هزینه لیفت سینه

هزینه لیفت سینه

عمل لیفت سینه یک عمل زیبایی می باشد که به منظور  بالا کشیدن سینه و خوش حالت شدن آن انجام می‌شود.  برخی از خانم ها پس از زایمان یا تغییرات وزن یا در اثر افزایش سن، دچار شلی و افتادگی سینه می شوند. لیفت سینه به این افراد کمک می کند که زیبایی و حالت جوانی را به سینه بازگردانند. از آنجا که هزینه همواره عامل تاثیر گذاری روی تصمیم گیری در مورد چنین اعمالی می باشد، در این مقاله قصد داریم این عمل جراحی زیبایی و عوامل موثر بر روی هزینه آن را بررسی کنیم.

لیفت سینه چگونه انجام می شود

عمل لیفت سینه به منظور زیبایی سینه و بالا بردن و  خوش حالت شدن آن انجام می شود. این عمل بسته به شکل اولیه با ایجاد برش های مختلف در افراد مختلف انجام می شود.  سپس پوست و بافت اضافه  برداشته شده و حالت سینه تنظیم می شود. در برخی از افراد ممکن است نیاز به گذاشتن پروتز باشد که در این صورت عمل با پروتزگذاری به طور همزمان باید انجام شود.

همچنین مدت زمان انجام عمل و شکل برش  در افراد مختلف بسته به سایز سینه و میزان افتادگی آن متفاوت است. مثلاً در برخی از افراد میزان افتادگی کمتر است و در برخی دیگر میزان افتادگی شدید بوده و یا نیاز به کاهش حجم سینه نیز می باشد.  اندازه و شکل برشی که زده می‌شود و میزان عمل لیفت یا استفاده از پروتز کاملاً بستگی به شکل اولیه سینه و انتظارات بیمار دارد.  روزها و هفته های اول پس از جراحی  سوزش، احساس کشیدگی یا جای زخم ممکن است ناراحت کننده باشد.  اما تمامی این عوارض با گذشت زمان برطرف شده و جای زخم آن تا حد زیادی کم رنگ و ناپدید میشود.

مراحل انجام لیفت سینه

اگر احساس می کنید برای زیبایی و تغییر سایز یا متقارن شدن و خوش حالت شدن سینه ها نیاز به جراحی دارید، حتما با پزشک متخصص که تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد، مشورت کنید. پزشک پس از معاینه روش جراحی و زمان آن را برای شما مشخص می کند. این عمل جراحی پس از انجام بیهوشی انجام می‌شود. برش‌های لازم روی پوست ایجاد شده، بافت اضافه و پوست برداشته شده و سینه کشیده شده و لیفت داده می‌شود و در صورت نیاز از پروتز استفاده می شود.  استفاده از پروتز معمولا برای افرادی که دارای بافت کافی نمی باشند انجام می شود. سپس پانسمان انجام میشود.

 مزایای لیفت سینه

جراحی لیفت سینه اگر به درستی و توسط پزشکی با تجربه انجام شود، می‌تواند عدم قرینگی سینه ها را برطرف کرده و موجب بالا رفتن  آن ها و همچنین صاف و روشن شدن پوست شود.

 چه کسانی کاندید لیفت سینه هستند ؟

خانم هایی که پس از زایمان یا به دلیل تغییرات وزن و یا در اثر افزایش سن، دچار افتادگی سینه هستند و یا  به طور مادرزادی سینه آنها حالت افتادگی دارد، یا خواهان تغییر سایز سینه خود هستند، میتوانند برای این جراحی داوطلب شده  و معاینات لازم را زیر نظر پزشک انجام دهند.

 عوارض لیفت سینه

جراحی زیبایی سینه اگر به درستی انجام شود نتایج مثبتی داشته و عوارض اولیه آن طی یک تا دو هفته برطرف می‌شود. اما عوارض شدیدتر همواره و پس از هر جراحی و به احتمال کم رخ می دهد که لازم است پزشک در جلسات مشاوره آنها را برای بیمار بیان کند، تا با آگاهی نسبت به چنین مسائلی تصمیم به جراحی بگیرد.

هزینه لیفت سینه

 هزینه لیفت سینه چقدر است ؟

هزینه جراحی زیبایی سینه نیز مانند سایر اعمال که برای زیبایی انجام می شود، برای هر فرد متفاوت است  زیرا میزان کاری که باید انجام شود و زمانی که باید صرف جراحی شود، در هر فرد متفاوت است. همچنین دستمزد پزشک و بیمارستانی که جراحی در آن انجام می‌شود نیز باید در نظر گرفته شود.  البته موقعیت جغرافیایی و شهری که در آن زندگی می کنید  نیز مهم است و هزینه در همه شهرهای یکسان نیست.  اما به طور کلی این جراحی جزء جراحی های گرانقیمت می باشد و نباید انتظار ارزان بودن را داشته باشید.

