علت سردرد بعد از بوتاکس چیست

علت سردرد بعد از بوتاکس چیست

علت سردرد بعد از بوتاکس چیست ؟

مطمئنا شما  روش  زیبایی و درمانی بوتاکس آشنا هستید و تا کنون در مورد مزایا و عوارض این فرایند صحبت های زیادی شنیده اید .بوتاکس یکی از روش‌ های درمانی موقتی برای زیبا سازی پوست و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت و گردن می باشد.

البته این راه کار درمانی را در جهت رفع مشکلاتی از قبیل کاهش تعرق بدن،  اسپاسم عضلات،  پرش پلک،  سردرد های عصبی و …. مورد استفاده قرار خواهند داد . البته این فرایند درمانی و زیبایی در کنار مزایای بی نظیر خود با عوارض رایجی همراه است که برای کسانی که بوتاکس را در ناحیه پیشانی انجام می دهند با سردرد های خفیف یا شدید همراه می باشد که ممکن است سر درد های ایجاد شده چند ساعت تا چند روز با آن ها همراه باشد.

نکته مورد اهمیت در مورد این عارضه این است که متخصصین با ارائه توضیحات کامل سعی می کنند از ایجاد عوارض و خطرات بعد از بوتاکس جلوگیری کنند.  اگر شما نیز می خواهید اطلاعاتی در این زمینه حاصل کنید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

عوامل ایجاد کننده سردرد بعد از بوتاکس :

عوامل مختلفی سبب سردرد پس از تزریق بوتاکس می شود که ما قصد داریم شما را با مهمترین آن ها آشنا کنیم که به شرح زیر می باشد.

  • نوع تزریق که توسط پزشک انجام می شود یکی از دلایل سردرد های خواهد بود .
  • انقباض حاصل شده پس از تزریق در بخش های مختلف صورت
  • ضربه های ناگهانی به استخوان پیشانی

استفاده از برند های نا معتبر بوتاکس و نا خالصی های احتمالی

عنوان ذکر شده به نوعی می توانند سبب سردرد پس از تزریق بوتاکس شود و لازم به ذکر است که بدانید افراد زیادی در جهت درمان میگرن های عصبی و آزار دهنده از تزریق بوتاکس استفاده می کنند و تزریق در ناحیه سر و پیشانی انجام می شود.

مراحل درمان سردرد بعد از بوتاکس :

قبل از این که برای شما توضیح دهیم که چگونه سردرد پس از تزریق بوتاکس  ایجاد می شود بهتر است مراحل تزریق بوتاکس را برای شما بیان کنیم .‌

شما پس از مراجعه به کلینیک و مراکز تخصصی باید در مورد انتظارات و اهداف خود از تزریق بوتاکس با پزشک گفت و گو کنید.

همچنین اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارویی مصرف کنید به پزشک اطلاع دهید . متخصصین در جلسه مشاوره ابتدا شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی قرار خواهند داد و تست ماده بوتاکس برای تعیین میزان حساسیت انجام می دهند .

پس از پاک سازی و بی حسی پوست،  ماده بوتاکس با میزان کافی و با سرنگ های بسیار ظریف به ناحیه مشخص تزریق می شود. دوز تزریق ماده بوتاکس بر حسب میزان چین و چروک ها و ناحیه درمان تعیین خواهد شد. این فرایند زیبایی و درمانی روشی غیر تهاجمی است و تزریق آن ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد و پس از پایان جلسه زیبا جویان عزیز می توانند کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود بپردازند.

متقاضیانی که بعد از تزریق بوتاکس با سردرد مواجه می‌ شوند باید سریعاً پزشک خود را در جریان قرار دهند . متخصصین در این شرایط راه کار های درمانی مناسبی را ارائه خواهند داد . پس بدون مشورت با پزشک از انجام کار های خود سرانه و مصرف دارو ها خودداری کنید. متخصصین پس از بروز سردرد روش های زیر را پیشنهاد می کنند.

