آشنایی با همه روش های لیفت لب به همراه عکس

آشنایی با همه روش های لیفت لب به همراه عکس

آشنایی با همه روش های لیفت لب به همراه عکس :

احساس نا رضایتی از حالت لب ها موضوعی است که باعث سر خوردگی و آزردگی افراد زیادی شده است. یکی از مشکلات دیگر فاصله بیش از حد بین لب تا بینی می باشد و معمولاً این افراد می خواهند لب بالایی شان کمی بر جسته و حجیم تر باشد تا بتوانند این فاصله را کمی کاهش دهند .

خوشبختانه امروزه می توان برای تغییر فرم لب ها به شکل دلخواه از روش های مختلف لیفت لب بهره مند شد. شاید شما تصور کنید که این فرایند زیبایی فقط در جهت زیبا شدن چهره انجام می شود. در صورتی که از این روش ها می توانید علائم و نشانه های ناشی از افزایش سن را کاهش دهید تا چهره مجدد حالت جوانی و شادابی خود را باز یابد.

همه ما می دانیم که با افزایش سن بخش های حساس و نازک صورت بیشتر دچار آسیب می شود و به تدریج با مشکلاتی از قبیل نازکی و باریکی لب ها مواجه می شوید پس در نتیجه با این علائم فاصله بین لب تا بینی کم کم افزایش می یابند. با انجام لیفت و کشیدن لب ها به سمت بالا فرم لب به روز های جوانی باز می گردد .

این روش زیبایی در بین خانم ها و آقایان طرفداران زیادی دارد اما به دلیل عدم آشنایی و آگاهی به این روش ها نسبت به انجام آن ها دچار ابهام و ترس هستند. برخی از این افراد فکر می کنند  که با انجام لیفت در لب بالا ممکن است تغییراتی در فرم بینی آن ها ایجاد شود و یا این که تغییرات نا خوشایند ی در چهره آن ها ایجاد شود.

برخی دیگر در مورد عوارض پس از لیفت با جراحی لب ها احساس نگرانی می کنند و نسبت به واکنش ها و حساسیت های آلرژیک به صورت جراحی و غیر جراحی خودداری می کنند .کسانی که تا کنون از روش های لیفت استفاده نکرده‌اند تصور می‌کنند که در هنگام غذا خوردن احتمالاً دچار مشکل خواهند شد. به نظر شما تصورات بیان شده تا چه حد درست و به جا است؟

  در طی مطلب پیش رو ما می خواهیم انواع روش های لیفت لب را به شما معرفی کنیم و مطمئنا با مطالعه این مطلب می توانید به همه سوالاتی که در ذهن خود دارید پاسخ دهید.  سعی ما از تهیه این مطلب برطرف کردن ابهامات و نگرانی های شما در مورد این فرایند زیبایی خواهد بود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت لب چیست ؟

لیفت و یا تغییر فرم لب ها جز روش های زیبایی برای جوان شدن چهره و برطرف کردن چین و چروک ها در اطراف لب و افتادگی گوشه لب ها خواهد بود.  این فرایند زیبایی با استفاده از روش های جراحی و غیر جراحی امکان پذیر می باشد و به شکل مطلوبی می تواند انواع نشانه‌ های پیری و علائم آن را از این ناحیه برطرف کند .

اگر چه این روش ها فقط در جهت رفع علائم پیری از چهره موثر نخواهد بود بلکه با کاهش فاصله بین لب تا بینی و بر جسته سازی لب ها چهره جوان تر و شاداب به نظر می رسد.

کاندیدای مناسب لیفت لب چه کسانی هستند ؟

همه کسانی که طرفدار لب هایی خوش فرم،  بر جسته و زیبا هستند معمولاً یکی از روش های بی نظیر لیفت را انتخاب خواهند کرد . افرادی که می خواهند کمی لب بالای خود را برجسته تر کنند تا فاصله بین بینی تا دهان آن ها کاهش یابند از کاندیدای مناسب این عمل زیبایی خواهند بود.

