بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران

امروز لیفت بینی یکی از راه کار های موثر برای اصلاح فرم بینی و برطرف کردن مشکلات و معایب ظاهری آن  می باشد . در سالیان گذشته تنها راه برطرف کردن مشکلات ظاهری و تنفسی با عمل جراحی بینی امکان پذیر بود و حتی برخی افراد به دلیل ترس از عمل جراحی،  استرس زیادی را تحمل می کردند.

اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی می توان با تکنیک‌ های مختلفی فرم بینی را بدون نیاز به هیچ برش و بخیه و حتی دوره نقاهت طولانی مدت برطرف کرد . این تکنیک های زیبایی مزایای زیادی به همراه دارد اگر که توسط بهترین دکتر و متخصص زیبایی انجام شود.  پس قبل از این که بخواهید روش های مختلف لیفت و زیبایی بینی را تجربه کنید بهتر است اطلاعاتی در مورد ویژگی های بهترین پزشک حاصل کنید . شما  با توجه به این موضوع می توانید نتایج عالی با حداقل عوارض و هزینه حاصل کنید.

  شاید به نظر شما روش های مختلف لیفت نیاز به مهارت زیادی ندارد و متخصصینی که تجربه و سابقه کافی ندارند نیز می توانند این خدمات را برای شما ارائه دهند در صورتی که هر فرایند زیبایی و درمانی مستلزم مهارت و تخصص کافی می باشد تا شما بتوانید نتایج عالی حاصل کنید.  در غیر این صورت شاهد عوارض نا خوشایند و نتایج نامطلوب خواهید بود.

به دلیل اهمیت این موضوع ما قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین دکتر لیفت بینی آشنا کنیم و در طی مطلب نیز دو تکنیک موثر و پر طرفدار را برای اصلاح فرم بینی معرفی کنیم.  پس اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعاتی دقیق و جامع حاصل کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

ویژگی های بهترین دکتر لیفت بینی چیست ؟

قطعا اگر شما در مورد ویژگی های بهترین دکتر اطلاعاتی حاصل کنید می توانید انتخابی درست داشته باشید.  در چندین سال گذشته متقاضیان به سراغ پزشکانی می رفتند که بتواند با عمل جراحی بینی آن ها را کوچک و زیبا کنند اما برخی افراد بر سطح بینی خود با مشکلات جزئی و خفیف مواجه هستند و نیاز نیست که برای رفع معایب کوچکی که می توان با روش های غیر جراحی برطرف کرد ریسک و خطرات جراحی را پشت سر بگذارند.

اما خوشبختانه امروزه روش های مختلف لیفت و زیبایی بینی مورد توجه زیبا جویان قرار گرفته است پس اگر شما تا کنون این موفق نشده اید که روشی مناسب را برای زیبایی بینی خود انتخاب کنید و به دنبال روش های بی دردسر هستید پیشنهاد می کنیم که ابتدا با ویژگی‌ های بهترین پزشک آشنا شوید .

همان طور که می دانید انتخاب بهترین پزشک کار آسانی نیست چون با تبلیغات اغراق آمیزی که  امروزه در سایت ها مشاهده می کنیم دچار سرگردانی خواهیم شد.  پس باید ابتدا چند موضوع و ویژگی مهم پزشک را مورد توجه قرار دهیم.  با توجه به موارد بیان شده باید گفت که پزشکی که انتخاب می شود باید دارای تجربه و سابقه کاری در زمینه این تکنیک زیبایی باشد تا بتواند خیال متقاضیان را از هر جهت راحت کند.

بررسی نمونه کار های پزشک  به صورت حضوری یا غیر حضوری قطعاً در انتخاب بهترین پزشک شما را یاری خواهد کرد.  به طور کلی ویژگی های یک پزشک خوب به شرح زیر می باشد:

داشتن توانایی کامل برای انواع تکنیک های لیفت و زیبایی بینی امری ضروری می باشد.

 این متخصصین باید از دانش ریاضی به عنوان مهارت لازم برای انجام روش های زیبایی بهره مند باشند.

 برای موفقیت پزشک در طول فعالیت های خود می بایست از علوم زیبا شناختی اجزاء صورت برخوردار باشد.

 یکی از مهمترین ویژگی های یک پزشک خوب قدرت تخیل برای طراحی بینی بعد از لیفت می باشد .

متخصصین با تجربه و حرفه ای برای ارائه مشاوره‌ های لازم زمانی کافی در نظر می گیرند.  متخصصین زیبایی می توانند با زیبا جویان ارتباطی قوی برقرار کنند  تا متقاضیان بتوانند به او اعتماد کنند.