مصرف مسکن ها ساده و یا آرام بخش هایی از قبیل ایبوپروفن و استامینوفن که تهیه آن به راحتی از داروخانه امکان پذیر می باشد. با مصرف مسکن ها شما می توانید سردرد های احتمالی خود را کاهش دهید و برای تمدید مجدد تزریق و پس از حضور در کلینیک پزشک را مطلع کنید تا دوز کمتری از تزریق را برای شما انجام دهد. با کم کردن میزان تزریق مطمئنا سردرد شما نیز برطرف خواهد شد.

اگر پزشک شما مشخص کند شما باید دوره های دیگر تزریق بوتاکس را به طور کامل متوقف کنید و دوره این فرایند زیبایی را خط قرمز بکشید و برای جوان سازی پوست خود روش های درمانی دیگری که برای شما عوارض کمتری به دنبال دارد را انتخاب کنید.

پس تنها کسی که می‌ تواند تشخیص دهد این فرایند برای شما راه کار درمانی مناسبی هست یا خیر متخصصین مربوطه خواهد بود و شما نباید نسبت به این موضوع سماجت کنید. به همین دلیل ما در ادامه مطلب بهترین کاندیدای تزریق بوتاکس را به شما معرفی می کنیم . شما می توانید با مراجعه به وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران اطلاعات دقیق تری در این زمینه حاصل کنید.

بوتاکس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-بوتاکس

بهترین کاندیدای تزریق بوتاکس چه کسانی هستند ؟

در چند سال اخیر تزریق بوتاکس یکی از پر کاربرد ترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست معرفی شده است که انتخاب بهترین کاندیدای آن توسط متخصصین زیبایی مشخص می شود . تزریق بوتاکس برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر نمی باشد.

افرادی که به بیماری های عصبی و پوستی مبتلا هستند و خانم های باردار و شیرده برای تزریق بوتاکس کاندیدای مناسبی نخواهند بود.

برخی افراد برای درمان بیماری‌ های خود از قبیل اسپاسم عضلات،  سردرد های عصبی،  تعرق شدید و مثانه فعال با استفاده از تزریق بوتاکس بیماری خود را مورد درمان قرار می دهند.

کسانی که به دنبال روشی سریع با هزینه مناسب در جهت زیبایی و جوان سازی پوست خود هستند می توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند.

کسانی که روش های جراحی و تهاجمی را دوست ندارند و می خواهند  در مدت زمان کوتاهی نتایج درمان را مشاهده کنند تزریق بوتاکس را انتخاب خواهند کرد .

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران با پزشک خود در مورد این موضوع گفت و گو کنید. متخصصین ما نیز پس از بررسی شرایط جسمانی و بدنی شما راه کار درمانی مناسب را برای شما پیشنهاد خواهند داد.

مزایا و کاربرد های تزریق بوتاکس :

تزریق بوتاکس جزء روش‌ های غیر جراحی معرفی می شود که در هیچ کدام از مراحل انجام آن برش و بخیه بر سطح پوست ایجاد نمی شود . ماده بوتاکس با چند تزریق ساده و توسط سرنگ های ظریفی به ناحیه درمان تزریق خواهد شد.

مدت زمان تزریق ماده بوتاکس ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خواهد بود. در نتیجه متقاضیان وقت زیادی را صرف این فرایند زیبایی و درمانی نخواهند کرد و نیاز نیست که برای تزریق از محل کار خود مرخصی بگیرند.

زیبا جویان عزیز در مدت زمان کوتاهی بعد از بوتاکس شاهد تاثیرات تزریق بوتاکس خواهد بود و این روش جزء روش های ایمن و بی خطر محسوب می شود .

این فرایند زیبایی نسبت به روش های دیگر جوان سازی هزینه مناسب تری خواهد داشت و متقاضیان در صورت راضی نبودن از نتایج آن،  موقتی بودن این روش بسیار موثر خواهد بود و پس از ۴ تا ۶ ماه کوتاهی مجددا چهره به حالت قبل باز می گردد.

