آرایش چشم گربه ای

آرایش چشم گربه ای
محتوا پنهان
1 آرایش چشم گربه ای
1.1 عمل چشم گربه ای (کانتوپلاستی) چیست ؟

آرایش چشم گربه ای

آرایش چشم گربه ای یکی از میکاپ های چشمی است که همه خانم‌ ها حداقل یک بار دوست دارند این آرایش را تجربه کنند.  این نوع آرایش زیبایی از گذشته تا کنون به عنوان محبوب ترین آرایش محسوب می شود  و در هر دوره جذابیت خاصی به همراه داشته است.

از مشاهده فیلم یوسف  پیامبر گرفته تا بازیگران هالیوودی،  که معمولاً بازیگران در عرصه مد و زیبایی از این نوع آرایش برای چشم های خود استفاده کرده اند.  قبل از این که این میکاپ انجام شود باید به فرم صورت نیز توجه شود.  این نوع  آرایش برای چشم های برای افرادی که چشم درشت دارند با افرادی که چشمانی ریز و بادامی دارند متفاوت می باشد.

بنابراین آرایش کردن چشم ها روشی کاملاً تخصصی است و متقاضیان باید در این زمینه مهارت بالایی داشته باشند.  متاسفانه افراد زیادی زمان کافی برای آرایش چشم ندارند و یا این که احساس می‌ کنند با آرایش کردن چهره آن ها مصنوعی می شود.

به طور کلی آرایش چشم مدل گربه ای به نوعی آرایش گفته می‌ شود که در آن حالت چشم ها کشیده و درشت می شود همانند چشم های گربه که بسیار نافذ و جذاب است.  آرایش گران برای انجام این آرایش از ترفند های خاصی استفاده می کنند .  کسانی که دوست دارند چشمان خود را این گونه آرایش کنند باید کوچکترین جزئیات را نیز رعایت کنند.

البته برخی از افراد به طور طبیعی دارای چشمانی کشیده و جذاب هستند اما این شانس برای هر فردی امکان پذیر نیست و باید از راه کار های زیبایی استفاده کنند.  با توجه به این که آرایش چشم فرآیندی زمان‌ بر است و ماندگاری چندانی ندارد افراد زیادی سعی می کنند از روش های موثر و دائمی استفاده کنند به همین دلیل ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با عمل زیبایی چشم کانتوپلاستی یا همان چشم های گربه ای آشنا کنیم . پس اگر خواستار اطلاعاتی در این زمینه هستید پیشنهاد می‌ کنیم در این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

عمل چشم گربه ای (کانتوپلاستی)  چیست ؟

عمل زیبایی چشم کانتوپلاستی یکی از عمل های جراحی زیبایی محسوب می شود که در چند سال اخیر متقاضیان زیادی به سمت خود جذب کرده است.  این فرایند زیبایی با ایجاد تغییراتی در ساختار پلک پایینی انجام می شود و سبب کشیدگی و درشت شدن چشم ها خواهد شد.  همچنین با کمک این فرایند زیبایی و جراحی می توان چشم ها را زیبا و جذاب تر ظاهر کرد.

  با وجود این که عمل کانتوپلاستی در چند سال اخیر به عنوان یکی رایج ترین عمل های زیبایی چشم معرفی می شود اما  زیبا جویان در مورد انجام این جراحی نگرانی زیادی دارند . نگرانی های این افراد معمولاً در عوارض پس از عمل و احتمال آسیب دیدگی چشم و بینایی می باشد.  عمل کانتوپلاستی در بین عموم مردم عمل چشم گربه ای نیز نامیده می شود که با هدف تغییر حالت چشم ها انجام می‌ شود . هدف اصلی از انجام این عمل کشیدگی و درشتی چشم ها خواهد بود.

بنابراین چهره را جذاب و جوان تر نمایان می کند.  متخصصین در طی انجام این جراحی تغییراتی را بر روی پلک پایین انجام می دهند و گوشه داخلی چشم مجددا بازسازی خواهد شد.  همراه با عمل کانتوپلاستی مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم و  افتادگی پلک ها همزمان بر طرف می شود.  در واقع باید گفت که این عمل نوعی عمل بلفاروپلاستی  یا لیفت چشم است.  بنابراین زیبا جویان می‌ توانند در کنار کشیدگی چشمان خود چین و چروک و افتادگی پوست اطراف این ناحیه را از بین ببرند.