 برخی افراد به دلیل افزایش سن و تحلیل رفتن بخش هایی از لب آن ها از لب بالایی نازک شده و یا این که به صورت عوامل ژنتیکی لب هایی باریک و قیطانی دارند. این افراد می‌ توانند با یکی از روش های لیفت فرم لب ها را به شکل مورد دلخواه خود تبدیل کنند.

 کسانی که در مدت طولانی دخانیات مصرف می کنند مطمئنا پوست اطراف لب هایشان چروکیده و بد حالت شده است این افراد می توانند زیبایی از دست رفته لب های خود را با یکی از روش های لیفت بازگردانند .

برخی از کاندیدای دیگر نیز هدف از انجام لیفت لب های آن ها بالا کشیدن گوشه لب ها و رفع افتادگی کناره لب می باشد.

نکته قابل توجه برای انجام روش های لیفت توجه کردن به فاصله بین لب تا بینی می باشد. لب بالایی آقایان نسبت به خانم ها به طور طبیعی کمی بلند تر می باشد تا چهره ای طبیعی و مردانه داشته باشد. فاصله لب طبیعی آقایان در حدود ۱.۳ تا ۱.۵ سانتی متر می باشد.

در صورتی که این فاصله برای خانم ها ۱ تا ۱.۲ تعیین می شود . اگر فاصله لب تا بینی به هر دلیلی بیشتر از حد مشخص شده باشد بهتر است که یکی از روش های لیفت را امتحان کنید تا بتوانید این فاصله را کاهش دهید. تا شکل لب ها طبیعی و زیبا تر به نظر برسد.

 لازم به ذکر است که کسانی که در گیر برخی از بیماری ها از قبیل بیماری های عفونی دهان هستند و یا قبلا  سابقه این بیماری را داشته اند روش های لیفت برای آن ها مناسب نمی باشد.

لیفت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت

انواع روش های لیفت لب :

زیبایی و تغییر فرم لب ها با استفاده از انواع روش های لیفت به صورت جراحی یا بدون جراحی انجام می شود که هر کدام از این روش ها با عوارض و مشکلاتی همراه است.

لازم به ذکر است که بدانید همه روش های لیفت برای هر فردی مناسب نیست پس باید برای انتخابی درست نسبت به شرایط خود با متخصصین زیبایی مشورت کنید تا متخصصین بر اساس انتظارات و اهداف شما و شرایط جسمانی روشی مناسب را پیشنهاد کنند.

 متخصصین زیبایی با انجام معاینات بالینی و حتی آزمایش های لازم تشخیص می دهند که کدام روش برای شما مناسب است و آیا شما کاندیدای مناسبی برای لیفت هستید یا خیر؟؟

  متخصصین برای انتخاب روش لیفت به موضوعاتی از قبیل سن افراد،  جنسیت،  فاصله لب تا  بینی و نوع پوست توجه می‌ کنند تا بتوانند انتخابی درست و معقول داشته باشند.  در ادامه مطلب شما را با انواع روش های لیفت آشنا خواهیم کرد و در مورد هرکدام توضیحات مختصری ارائه می دهیم.

لیفت لب با نخ :

لیفت با نخ جزء روش‌ های غیر جراحی و بدون خطر است که همه مراحل آن همراه با بی حسی موضعی انجام می شود.  متخصصین قبل از ارائه این خدمات در جلسات مشاوره توضیحات کاملی در این زمینه برای زیبا جویان عزیز ارائه خواهند داد و محل عبور و ورود نخ ها را به طور دقیق تعیین می کنند .

سپس در روز انجام لیفت نخ های جذبی توسط سوزن های بسیار ظریف در زیر بافت پوست قرار می گیرد تا بتوانند با کشیدگی نخ ها فرم لب به شکل مد نظر تغییر کند . پس از انجام لیفت با نخ،  زخم های بسیار ظریفی در ناحیه نفوذ نخ ها و سوزن بر این ناحیه مشاهده خواهد شد که پس از دو روز برطرف می شود.