کاربرد ها

  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم، پیشانی و اطراف دهان و بخش های دیگر صورت
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست
  • از بین بردن افتادگی پلک
  • درمان افتادگی ابرو ها
  • درمان عرق شدید در کف دست و کف پا ها و زیر بغل
  • درمان سر درد های عصبی و میگرن
  • از بین بردن اسپاسم عضلات
  • درمان تکرر ادرار
  • درمان تیک های عصبی
  • درمان تنبلی چشم
  • رفع افتادگی نوک بینی

عوارض و خطرات سردرد بعد از بوتاکس :

متقاضیان زیادی سعی می کنند که با تزریق بوتاکس زیبایی و جوانی را به چهره خود باز گردانند که برخی افراد پس از تزریق با سر درد های آزار دهنده مواجه می شوند.

پس از بروز این عارضه نباید نگران شوند زیرا بروز سردرد برای همه متقاضیان حاصل نخواهد شد و در حد یک احتمال می باشد. اگر کسی دچار سر درد های شدید شود و پس از تزریق با این عارضه مواجه شوند باید در تمدید مجدد این فرآیند باید با احتیاط بیشتری عمل کنند.

سردرد بعد از بوتاکس پس از چند ساعت یا چند روز برطرف می شود و مطمئناً خطری برای متقاضیان نخواهد داشت. زیرا به مرور زمان میزان سردرد کاهش می یابد و در پایان به سلامتی کامل منجر خواهد شد و دیگر خبری از سر درد ها نخواهد بود .

عوارض دیگر پس از تزریق شامل افتادگی پلک ها ، التهاب و قرمزی پوست،  خارش و سوزش ناحیه تزریق می باشد . عوارض ذکر شده کاملاً رایج هستند و در مدت زمان کوتاهی اثری از آن ها باقی نمی ماند.  متقاضیان اگر مکان های معتبر تخصصی را انتخاب نکنند و تزریق توسط افراد کم تجربه انجام شود عوارضی مانند :

  • خونریزی
  • عفونت
  • پرش پلک
  • افتادگی پلک
  • درد شدید
  • حالت تهوع
  • اختلال در تنفس و مشکلات بی‌ شمار دیگر

را تجربه خواهند کرد.‌ پس قبل از این که بخواهید این فرایند زیبایی و درمانی را انجام دهید در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک خود تحقیق کنید. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای و دستگاه‌ های مجهز و استاندارد انجام می شود.

بوتاکس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است ؟

در بین انواع روش های جوان سازی غیر جراحی،  تزریق بوتاکس یکی از روش های با صرفه و مناسب می باشد که معمولا اکثر متقاضیان می توانند هزینه آن را پرداخت کنند.

عوامل مختلفی مانند محل تزریق ، میزان چین و چروک ها و خطوط پوست،  هدف از انجام تزریق بوتاکس ، برند و مارک مورد استفاده ، مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می‌ دهد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.‌ مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از بوتاکس :

متخصصین برای پیشگیری از سردرد بعد از بوتاکس مراقبت ها و توصیه های لازم را برای زیبا جویان عزیز در جلسه مشاوره شرح خواهند داد.

حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت بالایی دارد . در این جلسه شما باید با پزشک در مورد شرایط بدنی خود،  حساسیت های که نسبت به دارو ها و مواد بی حسی دارید و بیماری هایی که به آن مبتلا هستید گفت و گو می کنید .

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و مجبور ید دارو مصرف کنید به پزشک خبر دهید تا پزشک شرایط شما را مورد بررسی قرار دهد تا دچار تداخل دارویی نشوید .

قبل از حضور در جلسه تزریق بوتاکس،  استرس خود را کاهش دهید و به پزشک خود اعتماد کنید.

اگر نسبت به تزریق بوتاکس احساس نگرانی می کنید با پزشک گفت و گو کنید تا متخصص راه کاردهای مناسبی را برای حفظ آرامش شما ارائه دهند .

متخصصین توصیه می‌ کنند یک هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف انواع دارو های رقیق کننده و ضد التهابی را متوقف کنید .‌مصرف انواع ویتامین ها ، مکمل ها و امگا ۳ را کنار بگذارید.

از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان خودداری کنید زیرا،  با رعایت این اصول سردرد بعد از بوتاکس را کاهش خواهید داد.

مراقبت های بعد از بوتاکس :

یکی از توصیه های مهم پس از تزریق بوتاکس این موضوع است که از دراز کشیدن و خوابیدن تا ۴ ساعت بپرهیزید.