 توجه به سلامتی و شرایط جسمانی متقاضیان یکی از مهم ترین ویژگی های متخصصین و پزشکان با تجربه و حرفه ای می باشد.  این متخصصین حتی پس از انتخاب و انجام هر کدام از تکنیک های لیفت جلسه مناسبی را برای بررسی نتایج در نظر می گیرند و توضیحات کاملی برای زیبا جویان ارائه خواهند  داد.

هم اکنون که شما با ویژگی های بهترین دکتر آشنا شدید بهتر است که در ادامه مطلب یکی از روش های پر طرفدار و موثر را برای لیفت بینی به شما معرفی کنیم.

 تزریق ژل به بینی یکی از راه کار های موثر و غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی برطرف کردن نا هموار ی های سطح بینی و  لیفت نوک بینی خواهد بود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این فرایند با ما همراه باشید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت بینی

لیفت بینی با تزریق ژل

عمل جراحی بینی بینی  یکی از عمل های پرطرفدار برای زیبایی و جذابیت چهره  زنان و مردان می باشد که با خطرات و ریسک های زیادی  همراه است. حتی پس از پشت سر گذاشتن این خطرات ممکن است به نتایج مورد دلخواه خود نرسید به همین دلیل امروزه روش های مختلف غیر جراحی برای اصلاح و بازسازی فرم بینی انجام می شود.

تزریق ژل به بینی یکی است راه کار های موثر و  بی دردسر برای زیبا شدن بینی می باشد.  در این فرآیند تزریق ژل با استفاده از پر کننده های پوستی انجام می شود که این ژل ها در انواع مختلفی وجود دارند. اما به طور معمول مرغوب ترین ژلی که برای اصلاح فرم بینی استفاده می شود و مورد تایید متخصصین زیبایی قرار گرفته ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد.

این تکنیک زیبایی می تواند به جای عمل های جراحی غیر ضروری انجام  شود و  همه مراحل این فرایند به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام خواهد شد.  متخصصین بر اساس مشکلات ظاهری بینی و  دوز تزریق  محل مناسب را انتخاب می کنند.  ژل های تزریقی با استفاده از سرنگ های ظریفی به پوست تزریق خواهند شد.

شاید سادگی این فرآیند باعث شود که شما فکر کنید میزان مهارت و تخصص پزشک چندان مهم نیست بلکه این فرایند در عین سادگی،  مستلزم مهارت سابقه و تجربه پزشک خواهد بود . در غیر این صورت شما عوارض نا خوشایند ی را پس از تزریق تجربه خواهید کرد.

مراحل انجام لیفت بینی با تزریق ژل چقدر است ؟

یکی از برترین ویژگی  های تزریق ژل به بینی این است که این فرآیند بدون جراحی و بدون صرف کردن وقت زیادی از شما ، انجام می شود.  ممکن است متخصصین برای دستیابی به نتایج مورد نظر و همچنین پایداری نتایج تزریق ژل را در طی چند جلسه انجام دهد این جلسات معمولاً کمتر از یک ساعت خواهد بود و شما می توانید در یک بازه زمانی ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ای  مدل بینی خود را به شکل دلخواه تغییر دهید.

نکته مهم دیگر این است که پزشک  با تجربه و ماهر بر اساس نیاز و معایب بینی تمدید ژل را در فاصله های زمانی مناسب تعیین می کند.  پس در جلسه مشاوره قبل از آغاز مراحل تزریق برنامه های زمانی مناسب برای شما تنظیم می‌ شود که  بتوانید در زمان مناسب برای تمدید مجدد اقدام کنید.

متخصصین زیبایی قبل از این که مراحل تزریق ژل را آغاز کنند ابتدا به بررسی معایب و آسیب های بینی می پردازند.  همچنین شرایط جسمانی شما مورد معاینه قرار می گیرد . در صورت مساعد بودن شرایط این تکنیک زیبایی انجام می شود.

در مرحله اول اول متخصصین از پماد های بی حسی یا تزریق داروی لیدوکائین استفاده می کند سپس مقدار مناسبی از ژل حاوی هیالورونیک اسید را به مناطق  مورد نظر بینی تزریق خواهند کرد.  این فیلر ها معمولاً حاوی هیالورونیک اسید هستند  . تزریق ژل در زیر بافت بینی در طی یک مرحله انجام نمی‌ شود بلکه پزشک با تجربه نقاط مورد نیاز تزریق را شناسایی می کند و چندین بار تزریق ژل به داخل و خارج بافت انجام می شود.