تغییر فرم لب ها با استفاده از نخ های مخصوص روش های غیر جراحی است که متقاضیان پس از ترک کلینیک نیاز به استراحت در منزل نخواهند داشت.  این نخ ها پس از جایگذاری در زیر بافت لب به مرور زمان در پوست جذب می شود و پس از جذب کامل آن ها تاثیرات این روش از بین خواهد رفت‌  شما برای افزایش مدت ماندگاری می توانید لیفت با نخ را مجددا تکرار کنید. مدت زمان لیفت با نخ بر اساس نوع نخ و متابولیسم بدن هر فرد متفاوت است که تقریباً یک تا دو سال دوام خواهد داشت.

نتایج لیفت با نخ :

نتایج حاصل از جایگذاری نخ ها در زیر بافت لب تقریباً با لیفت جراحی یکسان است. بنابراین  شما می‌ توانید به راحتی فاصله بیش از حد بین بینی و دهان را کاهش دهید با این روش می توانید به شکل مطلوبی افتادگی گوشه لب ها را درمان کنید تا قسمت های صورتی رنگ لب بیشتر پیدا شود.

متخصصین زیبایی توصیه می کنند قبل از انجام لیفت با جراحی برای مشاهده نتایج ابتدا لیفت با نخ را انجام دهید و در صورت رضایت از نتایج آن برای جراحی تصمیم بگیرید.  اگر می خواهید روش های دائمی لیفت را تجربه کنید بهتر است تا پایان از بین رفتن نتایج لیفت با نخ صبور باشید.

لیفت لب با بوتاکس :

فرم دهی به لب ها و زیبایی آن ها با تزریق بوتاکس در جهت برجسته سازی لب بالایی و پایینی و درمان افتادگی گوشه لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. باید در مورد لیفت با بوتاکس به این نکته توجه کنید که با تزریق بوتاکس نمی توانید لب های خود را حجیم کنید در این روش فقط فرم لب ها تغییر می کند و کمی به سمت بالا کشیده می شود تا بتوانید اندازه های دو طرف لب را با یکدیگر متناسب کنید.

  بوتاکس برای درمان افتادگی گوشه لب ها روشی مناسب می باشد برای دستیابی به نتایج مطلوب باید در دو طرف لب یکسان باشد تا از نا متقارن شدن لب ها جلوگیری کنید.  پس از تزریق بوتاکس به این ناحیه شما نیاز به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نخواهید داشت و مراقبت های دشوار لازم نیست . پس از تزریق بوتاکس توصیه می شود که از ماساژ دادن و فشار دادن لب ها به طور جدی خودداری کنید.

نتایج تزریق بوتاکس :

برای تغییر فرم لب ها با تزریق بوتاکس شما به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید . پس دیگر نیاز به اتلاف وقت نمی باشد و حتی نیاز به مرخصی گرفتن از محل کار خود نخواهید داشت.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از تزریق به عواملی از قبیل شرایط جسمی و بدنی متقاضیان دقت می‌ کنند و برای مطمئن شدن از عدم بروز حساسیت تست تزریق بوتاکس انجام می شود.

پس از اطمینان کامل از این فرایند زیبایی ناحیه دقیق تزریق مشخص می شود. تزریق بوتاکس در یک جلسه انجام خواهد شد و در حدود شش ماه ماندگاری دارد . پس از پایان دوره ماندگاری شما می توانید مجددا برای تغذیه بوتاکس اقدام کنید.

لیفت لب با تزریق ژل :

افرادی که می خواهند برای تغییر فرم و زیبا سازی لب های خود تزریق ژل را انجام دهند باید این موضوع را در نظر بگیرند که نمی‌ توانند نتایجی همانند جراحی حاصل کنند.

