روش های چاق کردن صورت در کلینیک بین المللی الهیه

روش های چاق کردن صورت در کلینیک بین المللی الهیه

روش های چاق کردن صورت در کلینیک بین المللی الهیه

داشتن صورتی چاق و تو پر مشکلاتی از قبیل شلی و افتادگی پوست را می‌ تواند به خوبی بر طرف کند تا چهره ظاهری جوان و شاداب داشته باشد . شاید تا کنون به این موضوع توجه کرده اید که زمانی که در سنین جوانی قرار دارید و به  دلیل وجود  چربی ها در بخش های مختلف صورت مانند گونه ها شادابی چهره به وضوح قابل مشاهده است اما به مرور زمان و با تغییراتی که در بدن رخ می دهد.

همچنین کاهش تولید کلاژن و الاستین به تدریج چربی ها تحلیل رفته و چهره حالت استخوانی و لاغر پیدا می کند . این موضوع تاثیرات نا خوشایند ی در اعتماد به نفس و زیبایی افراد خواهد داشت. چون کم کم چین و چروک‌ ها و خطوط بر سطح پوست نمایان شده و به خوبی می توان علائم پیری را  در چهره مشاهده کرد.

شاید برخی افراد با خوردن غذا های نشاسته دار و یا پر کالری  سعی می‌ کنند که حجم صورت خود را حفظ کنند اما متاسفانه این موضوع باعث می‌ شود که چاقی در همه اندام های بدن رخ دهد و تناسب اندام از دست برود . بنابراین بهتر است به راه حل درمانی و زیبایی موثر فکر  کنید تا بتوانید به طوری کاملا ایمن ، جوانی و شادابی چهره خود را حفظ کنید.

چون صورت های جوان و شاداب دارای حجمی مناسب،  برجستگی های مدور ، پوستی محکم و صاف خواهند داشت و اگر که شما در بخش های مختلف صورت خود با کاهش چربی ها مواجه شده اید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این کلینیک مانند تزریق ژل و چربی بهره‌ مند شوید.

 امروزه این دو تکنیک زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده زیرا به صورت کاملا غیر تهاجمی و به شکل کاملا طبیعی می تواند زیبایی و حجم صورت را باز گرداند . در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را  با این دو تکنیک زیبایی آشنا کنیم و اطلاعاتی در مورد تفاوت این دو  تکنیک در اختیار شما قرار دهیم.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

چاق کردن صورت با تزریق ژل و چربی :

قطعاً یک صورت جوان و جذاب دارای گونه هایی برجسته ، پوستی محکم و زاویه ای  مناسب می باشد که با بالا رفتن سن و کاهش چربی ها صورت حالت شل و افتاده پیدا می‌ کند و برجستگی گونه ها از دست می رود.  بنابراین بخش پایینی صورت بسته می‌ شود و می توانید شاهد چین و چروک ها ناشی از افزایش سن بر چهره باشید.

همچنین در دو طرف صورت  گوشه لب ها به سمت پایین حرکت می کند و چهره حالتی ناراحت و نگران پیدا خواهد کرد . عوامل مختلفی مانند افزایش سن،  باعث پیر شدن پوست می شود و با کاهش حجم چربی ها شادابی آن از دست خواهد رفت.  عواملی به غیر از افزایش سن مانند

 ژنتیک ،  روند‌ طبیعی پیر شدن پوست،  آفتاب سوختگی ، عوامل محیطی،  استعمال دخانیات،  اختلالات هورمونی ، بیماری ها،  مصرف برخی از دارو ها ، نوسانات وزنی و …. باعث تحلیل رفتن چربی ها خواهد شد و در بخش هایی از صورت مانند گونه ها ، لب ها،  زیر چشم ، بالای لب  و … چربی ها تحلیل می رود .

خوشبختانه امروزه می توان با روش‌ های مدرن و کاملاً سریع مجدداً حجم از دست رفته صورت را باز گرداند تا چهره حالتی شاداب و جذاب پیدا کند . در ادامه توضیحاتی در مورد تزریق ژل و چربی برای شما ارائه می دهیم.

