زیبایی پوست صورت خانم ها و اهمیت آن

 زیبایی پوست صورت خانم ها و اهمیت آن

 زیبایی پوست صورت خانم ها و اهمیت آن :

سلامتی و زیبایی پوست دارای اهمیت بالایی است زیرا این ارگان حیاتی از نفوذ میکروب ها به پوست جلوگیری کرده و مانند سد دفاعی بدن را در برابر انواع آلاینده ها محافظت می کند . در نتیجه اهمیت  به حفظ سلامتی آن اهمیت زیادی دارد زیرا،  با این کار می توان اندام های داخلی بدن را محافظت کرد تا از ایجاد بیماری های مختلف جلوگیری شود.

مسئله مهم دیگر در حفظ سلامتی پوست این است که زیبایی پوست صورت نقش مهمی در زیبایی چهره دارد و می تواند موفقیت افراد در محیط اجتماعی افزایش دهد.

تاکنون روش‌های مختلفی برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست ارائه شده است و کمپانی های آرایشی و بهداشتی با ارائه محصولات متعدد  سعی می کنند رضایت زیبا جویان عزیز را جلب کنند.

در میان محصولات آرایشی استفاده از ماسک های طبیعی یکی از راهکار های مورد اهمیت است و شما باید این مسئله را در اولویت زیبایی قرار دهید. همانطور که می دانید کشور کره قدمت دیرینه در امور سلامتی پوست دارد .

خانم ها در این کشور سلامتی پوست خود را به استفاده از محصولات پوستی محدود نمی کنند بلکه راهکار های دیگری را برای افزایش زیبایی پوست و درخشندگی آن اعمال خواهند کرد.‌

ماساژ دادن صورت یکی از تکنیک های مناسب برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست خواهد بود زیرا با افزایش جریان خون رسانی جذب سریع تر مواد مغذی در پوست اتفاق می افتد و از پیری زود رس آن جلوگیری خواهد کرد . به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه مطلب ما برخی از راهکار های مناسب را برای شادابی پوست به شما معرفی خواهیم کرد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

راهکار های مناسب برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست صورت :

ماندن آرایش از صبح تا شب بر روی پوست صورت سلامتی پوست را به خطر می اندازد.  برای جلوگیری از این مشکلات باید محصولات آرایشی را به خوبی از سطح پوست خود پاک سازی کنید و از ماسک های آب رسان استفاده کنید.

زمانی که در حال پاک سازی پوست صورت خود هستید به مدت یک دقیقه از مایع تمیز کننده استفاده کنید و بر روی پوست صورت خود به آرامی ماساژ دهید و با آب شست و شو دهید.

نحوه شست و شوی پوست صورت اهمیت زیادی دارد . ماساژ دادن صورت با مایع تمیز کننده باعث می شود که محصولات آرایشی به آرامی از پوست خارج شود و جریان خون رسانی در پوست صورت جریان پیدا کند.

 برای شست و شوی پوست آب را به آرامی به پوست صورت خود بزنید تا کف مایع تمیز کننده به خوبی از سطح پوست شسته شود.

پس از شست و شوی پوست صورت از حوله برای خشک کردن پوست استفاده نکنید. استفاده از حوله باعث ایجاد اصطکاک و مالش پوست خواهد شد. در صورتی که باید پوست به آرامی خشک شود پس از پاشیدن آب بر روی صورت ضربه های آرامی به پوست وارد کنید تا اجازه دهید که پوست‌تان کمی مرطوب بماند و رطوبت جذب پوست شود.

انجام این عمل سلامتی پوست شما را حفظ خواهد کرد .‌زیرا، با خشک کردن دائم پوست با استفاده از حوله،  پوست به مرور زمان خشن می شود و رطوبت خود را از دست خواهد داد.

نکته مهم دیگر در حفظ سلامتی و زیبایی پوست صورت استفاده از کرم های آب رسان می باشد که باعث درخشندگی و براقی پوست خواهد شد.  با استفاده از کرم های آب رسان از بروز چین و چروک و پیری زود رس پوست پیشگیری خواهد کرد .

