دوام لیفت با نخ واقعاً چقدر است ؟

دوام لیفت با نخ واقعاً چقدر است ؟

دوام لیفت با نخ واقعاً چقدر است ؟

روش های جدید و پیشرفته جوان سازی پوست اگر چه این نمی توانند روند پیری و گذر عمر را متوقف کنند اما می توانند در کند کردن سرعت پیری تاثیر گذار باشد.

 لیفت با نخ یکی از روش های محبوب و نسبتاً ماندگار است که با هدف بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند با از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطحی پوست علائم پیری را از چهره محو کند.

در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم در مورد این تکنیک زیبایی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم و عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری آن را بیان کنیم. پس اگر دوست دارید اطلاعات در این زمینه حاصل کنید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت با نخ چیست ؟

در طی چند سال گذشته تنها روش برای جوان سازی و درمان افتادگی و شل شدگی پوست لیفت با جراحی مورد استفاده قرار می گرفت. با توجه به خطرات پس از جراحی و دوره نقاهت طولانی مدت روش های غیر جراحی ابداع شد.

البته، برخی از روش های جوان سازی قدمت طولانی دارند اما به مرور زمان گسترش و ارتقا یافته اند.  همچنین نمی‌ توانند نتایج دائمی جراحی را حاصل کنند.

به هر حال اکثر افراد تنها راه جوان سازی را تیغ جراحی می دانستند.  این جراحی در کنار نتایج دائمی هزینه بالایی را به همراه داشت.  بنابراین به دلیل ترس از عمل جراحی و همچنین هزینه گزاف آن کمتر کسی برای جوان سازی پوست اقدام می کرد.

امروزه روش های مدرن و کم تهاجمی مانند لیفت با نخ جایگزین مناسبی برای جراحی شده است.  در این روش با کمک نخ های بخیه و قابل جذب  پوست کشیده ، جوان و سفت خواهد شد.

این نخ ها به صورت موقتی می توانند علائم پیری را از چهره برطرف کنند همچنین نتایج حاصل از آن کمتر از عمل جراحی نمی باشد . از تاثیرات فوق العاده این تکنیک می توان به دو مورد بسیار مهم اشاره کرد که شامل :

  • لیفتینگ و سفت کردن پوست

در این تکنیک زیبایی و غیر جراحی متخصصین بدون نیاز به تیغ جراحی و ایجاد هیچ برشی بر سطح پوست جوانی و شادابی را به چهره هدیه می دهند.  یکی از تغییراتی که در پوست ایجاد می‌ شود کشیدن و سفتی آن خواهد بود.

در واقع متخصصین در این روش به جای بریدن و برداشتن پوست اضافه با استفاده از نخ های بخیه،  پوست را سفت و محکم خواهند کرد تا افتادگی پوست بر طرف شود.  پس بدون نیاز به تحمل درد و دردسر های جراحی می توان پوستی جوان و زیبا داشت.

  • تحریک به کلاژن سازی

نکته جالب در مورد استفاده از نخ های بخیه در زیر پوست این است که در کنار جوان شدن پوست فرایند پیری کند تر خواهد شد.

نخ های بخیه با تحریک و ترمیم پوست در ناحیه درمان پوست را وادار به تولید کلاژن بیشتر خواهند کرد که ما را به اهداف مان نزدیک تر می کند . کلاژن نوعی پروتئین پوستی است که مهم ترین عامل جوانی و استحکام پوست می باشد.

همچنین در ترمیم زخم ها،  حجیم شدن پوست و سر زندگی آن تاثیر گذار است.  هر چه سن ما بالا تر برود تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد و در حدود ۸۰ درصد از ضخامت پوست در سن ۷۰ سالگی کاهش خواهد یافت.  با کاهش ضخامت و قدرت پوست علائم پیری نمایان می شود.

