چشم روباهی بدون جراحی با نخ

چشم روباهی بدون جراحی با نخ

چشم روباهی بدون جراحی با نخ

داشتن چشمانی افتاده دلایل مختلفی دارد که ممکن است به دلیل افزایش سن، ابتلا به بیماری ها ، مشکلات ژنتیکی، سبک نادرست زندگی و …. اتفاق بیفتد.

حتی در برخی مواقع بیماری های عصبی جدی مانند سکته یا تومور های مغزی باعث بروز این عارضه خواهد شد . در هر صورت اگر شما با این مشکل مواجه هستید باید از متخصصین زیبایی کمک بگیرید .

برخی افراد به دلیل عدم آگاهی نسبت به روش‌ های مختلف درمان افتادگی چشم،  تنها راه داشتن چشمان جذاب و هوشیار را عمل جراحی می دانند در صورتی که تغییر فرم چشم ها به حالت کشیده و جذاب با روش های غیر جراحی نیز امکان پذیر است.

 در طی مطلب پیش رو ما برای شما توضیح می دهیم که چگونه می توان با تکنیک لیفت با نخ چشم روباهی و زیبا داشت.

پس اگر می خواهید با این تکنیک پر کاربرد آشنا شوید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت چشم روباهی با نخ :

افتادگی چشم ها تاثیرات نا خوشایند ی بر زیبایی و شادابی چهره خواهد داشت. یکی از دلایل مهم چشم های افتاده افزایش سن است که در خانم ها با حساسیت بیشتری همراه است.

امروزه متخصصین زیبایی با  روش‌ های مختلفی برای تغییر مدل چشم ها استفاده می کنند.  لیفت با نخ یکی از روش های پر طرفدار است که بدون جراحی،گوشه چشم اصلاح و بازسازی خواهد شد .

حتی این تکنیک زیبایی راه کاری موثر برای درمان افتادگی پلک و پف زیر چشم ها می باشد. اگر شما هم به هر دلیلی چشمانی افتاده دارید و همیشه چهره شما کسل و خسته به نظر می رسد توصیه می کنیم که لیفت با نخ را  یک بار تجربه کنید.

 این تکنیک زیبایی راه کاری موثر به جای عمل جراحی می باشد و با کشیدگی پوست کناره چشم چهره حالتی جوان و جذاب به خود می‌ گیرد.

همچنین در کنار تغییر مدل چشم ها با کشیدگی پوست فرآیند کلاژن سازی افزایش می یابد و این فرایند به جوان سازی پوست و بازسازی آن کمک می کند.

 همان طور که می دانید فرایند کلاژن سازی با افزایش سن در بدن کاهش می یابد که با جای گذاری نخ های  مخصوص در زیر پوست مجدداً پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد شد و شما می توانید تاثیرات بی نظیر آن را بر حالت چشم ها و پوست اطراف چشم خود مشاهده کنید.

حتی اگر شما در سنین جوانی قرار دارید و افتادگی چشم هایتان بر اثر ژنتیک یا سبک نا درست زندگی اتفاق افتاده می توانید از این تکنیک زیبایی استفاده کنید و در طی  دو تا سه سال از شادابی و جوانی چهره خود لذت ببرید.

انواع نخ برای لیفت چشم روباهی :

برای لیفت و کشیده کردن چشم ها معمولاً متخصصین از انواع نخ استفاده می کنند که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است که عبارتند از:

  • لیفت چشم با نخ نووآ

نخ نووآ در جهت درمان افتادگی چشم و پلک ها بسیار مناسب است و به شدت زیست پذیری بالایی دارد.  این  نخ ها  به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به مرور زمان در بدن جذب شوند که حدود ۴ تا ۶ ماه طول می‌ کشد.

این نوع نخ پس از جای گذاری به مدت یک تا دو سال چشم های شما را کشیده و روباهی خواهد کرد.