کرم های مرطوب کننده و آب رسان رطوبت را از محیط اطراف می گیرد به پوست منتقل می کند و باعث جوان سازی پوست صورت خواهد شد.

پس اگر شما به زیبایی پوست خود اهمیت می دهید مصرف آب رسان ها را فراموش نکنید. آب رسان ها را باید مانند وعده های غذایی در روتین  روزانه خود قرار دهید.

خانم های کره ای برای حفظ سلامتی پوست خود ۷ نوبت از آب رسان را به طور روزانه استفاده می کنند تا رطوبت پوست شان برای همیشه تامین شود.

وارد کردن ضربه های آرام بر سطح  پوست صورت از روش های دیگر مراقبتی و حفظ سلامتی و زیبایی پوست می باشد.

ضربه ها را باید به آرامی بر پوست خود انجام دهید تا جریان خون رسانی در پوست صورت افزایش یابد و موادی که بر سطح پوست قرار دارند به آرامی به عمق پوست نفوذ کند.  با این عمل گردش خون بر روی پوست افزایش یافته و به زیبایی و جوان سازی پوست کمک خواهد کرد.

برای درک بیشتر این مطلب می توان گفت هنگامی که از سرم پوست استفاده می کنید آن را به آرامی روی سطح پوست خود بمالید و با ضربه های آرام و سریع سعی کنید که تاثیرات آب رسان و محصولات دیگر را افزایش دهید.

با افزایش گردش خون بر پوست صورت از ایجاد حلقه های سیاه در دور چشم نیز جلوگیری خواهید کرد و به کاهش چین و چروک و خطوط این ناحیه منجر می شود.

برای داشتن پوست زیبا و سالم ، داشتن رژیم غذایی اصولی موضوع مورد اهمیت خواهد بود پس باید حواستان به رژیم غذایی تان باشد. انواع میوه ها و سبزیجات تازه، پروتئین ها و ویتامین ها را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از ویتامین های حاوی ویتامین c استفاده کنید.

مصرف قند و چربی را کاهش دهید تا با بهبود عملکرد سلول های بدن سلامتی پوست شما حفظ شود.

زمانی که قصد دارید از منزل خارج شوید مصرف ضد آفتاب ها را با  SPF  مناسب را فراموش نکنید. پرتو های ماوراء بنفش نور خورشید برای سلامتی پوست بسیار مضر است و باعث ایجاد چین و چروک و لکه های پوستی خواهد شد. پس پوست خود را در برابر نور خورشید محافظت کنید.

هنگام خرید ضد آفتاب دقت کنید که با جنس پوست شما سازگار باشد و از بسته شدن منافذ پوست تان جلوگیری می کند. مصرف ضدآفتاب ها فقط در جهت محافظت پوست در برابر نور خورشید نمی باشد بلکه پوست شما را در برابر سرما زدگی و یخبندان نیز محافظت خواهد کرد.

با انجام فعالیت های ورزشی و عرق کردن سموم بدن دفع می شود و باعث شادابی و لطافت پوست خواهد شد .پس از هر بار ورزش کردن پوست خود را به خوبی شست و شو دهید تا  آلودگی‌ ها از سطح پوست برطرف شود.

نوشیدن روزی ۸ لیوان آب می تواند در کنار شادابی پوست سبب تسکین پوست شما نیز شود .

با نوشیدن آب زیاد جریان خون رسانی در پوست افزایش یافته و مواد مغذی مورد نیاز سلول های پوستی در دسترس آن ها قرار می گیرد و پوستی شاداب و درخشنده را به شما هدیه خواهد داد. با مصرف آب به اندازه کافی PH  بدن نیز تنظیم خواهد شد.

سرم های آب رسان سرشار از مواد مغذی و مورد نیاز پوست می باشد . بنابراین با استفاده از این محصولات مواد مورد نیاز به خوبی در دسترس سلول های پوستی قرار می گیرد.

برای حفظ سلامتی پوست استفاده از این محصولات را افزایش دهید تا بتوانید پوست خود را تقویت و تغذیه کنید. استفاده از سرم های آب رسان را در چند بار در طول روز انجام دهید .