زیرا قدرت آن برای نگه داشتن بافت ها و ساختار های زیرین کمتر می شود.‌ بنابراین نمی تواند با جاذبه زمین مقابله کند و پوست به سمت پایین کشیده خواهد شد.  با افزایش تحریک کلاژن سازی در این تکنیک زیبایی افتادگی و شل شدگی پوست اتفاق نمی افتد و روند پیری پوست به تعویق خواهد افتاد.

  به طور کلی می توان گفت لیفت با نخ یکی از روش های جوان سازی پیشرفته و ادامه دار می باشد.  متقاضیان با انجام این تکنیک زیبایی و افزایش کلاژن سازی به تدریج سفتی و حجم پوست خود را افزایش می دهند تا زمانی که نخ های بخیه در زیر پوست قرار دارند ترمیم بدن به طور مداوم فعال می باشد.

زیرا بدن می خواهد به دلیل حضور نخ های  بخیه به ترمیم پوست بپردازد و نخ های بخیه را از بین ببرد.

بدن انسان ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر هر جسم خارجی که به بدن وارد می شود واکنش نشان دهد.

بنابراین پس از جای گذاری نخ های بخیه در زیر پوست این فعل و انفعالات اتفاق می افتد البته شما پس از جایگذاری نخ ها احساس ناراحتی و درد نخواهید داشت بلکه احساس کشیدگی و سفت شدن پوست را تجربه می‌ کنید.

برای انجام فرایند لیفتینگ پوست با نخ از نخ های مختلفی استفاده می شود که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم.

انواع لیفت با نخ

در این تکنیک زیبایی و جوان سازی متخصصین از نخ های متفاوتی از نخ ها مانند داربست در زیر پوست استفاده می کنند.‌

میزان ضخامت این نخ ها  به اندازه یک تار مو است این نخ ها ممکن است از فلزات گران قیمت مانند طلا ، پلاتینیوم یا فیبر های سنتتیک مانند پلی استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمر های مصنوعی با سایر مواد باشد.  متخصصین برای انجام لیفت پوست با نخ از سه نوع نخ استفاده می کنند که عبارتند از :

  • نخ های جذبی

این نوع نخ به مرور زمان در بدن جذب می شود و خاصیت تجزیه و زیستی سازگار با بدن خواهد داشت.  بدن نسبت به این نخ ها واکنشی نشان می دهد و سلول های پوستی در کناره نخ ها محکم و سفت خواهد شد.  به همین دلیل پس از جذب نخ ها  تاثیرات آن ها تقریباً ماندگار و قابل مشاهده خواهد بود.

  • نخ های غیر قابل جذب

نخ هایی که از جنس طلا یا برخی از پلیمر های سینتیک ساخته شده باشند در این گروه قرار دارند. این نخ ها تا پایان عمر در زیر پوست باقی می مانند و  برای مشکلات حاد و جدی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد مثلاً برای لیفتینگ خیلی قوی پوست گردن این نوع نخ کاربرد دارد.

  • نخ های ترکیبی

نخ های ترکیبی به گونه ای هستند که بخش از آن‌ ها می‌ توانند در پوست جذب شوند و بخش دیگر به شکل تکه های ریزی در زیر پوست  باقی خواهند ماند . از معروف ترین این نخ ها می توان به نخ های سیلوئیت اینستا لیفت (Silhouette instalift) اشاره کرد.

این نخ ها در پوست جذب می شوند اما در طول آن ها بخش های مخروطی شکلی قرار دارند که قابل جذب در پوست نمی باشند و برای همیشه در زیر پوست باقی می مانند.

این مخروط ها بسیار کوچک هستند و بیرون از پوست به هیچ وجه دیده نمی شود.  حتی با گذشت زمان در زیر پوست احساس نخواهد شد.  این نوع نخ ها پس از جای گذاری به سختی تکان می خورند.