پس از جایگذاری این نخ ها در زیر بافت پوست اطراف چشم تولید کلاژن سازی افزایش می یابد و حتی به بهبود یافتن پوست کمک می کند . پس از جای گذاری این نخ ها  به دلیل خاصیت زیستی و تجزیه پذیر به ندرت متقاضیان دچار حساسیت و مشکلات دیگر خواهند شد.  لیفت با نخ در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

  • لیفت چشم با نخ سیلوئت

نخ سیلوئت نیز مانند نخ های نووآ خاصیت زیست پذیری بسیار بالایی دارند اما نسبت به این نخ ها  تولید کلاژن کمتری را به همراه دارد و معمولاً متخصصین ترجیح می دهند که از این نخ برای شقیقه ها ، گونه ها و پلک ها استفاده کنند.  این نخ ها برای جای گذاری در زیر پوست به ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز خواهند داشت.

و پس از لیفت چشم هیچ  آسیبی به همراه ندارد.  باید بدانید که لیفت با نخ عوارض پس از جراحی را به همراه ندارد و شما نیاز به مراقبت های دشوار و دوره نقاهت طولانی مدت ندارید.

حتی برخی افراد در صورت نداشتن مرخصی از محل کار می‌ توانند پس از لیفت  به محل کار خود باز گردند.

چشم روباهی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-چشم روباهی

مراحل انجام لیفت چشم روباهی با نخ

لیفت با نخ  روشی غیر جراحی است که به مهارت و تخصص بالا نیاز دارد . بنابراین شما باید برای انجام این تکنیک زیبایی حتماً باید مراکز تخصصی و معتبر با انتخاب کنید.

قبل از این که فرایند لیفت چشم با نخ انجام شود ابتدا شما در جلسه مشاوره حضور پیدا می کنید تا پزشک علت افتادگی چشم و پلک های شما را بررسی کند.

پس از ارائه توضیحات کاملی در مورد نوع نخ، نحوه جای گذاری و مراقبت هایی که باید انجام دهید مراحل تزریق آغاز می شود. این تکنیک زیبایی نیاز به بی هوشی ندارد و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی سپری خواهد شد.  پس از پاک سازی و ضد عفونی کردن پوست اطراف چشم بی حسی در این ناحیه انجام می شود.

متخصصین محل دقیقه عبور سوزن ها را مشخص می کنند.  جایگذاری نخ ها در  زیر پوست باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود تا به بافت های پوست اطراف چشم آسیبی وارد نکند.

 معمولاً متخصصین به دلیل حساسیت پوست این ناحیه، از نخ هایی ظریف و بسیار نازک استفاده خواهند کرد.  پس از جای گذاری نخ ها در زیر پوست و کشیدن آن ها ،گوشه چشم به سمت بالا کشیده می شود.

این تغییرات معمولاً در پلک پایینی بیشتر است.  در پایان سر نخ های گره می خورد تا پوست سفت و محکم شود.  این تکنیک زیبایی در حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد البته جای گذاری تعداد  نخ ها  و میزان افتادگی پوست در این  در مدت زمان انجام لیفت موثر خواهد بود.  پس از پایان لیفت با نخ متقاضیان می‌ توانند به منزل باز گردند درباره نقاهت را پشت سر بگذارند.

مزایا و کاربرد های لیفت چشم روباهی :

لیفت با نخ جزء روش‌های غیر جراحی است که در طی مراحل انجام  نیاز به تیغ جراحی،  بی هوشی و مراقبت های ویژه ندارد.

 این تکنیک زیبایی نسبت به روش های دیگر هزینه مناسب تری دارد.

 نتایج اولیه حاصل از لیفت با نخ بلافاصله قابل مشاهده است و نتایج نهایی در زمان کوتاهی رویت می‌ شود و حتی  متخصصین می‌توانند برای کسب نتایج بهتر این روش را با روش های دیگر زیبایی ترکیب کنند.

عوارض ناشی از لیفت نسبت به عمل جراحی بسیار کم است و متقاضیان با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر با تورم و سوزش جزئی در ناحیه مواجه خواهند شد .

