهایت به کلاژن سازی در پوست منجر خواهد شد.  با حرکت سلول های بنیادی به ناحیه تزریق شما می توانید شاهد کیفیت و تاثیرات درمان باشید.  پس آسیب های جزئی ایجاد شده در این روش جزء روند تکمیلی درمان می باشد.

مراقبت های پس از مزوتراپی

مراقبت هایی که در این بخش از مطلب به شما معرفی می شود جنبه به عمومی دارد.  بر اساس این که این فرآیند برای پوست و موی شما انجام می شود اعمال مراقبت ها متفاوت خواهد بود.  بنابراین شما با مراقبت های ارائه شده مورد نیاز خود می توانید  نتایج مثبتی حاصل کنید.

  • ۲۴ ساعت پس از انجام این فرایند مصرف کرم ها و دارو های تقویت کننده پوست و مو را همچنین محصولات آرایشی را کنار بگذارید .
  • تا ۸ ساعت پس از انجام این عمل از شست و شوی ناحیه درمان و استحمام کردن بپرهیزید .شما می توانید پس از سه روز حمام کنید. البته، پس از سه روز باید از ماندن زیاد در حمام بپرهیزید و در هنگام شست و شو از آب ولرم استفاده کنید. در غیر این صورت شاهد کبودی در ناحیه درمان خواهید بود.
  • تا ۳ روز از انجام انواع فعالیت های ورزشی و هر نوع فعالیتی که باعث تعریق شما می شود بپرهیزید. زیرا ، ممکن است است همراه با تعرق ترکیبات تزریق شده بخار شود .
  • نوشیدن مایعات زیاد می تواند در سرعت بهبودی و افزایش تاثیرات درمان به شما کمک کند.
  • اگر پس از ترک کلینیک شاهد برآمدگی بر ناحیه درمان شدید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. زیرا ، ممکن است ترکیبات تزریق شده شما را دچار حساسیت کرده باشد.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران تا پایان دوره بهبودی پاسخگوی همه سوالات شما عزیزان خواهند بود.
  • از قرار دادن کمپرس سرد و گرم و ناحیه درمان خود داری کنید زیرا، باعث کاهش تاثیرات ترکیبات تزریق شده خواهد شد.
  • برای شست و شوی ناحیه درمان از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید تا از تحریک و بروز واکنش های حساسیت زا جلوگیری شود.
  • استفاده از وسایل گرما زا مانند سشوار یا اتوی مو را به حداقل برسانید.
  • برای دستیابی به نتایج مد نظر جلسات تعیین شده را کامل کنید شما در طی جلسات درمان شاهد تاثیرات درمان خواهید بود.

کاربرد ها و مزایای مزوتراپی

این پروسه زیبایی و درمانی روشی تزریق است.  محلول انتخاب شده به صورت زیر پوستی به ناحیه درمان منتقل می شود.  ترکیبات و مواد تشکیل دهنده این محلول کاربرد های متفاوتی دارد که بر اساس انتظارات و خواسته های متقاضیان تعیین می شود که عبارتند از :

  • متوقف کردن ریزش مو ها
  • درمان سلولیت
  • از بین بردن توده های چربی انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن
  • درمان لیپوم
  • درمان افتادگی پلک
  • جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط در بخش های مختلف صورت
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست
  • از بین بردن انواع آسیب ها و مشکلات پوستی
  • درمان انواع لک های قهوه ای پوست ناشی از افزایش سن و دوران بارداری
  • درمان اسکار ، جای زخم، جای جوش و آکنه ها
  • بهبود و اصلاح انحنای کانتور بدن و صورت
  • بازسازی و ترمیم پوست
  • درمان منافذ باز پوست
  • درخشندگی و شفافیت پوست و مو
  • استحکام و قوام پوست
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست
  • درمان سیاهی و تیرگی اطراف چشم
  • رفع خستگی و التهاب پوست
  • افزایش ضخامت و کیفیت مو ها
  • رفع خارش و التهاب پوست سر
  • تنظیم PH پوست سر و صورت

مزایا

کوکتل تزریق شده سلول های پوستی لایه اپی درم ، بافت های پیوندی،  سیستم گردش خون،  سیستم عصبی و حسی،  سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار خواهد داد و می تواند راه کار موثری برای درمان انواع ریزش مو و آلوپسی معرفی شود.