نکته جالب توجه این است که در این عمل شما می‌ توانید همزمان عمل لیفت ابرو را نیز انجام دهید‌.  در این عمل با تقویت گوشه خارجی چشم پوست کشیده می شود و در عین حال چشم ها به حالت گربه ای تبدیل خواهد شد و چین و چروک های اطراف چشم و ابرو رفع می شود.

کاندیدای مناسب عمل چشم گربه ای چه کسانی هستند ؟

اولین اولویتی که باید برای متقاضیان عمل چشم گربه ای مورد توجه قرار داد داشتن سلامتی عمومی بدن می باشد از آنجایی که ممکن است این عمل زیبایی  با بی هوشی عمومی انجام شود  شما باید در این خصوص مانعی بر سر راه نداشته باشید . پس اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید تا در  حین  جراحی و پس از آن مشکلی برای شما به همراه نداشته باشد.

در صورتی که هدف فقط عمل کانتو پلاستی باشد نباید  افتادگی پلک،  پف چشم و  چین و چروک اطراف چشم  وجود داشته باشند.  البته منظور ما این نیست که کسانی که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند کاندیدای مناسبی برای عمل کانتوپلاستی نمی باشند بلکه منظور این است که در صورت وجود این مشکلات باید لیفت چشم همراه با لیفت ابرو انجام شود تا بتوان نتایج مثبتی حاصل کرد.  مهم ترین توصیه متخصصین قبل از انجام این عمل کانتوپلاستی حضور در جلسات مشاوره و  گفت و گو با پزشک می‌ باشد.

در این جلسات پزشک با ارائه عکس ها و فیلم ها و نمونه کارهای گذشته انتظارات و درک شما را نسبت به نتایج عمل واقع‌ بینانه می کنند. همچنین شما در این جلسه اطلاعات کاملی در مورد نحوه انجام جراحی،  محدودیت ها و اعمال مراقبت های قبل و پس از جراحی حاصل خواهید کرد.

در نتیجه متخصصین بهترین تکنیک ها برای جراحی زیبایی چشم های شما در نظر می گیرند و در طی انجام جراحی نسبت به انتظارات و خواسته های شما اطلاعات دقیقی خواهد داشت پس مراحل جراحی را بر اساس خواسته ها و انتظارات متقاضیان پیش می برند و یا این که بر اساس ویژگی های فردی تکنیک ها یا روش های موثر و مناسب را پیشنهاد خواهند داد.

پس شما با حضور در جلسات مشاوره می توانید کمک کنید که نتایج حاصل از عمل موفقیت آمیز باشد و شما چشمانی زیبا و نافذ حاصل کنید.

مراحل انجام و انواع عمل چشم گربه ای

مراحل انجام عمل جراحی کانتوپلاستی با بی حسی موضعی انجام خواهد شد.  این جراحی در حدود ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد.  متخصصین بر اساس این شرایط افراد،  ممکن است جراحی را با بی هوشی عمومی پیش ببرند.  در مرحله اول برش های بسیار کوچکی در عضله حلقوی چشم ایجاد می کنند سپس تاندون کانتال خارجی که در کنار کاسه چشم جای گرفته است از استخوان کمی جدا و برداشته می شود. سپس ساختار پلک پایینی را به برش ایجاد شده در تاندون می رساند.

با این عمل چشم ها کمی به سمت بالا کشیده خواهند شد تا به استخوان کاسه چشم متصل شود.  پس از متصل شدن این دو بخش پوست اضافه برداشته می شود و با استفاده از بخیه برش ها  بسته می شوند.  با این عمل زیبایی حالت خستگی و خماری چشم ها رفع می شود و چشم ها حالتی جذاب و کشیده پیدا می کنند.  این عمل جراحی نتایج دائمی دارد و  مشکلاتی  ناشی از افزایش سن را رفع خواهد کرد.

شما ممکن است  با افزایش سن و  سبک نادرست و غیر اصولی در زندگی  پس از چند سال به عمل ترمیمی نیاز داشته باشد.  با توجه به این مسئله که با این عمل جراحی پوست اضافه پلک پایین برداشته می شود  ممکن است در حین عمل ترمیمی کانتوپلاستی هیچ افتادگی در پلک پایین وجود نداشته باشد بنابراین متخصصین برای کسب نتایج مطلوب  برای کسانی که تا کنون عمل کانتوپلاستی را انجام نداده اند عمل کانتوپکسی را  پیشنهاد می دهند.