چاق کردن صورت با تزریق ژل :

تزریق ژل می تواند به شکل مطلوبی حجم از دست رفته بخش های مختلف صورت را مجدداً باز گرداند تا چهره به فرم طبیعی خود را حاصل کند.  بخش هایی از صورت که  می توان تزریق ژل را انجام داد شامل

  • خطوط خنده
  • گونه ها
  • گودی زیر چشم
  • چین و چروک های اطراف دهان و لب ها
  • بینی
  • چانه

می باشد.  مهم ترین عنصر که در اکثر ژل های تزریقی وجود دارد ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید می باشد که این ماده با جذب مولکول های آب به سمت خود باعث برجستگی ، چاقی و شادابی صورت خواهد شد. هیالورونیک اسید پس از تزریق می تواند حجم از دست رفته این بخش ها را حاصل کند و چین و چروک های سطحی پوست را از بین ببرد و دیگر نیاز به مصرف مواد غذایی برای چاق کردن صورت نمی باشد.

نحوه چاق کردن صورت با تزریق ژل

افزایش حجم بخش های مختلف صورت با تزریق ژل روشی موثر،  سریع و ساده است که در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  ژل انتخاب‌ شده پس از بی حسی پوست در بافت زیر پوست تزریق می شود  و  فرم صورت به شکل قبل باز گردد .

تزریق ژل به صورت سر پایی و بدون درد انجام می شود این فرایند زیبایی روشی سر پایی است و پس از پایان جلسه تزریق می توان کلینیک را ترک کرد و به فعالیت‌ های روزانه ادامه داد. البته شما باید قبل از تزریق ژل با پزشک در مورد میزان تزریق ژل و برند آن گفت و گو کنید  و هر سوالی در این زمینه در ذهن دارید بدون تعارف از پزشک بپرسید.

اثرات و نتایج :

یکی از مسائل قابل توجه در مورد تزریق ژل این است که نتایج پس از تزریق بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود و ممکن است در  محلی که تزریق ژل انجام می شود با کمی تورم و کبودی همراه باشد .

به طور کلی نتایج حاصل از تزریق موقتی است و در طی ۹ تا ۱۸ ماه تاثیرات آن ماندگار خواهد بود و پس از پایان این دوره می‌ توان برای تزریق مجدد ژل و حفظ نتایج اقدام کرد.  به دلیل نتایج ماندگار و تاثیرات طبیعی تزریق چربی قصد داریم ادامه مطلب توضیحات بیشتری در مورد چاق کردن صورت با تزریق چربی برای شما ارائه دهیم.

 چاق کردن صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه- چاق کردن صورت

چاق کردن صورت با تزریق چربی

برای تزریق چربی به صورت و باز یابی شادابی و جوانی افزایش حجم بخش های مختلف آن از چربی های بخش های مختلف بدن استفاده می شود. تزریق چربی در صورت تاثیرات طبیعی و ماندگار دارد و می‌ تواند تا سال ها پوست شما را جوان و شاداب نگه دارد و همواره سبب درخشندگی و شفافیت پوست خواهد شد .

با این روش چربی های از دست رفته در بخش‌ های گیجگاهی نیز باز یابی خواهد شد.  افتادگی پلک ها و  پوست افتاده گونه ها مجدداً سفت و محکم می شود و فرم چانه مطلوب خواهد شد. و زاویه مناسب در چهره ایجاد خواهد کرد .

چربی های مورد نیاز از بخش های مختلف بدن مانند شکم پهلو یا باسن استخراج می شوند و پس  از خالص سازی به نواحی مورد نظر تزریق خواهد شد . همه مراحل تزریق چربی به صورت سر پایی و بی حسی موضعی انجام می شود بنابراین دیگر نیاز به بستری شدن در بیمارستان ،  برش و پانسمان بر سطح پوست نمی باشد.

مراحل چاق کردن صورت با تزریق چربی :

مراحل تزریق چربی با تزریق  ژل کاملا متفاوت می باشد.  در این روش هیچ ماده مصنوعی به بدن وارد نخواهد شد و فیلر های تزریقی از سلول ‌های چربی بخش های مختلف بدن  تهیه می شود.  در این روش میزان تهاجم نسبت به تزریق ژل کمی بیشتر است زیرا تخلیه چربی ها  با دستگاه های لیپوماتیک یا لیپوساکشن انجام می شود.  متخصصین پس از بررسی شرایط جسمانی افراد مراحل تزریق چربی را آغاز می کنند .