البته این محصولات را باید بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید.  برای انتخاب محصولات مناسب و سازگار با پوست خود می توانید به کلینیک های معتبر تخصصی پوست و مو مراجعه کنید.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران پس از شناسایی نوع و جنس پوست شما محصولات مناسب را برای شما عزیزان ارائه خواهند داد. همچنین شما می‌ توانید در این کلینیک برای کند کردن روند پیری و افزایش تاثیرات محصولات بهداشتی از راه کار های درمانی و کلینیکی مانند میکرودرم آبریژن یا هیدرودرم استفاده کنید.

اگر شما به زیبایی پوست صورت خود اهمیت زیادی می دهید بهتر است از راه کار های کلینیکی برای آب رسانی و درخشندگی پوست خود استفاده کنید.

هیدرودرم آبریژن یکی از روش های موثر و مناسب برای انواع پوست ها می باشد .‌در این روش لایه های عمیق پوست آب رسانی می شود و روند پیری پوست به تعویق می افتد . برای آشنایی بیشتر شما با این فرایند زیبایی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

زیبایی پوست صورت با هیدرودرم آبریژن :

هیدرودرم آبریژن جزء روش های بی نظیر کلینیکی است که می‌ تواند در جوان سازی و زیبایی پوست کمک زیادی کند. پایه انجام این روش بر مبنای فرایند میکرودرم آبریژن می باشد اما این تکنیک با میکرودرم آبریژن تفاوت های زیادی دارد.

هیدرودرم آبریژن با سه خاصیت ویژه می تواند پوستی شاد و زیبا به شما هدیه دهد. انجام ماساژ های کششی،  نیروی مکنده و آب رسانی پوست سه عامل مهم در فرایند هیدرودرم آبریژن می باشد.

با این روش سرم های مغذی و تقویت کننده پوست با لایه های زیرین آن نفوذ کرده و از ایجاد علائم پیری و مشکلات پوستی پیشگیری خواهد کرد. همچنین با این فرآیند آسیب هایی که بر اثر نور خورشید، ایجاد زخم و اسکار بر سطح پوست ایجاد شده رفع می شود و سبب درخشندگی و شادابی پوست خواهد شد.

زیبایی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-زیبایی

مراحل انجام زیبایی پوست صورت با هیدرودرم آبریژن :

در فرایند زیبایی هیدرودرم آبریژن برای کسب نتایج عالی از تکنیک افیوژن پوستی استفاده می شود.  در این روش علاوه بر لایه برداری پوست می توان در جهت شادابی و جوان سازی نیز اقدام کرد .

مراحل انجام هیدرودرم آبریژن به سادگی طی خواهد شد که به شرح زیر می باشد.

در مراحل ابتدایی هیدرودرم آبریژن متخصصین با تکنیک های مناسب سیستم لنفاوی پوست را تخلیه می‌ کنند. در این مرحله سم زدایی پوست انجام می شود که با افزایش جریان خون رسانی در پوست صورت و گردن طی می شود و تاثیرات آن تا مدت های طولانی بر پوست مشاهده می شود.

متخصصین در مرحله دیگر لایه سطحی پوست که شامل سلول های مرده و لایه های شاخی است را از بین می برند.

در این روش لایه برداری با نام اکسفولسیاسیون نام دارد که در این روش،  فقط لایه سطحی پوست برداشته می شود لایه سطحی پوست شامل لایه های شاخی و سلول های مرده تجمع یافته در این ناحیه می باشد  که بدن همیشه سعی دارد که این لایه را از بین ببرد.

در روش میکرودرم آبریژن برای برداشتن لایه سطحی پوست از کریستال‌ های مخصوص و تیغه الماسی استفاده می شود . در هر دو تکنیک اهداف در این مرحله یکسان است .

اما نوع دستگاه و نحوه لایه برداری متفاوت است.  در فرایند هیدرودرم آبریژن همزمان با لایه برداری و پاک سازی پوست،  پوست تقویت و تغذیه خواهد شد.  در این روش از سیستم پنوماتیک یا هوای فشرده استفاده می شود . در نتیجه سرم پوستی با فشار به سطح پوست پاشیده می شود.

