هزینه و مزایای بیشمار پلاسما جت پلک

هزینه و مزایای بیشمار پلاسما جت پلک

چشم ها یکی از مهم ترین اجزاء صورت هر فرد است که نقش مهمی در زیبایی ایفا می کنند. بنابراین ایجاد هرگونه چین و چروک در اطراف آن و افتادگی پلک ها تاثیرات ناخوشایندی بر اعتماد به نفس افراد خواهد داشت.

از سوی دیگر یکی از اعضای حساس چهره می باشد و نمی توان از هر روشی برای درمان عارضه های اطراف آن استفاده کرد.

همه افرادی که با مشکلات پوست اطراف چشم،  دست و پنجه نرم می کنند و همیشه به دنبال کم تهاجمی ترین روش می باشند تا بتوانند در زمان کوتاهی نتایج مورد نظر خود را حاصل کنند . پلاسما جت پلک  یکی از موثر ترین روش ها ست. پلاسما جت یکی از نوین ترین روش ها در زیبایی پوست چشم است که با مطالعه این مقاله می‌توانید به پاسخ سوالات خود در مورد این فرآیند زیبایی دست یابید.

پلاسما جت پلک چیست؟

پلاسما جت یکی از روش های نوین و غیر جراحی زیبایی است و کاربرد های فراوانی دارد. این عمل  برای ترمیم و بازسازی زخم، رفع چین و چروک ها پیرامون چشم و حتی اصلاح فرم لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد .

پلاسما جت به منظور درمان افتادگی پلک ها و انواع عارضه های پوست پیرامون چشم که سبب از دست رفتن زیبایی در این ناحیه می شود انجام می شود .

این فرایند جزء کم تهاجم ترین و ایمن ترین روش ها می باشد که برای کسانی که دوست دارند جوانی و شادابی را به چشم های خود بازگردانند، توصیه می شود.

پلاسما نوع چهارم ماده است که حالت گازی با درجه حرارت بالا دارد. در این گاز میزان الکترون های آزاد با یون های مثبت مساوی است. بنابراین پلاسما بر روی سلول های پوستی تاثیر می گذارد و سبب تحریک آن ها می شود و به ترمیم و درمان زخم ها می پردازد.

پلاسما زیبایی پوست را بدون جراحی تضمین می کند. در این روش متخصصان زیبایی با کمک دستگاه پلاسما جت پلاسما را به لایه های عمیق پوست هدایت می‌کنند و این موضوع باعث تبدیل شدن پوست به گاز می شود. تصعید لایه های سطحی پوست سبب سفتی و لیفت پوست خواهد شد.

در روش پلاسما جت پلک، پلاسما به پوست پیرامون اطراف چشم و قسمت های افتاده پلک نفوذ می کند و سبب انقباض پوست در این نواحی می شود. تا به تدریج افتادگی پلک ها به طور کامل برطرف خواهد شد .

پلاسما در فاصله کمی به اندازه چند میلی متر به پوست تابانده می شود.  بنابراین لایه های زیرین پوست در محل هایی که با عارضه های پوستی مواجه هستند تاثیر می گذارد تا مشکلات آن ها برطرف شود.

 پلاسما جت پلک
پلاسما جت پلک

مراحل پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک روشی قطعی برای درمان افتادگی پلک ها و رفع چین و چروک ها و خطوط ریز اطراف چشم می باشد. این فرایند غیر تهاجمی است و با بی حسی موضعی انجام می شود و هیچ برشی در سطح پوست ایجاد نمی شود.

قبل از انجام پلاسما جت پلک متخصص زیبایی شرایط بدنی و سلامتی فرد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و در جلسه مشاوره در مورد عوارض احتمالی و مراقبت های پس از پلاسما جت صحبت می کند تا شما از نظر جسمی و روانی آماده شوید.

در روز انجام عمل، ناحیه مورد نظر با کرم های بی حس کننده بی حس می شود و پلاسما توسط دستگاه پلاسما جت به پوست هدایت می شود.

این فرایند زیبایی و غیر جراحی تقریباً ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. برای افتادگی های خفیف یک جلسه پلاسما جت و برای موارد شدید تر پزشک جلسات بیشتری در نظر می گیرد. معمولاً بیشتر از سه جلسه توصیه نمی شود فاصله بین جلسات تقریباً یک ماه می باشد.

مزایای پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک روشی کم تهاجم و ایمن است.  این عمل نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت ندارد و عوارض آن نسبت به جراحی پلک بسیار خفیف می باشد.

کسانی که عمل پلاسماجت را انجام می دهند می ‌توانند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند . پلاسماجت تقریباً در ۳۰ دقیقه انجام می شود و پس از ده روز همه عوارض آن از بین می رود.

در هنگام انجام پلاسما جت و در دوره بهبودی هیچ دردی احساس نمی شود.