در مرحله اول با همفکری شما ناحیه تخلیه انتخاب می شود و  پس از بیحسی این ناحیه برش ظریفی به اندازه ۲ تا ۳ میلی متر انجام می‌ شود تا کانولا ی  دستگاه لیپوساکشن در بافت چربی قرار گیرد . کانولا با حرکات ارتعاشی و ایجاد حرارت چربی های این ناحیه را خورد کرده و با نیروی مکشی دستگاه از بدن تخلیه می شود.

 در مرحله بعد چربی های تخلیه شده در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می گیرد.  این دستگاه با حرکات چرخشی و گریز از مرکز سلول های چربی را از ترکیبات دیگر جدا خواهد کرد . پس از آماده سازی سلول های چربی ناحیه مورد نظر بی حس می شود و چربی ها با استفاده از سرنگ های مخصوصی به محل مورد نظر تزریق خواهد شد.

 متخصصین با ماساژ های آرام و اصولی چربی ها را در زیر پوست پخش می کنند و سلول های چربی به صورت شبکه ای منظم در زیر پوست قرار می گیرد.  پس از پایان مراحل تزریق چربی به صورت،  متقاضیان می‌ توانند کلینیک را ترک کنند و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل سپری کنند.  این فرایند در حدود یک تا دو ساعت طول می کشد که البته به میزان تخلیه چربی و تزریق آن نیز  بستگی دارد.

مزایا و کاربرد های تزریق چربی به صورت :

  • چاق کردن صورت
  • زاویه سازی صورت
  • از بین بردن چین و چروک های ایجاد شده در اطراف دهان و زیر بینی
  • افزایش حجم لب ها
  • برجسته سازی گونه ها و چانه
  • درمان فرو رفتگی های زیر چشم و  شقیقه ها
  • از بین بردن فرورفتگی های ناشی از جوش ها و اکنه ها و زخم های ایجاد شده بر سطح پوست
  • درمان افتادگی و شلی پوست در سنین بالا
  • جوان سازی پوست

برای تزریق چربی به صورت حتما باید با متخصصین با تجربه و حرفه ای مشورت داشته باشید تا پس از بررسی شرایط شما تزریق چربی انجام شود.  در صورت عدم مساعد بودن شرایط متخصصین راه کار های درمانی دیگر را پیشنهاد می کنند.  در بخش های دیگر مطلب  شما را با کاندیدای مناسب تزریق چربی آشنا خواهیم کرد.

مزایای چاق کردن صورت با تزریق چربی :

با استفاده از تزریق چربی همه افراد می توانند  چین و چروک ها و افتادگی پوست خود را به شکل مطلوبی برطرف کنند.  این فرایند زیبایی مزایای قابل توجهی به دنبال دارد که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشد.

  • بهبود یافتن بافت پوست
  • درمان و  از بین بردن منافذ باز پوست
  • از بین رفتن زخم ها و فرورفتگی های سطح پوست
  • نتایج طبیعی و طولانی مدت
  • نیاز نداشتن به تکرار مجدد
  • انجام تزریق چربی در طی یک جلسه
  • هزینه مناسب نسبت به نتایج و مزایای بی نظیر
  • برطرف کردن لک ها ی پوستی
  • زیبا سازی فرم صورت بدون نیاز به تزریق ماده خارجی به بدن
  • مورد استفاده برای بخش های مختلف بدن
  • به دست آوردن نتایج عالی،  طبیعی و زیبا

 باتوجه به استخراج چربی ها از بدن خود شخص افراد می توانند نتایجی طبیعی و ماندگار حاصل کنند و پس تزریق سلول های چربی به بافت های دیگر بدن متصل می شود و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد و قطعا نتایجی طبیعی به دنبال خواهد داشت.