  این سرم ها حاوی گلوکزامین و لاکتیک اسید می باشد که با عصاره انواع گیاهان ترکیب شده است و سلامتی و زیبایی پوست صورت را تامین می کند.  همچنین پس از جدا سازی سلول های مرده آلودگی های سطح پوست،  سرم مغذی به لایه های زیرین پوست نفوذ خواهد کرد.

پس از پاک سازی سلول های مرده و آلوده متخصصین با کمک اسید های ملایم مانند گلیکولیک اسید یا سالیسیلیک اسید سعی بر درخشندگی و شفافیت پوست خواهند داشت.

با نفوذ این ترکیبات به لایه های زیرین پوست نتایج عالی حاصل می شود . متخصصین در این مرحله برای کسانی که پوستی چرب و مستعد آکنه دارند از ترکیبات مناسب استفاده می کنند. پس هیدرودرم آبریژن برای انواع پوست ها مناسب است و باعث کیفیت و ارتقای سلامتی و زیبایی پوست خواهد شد.

مرحله بعدی هیدرودرم آبریژن با سیستم پنوماتیک پیشرفته و با کمک ساکشن پوست سلول های مرده و لایه های شاخی از بین می‌ رود و جوش های سر سیاه مورد درمان قرار می گیرد . در این مرحله همچنین با ماساژ دادن پوست جریان خون رسانی افزایش می یابد.

در این مرحله نفوذ سرم های ویژه لایه های زیرین پوست از مهمترین و کلیدی ترین مراحل فرایند خواهند بود.

سرم مورد استفاده در این مرحله حاوی انواع آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست است همچنین حاوی ماده پروتئینی است که خاصیت ضد پیری آن باعث تولید کلاژن بیشتر و از بین رفتن چین و چروک ها از سطح پوست می‌شود و انواع لکه های پوستی را مورد درمان قرار می‌ دهد.

در مرحله آخر هیدرودرم متخصصین برای کاهش التهاب پوست از لامپ های ال ای دی مادون قرمز استفاده می کنند تا پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک شود.

کسانی که پوستی مستعد جوش  و آکنه‌ دارند باید از لامپ های ال ای دی آبی رنگ استفاده کنند. این لامپ ها برای از بین بردن باکتری های تولید کننده آکنه موثر می باشد.

کاربرد ها هیدرودرم آبریژن

فرایند زیبایی و درمانی هیدرودرم آبریژن باعث زیبایی پوست صورت خواهد شد و می توان با کمک آن انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار داد. از کاربرد های بی نظیر هیدرودرم آبریژن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حذف چین و چروک‌ ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت حتی بخش های حساس از قبیل دور چشم و دهان
  • از بین بردن انواع مشکلات پوستی که به دلیل نور خورشید ایجاد شده
  • درمان خشکی و کم آب شدن پوست
  • تنظیم چربی پوست و براقی پوست
  • پاک سازی منافذ باز پوست
  • کوچک شدن منافذ پوستی
  • درمان انواع جوش ها و آکنه ها
  • از بین بردن جای جوش، جای زخم، اسکار  و انواع آسیب های پوستی
  • افزایش جریان خون رسانی
  • قوام و استحکام پوست
  • رفع کدری و تیرگی پوست

مزایا

  • بدون نیاز به تیغ جراحی
  • روشی ایمن و بی خطر
  • بدون نیاز به بی هوشی حتی بی حسی
  • مشاهده تاثیرات و نتایج در مدت زمان کوتاه
  • مناسب برای انواع پوست ها بدون محدودیت جنسی و سنی
  • نیاز نداشتن به دوره نقاهت
  • هزینه مقرون به صرفه

اثرات و نتایج هیدرودرم آبریژن:

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  تحقیقات و پژوهش‌ های زیادی در مورد فرایند زیبایی هیدرودرم آبریژن انجام شده است و بر اساس تجربیات و پژوهش‌ های متعدد نتایج زیر حاصل شده است.

با کمک فرایند زیبایی و درمانی هیدرودرم آبریژن لایه سطحی پوست یا همان رو پوست با استفاده از سرم آنتی اکسیدان از ۵۰ میکرون به ۸۰ میکرون خواهد رسید .

