همه چیز درباره لیفت شقیقه

همه چیز درباره لیفت شقیقه

همه چیز درباره لیفت شقیقه

شاید شما با هر با نگاه کردن در آینه با خود زمزمه می کنید که ای کاش ابرو های شما کمی بالا تر بود و  چشمانتان زیبا تر و کشیده نمایان می شد. همچنین چین و چروک های ریز اطراف چشم برای شما آزار دهنده است و روحیه شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

امروزه می توان با راه کار های مناسبی به این آرزو دست یافت.  لیفت شقیقه دقیقاً عملی است که شما باید برای بالا کشیدن ابرو ها و محو کردن  چین و چروک های سطحی پوست انجام دهید.  با این تکنیک زیبایی حتی فرم چشم های شما تغییر می کند و جذابیت چهره را چندین برابر خواهد کرد.

 در این مطلب قصد داریم شما را با روش های مختلف لیفت شقیقه و تاثیرات آن بر چهره به شما معرفی می کنیم  پس در ادامه  این مطلب با ما در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت شقیقه چیست ؟

لیفت شقیقه یا همان لیفت تمپورال( Temporal Lift) راه کاری زیبایی است که با هدف بالا کشیدن دم ابرو و زیبا کردن حالت آن انجام می شود.  با این تکنیک زیبایی شما می توانید جذابیت چشم ها و ابرو های خود را چندین برابر کنید . به طور کلی لیفت تمپورال باعث می شود که چشم های شما درشت تر شود و فاصله بین ابرو ها و چشم متعادل خواهد شد.

با کمک این تکنیک زیبایی همچنین در کنار لیفت و کشیدگی ابرو ها چین و چروک های پنجه کلاغی نیز بر طرف خواهد شد و به چشمانی خوش فرم  دست می یابید.

پس می توان گفت که لیفت تمپورال فقط در جهت زیبایی و جوانی نمی باشد بلکه به باز سازی گوشه چشم ها می پردازد و علائم ناشی از افزایش سن مانند افتادگی ابرو ها را رفع خواهد کرد.

البته این تکنیک زیبایی را می توان بهترین گزینه به جای روش های پر درد سر و خطرناک انجام داد.

لیفت شقیقه برای چه کسانی مناسب است ؟

همه افرادی که به دلیل افزایش سن و  دلایل مختلف دیگری چربی هایی که در اطراف چشم و ابرو ها و ناحیه شقیقه خود را  از دست می دهند و  تاثیرات نا خوشایند ی در حالت چشم ابرو ی آن ها ایجاد می کند.‌ پس شما می ‌توانند با این تکنیک زیبایی زیبایی  را به چهره خود باز ‌گردانید.

این تکنیک های  زیبایی برای بر طرف کردن خطوط پنجه کلاغی مورد استفاده قرار می گیرد.‌  این خطوط  بسیار ظریفی هستند و زمانی که در  اطراف چشم ایجاد می شوند  باعث می شود  چشم ها فرم طبیعی خود را از دست بدهند  و کوچک تر به نظر برسند.

پس کسانی که از ایجاد این چین و چروک ها ناراحت هستند می توانند با این تکنیک زیبایی مشکلات خود برطرف کنند.

علاوه بر افرادی که در سنین میانسالی قرار دارند جوانان بالای ۲۲ سال نیز می توانند با انجام این تکنیک زیبایی چهره خود را جذاب تر نمایان کنند.  البته داوطلبان آن باید از سلامتی کامل برخوردار باشند پس نباید درگیر بیماری های خاص باشند و قبل از انجام این عمل با پزشک خود مشورت کنند.

جالب است بدانید که این تکنیک زیبایی  تاثیری بر چین و چروک های داخلی پیشانی نخواهد داشت و فقط بخش های بیرونی آن را دچار تغییرات جزئی می کند .

پس اگر شما در ناحیه پیشانی با این مشکلی همراه هستید  و تنها دغدغه شما چین و چروک های اطراف چشم و ابرو های تان است می توانید با لیفت تمپورال به نتایج مورد نظر خود برسید.

 همچنین با این تکنیک زیبایی افتادگی هایی که در کناره خارجی چشم و  گوشه ابرو ها وجود دارد را می توانید برطرف کنید.

