مزایا، عوارض و هزینه فشیال پوست صورت

مزایا، عوارض و هزینه فشیال پوست صورت

مزایا، عوارض و هزینه فشیال پوست صورت :

پوست صورت یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش های بدن است که عوامل مختلف از قبیل بالا رفتن سن، فشار های عصبی ، فشار های محیطی و …. آن را تحت تاثیر قرار می دهد و علائم پیری بر آن نمایان خواهد شد. با قرار گرفتن در چنین شرایطی بهتر است به طور جدی به راهکار های مراقبتی از پوست خود فکر کنید .داشتن پوستی سالم و ظاهری شاداب به شما حس سر زندگی و جوانی خواهد داد.

سطحی ترین لایه پوست اپیدرم نام دارد که پوشیده از سلول های مرده و لایه های شاخی می باشد . این سلول ها در واقع وظیفه محافظت از پوست را بر عهده دارند  و به طور ماهیانه به صورت طبیعی سلول های مرده از سطح پوست برطرف می شود و سلول های تازه تر جایگزین آن ها خواهند شد .‌زمانی که سلول های مرده بر سطح پوست تجمع یابند حالت درخشندگی و شادابی پوست نیز از بین خواهد رفت. در این زمان است که شما با کدر شدن پوستتان تصمیم می گیرید که راهی مناسب برای مراقبت از پوست خود انتخاب کنید تا بتوانید سلول‌ های مرده را از سطح پوست خود را پاک سازی کنید.

روش های خانگی می تواند برای دستیابی به این اهداف به شما کمک کند که عبارت است از استفاده از لوسیون ها برای شست و شوی پوست،  استفاده از تونر ها و پاک کننده های مناسب،  استفاده از ماسک های مختلف و راه های مراقبتی دیگر. اما شما می توانید برای داشتن پوستی زیبا و شاداب با یک متخصص زیبایی پوست مشورت داشته باشید .فشیال پوست یکی از بهترین راهکار های مراقبتی و حفاظت از پوست می باشد. این فرایند زیبایی برای همه پوست ها از قبیل پوست های چرب،  خشک و حتی پوست هایی که مستعد آکنه و جوش هستند مناسب خواهد بود.  شما می توانید با استفاده از این روش زیبایی از مزایای بی نظیری بهره مند شوید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

فشیال پوست چیست ؟

فشیال نوعی راه کار مراقبتی و زیبایی برای پوست است که این فرایند زیبایی با چند کاربرد و هدف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که مراحلی مانند :

  • بخور دادن
  • استفاده از ماسک ها
  • لایه برداری
  • پاک سازی
  • ماساژ با انواع کرم ها و لوسیون های مناسب پوست

سپری می شود . فشیال با بیان ساده تر این است که این روش با هدف بهبود یافتن ظاهر پوست و تسکین‌ دهندگی پوست صورت نیز انجام می شود.  پس از انجام این عمل شما نیاز به مراقبت های سخت و دشوار نخواهید داشت و یا لازم نیست که از محصولات خاصی استفاده کنید. متخصصین توصیه می‌ کنند که از محصولات مناسب و سازگار با پوست خود استفاده کنید تا بتوانید از نتایج بی نظیر فشیال بهره مند شوید. مثلاً باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که مرحله لایه برداری پوست برای کسانی که دارای پوستی حساس دارند انجام نمی شود.

فشیال یکی از روش های مدرن و به روز است که هدف از انجام آن جوان سازی پوست می‌ باشد .این فرایند روشی مراقبتی و کاملا غیر تهاجمی است و مطمئناً زیبا جویان این روش زیبایی را به روش های تهاجمی تر ترجیح می دهند. در ادامه مطلب ما قصد داریم شما را با مزایا و کاربرد های بی نظیر این فرآیند زیبایی آشنا کنیم.

