۵ خاصیت مهم مکمل روی (زینک) معمولا نمی دانید؟

۵ خاصیت مهم مکمل روی (زینک) معمولا نمی دانید؟

۵ خاصیت مهم مکمل روی (زینک) معمولا نمی دانید؟

روی یا زینک جزء ریز مغذی های مورد نیاز بدن است که برای داشتن بدنی سالم حضور آن ها ضروری می باشد. نیاز بدن به این مکمل به این معناست که بدن نمی‌ تواند خود به خود این مکمل را تولید و یا ذخیره کند.  پس باید با مصرف مواد مغذی حاوی زینک و یا مکمل روی آن را در بدن تامین کرد.

بر اساس تحقیقات و نتایج به دست آمده مصرف روی یکی از عوامل مهم در تقویت سیستم ایمنی بدن انسان ها می باشد و سبب کنترل قند خون،  زیبایی پوست،  سلامتی چشم،  قلب و … می باشد.  همچنین روی به ۳۰۰ آنزیم مورد که برای سوخت و ساز بدن و هضم غذا و عملکرد اعصاب و فرایند عملکرد اعصاب ضروری است را تحت تاثیر قرار می دهند و برای تولید پروتئین سنتز DNA و رشد بدن جز عوامل مهم و ضروری محسوب می شود.  یکی از عوامل تاثیر گذار بر حس چشایی و بویایی ماده مغذی روی می باشد که با کاهش آن قدرت این حواس کاهش یافت و سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.  مکمل روی را می‌ توانید در داروخانه های معتبر سراسر دنیا به شکل های مختلفی خریداری کنید و برای اکثر بیماری ها مصرف این مکمل توصیه می شود.  در تهیه این نوشتار ما تصمیم داریم به بررسی این مکمل ضروری بدن بپردازیم و  اطلاعاتی در زمینه عوارض احتمالی مزایا و تاثیرات آن ها بر بدن در اختیار شما قرار می دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

انواع مکمل روی

با مراجعه به داروخانه ها با انواع مکمل های روی آشنا خواهید شد.  این مکمل به شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که در ادامه این نوشتار با آن ها آشنا خواهید شد که هر کدام از آن ها تاثیرات و ویژگی های خاص خود را دارد.

  • گلوکونات روی Zinc gluonate

گلوکونات یکی از معروف ترین نوع مکمل های روی است که می توانید این مکمل را در انواع دارو های سرما خوردگی همچنین اسپری های بینی و قرص های مکیدنی بیابید.

  • استات روی Zinc acetate

استات روی مانند گلوکونات روی در دارو های سرماخوردگی وجود دارد که باعث کاهش علائم این بیماری می شود تا بتوان با سرعت بیشتری این بیماری را برطرف کرد.

  • سولفات روی Zinc sulfate

یکی از کاربرد های مهم سولفات روی درمان آکنه های شدید است.

  • پیکولینات روی Zinc Polite

بر اساس نتایج به دست آمده تاثیرات این نوع مکمل روی در بدن بیشتر است و جذب بالاتری نسبت به مکمل‌ های دیگر دارد.

  • اوروتات روی Zinc Orotate

اوروتات روی جزء معروف ترین مکمل های روی می باشد که به اسید اوروتیک متصل می شود.

  • سیترات روی Zinc Citrate

این نوع روی همانند گلوکونات روی در بدن جذب بالایی دارد با این تفاوت که تلخی آن کم تر و طعم بهتری دارد.

مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – مکمل روی

مزایا و فواید مصرف مکمل روی

روی یکی از مواد مورد نیاز بدن برای سلامتی و ادامه زندگی می باشد که مزایا و فواید آن شامل موارد زیر می باشد.

شما می توانید مکمل های روی را در انواع داروخانه های سر تا سر دنیا بدون نسخه خریداری کنید  با مصرف این مکمل می توانید عملکرد سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید . این مکمل با التهابات بدن مبارزه می کند.  بر اساس تحقیقات و مطالعات انجام شده در این زمینه می توان گفت که قرص های مکیدنی روی ۸۰ تا ۹۲ میلی گرم روی دارد و می تواند تا ۳۳ درصد علائم سرماخوردگی را کاهش دهد.