لیفت شقیقه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت شقیقه

انواع روش های لیفت شقیقه

روش هایی که برای بر طرف کردن چین و چروک های اطراف ابرو و چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد به دو دسته  جراحی و غیر جراحی تقسیم می شوند. این روش ها ماندگاری تقریبا طولانی مدت دارند و قطعاً می توانند رضایت شما را جلب کنند.

 روش های غیر جراحی معمولا به دوره نقاهت چندانی نیاز ندارند و در زمان کوتاهی می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید. مشاهده نتایج اولیه این روش ها بلافاصله قابل مشاهده می باشد.

اگر شما از هر کدام از تکنیک ها ی زیبایی استفاده کنید باید برای مشاهده نتایج قطعی کمی  صبور باشید و فرصت دهید تا عوارض جانبی ایجاد شده از بین برود سپس نتایج شگفت انگیز و جذاب این فرایند زیبایی را بر چهره خود مشاهده کنید.

انواع روش های لیفت شقیقه به شرح زیر می باشند:

  • لیفت شقیقه با نخ

لیفت با نخ یکی از روش های غیر جراحی برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم و ابرو ها و همچنین لیفتینگ شقیقه می باشد.  در این تکنیک زیبایی متخصصین با کمک نخ های Pdo  این نتایج را حاصل می کنند.

نخ های pdo جزء نخ های بخیه و قابل جذب می باشند  و نتایج آن در حدود ۲ تا ۳ سال بر ناحیه درمان باقی می مانند.

پس می توان گفت که نخ های Pdo  به مدت ۲ تا ۳ سال در پوست جذب می‌ شوند و اثرات آن از بین می رود.  متخصصین قبل از انجام این تکنیک زیبایی در جلسه مشاوره ناحیه عبور نخ ها را به طور دقیق تعیین خواهند کرد.

سپس در روز انجام آن با کمک بی حسی مراحل لیفت را پیش می برند.  پس از بی حس کردن پوست این ناحیه نخ های  انتخاب شده با استفاده از سوزن های بسیار نازک و ظریفی وارد پوست می شوند و به آرامی به سمت بالا کشیده خواهند شد.

پس از کشیدگی و سفت شدن پوست ، سوزن خارج می شود. زخم های ظریفی که به دلیل نفوذ سرنگ به پوست ایجاد می‌شود تا چند روز بر سطح پوست مشاهده خواهد شد.

پس پیشنهاد می شود دو تا سه روز پس از انجام لیفت با نخ در منزل به استراحت بپردازید تا اثرات زخم از سطح  پوست برطرف شود.  اگر  امکان مرخصی گرفتن از محل کار برای شما وجود ندارد رفتن به محل کار برای شما با مشکلی همراه نخواهد بود.

  • لیفت شقیقه با پلکسر

در این تکنیک زیبایی متخصصین با کمک دستگاهی به نام پلاسما جت و حرارت مشخص شده ای پوست و بافت های اضافه در این ناحیه را از حالت جامد به گاز تبدیل خواهند کرد . در طی این فرایند زیبایی پوست به سمت بالا کشیده می شود و چین و چروک ها مورد درمان قرار می گیرند.

شاید به نظر شما این روش درمانی سوزانده به نظر برسد در صورتی که در تکنیک پلکسر با ایجاد نقاط ریزی بر سطح پوست لایه های سطحی پوست  بخار خواهند شد پس از انجام این تکنیک زیبایی شما شاهد هیچ  زخمی بر ناحیه درمان نخواهید بود  کم‌ کم نتایج آن در طی یک هفته قابل مشاهده می باشد.

نتایج حاصل از لیفتینگ شقیقه با دستگاه پلکسر با یک جلسه حاصل نخواهد شد بلکه متخصصین برای کسب تاثیرات مورد نظر و بر اساس میزان افتادگی و جنس پوست افراد حدود ۳ تا ۴ جلسه درمان را در نظر می گیرند.  فاصله بین این جلسات در حدود دو ماه می باشد.  مدت تاثیرات و  ماندگاری نتایج حاصل از این روش تقریباً ۵ سال می باشد و تمدید مجدد آن امکان پذیر خواهد بود.

حتی ممکن است که زیبا جویان عزیز با اعمال مراقبت های مناسب،  دوری از نور خورشید  و سبک زندگی اصولی بتوانند ماندگاری آن را تا سالیان طولانی افزایش دهند. بنابراین مدت ماندگاری در این روش برای همه افراد متفاوت می باشد.