این فرایند زیبایی با بی حسی موضعی انجام می شود و شما عوارض پس از بیهوشی را تجربه نخواهید کرد.

برای مشاهده نتایج پلاسما جت باید یک ماه صبر کنید تا نتایج آن کاملاً تثبیت شود و تا مدت طولانی از زیبایی چشم های خود لذت ببرید . نتایج پلاسما جت ماندگاری طولانی مدت دارد.

 پلاسما جت پلک
پلاسما جت پلک

بهترین کاندیدای پلاسما جت پلک

برای انجام عمل پلاسما جت باید از سلامتی کامل برخوردار باشید. متخصصان با ارزیابی بدن و سلامتی هر فرد مطمئن می شود که افراد متقاضی به بیماری‌ هایی از قبیل صرع، سرطان،  دیابت، مشکلات غدد و…. مبتلا نیستند و درگیر بیماری های خود ایمنی نمی‌ باشند .

پلاسما جت پلک برای خانم های باردار و شیرده انجام نمی شود اگرچه تاکنون از تاثیرات منفی پلاسما بر جنین گزارشی حاصل نشده اما بهتر است در دوران بارداری و شیردهی از این روش استفاده نشود .

به غیر از موارد بیان شده افراد دیگر می توانند از نتایج بی نظیر این فرایند زیبایی بهره مند شوند.  با این روش انواع افتادگی پلک از قبیل جزئی و متوسط در زمان کوتاهی برطرف می شود.

اگر افتادگی پلک فردی، یک طرفه یا متقارن باشد پلاسما جت باعث ایجاد تقارن در این ناحیه خواهد شد.  کسانی که جراحی پلک را انجام داده اند و از نتایج آن راضی نیستند می توانند با کمک پلاسما جت پلک به اصلاح نتایج جراحی بپردازند.  پلاسماجت برای کسانی که از عمل جراحی می ترسند و یا توانایی

انجام جراحی را ندارند مناسب می باشد. زیرا این عمل بدون خونریزی، بیهوشی و بخیه انجام می شود.

عوارض در معاینه پلاسما جت پلک

عوارض پلاسما جت نسبت جراحی پلک بسیار خفیف تر می باشد. مقداری التهاب، تورم، کبودی و قرمزی از عوارض رایج پلاسما جت می باشد. به غیر از این عوارض ممکن است تا ۴۸ ساعت پس از عمل احساس گرما یا گر گرفتگی در ناحیه درمان داشته باشید و یا اینکه تا ۷ روز در محل درمان پوسته های ریزی مشاهده کنید.

این عارضه ها کاملا طبیعی هستند  و در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهند شد.  عوارض پلاسما جت نهایتاً پس از ۱۰ روز از بین می روند. پس اگر مدت زمان عوارض طولانی شد سریعاً به پزشک اطلاع دهید.

کسانی که تصمیم دارند پلاسماجت پلک را انجام دهند می ترسند که ماده پلاسما بر بینایی از آن ها تاثیر بگذارد. اما این یک تصور غلط است زیرا، پلاسما هیچ تاثیری بر عصب های چشم ندارد و قدرت آن را ندارد که از لایه های عمیق پوست عبور کند و به عصب بینایی برسد.  اگرچه تا چند روز هنگام نگاه کردن به تلفن همراه، تلویزیون و رایانه با مشکلات موقتی مواجه شوید.

یکی دیگر از دلایل نگرانی پس از پلاسماجت بر جای ماندن جای زخم می باشد.  این زخم ها به دلیل تابش پلاسما بر سطح پوست ایجاد می شود و پس از چند روز کوتاه برطرف می شود . از دست کاری کردن پیک ها خودداری کنید و پوست ناحیه را تمیز نگه دارید.

یکی از عوارض دیگر پلاسما جت پک سوختگی سطحی و خفیف پوست پلک  می باشد.  این سوختگی بسیار خفیف است و اگر توسط پزشکان ماهرو حرفه ای ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران   انجام شود در مدت زمان  بسیار کوتاهی بر طرف می ‌شود.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های جوان سازی و زیبایی پوست توسط کادر حرفه ای با تجربه انجام می شود.

 پلاسما جت پلک
پلاسما جت پلک

هزینه پلاسما جت پلک چقدر است؟

هزینه پلاسما جت بر اساس موقعیت مکانی هر کلینیک متفاوت می باشد. معمولا هزینه ها در شهر های بزرگ تر از قبیل تهران و اصفهان نسبت به شهر های کوچک تر بیشتر است. در کلینیک ‌های تخصصی متخصصان با تجربه و حرفه ای ارائه خدمت می کنند.  پس یکی از مسائل تاثیر گذار بر هزینه ها میزان مهارت و تخصص پزشک می باشد.

عواملی دیگر از قبیل شدت افتادگی پلک ها، درمان پلک بالا و پایین به طور همزمان، سن هر فرد و تعداد جلسات بر میزان هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود.