  پس از کامل شدن مراحل این فرایند پزشک برای دستیابی به فرم طبیعی بینی،  بینی را ماساژ می دهد پس از پایان مراحل تزریق زیبا جویان می توانند بدون نیاز به بستری شدن و حتی دوره نقاهت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی با تزریق ژل

همانطور که می‌ دانید تزریق ژل به بینی را می توان در برخی مواقع به جای عمل جراحی مورد استفاده قرار داد.  اما این فرایند برای رفع  همه معایب بینی کارساز نخواهد بود.

به همین دلیل شما باید برای تزریق ژل به بینی به مراکز معتبر و تخصصی و همچنین پزشکان با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید تا پزشک دقیقاً همه شرایط شما را مورد بررسی قرار دهد.  همچنین شما با صحبت کردن درمورد انتظاراتتان به نتایج مورد نظر خود می رسید.  برخی از معایبی که با تزریق ژل به بینی می توان برطرف کرد عبارت است از

  • تجدید و بازسازی ساختار بینی های کوچک
  • رفع مشکل انحراف بینی
  • اصلاح فرم ظاهری و صاف کردن بینی های قلابی شکل
  • از بین بردن قوز های خفیف و متوسط بینی
  • از بین بردن افتادگی های متوسط و خفیف نوک بینی
  • بازسازی و اصلاح نتایج جراحی رینوپلاستی
  • اصلاح نوک بینی پس از عمل جراحی
  • برطرف کردن مشکلات بینی های سربالایی
  • برطرف کردن فرورفتگی ها ، شیار ها و برآمدگی ها بر سطح بینی
  • جمع شدن پره های باز بینی
  • اصلاح ظاهری بینی های پهن و کوبیده
  • زیبایی چهره و افزایش اعتماد به نفس
  • از بین بردن مشکلات تنفسی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی

متاسفانه اگر معایب و مشکلات بینی در تیغه و استخوان بینی باشد و یا شما دارای بینی گوشتی باشید تزریق ژل تاثیری بر برطرف کردن این مشکلات نخواهد داشت و در این شرایط متخصصین عمل جراحی را گزینه بهترین می دانند.

مزایا

تزریق ژل به بینی یکی از پیشنهاد های موثر برای کسانی است که نمی خواهند عمل جراحی انجام دهند و یا به دلیل شرایط مالی و مشکلات پزشکی امکان عمل جراحی برای آن ها امکان پذیر نمی باشد.

 این فرایند زیبایی با مزایای زیادی همراه است که شامل موارد زیر خواهد بود

  • دستیابی به نتایج آنی با ماندگاری نسبتا طولانی

یکی از مهم ترین مزایای تزریق ژل به بینی این است که می‌ توان پس از تزریق بلافاصله تاثیرات اولیه درمان را مشاهده کرد.  هرچند نتیجه نهایی پس از یک تا دو هفته در چهره نمایان خواهد شد . همچنین نتایج حاصل از این فرایند ماندگاری نسبتا طولانی دارد و شما می توانید به راحتی فرم بینی خود را اصلاح کنید و یا تغییر دهید .

بنابراین اگر از عوارض پس از جراحی مانند  خونریزی،  هزینه بالا و  خطرات پس از آن نگران هستید تزریق ژل به بینی می تواند نتایجی مشابه برای شما به همراه داشته باشد.

اگر شما با مشکلات تنفسی مانند پلیپ بینی مواجه هستید تزریق ژل برای شما چندان موثر نیست و بهتر است راه کار های درمانی دیگر را انتخاب کنید.

  • پرداخت هزینه کمتر

کسانی که می خواهند عمل جراحی انجام دهند باید هزینه بالایی برای دستیابی به نتایج مد نظر خود در نظر بگیرند.  چون باید هزینه هایی در زمینه  معاینه های قبل،  مراقبت های ویژه،  اتاق جراحی،  بستری و  ….پرداخت کنند.

  البته این هزینه ها نیز بر اساس موقعیت جغرافیایی کلینیک و مهارت پزشک  متفاوت است و قطعا اگر بخواهید عمل جراحی بینی را توسط متخصصین با سابقه و حرفه ای انجام دهید باید هزینه بالایی را پرداخت کنید.  به هر حال شما با تزریق ژل نیاز به پرداخت هزینه بالا نخواهید داشت و می توانید به نتایجی موثر و مورد دلخواه دست یابید.

  • بدون نیاز به دوره ریکاوری و استراحت

 همه مراحل تزریق ژل به بینی به صورت سرپایی و بدون ایجاد برش و بخیه بر سطح بینی انجام می‌ شود بنابراین زیبا جویان می‌ تواند پس از ترک  کلینیک به محل کار خود باز گردند.