کاربرد های فشیال پوست :

  • پاک سازی لایه سطح پوست که از سلول های مرده و لایه های شاخی پوشیده شده است.
  • بر طرف کردن انواع خطوط و لکه هایی که بر سطح پوست صورت نمایان شده است.
  • پاکسازی منافذ باز پوست
  • تحریک پوست برای افزایش تولید کلاژن سازی
  • تامین رطوبت و آب رسانی پوست صورت
  • بهبود یافتن و کیفیت رنگ پوست
  • تنظیم چربی و PH پوست

فرایند زیبایی فشیال با تکنیک های مختلفی انجام می شود که متخصصین بر حسب شرایط پوستی هر فرد،  نوع پوست و میزان آسیب های پوستی بهترین تکنیک را برای زیبا جویان عزیز در نظر خواهند گرفت. برخی افراد این عمل را در جهت تامین رطوبت و آب رسانی و برخی دیگر با هدف بسته شدن منافذ و ترمیم و بازسازی پوست انجام می دهند،  در صورتی که متقاضیان دیگر تصمیم دارند با این روش مشکلات خاص پوست خود را برطرف کنند.

مزایای فشیال پوست :

  • پاک سازی عمیق پوست

در طی این فرایند زیبایی پاک سازی لایه های سطحی پوست عمیق تر از روش های خانگی انجام خواهد شد. با کمک آن می‌ توان انواع آلودگی ها چربی های جمع شده بر سطح پوست، سبوم و کثیفی ها را همراه با باکتری هایی که آسیب های پوستی را ایجاد می کنند از لایه سطحی پوست برطرف می کنند.

با انجام مرحله لایه برداری خوب و مناسب مانند میکرودرم آبریژن سلول های مرده و لایه های شاخی از لایه سطحی پوست پاک سازی خواهند شد و با این عمل می توان منافذ باز پوست را نیز پاک سازی و درمان کرد. همچنین پس از انجام فشیال محصولات مراقبتی پوست که شما برای جوانی و شادابی پوست خود استفاده می‌ کنید بهتر جذب می‌ شوند و شما به نتایج عالی و بی نظیر دست خواهید یافت.

  • خاصیت ضد پیری پوست

با انجام فشیال شما می توانید علائم پیری چهره را کاهش دهید و حتی روند پیری پوست را کند تر کنید پس از ، ایجاد چین و چروک‌ ها و خطوط سطح  پوست خود پیشگیری می کنید .ماساژ دادن پوست صورت با استفاده از کرم های ضد پیری ، خون‌ رسانی،  اکسیژن رسانی و کلاژن سازی در پوست افزایش خواهد یافت و در پایان سبب می شود خاصیت انعطاف و کشسانی پوست افزایش یافته و چین و چروک ها و خطوط سطح پوست محو می شوند.

  • جوانسازی پوست

با پشت سر گذاشتن مراحلی از قبیل بخور دادن،  لایه برداری،  ماساژ و استفاده از ماسک ها می توانید به جوان سازی پوست  دست یابید و یا به عبارت دیگر می توان گفت که این تکنیک ها پوست شما را جوان و شاداب نگه می دارند. شما ممکن است بلافاصله پس از پایان فشیال شاهد نتایج قطعی نباشید اما به مرور زمان پوست شما ترمیم و بازسازی می شود و تغییراتی که بر پوست شما ایجاد می شود احساس خواهید کرد. البته برای دستیابی به نتایج مطلوب و رضایت بخش باید جلساتی که متخصصین در نظر گرفته اند را کامل کنید.

  • بهبود درباره مراقبت از پوست

متخصصین زیبایی در طی مراحل اولیه ابتدا شرایط پوستی شما را مورد بررسی قرار می دهند تا متوجه شوند که کدام تکنیک فشیال برای شما به نتایج بهتری به دنبال دارد. هر چه از محصولات سازگار و مناسب تر با پوست شما استفاده شود شما به نتایج بهتری دست خواهید یافت.  مرحل انتخاب تکنیک یکی از مهمترین مراحل فشیال پوست می باشد با دقت به این مرحله،  شما از بروز مشکلات و آسیب های پوستی در امان خواهید بود و پوستتان در شرایط بسیار مناسب و بی نظیری قرار می گیرد.