  • لیفت شقیقه با جراحی

بالا کشیدن و صاف کردن پوست شقیقه  با استفاده از عمل جراحی باید توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود. شما باید برای انجام این تکنیک در جلسات مشاوره شرکت کنید تا بدن شما به خوبی مورد معاینه قرار گیرد .

در این جلسه پزشک وضعیت سلامتی شما را ارزیابی خواهد کرد و نوع  لیفت و نحوه انجام آن را متناسب با حالت چهره شما تعیین می کند . پس  زمانی مناسب جراحی برای شما مشخص می شود .

شما باید با رعایت نکات و مراقبت های بیان شده در جلسه مشاوره با همراه داشتن وسایل مورد نیاز در کلینیک حضور پیدا کنید.

مراحل جراحی معمولاً برای اکثر افراد با بی حسی موضعی انجام می‌ شود و در موارد خاص با صلاحدید پزشک از بی هوشی عمومی نیز استفاده خواهد شد.

زمانی که پزشک برای این جراحی در نظر می‌ گیرد در حدود ۱ تا ۲ ساعت می باشد  این تکنیک زیبایی بر خلاف انواع جراحی های دیگر  نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت و مراقبت های دشوار نخواهد داشت  و  پس از پایان این تکنیک زیبایی شما  بیمارستان بستری نمی شوید و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهید کرد.

 نتایج حاصل از لیفت شقیقه با جراحی تا  سالیان طولانی  حتی برای همیشه با شما همراه است  و حتی می توان نتایج آن را دائمی بیان کرد.

علت این که نمی توان مدت نتایج را به طور کامل و دقیق اعلام کرد این است که عوامل مختلفی نتایج لیفت را تحت تاثیر قرار می دهد مثلاً با سبک نا درست زندگی،  مصرف غذا های بی کیفیت،  استعمال دخانیات و حتی افزایش سن مدت دوام آن را کاهش خواهد داد و حتی پس از چند سال ممکن است به ترمیم مجدد نیاز داشته باشید.

در غیر این صورت و با اعمال مراقبت های درست تا سال ها و حتی به طور دائمی نتایج آن ماندگار می باشد و چهره ای جذاب و شادابی را برای شما به همراه خواهد داشت.

لیفتینگ شقیقه با جراحی را با سه تکنیک خاص انجام می دهند که در ادامه توضیحاتی در مورد آن ها ارائه خواهیم داد.

  • لیفت پوست شقیقه

در طی انجام این جراحی برش های ایجاد شده بسیار سطحی می باشد و چین و چروک های این ناحیه فقط با کشیدن پوست از بین خواهند رفت.

این روش معمولاً برای از بین بردن چروک هایی که سطحی و ریز هستند مناسب است و برای چروک های عمیق تاثیری نخواهد داشت.

همچنین با این تکنیک می توان افتادگی های جزئی کناره های چشم و ابرو را از بین برد.

در این روش زیبایی و دیگر تکنیک ها لیفت شقیقه با جراحی از دستگاهی به نام آندوسکوپ استفاده خواهد شد.

این دستگاه با وارد شدن از محل برش به آرامی لایه های زیرین پوست را به سمت بالا می کشد . پس  در نتیجه چشم‌ ها و ابرو ها در جای مناسب و مورد نظر قرار خواهند گرفت و همه چین و چروک ها در این ناحیه به طور کامل برطرف خواهد شد.

  • لیفت SMAS یا کشیدن لایه میانی زیر پوست

در این جراحی در ناحیه شقیقه برش های کوچکی ایجاد می شود تا بتوان عضلات سطحی زیر پوست را کمی به سمت بالا کشید.  این کشیدگی عموما در لایه های سطحی عضله رخ می دهد و هیچ آسیبی به بافت ها و عضله ها وارد نخواهد کرد.

این کشیدگی تا زمانی که همه چین و چروک ها از بین برود و چشم و ابرو ها  به حالت مورد نظر برسد ادامه پیدا می کند.

به این نکته توجه کنید که کشیدن پوست و لایه های زیرین روشی کاملاً تخصصی است و مستلزم مهارت و تجربه پزشک می باشد.  در نتیجه لیفت شقیقه در این روش باید به گونه‌ ای باشد که هر دو طرف صورت متقارن شود .

