مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش  SUPER FUE

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش  SUPER FUE

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی تغییرات و تحولات بی‌نظیری در انواع روش های پزشکی ابداع شده است. کاشت مو به روش SUPER FUE یکی از مدرن ترین روش های کاشت مو محسوب می شود که تاثیرات بی نظیر تکنولوژی جدید بر زندگی انسان ها می باشد و سبب افزایش کیفیت در کاشت مو شده است.

کاشت مو به روشSUPER FUE

کاشت مو به روش FUE به معنی خارج کردن فولیکول ها از ناحیه بانک مو به صورت واحدی یا مجزا می باشد. در روش SURE FUE روشی تقریباً شبیه FUE می باشد اما تفاوت این دو روش در مراحل استخراج گرافت ها و جایگذاری آن ها توسط دستگاه های هوشمند می باشد. استفاده از تجهیزات مدرن و الکترونیک میزان نواقص در این روش را به حد چشمگیری برطرف ساخته است.  یکی از موضوعات مهم در زمینه کاشت مو به روش SUPER FUE  شناخته شدن این روش به عنوان با کیفیت ترین روش کاشت مو می باشد.

اگرچه استفاده از دستگاه های مدرن و تجهیزات پیشرفته تنها عامل به دست یافتن به نتایج عالی نمی باشد بلکه میزان مهارت و تخصص پزشکی در این زمینه اهمیت زیادی دارد. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های کاشت مو با دستگاه های پیشرفته و هوشمند و توسط متخصصین حاذق و با تجربه انجام می شود. بنابراین در این کلینیک شما در محیطی کاملاً امن می توانید به پرپشتی و زیبایی مو های خود دست یابید.

امروزه روش های مختلفی برای کاشت مو در همه افراد مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت می باشد و متخصصان بر اساس شرایط فرد و بررسی بانک مو و ناحیه کاشت بهترین و موثرترین روش راه برای متقاضیان ارائه می‌دهند.  پس بهتر است انتخاب نوع کاشت مو را  به عهده پزشک بگذارید.

کاشت مو به روش SUPER FUE برای همه کسانی که به این روش کاشت علاقه مند می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.  افرادی که از کم پشتی مو رنج می برند کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستند.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کاشت مو به روش SUPER FUE

مراحل کاشت مو به روش SUPER FUE

این روش در طی چند مرحله انجام می‌شود که شامل:

۱.اسکن و آنالیز و طراحی خط رویش مو با دستگاه های پیشرفت

۲.پیشگیری از عفونت و ضدعفونی کردن پوست سر

۳.انجام فرآیند بی حسی برای از بین بردن احساس درد در هنگام عمل

۴.استخراج فولیکول ها از ناحیه اهدا کننده

۵.نگه داری و ذخیره فولیکول های برداشت شده

۶. جایگذاری فولیکول ها در ناحیه کم پشت و طاس سر

۱.اسکن و آنالیز پوست سر و طراحی خط رویش مو با دستگاه های پیشرفته

یکی از مراحل مهم کاشت مو بررسی اولیه پوست سر می باشد .مراحل بعدی کاشت مو بر اساس اطلاعاتی که در این مرحله به دست می‌ آید انجام می‌ شود.

در روش کاشت مو به روش SUPER FUE دستگاهی به نام SD Scanner برای اسکن و آنالیز ه پوست سر مورد استفاده قرار می‌ گیرد . اطلاعاتی  که در این مرحله به دست می آید در مراحل دیگر کاشت مو اهمیت زیادی دارد که شامل:

  • به دست آوردن اندازه وسعت ناحیه کاشت و تعیین تعداد گرافت های لازم برای افزایش تراکم مو ها
  • تعیین خط رویش مو با استفاده از دستگاه های مجهز و لیزری
  • طراحی الگوی کاشت مو
  • بررسی منطقه برداشت مو با دستگاه های مجهز و پیشرفته
  • ارزیابی ویژگی های مختلف پوست سر مانند میزان کشسانی و چربی پوست سر، رطوبت و انتخاب بهترین ناحیه برای استخراج فولیکول ها
  • مشخص کردن تعداد گرافت های که می توان از ناحیه برداشت استخراج کرد.
  • ارزیابی گرافت ها و مشخص کردن گرافت های چند واحدی و انتخاب فولیکول هایی با ضخامت مناسب و برداشت بهترین گرافت ها
  • تعیین عمق ریشه مو ها تا هنگام برداشت آسیب کمتری به فولیکول مو وارد شود.
  • ارزیابی میزان خون رسانی در پوست سر و التیام یافتن زخم ها و افزایش سرعت بهبودی
  • تعیین رنگ فولیکول های مو برای برداشت ریشه های سیاه برای نتایج مطلوب