  • نیاز به ریکاوری و استراحت در منزل نمی باشد.

 پس از تزریق ژل به بینی شما شاهد هیچ کبودی پس از تزریق بر بینی و یا چشم های خود نخواهید بود و پانسمانی در این ناحیه قرار نمی گیرد . کمی تورم و درد پس از تزریق ژل و کاملاً طبیعی است که نمی تواند کار های روزمره شما را دچار اختلال کند.

  • روشی غیر تهاجمی

یکی از مزایای خاص دیگر تزریق ژل به بینی غیر تهاجمی بودن این فرآیند می باشد.  در این فرایند زیبایی هیچ تهاجمی وجود ندارد زیرا تزریق فیلر های پوستی با استفاده از چند سوزن بسیار ظریف انجام می‌شود و نیازی به بی هوشی عمومی ندارد.

بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید نمی توانید تحت بی هوشی قرار بگیرید می توانید برای بهبود فرم  ظاهری بینی خود تزریق ژل را انتخاب کنید.

  • بدون ایجاد آثار زخم و بخیه بر روی بینی

یکی دیگر از مشکلاتی که پس از عمل جراحی باعث آزار و اذیت زیبا جویان می شود باقی ماندن جای زخم و بخیه در  اطراف بینی می باشد حتی ممکن است تا چندین ماه پوست این ناحیه قرمز و ملتهب شود و  تاثیر نا خوشایند ی بر زیبایی و روحیه افراد داشته باشد.

با تزریق ژل به بینی هرگز چنین عارضه هایی را تجربه نخواهید کرد زیرا سوزن هایی که با کمک آن تزریق ژل انجام می شود بسیار نازک و ظریف هستند و هیچ جای زخمی بر سطح بینی باقی نخواهد گذاشت.

بهترین کاندیدای لیفت بینی با تزریق ژل چه کسانی هستند ؟

همه کسانی که دارای بینی غیر طبیعی هستند و یا قبلا  عمل جراحی انجام داده اند می توانند با کمک تزریق ژل معایب و نواقص ظاهری بینی خود را برطرف کنند.

 کاندیدای مناسب  تزریق ژل  به بینی عبارتند از

  • کسانی که دارای نا هموار ی های کوچک بر روی بینی هستند  و می خواهند آن ها را برطرف کنند.
  • کسانی که دارای گودی و فرورفتگی بر روی بینی هستند.
  • کسانی که بینی با ظاهر نا متقارن دارند .
  • کسانی که بینی  تخت دارند  و می ‌خواهند پل  یا برجستگی بر سطح بینی خود ایجاد کنند.
  • کسانی که از مدل  بینی خود رضایت ندارند و  برای درمان افتادگی و لیفت نوک بینی اقدام می کنند.
  • کسانی که برای اصلاح و برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی تمایلی به انجام عمل جراحی ندارند و می خواهند  در زمان کوتاه شاهد تاثیرات درمان باشند.

 با وجود راحتی و سادگی این تکنیک زیبایی تزریق ژل بینی برای برخی افراد امکان پذیر نمی باشد که عبارتند از

  • افراد زیر ۱۸ سال
  • کسانی که دوران بارداری و شیر دهی را پشت سر می گذارد .
  • کسانی که درگیر بیماری های مربوط به سیستم خود ایمنی و یا دیابت هستند.
  • کسانی که نسبت به مواد بی حسی و یا ژل های تزریقی دچار حساسیت می شوند .

متخصصین ما در کلینیک زیبای الهیه تهران قبل از تزریق ژل به بینی همه شرایط جسمانی و بدنی شما را می سنجند و بر اساس معایب و نواقص بینی تزریق ژل را انجام می‌ دهند.  در این کلینیک زیبایی از ژل های مرغوب و با کیفیت استفاده می‌ شود  و قطعاً زیبا جویان عزیز می تواند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

عوارض پس از لیفت بینی با تزریق ژل

یکی از از دلایل گرایش زیبا جویان به تزریق ژل به بینی عوارض بسیار خفیف و مراحل راحت و بی دردسر آن می باشد.  عوارض ناشی از این فرایند نسبت به عمل جراحی قابل مقایسه نمی باشد.  پس از تزریق ژل به بینی کمی تورم خفیف در این ناحیه مشاهده می شود که با کمی کبودی و قرمزی همراه است.  اما این عوارض بسیار موقتی است و در طی دو روز به طور کامل برطرف می شود.