  زیرا با تزریق ژل فقط لب ها حجیم و برجسته تر خواهند شد تا بیشتر به نظر لیفت واژن برای افرادی توصیه می شود که لب بالایی آن ها بسیار نازک است و قصد دارند حفره میانی لب بالایی کمی برجسته تر شود.  برای تزریق ژل به لب ژل های مرغوب و قابل جذب هیالورونیک اسید استفاده می شود .

ژل هایی که برای تزریق مورداستفاده قرار می گیرد با بافت و ساختار پوست سازگار هستند و می تواند لب ها را خوش فرم و حجیم کند . با تزریق ژل به لب ها مب توانید فاصله بین لب و بینی را تا حدودی کاهش دهید اما این روش جز روش های کاربردی برای رفع این مشکل نخواهد بود.

لیفت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت

نتایج تزریق ژل :

تزریق ژل نیز روش های موقتی است که نتایج حاصل از آن یک سال ماندگار خواهد بود و زیبا جویان عزیز در صورت رضایت از نتایج آن می تواند این روش را مجدداً تکرار کنند.  اگر شما قصد دارید که روش های جراحی برای لیفت لب های خود را انجام دهید باید تا پایان دوران ماندگاری نتایج حاصل از لیفت واژن صبر کنید.

مدت ماندگاری این روش مانند روش های دیگر غیر جراحی و موقتی است و نیاز به برش و بخیه بر سطح لب نخواهد بود.  در نتیجه شما می توانید پس از پایان تزریق مجددأ فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.  ژل هایی که برای تغییر فرم لب ها مورد استفاده قرار می گیرند با بدن کاملاً سازگار خواهد بود و به دلیل ترکیبات مناسب آن به ندرت با حساسیت و واکنش های آلرژیک همراه می باشد.

لیفت با جراحی :

زیبایی لب ها با استفاده از روش جراحی به زمان طولانی نیاز ندارد و حتی مراحل انجام آن بدون بی هوشی سپری می شود .در این روش متخصصین فرم لب ها را بر اساس انتظارات و اهداف متقاضیان تغییر می‌ دهند و برش ها بر اساس این انتخاب ایجاد خواهند شد تا بتوانند فرم لب ها را تغییر دهند.

برش هایی که در این ناحیه ایجاد می‌ شود بسیار ظریف است به طوری که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها بر پوست باقی نمی ماند.  متخصصین برای انجام این روش لیفت،  پس از بالا کشیدن لب ها پوست اضافه را در این ناحیه بر می دارند اما به بافت ها و اعصاب زیر  لب دست نمی زنند.  بنابراین این نوع جراحی جزء روش های مطمئن است که می توان لب ها را لیفت کرد.

نتایج لیفت با جراحی :

نتایج حاصل از جراحی برای همه متقاضیان روشی قطعی و دائمی است و تقریباً برای همیشه با آن ها ماندگار است.  پس از جراحی شما مجددأ به ترمیم لب نیاز نخواهید داشت.

البته باید به موضوع افزایش سن توجه کنید زیرا افزایش سن امری نا خواسته است و به مرور زمان فرم لب ها مجدداً دچار تغییر خواهند شد .عوامل دیگری مانند مصرف دخانیات نیز باعث کاهش تاثیرات جراحی می شود و مدت ماندگاری را کاهش خواهد داد.

زیبا جویان عزیز می توانند با داشتن رژیم غذایی مناسب و سبک و مراقبت های مناسب از پوست  مدت ماندگاری و تاثیرات جراحی را برای همیشه افزایش دهند.  لیفت لب با جراحی با تکنیک های مختلفی انجام می شود که در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد آن ها ارائه خواهیم داد.

  • لیفت مستقیم یا گالوینک

برای انجام لیفت مستقیم برش های ایجاد شده در حاشیه خارجی لب ها و یا اطراف بخش صورتی رنگ لب (ورمیلون) ایجاد می شود . سپس متخصص بخش کوچکی از پوست در این ناحیه برداشته می شود لب ها به سمت بالا کشیده شود.