در این مرحله ارزیابی دقیق پوست سر و بیماری های پوستی سر مورد بررسی قرار می گیرد در صورت مبتلا بودن به بیماری درمان آن انجام خواهد شد. یکی از دلایل ریزش مو بیماری های پوستی سر است .پس بهتر است قبل از کاشت مو این مشکلات و بیماری ها مورد درمان قرار گیرد.

۲.پیشگیری از عفونت سر و بی حسی پوست سر

ضد عفونی کردن پوست سر یکی از مهم ترین اقدامات برای پیشگیری از نفوذ میکروب ها و آلودگی ها در حین عمل می باشد. همچنین این عمل باعث افزایش خون رسانی و التیام یافتن زخم ها پس از جراحی می باشد.

بی حسی پوست سر هنگام برداشت و کاشت فولیکول  ها هیچ دردی احساس نخواهید کرد. کاشت مو به روش SUPER FUE با روش‌های دیگر کاشت مو متفاوت است . زیرا در این روش بی حسی با استفاده از دستگاه مخصوص بدون سوزن انجام می شود. بنابراین میزان آسیب دیدگی ریشه ها و احساس درد به حداقل میزان خود خواهد رسید.

۳.استخراج فولیکول ها از ناحیه اهدا کننده

استفاده از دستگاه های مخصوص برای آنالیز و اسکن دقیق ناحیه برداشت مراحل برداشت گرافت ها و انتخاب ریشه های ضخیم و چند فولیکولی را  مهیا می کند. برداشت فولیکول ها در این روش با دستگاه های اتوماتیک انجام خواهد شد این دستگاه دارای مزایای بی نظیری هستند که شامل:

  • توانایی تنظیم میزان سرعت چرخشی کانولا
  • تنظیم کردن زاویه برداشت گرافت ها
  • کاهش میزان خونریزی تا حد ممکن و پیشگیری از آسیب به گرافت های برداشته شده
  • افزایش سرعت کاشت تا ۷ برابر نسبت به روش های دیگر
  • احتمال برداشت ۴ تا ۵ برابر گرافت های چند واحدی
  • پانچ و قلمی که در این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد یک بار مصرف است و احتمال انتقال میکروب ها به ناحیه برداشت بسیار خفیف می باشد. این دستگاه کاملا هوشمند و مدرن است بنابراین هنگام برداشت گرافت ها هیچ آسیبی به ریشه مو وارد نمی کند.

۴.نگهداری و ذخیره فولیکول های برداشت شده

زنده ماندن فولیکول ها در فاصله زمانی بین برداشت و کاشت  اهمیت زیادی دارد. پس از برداشت باید تا مدتی در دما و شرایط مناسبی مورد نگهداری قرار گیرند .در غیر این صورت گرفت ها از بین می روند.

در کاشت مو به روش SUPER FUE برای نگهداری و ذخیره فولیکول ها از تجهیزات پیشرفته و نگهدارنده مخصوص استفاده می‌ شود.

فولیکول  ها در محیطی کاملاً سربسته و استریل شده حاوی مواد مغذی قرار می گیرند. این مواد دارای ترکیباتی است که نیازهای فولیکول ها را برطرف می‌کند وضعیت نامساعد و از بین رفتن فولیکول ها پیشگیری خواهد کرد.  بنابراین این دستگاه طول عمر فولیکول ها را افزایش می‌دهد. در روش‌های قدیمی کاشت مو فولیکول ها در ترکیبی به نام سرم نگهداری می شوند.  بنابراین بخش زیادی از فولیکول ها  از بین می رفتند. اما در روش SUPER FUE محیط بسیار مناسب است و تقریباً ۵ درصد از فولیکول ها ممکن است از بین برود.

