هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

خانم هایی که دارای سینه های افتاده هستند از این شرایط  ناراحت هستند حس  نا خوشایندی نسبت به این مسئله دارند. وقتی با افزایش سن، گذراندن دوران بارداری و شیردهی و یا وراثت یا دلایل متنوع سینه ها فرم زیبایی خود را از دست دهند به دنبال روشی مناسب و موثر برای لیفت کردن و بالا کشیدن آن ها می باشید. سینه یکی از نوین ترین روش ها برای بازگرداندن حالت طبیعی و خوش فرمی سینه ها می باشد. این عمل را می توان به روش های مختلفی انجام داد و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

ممکن است قبل از اقدام به لیفت سینه نگران نتایج پس از آن باشید. مثلاً برخی افراد فکر می کنند که لیفت سینه باعث عدم تقارن و بد فرمی سینه ها می شود. برخی دیگر از عوارض پس از لیفت یا جراحی سینه می ترسند و یا بعضی دیگر فکر می کنند که پس از بازگشت به دوره ماندگاری و بازگشت سینه ها به حالت قبل، افتادگی سینه هایشان چند برابر می شود. این نگرانی ها معمولاً برای کسانی پیش می آید که آگاهی کافی در مورد انواع روش ها و تکنیک های لیفت سینه ندارند و نمی توانند درکی نسبت به نتایج آن داشته باشند. در این مقاله ما سعی می کنیم با ارائه توضیحاتی کامل در زمینه انواع لیفت نگرانی ها شما را رفع کنیم و به سوالات شما پاسخ دهیم. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که تصمیم دارید لیفت سینه را انجام دهید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید .

لیفت سینه چیست؟

سینه های خانم ها به دلایل مختلفی فرم طبیعی و حالت خود را از دست می دهند. این عوامل به دلیل قرار گرفتن در دوران بارداری و شیردهی، کاهش یا افزایش وزن، افزایش سن، ژنتیک، نیروی گرانش زمین و… اتفاق می ‌افتد و روش انتخابی که برای لیفت سینه و بازگرداندن حالت قبلی سینه انتخاب می شود اهمیت زیادی دارد. لیفت کردن سینه یکی از بهترین و جدید ترین روش ها می باشد که می توانید زیبایی و تناسب اندام خود را به شکل چشمگیری تغییر دهید. این عمل باعث افزایش اعتماد به نفس خانم ها می ‌شود. لیفت سینه در برخی مواقع جنبه درمانی دارد. زیرا برخی افراد با افتادگی و شلی سینه به عضلات گردن و شانه های آن ها فشار وارد می‌ کند و با مشکلاتی از قبیل  عرق سوز شدن و مشکلات پوستی مواجه می شوند. لیفت سینه به راحتی مشکلات را برطرف می کند و در کنار زیبایی و تناسب اندام سلامتی خانم ها را به همراه دارد.

انواع روش های لیفت سینه و مراحل انجام آن

لیفت سینه با نخ

برای لیفت سینه با نخ از نخ هایی به نام pdo استفاده می شود.  این همان نخ بخیه است که به مرور زمان در بدن تجزیه و جذب می شود . بنابراین با بدن انسان سازگاری دارند. متخصصان زیبایی در جلسات مشاوره ناحیه ورود و خروج این نخ ها تعیین می کنند. سپس نخ ها توسط سوزن هایی ظریف از بافت سینه عبور می کند.  با استفاده از نخ های pdo  سینه به بالا کشیده می شود و فرم آن به شکل مطلوبی تغییر خواهد کرد.  پس از جذب آن ها با گذشت زمان در بافت بدن اثرات لیفت از بین می ‌رود و برای کسب نتایج مجدد باید این عمل را تکرار کنید.  استفاده از این روش موقتی است و برای خانم های جوان که دوست دارند دوران بارداری را تجربه کنند پیشنهاد مناسبی می باشد. ماندگاری این روش زیبایی تقریباً یک تا دو سال خواهد بود و یکی از ویژگی های منحصر به فرد این عمل عدم بیهوشی و برش دادن سینه می باشد . نتایج لیفت سینه با نخ بلافاصله قابل مشاهده است و نیاز چندانی به گذراندن دوره نقاهت ندارید و می توانید فعالیت های روزانه خود را در کوتاه ترین زمان آغاز کنید. در این دوره به شما توصیه می شود که از انجام فعالیت های سنگین تا مدتی بپرهیزید.