این تکنیک زیبایی می تواند اجزای مختلف  صورت از قبیله چشم ها ، ابرو ها و حتی گونه ها را تحت تاثیر قرار دهد. زیرا همراه با کشیدگی گوشه چشم ، دم ابرو نیز ز بالا کشیده می شود و گونه ها حالتی پر و برجسته پیدا خواهد کرد.

 با حالت کششی که در پوست ایجاد می شود تولید کلاژن در پوست افزایش می یابد و افتادگی و شل شدگی پوست درمان خواهد شد . همچنین سلول های پوستی ترمیم و بازسازی می شوند .

متقاضیان پس از انجام لیفت با نخ می‌ توانند بدون نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.

 پس از پایان دوره ماندگاری این تکنیک امکان تمدید مجدد آن وجود دارد.

کاربرد ها

  • اصلاح و بازسازی گوشه چشم
  • تغییر مدل چشم ها به شکل دلخواه
  • بالا کشیدن ابرو و تغییر حالت آن
  • برجسته سازی گونه ها
  • درمان پف زیر چشم
  • درمان افتادگی پلک
  • از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک های اطراف چشم و ابرو ها
  • جوان سازی پوست
  • استحکام و قوام پوست در اطراف چشم
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درشت و باز تر شدن چشم ها

بهترین کاندیدای لیفت چشم روباهی با نخ چه کسانی هستند ؟

قطعاً لیفت با نخ می تواند تغییرات شگفت انگیز ی در چشم ها،  ابرو ها و پوست اطراف چشم ایجاد کند. اما همچنان متقاضیان باید نسبت به نتایج درمان درک واقع بینانه ای داشته باشند.

نتایج حاصل لیفت با نخ طبیعی تر از جراحی می باشد زیرا در این روش لایه سطحی پوست کشیده می شود. بنابراین شما باید  نسبت به این موضوع مطلع باشید.

 لیفت با نخ برای کسانی که با افتادگی خفیف و متوسط چشم و ابرو مواجه شده اند پیشنهاد می شود.

متخصصین لیفت با نخ را برای افرادی که در رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال هستند مناسب می دانند زیرا قبل از ۳۰ سالگی همچنان جوانی و شادابی چهره حفظ شده است و پس از ۳۰ سالگی کم کم تغییراتی در پلک ها و پوست اطراف چشم مشاهده می شود.

همچنین پس از سن ۵۰ سالگی کم کم تولید کلاژن در پوست کاهش می‌ یابد و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. بنابراین متخصصین برای افراد بالای ۵۰سال روش های جراحی را موثر تر می دانند تا بتوانند چین و چروک های عمیق پوست و همچنین افتادگی شدید چشم و ابرو را از بین ببرند.

یکی از دلایل افتادگی پلک و چشم ها در سنین جوانی به دلیل ایجاد مشکلات عصبی می باشد و ممکن است حتی یکی از چشمان آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.

افتادگی پلک عصبی در جوانان باعث پیری زود رس چهره می شود و سن آن ها را بیشتر از سن واقعی نشان می دهد.

بنابراین متخصصین لیفت با نخ را برای این افراد پیشنهاد می دهند. معمولاً این عارضه در در سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی شایع است و حتی به فلج شدن عصب فک منجر خواهد شد.

این افراد پس از معاینه توسط پزشک مغز و اعصاب می توانند به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند تا با کمک نخ های جذبی به اصلاح فرم چشم خود بپردازند.

افتادگی چشم در برخی مواقع نیز به  مشکلات قرنیه چشم یا حساسیت های فصلی مرتبط می شود.  در این مواقع متخصصین لیفت با نخ را  نیاز نمی دانند و با تجویز دارو های مناسب مشکل درمان خواهد شد.

به طور کلی لیفت با نخ برای کسانی مناسب است که درگیر بیماری های خاص نباشند و از سلامتی کامل برخوردار باشند.