بنابراین به شکل مطلوبی می‌ تواند خطوط و چین و چروک های سطحی پوست را مورد درمان قرار دهد و پوستی شاداب و با طراوت را حاصل کند.

با شدت یافتن ضخامت بخش پاپیلاری پوست یا اولین بخش لایه میانی که به نام درم شناخته می‌ شود میزان رشته های کلاژن پوستی افزایش خواهد یافت و در نتیجه سبب  قوام و سفتی پوست خواهد شد .

همچنین در این روش با افزایش رشته های کلاژن افقی،  شاهد لیفت و کشیدگی پوست خواهید بود.

همراه با خاصیت آنتی اکسیدانی در این روش باعث می شود که پوست شما در برابر عوامل مختلفی از قبیل پرتو های مضر فرا بنفش نور خورشید و افزایش سن مقاوم تر شوند.

 یکی از نتایج بی نظیر هیدرودرم آبریژن افزایش تولید آنتی اکسیدان در پوست خواهد بود و علاوه بر جوان سازی پوست می‌ توان پوست را در برابر انواع آسیب ها محافظت کرد و از نتایج ماندگار و بی نظیر آن بهره مند شد.

شما با پشت سر گذاشتن جلسات هیدرودرم آبریژن  می توانید شاهد تاثیرات بی نظیر این فرآیند باشید و نتایجی ماندگار به همراه دارد .متخصصین برای افزایش تاثیرات و ماندگاری این روش تکرار جلسات سالیانه را پیشنهاد می‌ کنند.

زیبایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-زیبایی

تعداد جلسات هیدرودرم ابریژن برای زیبایی پوست صورت چقدر است ؟

هرجلسه زیبایی هیدرودرم آبریژن تقریباً ۲۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد .متخصصین برای به دست آوردن نتایج و تاثیرات ماندگار و مطلوب  حدود ۶ تا ۱۰ جلسه هیدرودرم آبریژن را برای زیبا جویان عزیز در نظر می‌ گیرند .

جلسات هیدرودرم آبریژن به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار برگزار می شود و پس از پشت سر گذاشتن جلسات هیدرودرم ابریژن شاهد تاثیرات و نتایج بی نظیر این روش خواهید بود.

  هیدرودرم آبریژن باعث جوان سازی،  آب رسانی و پاک سازی پوست خواهد شد و نتایج عالی برای زیبایی پوست به همراه دارد. متخصصین برای افزایش تاثیر و ماندگاری این روش تکرار جلسات هیدرودرم آبریژن را به طور سالیانه توصیه می‌ کنند.

در این روش لایه های عمیق پوست آب رسانی می‌ شود و با تولید کلاژن بیشتر پوستی محکم  و سفت را تجربه خواهید کرد.

بهترین کاندیدای هیدرودرم آبریژن چه کسانی هستند ؟

زیبایی پوست صورت با فرایند زیبایی هیدرودرم آبریژن باید در کلینیک های معتبر تخصصی انجام شود.

  متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست از قبیل میکرودرم ابریژن،  تزریق چربی و ژل،  هایفوتراپی ، آر اف،  مزونیدلینگ و خدمات بی نظیر دیگر را ارائه می دهند.

متخصصین پس از حضور شما در جلسه مشاوره بر اساس مشکلات پوستی و اهداف شما بهترین خدمات را ارائه خواهند داد. هیدرودرم آبریژن جزء پر طرفدارترین روش های زیبایی محسوب می شود که برای انواع پوست ها مناسب است و مورد استفاده قرار می گیرد.

با از بین بردن لایه سطحی پوست در این روش سلول های جوان و تازه تر جایگزین آن خواهد شد. کسانی که پوست بسیار حساسی دارند می توانند از نتایج بی نظیر این عمل بهره‌مند شوند.