پس پزشک باید در این زمینه تخصص و مهارت بالایی حاصل کرده باشد.

  • روش MACS یا لیفت شقیقه با کشیدن لایه های عمیق زیر پوست

در این تکنیک نیز برش ها همانند روش قبل ایجاد می شوند.  تفاوت این دو روش در کشیدگی عمق لایه ها خواهد بود .

در روش MACS لایه های عمیق زیر پوست یا سال پریستئال کشیده خواهند شد  و با این روش چین و چروک های عمیق تر از بین می رود پس نتایجی ماندگار تری به همراه دارد.

با صلاحدید پزشک ممکن است در این روش برش ها کمی عمیق تر ایجاد شود اما نباید باعث نگرانی شما شود چون،  این برش ها به قدری ظریف خواهند بود که پس از بهبودی تشخیص ناحیه آن نیز کار مشکلی می باشد.

مزایا و کاربرد های لیفت شقیقه

از بهترین و اصلی ترین مزایای لیفتینگ شقیقه می توان به جوان تر و زیبا کردن چهره اشاره کرد.

در این تکنیک زیبایی با بالا کشیدن ابرو ها و چشم ها چین و چروک های اطراف چشم و ابرو به طور کامل بر طرف می شوند و باعث ایجاد تقارن در حالت ابرو ها و چشم ها همچنین چهره می شود.

بنابراین چهره شاداب تر به نظر خواهد رسید.‌ علاوه بر آن می توان برای چشم ها و ابرو ها حالت مورد نظر خود را حاصل کنید و آن ها را به سمت بالا بکشید‌. در نتیجه با این عمل چشم ها درشت تر و زیبا تر خواهند شد.

انجام  لیفتینگ شقیقه با روش های جراحی و غیر جراحی امکان پذیر است و هر فرد می‌ تواند بر اساس انتظارات و اهداف خود روشی مناسب را انتخاب کند.

با این تکنیک گوشه چشم ها و دم ابرو به سمت بالا کشیده خواهد شد و فرم چشم تغییر می کند .

با تنظیم کردن فاصله چشم تا ابرو ها حالت اخمو بودن و یا عبوسی از چهره بر طرف خواهد شد.

اگر شما برای انجام لیفت مراکز تخصصی و معتبر را انتخاب کنید عوارض چندانی پس از انجام این تکنیک های زیبایی تجربه نخواهید کرد و با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت کوتاه مدتی زیبایی را به چهره خود هدیه می دهید.

نتایج حاصل از لیفت با جراحی ماندگار و تقریباً همیشگی خواهد بود و روش های غیر جراحی،  ماندگاری نسبتا طولانی دارند که تمدید مجدد آن امکان پذیر خواهد بود.

کاربرد ها

  • تغییر مدل چشم و ابرو ها به شکل دلخواه
  • از بین بردن چین و چروک های اطراف ابرو و چشم
  • از بین بردن خطوط پنجه کلاغی
  • تنظیم فاصله بین چشم تا ابرو
  • ایجاد تقارن در دو طرف صورت
  • ایجاد چشم های جذاب و هوشیار
  • درشت کردن چشم ها

عوارض و معایب لیفت شقیقه :

شایع ترین عوارض پس از انجام لیفتینگ شقیقه شامل  قرمزی،  تورم،  التهاب و کبودی می باشد.

البته، این عوارض در طی زمان کوتاهی از بین می روند و جای نگرانی ندارند.

به طور کلی ممکن است در برخی مواقع  علائم و عوارض تا دو هفته پس از لیفت با جراحی با شما همراه باشد.

پس در صورت طولانی تر شدن آن ها باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.  البته،  در برخی مواقع کبودی های جزئی تا دو ماه بر ناحیه جراحی مشاهده می شود و یا ممکن است تا دو روز پس از انجام لیفت در ناحیه شقیقه با مشکل بی حسی مواجه شوید.

این عارضه موقتی و زود گذر است و پس از، از بین رفتن اثرات بی هوشی و بی حسی برطرف می شود.

در برخی مواقع ممکن است در هنگام جراحی و یا محل عبور نخ های  PDO  احساس خارش داشته باشید این احساس غیر قابل تحمل نیست اما اگر شما را اذیت کرد می توانید از پزشک بخواهید تا پماد های ضد خارش را برای شما تجویز کند.