  همچنین در حین تزریق ژل به بینی هیچ دردی در این ناحیه احساس نمی شود و مراحل تزریق با بی حسی موضعی انجام می شود.  بنابراین شما عوارض پس از بی هوشی را تجربه نخواهید کرد.  پس از تزریق ژل به بینی احساس سفتی یا برآمدگی بر روی بینی تا دو هفته با شما همراه است که البته این عارضه کاملاً طبیعی است.  اگر احساس کردید که ژل های تزریقی در یک ناحیه از بینی جمع شده حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید و از ماساژ دادن و فشار دادن این ناحیه بپرهیزید.

میزان عوارض ناشی از تزریق ژل به انتخاب پزشک شما و کلینیکی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد.  زیرا،  مهارت،  تجربه و سابقه پزشک تاثیر زیادی در نتایج درمان و کاهش  عوارض پس از تزریق خواهد داشت.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران کادر درمانی دائما تلاش می کند تا بتواند با استفاده از نیرو های متخصص و آموزش دیده و استفاده از فیلر  های مرغوب و با کیفیت بهترین نتایج را برای زیبا جویان عزیز حاصل کند.

یکی از عوارض بسیار نادری که پس از تزریق ژل ممکن است اتفاق بیفتد  انسداد شریان های خونی و متوقف شدن جریان خون می باشد که این عارضه به دلیل عدم مهارت پزشک رخ می دهد.  بنابراین با تزریق ژل به طور مستقیم در شریان ها ، به این نواحی فشار زیادی وارد می کند اما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی و همچنین انتخاب پزشکان حرفه‌ ای از بروز این عوارض پیشگیری کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق ژل توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می‌ شود.  هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان و به حداقل رساندن عوارض خواهد بود.

هزینه لیفت بینی با تزریق ژل چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل به بینی یکی از روش های مقرون به صرفه برای بازسازی و اصلاح فرم بینی می باشد . در این تکنیک زیبایی شما نیازی به پرداخت هزینه اتاق جراحی،  بی هوشی و مراقبت های ویژه نخواهید داشت و  در زمان کوتاهی می توانید به نتایج عالی دست یابید.

نوع ژل تزریقی و مشکلات و معایب ظاهری بینی برای همه افراد متفاوت است بنابراین متخصصین دو تزریق و نوع ژل را بر اساس این موارد تعیین می کنند . پس نمی توان هزینه مشخصی برای این تکنیک زیبایی اعلام کرد.  هزینه تزریق ژل به بینی بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع ژل،  میزان مشکلات و معایب ظاهری بینی،  تعداد جلسات،  میزان تخصص و مهارت پزشک ، دوز تزریق و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می‌ شود.

اگر شما بخواهید تزریق ژل را توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام دهید قطعاً باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.  موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود شما برای انواع خدمات زیبایی و درمانی در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان هزینه بیشتری پرداخت می کنید.  زیرا در این مراکز تجهیزات مورد استفاده مدرن و پیشرفته می باشند همچنین متخصصین با تجربه و حرفه ای در این مراکز فعالیت دارند.

  در کلینیک زیبایی الهیه تهران تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است پس اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات این فرایند زیبایی مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت بینی

مراقبت های قبل از لیفت بینی با تزریق ژل

  • یکی از مهم ترین توصیه های متخصصین  قبل از تزریق ژل به بینی این است که یک هفته قبل از تزریق ژل حتماً مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید.  همچنین مصرف دارو های رقیق کننده خون،  ویتامین ها،  مکمل ها و دارو های گیاهی را کنار بگذارید. زیرا ممکن است در حین تزریق باعث خونریزی و افزایش کبودی پس از تزریق شود.
  • هنگامی که برای تزریق ژل به کلینیک مراجعه می‌ کنید پوستتان کاملا تمیز باشد و هیچ گونه آرایشی بر صورت نداشته باشید.
  • اگر نسبت به ژل های تزریقی یا مواد بی حسی حساسیت دارید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • چند روز قبل از تزریق ژل با مصرف مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

 مراقبت های پس از لیفت بینی با تزریق ژل :