در این تکنیک با آب رسانی لایه های عمیق پوست و تنظیم PH پوست چربی و خشکی پوست تنظیم می‌ شود . بنابراین ما افرادی که کاندیدای مناسبی برای هیدرودرم آبریژن نیستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • افرادی که مستعد مشکلات پوستی فعال از قبیل آکنه ها و جوش های پوستی هستند و در دوره درمان آسیب ها با استفاده از دارو هایی از قبیل ایزوترتینوئین، تتراسایکلین راکوتان و دارو های حاوی رتینول می باشند کاندیدای مناسبی برای هیدرودرم آبریژن نمی باشند. این افراد باید ۶ تا ۱۲ ماه مصرف این دارو ها را قطع کنند سپس فرایند هیدرودرم آبریژن را انجام دهند.
  • کسانی که به بیماری های عفونی و ویروسی مانند ایدز یا هپاتیت مبتلا هستند .
  • کسانی که با مشکل در سیستم انعقاد خون ، درماتیت و اگزما همراه می باشند.
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را پشت سر می گذارند.

عوارض هیدرودرم آبریژن چقدر است ؟

هیدرودرم آبریژن یکی از موثر ترین و ایمن ترین روش های زیبای پوست صورت می باشد که در مراکز معتبر و تخصصی توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای انجام می شود .

در این روش همه مراحل  درمان با دستگاه های مدرن و پیشرفته سپری می شود و شما پس از آن شاهد عوارض خاصی نخواهید بود.‌ به دلیل حذف لایه سطحی پوست شاهد کمی قرمزی،  تورم و کبودی در این ناحیه خواهید بود.

شدت عوارض در این روش بر اساس نوع پوست متفاوت است. مطمئناً عوارض ناشی از این روش از میکرودرم آبریژن خفیف تر است و برای زیبا جویان عزیز عوارض خطرناکی به دنبال ندارد .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست توسط متخصصین با تجربه و ماهر ارائه می شود.

هزینه هیدرودرم آبریژن چقدر است ؟

زیبایی پوست صورت با هیدرودرم آبریژن برای انواع پوست ها در هر مقطع سنی مناسب می باشد .هزینه ها در این روش بر اساس اهداف و نظرات متقاضیان،  نوع پوست و آسیب های پوستی تعیین می‌شود .‌

در کلینیک زیبایی الهیه تهران همه خدمات زیبایی و درمانی با تعرفه های مناسب و استاندارد ارائه می‌شود.  البته،  عواملی از قبیل میزان آسیب های پوستی،  وسعت پوست،  تعداد جلسات،  میزان تخصص و مهارت پزشک و تجهیزات مورد استفاده هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از زیبایی پوست صورت با هیدرودرم آبریژن:

در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و در مورد مشکلات پوستی و انتظارات خود از انجام این فرایند زیبایی با پزشک گفتگو کنید .

پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مجبورید مصرف کنید قرار دهید.

 اگر با مشکلات پوستی  یا بیماری های فعالیت پوستی از قبیل آکنه یا تبخال مواجه هستید پزشک را در جریان قرار دهید.‌

 اگر پوست شما مستعد تبخال است قبل از آغاز جلسات هیدرودرم آبریژن باید دارو های ضد ویروسی آسیکلوویر را آغاز کنید.

 از برنزه کردن،  لایه برداری،  وکس کردن  اپیلاسیون و استفاده از محصولات پوستی خود داری کنید.

 زمانی که برای برگزاری جلسات هیدرودرم آبریژن به کلینیک مراجعه می‌ کنید پوستتان را از انواع مواد آرایشی پاک سازی کنید.

 از قرار گرفتن در معرض نور خورشید چند روز قبل از آغاز جلسات هیدرودرم آبریژن خودداری کنید.

 مایعات زیادی بنوشید تا پوستتان هیدراته شود.

 از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

 از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و التهابی مانند آسپیرین و پروفن بپرهیزید.

زیبایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-زیبایی

مراقبت های پس از زیبایی پوست صورت  هیدرودرم  آبریژن :

دارو های تجویز شده توسط پزشک را سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید.

 پس از پایان جلسات هیدرودرم آبریژن از لمس کردن،  ماساژ دادن ، گرم کردن و خاراندن پوست بپرهیزید .

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سرمای شدید بپرهیزید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب های مخصوص با پوست خود استفاده کنید.

 با نوشیدن مایعات کافی پوست خود را هیدراته کنید .