با این عمل لب ها کمی بلند تر خواهد شد و حالتی زیبا و پر پیدا می کند. به دلیل برش هایی که در این نوع ایجاد می شود ممکن است جای برش ها بیشتر از تکنیک های دیگر مشاهده شود.

  • لیفت شاخ گاوی

لیفت شاخ گاوی یکی از روش های پر طرفدار در این روش خواهد بود برش هایی که در این روش داده می شود در زیر بینی خواهد بود.  برش ها در این ناحیه به شکل سبیل یا شاخه گاو ایجاد می شود و با فرم لب ها متناسب خواهد بود.

با این روش با بالا کشیدن لب ها فرم لب ها زیبایی خود را از دست نخواهد داد. مزیت این روش نسبت به تکنیک های دیگر زخم های کمتر در ناحیه برش ها خواهد بود که پس از بهبودی قابل تشخیص نمی باشد.

  • لیفت ایتالیایی

این نوع لیفت روشی معروف و متداول نخواهد بود اما جای زخم حاصل از آن بسیار ظریف و کم است.  برش ها در این روش همانند هر روش‌های دیگر ر در زیر بینی زده می شود اما در همه نواحی زیر بینی ایجاد نخواهد شد بلکه در این روش برش در زیر سوراخ بینی به وجود می آید تا بتوان پوست لب را در این ناحیه به سمت بالا بکشند.

  • لیفت گوشه

لیفت گوشه لب ها برای کسانی پیشنهاد می شود که گوشه لب های آن ها با شلی و افتادگی همراه است همچنین افرادی که می خواهند  خنده ای زیبا و جذاب داشته باشند این روش لیفت را انتخاب خواهند کرد.

برای انجام این عمل جراحی برش هایی بسیار ظریف و سطحی در گوشه لب ها ایجاد می شود تا بتوانند پوست اضافه در این ناحیه را از بین ببرند . با این تکنیک گوشه لب ها به سمت بالا کشیده شده و لبخندی دائمی بر لب ها ایجاد می کند.

  • لیفت سانترال

در این تکنیک زیبایی و جراحی، متخصصین هدف عمل را برجستگی همیشه لب ها در نظر می گیرد و کشیدگی لب زیاد لازم نمی باشد. برش هایی که در روش سانترال ایجاد می شود  در زیر بینی خواهد بود و با حذف بخشی از پوست قسمت مرکزی لب ها،  لب به سمت بالا کشیده تر می شود.  معمولاً جوانان این روش لیفت را بیشتر دوست دارند.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی :

همه  روش هایی که برای لیفت به شما معرفی کردیم می‌ تواند به شکلی فاصله بین لب ها و بینی را کاهش دهند و با متعادل کردن این فاصله،  زیبایی خاصی به چهره هدیه می دهد .

همچنین با این روش لب بالایی کمی برجسته و پر تر دیده می شود.  با هر یک از روش های لیفت چهره حالتی زیبا  و جوان پیدا خواهد کرد و اجزای صورت متعادل می شود. با انجام روش های لیفت لب،  خنده زیبا جویان جذاب تر می شود.

 کسانی که لبخند های لثه ای دارند و هنگام خندیدن لثه های آن ها به چشم می آید از این موضوع احساس نارضایتی و سرخوردگی خواهند داشت. در نتیجه می توانند با روش های لیفت برای رفع این مشکل اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.  با انجام لیفت می توان در هنگام خندیدن لثه ها را پوشاند تا خنده شما زیبا تر شود.

روش های لیفت که در طی مطلب برای شما معرفی کردیم با عوارض بسیار کمی همراه است و  ماندگاری بالایی دارد.  شما می توانید روش های غیر جراحی را پس از پایان دوران ماندگاری آن ها مجدداً تکرار کنید.  اما روش لیفت با جراحی نتایج همیشگی خواهد داشت و شما تا سالیان دراز لبخندی زیبا بر لب خواهید داشت.