بهترین کاندیدای چاق کردن صورت با تزریق چربی چه کسانی هستند ؟

تزریق چربی یکی از موثرترین روش ها برای بازگرداندن حجم از دست رفته چربی های صورت می باشد بنابراین برای کسانی که به مرور زمان و افزایش سن چربی های بخش های مختلف صورت آن ها مانند گونه ها،  پیشانی،  چانه  و….تحلیل رفته است می توانند با تزریق چربی مجدداً جوانی و شادابی را به چهره خود بازگردانند.

 افرادی که به دلیل کاهش وزن و نوسانات وزنی و یا پیگیری از رژیم های غذایی چربی های صورت خود را از دست داده اند و از شرایط ایجاد شده رضایت ندارند  می توانند با این تکنیک زیبایی مجدداً زیبایی را به چهره خود باز گردانند.

 این روش،  راه کار موثری برای تخلیه چربی از بخش های پر حجم مانند شکم و پهلو می باشد و با این عمل می توان یک تیر دو نشان زد یعنی همزمان با برداشتن چربی ها و ایجاد تناسب اندام می توان زیبایی چهره را افزایش داد.

 افرادی که به طور ژنتیکی صورت لاغر و گونه های کوچکی دارند می توانند با تزریق چربی فرم صورت خود را به مدل دلخواه تبدیل کنند.

 کسانی که پوست صورت آن ها شل و افتاده شده است و علائم پیری در بخش های مختلف صورت نمایان شده می توانند با تزریق چربی نتایج مطلوبی حاصل کنند.

 افرادی که با گودی زیر چشم و  فرو رفتگی در ناحیه شقیقه ها مواجه هستند تزریق چربی یکی از کار بردی ترین روش ها برای رفع این مشکلات خواهد بود.

 کسانی که از لاغری شدید رنج می برند و بدنشان قابلیت تخلیه چربی را ندارد باید به جای تزریق چربی از ژل های مصنوعی استفاده کنند .

 به طور کلی کسانی که قصد دارند زیبایی و جوانی چهره خود را با تزریق چربی حاصل کنند باید از نظر سلامتی در شرایط مساعدی باشند و بدن  آن ها درگیر بیماری خاصی از قبیل بیماری‌ های خود ایمنی،  سیستم انعقادی خون،  بیماری های عفونی و ویروسی و … نباشند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات زیبایی و درمانی تزریق ژل یا چربی ابتدا شرایط بدنی متقاضیان را می سنجند و در صورت مساعد بودن شرایط بهترین گزینه را پیشنهاد خواهند داد.

معایب و عوارض چاق کردن صورت با تزریق چربی :

تزریق چربی نیز همانند هر روش زیبایی و درمانی با معایبی همراه است و شما پس از تزریق عوارض جانبی را تجربه می کنید.  البته اگر این فرایند توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام شود قطعاً شما تا ۹۰ درصد می توانید عوارض آن را کاهش دهید و نتایج موثری در این زمینه حاصل کنید . برای درک بهتر شما در ادامه مطلب به چند مورد از عیب های تزریق چربی می پردازیم.

تزریق چربی روشی تقریبا نیمه تهاجمی است و پس از پایان با کمی کبودی  و تورم مواجه خواهید شد بنابراین به دوره نقاهت کوتاه مدتی نیاز خواهید داشت.

 برخی افراد ممکن است پس از تزریق چربی با واکنش های آلرژیک مواجه شوند و امکان آسیب زدن به بافت های اصلی بدن توسط افراد آماتور و غیر حرفه‌ای وجود دارد. همچنین با انتخاب پزشک غیر حرفه ای ممکن است جای زخم بر پوست باقی بماند . در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی در حین  تزریق چربی،  عفونت های پس از تزریق ایجاد خواهد شد.

 هماتوم یا سرما از معایب دیگر است که در صورت ایجاد این عارضه قابل درمان می باشد .

افرادی که با سوخت و ساز بالا مواجه هستند ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند.  هیچ‌ یک از عوارض درمانی و زیبایی بدون عوارض نیست بنابراین شما باید نسبت به این موضوع درک  واقع بینانه ای داشته باشید و از تجربه و مهارت به پزشکان حرفه‌ ای و کار بلد بهره‌ مند شوید.