لیفت با نخ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت با نخ

مراحل انجام لیفت با نخ

قبل از این که شما بخواهید برای جوان سازی پوست از نخ استفاده کنید در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک اطلاعات دقیقی حاصل کنید. زیرا این تکنیک بسیار حساس است و باید توسط افراد کار بلد و متخصص انجام شود.

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از معتبر ترین کلینیک ها برای ارائه انواع خدمات زیبایی می باشد . در این کلینیک تکنیک زیبایی لیفت با نخ توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود و  زیبا جویان عزیز می‌ توانند بدون نگرانی مراحل انجام این فرآیند را سپری کنند.

پس از حضور شما در کلینیک،  متخصصین به بررسی مشکلات پوستی شما می پردازند علت افتادگی و شل شدگی پوست شما تعیین می شود.

همچنین نسبت به شرایط شما و ناحیه درمان نوع نخ انتخاب خواهد شد.  متخصصین در جلسه مشاوره محل دقیق عبور نخ ها را تعیین می‌ کنند . در این روش هیچ آسیبی به بافت ها و لایه های پوستی وارد نمی شود.

سوزن هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند بسیار ظریف هستند و حتی جای زخم خاصی بر سطح پوست ایجاد نمی کنند.  پس از جای گذاری این نخ ها برای تثبیت و کشیدگی آن ها،  پوست سفت و کشیده خواهد شد و سر آن گره می خورد.

نخ  هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد بسیار ظریف هستند و بر سطح پوست پس از جایگذاری قابل مشاهده نخواهند بود.

دوام  نخ ها  بر اساس نوع آن ها  ۲ تا ۵ سال ماندگار می باشند.  جای گذاری نخ های جذبی  بر اساس ناحیه درمان ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. متقاضیان پس از پایان این روش زیبایی می توانند کلینیک را ترک کنند و در صورت نیاز ۳ تا ۵  در منزل به استراحت می پردازند.

کاربرد و مزایای لیفت با نخ

  • جوان سازی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست صورت و گردن
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست
  • بازسازی و اصلاح فرم بینی
  • درمان افتادگی گوشه لب ها، دم ابرو و گوشه چشم
  • زاویه سازی صورت
  • درمان غبغب
  • لیفت سینه و باسن
  • لیفت و کشیدگی گونه ها

مزایا

  • نتایج طبیعی

 یکی از ویژگی‌ های مهم این تکنیک زیبایی نتایج طبیعی و بی نظیر آن می باشد . ممکن است پس از لیفت با جراحی انحنای طبیعی صورت حاصل نشود و برخی از بخش های صورت مانند گونه یا لب ها حجم کمتری پیدا کنند.  در صورتی که هنگامی که از نخ استفاده می شود ویژگی های مهم صورت حفظ خواهد شد.

  نخ ها  می توانند با ظرافت انواع مشکلات پوست و صورت را بر طرف کنند و جلوه ای طبیعی به پوست ببخشند.  پس مهمترین مزایای این تکنیک زیبایی حفظ ویژگی های صورت خواهد بود.

  • ایمنی بالا

 فرایند زیبایی ، جوان سازی و لیفتینگ پوست با نخ  را راحت تر می توان برای بخش های حساس صورت مانند ابرو ها و پلک ها نیز مورد استفاده قرار داد.  مثلاً در جهت درمان افتادگی پلک بسیار مفید است برخلاف سایر روش های لیفت که بخشی از نواحی صورت را درمان نمی کند.

  طی بررسی های تجربی و علمی ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران به این نتیجه رسیده ایم که اگر این تکنیک در محیطی امن و توسط پزشک ماهر انجام شود هیچ خطر و عوارضی برای زیبا جویان نخواهد داشت.

