لیفت بینی با نخ در جردن تهران

لیفت بینی با نخ در جردن تهران

لیفت بینی با نخ در جردن تهران

اگر دنبال راهی هستید که بدون جراحی ظاهر بینی خود را تغییر دهید، لیفت بینی با نخ را انتخاب کنید. این روش به‌عنوان جایگزینی کم تهاجمی برای رینوپلاستی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
اگر قصد انجام لیفت بینی با نخ در جردن تهران را دارید این مقاله برای شما است تا با آگاهی بیشتری بهترین روش را انتخاب کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران-شماره تماس 09120043630

مزایای لیفت بینی با نخ در جردن

در اینجا برخی از مزایای کلیدی لیفت کردن بینی با نخ در جردن را بررسی می‌کنیم:

غیرجراحی و کم تهاجمی

برخلاف رینوپلاستی که شامل برش، بخیه و بیهوشی عمومی می‌شود، لیفتینگ بینی با نخ به صورت سرپایی و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. این موضوع به معنای درد و ناراحتی کمتر، دوره نقاهت کوتاه‌تر و نبود عوارض مرتبط با بیهوشی است.

دوره نقاهت کوتاه

جراحی بینی به یک دوره نقاهت طولانی نیاز دارد که می‌تواند چندین هفته طول بکشد. پس از لیفت بینی با کمک نخ، می‌توانید بلافاصله به خانه بازگردید و فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید. اگر تورم و کبودی خفیفی را تجربه کردید، معمولاً در طی چند روز از بین می‌روند.

نتایج فوری

نتایج جراحی بینی معمولاً بعد از چند ماه خود را کامل نشان می‌دهند؛ اما نتایج نخ فوری است. شما بلافاصله بعد از لیفت با نخ در جردن می‌توانید از ظاهر جدید و بهبودیافته بینی خود لذت ببرید.

عکس قبل و بعد لیفت بینی با نخ در جردن تهران
لیفت بینی با نخ در جردن- کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه تهران

بدون نیاز به بیهوشی

لیفت بینی با نخ در جردن با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و خبری از بیهوشی عمومی و خطرات مرتبط با آن نیست. بیهوشی عمومی می‌تواند برای برخی از افراد، به‌ویژه بیماران خاص، خطرناک باشد. لیفت بینی با استفاده از نخ جایگزینی ایمن‌تر و راحت‌تر برای این بیماران است.

مقرون‌به‌صرفه‌تر از جراحی بینی

لیفت بینی با نخ در جردن به طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از جراحی است. برای همین گزینه‌ای جذاب برای افرادی شده که به دنبال بهبود ظاهر بینی خود بدون صرف هزینه زیاد هستند.

نتایج طبیعی

لیفت بینی با نخ  ظاهری طبیعی و زیبا به بینی شما می‌دهد. این روش بر خلاف رینوپلاستی که می‌تواند منجر به ظاهری مصنوعی شود، حجم زیادی از بینی را از بین نمی‌برد. لیفت با نخ با بالابردن و شکل‌دادن به ساختارهای موجود بینی، ظاهری طبیعی و متناسب با سایر ویژگی‌های صورت شما ایجاد می‌کند.

مشاورین ما در کلینیک بین‌المللی پوست مو و زیبایی الهیه تهران به شما کمک می‌کنند تا بهترین روش را برای بهبود ظاهر بینی خود انتخاب کنید.

کاربردهای نخ برای بینی

لیفت بینی با نخ می‌تواند مشکلات جزئی بینی را رفع کند:

افتادگی نوک بینی

اگر نوک بینی شما به سمت پایین خم شده باشد، نخ می‌تواند آن را روبه‌بالا بکشد. این روش با قراردادن نخ‌های قابل‌جذب در زیر پوست نوک بینی و سپس بالابردن و تنظیم آنها برای رسیدن به موقعیت دلخواه انجام می‌شود.

قوز جزئی بینی

اگر روی پل بینی خود قوز جزئی دارید، لیفت با نخ می‌تواند برای صاف‌کردن آن استفاده شود. در این روش، نخ‌ها در زیر پوست در دو طرف قوز قرار داده می‌شوند و سپس با کشیدن آنها، قوز صاف می‌شود.

عدم تقارن بینی

اگر سوراخ‌های بینی یا پل بینی شما نامتقارن است، لیفت با نخ می‌تواند برای اصلاح این مشکل استفاده شود.

