هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

یکی از قابل پیش بینی ترین و طبیعی ترین اتفاقاتی که در طول زندگی برای افراد رخ می ‌دهد افزایش سن و پیری می باشد. این موضوع امری اجتناب ناپذیر است که به تدریج زیبایی و کیفیت پوست ما را تحت تأثیر خود قرار می ‌دهد وکم کم چین و چروک‌ ها بر روی پوست ظاهر می ‌شوند و شادابی و لطافت چهره ما کمرنگ تر می ‌شود. کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند همیشه به دنبال روشی به عنوان اکسیر جوانی و بازیافتن زیبایی خود هستند که این موضوع از گذشته تاکنون مورد توجه همه افراد قرار داشته است. اگرچه تاکنون دانشمندان نتوانسته اند راهی برای متوقف ساختن پیری ابداع کنند اما می توان با انتخاب روش های زیبایی و جوان سازی پوست این روند را کند تر کرد. هایفوتراپی یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای زیبایی و جوان سازی پوست است.  هایفو روشی کاملا این و بی خطر محسوب می شود. در ادامه این مطلب سعی داریم شما را با این فرایند زیبایی  بیشتر آشنا کنیم.

 

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی واژه ای انگلیسی است که به معنی امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا می باشد. این عمل زیبایی روشی تقریباً جدید است که در جهت لیفتینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این عمل روشی غیر تهاجمی و بدون درد است و می‌توان به عنوان بهترین جایگزین لیفت صورت با جراحی دانست.

در فرآیند هایفوتراپی امواج الکترو سوند مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این امواج را می ‌توان همان امواج دستگاه سونوگرافی دانست با این تفاوت که در فرایند هایفو امواج به صورت متمرکز بر لایه های عمیق پوست انرژی را منتقل می ‌کند و با تحریک پوست میزان کلاژن سازی افزایش می ‌یابد. کلاژن اصلی ترین پروتئین  در پوست است و عامل استحکام و قوام بافت های بدن می باشد. با افزایش کلاژن و سفتی پوست، هایفو پوستی بدون چین و چروک را به شما هدیه می دهد.

هایفوتراپی یکی از روش های درمانی موثر برای تومور های سرطانی می‌باشد. که امروزه از این فرآیند برای زیباسازی و جوان سازی پوست نیز کاربرد دارد. این  کاربرد موثر  در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار مطرح شد.

هایفوتراپی در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای لیفت ابرو مورد تایید قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ روشی موثر برای بهبود وضعیت پوست در رفع چین و چروک ها و خطوط در ناحیه سینه و گردن اعلام شد. به دلیل پیشرفته و نوین بودن این روش برخی از کاربرد های آن مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار نگرفته است.  اما تاکنون گزارشی از آسیب رساندن این امواج به بافت های بدن گزارش نشده است و می توان به عنوان ایمن ترین روش زیبایی از آن نام برد.

تاکنون برروی روش درمانی هایفو تحقیقات بالینی به طور گسترده انجام نشده است. اما طی چند تحقیق کوچک می توان گفت که این نوع لیفت تاثیر بی نظیری در رفع چین و چروک ها و زیبایی پوست خواهد داشت. با نفوذ امواج الکترو سوند به لایه های زیرین پوست می توان به تدریج تاثیرات مطلوب آن را مشاهده کرد. و دیگر نیاز به تحمل عوارض جانبی ناشی از عمل های جراحی و لیفتینگ پوست نمی باشد.

هایفوتراپی
هایفوتراپی

هایفوتراپی صورت

وقتی امواج متمرکز الکترو سوند از لایه های سطحی پوست عبور می کند بر لایه های عمیق و زیرین پوست اثر می ‌گذارد و این لایه ها را مورد هدف قرار می‌ دهد. با نفوذ انرژی امواج این دستگاه  لایه های عمیق پوست  با افزایش دما مواجه می شوند.

وقتی که لایه ها و سلول های لایه های زیرین پوست به دمای مورد نظر برسند با آسیب سلولی همراه می شوند. شاید فکر کنید که این تاثیرات با نتایجی که ما می ‌خواهیم حاصل کنیم کاملا متفاوت است. اما این عمل کاملاً ما را به هدف نزدیک می کند. با آسیب سلول ها بافت ها به تولید پروتئینی به نام کلاژن تحریک می شوند. کلاژن ها یکی از ارکان مهم ساختار طبیعی پوست هستند که باعث استحکام و سفتی پوست خواهند شد. هر چه میزان کلاژن در بافت ها افزایش یابد شما بافتی سفت تر و محکم تر خواهید داشت.