به هیچ عنوان به دلیل پرداخت هزینه کمتر به مکان های غیر تخصصی مراجعه نکنید چون ممکن است که تجهیزاتی که برای تخلیه و  تزریق چربی مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد و با کیفیت نباشد و قطعاً سلامتی شما را به خطر می اندازد .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین کار بلد و  حرفه ای انجام می‌ شود.  در این کلینیک انواع خدمات زیبایی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه خواهد شد و میزان  عوارض در این کلینیک به حداقل رسیده است.

هزینه چاق کردن صورت با تزریق چربی چقدر است ؟

متاسفانه امروزه نمی توان به دلیل نوسانات قیمت  دارو ها و تجهیزات پزشکی قیمتی مشخص برای تزریق چربی به صورت اعلام کرد به غیر از این موضوع  عوامل مختلفی از قبیل

  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • میزان تخلیه و تزریق چربی
  • دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده
  • مدت زمان انجام تزریق
  • ناحیه تزریق

 باعث تفاوت قیمت ها برای همه افراد خواهد بود . با توجه به موارد بیان شده شما نباید انتظار داشته باشید این تکنیک زیبایی را با هزینه بسیار کم انجام دهید در مکان هایی که این هزینه ها با قیمت پایین ارائه می شود حتماً دلایل خاصی وجود دارد ممکن است تجهیزاتی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد و با کیفیت نباشد و قیمت پایینی داشته باشد  همچنین یا پزشکی که برای شما تزریق چربی را انجام می دهد تجربه و مهارت کافی ندارد.  بنابراین شما نباید به دلیل پرداخت هزینه کمتر سلامتی خود را به خطر بیندازید .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تخفیفات ویژه ای  برای زیبا جویان عزیز محاسبه می‌ شود  پس اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در کلینیک زیبایی کامل رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از چاق کردن صورت با تزریق چربی

پس از حضور شما در جلسه مشاوره متخصصین توضیحاتی در مورد اعمال مراقبت ها قبل  از تزریق چربی ارائه خواهند داد . برای کسب نتایج مطلوب و رضایت بخش باید این توصیه‌ ها را جدی بگیرید.

مهم نیست که فرآیند تزریق برای کدام بخش از صورت انجام می شود مهم این است که شما چند روز قبل از تزریق با مصرف مایعات زیاد پوست و بدن خود را به خوبی هیدراته کنید.  آب رسانی پوست و هیدراته شدن بدن قبل از  تزریق  تاثیرات درمان افزایش خواهد داد.

 مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان ۲ تا ۴ هفته قبل از تزریق توصیه نمی شود تا بتوان عوارض پس از تزریق را به حداقل برساند. اگر مجبور ید  دارو های ضد التهابی یا آسپرین مصرف کنید باید به پزشک اطلاع دهید زیرا مصرف این دارو ها چند روز قبل از تزریق چربی توصیه نمی شود چون میزان خون رسانی در بدن را افزایش داده و ممکن است در حین تزریق چربی شرایط برای پزشک سخت شود.

متخصصین توصیه می کنند برنامه های خود را طوری منظم کنید که تا چند روز پس از تزریق چربی در منزل به استراحت بپردازید تا بتوانید سریع تر بهبودی کامل دست یابید.

از یکی از اعضای خانواده بخواهید شما را تا بیمارستان همراهی کند و شب پس از تزریق مواظب شما باشد.

 شاید شرایطی که در بیمارستان برای شما پیش می آید چندان خوشایند نباشد مثلاً زمانی که برای شما در نظر گرفته شده است طولانی شود پس بهتر است که استرس خود را کنترل کنید و آرامش خود را حفظ کنید.

همان طور که گفته شد تزریق چربی جزء روش های سر پایی است  و مراحل آن با بی حسی موضعی سپری می شود . در برخی مواقع به دلیل شدت بالای تخلیه چربی  با صلاحدید پزشک فرایند بی هوشی انجام می شود پس شما باید آمادگی هر گونه شرایطی را داشته باشید.