  • ریکاوری سریع

دوره نقاهت در این تکنیک زیبایی بسیار کم است برخلاف عمل جراحی که پس از آن به مراقبت های ویژه و سخت نیاز است متقاضیان می‌ توانند به آرامی فعالیت های روزانه خود را انجام دهند و پس از  ۳ تا ۵ روز می توانند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

  • هیچ اثری از نخ بر پوست مشاهده نمی شود

پس از جایگذاری نخ ها و بهبودی عوارض جانبی پس از جای گذاری آن ها هیچ نشانه‌ ای از نخ های  جایگذاری شده وجود ندارد.‌

نخ ها در زیر لایه عمیق از پوست جایگذاری خواهند شد و با چشم غیر مسلح قابل دیدن نمی باشند. همچنین سوراخ هایی که برای عبور نخ ها ایجاد می‌ شود بسیار ریز هستند و اصلاً دیده نمی شوند.

  • هزینه مناسب

بدون شک هزینه لیفتینگ پوست با نخ،  در مقایسه با عمل جراحی بسیار کمتر است .

زیرا برای عمل جراحی شما نیاز به بیهوشی،  اتاق عمل،  بستری شدن  و تیم کامل جراحی خواهید داشت در صورتی که در این تکنیک زیبایی این موارد را تجربه نمی کنید و این موضوع باعث تفاوت قیمت ها خواهد شد .در کلینیک زیبایی الهیه تهران لیفتینگ پوست با نخ با هزینه های استاندارد و معقول ارائه می شود.

کاندیدای مناسب لیفت با نخ چه کسانی هستند؟

برای لیفتینگ پوست با نخ افراد باید چند مورد از ویژگی های زیر را داشته باشند.

کسانی که برای انجام این تکنیک زیبایی اقدام می‌ کنند باید از نظر سلامتی و فیزیکی بدن در شرایط مناسبی باشند. افراد مبتلا به بیماری های حاد توانایی انجام این تکنیک را نخواهند داشت.

 لیفتینگ پوست با نخ برای از بین بردن نشانه‌ های پیری و افزایش سن انجام می‌ شود و معمولاً در بین افراد رده سنی ۴۰ تا ۶۰ سال محبوبیت بالایی دارد.  لازم است بدانید که این تکنیک برای افراد بالا تر از ۶۰ سال نتایج چندانی ندارد زیرا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

 لیفتینگ پوست با نخ برای کسانی که از صورتی استخوانی برخوردارند به دلیل خاصیت ارتجاعی بالای پوست آن ها،  تاثیرات بهتری خواهد داشت.

از ویژگی های دیگر کاندیدای این تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

افرادی که به دلیل افزایش سن و یا کم کردن وزن با افتادگی و شل شدگی پوست در بخش های مختلف صورت و بدن مواجه شده اند.

 کسانی که در کناره های بینی یا گوشه دهان آن ها چین و چروک های عمیق ایجاد شده است.

 کسانی که خطوط پوستی آن ها عمیق است راه کار های جوان سازی دیگر نتایجی به همراه ندارد.

 کسانی که به دلیل کم کردن وزن و چربی های صورت آن ها جا به جا شده است.

 کسانی که دارای غبغب هستند.

 کسانی که پوست گردن آن ها چروکیده و شل شده است.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات زیبایی و  لیفتینگ پوست شرایط شما عزیزان را مورد بررسی قرار می دهند و نسبت به شرایط پوستی شما بهترین خدمات زیبایی را ارائه خواهند داد.

عوارض و معایب لیفت با نخ چیست ؟

همان طور که در بخش مزایای این تکنیک زیبایی اعلام کردیم نتایج حاصل از لیفت پوست با نخ طبیعی است و این موضوع برای برخی از افراد عیب محسوب می شود.  بنابراین در این روش تغییرات بنیادی و جدی در پوست ایجاد نخواهد شد .

در هنگام لیفت با جراحی عضلات و بافت های زیر جلدی کشیده و سفت خواهند  شد اما  این عمل را در هنگام لیفت با نخ نمی توانیم انجام دهیم و قطعاً ساختار اصلی پوست حفظ می شود و تغییرات بیشتر در انحنای سطحی پوست خواهد بود. بنابراین این تکنیک برای افراد جوان تر  پاسخ بهتری می دهد.