همچنین اگر در ساختار پلک های شما مشکلاتی وجود داشته باشد بهتر است که از روش‌ های دیگر کانتوپلاستی استفاده شود . بنابراین متخصصین از روش های دیگری برای جراحی زیبایی استفاده خواهند کرد.  عمل کانتوپلاستی می توان با متد های مختلفی انجام داد که در ادامه توضیحاتی در مورد هر کدام خواهیم داد.

  • لترال کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه خارجی چشم

این نوع عمل جراحی معمولا برای از بین بردن افتادگی در پلک بالا و کشیده تر شدن چشم ها انجام می شود. البته،  در برخی مواقع می توان از این جراحی برای از بین بردن افتادگی در پلک پایین نیز استفاده کرد.  شاید با نگاه کردن به عکس های مدل های کره ای بتوانید شاهد نتایج واضح این عمل زیبایی باشید.

در مدل های کره ای برای از بین بردن افتادگی پلک بالا و درشت شدن چشم ها از روش لترال کانتوپلاستی استفاده شود.  همچنین با بالا کشیدن پلک ها پوست این ناحیه صاف و زیبا خواهد شد و گوشه خارجی چشم به سمت بالا کشیده می شود تا چشم ها حالتی گربه ای و کشیده پیدا کنند.

  • اپی کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه داخلی چشم

شما می توانید برای داشتن چهره ای جذاب و چشمانی کشیده عمل زیبایی کانتوپلاستی خارجی را با عمل اپی کانتوپلاستی ترکیب کنید.  اما اگر قصد دارید فقط گوشه داخلی چشم خود را بکشید استفاده از عمل زیبایی اپی کانتوپلاستی کفایت می کند .

باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که مراحل انجام عمل جراحی باید با مهارت و دقت بالایی انجام شود.  بنابراین اگر تصمیم دارید این دو عمل زیبایی و جراحی را به طور همزمان و به صورت ترکیبی انجام دهید حتما پزشک شما در این زمینه مهارت و تخصص کافی داشته باشد.

  • کانتوپکسی

شاید در برخی مراکز نام کانتوپکسی را به جای عمل کانتوپلاستی به کار ببرند در صورتی که این دو نوع جراحی  روش هایی کاملا متفاوت می باشند.  در عمل زیبایی کانتوپکسی هیچ برشی در عضلات حلقوی چشم ایجاد نخواهد شد و  در این روش هیچ بخشی از تاندون بریده نمی شود پس برای کشیدگی چشم ها به جای برش دادن از بخیه هایی در عضلات حلقوی و تاندون خارجی استفاده می شود .

این دو بخش به یکدیگر نزدیک و متصل شوند بنابراین در پلک پایینی کمی پوست اضافه ایجاد می شود که در ادامه این جراحی برداشته خواهد شد تا پلک ها ظاهری افتاده و شل پیدا نکند.  این عمل جراحی برای از بین بردن افتادگی پلک پایینی انجام می شود.

  • اکتروپیون

افتادگی پلک پایین

همراه با افزایش سن و کم شدن کلاژن های پوستی پوست،  کم کم حالت ارتجاعی و انعطافی خود را از دست می دهد و حالتی افتاده و شل پیدا می کند.  این افتادگی در پیرامون چشم به دلیل حساسیت و نازک بودن آن سریع تر دیده خواهد شد اما اگر این افتادگی در پلک پایین چندان شدید نباشد می توانید روش های دیگر لیفت چشم یا چشم گربه ای را برای از بین بردن افتادگی و کشیده کردن چشم ها استفاده کنید.

اما اگر افتادگی چشم ها به حالتی باشد که پلک پایینی چشم به سمت خارج برگشت باشد عمل جراحی اکتروپیون گزینه مناسبی برای متقاضیان خواهد بود.

چشم گربه ای
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-چشم گربه ای

مراقبت های قبل از عمل چشم گربه ای

  • قبل از این که بخواهید برای انجام عمل جراحی کانتوپلاستی تصمیمی قطعی بگیرید حتما باید در جلسات مشاوره شرکت کنید

و با پزشک در مورد بیماری های خود و دارو هایی که باید مصرف کنید و در حال مصرف هستد  گفت و گو کنید.  شما با حضور در این جلسه می توانید با مشاهده نمونه کار های پزشک درک  واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنید.