 این تکنیک زیبایی و درمانی نتایج مثبت و اثبات شده ای دارد.

مزایای دیگر این فرآیند بهبود جریان خون رسانی است زیرا یکی از ترکیبات این محلول دارو های اتصال دهنده عروق می باشد که کیفیت گردشی خون را افزایش می دهد.

تغذیه بافت ها و سلول های پوستی و فولیکول ها بر عهده این محلول می باشد زیرا،  ترکیبات تزریق شده حاوی انواع ویتامین ها ، آمینو اسید ها و مواد معدنی می باشد.  با این فرآیند می توان از کوچک شدن فولیکول های مو جلوگیری کرد.  بنابراین مو ها کیفیت و ضخامت بهترین خواهند داشت.

 پس از تزریق کوکتل تنظیم ترشح چربی در بدن اتفاق می افتد و باعث تنظیم فعالیت غدد سبوم می شود .

از این فرآیند می توان به عنوان مکملی برای تزریقات استروئیدی و  مراقبت های عمومی بدن استفاده کرد.

 این فرایند را متخصصین زیبایی پس از کاشت مو پیشنهاد می دهند تا درصد موفقیت این عمل افزایش یابد.

 همچنین اگر قبل از کاشت مو برای این تکنیک زیبایی اقدام کنید جریان خون رسانی در پوست بهبود می یابد و در جهت کاهش عوارضی مانند تورم پس از کاشت مو موثر است.

 پس از کاشت مو این فرایند سرعت بهبودی زخم ها و تقویت گرافت ها را نیز افزایش خواهد داد.

همه مراحل تزریق محلول مزوتراپی به صورت سرپایی و حتی بدون نیاز به بیحسی انجام می شود.  بنابراین زیبا جویان نیازی به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت و ریکاوری نخواهند داشت.

در حین تزریق این محصول زیبا جویان هیچ دردی احساس نمی کنند.  زیرا سرعت هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند بسیار ظریف و نازک هستند . در نتیجه میزان عوارض در این روش بسیار نا چیز و محدود خواهد بود .

 یکی از برتری های این روش هزینه مقرون به صرفه نسبت به تاثیرات بی نظیر آن می باشد.

  زیبا جویان پس از بازگشت به خانه نیاز به مراقبت های سخت و ویژه نخواهند داشت.

کاندیدای مناسب مزوتراپی پوست چه کسانی هستند ؟

این تکنیک زیبایی جزء روش هایی است که محدودیت سنی چندانی ندارد و برای خانم ها و آقایان قابل انجام است.  بنابراین این فرآیند  زیبایی برای کسانی که دچار شل شدگی و افتادگی پوست شده‌ اند گزینه مناسبی می باشد.

پس:

  • افرادی که با انواع آسیب های پوستی مانند انواع لک های قهوه ای رنگ، چین و چروک ها و خطوط،  ترک های پوستی و …..  مواجه هستند.
  • کسانی که پوست بسیار خشک یا چرب دارند و قصد دارند که PH و چربی پوست خود را تنظیم کنند.
  • کسانی که با تیرگی و سیاهی اطراف چشم مواجه هستند( می‌توانند با بهبود کیفیت خون رسانی پوست اطراف چشم خود را زیبا و شاداب کنند.)
  • کسانی که در بخش های مختلف صورت خود با توده های چربی مواجه هستند.
  • کسانی که غبغب دارند
  • کسانی که دارای چربی های پایدار موضعی در شکم ران یا بازو هستند ( این چربی ها نسبت به فعالیت های ورزشی و رژیم غذایی مقاومت می باشند بنابراین راهکاری موثر در جهت کاهش سلولیت خواهد بود)

کاندیدای مناسب محسوب  می شوند.