  • درمان مشکلات و آسیب های پوستی

متخصصین با تجربه در کلینیک های زیبایی پس از بررسی مشکلات و آسیب های پوستی و تشخیص بیماری در جهت درمان و بهبود وضعیت پوست تکنیک های مناسبی را انجام می دهند. مثلاً برای برطرف کردن مشکلاتی از قبیل جوش های سر سفید،  جوش های سر سیاه،  زخم و آکنه ها راهکار های مناسب و محصولات سازگار را انتخاب می کنند تا بتوانند میزان آسیب دیدگی پوست را به کمترین میزان خود برسانند و شما عزیزان پوستی صاف و یکدست را تجربه کنید.

پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-پوست

انواع فشیال پوست چیست ؟

فرایند زیبایی فشیال با تکنیک های مختلفی انجام می شود که هر یک از آن ها بر اساس هدف و انتظارات متقاضیان و  نوع پوست مورد استفاده قرار می گیرد. مثلاً برای پاک سازی لایه های عمیق پوست  و جلوگیری از آسیب هایی از قبیل آکنه ها ، شفافیت و روشن شدن پوست نور درمانی پیلینگ شیمیایی یا همان لایه برداری میکرودرم آبریژن و تکنیک های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

مراحل انجام فشیال پوست :

متخصصین قبل از آغاز جلسات زیبا سازی پوست با فشیال مشاوره های لازم را انجام خواهند داد که در هر کدام از این مراحل مشکلات خاصی را در نظر می گیرد .متخصصین پس از بررسی پوست تعیین می کنند کدام محصول برای از بین بردن آسیب های پوستی شما مناسب تر خواهد بود.  همان طور که در بخش های اول مطلب  ذکر کردیم فشیال یکی از روش های درمانی با چند هدف و کار برد متفاوت خواهد بود که متخصصان زیبایی با استفاده از چند تکنیک مراقبتی به بازسازی و زیبایی پوست می پردازد. پس در ادامه مطلب شما را با مراحل انجام فشیال آشنا خواهیم کرد.

  • پاک سازی پوست

متخصصین در مرحله اول فشیال پوست صورت و گردن را ماساژ می دهند تا بتوانند پوست را از محصولات آرایشی و انواع آلودگی ها پاک سازی کنند. سپس با استفاده از انواع پاک کننده های مناسب و سازگار پوست،  آب گرم و یک اسفنج یا پنبه مناسب لایه های سطحی پوست را پاک سازی می کنند و خشک می شود. تا بتوان در این مرحله به بررسی مشکلات و آسیب‌ های پوستی پرداخت .متخصصین در مرحله پاک سازی تعیین می کنند که چه ماسکی برای جنس پوست شما مناسب تر خواهد بود.

  • بخور یا بخار دهی پوست

پس از پاک سازی پوست نوبت به مرحله بخار دهی پوست می رسد .متخصصین با استفاده از از بخور لایه های عمیق تر پوست را پاک سازی خواهند کرد تا با شل شدگی پوست و افزایش رطوبت رسانی پوست برای انجام مراحل بعدی آماده شود. اگر فردی دارای پوستی حساس باشد متخصصین مرحله بخور را حذف خواهند کرد.

  • لایه برداری پوست

در این مرحله متخصصین به نوع پوست دقت بیشتری خواهند داشت و بر اساس تجمع سلول های مرده بر سطح پوست از محصولات متنوعی از قبیل انواع لایه بردار ها اسکراب یا بخار دهی استفاده خواهند کرد. لایه بردار ها حاوی مواد شیمیایی و آنزیم هایی هستند که پیوند بین سلول های پوستی را از بین می‌ برند و لایه برداری پوست به بهترین شکل انجام خواهد شد.