  • توصیه می شود دو هفته قبل از عمل کانتوپلاستی مصرف انواع غذا ها و دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شود از جمله آسپرین، پروفن ، زعفران،  دارو های گیاهی،  روغن ماهی،  ویتامین ها و مکمل ها خودداری کنید.
  • دو هفته قبل از انجام این جراحی مصرف سیگار، قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید زیرا با اختلال در گردش خون عوارض پس از کانتوپلاستی را افزایش می دهد و شما دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر خواهید گذاشت.
  • شب قبل از جراحی دوش بگیرید و به خوبی استراحت کنید وبرنامه های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که یکی از اعضای خانواده شما را تا کلینیک همراهی کند. زیرا،  هنگام بازگشت به خانه باید کسی مراقب شما باشد.
  • از قرار دادن لنز در چشم ها خودداری کنید و عینک را جایگزین آن قرار دهید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.
  • قبل از جراحی توصیه می شود از مصرف مواد خوراکی و نوشیدن مایعات خودداری کنید.

مراقبت های پس از عمل چشم گربه ای

  • پس از انجام این جراحی به خوبی استراحت کنید و برای کاهش درد، مسکن های تجویز شده را مصرف کنید.
  • از مصرف دارو های خود سرانه بدون مشورت با پزشک بپرهیزید.
  • برای پیشگیری از عفونت، مشکلات چشمی و کبودی پزشک دارو های مناسبی تجویز می‌کند.  این دارو ها را باید با دوز معین و سر وقت مصرف شود.
  • هنگام استراحت طاق باز بخوابید و زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی اطراف چشم را بکاهید.
  • تا چند روز از نگاه کردن به صفحه موبایل، لب تاب و کامپیوتر و یا مطالعه کردن خودداری کنید.
  • در معرض نور خورشید، آلودگی های محیطی و گرد و غبار  قرار نگیرید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.
  • تا بهبودی کامل از قرار دادن لنز در چشم ها بپرهیزید و عینک را جایگزین آن قرار دهید. هنگام استفاده از عینک نیز با ملایمت رفتار کنید.
  • تا ۸ ساعت بعد از عمل از رفتن به حمام خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به زیر دوش پر فشار، رفتن به استخر ، جکوزی و سونا بپرهیزید.
  • از خم شدن، جا به جایی اشیاء سنگین و انجام انواع فعالیت های ورزشی تا بهبودی کامل بپرهیزید .
  • از کمپرس سرد استفاده کنید تا بتوانید تورم و کبودی ایجاد شده در اطراف چشم را کاهش دهید.
  • از خسته کردن چشم ها خودداری کنید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض یا درد شدید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مزایا و کاربرد های عمل چشم گربه ای

با انجام عمل زیبایی کانتوپلاستی چشم هایی کشیده،  نافذ و درشت خواهید داشت.  همچنین این عمل را می توان با  لیفت ابرو همزمان انجام داد و نتایجی عالی به همراه خواهد داشت.

 با این عمل چین و چروک های اطراف چشم رفع می‌ شود تا زیبایی چشم ها را چندین برابر کند.  همچنین مشکلاتی مانند افتادگی پلک و پف چشم از بین می رود تا چهره حالت شاد و جوان پیدا کند و همه نشانه های ناشی از افزایش سن از چهره رفع شود.

عمل زیبایی کانتوپلاستی ۲ تا ۴ساعت طول می کشد و با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می‌ توانید نتایجی عالی حاصل کنید و میزان عوارض پس از جراحی را به حداقل می رسانید.

متخصصین مراحل جراحی را بر اساس انتظارات و اهداف شما پیش می برند و می توانید با خیال آسوده چشمانی نافذ و زیبا حاصل کنید .

مراحل انجام عمل جراحی کانتوپلاستی به صورت بی حسی موضعی خواهد بود و در صورت صلاحدید پزشک این عمل با بی هوشی انجام می شود.

 پس از انجام جراحی شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارید بلکه می توانید دوره نقاهت را در منزل استراحت کنید.