  • مکمل های روی نوعی انتی اکسیدان نیز محسوب می‌ شوند . با برطرف کردن التهابات بدن برخی از بیماری های مزمن نظیر دیابت، سرطان و بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

بر اساس آزمایش هایی که بر ۵۰ فرد مسن انجام داده‌ اند متوجه شدند که با مصرف ۴۵ میلی گرم گلوکونات می توان علائم برخی بیماری ها را کاهش داد.  کسانی که این مکمل را استفاده کرده اند با عفونت های مزمن در امان هستند.

  • مکمل های باعث کنترل قند خون و ترشح انسولین در بدن می شود. انسولین یکی از هورمون های مهم و ضروری بدن است که باعث انتقال قند داخل سلول های بدن خواهد شد.‌ با تحقیقات به دست آمده با مصرف روی می توان قند خون را ثابت نگه داشت و بدن نسبت به میزان افزایش انسولین حساس خواهد شد . در نتیجه با کاهش مقاومت بدن در برابر انسولین، انسولین به طور طبیعی در بدن افزایش می یابد.
  • مکمل روی در زیبایی و سلامتی پوست نقش مهمی ایفا می کند و می توان برای درمان بعضی از آسیب های پوستی مانند آکنه از آن ها استفاده کرد. با مصرف سولفات روی آکنه های شدید درمان می شود. بر اساس آزمایش های انجام شده بر ۳۳۳ نفر که به صورت روزانه ۳۰ میلی گرم روی مصرف کرده‌ اند آکنه های التهابی آن ها از بین رفته است. مصرف روی یکی از بهترین روش های درمانی این نوع آسیب پوستی می باشد چون با کمترین عوارض و هزینه می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.
  • تقریباً ۳۳ درصد از مرگ و میر ها در سرتا سر جهان به دلیل بیماری های قلبی اتفاق می‌ افتد و این موضوع برای کسانی که به بیماری های قلبی مبتلا هستند بسیار نگران کننده است. و بر اساس نتایج به دست آمده مصرف روی به طور روزانه می‌ توان این علائم خطرناک را کاهش داد و بیماری های قلبی را کنترل کرد با مصرف مکمل می توانید میزان تری گلیسیرید ها و کلسترول خون را کاهش دهید.
  • مکمل های روی در جهت از بین بردن کلسترول های بد، کلسترول های تام و تری گلیسیرید ها مورد استفاده قرار می گیرد و باعث پیشگیری از بیماری‌ های قلبی خواهد شد. بر اساس آزمایش های انجام شد ه به این نتیجه رسیده اند که با مصرف روی فشار خون سیستولیک به شکل مطلوبی کاهش می یابد . البته این تحقیقات محدود است و باید برای کسب اطلاعات بیشتر تحقیقات بیشتری انجام شود.
  • طبق گزارش‌ ها در پژوهش‌ های به دست آمده محققین به این نتیجه رسیده اند که احتمالا با کمبود روی در بدن بیماری های عروق کرونری قلب افزایش می یابد البته تا کنون به نتایج قطعی دست نیافته اند.
  • یکی از بیماری های چشمی که افراد زیادی را در سر تا سر جهان درگیر کرده دژانراسیون ماکولا می باشد که حتی باعث شده افراد زیادی با این بیماری بینایی خود را از دست داده اند. مکمل روی یکی از روش های درمانی مناسب برای پیشگیری گسترش این بیماری می باشد و در درمان کاهش بینایی و نابینایی تاثیرگذار خواهد بود.

بر اساس نتایج به دست آمده که برای ۷۲ نفر صورت گرفته با مصرف روزانه ۵۰ میلی گرم سولفات روی در یک دوره سه ماهه این بیماری را کنترل کرده اند.  همچنین افرادی که روی مصرف می کنند از ابتلا به این بیماری در امان هستند.  اگرچه مصرف روی به تنهایی سبب بهبود بینایی نمی شود و برای ادامه درمان موثر ، باید گزینه های درمانی دیگر انجام شود.

مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – مکمل روی

عوارض جانبی مکمل روی

اگر در مصرف مکمل های روی دقت کافی نداشته باشید و بر اساس نیاز ضروری بدن مصرف نشود سلامتی بدن به خطر می افتد و تاثیرات مثبت این دارو را از بین می برد. برخی افراد پس از مصرف این مکمل ها با عوارضی مانند اسهال،  معده درد ، استفراغ و حالت تهوع مواجه می شوند.  مصرف بیشتر از ۴۰ میلی گرم روی  در روز باعث ایجاد علائمی مانند سرفه،  سردرد و خستگی می‌ باشد.  این علائم شبیه بیماری آنفولانزا است که با مصرف بیش از حد روی میزان جذب مس در بدن کاهش خواهد یافت.  همان طور که می دانید یکی از مس یکی از مواد مغذی و مورد نیاز ضروری بدن می‌ باشد که با کاهش آن مشکلات زیادی در بدن ایجاد خواهد شد. با مصرف همزمان روی و آنتی بیوتیک ، تاثیرات آنتی بیوتیک کاهش می یابد.  پس در دوره درمانی که باید آنتی بیوتیک مصرف کنید روی را با فاصله معین مصرف کنید.

برای جلوگیری از عوارض جانبی روی باید این مکمل را بر اساس دوز مشخص شده مصرف کنید  همچنین بدون مشورت با پزشک از  مصرف دوز بالای ۴۰ میلی گرم خودداری کنید.

اگر در دوره مصرف روی دچار عارضه شدید،  شدید باید میزان مصرف روی را کاهش داده و یا با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید.

مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – مکمل روی

مصرف مکمل روی برای چه کسانی ضروری است؟

برخی از گروه های بیشتر باید در مصرف روی جدی باشند که این افراد کسانی هستند که به بیماری های روده و کرونی مبتلا می باشد.

همچنین افرادی که به تازگی جراحی دستگاه گوارش انجام داده‌ اند حتماً باید روی مصرف کنند چون این افراد با کمبود روی مواجه هستند.

کسانی که رژیم غذایی گیاهخواری را در پیش گرفته‌ اند نمی توانند از منابع حیوانی استفاده کنند روی یکی از مواد مغذی است که در منابع حیوانی بیشتر یافت می‌ شود و در منابع گیاهی کمتر است  همچنین منابع گیاهی میزان جذب روی را کاهش می دهد.

نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می‌ کنند پس از ۶ ماهگی باید منابع غذایی دیگر را استفاده کنند در غیر این صورت باید حتماً مکمل روی استفاده کنند چون در خطر کمبود روی خواهند بود.

مصرف مشروبات الکلی یکی دیگر از دلایل این است که مواد مغذی به خوبی در بدن جذب نشود .

افرادی که کم خونی داسی شکل دارند نیز  با کمبود روی  مواجه خواهند بود و باید از مکمل استفاده کنند.

درمان آکنه با مکمل روی

در ابتدای این نوشتار با تاثیرات بی نظیر روی بر بدن آشنا شدید کاربرد های دیگر این مکمل مبارزه با سلول های مضر بدن می باشد که با تقویت سیستم ایمنی این بیماری ها را از بین می برد و باعث زیبایی و سلامتی پوست می شود.  آکنه از آسیب های پوستی است که زیبایی و سلامتی پوست را به شکل نامطلوبی تحت تاثیر قرار می دهد.  بنابراین  ما در ادامه نوشتار  در مورد تاثیر روی بر اکنه صورت توضیحاتی ارائه می دهیم.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران روش های مختلفی برای زیبایی،  جوانی و سلامتی پوست توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه ارائه می شود تا پوستی سالم و زیبا به شما زیبا جویان عزیز هدیه دهد.