ماستوپکسی یا لیفت سینه با جراحی

ماستوپکسی برای کسانی پیشنهاد می شود که میزان افتادگی سینه های شان شدید است و به طور کامل فرم سینه آن ها تغییر کرده است و افتادگی سینه به وضوح قابل مشاهده می باشد. برخی افرادی که به شکل خفیف تری با این مشکل مواجه هستند نیز می توانند از این عمل استفاده کنند که با صلاحدید پزشک این عمل انجام خواهد شد. این عمل با بیهوشی عمومی انجام می شود اما پس از انجام آن بیمار دوره نقاهت را در منزل سپری می‌کند و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد. پس از بیهوشی عمومی و بر اساس بررسی های جلسات مشاوره پزشک برش هایی در نواحی تعیین شده در سینه ایجاد می کند. این جراحی تقریباً دو تا سه ساعت طول می کشد و بر اساس میزان افتادگی سینه ها و شرایط بیمار برش ها در این ناحیه زده خواهد شد. برش ها به سه شکل متفاوت انجام می شود که شامل:

▪ برش های دایره ای که در دور تا دور  هاله سینه زده می شود.

▪ برش های دایره ای و عمودی در دور هاله و زیرخط سینه ایجاد می ‌شود.

▪ برش های افقی نیز نوع سوم برش می باشد. که در زیر سینه ها به وجود می آید.

لیفت سینه
لیفت سینه

جراحی لیفت سینه

پس از انجام برش ها در بافت سینه، سینه ها به سمت بالا کشیده می ‌شود در این عمل متخصصان تنها سطح بافت را به سمت بالا می کشند. زیرا به عروق و بافت های حساس سینه آسیبی وارد نشود. کشیدگی تا حدی انجام می‌ شود که سینه ها به فرم مناسب برسند. با این عمل نوک سینه و هاله در جای مناسب قرار می ‌گیرد.  برخی از متخصصان در صورت نیاز هنگام جراحی اندازه هاله سینه را نیز تغییر می دهند و در پایان جراحی پوست اضافه در این ناحیه برداشته می‌ شود . در پایان برش های ایجاد شده توسط بخیه بسته می شود . برای لیفت سینه با جراحی متخصصان برای دیده نشدن محل برش نقطه مناسبی را انتخاب می کنند و یا اگر برش ها در سطح سینه ایجاد شود بسیار سطحی و جزئی هستند و پس از مدتی هیچ اثری از آن ها بر سینه مشاهده نمی شود. پس نباید نگران محل برش ها و بخیه ها باشید. زیرا متخصصان در جلسه مشاوره محل برش را تعیین می کنند و توصیه های لازم پس از برای باقی نماندن جای بخیه برای شما ارائه می دهند. پس از انجام لیفت سینه با جراحی احساس درد و مقداری تورم کاملاً طبیعی می باشد و پس از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.  پس  از، از  بین رفتن ورم در سینه ها شما می توانید اثرات جراحی را مشاهده کنید. اما نتایج قطعی آن پس از چند ماه قابل مشاهده است. نتایج لیفت سینه با جراحی دائمی است و شما می توانید از نتایج آن نهایت لذت را ببرید. اگرچه افزایش سن و روند پیری کماکان ادامه دارد و ممکن است مقداری در حالت سینه شما تاثیر گذار باشد. شما با انتخاب سبک زندگی مناسب، رعایت رژیم غذایی سالم و عدم نوسانات وزنی می ‌توانید ماندگاری آن را افزایش دهید و روند پیری را کندتر کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های لیفت سینه توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود و نتایج بی نظیری حاصل خواهید کرد.

لیفت سینه با ACCl

روش CACl روشی مناسب برای درمان آسیب های عضلانی می باشد. اما امروزه به عنوان روشی موثر در لیفت سینه نیز مورد استفاده قرار می گیرد . در این عمل پالس های برقی به صورت دستی به سمت بافت سینه هدایت می شود و با ایجاد پالس های خفیف سبب بالا کشیدن بافت های سینه و هموار شدن آن ها می شود.  اثرات این روش بر اساس طول موج پالس های برقی و نوع پوست هر فرد تعیین می شود. این عمل در چند جلسه انجام می‌شود و پزشک بر حسب میزان افتادگی و وضعیت جسمانی هر فرد تعداد جلسات را مشخص می کند.

لیفت سینه با طب سوزنی

بالا کشیدن سینه با طب سوزنی طولانی ترین روش لیفت محسوب می‌شود و برای کسانی که میزان افتادگی سینه هایشان خفیف است توصیه می شود.  تعداد جلسات این عمل تقریباً ۱۵ تا ۴۵ جلسه می باشد.  در روز های اول جلسات دو روز یکبار انجام می ‌شود و به مرور زمان و فاصله بین آن ها افزایش می یابد. تا میزان ماندگاری و نتایج آن را افزایش دهند. این عمل نتایج طولانی مدت به همراه دارد اما روشی دائمی نیست و جز کم عارضه ترین روش های لیفت ‌سینه محسوب می‌ شود.