کاربرد ها

  • درمان افتادگی پلک بالا و پایین
  • از بین بردن پف زیر چشم
  • از بین بردن چین و چروک ها در زیر چشم و اطراف ابرو ها
  • باز سازی گوشه خارجی چشم
  • کشیدگی و درشت شدن چشم و افزایش اعتماد به نفس
  • امکان انجام جراحی با عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو
  • افزایش میدان دید

عوارض عمل چشم گربه ای چیست ؟

همه مراحل عمل کانتوپلاستی به صورت جراحی پیش می‌ رود و قطعاً شما شاهد عوارض رایجی پس از این جراحی خواهید بود.  در صورتی که شما انتخابی درست در مورد کلینیک و پزشک داشته باشید و همه مراقبت های توصیه شده قبل و پس از جراحی را به خوبی اعمال کنید شاهد هیچ عارضه خاصی پس از جراحی نخواهید بود و دوره نقاهت کوتاه مدتی به مدت دو هفته پشت سر می گذارید .

ممکن است پس از،  از بین رفتن بی حسی احساس درد داشته باشید که باید با مسکن های تجویز شده درد خود را کنترل کنید.  تورم و کبودی در اطراف چشم جزء عوارض  رایجی است که با استراحت کافی و استفاده از کمپرس سرد نهایتا در طی یک هفته از بین می رود.

در صورت شدت یافتن عوارض حتماً باید به پزشک خود اطلاع دهید.  در برخی مواقع پس از جراحی بینایی شما دچار اختلال خواهد شد این عارضه نیز امری طبیعی است و دو تا سه روز پس از جراحی رفع می شود.

متقاضیان پس از انجام عمل کانتوپلاستی معمولاً نگرانی بر جای ماندن جای زخم و بخیه ها هستند.  لازم به ذکر است که بدانید برش های ایجاد شده در اطراف چشم بسیار ظریف و سطحی هستند و در زیر خط پلک یا داخل چشم ایجاد می شوند.  بنابراین هیچ اثری از زخم یا برش بر سطح پلک ها باقی نمی ماند و حتی پس از بهبودی کسی متوجه عمل جراحی نخواهد شد .

البته، باید این نکته را در نظر بگیرید و در صورت طولانی شدن میزان عوارض و بهبودی زخم ها باید پزشک خود را در جریان قرار دهید تا اقدامات لازم برای شما انجام شود .

جراحی کانتوپلاستی جزء عمل های حساس، تخصصی و حرفه‌ای می‌ باشد.  پس حتماً شما قبل از انجام جراحی باید از معتبر بودن کلینیک و میزان تخصص پزشک اطمینان کامل حاصل کنید در غیر این صورت شاهد عوارض شدید و نا خوشایند خواهید بود . در برخی مواقع مراجعین با مراجعه به مراکز نا معتبر و عدم مهارت پزشک با عوارض که در زیر معرفی می کنیم مواجه می شوند:

  • خونریزی شدید
  • قرمزی بیش از حد چشم ها
  • عفونت
  • تورم بیش از حد
  • اختلال در بینایی
  • کبودی گسترده و طولانی مدت
  • تورم شدید
  • درد شدید
  • نا متقارن شدن چشم ها

در صورت مشاهده هر کدام از این عوارض باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.  یکی دیگر از عوارض برای کسانی است که عمل جراحی را به صورت بی هوشی انجام می دهند و ممکن است شاهد عوارضی مانند

  • سردرد
  • حالت تهوع
  • تداوم در بی حسی

 باشند که این عوارض نیز دوام چندانی ندارد و در طی دو تا سه روز از بین خواهد رفت.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل

  • بلفاروپلاستی
  • کانتوپلاستی
  • اپی کانتو پلاستی

 توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود.  متخصصین ما قبل از انجام این جراحی همه شرایط جسمانی و بدنی زیبا جویان را بررسی می‌ کنند و مراحل جراحی  را بر اساس اهداف و انتظارات آن ها پیش خواهد برد.  بنابراین زیبا جویان شاهد عارضه خاصی پس از جراحی نخواهند بود و دوره نقاهت کوتاه مدتی را پشت سر می‌گذارند.

کارشناسان ما تا بهبودی کامل شما را همراهی می کنند بنابراین در دوره بهبودی با هر مشکل مواجه شده اید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم برای شما ارائه شود.

موارد منع انجام عمل چشم گربه ای

همه عمل های زیبایی برای افراد زیر ۱۸ سال انجام نمی شود. بنابراین متخصصین معمولاً بهترین سن را برای عمل زیبایی پس از ۲۰ سالگی می دانند .