از عوارض رایج لیفت پوست با نخ می‌توان به کمی  تورم،  کشیدگی پوست،  سوزش،  التهاب و کبودی اشاره کرد که در طی پنج تا هفت روز برطرف خواهد شد.

اما اگر شما برای انجام این فرایند به مراکز غیر معتبر مراجعه کنید و اصول بهداشتی به خوبی رعایت نشود همچنین پزشک شما در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد با عوارضی از قبیل

  • نا متقارن شدن ناحیه درمان
  • کبودی و تورم گسترده و طولانی مدت
  • عفونت
  • جا به جایی نخ ها
  • پارگی نخ ها
  • درد شدید
  • حالت تهوع
  • سردرد

 را به همراه خواهد داشت و قطعا متقاضیان نمی توانند نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل کنند.

 پس برای انجام این تکنیک زیبایی به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.  کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از تخصصی ترین کلینیک ها در زمینه انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست می‌ باشد.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز بهترین نتایج را با حداقل عوارض حاصل خواهند کرد.

هزینه لیفت با نخ چقدر است ؟

بدون شک هزینه های لیفتینگ پوست با نخ نسبت به لیفت با جراحی بسیار کمتر خواهد بود زیرا در این عمل نیاز به بی هوشی عمومی،  اتاق عمل،  تیم کامل جراحی و بستری شدن در بیمارستان نمی باشد و شما می توانید با هزینه مناسب به جوانی و شادابی پوست خود دست یابید.  عوامل مختلفی از قبیل

  • میزان افتادگی و شل شدگی پوست
  • ناحیه درمان
  • تعداد نخ های جای گذاری شده
  • نوع نخ
  • مهارت و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت با نخ

مهمترین اقدام قبل از انجام لیفتینگ پوست با نخ انتخاب مراکز معتبر و تخصصی می باشد.  قبل از انجام این فرایند شما باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و در مورد نحوه انجام این تکنیک،  مدت ماندگاری و تاثیرات آن بر پوست اطلاعاتی حاصل کنید.

 متخصصین نیز توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت های قبل و بعد از درمان برای شما ارائه می دهند.  شما می‌ توانید با انجام این مراقبت ها مدت ماندگاری لیفت را افزایش دهید.  همچنین عوارض پس از درمان را به حداقل برسانید.

دو هفته قبل از انجام لیفت از مصرف انواع غذا ها و دارو های رقیق کننده خون مانند زعفران،  ویتامین e ، روغن ماهی،  آسپرین ، پروفن،  دارو های گیاهی،  مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید .

دو هفته قبل از انجام لیفت مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را متوقف کنید.

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا نسبت به دارو ها و مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 چند روز قبل از انجام لیفت از رفتن به سولاریوم،  لیزر کردن پوست ، وکس کردن و اپیلاسیون بپرهیزید.

 هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید همچنین از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

 سعی کنید چند روز قبل از انجام لیفت با نوشیدن مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از لیفت با نخ

پس از انجام فرایند زیبایی لیفتینگ پوست با نخ، از فشار دادن،ماساژ دادن، خاراندن و لمس کردن پوست خودداری کنید.

هنگام استراحت زیر سر خود را با استفاده از دو بالش کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی ایجاد شده را کاهش دهید .

برای کاهش التهاب و قرمزی پوست می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

 پس از انجام فرآیند لیفت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، هوای گرم ، گرد و غبار و باد بپرهیزید و حتما هنگام خارج شدن از خانه،  از  ضد آفتاب استفاده کنید .

تا یک هفته از انجام فعالیت های شدید بدنی،  خم شدن و ورزش کردن بپرهیزید.

 از حرکات زیاد صورت خودداری کنید.