  • تخلیه

مرحله تخلیه در جهت پاک سازی منافذ باز پوست انجام می شود .چربی هایی که به مرور زمان همراه با سلول های مرده در منافذ پوست گیر کرده اند در این مرحله استخراج می شوند .زیرا با مسدود شدن منافذ باز پوست شاهد بروز عوارضی از قبیل انواع جوش ها مانند جوش های سر سیاه و آکنه ها خواهید بود. اگر مرحله تخلیه پوست به خوبی تعیین شود ممکن است زیبا جویان با مشکلاتی از قبیل کبود یا قرمز پوست همراه شود این مرحله برای کسانی که پوست حساس تری دارند با کمی درد همراه می باشد.

  • ماساژ دادن پوست

در فرایند زیبایی فشیال ، ماساژ دادن پوست صورت معمولاً در بخش های فوقانی بدن انجام می شود که هدف از این مرحله تخلیه، غدد لنفاوی، بهبود و سم زدایی بدن می باشد.

  • استفاده از ماسک و دیگر موارد

استفاده از ماسک ها آخرین مرحله فشیال می باشد که متخصصین در این مرحله از ماسک های موثر و آب رسان های مناسب برای پوست استفاده می کنند تا بتوانند میزان خشکی یا چربی پوست را تنظیم کنند. در این مرحله متخصصین از محصولاتی مانند سرم ،مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده خواهند کرد.

بهترین کاندیدای فشیال پوست چه کسانی هستند ؟

امروزه فشیال یکی از بهترین روش های زیبایی و درمانی است که این فرآیند برای انواع پوست‌ ها قابل استفاده است و متخصصان زیبایی بر اساس جنس پوست و میزان آسیب های پوستی محصولات مراقبتی مناسب را انتخاب می کنند. پس در نتیجه فشیال با چند هدف مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان انواع آسیب های پوستی را از سر راه برداشت.

فشیال نیز همانند هر روش درمانی و زیبایی برای خانم ها در دوران بارداری و شیردهی انجام نمی شود.  این فرآیند برای کسانی که درگیر بیماری های خاص هستند توصیه نمی شود پس شما برای اطمینان کامل و مساعد بودن شرایط خود با متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید.

پیلینگ کردن پوست در ماه های سرد سال مناسب تر می باشد زیرا با انجام پیلینگ پوست لایه سطحی پوست به طور کامل حذف خواهد شد و مطمئناً اشعه فرا بنفش نور خورشید میزان حساسیت پوست را افزایش داده و با مشکلات پوستی بی شماری مواجه می شوید . اگر شما جزء افرادی هستید که پوستتان حساس است و یا دائماً جوش و آکنه دارید بهتر است در جلسات مشاوره،  پزشک خود را مطلع کنید .

چون با پشت سر گذاشتن مراحل فشیال،  پوست شما تحریک پذیر تر می شود و شدت آسیب های پوستی افزایش خواهد یافت .همه مراحل انجام فیشیال پوست برای آقایان و خانم ها یکسان است و تنها تفاوت آن ها نیاز های پوستی است مثلا  آسیب هایی که به دلیل تیغ کشیدن به صورت، مو های زیر پوستی و حساسیت می باشد. متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران با مهارت و تخصص بالا قبل از آغاز روند درمان همه شرایط جسمانی پوستی زیبا جویان عزیز را مورد بررسی قرار می دهند و بر حسب نوع پوست میزان مشکلات پوستی و نیاز متقاضیان مراحل فشیال سپری می شود تا متقاضیان بتواند نتایجی رضایت بخش و مطلوب حاصل کنند.

آیا فشیال پوست عوارضی به دنبال دارد ؟

همه مراحل فشیال کاملا غیر تهاجمی انجام خواهد شد در نتیجه شما شاهد عوارض خطرناکی نخواهید بود . در این روش متخصصین از محصولاتی استفاده می‌ کنند که برای نوع پوست و  آسیب های پوستی شما مناسب تر باشد تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی تاثیرات آن را بر پوست خود احساس کنید. اگر شما برای انجام فشیال متخصصین کم تجربه را انتخاب کنید و پزشک شما در این زمینه مهارت و آگاهی کافی نداشته باشد احتمال بروز عوارضی از قبیل قرمزی،  پوست،  کبودی و تورم با آن ها همراه می باشد .حتی کسانی که دارای پوستی حساس هستند در طی پشت سر گذاشتن مراحل درمان احساس درد ندارند.