پس اگر شما با بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا ، دیابت ،بیماری های قلبی،  بیماری‌ های خود ایمنی،بیماری های مربوط به سیستم انعقاد خون و … مواجه هستیدبا پزشک خود مشورت کنید تا مشخص شود که شما کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی هستید یا خیر !!

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی ابتدا شرایط جسمانی و بدنی متقاضیان را می سنجد.  تا  بتوانند از عوارض ناخوشایند و احتمالی پس از لیفت جلوگیری کنند.

همچنین راه کار های درمانی موثر را برای زیبا جویان عزیز ارائه دهند.

عوارض پس از لیفت چشم روباهی با نخ چیست ؟

نکته مهم در مورد لیفت با نخ این است که این تکنیک زیبایی جزء کم خطر ترین روش های لیفت و کشیدگی چشم ها می باشد.  اما در این روش نیز همانند روش های دیگر عوارضی وجود دارد که از مهم ترین عوارض آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کبودی

اگر چه این تکنیک زیبایی نیاز به جراحی ندارد اما پس از لیفت با کمی التهاب و کبودی همراه است.  در این روش سوراخ های ظریفی در محل ورود سوزن بر پوست ایجاد می شود.

بنابراین ممکن است که میکروب ها و عوامل بیماری زا از این ناحیه به بافت پوست نفوذ کند و با مشکلاتی از قبیل عفونت همراه شود .

در این شرایط سیستم ایمنی بدن برای مقابله با این مشکل فعال می‌ شود و با التهاب پوست در این ناحیه مواجه خواهید شد.  با ایجاد التهاب و فعالیت سیستم ایمنی خون بیشتری به سلول های پوستی ناحیه منتقل می‌ شود بنابراین با کبودی و تورم در این ناحیه مواجه می شوید.

البته، این عارضه موقتی و زودگذر است و نباید باعث نگرانی شما شود.  این مشکل پس از ۵ تا ۷ روز رفع می شود. متخصصین برای سرعت بهبودی نیز دارو های آنتی بیوتیک و ضد التهابی را تجویز می کنند.

  • خونریزی

همان طور که می دانید پوست صورت دارای عروق خونی و لنفاوی متراکم تر از بخش های دیگر بدن می باشد. بنابراین در هنگام انجام لیفت با نخ احتمال بروز خونریزی در این ناحیه وجود دارد.

بنابراین مهارت پزشک در این مورد اهمیت زیادی دارد . در حین نفوذ سوزن به پوست احتمال آسیب به عروق خونی و لنفاوی پوست وجود دارد و ممکن است که باعث خونریزی در این ناحیه شود.

حتی ممکن است در برخی مواقع با آسیب دیدگی عروق خونی اصلی، این خونریزی طولانی مدت شود.

خونریزی در حین انجام لیفت مشکل بزرگی محسوب نمی شود فقط شدت قرمزی و تورم را افزایش می دهد.  در این شرایط ممکن است ماندگاری لیفت با نخ نیز کاهش یابد.  این عارضه به ندرت اتفاق می‌ افتد و تاکنون در کلینیک زیبایی الهیه تهران چنین عوارضی گزارش نشده است.

  • بروز آلرژی و حساسیت

سیستم ایمنی بدن با هر جسم خارجی که وارد بدن می شود مبارزه می کند. بنابراین پس از جایگذاری نخ ها در برخی افراد با حساسیت و واکنش های آلرژیک همراه می باشد.  در صورت بروز حساسیت باید حتماً به پزشک را اطلاع دهید زیرا در عدم توجه به این مسئله شدت علائم افزایش می یابد.

  • نا متقارن شدن صورت

عوارض ناشی از لیفت با نخ مانند روش های دیگر به تجربه و مهارت پزشک بستگی دارد.  اگر شما برای انجام لیفت به مراکز غیر تخصصی و افراد کم تجربه مراجعه کنید نتایج نا مطلوبی حاصل می کنید که باعث نا متقارن شدن چشم ها،  ابرو ها و دو طرف صورت خواهد شد .