 تا چند روز لباس های راحت و یقه گشاد بپوشید تا هنگام تعویض لباس به ناحیه درمان فشاری وارد نشود.

 با نوشیدن مایعات زیاد تاثیرات درمان را افزایش دهید.

 اگر دارویی برای شما تجویز شده به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.

 در صورت تغییر شکل محل درمان و طولانی شدن عوارض پزشک خود را در جریان قرار دهید.

اثرات و نتایج  :

واقعیت این است که پس از انجام لیفتینگ پوست با نخ در مقایسه با لیفت با جراحی شما عارضه خاصی را تجربه نمی کنید.

عمل جراحی نتایجی دائمی به همراه دارد در صورتی که پس از جایگذاری نخ های  جذبی در زیر پوست یک تا دو سال شما می توانید از نتایج آن بهره مند شوید سپس،  باید برای تمدید مجدد اقدام کنید.  مهم ترین تاثیرات این تکنیک زیبایی جوان سازی پوست و تحریک کلاژن سازی می باشد.

در این روش نخ های جذبی یا نیمه جذبی در زیر پوست قرار می گیرند. نخ های  دائمی به دلیل عوارض نا خوشایند معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند . نخ های جذبی و نیمه جذبی به مرور زمان در پوست جذب خواهند شد و  باعث افزایش تولید رشته ‌های کلاژن می شوند .

کلاژن در سفتی و قوام پوست نقش مهمی ایفا می کند.  کلاژن های پوست ما دائما در حال تخریب و ساخته شدن هستند و دوام همیشگی ندارند.

بنابراین روش های مختلف جوان سازی این فرایند را در بدن تحریک می کنند.  با افزایش و تولید کلاژن های جدید کانتور صورت اصلاح می شود و پوست حجیم تر خواهد شد.

کلاژن سازی در حدود دو سال پایدار است و کم کم با جذب نخ  ها اثرات آن از بین می رود.  تاثیرات لیفتینگ پوست  نسبت به روش های دیگر تهاجم کمتری دارد و امکان تمدید مجدد آن وجود خواهد داشت.

مدت ماندگاری این تکنیک و همه روش های جوان سازی به شرایط متقاضیان بستگی دارد.  هر چه میزان افتادگی و شل شدگی پوست شدید تر باشد قطعاً مدت ماندگاری و تاثیرات درمان کاهش می یابد.

معمولاً افراد بالای ۶۰ سال پس از ۴ تا ۶ ماه تاثیرات درمان را از دست خواهند داد.  پس متخصصین قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی شرایط شخصی و سبک زندگی افراد را مورد بررسی قرار می دهند.

معمولاً روش های غیر جراحی برای افراد جوان که پوستشان قابلیت کلاژن سازی بالایی دارد پیشنهاد می شود و برای افراد بالایی ۶۰ سال لیفت با جراحی گزینه مناسب تری خواهد بود.

دوره نقاهت پس از لیفت با نخ چقدر است ؟

لیفت پوست با نخ  جزء  روش های غیر جراحی است و قطعاً شما به دوره نقاهت طولانی مدت نیاز نخواهید داشت. ممکن است پس از انجام این تکنیک دو تا سه روز با کبودی و تورم مواجه شوید که به مرور زمان کاهش می یابد.

پس از یک هفته هیچ اثری از عوارض پس از آن مشاهده نخواهد شد.

معمولاً توصیه می شود پس از انجام این تکنیک زیبایی ۲ تا ۳ روز استراحت کنید سپس می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

اگر متقاضیان این تکنیک را در مراکز معتبر انجام دهند و اصول مراقبتی را به خوبی انجام دهند می توانند از ماندگاری نسبتا طولانی آن بهره‌ مند شوید. برای دستیابی به نتایج موثر باید دستورالعمل های زیر را اعمال کنید.