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو چه کسانی هستند ؟

این فرایند زیبایی برای کسانی که به آلوپسی آندروژنیک مواجه هستند پیشنهاد نمی شود اما برای انواع الگو های دیگر ریزش مو انجام می شود.

پس اگر شما به هر کدام از آلوپسی ها مانند  تلوژن افلوویوم ناشی از استرس،  مشکلات ساقه مو ، آلوپسی آره آتا،  کاهش سرعت رشد مو مواجه شدن اید می‌ توانید با کمک این فرآیند تراکم از دست رفته مو های خود را باز گردانید.  همچنین کسانی که مو های ضعیف و شکننده دارند می توانند با این فرآیند کیفیت و ضخامت مو های خود را افزایش دهند.

 با توجه به کاربرد ها و مزایای بی نظیر این فرایند محدودیت‌ هایی نیز برای افراد وجود دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد :

  • افرادی که ریزش موی آن‌ ها به دلیل ابتلا به بیماری های زمینه ای ایجاد شده است.
  • کسانی که به بیماری های عفونی مانند هپاتیت، ایدز و … مبتلا هستند .
  • کسانی که با بیماری های مربوط به سیستم ایمنی دست و پنجه نرم می کنند.
  • کسانی که مجبور ند دارو های شیمیایی یا روش های درمانی مانند پرتو درمانی را انجام دهند.
  • آقایان بالای ۴۰ سال که ریزش مو های آن ها ژنتیکی است.
  • خانم هایی که سن آن ها بالای ۶۰ سال است و با ریزش آندروژنیک مو مواجه هستند.
  • کسانی که به دلیل اختلال در ژنتیک کیفیت و جنس مو های آن ها پایین است.
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را پشت سر می گذارند.

البته فرایند درمانی و زیبایی مزوتراپی برای کسانی که عمل جراحی کاشت مو انجام داده اند پیشنهاد  می شود .  با ترکیبات موجود در کوکتل و  تزریق آن  گرافت ها در ناحیه گیرنده محکم و قوی تر می شوند بنابراین درصد موفقیت کاشت مو افزایش می یابد؛  همچنین زخم های ناشی از این جراحی با سرعت بیشتری بهبود می یابند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه انواع خدمات درمانی برای پوست و مو ابتدا شرایط جسمانی و شدت آسیب ها را بررسی می کنند تا بهترین روش درمانی را ارائه دهند.  پس برای این که بتوانید خدماتی عالی و با کیفیت دریافت کنید با کلینیک تماس بگیرید و برای گرفتن وقت حضوری و مشورت با متخصصین ما اقدام کنید.

عوارض مزوتراپی چیست ؟

این پروسه زیبایی و درمانی یکی از روش های بی خطر و کاملاً ایمن است که برای درمان انواع آسیب های پوستی و متوقف کردن ریزش مو نتایج عالی و بی نظیر به همراه دارد.  در این روش با تزریق محلولی حاوی مواد مغذی و مورد نیاز پوست و مو می توان سلامتی و شادابی را حاصل کرد.

تزریق این محلول با استفاده از سرنگ های بسیار ظریفی انجام می شود که هیچ عارضه خاصی به همراه ندارد.  زیرا نیاز به هیچ برش و بخیه بر سطح پوست نخواهد بود. بنابراین در ناحیه تزریق شاهد زخم ظریفی خواهید بود که ممکن است تا چند روز احساس درد در حین لمس داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

زخم های ایجاد شده در این ناحیه جزء روند طبیعی این پروسه زیبایی خواهد بود و  ممکن است تا چند روز پس از تزریق با کمی سوزش کمی در التهاب و خارش مواجه شوید که نگران کننده نیست و هیچ اثری از آن ها  پس از بهبودی باقی نمی ماند.  این فرایند زیبایی مستلزم تخصص و مهارت بالای پزشک می باشد‌ و گر نه شاهد عوارض نا خوشایند ی مانند آسیب دیدگی بافت ها و عروق خواهید بود که عوارضی از قبیل

  • خونریزی
  • درد شدید
  • کبودی و تورم گسترده و طولانی مدت را به همراه دارد.