پس اگر که شما قبل از لیفت از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید هرگز با این مشکلات مواجه نمی شوید و چشمانی نافذ و زیبا حاصل خواهد کرد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین با تجربه و حرفه ای بهترین خدمات را در زمینه انواع روش های جوان سازی پوست ارائه می دهند.

همچنین در این کلینیک انواع عمل های زیبایی چشم ، به صورت جراحی و غیر جراحی انجام خواهد شد و زیبا جویان عزیز می‌ توانند نتایج عالی و رضایت‌ بخش حاصل کنند.

  • جا به جایی نخ ها در زیر پوست

در صورت ایجاد این عارضه احساس درد و ناراحتی در بافت ها افزایش می یابد.  این عارضه نیز به مهارت و تخصص پزشک شما بستگی دارد.  در صورت جا به جا شدن نخ ها  ناحیه درمان نا متقارن می شود و حتماً باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  • بی حسی پوست

بی حسی پوست مربوط به سیستم عصبی بدن می باشد که در صورت وارد شدن آسیب به اعصاب این عارضه حاصل می شود.  در هنگام جای گذاری نخ ها در زیر پوست ممکن است  اعصاب زیر پوست تحریک شوند و یا آسیب ببیند.

بنابراین متخصصین باید در این زمینه دقت زیادی داشته باشند . با احساس بی حسی در پوست اطراف چشم باید پزشک خود را مطلع کنید.

چشم روباهی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-چشم روباهی

هزینه لیفت چشم روباهی با نخ چقدر است ؟

یکی از دلایل پرطرفدار بودن روش لیفت با نخ هزینه مناسب آن نسبت به عمل جراحی می باشد.  در این روش دیگر نیاز نیست که شما هزینه ای برای اتاق عمل،  بی هوشی،  بستری شدن در بیمارستان و همچنین مراقبت های ویژه پرداخت کنید.

عوامل مختلفی از قبیل میزان افتادگی چشم،  تعداد نخ های جایگذاری شده،  نوع نخ ، مدت زمان انجام لیفت،  مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می‌ شود . اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت چشم روباهی با نخ

قبل از این که برای انجام این تکنیک زیبایی آماده شوید باید در مورد بهترین متخصصین در این زمینه تحقیق کنید.  متاسفانه امروزه در برخی از کلینیک ها پزشکان بدون مهارت و دانش کافی به انجام تکنیک های زیبایی می پردازند پس شما باید به این موضوع توجه کنید.

قبل از انجام لیفت با نخ در جلسات مشاوره حضور پیدا کنید تا پزشک به بررسی وضعیت پوست شما بپردازد و بر اساس اهداف و انتظارات شما تعداد مورد نیاز نخ ها  و همچنین نوع آن ها انتخاب کند.

اگر شما قبل از انجام لیفت با نخ،  روش های زیبایی و جوان سازی دیگر پوست مانند بوتاکس و تزریق ژل را انجام داده اید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

شب قبل از انجام لیفت با نخ پوست خود را به خوبی تمیز کنید و به حمام بروید.

 چند روز قبل از انجام لیفت از اپیلاسیون کردن،  لایه برداری و لیزر کردن پوست اطراف چشم خودداری کنید.

 هنگامی که برای انجام لیفت به کلینیک مراجعه می کنید هیچ آرایشی بر صورت نداشته باشید.

 دو هفته قبل از انجام لیفت با نخ توصیه می شود که حتماً مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.

 دو هفته قبل از انجام لیفت چشم با نخ ،  مصرف انواع غذا ها و دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها ممنوع می باشد زیرا احتمال خونریزی در حین لیفت را افزایش می دهد.

 چند روز قبل از انجام تکنیک زیبایی لیفت با نخ ، مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید .

اگر نسبت به دارو های بی حسی و نخ های  جذبی حساسیت دارید حتما پزشک خود را مطلع کنید.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های پس از لیفت چشم روباهی با نخ :

مراقبت های پس از انجام لیفت با نخ میزان عوارض را به شدت کاهش می دهد همچنین  سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد.