 مراجعه به پزشکان متخصص در این زمینه مدت ماندگاری لیفت را افزایش می دهد زیرا این عمل نیاز به مهارت، ظرافت و تخصص بالایی خواهد داشت و فقط یک پزشک ماهر می تواند این نتایج را برای شما حاصل کند.

متخصصینی که در این زمینه تجربه کافی دارند می توانند با تکنیک های مناسب ماندگاری لیفت را افزایش دهند.

 مراقبت هایی که پزشک پس از  لیفت توصیه می کنند نیز بر مدت دوام آن تاثیر گذار است .

یکی از موضوعات مهم برای ادامه دار کردن نتایج لیفت این است که زمانی که احساس کردید که تاثیرات نخ از بین می رود مجدداً برای تمدید اقدام کنید.

این یکی از موضوعاتی است که پزشک در جلسه مشاوره برای افراد توضیح می دهد تا متقاضیان استرس پس از ، از بین رفتن تاثیرات لیفت را نداشته باشند.

پس از انجام لیفت برخی از حرکات مانند فشار دادن ناحیه درمان تاثیرات لیفت را کاهش می دهد چون نخ ها به صورت ظریف و مرتب در زیر پوست قرار گرفته اند و با ایجاد فشار ممکن است سبب جا به جایی و پارگی نخ ها شود.

متخصصین برای افزایش مدت ماندگاری نتایج لیفت برخی از نکات را گوشزد خواهند کرد البته مدت ماندگاری برای همه افراد یکسان نیست و به جنس پوست  و حتی زن یا مرد بودن افراد نیز بستگی دارد.

مهم ترین فاکتور در افزایش دوام فرایند لیفت این است که فرد در هنگام شست و شو با احتیاط و بدون فشار این عمل را انجام دهد.

اگر پس از انجام لیفت با التهاب مواجه شدید بهتر است از کمپرس سرد استفاده کنید. در هنگامی که از این تکنیک زیبایی استفاده میذکنید مایعات زیاد بنوشید و در هنگام خوابیدن به مدت ۲ تا ۳ هفته از بالش های مخصوص استفاده کنید.

در کنار رعایت نکات ارائه شده از انجام فعالیت های سنگین تا یک هفته بپرهیزید.

متخصصین برای کاهش عوارض و بهبودی سریع آن ها پس  از لیفت دارو های مناسبی را تجویز می کنند.

تعداد جلسات لیفت با نخ چقدر است ؟

لیفت پوست با نخ،  پس از حضور شما در جلسه مشاوره و بررسی شرایط شما در طی یک جلسه انجام می شود.  مدت زمان انجام لیفت به ناحیه درمان،  تعداد نخ های جایگذاری شده،  مهارت پزشک و همچنین شرایط پوست بستگی دارد.

معمولاً این تکنیک زیبایی به ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت سپس متقاضیان می توانند دوره نقاهت چند روزه را در منزل سپری کنند.  پس از پایان دوره ماندگاری این فرآیند مجدداً باید برای تمدید  اقدام کنید.

معمولاً متخصصین در جلسه مشاوره توضیح می دهند که تا از بین نرفتن کامل تاثیرات لیفت برای تمدید مجدد اقدام کنید تا مدت ماندگاری و تاثیرات لیفت را افزایش دهید.

تفاوت لیفت با نخ با روش های دیگر :

لیفتینگ پوست با نخ ،  آندولیفت  و هایفوتراپی روش های موثر برای جوان سازی پوست می باشند . هر سه روش به صورت غیر جراحی انجام می‌ شود و هر کدام مزایا و معایبی به همراه دارد و نتایج از حاصل از آن ها تقریباً اندازه عمل جراحی مورد توجه می باشد.

معمولاً متخصصین برای افراد جوانی که پوست آن ها همچنان کلاژن ساز است روش های غیر تهاجمی را پیشنهاد می کنند.