پس باید برای پیشگیری از عوارض پس از انجام این فرایند زیبایی،  در مورد پوست و مشکلات خود با پزشک مشورت کنید و در این زمینه تحقیقات مناسبی انجام دهید تا با خیال راحت  بتوانید از نتایج و تاثیرات این روند زیبایی بهره مند شوید. هدف متخصصین در کلینیک زیبایی الهیه تهران ارائه بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو و  جلب رضایت زیبا جویان عزیز می باشد. تا کنون از هیچ کدام از روش های درمانی و زیبایی گزارشی مبنی از عوارض احتمالی و خطرناک به دست نیامده است و متقاضیان می توانند به نتایج عالی و مد نظر خود دست یابند.

هزینه فشیال پوست چقدر است ؟

همان طور که در طی بخش‌ های قبلی که این مطلب بیان کردیم در طی مراحل انجام فشیال محصولات مراقبتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات بر حسب نوع پوست و میزان مشکلات آن تعیین می شوند پس در نتیجه نمی توان گفت که این روش زیبایی و درمانی چقدر هزینه به همراه دارد. متخصصین زیبایی هزینه های درمان را بر حسب تکنیک های انجام فشیال،  نوع پوست  و میزان آسیب های پوستی اعلام خواهند کرد. برای پشت سر گذاشتن مراحلی فشیال شما باید از میزان مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید مطمئناً دستمزد متخصصین زیبایی بالاتر خواهد بود .‌

به طور کلی هزینه فشیال بر اساس :

  • مراحل انجام این عمل
  • تعداد جلساتی که برای هر نوع پوست مشخص می شود.
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 تعیین خواهد شد. اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات برای کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از فشیال پوست :

شما باید قبل از این که بخواهید جلسات فشیال را آغاز کنید  در جلسات مشاوره با پزشک در مورد پوست خود مشکلات آن و محصولاتی که تا کنون استفاده کرده اید گفت و گو کنید . زیرا با بیان این موضوع شما می توانید به نتایج بهتری دست یابید و از تحریک پوست و بروز آسیب های پوستی در طی درمان و پس از آن جلوگیری کنید.

 شما باید قبل از آغاز جلسات فشیال از لایه برداری پوست خود داری کنید زیرا پوست شما در طی درمان حساس می شود.

 آقایانی که می خواهند پوست خود را فشیال کنند نباید صبح روز جلسه درمان مو های صورت خود را اصلاح کنند و بهتر است این عمل در روز های قبل از آغاز جلسات درمانی انجام شود .

در صورت مواجه شدن با آفتاب سوختگی متخصصان توصیه می کنند جلسات فشیال را به تعویق بیندازید و روش های دیگر را جایگزین این روش کنید.

 اگر می خواهید به فشیال را برای مراسم خاصی انجام دهید چند روز قبل از مراسم این کار را انجام دهید تا ظاهر پوستتان به حالت طبیعی تر باز گردد.

این فرایند زیبایی  برای بخش های حساس پوست صورت و گردن نیز انجام می شود. در هنگام مراجعه به کلینیک زیورآلات خود را به همراه نداشته باشید.

 چند روز قبل از آغاز جلسات  مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی را متوقف کنید.

 برای افزایش تاثیرات درمان و کاهش بروز عوارض مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را چند روز قبل از فشیال کنار بگذارید.