  • پس از تزریق ژل به بینی تا دو هفته توصیه می شود انجام انواع فعالیت های ورزشی را متوقف کنید زیرا این فعالیت ها باعث افزایش جریان خون رسانی خواهد شد و عوارضی مانند قرمز ی، کبودی و تورم را افزایش می دهد.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به سونا،  استخر و جکوزی خودداری کنید.
  • با مصرف میوه ها و سبزیجات تازه مخصوصاً آناناس سرعت بهبودی را افزایش دهد زیرا این میوه سرشار از  مواد مفیدی مانند آرنیکا و بروملین می باشد.
  • در ۶ ساعت اول پس از تزریق ژل توصیه می شود که حتماً از کمپرس سرد استفاده کنید تا بتوانید میزان کبودی را کاهش دهید.
  • متخصصین برای پیشگیری از عفونت تا ۷۲ ساعت  مصرف کپسول سفالکسین را تجویز می کنند .
  • پس از تزریق ژل تا سه روز از آرایش کردن خودداری کنید اما استفاده از کرم های ضد آفتاب را جدی بگیرید.
  • لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید  تا هنگام تعویض لباس هیچ فشاری ببینی شما وارد نشود.
  • هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بالاتر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی ایجاد شده کاهش یابد .
  • از  دستکاری کردن،  ماساژ دادن و فین کردن خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  آلودگی‌ های محیطی و  دود سیگار بپرهیزید.
  • مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید.

اثرات و نتایج :

لیفت بینی با تزریق ژل جزو روش های موثر و سر پایی است که نتایجی موقتی به همراه دارد . ژل های تزریقی بر سه نوع موقتی،  نیمه موقتی و دائمی ساخته شده اند.  که معمولاً متخصصین توصیه می کنند از تزریق گزینه دائمی آن خودداری کنید.  زیرا،  عوارض نا خوشایند ی به همراه دارد .

ژل های دیگر  به مرور زمان در بدن تجزیه و جذب می شوند و کم کم تاثیرات آن از بین می رود.  مدت ماندگاری تزریق ژل بر اساس  نوع ژل و شرایط متقاضیان متفاوت است که در حدود یک تا دو سال ادامه دار می باشد.  یکی از ویژگی‌ های خاص تزریق ژل به بینی این است که در صورت عدم رضایت از نتایج تزریق،  همچنین بروز عوارض نا خوشایند می توان با کمک آنزیم های مخصوص ژل را تجزیه و تخلیه کرد.

پس از تزریق ژل به بینی می توانید بلافاصله تاثیرات اولیه آن را مشاهده کنید و نتایج قطعی در فاصله ۷ تا ۱۰ روز  قابل مشاهده خواهد بود.

ماندگاری موقتی ژل های تزریقی نوعی ویژگی ماده هیالورونیک اسید می باشد.  عوامل مختلفی مدت ماندگاری تزریق ژل را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل

  • نوع ژل تزریق شده
  • دوز تزریق
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • جنس پوست
  • متابولیسم بدن  می باشد.  برای لیفت بینی با تزریق ژل  از فیلر های متفاوتی استفاده می شود که در این بخش از مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع ژل برای لیفت بینی

پاک کننده هایی که برای فرم دهی و زیبایی بینی مورد استفاده قرار می گیرند همگی نوعی ژل هستند که می توانند با حجم دهی به این ناحیه معایب ناحیه  مورد نظر را برطرف کرد.

 فیلر هایی که برای زیبایی بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید مورد  تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته باشند و قطعاً یک پزشک ماهر و با تجربه تزریق را با استفاده از ژل های مرغوب و با کیفیت  انجام می ‌دهد.  انواع فیلر ها بر اساس ترکیبات آن متفاوت هستند و دسته بندی می شود.  که شما را در این بخش از مطلب با سه نوع از آن ها آشنا می کنیم.

  • هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی از مواد طبیعی موجود در بدن ما می باشد که این ماده رطوبت مورد نیاز سلول ها را تامین می کند تا ما بتوانیم پوستی درخشان و جوان داشته باشیم.  ژل های حاوی هیالورونیک اسید معمولاً بافتی نرم دارند و در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری خواهند داشت.

اکثر فیلر های حاوی هیالورونیک اسید دارای لیدوکائین می باشند.  بنابراین زیبا جویان در حین تزریق  هیچ دردی احساس نمی کنند . ژل های حاوی هیالورونیک اسید برای تزریق به بینی یا بخش های دیگر صورت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند . ژل  های هیالورونیک اسیدی ساخته شده اند و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته شامل

Restylane ، Belotero Juvéderm ، Captique Esthélis ، Elevess Hylaform ، Perlane

می باشند.

  • کلسیم هیدروکسی آپاتیت

 کلسیم هیدروکسی آپاتیت ماده ای است که به طور طبیعی  در استخوان های ما وجود دارد که دارای بافتی نرم می باشد.  تراکم این ژل ها به دلیل وجود هیالورونیک اسید خواهد بود و ماندگاری آن نیز به این موضوع بستگی دارد.