بنابراین کلاژن یکی از مهم ترین عوامل سفتی و زیبایی پوست است و  افزایش آن پوستی صاف و یکدست به شما هدیه می‌ دهد. وقتی امواج الکترو سوند به لایه های مدنظر پوست نفوذ می کنند لایه های سطحی و عمیق پوست دچار آسیب نمی شود همچنین ماهیچه ها و عضلات در نواحی دیگر دست نخورده می مانند.

مراحل انجام هایفو تراپی

قبل از انجام عمل هایفوتراپی نیاز به مراقبت خاصی ندارید. فقط نباید آرایشی بر پوستتان باشد. پس بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک پوست خود را به خوبی تمیز کنید

در طی انجام هایفو مراحلی که در ادامه مطلب می‌شود انجام خواهد شد.

۱.پاکسازی و ضدعفونی کردن ناحیه درمان

۲.استفاده از کرم های بی حسی

۳.استفاده از ژل مخصوص لوبریکانت  بر روی پوست (ژل مورد استفاده در سونوگرافی)

۴.قرار دادن دستگاه هایفو بر سطح پوست و آغاز روند درمان

۵.تنظیم امواج توسط دستگاه بر اساس میزان مشکلات پوستی

۶.نفوذ امواج با پالس های کوتاه به ناحیه مورد هدف

۷.پایان طول درمان و برداشتن دستگاه از سطح پوست

پس از نفوذ امواج الکترو سوند شما حسی مانند سوزن سوزن شدن یا حس گرمی در پوست خواهید داشت. برای رفع این مشکلات بهتر است قبل از جلسه و شروع درمان دارو های مسکن مصرف کنید البته قبل از انجام آن با پزشک در این زمینه مشورت داشته باشید.

پس از پایان جلسه هایفو شما کلینیک را ترک می‌ کنید و به محل کار خود باز می گردید و فعالیت ‌های روزمره خود را آغاز می ‌کنید.

هایفوتراپی
هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی

روش زیبایی و درمانی هایفو جزء مدرن ترین روش های غیر جراحی برای لیفت پوست صورت می باشد و مزایای زیادی به همراه دارد.

مزایای این عمل شامل:

  • تعداد جلسات محدود برای کسب نتایج مورد نظر
  • نتایج طولانی مدت با ماندگاری بالا در حدود یک تا دو سال
  • جلسات کوتاه مدت بین ۴۵ تا ۹۰ دقیقه
  • درمانی آسان و بی دردسر
  • نیاز نداشتن به دوره نقاهت و ریکاوری
  • انجام عمل بدون هیچ گونه برش، خونریزی و بخیه و پانسمان بر سطح پوست
  • انجام عمل با ترکیب روش های دیگر مانند میکرونیدلینگ برای کسب نتایج بهتر
  • هزینه مقرون به صرفه نسبت به عمل جراحی

کاربردهای هایفوتراپی

طبق تحقیقات به عمل آمده برای مشاهده نتایج عالی، انواع روش های غیر جراحی مانند روش هایفو و دیگر روش های جوان سازی پوست را به عنوان بهترین جایگزین برای لیفت صورت با جراحی مورد استفاده قرار داد .

از سال ۲۰۰۸ تا الان این فرایند زیبایی پیشرفت بی نظیری داشته است و متقاضیان آن روز به روز افزایش می یابند .

از ۵ سال گذشته تا کنون میزان طرفداران این عمل تقریباً ۶۰ درصد افزایش یافته است.

این عمل در حوزه زیبایی و جوان سازی پوست کاربرد های فراوانی دارد که شامل:

  • بر طرف کردن چین و چروک های سطحی پوست
  • استحکام و قوام پوست
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست در نواحی مختلف صورت مانند گردن و غبغب
  • کشیدگی و سفت کردن گونه ها، پلک ها و ابرو ها
  • بهبود وضعیت کنتور و زاویه سازی صورت و خط چانه
  • صاف و یکدست شدن پوست
  • زیبا سازی گردن و دکلته
  • رفع خط لبخند
  • مورد استفاده برای پوست های مختلف با رنگ های متفاوت

[به طور کلی هایفو برای لیفت اجزای مختلف صورت غبغب و گردن و دکلته مورد استفاده قرار می گیرد.]