۵.آماده کردن و بازسازی فولیکول های استخراج شده

یکی از مراحل مهم است که قبل از جایگذاری فولیکول ها انجام می  شود جایگذاری گرافت ها در ناحیه کم‌پشت و طاس سر می باشد.

در روش SUPER FUE همه مراحل این عمل با دستگاه های پیشرفته و مدرن  انجام می شود.  بنابراین این مرحله کاشت نیز توسط دستگاه های با کیفیت صورت می گیرد . برای تعیین خط رویش از دستگاه های ایمپلنتر مخصوص استفاده می شود. باعث طبیعی شدن خط رویش و افزایش تراکم در این ناحیه می شود.

۶.جایگذاری فولیکول ها در ناحیه کم پشت و طاس سر

با کمک دستگاه های مخصوص با کانال های کوچک و یکسانی در جهت و عمق مناسب بر روی پوست سر ایجاد می شود.  با این دستگاه ها می توان میزان شکاف ها را ۳ تا ۴ برابر افزایش داد.  قلمی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد یک بار مصرف است و امکان انتقال بیماری ها را حداقل میزان خود می‌رسد.

استفاده از تکنیک های پیشرفته و دستگاه های مدرن امروزی میزان دقت و افزایش تراکم موها به ۱۰ برابر رسیده است و مزایای بیشماری به همراه دارد مزایای این روش شامل:

  • قراردادن فولیکول ها در زاویه مناسب
  • افزایش تراکم و پرپشتی مو ها
  • پیشگیری از آسیب دیدن فولیکول ها در هنگام کاشت

یکی از مزیت های خاص روش SUPER FUE انجام فرایند لیزرتراپی در این ناحیه می باشد.  این عمل سبب کاهش التهابات ناشی از کاشت و تسریع پیوند در این ناحیه خواهد شد.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کاشت مو به روش SUPER FUE

مزایای کاشت مو به روش SUPER FUE

به دلیل استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته،  مزایای این روش بیشمار است که ما به چند بررسی چند مورد آن می پردازیم.

  • این روش زیبایی بدون درد و خونریزی انجام می‌ شود.
  • بی حسی ناحیه برداشت و کاشت فولیکول ها با استفاده از دستگاه‌های بدون سوزن صورت می‌ گیرد.
  • خط رویش مو ها در این روش کاملاً طبیعی است و نتایج بی نظیر حاصل خواهید کرد.
  • افزایش تراکم مو ها به ۴ تا ۵ برابر روش های قدیمی کاشت مو می رسد.
  • نتایج کاشت مو در مدت زمان کوتاه قابل مشاهده است و حداکثر زمان آن ۶ تا ۹ ماه می باشد. در صورتی که روش های قدیمی مشاهده نتایج کاشت مو ۱۲ تا ۱۴ ماه زمان نیاز دارد.
  • استفاده از قلم ها و پانچ های یک بار مصرف احتمال ایجاد عفونت و انتقال بیماری ها را به صفر می رساند.
  • برداشتن گرافت ها از نواحی مختلف دیگر بدن امکان پذیر است و جزء مزایای برتر این روش محسوب می شود.
  • بااستفاده از فرآیند لیزر تراپی میزان التهابات در ناحیه کاشت مو کاهش می یابد و سرعت بهبودی افزایش خواهد یافت.
  • جای زخم و اسکار بر روی سر بسیار خفیف می باشد.
  • دلیل عوارض خفیف آن استفاده از دستگاه های پیشرفته می باشد.
  • دوره نقاهت این عمل بسیار کوتاه مدت است.
  • کاشت مو به روش SUPER FUE برای ریش ابرو و سبیل امکان پذیر می باشد.

بهترین کاندیدای کاشت مو به روش SUPER FUE

  • افرادی که پوست سرشان سفت است و نمی ‌توانند از روش ‌های دیگر کاشت مو مانندFUT بهره مند شوند. سفتی پوست سر عوامل ژنتیکی دارد و دلایلی مانند انجام فعالیت های ورزشی سنگین باعث سفت شدن پوست سر خواهد شد.
  • کسانی که دچار ریزش موی ژنتیکی شده‌اند.
  • کسانی که به دلیل سوختگی، جراحت یا ضربه حجم زیادی از مو های خود را از دست داده اند.