  ژل هایی که بر پایه هیدروکسی آپاتیت ساخته می شوند در  حدود ۱۲ ماه در زیر پوست باقی می مانند.  این ماده می تواند میزان کلاژن سازی در پوست را افزایش دهد و بیشتر برای از بین بردن خطوط عمیق و چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد همچنین سبب حجم دهی پوست می شود که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

  • اسید پلی لاکتیک :

این فیلر ها نوعی ژل نیمه دائمی می باشند که از ماده های مصنوعی و سازگار تخریب نا  پذیر ساخته شده است.  این ماده به عنوان محرک کلاژن طبقه‌بندی می‌ شود و در بازسازی کلاژن طبیعی،  از بین بردن چین و چروک و خطوط عمیق و حجم دهی پوست مورد استفاده قرار می گیرند .

این ماده چند روز پس از تزریق در بافت حل می شود و به تدریج باعث کلاژن سازی خواهد شد.  ژل هایی که بر پایه اسید پلی الاستیک ساخته می شوند مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفتند که شامل Sculptra  و Aesthetic می باشد.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی با تزریق ژل چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم تزریق ژل به عنوان سریع ترین و موثرترین روش برای زیبایی و اصلاح فرم بینی می باشد در این تکنیک زیبایی بدون نیاز به برش و بخیه مشکلات ظاهری بینی با استفاده از فیلر های پوستی برطرف می شود.  ژل ها  با استفاده از سرنگ های ظریفی به زیر پوست تزریق خواهند شد بنابراین شما شاهد عارضه خاصی پس از تزریق  نخواهید بود.

ممکن است پس از تزریق با کمی سوزش و قرمزی و تورم مواجه شوید که در طی یک تا دو روز برطرف می شود.  بنابراین پس از تزریق ژل شما نیازی به استراحت کردن در منزل و  پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نخواهید داشت و می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.  البته،  توصیه می شود تا دو هفته از انجام فعالیت های ورزشی،  جا به جایی اشیای سنگین و همچنین خم  شدن بپرهیزید.

زیرا،  با افزایش جریان خون رسانی میزان تورم و کبودی افزایش می‌ یابد.  قرمزی ایجاد شده را می توان با استفاده از کمپرس سرد کاهش داد . اگر بر سطح بینی خود با برآمدگی و یا جمع شدن ژل مواجه شدید از دست کاری کردن این ناحیه خودداری کنید و حتی حتما به پزشک خود اطلاع دهید.  متخصصین برای پیشگیری از عفونت و سرعت روند بهبودی دارو های مناسبی تجویز می کنند .

دارو ها را به اندازه کافی و سر وقت  مصرف کنید . همچنین در این دوره با نوشیدن مایعات کافی و  مصرف میوه‌ ها و سبزیجات تازه سرعت بهبودی را افزایش دهید.

تعداد جلسات لیفت بینی با تزریق ژل  چقدر است ؟

قبل از این که مراحل تزریق ژل انجام شود متخصصین بر اساس میزان مشکلات و آسیب های ناحیه بینی،  دوز تزریق و  نوع ژل همچنین  تعداد دفعات تزریق را  تعیین می کنند . برای برخی افراد متخصصین در جهت تثبیت نتایج تزریق ژل رو در چند جلسه انجام خواهند داد که در جلسه مشاوره برنامه ریزی خواهد شد.

این تکنیک زیبایی در مدت زمان کوتاهی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه انجام می‌ شود این بازه زمانی به میزان تزریق ژل و مهارت پزشک بستگی  دارد.  پس از پایان مراحل تزریق زیبا جویان می توانند بدون معطلی کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را مجددا از سر بگیرند . تزریق ژل  جزء روش های موقتی است بنابراین پس از پایان دوره ماندگاری توصیه می شود که برای حفظ نتایج مجدداً برای تمدید تزریق ژل  اقدام کنید.

روش های دیگر لیفت بینی چیست ؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان از روش های مختلفی برای زیبایی و اصلاح فرم بینی استفاده کرد. روش های غیر جراحی علاوه بر  تزریق ژل نیز ابداع شده است. متخصصین بر اساس شرایط افراد و نوع مشکلات ظاهری بینی این روش ها  را انتخاب می‌ کنند این روش‌ های  برای اصلاح فرم بینی شامل

  • تزریق بوتاکس
  • لیفت با نخ
  • پلاسما جت

خواهد بود که در ادامه مطلب توضیحات مختصری در مورد هرکدام ارائه خواهیم داد.

  • لیفت بینی با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس که از پر طرفدار ترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست در سر تا سر جهان می باشد که امروزه به عنوان یکی از روش‌ های غیر جراحی برای لیفت نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش متخصصین با استفاده از سم بوتولونیوم افتادگی نوک بینی را مورد درمان قرار می ‌دهند و نوک بینی به سمت بالا کشیده می شود .