مراقبت های پس از فشیال پوست :

استفاده از برخی از محصولات برای شما سبب زبری و سفتی پوست تان می شود و اگر منافذ پوست شما به شکل مطلوب پاک سازی نشود احتمال دارد که پس از انجام این فرایند با مشکلات و  آسیب هایی از قبیل سوزش و جوش های پوستی مواجه شوید.  پس بهتر است که پس از این که خواستید کلینیک را ترک کنید به مراقبت ها و توصیه های متخصصین توجه داشته باشید و پوست خود را با استفاده از فوم ها و یا کرم های ضد جوش با ملایمت پاک سازی کنید.

 چند روز پس از انجام فیشیال برای پاک سازی و شست و شوی پوست خود از محصولاتی مانند شیر پاکن استفاده نکنید زیرا،  با استفاده از شیر پاک‌ کن شما پوستی حساس حاصل خواهید کرد.  پس در نتیجه پس از این عمل دو تا سه روز به هیچ وجه از اسکراب یا پاک کننده استفاده نکنید.

پس از انجام فشیال،  پوست شما کمی حساس است پس در هنگام شست و شو با پوست خود با ملایمت و آرامی رفتار کنید.

 به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتماً در هنگامی که می خواهید از خانه خارج شوید از ضد آفتاب های سازگار و مناسب با پوست خود با spf مناسب استفاده کنید .

از ماساژ دادن،  دست کاری کردن و لمس کردن پوست تا چند روز خود داری کنید.

اثرات و نتایج :

فشیال یکی از راه کار های زیبایی و و درمانی پوست است که با اهداف و کاربرد های متفاوتی انجام می شود. در این روش لایه های عمیق پوست را پاک سازی خواهند کرد. همچنین با کمک این عمل انواع آلودگی ها از قبیل لایه های شاخی ، سلول های مرده،  سموم و چربی های جمع شده بر سطح پوست به طور کامل برطرف می‌ شوند و به جای سلول های مرده سلول های جدید و تازه تر جایگزین ها خواهد شد. پس از پاک سازی منافذ باز پوست با این عمل جریان خون رسانی نیز افزایش خواهد یافت تا مواد مغذی و مواد مورد نیاز پوست فراهم شود.

فشیال یکی از بهترین راهکار های جوان سازی پوست محسوب می‌ شود و همراه با استفاده از محصولات مراقبتی مناسب با نوع پوست می توانید بهبود کیفیت پوست خود دست بیابید .‌ممکن است پس از پایان فشیال شما شاهد نتایج قطعی آن نباشید اما به مرور زمان می توانید تاثیرات این عمل را بر پوست خود ببینید و تا مدت های طولانی شادابی و زیبایی پوست خود را حفظ خواهید کرد . برای افزایش  تاثیرات و ماندگاری این فرآیند توصیه می شود که فشیال را به طور دوره های  متوالی در طول سال انجام دهید.

دوره نقاهت پس از فشیال پوست چقدر است ؟

برای پاکسازی، لایه برداری و شادابی پوست خود با فرایند فشیال باید تقریباً ۶۰ دقیقه زمان در نظر بگیرید.‌ البته مدت زمان آن به نوع پوست شما،  میزان آسیب دیدگی و مراحل آن متغیر خواهد بود. مثلاً اگر بخواهید که آکنه یا جوش های پوستی که پوست شما را دچار آسیب کرده را درمان کنید باید مراحلی مانند پاک سازی جوش های سر سیاه و سر سفید را با لایه برداری شیمیایی انجام دهید. همچنین در برخی از مراحل فشیال از  دستگاه هایی مانند میکرودرم آبریژن یا لامپ های چوبی استفاده خواهد شد تا شما بتوانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و ارائه بهترین خدمات درمانی بر اساس نوع پوست شما و انجام مراقبت های توصیه شده قبل و بعد از فیشیال نتایج عالی برای شما به همراه خواهد داشت. البته شما پس از پایان هر جلسه فشیال شاهد تاثیراتی از قبیل هیدراته شدن، درخشندگی و نرم شدن پوست مواجه خواهید شد و جوش های پوستی شما به شدت کاهش می‌ یابد.