لیفتینگ شفیقه برای مو های شما با مشکلی همراه نخواهد بود و ریزش مو در این ناحیه اتفاق نمی افتد.

لیفت با دستگاه پلکسر با ایجاد زخم های ظریفی انجام می شود که کاملا طبیعی است و پس از یک هفته هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.

نشانه های شدید لیفتینگ شقیقه ممکن است درد یا سرگیجه باشد.

در صورت مواجه شدن با این علائم بهتر است که پزشک خود را در جریان قرار دهید .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران لیفت شقیقه با راهکار ها و تکنیک های پیشرفته و مدرن امروزی ارائه می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند با حداقل عوارض نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنند.

در این کلینیک تا کنون عارضه خطرناک و نا خوشایندی گزارش نشده است. زیرا،هدف متقاضیان کسب نتایج رضایت بخش با حداقل عوارض می باشد.

هزینه لیفت شقیقه چقدر است ؟

بر اساس نوع روشی که برای لیفتینگ شقیقه خود انتخاب می کنید هزینه های شما نیز متفاوت می باشد.

روش های غیر جراحی مانند نخ و پلکسر نسبت به لیفت با جراحی قطعاً هزینه پایین تری دارد.

اگر لیفت با جراحی همزمان برای قسمت های میانی پیشانی نیز انجام شود هزینه های آن افزایش می یابد.

باید به این نکته توجه کنید عمل لیفت روشی کاملا تخصصی و حرفه ای است  بنابراین نباید به دلیل پرداخت هزینه کمتر فریب مراکز غیر معتبر و کلینیک های غیر تخصصی را بخورید.

حتماً قبل از انجام این تکنیک زیبایی در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک تحقیق کنید.  همچنین عوامل دیگری از قبیل:

  • نوع جراحی
  • شرایط پوستی افراد
  • میزان افتادگی پوست
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

هزینه‌ های لیفت را تحت تاثیر قرار می دهد.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران اطلاع پیدا کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت شقیقه :

حضور شما در جلسات مشاوره قبل از انجام هر کدام از تکنیک های لیفت ضروری می باشد.

شما در این جلسات باید بدون تعارف و رودربایستی نظرات و اهداف خود را از انجام این تکنیک زیبایی بیان کنید.

در این جلسات باید در مورد بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می‌ کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

پزشک پس از بررسی شرایط بدنی شما و انتظاراتتان بهترین روش لیفت را انتخاب خواهد کرد. پس بهتر است در این زمینه با پزشک همکاری کنید.

 متخصصین در جلسات مشاوره نکات لازم قبل و بعد از لیفت را برای شما ما ارائه خواهند داد.  شما باید برای کاهش عوارض و همچنین آمادگی قبل از لیفت این نکات را به خوبی رعایت کنید.

از مصرف انواع دارو ها و مواد غذایی که باعث رقیق کردن خون می شود از قبیل وارفارین،  آسپیرین ، ویتامین e،  زعفران،  روغن ماهی و … خودداری کنید.

دو هفته قبل از انجام لیفت مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را متوقف کنید.

اگر قبلاً روش های دیگر زیبایی را در ناحیه شقیقه و یا اطراف چشم انجام داده اید پزشک را در جریان قرار دهید.

از لایه برداری،ورزش کردن، اپیلاسیون و لیزر پوست ناحیه درمان خودداری  کنید.

 استرس نداشته باشید و خونسردی خود را حفظ کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند.

چند ساعت قبل از لیفت با جراحی از مصرف غذا و نوشیدنی مایعات خودداری کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید.

لیفت شقیقه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت شقیقه

مراقبت های پس از لیفت شقیقه :

متخصصین برای کنترل درد پس از لیفت مسکن ها و دارو های مناسبی را برای شما تجویز خواهند کرد.  دارو ها را باید به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.

در صورتی که لیفت به صورت جراحی برای شما انجام شود پس از ۵ تا ۷ روز برای برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید.

تا چند روز، هنگام استراحت زیر سر خود را با استفاده از دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید .

طاق باز بخوابید و از خوابیدن بر روی صورت خودداری کنید.

تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی، جا به جایی اشیاء سنگین و فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید.

 تا دو روز پس از انجام لیفت از رفتن به حمام بپرهیزید و از قرار گرفتن در زیر دوش پر فشار خودداری کنید.

از شست و شوی ناحیه درمان با آب داغ خودداری کنید و هنگام شست و شو از فشار دادن یا ماساژ دادن شقیقه ها بپرهیزید.

تا بهبودی کامل از رفتن به حمام داغ،  سونا و جکوزی خودداری کنید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی های محیطی بپرهیزید.

شما  می توانید برای کاهش عوارض پس از لیفت از کمپرس سرد استفاده کنید‌. اما

از قرار دادن مستقیم کمپرس در ناحیه شقیقه ها خودداری کنید.

در صورت طولانی شدن عوارضی از قبیل تورم و کبودی،  بیشتر از دو هفته پزشک خود را در جریان قرار دهید .

مایعات زیاد بنوشید .

از مصرف غذا های حساسیت زا ، غذا های شور و غذا های چرب و تند خودداری کنید.

 میوه ها و سبزیجات تازه را حتماً در برنامه غذایی خود قرار دهید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.

اثرات و نتایج :

معمولاً متخصصین لیفت یا بالا کشیدن  شقیقه را زمانی به شما پیشنهاد می دهند که کناره های ابرو ها یا چشمان شما به دلایل مختلفی از قبیل افزایش سن، کاهش وزن و مشکلات دیگر دچار افتادگی شده باشد و پوست این ناحیه پیر و چروک به نظر برسد.

پس بهتر است که اگر این مشکلات را در چهره خود مشاهده می کنید برای باز گرداندن جوانی و شادابی به چهره خود اقدام کنید.

اگر شما در سنین جوانی با این مشکلات مواجه هستید علت آن می‌ تواند ژنتیک،  بیماری یا سبک نا درست زندگی باشد پس برای بررسی علت این موضوع،  حتما با متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید.

از نظر متخصصین این جراحی پس از سن ۲۰ سالگی امکان پذیر می باشد.

شما پس از انتخاب و انجام هر کدام از روش های لیفت باید برای مشاهده نتایج صبور باشید.

پس از لیفت اثرات اولیه آن بلافاصله قابل مشاهده است اما مشاهده نتایج قطعی پس از چند هفته قابل مشاهده می باشد.

نتایج حاصل  از هر کدام از روش های لیفتینگ شقیقه رضایت بخش خواهد بود اما مدت ماندگاری آن ها متفاوت می باشد .

در روش لیفت با نخ شما به مدت دو تا سه سال می توانید از نتایج آن بهره مند شوید. پس از پایان این دوره و جذب نخ ها در پوست ، پوست این ناحیه به حالت قبل باز می گردد.  بنابراین شما برای حفظ نتایج و ماندگار کردن آن بهتر است برای تمدید مجدد اقدام کنید.

لیفت با دستگاه پلکسر نیز ماندگاری ۵ ساله خواهد داشت.  این نتایج حاصل از این تکنیک تقریباً ماندگار است پس شما با سبک صحیح زندگی و مراقبت از پوست می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

 نتایج حاصل از انواع تکنیک های جراحی ماندگار و دائمی می باشد.

البته، روند پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است و ممکن است شما پس از چندین سال به عمل ترمیم نیاز پیدا کنید.

با انجام این تکنیک های زیبایی می توانید تغییرات بی نظیری در چهره خود ایجاد کنید.  لیفت با جراحی  باعث از بین رفتن چین و چروک های اطراف چشم و ابرو ها خواهد شد همچنین حالت ابرو و چشم به شکل مورد نظر شما تغییر خواهد کرد تا چشم های درشت و خیره کننده حاصل  کنید.

متاسفانه این تکنیک زیبایی برای برطرف کردن چین و چروک های بخش میانی پیشانی کار ساز نمی باشد و شما باید راه کار های درمانی دیگر را انجام دهید.

برای از بین بردن چین و چروک های بخش میانی  پیشانی روش های مختلفی از قبیل تزریق بوتاکس،  تزریق ژل،  تزریق چربی،  هایفوتراپی،  آر اف فرکشنال و …. ارائه می شود.

هر کدام از این روش های زیبایی در کلینیک زیبایی الهیه تهران توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام خواهد شد.