مدت ماندگاری تزریق بوتاکس بسیار کم است و در حدود ۴ تا ۶ ماه دوام دارد بنابراین بیشتر در جهت از بین بردن خطوط سطح بینی اطراف چشم و لب ها مورد استفاده قرار می گیرد.  نتایج حاصل از تزریق بوتاکس پس از یک هفته به وضوح قابل مشاهده است و  عوارض خاصی به همراه ندارد.

  • لیفت بینی با نخ

لیفت با نخ نیز یکی از روش های موثر دیگر برای بازسازی و اصلاح فرم بینی می باشد این تکنیک زیبایی با استفاده از نخ های مخصوصی انجام می شوند . نخ ها ی مورد نظر  با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و قابل تجزیه در زیر بافت بینی قرار می گیرند و با اتصال نوک بینی به پل آن  سبب بالا کشیدن و جمع شدن بینی خواهد شد.

لیفت  با نخ  یکی از روش های کم عارضه ، موثر و بی نظیر برای زیبایی بینی می باشد که در حدود یک تا سه سال ماندگاری دارد.  پس از لیفت با نخ شما می‌ توانید شاهد تاثیرات بی نظیر آن بر بینی باشید.‌ البته،  این تکنیک زیبایی نمی تواند آسیب های ناشی از شکستگی و انحراف بینی را از بین ببرد . شما با مطالعه مقاله های دیگر در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید در مورد این تکنیک زیبایی اطلاعات بیشتری حاصل کنید.

  • لیفت بینی با پلاسما جت

پلاسما جت نیز یکی از روش های موثر برای اصلاح فرم بینی مخصوصاً بینی  های گوشتی می باشد.  همان طور که می دانید بینی های گوشتی دارای ویژگی های خاصی هستند . پره های پهن،  افتادگی نوک بینی و منافذ باز پوست از ویژگی های متمایز این نوع بینی می باشد.

پلاسما جت یکی است موثر ترین روش ها برای لیفت این نوع بینی خواهند بود.‌ متخصصین با تاباندن انرژی پلاسما به لایه های سطحی پوست بینی،  چربی ها و پوست این ناحیه را تصعید می کنند و سبب لیفتینگ و سفت شدن بینی خواهد شد.  پس از لیفتینگ بینی با پلاسما شما شاهد نقاط بسیار ریزی بر سطح بینی خواهید بود که در طی یک هفته التیام می یابد.

نتایج این فرایند از  تزریق ژل،  لیفت با نخ و یا تزریق بوتاکس ماندگار تر است و در حدود پنج سال ماندگار می باشد.  این تکنیک زیبایی مستلزم مهارت تخصص و تجربه پزشک خواهد بود و در مراکز تخصصی انجام می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

لیفت بینی با نخ در تهران

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران :

نتیجه گیری :

بینی یکی از اجزای خاص و مهم صورت است که در کنار تامین حس بویایی ما نقش مهمی در زیبایی چهره خواهد داشت.  همه ما می دانیم که فرم ظاهری بینی می‌ تواند زیبایی اعضاء مختلف صورت را نیز تحت تاثیر قرار دهد.  با داشتن بینی زیبا و خوش فرم قطعاً زیبایی چشم ها ، لب ها،  گونه ها نیز چندین برابر می شود .

عمل جراحی بینی یکی است پر طرفدار ترین عمل های زیبایی در سر تا سر دنیا شناخته می شود اما برخی افراد به دلیل مشکلات پزشکی و یا ترس از عمل جراحی روش های لیفت بینی را انتخاب می‌ کنند که امروزه می توان این فرایند زیبایی را با روش های مختلفی انجام داد.  تزریق ژل،  تزریق بوتاکس،  لیفت با نخ و پلاسما جت جزء روش های غیر جراحی هستند که برای اصلاح فرم بینی  کاربرد دارند .

هر کدام از این روش ها توسط پزشک ماهر و با تجربه انتخاب می‌ شود.  متخصصین زیبایی بر اساس مشکلات ظاهری بینی و انتظارات متقاضیان یکی از روش های لیفت را پیشنهاد خواهند داد.  بنابراین بهتر است که در این زمینه به پزشک خود اعتماد کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع تکنیک های لیفت و زیبایی بینی توسط پزشکان با تجربه و حرفه‌ ای انجام می شود شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/u4kt

لینک آپارات:https://aparat.com/v/rE2iD

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/LEqyeaj4

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.