حتی در برخی مواقع متخصصین همراه با تزریق چربی برخی از روش های زیبایی دیگر را برای اثر بخشی بهتر انجام می دهند .

هنگام مراجعه به کلینیک هیچگونه آرایشی نداشته باشید و صورت خود را از هر نوع آلودگی پاک سازی کنید.

 چند روز قبل از تزریق چربی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید .

مراقبت های پس از چاق کردن صورت با تزریق چربی :

پس از تزریق چربی از ماساژ دادن،  فشار دادن و خاراندن ناحیه تزریق بپرهیزید.

 پوست خود را تمیز نگه دارید و تا مدتی از آرایش کردن بپرهیزید .

برای کاهش تورم و کبودی در ناحیه صورت زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید .

تا چند روز از خم شدن و  انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.

تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به ناحیه صورت فشاری وارد نشود.

 هنگام استراحت طاق باز بخوابید از خوابیدن به روی صورت خودداری کنید.

 دارو های تجویز شده را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید .

برای کاهش تورم و کبودی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید .

تا سه روز از رفتن به حمام خودداری کنید و از  ماندن طولانی مدت در حمام بپرهیزید.

اثرات و نتایج :

زمانی برای انجام فرآیند تزریق چربی برای چاق کردن صورت اقدام  می شود که چین و چروک ها بر سطح پوست نمایان است و نمی توان با استفاده از راه کار های کلینیکی دیگر این مشکلات را برطرف کرد . در این شرایط متخصصین تشخیص می دهند که با تزریق چربی می توانید نتایج مطلوبی حاصل کنید . این فرایند برای

  • پر کردن چین و چروک های زیر بینی و اطراف دهان
  • برجسته سازی لب ها و گونه ها
  • درمان فرو رفتگی ها و نا هموار ی های سطح پوست ناشی از جوش ها و آکنه های پوستی
  • درمان شلی و افتادگی پوست
  • جوان سازی پوست انجام می شود.

یکی از سوالات رایج متقاضیان در مورد تزریق چربی به صورت میزان ماندگاری این فرایند خواهد بود. پاسخ به این سوال کار چندان راحتی نیست زیرا میزان ماندگاری به چند عامل مهم بستگی دارد.

 یکی از موارد قابل توجه در این زمینه میزان تخصص و مهارت به پزشک می باشد . اگر پزشک مراحل تزریق چربی را با دقت و تجربه بالا انجام دهد و  نحوه تزریق چربی به شکل صحیح انجام شود قطعا مدت ماندگاری آن افزایش می یابد.

 موضوع دیگر در تاثیر در ماندگاری این فرایند اعمال مراقبت ها پس از تزریق چربی می باشد.  حتی اگر شما تزریق را توسط افراد مجرب و حرفه ای انجام دهید و نتوانید مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید نمی توانید نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل کنید .

ناحیه برداشت چربی ها  و میزان سوخت و ساز بدن نیز از عوامل تعیین کننده ماندگاری می باشد و نتایج  تزریق را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به طور کلی تزریق چربی نتایجی ماندگار تر از ژل های تزریقی دارد  و نتایجی کاملا طبیعی و موثر به همراه خواهد داشت.  نتایج حاصل از تزریق چربی در جهت چاق کردن صورت پس از یک تا دو ماه قابل مشاهده می باشد و می توانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید .

دوره نقاهت پس از چاق کردن صورت با تزریق چربی چقدر است ؟

پس از تزریق چربی به صورت تا چند روز روز صورتی متورم و کبود خواهید داشت که با استراحت کافی و به مرور برطرف می شود.  بنابراین سه تا پنج روز استراحت پس از تزریق چربی  در منزل توصیه می شود سپس می‌ توانید به محل کار خود باز گردید.

 کبودی ایجاد شده پس از یک هفته برطرف می شود اما تورم تا مدتی ادامه خواهد داشت.  معمولاً این فاصله بین ۷ تا ۱۰ روز خواهد بود که البته مدت زمان آن در همه زیبا جویان متفاوت است.  استفاده از کمپرس سرد می تواند باعث کاهش تورم و کبودی می شود .