این خدمات با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن با استاندارد های جهانی ارائه می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دوره نقاهت پس  از لیفت شقیقه چقدر است ؟

با توجه به انجام هر کدام از تکنیک های زیبایی دوره نقاهت آن ها متفاوت می باشد.  پس از جای گذاری نخ ها در این ناحیه بهتر است به مدت یک تا دو روز در منزل به استراحت بپردازید تا عوارض ناشی از  لیفت از بین برود.

در صورت مناسب نبودن شرایط شما برای استراحت، بازگشتن به سرکار مانعی نخواهد داشت.

 پس از انجام لیفت با دستگاه پلکسر نیز باید مراقبت ها به طور جدی انجام شود. زیرا، پوست در این ناحیه بسیار حساس است  و به مراقبت های زیادی نیاز دارد .

در این ناحیه زخم های ظریفی حاصل می شود توصیه می شود از دستکاری کردن زخم ها و کندن آن ها بپرهیزید.  پس از یک هفته شروع به پوست ریزی می کند و کم کم پوست جدید جایگزین آن خواهد شد.

پس از لیفت با جراحی بهتر است به مدت ۵ تا ۷ روز در منزل استراحت کنید تا کبودی و تورم ایجاد شده در این ناحیه کاهش یابد.

دوره بهبودی برای همه افراد کاملا متفاوت می باشد که به نوع جراحی،  مهارت پزشک و شرایط بدنی شما بستگی دارد.

در دوره بهبودی سعی کنید تغذیه مناسبی داشته باشید و به خوبی استراحت کنید. دارو های تجویز شده برای پیشگیری از عوارض احتمالی و کاهش درد شما پس از لیفت تجویز می شود پس دارو ها را سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید.

پس از ۵ تا ۷ روز مجدداً برای برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه می کنید.  پزشک در این شرایط نتایج جراحی را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت نیاز  دارو های دیگری تجویز خواهد کرد . همچنین،  نکات ویژه را برای شما شرح می دهد.

تعداد جلسات لیفت شقیقه چقدر است ؟

متخصصین بر اساس شرایط افراد در جلسه مشاوره نوع روش لیفتینگ پیشانی را انتخاب می‌ کنند و زمان معینی برای برگزاری جلسه نهایی در نظر می‌ گیرند. لیفت با نخ و جراحی در طی یک جلسه انجام خواهد شد و تفاوت آن ها در مدت زمان درمان و مراحل انجام  خواهد بود.

لیفت با نخ در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد اما برای جراحی باید در حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان در نظر بگیرید.

در روش لیفت با دستگاه پلکسر دو تا سه جلسه نیاز می باشد.  جلسات این تکنیک زیبایی به ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  این جلسات با فواصل دو ماهه برگزار خواهد شد.

در طی هر جلسه شما می توانید شاهد تاثیرات این تکنیک زیبایی بر شقیقه‌ ها ، پوست اطراف چشم و ابرو ها باشید.

لیفت با نخ به دلیل ماندگاری موقتی پس از دو تا سه سال نیاز به تمدید مجدد دارد پلاسما جت نیز پس از ۵ سال قابل تمدید خواهد بود.

«سوالات رایج زیبا جویان کلینیک زیبایی الهیه تهران در مورد لیفت شقیقه»

آیا لیفت شقیقه فقط برای محو کردن چین و چروک های گوشه چشم مناسب است ؟

خیر،  با این تکنیک زیبایی می توان مشکلاتی از قبیل افتادگی چشم ها و ابرو ها را بر طرف کرد و فرم آن را تغییر داد.  همچنین با کمک لیفتینگ شقیقه در کنار لیفت ابرو حالت گونه ها،  تحت تاثیر قرار می گیرد و چهره را بشاش و جذاب حاصل خواهد کرد.

آیا لیفتینگ شقیقه همان لیفت ابرو یا پیشانی است ؟

خیر،  این تکنیک زیبایی فقط می تواند بخش بیرونی پیشانی را تحت تاثیر قرار دهد.  پس نمی توان از این روش برای چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش میانی پیشانی استفاده کرد.

در ضمن این روش همه قسمت های ابرو را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه گوشه ابرو را به سمت بالا می کشد.  با ترکیب لیفت چشم و شقیقه می توان به نتایج رضایت‌ بخشی دست یافت.