عکس قبل و بعد لیفت بینی با نخ در جردن
لیفت بینی با نخ در جردن- کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی الهیه تهران

هزینه لیفت بینی با نخ در جردن تهران

هزینه لیفت بینی با نخ در جردن تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برسی آنها می‌پردازیم:

تخصص و مهارت پزشک

  • سابقه و تجربه: پزشکان با سابقه و تجربه بیشتر که در انجام لیفت با نخ تخصص دارند، معمولاً هزینه بیشتری برای این روش دریافت می‌کنند.
  • معتبر بودن: همچنین ممکن است پزشکانی که در مراکز و کلینیک های معتبر و شناخته شده فعالیت می‌کنند، هزینه‌های بالاتری داشته باشند.
  • مهارت و ظرافت کار: مهارت و ظرافت پزشک در انجام لیفت بینی و همچنین توانایی او در کسب نتایج طبیعی و مطلوب برای بیمار، می‌تواند در تعیین هزینه نهایی نقش داشته باشد.

نخ‌های مورداستفاده

  • نوع نخ: انواع مختلف نخ از جمله PDO، PLLA و PCL وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برند نخ: برندهای مختلف نخ لیفتینگ بینی در بازار موجود هستند که قیمت آنها می‌تواند با توجه به کیفیت و برند، متفاوت باشد.
  • تعداد نخ: تعداد نخ‌های مورداستفاده برای لیفت بینی به پیچیدگی مشکل و ناحیه‌ای از بینی که نیاز به اصلاح دارد بستگی دارد. به‌طورکلی، هر چه تعداد نخ‌ها بیشتر باشد، هزینه هم بیشتر خواهد بود.

مراقبت‌های پس از عمل

  • داروها: برخی از داروها مانند آنتی‌بیوتیک‌ها یا مسکن‌ها ممکن است برای بیمار تجویز شوند که هزینه آنها جداگانه محاسبه می‌شود.
  • ویزیت‌های بعدی: معمولاً بعد از انجام لیفت بینی با نخ، چندین جلسه ویزیت برای بررسی روند بهبودی و اطمینان از رسیدن به نتایج مطلوب لازم است.

موقعیت کلینیک

  • مناطق گران‌قیمت: کلینیک هایی که در مناطق گران‌قیمت شهر یا در شهرهای بزرگ‌تر واقع شده‌اند، معمولاً هزینه‌های بالاتری برای خدمات خود دریافت می‌کنند.

قبل از انجام لیفت بینی با نخ در جردن تهران، حتماً با چند پزشک مشورت کنید و در مورد هزینه‌ها سوال کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا برآوردی از قیمت‌ها داشته باشید و پزشکی را پیدا کنید که در محدوده بودجه شما باشد.

مشاورین ما در کلینیک بین‌المللی پوست مو و زیبایی الهیه تهران تمام پرسش‌های شما در مورد لیفت بینی با نخ را به صورت رایگان پاسخ می‌دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد

لیفت بینی با نخ توسط بهترین دکتر تهران

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران

آنزیم و لیفت بینی

نتیجه‌گیری

لیفت بینی با نخ در جردن، روشی کم تهاجمی و جایگزینی محبوب برای عمل بینی است. این روش ظاهر بینی را بدون بیهوشی، بستری، بخیه و جراحی بهبود می‌بخشد. این لیفت با استفاده از نخ‌های قابل‌جذب برای بلندکردن و شکل‌دادن به ساختار بینی انجام می‌شود. قبل از انجام لیفت بینی با نخ در جردن، حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید و در مورد مناسب‌بودن این روش برای خودتان مطمئن شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران-شماره تماس 09120043630

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

تلگرام
https://t.me/clinic_elahieh

ایتا
https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا
https://rubika.ir/clinic_elahieh

لینک کوتاه:
https://clinicelahieh.com/n2pl
نماشا:
https://www.namasha.com/v/cQKntvQ6

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان مشکلات پوستی در طب سنتی
رفع تیرگی و جوانسازی لابیا در الهیه تهران
لیفت بینی با نخ در جردن تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
انواع جراحی‌ های ترمیمی
آیا اختلال نعوظ در آقایان درمان دارد؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان مشکلات پوستی در طب سنتی
رفع تیرگی و جوانسازی لابیا در الهیه تهران
لیفت بینی با نخ در جردن تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
انواع جراحی‌ های ترمیمی
آیا اختلال نعوظ در آقایان درمان دارد؟
ارائه جدیدترین متدهای زیبایی در کلینیک زیبایی الهیه تهران
آیا بعد از زایمان طبیعی واژن گشاد میشود؟
متد چشم سوپر آهویی توسط برترین پزشک در تهران

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.