سه هفته پس از تزریق چربی هیچ اثری از عوارض تزریق چربی  بر چهره مشاهده نمی‌ شود و حتی شما می توانید صورت خود را آرایش کنید.  متخصصین توصیه می کنند تا فاصله یک تا دو ماه از آرایش ملایم استفاده کنید تا از ایجاد حساسیت و التهاب بر سطح پوست جلوگیری کنید.

 نوشیدن مایعات کافی،  مراقبت از پوست،  تغذیه مناسب  و قرار  نگرفتن در معرض نور خورشید می تواند اثرات و ماندگاری  تزریق چربی را افزایش دهد.

پس از سه روز می توانید برای حمام  کردن  اقدام کنید اما تا مدتی توصیه می شود از ماندن زیاد در حمام خود داری کنید و پس از یک شست و شوی  ساده و با استفاده از شامپو های ملایم پوست خود را شست و شو دهید.

در صورت عدم توجه به این موضوع در دوره نقاهت باعث سوزش و التهاب پوست خواهد شد.  پس با اعمال مراقبت ها و نماندن زیاد در حمام می توانید التهاب و قرمزی پوست را کاهش دهید.

متخصصین همچنین پیشنهاد می کنند که فعالیت های سنگین ورزشی را تا چند هفته به تعویق بیندازید البته پیاده روی آرام از ایجاد لخته خون در پا ها پیشگیری می کند. پیاده روی کوتاه مدت برای سلامتی پوست و بدن مورد نیاز خواهد بود و کاهش تورم صورت را به دنبال دارد.

پس بهتر است به مدت ۲ تا ۳ روز در هفته به  پیاده روی بپردازید اما از خم شدن خود داری کنید زیرا، باعث افزایش تورم و طولانی شدن دوره نقاهت خواهد شد.

تعداد جلسات چاق کردن صورت با تزریق چربی چقدر است ؟

قبل از این که بخواهید برای تزریق چربی اقدام کنید باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید تا متخصصین بر اساس شرایط بدنی شما مشخص کند که شما کدام تکنیک تزریق چربی یا ژل را باید انجام دهید.

همچنین در این جلسه توضیحاتی در مورد نحوه تزریق و مدت اثر گذاری و اعمال مراقبت ها گفت‌ و گو خواهند کرد تا شما بتوانید اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید.

 تزریق چربی نیز در طی یک جلسه انجام می شود و مدت زمان آن بر اساس میزان تخلیه چربی و  ناحیه تزریق  متفاوت خواهد بود.  این عمل زیبایی در حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد و می تواند نتایج مطلوبی به دنبال داشته باشد .

برخی افراد به دلیل سوخت و ساز بالای بدن ممکن است پس از ۳ تا ۶ ماه به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند تا بتوانند به نتایجی ثابت و پایدار دست یابند.

برای چاق کردن صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی ؟

پاسخ این سوال کمی دشوار است زیرا هر یک از این روش ها بر اساس خواسته ها و اهداف متقاضیان متفاوت خواهد بود و بر اساس نوع جنس پوست  و شرایط افراد تعیین می شود.  اگر بخواهیم به مزایای تزریق چربی نسبت به تزریق ژل به پردازیم باید گفت که به دلیل این که چربی ها از بدن خود شخص استخراج و تهیه  می شود نتایج طبیعی تر خواهد بود.

پزشکان می‌ توانند بیش از  نیاز هر کس و دست یافتن نتایج مطلوب به ناحیه مورد نظر چربی تزریق کنند اما در تزریق ژل این شرایط فرق می‌کند و باید ژل های تزریقی در دوز معینی به محل مورد نظر تزریق شود .

چربی ها پس از تزریق به لایه های دیگر می چسبند و امکان جابه جای آن ها وجود ندارد بنابراین ممکن است پس از تزریق ژل با نا همواری هایی بر سطح پوست مواجه شوید. همچنین به دلیل استخراج چربی ها از بدن شخص به ندرت شاهد عوارضی مانند عفونت و پس زدن چربی ها خواهید بود.