لیفت سینه چه مزایایی دارد؟

برترین مزیت لیفت و بالا کشیدن سینه، زیبایی و خوش فرمی  سینه ها می باشد . این عمل  افزایش اعتماد به نفس خانم ها را به همراه دارد و تناسب زیبایی در اندام ایجاد می کند.  این عمل سبب جذابیت و جوان تر شدن خانم ها خواهد شد.  با انجام لیفت سینه مشکلاتی که به دلیل گذراندن دوران بارداری و شیردهی ایجاد شده است برطرف می شود.  این عوارض سبب شلی و افتادگی سینه ها خواهد شد. همراه با لیفت همه چین و چروک ها و خطوط از سطح سینه رفع می شود و ظاهر سینه ها جوان و زیبا به نظر می رسد.

بهترین کاندیدای لیفت سینه

متخصصان زیبایی  لیفت را برای کسانی پیشنهاد می کنند که فرم سینه خود را از دست داده اند و سینه های افتاده و آویزان دارند.

این عارضه بیشتر در افرادی که سن بالایی دارند مشاهده می شود.  اما برای برخی از افراد جوان  به دلیل عواملی مانند نوسانات وزنی و یا ژنتیکی با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند مناسب می باشد.   به طور کلی لیفت سینه برای کسانی مناسب است که سینه های شل و آویزان دارند به دلیل افزایش سن سطح سینه هایشان چروکیده و پیر شده است. و حجم چربی های خود را در این ناحیه از دست داده‌اند توصیه می شود. لیفت سینه برای تغییر دادن هاله  سینه نیز مناسب است.  برخی افراد در دوران بارداری و یا به طور ژنتیکی با این مشکل مواجه هستند که می ‌توانند با این عمل اندازه آن را متناسب کنند.

متخصصان لیفت سینه قبل از ۱۸ سالگی انجام نمی دهند زیرا هنوز رشد فرد کامل نشده است و سینه ها فرم ثابتی ندارند اگرچه متخصصان لیفت سینه را به دوران بعد از بارداری و شیردهی موکول خواهم کرد تا پس از عمل نیاز به روش های ترمیمی نباشد کسانی که به طور ژنتیکی سینه های افتاده و شل دارند بتوانند در سنین پایین از این عمل بهره‌مند شود

عوارض و معایب لیفت سینه

وقتی به یک متخصص مجرب و حرفه ای مراجعه کنید هیچ خطر و عوارضی را تجربه نمی کنید . عوارض انواع لیفت سینه ها با جراحی یا بدون جراحی مقداری درد، متورم شدن، التهاب و قرمزی در ناحیه سینه می باشد که در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند . اثرات دارو های بیهوشی و بی حسی تا مدت زمان کوتاهی با شما همراه خواهد بود. اما این عوارض کاملا موقتی هستند و برطرف می‌ شوند.  در صورت مشاهده شدن عوارض به مدت طولانی حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و تناسب اندام توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می شود.

 هزینه لیفت سینه چقدر است؟

انجام انواع روش های لیفت سینه روشی زیبایی محسوب می‌شود و تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارد.  همه هزینه ها در این روش بر عهده خود شخص است.

لیفت سینه با نخ هزینه مناسب تری نسبت به روش جراحی دارد.  اگرچه هزینه ها در هر کلینیک بر اساس میزان مهارت و تخصص پزشک، میزان افتادگی سینه ها، نوع روش لیفت، تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.  علاوه بر این عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها آزمایش های و دارو هایی که قبل و بعد از لیفت انجام می شود اضافه می باشد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

لیفت سینه
لیفت سینه

مراقبت های قبل از لیفت سینه

  • در جلسات مشاوره شرکت کنید و انتظارات و اهداف خود را از انجام این فرایند زیبایی و درمانی بیان کنید .
  • همچنین با گفت و گو با پزشک می توانید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج درمان داشته باشید.
  • در این جلسات پزشک همه شرایط بدنی شما را مورد ارزیابی قرار می دهد تا بتوانند بهترین روش لیفت را برای شما پیشنهاد دهد.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می‌کنید حتماً پزشکتان را در جریان قرار دهید.
  • انجام لیفت سینه در دوران بارداری و شیردهی امکان پذیر نیست و از اقدام به این عمل جراحی خودداری کنید.

در این دوران فرم و حالت سینه تغییر می کند و  نمی توان نتایج مطلوبی حاصل کرد و اثرات لیفت از بین می رود.

  • اگر در گذشته جراحی سینه انجام داده اید و یا از لیفت سینه به روش های مختلفی بهره مند شده اید پزشک خود را مطلع کنید.
  • به مدت دو هفته قبل از انجام لیفت از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • دو هفته قبل از لیفت سینه از مصرف دارو های رقیق کننده خون ضد، التهابی، ویتامین ها و مکمل ها بپرهیزید.
  • معاینه سینه ها مانند ماموگرافی و انجام آزمایش های تجهیز شده توسط پزشک الزامی است.