در هنگام استراحت کمی زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید تا میزان تورم اطراف تزریق را کاهش دهید.

با قرار دادن کمپرس سرد در ناحیه تزریق سوزش و التهاب این ناحیه برطرف می شود اما از فشار دادن و حرکت دادن کمپرس بر سطح پوست خود داری کنید .

متخصصین ما در کلینیک زیبای الهیه تهران پس از تزریق بوتاکس بلافاصله از کمپرس سرد استفاده می کنند.

اگر در هنگام تزریق بوتاکس دچار استرس شدید از پزشک بخواهید که از انجام تزریق خودداری کند و با شنیدن موسیقی آرام اعصاب خود را آرام کنید و یا از پزشک بخواهید که جلسه تزریق را به زمان دیگری موکول کند تا شما بتوانید استرس خود را کنترل و مدیریت کنید .

زیرا ، در این شرایط استرس همانند سم عمل می‌ کند و مطمئنا سردرد بعد از بوتاکس را به شدت افزایش می‌دهد و قطعاً شما با رعایت این اصول می توانید از سر درد پس از تزریق جلوگیری کنید .

با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می توانید با خیال راحت و بدون استرس از انجام این فرایند زیبایی لذت ببرید. پس قبل از حضور در کلینیک و انجام تزریق بوتاکس در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک خود به خوبی تحقیق کنید.

تا سه روز از افزایش کردن ناحیه تزریق بپرهیزید.

تا سه روز از انجام فعالیت‌ های ورزشی و جابجایی اشیا سنگین خودداری کنید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ محیطی مانند گرد و خاک خودداری کنید.

ممکن است پس از تزریق شما با سر گیجه و احساس خواب‌ آلودگی مواجه شوید پس تا بازگشت شما به حالت عادی ، از انجام فعالیت هایی که نیاز به هوشیاری دارد خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

فرایند زیبایی و درمانی تزریق بوتاکس یکی از روش های ایمن و تاثیرگذار بر جوان سازی پوست و رفع مشکلات بیشماری است که بعد از تزریق بوتاکس حاصل می شود.

ماده بوتاکس حاوی سم بوتولونیوم از نوع A  می باشد که پس از تزریق از انتقال پیام های عصبی به مغز جلوگیری خواهد کرد و در نتیجه شما شاهد پوستی صاف و یکدست خواهید بود .

تزریق بوتاکس به دلیل تاثیر گذاری سریع و نتایج بی نظیر روز به روز طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است .‌اما متاسفانه نتایج حاصل از این روش زود گذر و موقتی است و پس از ۴ تا ۶ ماه تاثیرات آن از بین می رود و شما باید برای تزریق مجدد و ماندگاری نتایج این عمل را تکرار کنید.

برخی از متقاضیان نیز پس از بعد از تزریق بوتاکس با سردرد های شدید مواجه می‌ شود که به دلیل انقباضاتی است که در ناحیه تزریق رخ می دهد،  ایجاد خواهد شد.  نوع تزریق ، ایجاد ضربه های ناگهانی به استخوان پیشانی ، کافی نبودن مهارت پزشک و استفاده از برند های نا معتبر دلایل دیگر بروز این اتفاق خواهد شد.

اگر بعد از تزریق نیز شما با سردرد مواجه شدید باید سریعاً به پزشک خود اطلاع دهید تا دارو های مناسب را برای شما تجویز کنند.‌ متخصصین پس از مشاهده این عارضه میزان دوز تزریق را در جلسات بعدی کاهش خواهند داد و اگر شما مجددا دچار سردرد شدید با صلاحدید پزشک باید تزریق بوتاکس را برای همیشه کنار بگذارید و روش های درمانی و زیبایی دیگر را جایگزین این فرایند قرار دهید.

دوره نقاهت بعد از بوتاکس چقدر است ؟

متخصصین پس از تزریق بوتاکس استراحت و دوره نقاهتی را برای شما در نظر نخواهند گرفت.  تزریق بوتاکس جزء روش‌ های غیرتهاجمی است و با استفاده از سرنگ ظریف و با چند تزریق ساده انجام می شود .