 متخصصین پس از انجام این عمل  در مورد مراقبت هایی که شما باید انجام دهید توضیحات کاملی ارائه خواهند داد.

اگر پس از انجام لیفت با احساس درد در این ناحیه مواجه شدید می توانید از مسکن های تجویز  شده توسط پزشک استفاده کنید.

  پس از انجام تکنیک زیبایی لیفت چشم یک تا دو روز استراحت کامل داشته باشید البته می توانید به آرامی فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.

 در هنگام استراحت زیر سر خود را در حدود ۴۵ درجه بالا تر از بدن قرار دهید.

 از شست و شوی ناحیه درمان  تا دو روز بپرهیزید.

 در صورت مشاهده کبودی و تورم بهتر است از کمپرس سرد استفاده کنید .

از جویدن آدامس خودداری کنید.  همچنین برای نوشیدن مایعات از نی استفاده کنید.

 تا ۳ روز از آرایش کردن چشم ها و پوست اطراف چشم بپرهیزید.

 تا ۷ روز از انجام فعالیت های شدید بدنی،  خم شدن و ورزش کردن خودداری کنید.

 برای شست و شوی صورت از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.

 سعی کنید تا چند روز غذا هایی بخورید که نیاز به جویدن زیاد نداشته باشد از مصرف غذا های حساس زا،  غذا های شور ، غذا های تند و چرب خود داری کنید .

لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید که هنگام تعویض لباس به چشم ها و پوست اطراف آن فشاری وارد نشود.

 از فشار دادن،  ماساژ دادن دست کاری کردن پوست اطراف چشم  خودداری کنید.

 در معرض نور خورشید،  گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

 در صورت مشاهده علائم مانند نا متقارن شدن صورت،  عفونت شدید ، کبودی و تورم پاره شدن نخ ها سریعاً به پزشک اطلاع دهید.

اثرات و نتایج :

لیفت چشم روباهی با نخ یکی از روش های موثر و موقتی برای اصلاح گوشه چشم و بالا کشیدن ابرو ها می باشد.  در این شرایط متخصصین برای دستیابی به این نتایج مورد نظر از نخ های  مخصوص بخیه استفاده می کنند.  در این روش پزشک برای ایجاد حالت کششی در پوست اطراف چشم نخ را به صورت شبکه منسجم در زیر پوست جایگذاری می کنند.

با کشیدگی گوشه چشم همزمان دم ابرو به سمت بالا حرکت خواهد کرد و مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک و همچنین پف زیر چشم رفع می شود.  یکی از تاثیرات بی نظیر دیگر لیفت با نخ تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر خواهد بود.  زمانی که نخ ها  در زیر پوست قرار می گیرد سیستم ایمنی بدن در صدد مقابله با آن فعال می‌ شود و بنابراین روند کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد.

با ایجاد حالت کششی در پوست چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم به ویژه خطوط پنجه کلاغی از بین خواهد رفت . خطوط پنجه کلاغی یکی از نشانه ها و علائم پیری است که در اطراف چشم مشاهده می‌ شود.  در این شرایط چشم ها ریز و پیر به نظر می رسد.  یکی از تاثیرات دیگر لیفت چشم با نخ برجستگی و پر شدن گونه ها خواهد بود که سبب جوانی و شادابی چهره خواهد شد.

اثرات اولیه لیفت چشم با نخ بلافاصله قابل مشاهده است اما برای دستیابی به نتایج نهایی باید دو تا سه هفته صبر کنید تا عوارض ناشی از جایگذاری نخ ها به خوبی برطرف شود.  نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی کاملاً طبیعی است و برای افتادگی خفیف و متوسط چشم ها بسیار موثر است و شما می توانید به مدت ۲ تا ۳ سال از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

پس از پایان دوره ماندگاری و جذب کامل نخ ها  در پوست مجدداً چشم ها به حالت قبل باز می گردد.  پس بهتر است که شما برای حفظ نتایج و تمدید مجدد با نخ اقدام کنید.  لیفت چشم روباهی با نخ برای کسانی که با افتادگی شدید پلک مواجه هستند تاثیر چندانی ندارد.