هایفوتراپی
هایفوتراپی

بهترین کاندیدای هایفوتراپی چه کسانی هستند؟

فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو معمولاً برای افرادی که در رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال قرار دارند توصیه می شود این عمل برای افرادی که دچار شل شدگی و افتادگی پوست در حد خفیف و متوسط هستند انجام می شود و روند پیری را کندتر می کند

منظور از انجام عمل هایفو کند کردن روند پیری می باشد برای کسانی که درس نیمه جوان تر به انجام این عمل اقدام می ‌کنند اثرات بهتری خواهد داشت این فرآیند زیبایی برای افراد بالای ۲۵ سال نیز به عنوان یکی از روش های بی نظیر برای پیشگیری از ایجاد علائم پیری در پوست می باشد.

کسانی که به دلایل مختلفی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید و میزان افتادگی پوستشان مقداری شدیدتر است برای کسب نتایج مطلوب و رضایت بخش باید در چند جلسه درمان حضور داشته باشند

افرادی که در سنین بالا دچار افتادگی و شل شدگی شدید در نواحی مختلف بدن از قبیل گردن شده‌اند کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی نیستند و بهتر است به روش های جراحی روی بیاورند. کسانی که در محل انجام هایفو از :

  • عفونت ‌های پوستی
  • زخم باز یا جراحت
  • بیماری های فعال پوستی رنج می برند و یا ایمپلنت و دندان فلزی دارند مناسب نمی باشد.

عوارض هایفوتراپی چیست؟

هایفو روشی درمانی و زیبایی است  که با عوارض رایجی همراه است که میزان عوارض ان بسیار خفیف و زودگذر می باشد.  تاکنون عوارض شدید و خطرناکی  از این عمل گزارش نشده است.  عوارض این عمل نسبت به لیفت صورت با جراحی قابل مقایسه نیست و فقط می‌توان به کمی قرمزی و تورم پوست اشاره کرد. اما خطرات لیفت با جراحی شامل:

  • عوارض پس از بیهوشی
  • عفونت
  • ایجاد لخته خون
  • خونریزی
  • برجای ماندن جای زخم و ریزش موها در ناحیه جراحی

اشاره کرد. هایفوتراپی به عنوان روشی ایمن و موثر شناخته می شود که اگر توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام شود عوارض جانبی خاصی را تجربه نمی کنید. همچنین میزان تاثیر گذاری آن بر سطح پوست افزایش می یابد.

از مزایای قابل اهمیت این فرایند زیبایی این است که پس از انجام عمل شما می توانید پس از خارج شدن از کلینیک فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید نیاز به مراقبت خاصی پس از انجام هایفو ندارید.  پس از انجام این عمل مقداری پوستتان قرمز و ملتهب می‌شود این عوارض کاملاً طبیعی هستند و پس از چند ساعت رفع می شود.  حس سوزن سوزن شدن ممکن است تا چند هفته باقی بماند اما آنقدر شدید نیست که سبب اذیت شدن شما شود. در برخی مواقع در موارد نادر با مقداری کبودی در ناحیه هایفو مواجه می شوید که به مرور زمان برطرف خواهد شد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و مو توسط کادر مجرب و حرفه ای صورت می گیرد.

 

هزینه انجام هایفوتراپی در کلینیک زیبایی الهیه تهران

بدون شک هزینه هایفو نسبت به لیفت صورت با جراحی با صرفه تر می باشد. برای این که بتوانید اطلاعات کافی در زمینه این عمل زیبایی کسب کنید بهتر است با متخصصان و کارشناسان ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران تماس حاصل فرمایید و با گرفتن وقت حضوری، با بررسی میزان افتادگی و آسیب های پوستی شما تعداد جلسات و هزینه انجام عمل برای شما تعیین می شود.  به طور کلی هزینه ها در این عمل زیبایی و جوان سازی برحسب عواملی مانند وسعت پوست، میزان افتادگی و شلی پوست، آسیب پذیری پوست، مهارت و تخصصی پزشک، وسایل و تجهیزات مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.

اگر  می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می ‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می ‌باشد.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

  • در انتخاب پزشک و کلینیک تخصصی دقت کافی داشته باشید.
  • در هنگام مراجعه به کلینیک پوستتان کاملاً تمیز باشد و آرایش نداشته باشید .
  • در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.
  • در صورت داشتن دندان فلزی یا ایمپلنت پزشکتان را مطلع کنید.
  • اگر در دو ماه اخیر از روش های جوان سازی مانند تزریق ژل، تزریق بوتاکس و چربی استفاده کرده اید پزشکتان را در جریان قرار دهید.
  • از مصرف دارو هایی که سبب رقیق شدن خون می شود بپرهیزید.
  • برای کاهش حس سوزن سوزن شدن در حین هایفو با مشورت پزشک از مسکن های مناسب استفاده کنید.