بنابراین شما شاهد هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست نخواهید بود. متخصصین برای پیشگیری از بروز عوارض نادر و نا خوشایند ی مانند افتادگی پلک دراز کشیدن و استراحت کردن تا ۴ ساعت پس از تزریق را منع می کنند. زیرا اگر بلافاصله پس از تزریق شما بخوابید و یا دراز بکشید ماده بوتاکس به ناحیه پلک ها مهاجرت می کند و با مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک و تورم چشم ها مواجه می شوید.

توصیه های پس از تزریق بوتاکس را باید جدی بگیرید . برخی افراد نیز پس از تزریق با سردرد های شدید مواجه می شوند.  در این شرایط به هیچ وجه از دارو های خود سرانه استفاده نکنید .متخصصین نیز برای شما دارو های مسکن و آرام بخش مانند پروفن و استامینوفن را توصیه می کنند و در جلسات بعد میزان تزریق  بوتاکس را کاهش خواهند داد.

در صورت بروز سر درد های مجدد شما باید برای همیشه با انجام این فرایند زیبایی خدا حافظی کنید و روش های دیگر را مورد استفاده قرار دهید.

تعداد جلسات تزریق بوتاکس چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم تزریق بوتاکس جزء روش های سریع ، آسان و غیر تهاجمی است که در یک جلسه و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه انجام می‌ شود.  بنابراین زیبا جویان عزیز لازم نیست که از محل کار خود مرخصی بگیرند.

متخصصین پس از تزریق بوتاکس توضیحات کاملی در مورد مراقبت های پس از این عمل ارائه خواهند داد.  اگر شما نیز به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا نسبت به دارو ها و مواد بی حسی دچار حساسیت می شوید پزشک خود را مطلع کنید.

متقاضیان باید در هنگام حضور در جلسه تزریق استرس خود را به خوبی کنترل و مدیریت کنند و برای کاهش استرس خود از پزشک بخواهند تا راه کار های مناسب را به آن ها پیشنهاد دهند.  شما پس از پایان دوره ماندگاری و تاثیر گذاری تزریق و پس از ۴ تا ۶ ماه می توانید این فرآیند زیبایی را مجددا تکرار کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 بوتاکس چشم گربه ای

 لیفت شقیقه با بوتاکس

 علت پف چشم بعد از بوتاکس چیست؟

نتیجه گیری :

تزریق بوتاکس یکی از روش‌ های غیر تهاجمی است که با نام تجاری سم بوتولونیوم نوع A  شناخته می شود. این ماده با استفاده از باکتری کلستریدیوم تولید خواهند شد. ماده بوتاکس را می توان در جهت جوان سازی پوست ، رفع مشکلات عضلانی و بیماری‌ های عصبی مورد استفاده قرار داد .

یکی از عوارض بعد از بوتاکس سردرد  می باشد که البته برای برخی از متقاضیان اتفاق می افتد . میزان سردرد بعد از بوتاکس در همه افراد متفاوت است که در برخی از افراد ممکن است چند ساعت و در برخی دیگر چند روز طول می کشد .

بر اساس گزارشات حاصل شده کمتر از نیمی از کسانی که تزریق بوتاکس را انجام می دهند دچار این عارضه خواهند شد که به صورت سنگینی در پیشانی نمایان می شود. عارضه سر درد پس از تزریق کاملا موقتی است که می‌ توانید با مصرف مسکن های مناسب شدت آن را کاهش دهید.

از عوارض دیگر تزریق بوتاکس می توان به واکنش‌ های آلرژیک ، سفت شدن عضلات ، افتادگی پلک و تنگی نفس اشاره کرد . در صورت بروز این مشکلات باید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید و از تزریق مجدد تزریق خودداری کنید .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های جوان سازی پوست از قبیل هایفو تراپی،  آر اف،  تزریق ژل،  تزریق چربی،  لیزر ، میکرودرم آبریژن و روش های بی نظیر دیگر توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود .

متخصصین ما در این کلینیک بر اساس شرایط متقاضیان و شدت چین و چروک ها از راه کار های درمانی استفاده خواهند کرد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/vwzb

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.