تا ۲۴ ساعت پس از هیدرودرم آبریژن از شست و شوی پوست بپرهیزید.

 برای شست و شو از شوینده های غیر معطر و ملایم استفاده کنید.

 از شست و شوی پوست با آب داغ خود داری کنید.

 جلسات تعیین شده را برای زیبایی پوست صورت و کسب نتایج مطلوب کامل کنید.

 با استفاده از کمپرس سرد التهاب و قرمزی پوست را کاهش دهید.

تا ۲۴ ساعت پس از انجام این فرایند از ارایش کردن پوست خودداری کنید.

دوره نقاهت پس از هیدرودرم ابریژن چقدر است ؟

در حال حاضر هیدرودرم آبریژن جزء ایمن ترین و موثرترین روش ها برای جوان سازی،  آب رسانی و پاک سازی پوست می باشد  و جایگزین مناسبی برای هیچ میکرودرم آبریژن محسوب می‌شود .‌

در این روش دیگر نیاز به تیغه الماسی و کریستال های اکسید آلومینیوم نمی باشد و لایه های سطحی و عمیق پوست با استفاده از سرم های آنتی اکسیدان و فاکتور های دیگر شاداب و آب رسانی خواهد‌شد . هیدرودرم ابریژن برای سنین مختلف و برای انواع پوست ها مناسب و روشی کم تهاجم و تاثیرگذار خواهد بود .

به دلیل ایمن بودن این روش می‌ توان این فرایند را برای بخش‌ های حساس پوست صورت از قبیل دور چشم و دهان نیز استفاده کرد.  پس از پایان جلسات هیدرودرم ابریژن شما می‌ توانید به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازیم و نیاز به گذراندن دوره نقاهت در منزل نخواهید داشت.

در این روش آب رسانی ، پاک سازی و لایه برداری پوست به بهترین نحو انجام می شود.  با  کمک سرم های حاوی آنتی اکسیدان انواع مشکلات پوستی برطرف خواهد شد تا شما بتوانید زیبایی پوست صورت خود را به بهترین نحو حاصل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

مهمترین ویتامین ها برای زیبایی پوست کدام هستند؟؟

زیبایی پوست مردان

زیبایی پوست صورت

نتیجه گیری :

پوست یکی از ارگان های مهم و وسیع بدن محسوب می‌ شود که از اندام های داخلی بدن را در  برابر عوامل محیطی محافظت می کند .‌مطمئنا اگر پوست دچار آسیب شود بخش‌ های دیگر بدن نیز دچار مشکل خواهد شد.

با ایجاد خراش یا زخم بر سطح پوست انواع آلودگی ها و میکروب ها به اندام های دیگر نفوذ می کنند و مشکلات نا خوشایندی را به همراه دارد .‌بنابراین شما برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست صورت باید دائماً کوشا باشید و نکات مهم را در این زمینه مورد توجه قرار دهید .

پوست خود را با استفاده از محصولات مناسب پاکسازی کنید.  از محصولات مناسب و سازگار با پوست خود استفاده کنید.  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و انواع آلودگی های محیطی خودداری کنید و هنگام خارج شدن از خانه مصرف ضد آفتاب را فراموش نکنید.‌

با تغذیه اصولی و نوشیدن مایعات زیاد زیبایی و سلامتی پوست خود را تضمین کنید.  با انجام فعالیت های ورزشی بدنتان بر پوست خود را در برابر خطرات و بیماری ها مقاوم کنید . از مصرف دخانیات بپرهیزید و خواب کافی داشته باشید.

 نکات ذکر شده می تواند شما را در داشتن پوستی جوان و شاداب کمک کند.  استفاده از آبرسان ها باعث شادابی و لطافت پوست خواهد شد و جریان خون رسانی در پوست افزایش می یابد .‌

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو برای شما عزیزان ارائه می شود.  تنوع در خدمات این کلینیک تخصص و مهارت بالای پزشکان و جلب رضایت متقاضیان تضمین کیفیت خدمات در این کلینیک محسوب می شود.

  دستگاه هایی که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد از برند های جهانی و استاندارد می باشد که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/vdhm

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.