 در صورت عدم مهارت پزشک دوره نقاهت طولانی مدتی را نیاز خواهید داشت . برخی افراد پس از تزریق محلول دچار حساسیت می شوند و شاهد برآمدگی در محل تزریق خواهید بود.  در صورت مشاهده این عارضه باید پزشک خود را در جریان قرار دهید تا پزشک در جلسات دیگر تزریق ترکیبات آن را تغییر دهد و یا دوز تزریق کاهش یابد.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشکان حاذق و کار بلد انجام می شود.  متخصصین هر کدام از تکنیک های زیبایی و درمانی را بر اساس شرایط افراد و انتظارات آن ها پیشنهاد می‌ دهند و به انواع روش های درمانی آشنایی و آگاهی کامل دارند.  بنابراین زیبا جویان شاهد عارضه خاصی پس از درمان نخواهند بود و می‌ توانند به صورت تضمینی بهترین نتایج ممکن را در این زمینه حاصل کنند.

 اثرات و نتایج مزوتراپی برای پوست

همان طور که می دانید در این روش هیچ جراحی بر سطح پوست ایجاد نمی شود و ماندگاری آن دارای دوره محدودی خواهد بود. در این روش می توان با درمان و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست،  پوستی جوان و شاداب حاصل کرد.  یکی از معایبی که می توان از این روش معرفی کرد ماندگار نبودن این روش می باشد.

برای این که بتوانید نتایج این فرایند را افزایش دهید باید جلسات آن  را به طور سالیان ادامه دهید.  همچنین با توجه به مراقبت ها از پوست می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید . در حالت کلی مدت ماندگاری این عمل را ۱۲ ماه می توان اعلام کرد البته این فاصله زمانی برای همه متقاضیان متفاوت است.  عواملی که مدت ماندگاری این عمل را تحت تاثیر قرار می دهد به شرح زیر می باشد :

  • عارضه پوستی یکی از عوامل موثر بر ماندگاری خواهد بود . بنابراین هرچه عمق چین و چروک ها و افتادگی پوست بیشتر باشد ماندگاری نتایج کوتاه تر خواهد بود و نیاز به تکرار بیشتر خواهد داشت.
  • مهارت و تخصص پزشک می تواند مدت ماندگاری را تحت تاثیر قرار دهد. متخصصین با انتخاب ترکیبات موثر قطعاً شما را به اهداف تان نزدیک تر می کنند.
  • مراقبت های که شما پس از از این پروسه زیبایی انجام می دهید در افزایش مدت ماندگاری به شما کمک می کند.
  • نوع پوست و شرایط سنی بر مدت ماندگاری تاثیر گذار است و قطعاً کسانی که دارای پوستی جوان تر هستند به  کلاژن سازی در پوست آن ها سریع تر و بهتر خواهد بود در نتیجه نتایج بهتر با ماندگاری بیشتری حاصل می کنند.

اثرات و نتایج مزوتراپی مو

در حدود ۹۰ درصد از زیبا جویان پس از ۴ جلسه شرکت در جلسات درمان می توانند شاهد متوقف شدن ریزش مو  های خود باشند.  زیبا جویان در طی جلسه سوم شاهد کاهش ترشح چربی اضافه در پوست سر خود خواهند بود.  بنابراین نیاز به شست و شوی زیاد مو نخواهند  داشت.

پس از انجام این پروسه درمانی در طی سه ماه زیبا جویان شاهد رویش مجدد مو های خود خواهند بود.  معمولاً این فرآیند برای کسانی که جوان تر هستند پاسخ بهتری می دهد و باعث ضخامت و کیفیت تار های مو خواهد شد.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-مزوتراپی

تعداد جلسات مزوتراپی چقدر است ؟

تعداد جلسات و روند درمانی زیبا جویان دقیقاً به شرایط آن ها و انتظاراتشان بستگی دارد.  معمولاً این تکنیک زیبایی برای زیبایی پوست و مو در طی ۸ تا ۱۵ جلسه انجام می شود.  مثلاً متخصصین ممکن است برای جوان سازی پوست جلسات را یک هفته یک بار انجام دهند و به مرور زمان فاصله بین جلسات افزایش می یابد.