آندولیفت یکی از روش های جوان سازی بدون جراحی ست که با استفاده از فیبر های نوری ویژه و تکنولوژی لیزر انجام می شود . در این روش متخصصین فیبر های نازکی را به زیر پوست انتقال می دهند و با کمک نور لیزر  بافت زیرین پوست را کشیده و سفت خواهند کرد.

این تکنیک زیبایی همانند لیفتینگ پوست با نخ،  پوست را وادار به کلاژن سازی می کند. در صورت تاباندن صحیح لیزر به ناحیه درمان نتایج موثری حاصل می شود.

نتایج حاصل از آندولیفت همانند لیفت پوست با نخ موثر است و حتی عوارض آن کمتر  از این تکنیک خواهد بود.  حتی در برخی افراد نیز مدت ماندگاری آندولیفت نسبت به لیفتینگ پوست با نخ بیشتر می باشد.

در مقایسه هایفوتراپی با لیفتینگ پوست باید گفت که در این روش جوان سازی پوست با استفاده از امواج پر قدرت فرا صوت انجام می شود.  در این روش لایه های عمیق پوست  با آسیب های جزئی و انتخابی خود را به تولید کلاژن سازی تحریک خواهند کرد.

امروزه هایفوتراپی جزء محبوب ترین روش های جوان سازی محسوب می شود و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

از مهم ترین تاثیرات فرایند هایفو می توان کشیدگی لایه SMAS را بیان کرد.  این لایه دقیقا همان لایه است که در عمل جراحی کشیده و سفت می شود.

بنابراین نتایج حاصل از هایفوتراپی دقیقاً مشابه جراحی است.  کسانی که کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی باشند می توانند نتایج بهتری نسبت به لیفتینگ پوست با نخ حاصل کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 بهترین عمل زیبایی بینی در تهران

لیفت صورت با نخ 1

بهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوست و مو

نتیجه گیری :

لیفت پوست با نخ یکی از روش های غیر تهاجمی و جوان سازی است که معمولاً هدف از انجام این تکنیک زیبایی درمان افتادگی و شل شدگی پوست همچنین تحریک پوست برای کلاژن سازی می باشد.

در این روش متخصصین بر اساس ناحیه درمان و جنس پوست از نخ های مختلفی استفاده می کنند.  در حال حاضر مرغوب ترین و بهترین نخ برای جوانسازی پوست نخ های PDO می باشد .

این نخ ها به مرور زمان در بدن جذب می شوند و خاصیت سازگاری و تجزیه پذیری در بدن خواهد داشت.  بدن نسبت به نخ های pdo واکنش کمتری نشان می دهند.

پس از جایگذاری نخ ها در زیر پوست هیچ اثری از آن ها بر سطح پوست مشاهده نمی شود و نتایجی طبیعی به همراه دارد .

مدت ماندگاری لیفتینگ پوست با نخ به عوامل مختلفی از قبیل نوع نخ،  مهارت پزشک،  جنس پوست و میزان مشکلات پوستی بستگی دارد . معمولاً این تکنیک زیبایی برای افراد جوان که پوستشان قابلیت کلاژن سازی دارد پیشنهاد می شود و برای افراد بالای ۶۰ سال لیفت با جراحی پیشنهاد خواهد شد.

با توجه به روش های مختلف جوان سازی پوست  انتخاب آن کار راحتی نیست پس بهتر است که با متخصصین زیبایی در این زمینه مشورت کنید.

برای این که بدانید کدام روش برای شما مناسب تر است پیشنهاد می کنیم با متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت داشته باشید.  در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست ارائه می شود و شما عزیزان می توانید از مهارت و تجربه متخصصین ما بهره مند شوید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/wwqj

لینک آپارات:https://aparat.com/v/DcI0s

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/37k1ww6u

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

زمان استفاده از کرم ترمیم‌کننده بعد از میکرونیدلینگ
درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

زمان استفاده از کرم ترمیم‌کننده بعد از میکرونیدلینگ
درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.