معمولاً این عارضه در افراد مسن اتفاق می‌ افتد و بهتر است  برای داشتن چشمانی زیبا و خوش فرم عمل جراحی را انجام دهند.  برای بازسازی گوشه چشم با جراحی عمل کانتوپلاستی انجام می‌ شود.  در این روش متخصصین با ایجاد برشی در عضلات حلقوی گوشه چشم تغییراتی در پلک پایین ایجاد می کنند و با کشیدگی پلک پایین به سمت بالا برای همیشه چشم ها حالتی زیبا و خوش فرم پیدا می کند .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل کانتوپلاستی،  بلفاروپلاستی و اپی کانتوپلاستی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود . شما برای بهره مند شدن از هر کدام از این تکنیک های زیبایی باید با متخصصین ما مشورت کنید.

دوره نقاهت لیفت چشم روباهی با نخ چقدر است ؟

دوره بهبودی روش لیفت با نخ نسبت به جراحی بسیار کمتر است و شما در این دوران به مراقبت‌ های دشوار و سخت نیاز نخواهید داشت.  مراحل انجام این تکنیک زیبایی به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی می باشد.

بنابراین زیبا جویان عزیز می توانند پس از ۲ تا ۳ روز استراحت در منزل فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  البته،  در صورتی که شما نمی توانید از محل کار خود مرخصی بگیرید می توانید به محل کار خود بروید اما پس از عمل جراحی شما باید تا یک هفته استراحت مطلق داشته باشید و عوارض ناشی از آن تا سه هفته با شما همراه است.

  دوره بهبودی پس از لیفت با نخ برای همه متقاضیان متفاوت است و به شرایط بدنی نوع نخ و میزان افتادگی چشم ها  بستگی دارد.

 در دوره بهبودی  برای پیشگیری از عفونت دارو های تجویز شده را سر وقت و با دوز معین مصرف کنید. همچنین در صورت احساس درد و کشیدگی در پوست  مصرف مسکن توصیه می شود.  استفاده از کمپرس سرد در کاهش التهاب،  قرمزی و کبودی پوست به شما کمک می کند.

سعی کنید در این دوران خواب کافی و  تغذیه مناسب داشته باشید و از حرکات زیاد صورت خودداری کنید. در دوره بهبودی  از ماساژ دادن و دست زدن به چشم ها بپرهیزید و  تا مدتی از انجام فعالیت های شدید بدنی و خم شدن خودداری کنید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.

تعداد جلسات لیفت چشم روباهی با نخ چقدر است ؟

لیفت با نخ در طی یک جلسه انجام می شود.  البته قبل از آن شما باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید تا پزشک به بررسی شرایط بدنی شما،  علت افتادگی چشم ها و تعداد مورد نیاز نخ برای دستیابی به نتایج بپردازد.

سپس لیفت با نخ در طی یک جلسه به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه انجام می شود.  این فاصله زمانی به تعداد نخ های جایگذاری شده بستگی دارد . پس از پایان دوره ماندگاری لیفت با نخ شما می‌ توانید برای تمدید مجدد و حفظ تاثیرات آن به کلینیک مراجعه کنید.

تفاوت لیفت چشم روباهی با جراحی چیست ؟

لیفت با نخ عملی غیر جراحی است در صورتی که عمل جراحی با ایجاد برش هایی در عضلات حلقوی چشم انجام می شود.  در این جراحی عضلات و بافت های زیرین پوست کشیده و سفت می شود اما در روش لیفت با نخ تغییرات جزئی تر خواهد بود.