 متخصصین در جلسه مشاوره پس از بررسی سوابق پزشکی متقاضیان توضیحات کاملی در مورد این عمل جراحی خواهند داد .

کسانی که به بیماری های مربوط به سیستم ایمنی بدن، بیماری های انعقادی خون، دیابت، بیماری‌های قلبی و … مبتلا هستند کاندیدای مناسبی برای عمل کانتوپلاستی نمی باشند. این افراد باید از انجام عمل های غیر ضروری خودداری کنند تا سلامتی خود را به خطر نیندازند.

هزینه چشم گربه ای چقدر است ؟

بر اساس این که شما بخواهید عمل کانتوپلاستی را با کدام یک از تکنیک زیبایی انجام دهید و هدف شما از انجام این جراحی چیست هزینه ها متفاوت می باشد.  اگر بخواهید عمل کانتوپلاستی را با عمل های دیگر زیبایی مانند لیفت ابرو ترکیب کنید قطعاً هزینه شما افزایش می یابد.  عوامل دیگری از قبیل‌

  • دستمزد پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • مدت زمان انجام جراحی
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • هزینه اتاق عمل

هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  همچنین هزینه دارو ها و معاینات بعدی پس از جراحی را باید به لیست هزینه های خود بیافزایید.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران عمل های زیبایی چشم با تعرفه استاندارد انجام می شود و برای انجام مشاوره هزینه ای دریافت نمی شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

بهترین روش برای انجامعمل چشم گربه ای چیست ؟

در طی مطلب پیشرو شما را با انواع مختلف لیفت چشم یا عمل کانتوپلاستی آشنا کردیم هر کدام از این روش ها می تواند به نوعی افتادگی پلک ها و پف چشم را از بین ببرد و باعث کشیدگی و صاف شدن پوست اطراف چشم خواهد شد.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران پس از حضور شما در جلسه و شنیدن انتظارات و خواسته های شما روش مناسبی را برای شما انتخاب می کنند. متخصصین در این جلسه عواملی از قبیل

  • شرایط سنی
  • آناتومی صورت
  • شرایط جسمانی
  • نوع پوست
  • سبک زندگی افراد

 را مورد توجه قرار می دهند.  همچنین پزشک سوابق پزشکی شما مورد بررسی قرار خواهد داد  تا روشی انتخاب شود که با شرایط شما سازگاری و مطابقت بیشتری داشته باشد. تا شما بتوانید نتایج عالی و دائمی حاصل کنید.

اثرات و نتایج :

عمل زیبایی چشم گربه ای یا کانتوپلاستی جزء عمل های زیبایی چشم محسوب می‌ شود که در این روش متخصصین با باز سازی گوشه خارجی چشم،  چشم ها را کشیده و درشت خواهند کرد.  معمولاً این تکنیک زیبایی برای کسانی که چشمانی پف دار، ریز و بادامی دارند پیشنهاد می شود.  در این عمل جراحی متخصصین بر اساس فرم چشم ها و صورت یکی از روش‌ های کانتوپلاستی را انتخاب خواهند کرد.

نتایج حاصل از همه این روش ها دائمی و همیشگی می باشد البته روند پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است و ممکن است شما پس از چند سال به ترمیم مجدد نیاز داشته باشید.  نتایج حاصل از عمل کانتوپلاستی بلافاصله قابل مشاهده نخواهد بود بلکه شما پس از این جراحی باید دوره نقاهت تقریبا طولانی مدتی را پشت سر بگذارید.

عوارض ناشی از این عمل در حدود ۲ تا ۴ هفته از بین می رود و شما شاهد تاثیرات اولیه جراحی خواهید بود نتایج قطعی پس از ۶ تا ۹ ماه به وضوح قابل مشاهده خواهد بود که نتایج حاصل از این عمل به مهارت پزشک، انتظارات شما و اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  مهم ترین موضوع برای دست یابی به نتایج مطلوب تحقیق در مورد کلینیک معتبر و مهارت پزشک می باشد.

بهترین کلینیک برای انجام عمل چشم گربه ای کجاست ؟

کلینیک زیبایی الهیه تهران دارای متخصصین با تجربه و حرفه ای می باشد که در زمینه انواع عمل های زیبایی چشم، مهارت کافی کسب کرده اند با مراجعه به این کلینیک می توانید چشمانی زیبا با قیمتی  متعادل و استاندارد حاصل کنید .