زمانی که برای تزریق محلول برای کیفیت پوست و مو در نظر گرفته می شود در حدود ۳۰ دقیقه خواهد بود . سپس زیبا جویان می‌ تواند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند.  البته ، برای ماندگار کردن نتایج  بهتر است که این جلسات را به طور سالیانه ادامه دهند.

« سوالات رایج زیبا جویان در مورد مزوتراپی »

آیا مزوتراپی روشی ایمن است ؟

امنیت و کیفیت این روش به برند و مارک محصولی که برای شما تزریق می شود بستگی دارد.  در کلینیک های معتبر و تخصصی از برند های با کیفیت استفاده می شود و مراحل تزریق توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام خواهد شد.  بنابراین متخصصین همه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و هیچ آسیبی به بافت های عروقی وارد نخواهد شد.  بنابراین شما بدون نگرانی می توانید بهترین نتایج را از این فرایند حاصل کنید.

ترکیباتی که در این کوکتل وجود دارد با بدن انسان ها کاملا سازگار هستند که یکی از ترکیبات آن هیالورونیک اسید می باشد این ماده به طور طبیعی در پوست و بدن یافت می شود و به دلیل افزایش سن تولید آن کاهش می یابد . بنابراین با تزریق هیالورونیک اسید در لایه مزودرم شما به طور کاملا ایمن و بی خطر می توانید زیبایی پوست و مو های خود را باز گردانید.

آیا این فرآیند را می توان برای هر نوع پوستی انجام داد ؟

این پروسه زیبایی و درمانی با اطمینان کامل روشی بدون درد با عوارض نا چیز و خفیف می باشد.  بنابراین اکثر افراد با هر نوع پوستی می توانند از اثرات آن بهره ببرند.

تفاوت مزوتراپی با لیپوساکشن در چیست ؟

همان طور که می‌دانید این فرآیند جزء روش های کم تهاجمی و غیر جراحی است و راه کاری موثر برای چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن می باشد و امروزه به عنوان جایگزین مناسبی به جای لیپوساکشن خواهند بود.

تکنیک زیبایی لیپوساکشن متخصصین به طور دائمی چربی ها را از شکم ران یا پا ها استخراج می کنند .  در این روش برش کوچکی در در محل تخلیه چربی ایجاد می‌ شود تا با قرار گرفتن کانولا در بافت چربی و نیروی مکش این دستگاه توده چربی تخلیه شود.  بنابراین فرآیند لیپوساکشن روشی نیمه تهاجمی محسوب می شود.

اگر چه این تکنیک نتایجی تقریباً دائمی و طولانی مدت دارد اما به دوره نقاهت شش هفته نیاز خواهد داشت‌ .  همچنین ممکن است با عوارضی مانند

  • آسیب های عصبی
  • آسیب به عروق خونی
  • ایجاد خطوط نا منظم بر سطح پوست
  • سوختگی
  • عفونت مواجه شوید.

 در مقابل تکنیک زیبایی مزوتراپی همانند لیپوساکشن خطرناک و متهاجم نیست؛  بلکه هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نخواهد شد.  در این روش متخصصین برای حذف چربی ها و درمان سلولیت از لسیتین و ایزوپروترنول استفاده می کنند.  لسیتین ترکیبی است که در صفرا وجود دارد و وظیفه حذف چربی های رژیم های غذایی را برعهده دارد.

ایزوپروترنول یک ماده لیپوسیک است که با با به وجود آوردن واکنش های شیمیایی در بدن به تجزیه سلول‌ های چربی می پردازد.  بنابراین شما اگر می خواهید از این تکنیک برای درمان توده های چربی استفاده کنید تقریباً ده جلسه نیاز خواهید داشت.  اگر چه تاکنون مشخص نشده که آیا این روش نتایج قطعی دارد یا خیر!!

نتایج حاصل از این عمل به کلینیک و مهارت پزشکی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد.

چگونه مزوتراپی ریزش مو را درمان می کند ؟

همان طور که می دانید این تکنیک زیبایی علاوه بر جوان سازی پوست راه کار موثری برای متوقف کردن ریزش موی غیر ژنتیکی می باشد .