متخصصان ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران با بررسی‌ های اولیه پوست سر شما ،مشخص می کند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای این روش کاشت مو هستید یا خیر!! پس  انتخاب روش کاشت مو را به پزشک خود بسپارید تا بهترین روش را به شما معرفی کند.

عوارض و معایب کاشت مو به روش SUPER FUE

میزان معایب در روش کاشت مو به روش SUPER FUE

معایب این عمل  نسبت به مزایای بی شمار و بی نظیر آن بسیار ناچیز است.  اما بالاخره هر روش کاشت مو با عوارض و معایبی همراه است . از معایب این روش می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای انجام این روش باید مو های سر تاحد مناسبی کوتاه شود و این موضوع ممکن برای برخی افراد ناراحت کننده باشد.
  • برخی افراد نسبت به مواد بی حسی حساسیت دارند و این عمل با بیحسی موضعی انجام خواهد شد.پس در برخی افراد سبب واکنش آلرژیک می شود.
  • پس از انجام این عمل عوارضی مانند تورم ، کبودی و بی حسی را تجربه می کنید . البته این عوارض نسبت به روش های دیگر کاشت مو بسیار خفیف ‌تر است.
  • پس از انجام کاشت مو به روش SUPER FUE نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نیست و عوارض ناشی از آن در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.
  • به دلیل استفاده از پانچ یا قلم یکبار مصرف در این روش احتمال ایجاد عفونت، بسیار پایین است. (احتمال ایجاد عفونت به یک درصد در این روش خواهد رسید.)

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های کاشت مو توسط کادر مجرب و حرفه ای صورت می گیرد و شما نتایج بی نظیری حاصل خواهید کرد.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کاشت مو به روش SUPER FUE

هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

هزینه های کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین این عوامل شامل:

روش کاشت مو: امروزه کاشت مو به روش های متفاوتی انجام می‌ شود که بر اساس کیفیت و تجهیزات مورد استفاده هزینه ‌های آن نیز متفاوت خواهد بود.

ویژگی های فردی: میزان وسعت طاسی سر و شرایط بانک مو در همه افراد متفاوت است و در هزینه نهایی کاشت مو موثر می باشد.

دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک: در هر کلینیک میزان تجهیزات و امکانات متفاوت می باشد. بنابر این هزینه ها در هر کلینیک و مرکز تخصصی متفاوت می باشد.

میزان مهارت و تخصص پزشک: در کنار استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و مدرن میزان مهارت و تخصص پزشک نیز اهمیت بالایی دارد. در کلینیک های تخصصی از پزشکان مجرب و حرفه ای بهره مند خواهید شد. دستمزد پزشک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر هزینه ها می باشد.

میزان تراکم مو ها: هر چه میزان تراکم مو ها افزایش یابد هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه در این کلینیک تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی و تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش SUPER FUE

پس از گذراندن جلسات مشاوره و معاینه توسط پزشک، این عمل در کلینیک زیبایی الهیه تهران برای شما انجام می شود. در طی جلسات اولیه رعایت مراقبت های قبل و بعد از عمل برای شما توضیح داده خواهد شد که مراقبت های قبل از آن شامل موارد زیر می باشد:

  • اگر نسبت به دارو های بی حسی و آنتی‌بیوتیک ‌ها حساسیت دارید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • در صورت مصرف انواع دارو ها، مکمل ‌ها و ویتامین ‌ها با پزشک گفت و گو کنید و دو هفته قبل از انجام عمل مصرف آن ها را متوقف کنید.
  • مصرف دارو هایی که سبب رقیق شدن خون می شود و احتمال ایجاد خونریزی در حین عمل را افزایش می‌دهد.از مصرف آن ها ۱۰ روز قبل از جراحی بپرهیزید.این دارو ها شامل آسپرین و وافارین و از این قبیل دارو ها می باشد.
  • شب قبل از عمل مو های خود را به خوبی بشویید و از مصرف مواد آرایشی مانند ژل، اسپری، لوسیون و نرم کننده ها بپرهیزید.
  • استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.
  • برای برطرف کردن استرس و ترس خود در جلسات مشاوره با پزشک در این زمینه گفت و گو کنید.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش SUPER FUE