مدت ماندگاری لیفت با جراحی دائمی و همیشگی است اما نخ های  جایگذاری شده در زیر بافت پوست  به مرور زمان و پس از ۲ تا ۳ سال جذب می شوند و چشم ها به حالت قبل باز می گردد در این شرایط شما باید برای تمدید مجدد اقدام کنید.  میزان تهاجم در لیفت با نخ بسیار کم است بنابراین  به دوره نقاهت طولانی مدت و مراقبت های سخت نیاز نمی باشد .

دوره بهبودی لیفت با نخ در حدود یک هفته خواهد بود.  در صورتی که پس از جراحی شما به حداقل  سه تا چهار هفته برای بهبودی نیاز خواهید داشت.  نتایج لیفت با نخ پس از دو هفته قابل مشاهده است اما نتایج حاصل از لیفت با جراحی پس از ۲ تا ۳ ماه به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

متخصصین بر اساس انتظارات و اهداف شما ، سن و میزان افتادگی پلک ها بهترین گزینه را  پیشنهاد خواهند داد . معمولاً و روش های غیر جراحی برای افراد جوان تر که پوستشان همچنان خاصیت انعطافی خود را حفظ کرده پیشنهاد می دهند اما افرادی که در سنین بالا تر قرار دادند نمی‌ توانند نتیجه قابل توجهی از روش‌های غیر جراحی حاصل کنند بنابراین متخصصین عمل جراحی را پیشنهاد می دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 بهترین دکتر برای چشم روباهی در تهران

 بهترین دکتر برای چشم روباهی در تهران- کلینیک زیبایی الهیه

1 جراحی چشم روباهی در کلینیک بین‌المللی الهیه

نتیجه گیری :

چشم ها یکی از اعضای مهم و بسیار حساس صورت است که فرم آن در زیبایی و اعتماد به نفس افراد نقش مهمی ایفا می کند.  همچنین عضو بی نظیری است باعث می شود که  ما بتوانیم زیبایی های پیرامون خود را مشاهده کنیم.

بنابراین چشم ها می توانند در  بیان و انتقال احساسات درونی بدون کلام به ما کمک کنند  پس اگر که چشم ها حالتی خسته و افسرده داشته باشد قطعاً تاثیرات نا خوشایند ی بر روابط اجتماعی و اعتماد به نفس ما خواهد داشت.  خوشبختانه امروزه می توان با استفاده از روش های مختلف زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی فرم چشم ها را تغییر داد.

لیفت چشم روباهی با نخ یکی از روش های پر طرفدار بین جوانان می باشد که حتی برای میانسالان نیز محبوب است.  در این روش متخصصین زیبایی با استفاده از نخ های مخصوص بخیه گوشه چشم را اصلاح و بازسازی خواهند کرد و مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک ها،  افتادگی دم ابرو،  خطوط پنجه کلاغی و پف زیر چشم از بین می رود.

همچنین همراه با رفع این مشکلات به جوان سازی و ترمیم پوست اطراف چشم می پردازد.  درنتیجه جوانی و شادابی را به چهره هدیه خواهد داد . با داشتن چشمان کشیده و خوش فرم چشم ها باز و درشت تر نمایان خواهند شد . حتی مشکلات بینایی که به دلیل افتادگی پلک اتفاق افتاده رفع می شود .

زمانی می توان از مزایای بی نظیر لیفت چشم با نخ نهایت بهره را ببرد که به مراکز تخصصی و پزشکان با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید.  جای گذاری نخ ها  در زیر پوست اطراف چشم به ظرافت مهارت و دقت بالا نیاز دارد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران لیفت با نخ برای بخش های مختلف صورت از قبیل چشم ها،  لب ها ، بینی،  چانه،  پیشانی،  گردن و حتی اندام های دیگر بدن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.  هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان ،  ارائه بهترین خدمات زیبایی و به حداقل رساندن عوارض خواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک زیبایی الهیه تهران با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/sshi

لینک آپارات:https://aparat.com/v/R0oa8

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/w7fmrtz5

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.