پزشک با انجام این روش ها سلامتی شما را مورد ارزیابی قرار می دهد و روش لیفت سینه مناسب را برای شما تعیین می‌کند.

مراقبت های پس از لیفت سینه

  • تا چند روز پس از لیفت از بستن سینه ها و استفاده از سوتین خودداری کنید. در صورت نیاز از سوتین های طبیعی استفاده کنید.
  • از دست زدن و فشار دادن سینه ها بپرهیزید. از انجام فعالیت های سنگین و جابجایی اشیا تا مدتی خودداری کنید.
  • دارو های تجویز شده را سر وقت مصرف کنید و رژیم غذایی سبک و سالمی داشته باشید.
  • هنگام خوابیدن به صورت طاق باز خوابید و از خوابیدن بر روی سینه اجتناب کنید.

اثرات و نتایج

مهم ترین موضوع پس از لیفت سینه و حفظ حالت بعد از لیفت، داشتن رژیم غذایی مناسب و سبک صحیح زندگی می باشد. سعی کنید از مصرف غذا های چرب اجتناب کنید و حتماً غذا های سالم را در برنامه غذایی خود قرار دهید.  ورزش کردن به طور منظم تاثیرات بی نظیری در نتایج درمان خواهد داشت.  برخی از روش های خانگی مانند ماساژ دادن سینه ها با انواع روغن ها، مانند روغن زیتون، بادام و ژل آلوورا و یخ بسیار مناسب است و از افتادگی سینه ها پیشگیری می کند. مشاهده  نتایج انواع روش های لیفت سینه  در جلسات مشاوره برای شما توضیح داده خواهد شد. مثلاً شما نتایج لیفت با نخ را سریع تر مشاهده می‌ کنید. اما برای نتایج جراحی باید صبور باشید تا میزان تورم برطرف شود و شما نتایج قطعی آن را مشاهده کنید.

کلینیک زیبایی الهیه تهران کلینیکی تخصصی در زمینه پوست و مو می باشد.  در این کلینیک انواع روش های لیفت سینه توسط متخصصین ماهر و با تجربه انجام می شود و شما می توانید از نتایج بی نظیر این روش ها بهره مند شوید.  هزینه لیفت سینه در کلینیک الهیه تهران مناسب است و شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب به زیبایی و خوش فرمی سینه های خود دست یابید.

دوره نقاهت پس از لیفت سینه چقدر است؟

همان طور که در طول مقاله بیان شد لیفت سینه به روش های مختلفی انجام می شود . پس از انجام عمل جراحی  از بیمارستان مرخص می‌ شوید و دوره نقاهت را در منزل سپری می کنید.  در این دوره مقداری درد،  تورم ، سوزش و التهاب را تجربه می‌کنید که با مصرف دارو های تجویز شده و استراحت کافی برطرف می شود.  پس از لیفت با نخ شما نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدتی ندارید. زیرا این عمل تحت بیحسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شود و شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  دوره بهبودی در هر کدام از روش ها برای افراد متفاوت است و به شرایط بدنی و جسمانی هر فرد و اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  پس برای کسب نتایج مطلوب به توصیه پزشکان دقت کنید . با سبک صحیح زندگی، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن ماندگاری انواع روش های لیفت را افزایش دهید.

تعداد جلسات لیفت سینه چقدر است؟

پس از انتخاب بهترین کلینیک و متخصص در جلسه مشاوره میزان افتادگی سینه ها و شرایط جسمانی شما مورد بررسی قرار می گیرد.  بر اساس اهداف و نظرات شما و صلاحدید پزشک روش لیفت انتخاب خواهد شد . لیفت با جراحی در یک جلسه انجام می شود و به مدت ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد.

لیفت با نخ نیز در یک جلسه انجام خواهد شد و پس از پایان دوره ماندگاری در صورت  رضایت از نتایج آن ترمیم آن را انجام خواهید داد.  لیفت با طب سوزنی درمان طولانی مدتی خواهد داشت . تقریباً این عمل در ۱۵ تا ۴۵ جلسه انجام می شود . در روز های اول جلسات با فواصل کمتر صورت می گیرد و به مرور زمان برای کسب نتایج مطلوب و افزایش مدت ماندگاری فا صله بین جلسات افزایش می‌یابد.

لیفت با دستگاه CACI نیز در چند جلسه انجام می شود تعداد جلسات را پزشک بر حسب میزان افتادگی سینه و شرایط فرد تعیین می کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/svgd

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.