مراقبت از مو ها پس از کاشت مو اهمیت بسیار زیادی دارد.  پس بهتر است همه موارد را به خوبی اعمال کنید.  تا بتوانید نتایج مورد نظر خود را حاصل کنید.  این موارد شامل:

  • اگر احساس درد داشتید از مسکن ‌های تجویز شده توسط پزشک در ساعت تعیین شده استفاده کنید.
  • دارو هایتان را سر وقت مصرف کنید ،مصرف آنتی بیوتیک ها در جهت جلوگیری از عفونت تجویز می شود و فاصله زمانی بین آنها را رعایت کنید در غیر این صورت نمی توانید نتایج مطلوبی حاصل کنید.
  • درجلسات معاینه که پس از کاشت مو پزشک برای شما در نظر می ‌گیرد حتما شرکت کنید تا پزشک کیفیت و نتایج درمان را مورد بررسی قرار دهد. و در صورت نیاز دارو های مناسب را تجویز کند.
  • از انجام فعالیت های ورزشی و فیزیکی تا بهبودی کامل خودداری کنید . زیرا انجام این فعالیت ها روند بهبودی را کاهش می دهد و باعث می‌ شود به فولیکول‌ های کاشته شده آسیب وارد شود.
  • برای شستشو ی مو ها از شوینده های مناسب که توسط پزشک تجویز شده است استفاده کنید.

اثرات و نتایج

مراحل کاشت مو به روش SUPER FUE با دستگاه های پیشرفته انجام می ‌شود.  به دلیل انتخاب فولیکول های سیاه رنگ و چند واحدی افزایش تراکم در این روش بسیار افزایش می یابد. طراحی خط رویش لیزری سبب می شود خط رویش مو ها بسیار طبیعی به نظر برسد.  نتایج قطعی این روش کاشت مو تقریباً ۶ تا ۹ ماه است و شما را کم کم شاهد زیبایی و پرپشتی مو های خود خواهید بود.

نقاهت پس از کاشت مو به روش  SUPER FUE

به دلیل انجام همه مراحل این عمل توسط دستگاه های مجهز و هوشمند، میزان عوارض به حداقل خواهد رسید. کسانی که از این تکنیک استفاده می‌کنند پس از ۵ تا ۷ نیز می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند. اما انجام فعالیت های سنگین سه تا چهار هفته ممنوع می باشد. زیرا باعث آسیب دیدن فولیکول های مو خواهد شد.  به دلیل استفاده از فرآیند لیزرتراپی میزان التهاب در ناحیه کاشت مو به حداقل می رسد و میزان خون رسانی در این ناحیه تنظیم خواهد شد. بنابراین سرعت بهبودی افزایش می‌ یابد . مصرف آنتی بیوتیک ها در دوره بهبودی از ایجاد عفونت پیشگیری خواهد کرد، همچنین درد ناشی از جراحی با مصرف مسکن های مناسب کنترل خواهد شد.

کاشت مو به روش SUPER FUE
کاشت مو به روش SUPER FUE

تعداد جلسات کاشت مو به روش SUPER FUE چقدر است؟

متخصصان حرفه ای و مجرب و کادر درمانی دلسوز در کلینیک زیبایی الهیه تهران در مراحل متفاوت کاشت مو و دست یافتن به نتایج نهایی همیشه با شما همراه خواهند بود.

معمولاً تعداد جلسات در این روش زیبایی به به وسعت ناحیه کم ‌پشت و  طاسی سر بستگی دارد. معمولاً این عمل در طی یک تا دو جلسه انجام خواهد شد.  در صورتی که میزان طاسی زیاد باشد این جلسات با فواصل دو مرحله‌ای به مدت ۸ تا ۱۲ ماهه انجام می ‌شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/gcpn

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.