در این روش با تزریق محلول حاوی دارو های گیاهی،  عصاره گیاهان ، ویتامین ها ، پروتئین ها ، اسیدهای آمینه و …  باعث پر پشتی، کیفیت و ضخامت مو ها خواهد شد.  همچنین یکی از روش های بی نظیر در درمان بیماری های پوست سر معرفی می شود.

اثرات مزوتراپی بر درمان سلولیت چگونه است ؟

این روش به عنوان روشی موثر در آب کردن چربی ها و لیفتینگ پوست معرفی می شود.  زمانی که رسوبات چربی در نواحی مختلف صورت و بدن انباشته می شوند نسبت به رژیم های غذایی و فعالیت های ورزشی مقاوم تر خواهند بود در نتیجه با استفاده از آنزیم های این محلول چربی ها تجزیه شده و باعث لیفتینگ و کشیدگی پوست خواهد شد.

زیرا،  پس از تزریق این آنزیم ها دیواره سلول های چربی تخریب می شود و با شکستن پیوند بین چربی ها توسط سیستم لنفاوی بدن دفع خواهند شد.  البته نمی‌توان این فرآیند را راه کاری قطعی برای درمان سلولیت معرفی کرد و نیازمند تحقیقات و آزمایش های بیشتری می باشد.

این پروسه درمانی و زیبایی چگونه در کاهش لک های پوستی به ما کمک می کند ؟

برخی از ترکیبات این محلول باعث کنترل تولید رنگدانه های پوست توسط ملانوسیت‌ ها خواهد شد . بنابراین در کاهش انواع لک های پوستی موثر می باشد.  این ترکیب می تواند به شکل موثری انواع لک های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی،  افزایش سن و  ملاسما را مورد درمان قرار دهد.

همچنین راه کار زیبایی در جهت از بین بردن علائم ناشی از آکنه ها و زخم ها مخصوصا  سوراخ سوراخ شدن پوست موثر است.  زیرا هیالورونیک اسید موجود در این ترکیب باعث حجم دهی پوست خواهد شد و آنتی اکسیدان های موجود در آن باعث کاهش التهاب و  التیام بخش پوست می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

مدل مو و مزوتراپی

مزوتراپی مو درمان مراقبت ها و هزینه ها

 بهترین مارک داروی مزوتراپی مو چیست؟

نتیجه گیری :

مزوتراپی یکی از درمان های کم تهاجم و غیر جراحی برای جوان سازی پوست می باشد که هدف از انجام این عمل درمان انواع آسیب های پوستی بر سطح  پوست صورت و بدن می باشد.  این فرآیند برای جوان سازی پوست صورت،  گردن و حتی زیر چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین راه کار موثری برای درمان ریزش مو ها کم پشتی و چاقی موضعی خواهد بود.

در این تکنیک زیبایی محلولی مخصوص حاوی انواع ویتامین ها ، پروتئین ها،  اسیدهای آمینه ، هیالورونیک اسید و ….  مستقیماً به لایه میانی پوست تزریق می شود و بر اساس این تزریق فرایند کلاژن سازی و الاستین افزایش پیدا می‌ کند . و همراه با متابولیسم پوست تاثیراتی عالی به همراه دارد نتایج نهایی این فرایند در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است.

زیبا جویان می توانند در یک دوره درمانی پس از تزریق،  پوستی درخشنده و شفاف یا مو های ضخیم و پر پشت  را حاصل کنند.  زمانی که عوامل محیطی مانند  استرس و انواع مشکلات زیبایی و جوانی کیفیت پوست و مو را کاهش می دهد  می‌ توانید با این فرایند جوانی و شادابی خود را حفظ کنید . اگر چه این فرایند در طی چند جلسه انجام می‌ شود اما هزینه نسبتا مناسبی دارد و شما می توانید نتایجی عالی حاصل کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو توسط بهترین متخصصین کشور و با استفاده از بهترین دستگاه ها و تجهیزات انجام می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک زیبایی با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/sw5p

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/XVEDrul8

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.