از طرف دیگر برخی از افراد به پروتز گذاری نیاز دارند که هزینه این مورد نیز باید به هزینه جراحی اضافه شود. برای اطلاع از هزینه های ما در کلینیک الهیه با شماره 09120043630 مربوط به شعبه مرکزی تهران تماس بگیرید.

 مراقبت های قبل از درمان

برای گرفتن بهترین نتیجه از یک عمل زیبایی رعایت برخی توصیه‌ها در چند هفته قبل و بعد از عمل مهم است.

  1. به طور مثال مصرف الکل و دخانیات از چند هفته قبل از عمل جراحی باید متوقف شود.
  2. داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش سبک نیز می تواند به نتیجه گیری بهتر کمک کند.
  3. بهتر است در جلسات مشاوره اگر دارویی مصرف میکنید و بیماری خاصی دارید به پزشک اطلاع دهید.
  4. برخی از داروها مانند داروهای ضد انعقاد خون و ضد التهاب ممکن است روی نتیجه کار اثر بگذارد. بنابراین اگر چنین داروهایی مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید تا در مورد قطع مصرف و جایگزین کردن آن تصمیم بگیرد.

 مراقبت های پس از درمان

  • از آنجایی که عمل لیفت بینی یک جراحی زیبایی می باشد مراقبت از زخم اهمیت بسیاری دارد که باید طبق نظر پزشک انجام شود.
  • همچنین در صورت درد و ناراحتی از داروهایی که پزشک تجویز می کند استفاده کنید.
  • سعی کنید تا چند ماه فعالیت های شدیدی که به سینه فشار می‌آورد انجام ندهید.
  • برای شستشو و استحمام طبق نظر پزشک خود عمل کنید.
  • مصرف الکل و دخانیات را در هفته‌های بعد از عمل نیز متوقف کنید.
  • سایر توصیه های پزشک را به خوبی انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 نتایج

عمل لیفت سینه با بالاتر بردن سینه ها یا کاهش سایز در صورت نیاز  باعث می شود سینه ها به حالت طبیعی و جوانی سابق خود بازگردد و فرد احساس بهتری نسبت به اندام خود داشته باشد. البته در روزها و هفته های اول ممکن است احساس بدی داشته باشد. زیرا تورم یا کبودی هنوز کاملا از بین نرفته است. اما با گذشت زمان و کمرنگ شدن جای زخم و از بین رفتن تورم و کبودی احتمالی،  آثار عمل نیز به خوبی مشاهده می شود.

 دوره نقاهت

لازم است برای عمل جراحی سینه یک تا دو هفته را به عنوان دوره نقاهت و برای ماندن در منزل جهت استراحت کردن در نظر بگیرید.

 تعداد جلسات

جراحی لیفت سینه طی یک جلسه جراحی انجام می‌شود و معمولاً  آثار ماندگاری دارد و تنها در برخی از افراد و در موارد نادر اگر نتیجه دلخواه  ایجاد نشده باشد، ممکن است به جراحی دیگری نیاز باشد.

 سخن پایانی

در صورتی که ورزش، داشتن رژیم غذایی سالم و روشهایی مانند تزریق ژل و چربی برای فرم دهی سینه، پاسخگو نباشد، می توان از عمل لیفت سینه برای فرم دهی به سینه و بالا بردن آن استفاده نمود. این عمل یک روش جراحی میباشد که عوارض و خطرات خود را دارد. بنابراین علاوه بر مزایای این عمل، همیشه راجع به عوارض و خطرات آن نیز با پزشک خود مشورت کرده و با دانستن اطلاعات کامل در مورد چنین عملی تصمیم بگیرید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی الهیه انواع روشهای افزایش رشد مو و ابرو توسط پزشک ماهر و با تجربه صورت می‌گیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه مرکزی تهران پاسداران:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

@clinicelahieh

آدرس سایت: clinicelahieh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/pl6m

برای اطلاع از دیگر خدمات کلینیک بین المللی الهیه از لینک زیر استفاده نمایید:

لینک اپارات : https://aparat.com/v/3L2lZ

لینک یوتیوب:  https://youtu.be/zjSp06O1NiA

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.