اگر می خواهید از هزینه‌ ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می ‌باشد.

مراقبت های قبل از پلاسما جت پلک

  • در مورد معتبر بودن کلینیک انتخابی و مهارت پزشک خود تحقیق کنید و اطلاعات کافی به دست آورید.
  • در جلسه مشاوره با پزشک انتتظارات و اهداف خود را بیان کنید و همه سوالات خود را بپرسید.
  • اگر دچار بیماری های پوستی هستید و یا قبلا از عمل جراحی استفاده کرده‌اید پزشکتان را در جریان قرار دهید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می‌کنید پزشکتان را آگاه کنید.
  • دو هفته قبل از انجام پلاسما جت از مصرف انواع دخانیات از قبیل سیگار و قلیان و مصرف مشروبات الکلی بپرهیزید.

مراقبت های پس از پلاسما جت پلک

  • به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار بگیرید و در هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض باد و گرد و غبار بپرهیزید.
  • تا ترمیم کامل و پایان پوست ریزی از آرایش کردن خودداری کنید.
  • از کندن زخم ها و دستکاری پلک ها بپرهیزید.
  • دارو های تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.
  • پلک ها را تمیز و خشک نگه دارید و از دست زدن به این نواحی خودداری کنید .
  • از مالیدن، لمس کردن و فشار دادن پلک ها خودداری کنید .
  • تا بهبودی کامل از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و حمام با فشار بالای آب بپرهیزید.
  • تا دو روز از شستشوی پلک ها خودداری کنید.
 پلاسما جت پلک
پلاسما جت پلک

اثرات نتایج

نتایج ابتدایی پلاسما جت پس از پایان عمل قابل مشاهده است. تا ده روز عوارض ناشی از پلاسما جت برطرف می شود و  برای این کسب نتایج مطلوب و ماندگاری طولانی مدت باید صبور باشید تا پس از یک ماه نتایج قطعی آن را مشاهده کنید. برخی افراد به یک جلسه ترمیمی پس از دو ماه نیاز دارند تا نتایج درمان را تثبیت و پایدار کنند.

میزان ماندگاری پلاسما جت پلک به اعمال مراقبت ها و سبک زندگی هر فرد بستگی دارد. اگر توصیه های پزشک به خوبی انجام شود شما می توانید سه تا پنج سال از نتایج این فرایند زیبایی بهره مند شوید. بارعایت دقیق مراقبت ها حتی می توانید نتایج را تا آخر عمر حفظ کنید.

دوره نقاهت پس از پلاسما جت پلک چقدر است؟

پلاسما جت یکی از روش های غیر جراحی برای برطرف کردن مشکلات پوست پیرامون چشم از قبیل افتادگی پلک، پف چشم، چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم می باشد. میزان تهاجم در این روش نسبت به جراحی پلک بسیار خفیف تر است.

به دلیل این که این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و هیچ برش، خونریزی و بخیه بر سطح پوست ایجاد نخواهد شد. افراد می‌توانند روز بعد از پلاسما جت به فعالیت‌های روزانه خود بپردازند.

البته مراقبت های توصیه شده در دوره بهبودی اهمیت زیادی دارد . در این دوره به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید. زیرا پوست پلک به دلیل نفوذ پلاسما بسیار حساس است و نور خورشید تاثیرات مخربی بر این ناحیه خواهد داشت.

پس هنگام خارج شدن از خانه حتما از عینک آفتابی استفاده کنید و از قرار گرفتن پلک ها در معرض باد و گرد و غبار خودداری کنید.

تعداد جلسات پلاسما جت پلک چقدر است؟

برای افتادگی های خفیف پلک یک جلسه پلاسما جت توصیه می شود. اما برای میزان متوسط و شدید تا ۳ جلسه در نظر گرفته می شود.

این جلسات با فاصله یک ماه انجام خواهد شد. البته برخی افراد پس از دو ماه برای ترمیم و افزایش میزان ماندگاری یک جلسه ترمیمی خواهند داشت تا نتایج درمان را پایدار تر کنند. هر جلسه پلاسما جت تقریباً ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

 پلاسما جت پلک
پلاسما جت پلک

بهترین مکان برای پلاسما جت پلک کجاست؟

چشم ها یکی از حساس ترین اجزاء صورت محسوب می شود. پس برای زیبا سازی و جوان سازی آن باید به مکان های تخصصی مراجعه کنید.

عمل پلاسما جت مستلزم مهارت و دقت بالای متخصص زیبایی می باشد. پس شما می توانید با خیال راحت عمل پلاسما جت را در کلینیک زیبایی الهیه تهران تجربه کنید.

این کلینیک تخصصی یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در زمینه پوست و مو می باشد.  انواع روش های زیبایی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود و زیبایی شما را تضمین می کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/7oa4

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.