در این کلینیک در کنار پزشک کادر درمانی با تجربه ای فعالیت دارند و قطعاً زیبا جویان عزیز به نتایج عالی و رضایت بخش دست می یابند.

 دوره نقاهت پس از عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

قطعاً با تغییراتی که در چشم و پلک ها انجام می شود شما باید دوره نقاهت یک تا دو هفته ای را پشت سر بگذارید البته این فاصله زمانی به سرعت بهبودی هر فرد بستگی دارد.  پس از انجام عمل کانتوپلاستی کبودی و تورم تا دو هفته در اطراف چشم مشاهده می شود که کم کم بر طرف می شود.  استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند در کاهش این عوارض به شما کمک کند.

در دوره بهبودی باید تغذیه مناسب داشته باشید و از مصرف غذا های حساسیت زا ، شور و تند خودداری کنید.  نوشیدن مایعات کافی،  مصرف به  موقع دارو ها و عدم انجام فعالیت های شدید بدنی در سرعت روند بهبودی به شما کمک می کند.

 یکی از سوالات رایج زیبا جویان پس از انجام عمل کانتوپلاستی مربوط به جذبی بودن بخیه ها می باشد. اگر برش ها در این جراحی در داخل چشم انجام شود پزشک از بخیه های جذبی استفاده می کند در غیر این صورت با ایجاد برش ها در زیر پلک از بخیه های غیر جذبی استفاده خواهد شد زیرا پلک ها دائماً در حال حرکت هستند و امکان استفاده از بخیه های جذبی نمی باشد.

بخیه ها در این روش به گونه ایجاد می‌ شوند که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.  البته این موضوع به مهارت پزشک شما بستگی دارد.  شما پس از یک تا دو هفته می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید  اما باید مراقبت های توصیه شده در این دوران را به خوبی اعمال کنید.

استفاده از محصولات آرایشی پس از عمل کانتوپلاستی امکان پذیر نمی باشد.  متخصصین توصیه می کنند حداقل تا کشیدن بخیه ها از آرایش کردن چشم ها بپرهیزید.  البته توصیه می‌ شود قبل از استفاده از این محصولات با پزشک خود مشورت کنید.

تعداد جلسات عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

حضور شما در جلسه مشاوره به اندازه مراحل انجام جراحی قابل اهمیت می باشد زیرا در این عمل متخصصین بر اساس شرایط شما تکنیک عمل را انتخاب خواهند کرد. همچنین در جلسه مشاوره پزشک زمان مناسبی را برای انجام عمل جراحی تعیین می کنند.  این عمل جراحی در طی یک جلسه و به مدت ۲ تا ۴ ساعت انجام می‌ شود این فاصله زمانی به متد جراحی،  میزان تغییراتی که در چشم‌ های شما ایجاد می‌ شود بستگی  دارد.

اگر بخواهید همزمان با این عمل،  عمل‌ های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو انجام دهید قطعاً باید زمان بیشتری در نظر بگیرید . پس از پایان مراحل این عمل شما بدون نیاز به استراحت می توانید به منزل مراجعه کنید و دوره نقاهت را پشت سر بگذارید.  پس از ۴ تا ۷ روز می توانید مجددا به کلینیک مراجعه کنید تا بخیه ها برداشته شود و نتایج جراحی مورد بررسی قرار گیرد.  پزشک در صورت نیاز دارو های لازم را تجویز خواهد کرد.

« سوالات رایج زیبا جویان »

آیا انجام عمل زیبایی چشم سبب ضعیف شدن چشم یا اختلال در بینایی می شود ؟

خیر،  اگر شما برای انجام عمل جراحی چشم گربه ای به کلینیک های معتبر و  تخصصی مراجعه کنید و پزشکی شما در این زمینه مهارت کافی داشته باشد هیچ عارضه خاصی مشاهده نخواهید کرد . زیرا پزشک مراحل جراحی را با مهارت بالا و بدون آسیب دیدگی بافت ها و  اعصاب طی می کنند.

البته ممکن است پس از انجام جراحی با کمی درد، دو بینی و اختلال در دید مواجه شوید که در طی دو تا سه روز رفع می شود و دید شما به حالت طبیعی باز می گردد.