مراقبت های پس از هایفوتراپی

  • از ماساژ دادن و لمس کردن ناحیه هایفو خودداری کنید.
  • در مجاورت هوای سرد و گرم قرار نگیرید.
  • از قرار دادن کمپرس سرد در ناحیه درمان بپرهیزید زیرا اثرات این فرایند زیبایی را کاهش می دهد.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.
  • تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن خودداری کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید.

اثرات و نتایج

انجام عمل هایفوتراپی نسبت به لیفت صورت با جراحی خطرات و هزینه کمتری خواهد داشت. اما میزان ماندگاری لیفت با جراحی بیشتر است و تقریباً می توان دائمی دانست .متخصص به طور سالیانه تکرار انجام این عمل زیبایی را توصیه می ‌کنند. میزان تهاجم در روش هایفو نسبت به لیفت بسیار خفیف تر است. زیرا هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نمی شود و نیاز به بیهوشی، پانسمان و بخیه ندارد.

پس از انجام هایفو طبق تحقیقات به عمل آمده فرایند های کلاژن سازی در پوست به صورت تدریجی عمل می کند و تقریباً ۳ ماه پس از انجام این عمل نتایج قطعی آن قابل مشاهده می باشد. اگر چه کسانی که از لیفت صورت با جراحی استفاده می کنند پس از یک سال می ‌توانند به نتایج موردنظر خود برسند.

تاثیر گذاری عمل هایفو بر سطح پوست سریع است و خطری به همراه ندارد. این عمل با شروع روند پیری اثرات خود را از دست می دهد د و کلاژن های سطح پوست مجدداً کاهش می یابد .حتی ممکن است پوست  به حالت قبل بازگردد.  بنابراین متخصصان توصیه می کنند فرایند هایفو به طور سالیانه انجام شود تا بتوان میزان ماندگاری آن را افزایش داد.

برای کاهش اثرات پیری در سطح پوست می توانید هر دوازده ماه یکبار عمل هایفو را انجام دهید. هزینه این عمل نسبت به جراحی مناسب تر است و شما می توانید بدون نیاز به برش ، بخیه و خونریزی بر سطح پوست خود به نتایج مطلوب دست یابید. میزان قوام و استحکام پوست به تولید کلاژن در بدن بستگی دارد. پس بهتر است از روش های غیر تهاجمی برای زیبایی و جوان سازی پوست بهره مند شوید و مراقبت از پوست را جدی بگیرید.

دوره نقاهت پس از هایفوتراپی چقدر است؟

پس از انجام عمل های فرد شما نیاز به گذراندن دوره نقاهت و ریکاوری ندارید و می توانید پس از مرخص شدن از کلینیک به فعالیت‌ های روزانه خود ادامه دهید .معمولاً متخصصان پس از انجام این عمل داروی خاصی برای شما تجویز نمی کند. و باید روش ‌های مراقبتی از پوست را به خوبی انجام دهید. اگر شما برای جوان سازی پوست از لیفت صورت با جراحی استفاده کنید تقریباً ۲ تا ۴ ساعت در اتاق عمل خواهید ماند. و باید ۲ تا ۴ هفته دوره نقاهت را پشت سر بگذارید و با عوارض پس از جراحی تا مدتی دست و پنجه نرم کنید.  میزان عوارض ناشی از جراحی که شامل درد، التهاب، تورم و کبودی می باشد تا مدتی با شما همراه خواهد بود.

در هنگام انجام هایفو کمی حس گز گز شدن و بی حسی در پوست خود خواهید داشت . این عارضه به دلیل انتقال پالس های الکتریکی به سطح پوست می باشد. اگر شما نگران این مسئله هستید می توانید با مشورت پزشک از دارو های مناسب استفاده کنید. پس از انجام هایفو با مقداری قرمزی و تورم خفیف مواجه می شوید که پس از چند ساعت به طور کلی رفع می شود.

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است؟

برای کسب نتایج مطلوب بهتر است به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید. برای کسانی که میزان افتادگی و شلی پوستشان خفیف باشد یک جلسه درمانی کافی است و باید به طور سالیانه این عمل را انجام دهید. برای برخی افراد که با افتادگی پوست در حد متوسط مواجه هستند در طول سال در ۳ جلسه درمانی صورت می گیرد البته تعداد جلسات توسط پزشک و بر اساس شرایط پوستی شما تعیین می شود. پس شما به نظر پزشک احترام بگذارید تا بتوانید نتایج مطلوبی حاصل کنید. هر جلسه هایفو ۴۵ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیبا جویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/yl0o

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.