مراحل مصرف مکمل روی برای درمان آکنه

ما جزء افرادی هستید که دائماً جوش و آکنه  پوستشان مشاهده می شود باید تحت نظر متخصصین به مصرف روی بپردازید . متخصصین بر اساس شدت آکنه ها و نیاز بدن دوز مکمل را تجویز می‌ کند.  با مصرف مکمل های رژیمی و خوراکی می توان آکنه ها و جوش های شدید را مورد درمان قرار داد.  در برخی مواقع مصرف پماد های حاوی زینک نیز تجویز می شود . این پماد ها پوست را از انواع آلودگی ها پاکسازی خواهد کرد . دوره درمان در این روش سه ماه است و بر اساس روند  درمان متخصصین این دارو ها را تجویز خواهند کرد.  در صورت تاثیر گذار نبودن روند درمان متخصصین دوز مصرف روی را افزایش می‌ دهند و رژیم غذایی مناسبی برای شما در نظر گرفته می شود . در صورت بروز آسیب‌ های دیگر پوستی از قبیل لکه ها و ترک های پوستی،  منافذ باز پوست،  تیرگی پوست و… می توانید با متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید تا روش‌ های درمانی مناسب برای شما ارائه شود.

قیمت مکمل روی چقدر است؟

یکی از معروف ترین مکمل های روی گلوکونات روی است که قیمت آن نسبت به مکمل های دیگر با صرفه تر است و شما می توانید با کمترین هزینه نیاز ضروری بدن خود را برطرف کنید . اگر توانایی پرداخت هزینه بیشتری را دارید می توانید پیکولینات روی را خریداری کنید چون میزان جذب آن نسبت به مکمل های دیگر بیشتر است.

این مکمل ها را می توانید در داروخانه ها به صورت قرص های مکیدنی،  قرص و کپسول تهیه کنید و بر اساس شرایط خود خریداری کنید. اسپری های حاوی زینک حس بویایی و چشایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.  بنابراین از این اسپری ها کمتر استفاده کنید چون میزان حس چشایی و بویایی شما را کاهش می دهد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید از انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و مو بهره مند شوید.  متخصصین در این کلینیک در کنار مصرف مکمل ها روش های درمانی ما را برای بر طرف کردن آسیب های پوستی از قبیله جوش های شدید و آکنه ارائه خواهند داد. اگر می  می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – مکمل روی

مراقبت های قبل از مصرف مکمل روی برای درمان آکنه

در جهت درمان آکنه پوست خود باید حتماً تحت نظر پزشک از مکمل های روی استفاده کنید همچنین می توانید این مکمل را همراه با مولتی ویتامین های ترکیبی و مواد معدنی مورد نیاز بدن مصرف کنید. قبل از مصرف هر دارویی دستورالعمل آن را مطالعه کنید و حتماً دوز مصرفی شما بر اساس تجویز پزشک باشد.

در جلسات مشاوره،  اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید چون ممکن است با مصرف مکمل های روی و دارو های درمانی  دچار اختلال دارویی شوید.

مصرف چند دارو که حاوی زینک هستند ممکن است برای شما خطرات زیادی به همراه داشته باشد چون باعث افزایش میزان دوز روی در بدن خواهد شد.

مراقبت های پس از درمان آکنه با مکمل روی

دارو های تجویز شده را حتماً بر اساس دوز تعیین شده توسط پزشک مصرف کنید.   همچنین خود سرانه میزان آن را افزایش ندهند

اگر در طول دوران مصرف روی با مشکلاتی مانند حساسیت مواجه شدید حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

داروی تجویزی را به اندازه کافی و سر وقت مصرف کنید.

با مصرف بیش از حد روی ممکن است با عوارضی مانند اسهال، استفراغ، حالت تهوع، سر درد،  اسپاسم عضلات و مواجه شوید در صورت مشاهده هر نوع عارضه باید به پزشک اطلاع دهید.

دارو هایتان را سر وقت مصرف کنید.

اثرات و نتایج

مکمل روی به شکل های مختلف در بازار وجود دارد که بهترین نوع آن برای درمان جوش ها و آکنه های صورت زینک سولفات می باشد.   این دارو را بر اساس شرایط پوستی هر فرد و شدت آکنه ها و جوش ها تجویز می کنند.  قبل از تجویز روی عواملی مانند شدت جوش ها و آکنه ها،  نوع جوش و رژیم غذایی فرد را در نظر می‌ گیرد دارو ها باید در یک دوره سه ماهه مصرف شود تا بتوان نتایج قطعی آن را مشاهده کرد.  اگر این دارو ها را مصرف کردید و تغییری در پوست خود احساس نکردید باید مجدداً به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید تا  روش های درمانی موثر تری برای شما در نظر گرفته شود.

مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – مکمل روی

دوره‌ نقاهت پس از درمان آکنه با مکمل روی چقدر است؟

مصرف روی یکی از از کم خطر ترین و بهترین روش های درمان آکنه محسوب می شود و شما پس از مصرف این دارو ها بدون محدودیت می توانید به همه فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. در دوره درمان به میزان مصرف دوز دارو توجه زیاد داشته باشید این مکمل برای تجویز برخی از بیماری های پوستی  از قبیل اگزما، ملاسما، درماتیت تجویز می شود. بر اساس نتایج به دست آمده سولفات روی بهترین گزینه برای درمان آکنه های شدید پوست می باشد.  متخصصین در برخی مواقع پماد های حاوی زینک را برای درمان تجویز خواهند کرد.

تعداد دفعات میزان مصرف مکمل روی چقدر است؟

دوز مصرف این مکمل بر اساس شرایط فردی هر فرد متفاوت است در هر کدام از مکمل ها میزان دوز دارو فرق می کند مثلاً هنگام مصرف سولفات روی از ۲۳% روی به اندازه ۲۲۰ میلی گرم و ۵۰ گرم روی بهرمند خواهید شد.  می توانید برای مطمئن شدن از میزان روی در مکمل بروشور آن را مطالعه کنید تا بر اساس نیاز های روزانه این مشکل را از سر راه بردارید.

برای افرادی که در سنین بالاتر قرار دارند روزانه ۱۵ تا ۳۰ میلی گرم روی تجویز می شود از دوز های بالا تر برای درمان اسهال،  آکنه و عفونت های پوستی تجویز خواهد شد. با مصرف بیش از ۴۰ میلی گرم روی به طور روزانه دچار مشکلات زیادی خواهید شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

۷ کمبود رایج ویتامین ها و مواد معدنی و نشانه های مهم هر کدام

معرفی ۱۱ روش مدل و معجزه گر لیفت صورت

راهکار های خانگی و دارویی درمان چربی پوست

نتیجه گیری

روی یکی از مواد معدنی و مغذی ضروری بدن است که می‌توانید با تامین آن بدنی سالم و پوستی زیبا داشته باشید.  متخصصان مصرف ۱۵ تا ۳۰ میلی گرم روی را به طور روزانه برای همه افراد توصیه می کنند.  مصرف این مکمل سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و قند خون تنظیم می  کند.  همچنین در سلامتی چشم ها ، قلب و پوست بسیار موثر است.  اگر این مکمل با دوز بالا مصرف شود نتایج معکوس خواهد داد و سلامتی شما را به خطر می‌ اندازد.  مصرف بیش از ۴۰ میلی گرم روی در طول روز خطرناک است و با عوارضی مانند مشکلات گوارشی، عدم اثر بخشی آنتی بیوتیک ها و کاهش جذب مس خواهد بود . یکی از کاربرد های مصرف مکمل روی درمان آکنه های شدید پوستی می باشد که به عنوان کم عارضه ترین و کم هزینه ترین روش های درمانی محسوب می شود.  این مکمل را می توانید در داروخانه های سرتاسر دنیا تهیه کنید که به صورت قرص های مکیدنی کپسول وجود دارد البته این ماده مغذی و معدنی را می توانید با مصرف مواد غذایی مانند غذاهای گوشتی،  لبنیات و انواع آجیل ها تامین کنید. در کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید از انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/f0gk

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جراحی پلاستیک سوختگی
درمان مشکلات پوستی در طب سنتی
رفع تیرگی و جوانسازی لابیا در الهیه تهران
لیفت بینی با نخ در جردن تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
انواع جراحی‌ های ترمیمی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

جراحی پلاستیک سوختگی
درمان مشکلات پوستی در طب سنتی
رفع تیرگی و جوانسازی لابیا در الهیه تهران
لیفت بینی با نخ در جردن تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
انواع جراحی‌ های ترمیمی
آیا اختلال نعوظ در آقایان درمان دارد؟
ارائه جدیدترین متدهای زیبایی در کلینیک زیبایی الهیه تهران
آیا بعد از زایمان طبیعی واژن گشاد میشود؟

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.