آیا عمل کانتوپلاستی دردناک است ؟

مراحل انجام عمل کانتوپلاستی به صورت بی حسی موضعی می باشد.  متخصصین در این روش با تزریق مواد بی حسی و همچنین آرام بخش درد جراحی را کنترل می کنند بنابراین هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

در برخی مواقع پزشک مراحل جراحی را با بی هوشی انجام می دهد که ممکن است پس از به هوش آمدن و یا از بیرون رفتن اثرات بی هوشی احساس درد کنید که با مصرف مسکن ها رفع خواهد شد.  همچنین استفاده از کمپرس سرد ،قطره های چشمی و آنتی بیوتیک عوارض ناشی از عمل جراحی کانتوپلاستی کاهش می یابد.

چشم گربه ای
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-چشم گربه ای

آیا عمل کانتوپلاستی چین و چروک های اطراف چشم از بین می برد؟

بله،  با کشیدگی گوشه چشم به سمت بالا چین و چروک ها در اطراف ابرو ها و چشم از بین می‌ رود و پوست در این ناحیه صاف و یکدست خواهد شد.

چند روز پس از انجام عمل کانتوپلاستی می توانم به سرکار باز گردم ؟

برای بازگشتن به محل کار عجله نکنید معمولاً متخصصین توصیه می‌ کنند تا هفت روز در منزل استراحت کنید تا عوارض ناشی از جراحی از بین برود . پس از یک هفته می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و  روند بهبودی در همه افراد بر اساس شرایط بدنی متفاوت است .  حتی برخی افراد باید به مدت دو هفته دوره بهبودی را پشت سر بگذارند.

آیا بخیه ها در عمل کانتوپلاستی جذبی هستند ؟

 بخیه  ها بر اساس ناحیه برش ها متفاوت می باشند.  اگر برش در داخل پلک انجام شود از بخیه های جذبی استفاده می شود در غیر این صورت و ایجاد برش در زیر خط مژه از بخیه های غیر جذبی استفاده می شود که شما پس از ۵ تا ۷ روز باید برای برداشتن آن ها اقدام کنید. البته ها بخیه ها به گونه زده می شوند که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

جدیدترین روش درمان پف چشم در کلینیک بین المللی الهیه تهران

چشم روباهی بدون جراحی با نخ

آمادگی پیش از عمل جراحی زیبایی پلک :

نتیجه گیری :

زمانی که با پلک های افتاده و چشمانی پف دار مواجه می شوید  چشم ها ریز، بی حال و بد فرم ظاهر می شود و تاثیر نا خوشایند ی  بر زیبایی کل چهره خواهد داشت.  این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس زیبا جویان خواهد شد.  البته،  افراد زیادی سریع می کنند با کمک محصولات آرایشی و کشیدن خط چشم های خاص چشم های خود را کشیده و جذاب کنند.

اما آرایش کردن به طور متوالی خسته کننده است و نتایج طبیعی به همراه ندارد و نمی تواند بر اساس خواسته های ما زیبایی چشم را حاصل کنند. بنابراین امروزه از عمل های جراحی زیبایی چشم استفاده می شود تا بتوان برای همیشه چشمانی نافذ و  زیبا بدست اورد.

در این عمل جراحی متخصصین با باز سازی گوشه چشم و تغییراتی که در پلک پایینی ایجاد می شود چشم  ها به سمت بالا کشیده می‌ شود و همچنین چین و چروک های اطراف چشم،  پف زیر چشم و افتادگی پلک به طور همزمان بر طرف می شود.

عمل زیبایی کانتوپلاستی امروزه به عنوان محبوب ترین عمل های زیبایی چشم معرفی می شود.  داشتن چشمان کشیده و جذاب یکی از فاکتور های مهم زیبایی چهره است پس اگر شما از فرم چشم های خود رضایت ندارید و یا چشم هایتان حالتی دارد که چهره شما را کسل و خسته نشان می دهد عمل کانتوپلاستی گزینه ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

با این عمل جراحی می توانید شادابی و نشاط را به چهره خود هدیه دهید. در کلینیک زیبایی الهیه تهران عمل زیبایی چشم گربه ای به صورت جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود . در صورت مساعد نبودن شرایط افراد برای انجام عمل جراحی متخصصین از تکنیک‌ هایی مانند

 لیفت با نخ و  تزریق بوتاکس استفاده می‌ کنند تا فرم چشم ها را زیبا و جذاب تر کند.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات زیبایی در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/09ft

لینک آپارات:https://aparat.com/v/XjMwZ

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/oDW7K9Ox

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.