 تزریق ژل مراحل ساده تری خواهد داشت که  یکی از مزیت های آن نسبت به تزریق چربی محسوب می شود.  در این روش دیگر نیاز به به فرآیند لیپوساکشن نمی باشد.  نتایج حاصل از تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده است  و تورم و کبودی حاصل شده بسیار کم خواهد بود.  در صورتی که پس از تزریق چربی کبودی و تورم تا دو هفته با متقاضیان همراه است.

 مدت ماندگاری چربی های تزریق شده نسبت به ژل های مصنوعی بیشتر است اما در مقابل متقاضیان می توانند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند در صورتی که پس از تزریق چربی باید چند روزی در منزل استراحت بپردازند.

 به طور کلی متخصصین هر کدام از روش های زیبایی را بر اساس شرایط افراد انتخاب می کنند .

 افرادی که از لاغری بسیار شدیدی رنج می برند و بدنشان توانایی تخلیه چربی را ندارد می تواند از ژل های تزریقی استفاده کنند تا بتوانند جوانی و شادابی را به چهره خود هدیه دهند.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق چربی به صورت و بدن با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی و مهارت بالای متخصصین انجام می شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند نتایجی عالی با حداقل عوارض حاصل کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه تزریق چربی به صورت

فیلم تزریق چربی به صورت

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل به صورت چیست؟

نتیجه گیری :

همان طور که در طی مطلب بیان کردیم  عوامل مختلفی مانند افزایش سن،  وراثت،  عدم مراقبت صحیح از پوست،  نور خورشید و …. باعث کاهش بالشتک های چربی در بخش های مختلف  صورت می شود و چهره به مرور زمان حالتی استخوانی و لاغر پیدا خواهد  کرد.

در این شرایط علائم پیری در چهره به وضوح نمایان خواهد شد با ایجاد چین و چروک ها در اطراف چشم،  سطح پیشانی،  اطراف دهان و زیبایی و ….. اعتماد به نفس افراد را به شدت کاهش می دهد . در این شرایط بهترین گزینه برای باز گرداندن چربی های از دست رفته در این نواحی تزریق چربی به بخش های مختلف صورت خواهد بود.

این روش به صورت کم تهاجمی و در یک جلسه درمانی انجام می شود و نتایجی طبیعی و ماندگار به همراه خواهد داشت.  البته ، تزریق ژل نیز جزء روش های پر طرفدار امروزی است که معمولاً در جهت فرم دهی به اجزا  مختلف صورت مانند بینی،  گونه‌ ها  و لب ها مورد استفاده قرار می گیرد . این ژل ها از ماده ای طبیعی به نام هیالورونیک اسید ساخته می‌ شوند .

بنابراین با بدن انسان سازگاری کامل دارند . با این شرایط،  شدت عوارض و حساسیت ها را به حداقل می رساند. متخصصین هر یک از این روش ها را بر اساس شرایط و اهداف متقاضیان انتخاب می کنند.

شلی و افتادگی و علائم پیری بر سطح پوست  به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و می تواند تاثیرات منفی در چهره و اعتماد به نفس افراد داشته باشد. به منظور بهبود یافتن شرایط پوست و افزایش استحکام و قوام پوست تزریق ژل و چربی به بخش های مختلف صورت انجام می شود و باعث جوان سازی و شادابی پوست خواهد شد.

قطعاً روش هایی که در کلینیک های تخصصی برای بر طرف کردن چین و چروک های صورت و رفع مشکلات  ارائه می‌ شود متنوع است  و متخصصین هر  یک از این روش ها را نسبت به شرایط افرد پیشنهاد می‌ کنند پس اگر شما می خواهید مجدداً شاهد جوانی و شادابی چهره خود باشید و به دنبال چاق کردن صورت خود هستید  باید به کلینیک ها و مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید و از رفتن به هرگونه کلینیک که با هزینه کم اقدام به جوان سازی می کند خودداری کنید .

همچنین پیشنهاد می کنیم برای انجام تزریق ژل و چربی به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید تا بتوانید زیر نظر متخصصین حرفه ای جوانی و شادابی از دست رفته خود را مجدداً باز گرداندند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/50uj

لینک آپارات:https://aparat.com/v/bas6K

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/PfrHaBsn

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.