فرایند فشیال فشار زیادی به پوست شما وارد نمی‌ کند و جزء روش های غیر تهاجمی محسوب می شود .در نتیجه پس از انجام این عمل شما نیاز به استراحت و ماندن در خانه ندارید.

فقط ممکن است به دلیل پاک سازی لایه سطحی پوست تا مدتی پوستتان نسبت به نور خورشید حساسیت بیشتری داشته باشد پس، به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید تا از تاثیرات مخرب آن بر پوست جلوگیری کنید . همچنین برای ماندگاری تاثیرات درمان باید از محصولاتی استفاده کنید که با پوست شما سازگاری کامل دارد و مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-پوست

تعداد جلسات فشیال پوست چقدر است ؟

تعداد جلسات برای همه متقاضیان کاملا متفاوت خواهد بود متخصصین زیبایی بر حسب نوع پوست، میزان مشکلات و آسیب های پوستی و انتظارات شما تعداد جلسات را تعیین می کنند. پس یکی از موضوعات مهم در تعیین تعداد جلسات نوع پوست شما خواهد بود. کسانی که پوستی مستعد جوش و آکنه دارند باید در جلسات بیشتری شرکت کنند. متخصصین زیبایی در طی جلسات مشاوره تعداد جلسات را تعیین خواهند کرد و شما برای دستیابی به نتایج مطلوب باید دوره درمان خود را کامل کنید و با اعمال مراقبت های پیشنهاد شده زیبایی پوست خود را حفظ کنید. معمولاً متخصصین انجام فشیال را در طول سال چندین بار پیشنهاد می کنند.

آیا با انجام فشیال پوست می توان چین و چروک های پوستی را از بین برد ؟

فشیال یکی از روش هایی که به طور موقتی و گذرا بهبودی را برای پوست شما حاصل می کند. پس نمی ‌توان به طور قطعی گفت که این فرآیند می‌ تواند چین و چروک ها و مشکلاتی از قبیل هایپر پیگمنتیشن را از بین ببرد،  بنابراین این فرایند بیشتر در درمان جوش و آکنه های معمولی موثر خواهد بود .در این شرایط متخصصین برخی از راهکار های درمانی قوی تر مانند لیزر ، پیلینگ  شیمیایی و میکرودرم آبریژن را پیشنهاد می کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 مراقبت از پوست خشک

مراقبت از پوست چرب

کشیدن پوست و جوانسازی بدون جراحی

نتیجه گیری :

در بخش های مختلف مطلبی که پیش رو دارید شما را با یکی از بهترین راهکار های درمانی و زیبایی که می توان در طی آن به لایه برداری،  پاک سازی و جوان سازی پوست خود بپردازید آشنا کردیم. این فرایند زیبایی در طی چند مرحله انجام می شود و هر کدام از مراحل برای رفع مشکلات خاصی انجام می شود. این فرآیند برای انواع پوست ها و آسیب های پوستی مناسب خواهد بود با مراقبت از پوست خود می توانید  به نتایجی عالی دست یابید.

در این روش پاکسازی  لایه های سطحی و عمیق پوست انجام خواهد شد و پس از ۲ تا ۳ روز شاهد نتایج قطعی آن خواهید بود. مراحل انجام فیشیال شامل پاک سازی پوست، لایه برداری، تخلیه ، ماساژ و استفاده از انواع ماسک ها سپری می شود. همه این مراحل توسط متخصصین با تجربه و با استفاده از محصولات مناسب و سازگار پوست طی می شود و شما با اعمال مراقبت های توصیه شده می توانید زیبایی و شادابی پوست خود را تا مدت های طولانی حفظ کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط بهترین پزشکان با تجربه و حاذق انجام می‌ شود. در این کلینیک مراحل درمانی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام خواهد شد .در این کلینیک انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو  ارائه می شود که همه آن ها مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا قرار گرفته است و شما عزیزان میتوانید با خیال راحت در جهت زیبایی و سلامتی پوست و موی خود به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/arox

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.