آیا جای بخیه های لیفت پس از جراحی مشخص است ؟

برش هایی که در طی انجام این عمل جراحی ایجاد می‌ شود بسیار ظریف است و اثرات آن در طی دوران بهبودی بر طرف می‌ شود اما برای اطمینان بیشتر از باقی نماندن جای بخیه ها پزشک معمولاً برش ها را در ناحیه رویش مو ایجاد می‌ کنند. بنابراین جای برش ها به هیچ وجه قابل مشاهده نمی باشد.

بهترین سن برای لیفت شقیقه چه سنی است ؟

این فرایند زیبایی زمانی پیشنهاد می شود که ابرو ها و چشم های شما به دلایل مختلفی با چین و چروک و افتادگی مواجه باشد.

معمولاً متخصصین برای جوانانی که به دلیل ژنتیک یا بروز بیماری ها همچنین کاهش وزن دچار افتادگی پوست در این ناحیه شده اند و روش های مختلف لیفت را پیشنهاد می‌ دهند. معمولا این جراحی پس از ۱۸ سالگی انجام می شود.

آیا لیفت شقیقه با تزریق  بوتاکس امکان پذیر است ؟

بله ،تزریق بوتاکس یکی از روش های غیر جراحی برای جوان سازی پوست اطراف چشم و بالا کشیدن پوست شقیقه می باشد.  در این روش سم بوتولونیوم عضلات این ناحیه را فلج می کند و از انتقال سیگنال های عصبی به مغز پیشگیری خواهد کرد.

در نتیجه پوست این ناحیه کشیده و سفت خواهد شد و تاثیرات بی نظیری بر زیبایی چهره خواهد داشت.  نتایج حاصل از تزریق بوتاکس در حدود چهار تا شش ماه می باشد که می توان برای تمدید مجدد اقدام کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

 قیمت لیفت شقیقه در تهران توسط بهترین دکتر در کلینیک بین المللی الهیه

 لیفت شقیقه با بوتاکس

نتیجه گیری :

همزمان با افزایش سن کم کم چربی ها در بخش های مختلف صورت کاهش می یابد. بنابراین پوست حالت ارتجاعی و کشسانی خود را از دست می دهد  و افتادگی پوست در بخش های مختلف صورت مانند پلک ها، پیشانی، شقیقه ها و گونه ها به وضوح نمایان می شود.

با کشیدن پوست در ناحیه شقیقه می توان چین و چروک های اطراف چشم و ابرو ها را برطرف کرد. همچنین این تکنیک زیبایی تاثیر بی نظیری بر حالت چشم ها و ابرو ها خواهد داشت.  این هدف با روش‌ های جراحی و غیر جراحی قابل انجام است.

متخصصین بر اساس شرایط افراد و اهداف آن ها بهترین راه کار را انتخاب خواهند کرد در هنگام لیفت و بالا کشیدن پوست شقیقه، لایه های زیرین پوست کشیده و سفت خواهد شد که همزمان با آن خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم از بین می رود.

وجود خطوط پنجه کلاغی باعث ریز شدن چشم ها و پیر شدن چهره خواهد شد بنابراین با کشیدن پوست شقیقه، نشانه های پیری از چهره رفع می شود و چهره حالتی جوان و شاداب به خود می گیرد.

با این عمل فاصله بین چشم تا ابرو ها نیز تنظیم شده و چشم ها باز تر و درشت تر خواهند شد.

با توجه به ویژگی ها و تاثیرات مثبت این تکنیک امروزه جزء پر طرفدار ترین عمل های زیبایی معرفی می شود.

 کلینیک زیبایی الهیه تهران پزشکان حرفه ای و متخصص برای انجام انواع روش های لیفت شقیقه را دارد. در این کلینیک خدمات درمانی و زیبایی با هزینه های استاندارد و  تعرفه های مناسب ارائه می شود.

محیط امن و آرام کلینیک، مهارت و تخصص پزشکان و کادر درمانی مجرب آن باعث شده که سر آمد همه ی کلینیک های زیبایی قرار بگیرد.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه می‌ شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می‌ توانند بهترین نتایج را حاصل کنند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/wzmx

لینک آپارات:https://aparat.com/v/hpwO3

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/OrFdhwWm

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.