کاربرد ها :

  • متعادل کردن فاصله بین لب ها تا بینی
  • درمان افتادگی و شلی گوشه لب ها
  • حجیم کردن لب بالایی
  • متقارن کردن دو طرف لب
  • از بین بردن لبخند لثه ای
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درمان چین و چروک ها و خطوط ناشی از افزایش سن و خشکی پوست اطراف لب

عوارض پس از لیفت لب :

مطمئنا عوارض حاصل از روش‌ های غیر جراحی برای کاهش فاصله لب تا بینی وزیبا کردن فرم لب ها نسبت به عمل های جراحی بی خطر و ایمن تر خواهد بود. متخصصین در انواع تکنیک های جراحی هر یک از روش ها را بر اساس ساختار چهره و انتظارات متقاضیان تعیین می کنند.

البته مهارت و تخصص پزشک در این زمینه اهمیت زیادی دارند هر کدام از روش های لیفت با بی حسی موضعی انجام خواهد شد و ممکن است  پس از از این روش ها با بی حسی در پوست این ناحیه همراه باشد. زخم هایی که به دلیل هر یک از تکنیک های لیفت در این ناحیه ایجاد می شود در فاصله زمانی ۵ تا ۷ التیام می یابد.

  شما باید در این فاصله زمانی در منزل استراحت کنید و از قرار گرفتن در معرض آلودگی ها بپرهیزید. زیرا با نفوذ آلودگی ها به ناحیه برش ها ممکن است با عفونت مواجه شوید.

شایع ترین عوارضی که پس  از انجام لیفت مشاهده می شود می توان تورم لب بالایی را معرفی کرد. متخصصین برای کاهش تورم استفاده از کمپرس سرد را گزینه مناسبی می داند.

افرادی که برای حجم دهی و زیبا سازی لب های خود تزریق ژل را انجام می دهند نسبت به روش های دیگر تورم بیشتری را تجربه خواهند کرد.  حتی در این روش احتمال بروز  کبودی جزئی،  قرمزی و التهاب در این ناحیه وجود دارد  که پس از چند روز به طور کامل از بین می رود.

ممکن است برای برخی افراد عوارضی در ناحیه بینی نیز مشاهده شود که البته این عوارض نگران کننده نیست و پس از چند روز به طور کامل برطرف می شود . مراحل انجام هریک از روش ها مخصوصاً روش های بدون جراحی بدون درد خواهد بود.

اما ممکن است پس از جراحی و از بین رفتن بی حسی احساس درد داشته باشید که با مصرف مسکن های مناسب  با دوز پایین می توانید در آن را کنترل و کاهش دهید.

لیفت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت

هزینه لیفت لب چقدر است ؟

هزینه ها  در هر یک از روش های زیبایی کاملاً متفاوت است و بستگی دارد شما کدام روش را برای زیبا سازی لب های خود انتخاب کنید. قطعاً تکنیک های جراحی برای تغییر فرم لب ها هزینه بیشتری نسبت به روش‌ های غیر جراحی به همراه دارد و البته هزینه ها حتی در بین تکنیک های جراحی نیز متفاوت خواهد بود.

روش هایی که در بین متقاضیان محبوب تر است مطمئناً هزینه بیشتری نیز خواهد داشت . عوامل دیگری از قبیل محل زندگی ، موقعیت جغرافیایی و معتبر بودن کلینیک،  میزان مهارت و تخصص پزشک،  وسایل و تجهیزات مورد استفاده ، مدت زمان انجام لیفت و داروهایی که مورد استفاده قرار می گیرد هزینه های لیفت را تحت تاثیر قرار می دهد.

  اگر شما بخواهید که همزمان همراه با تغییر فرم لب ها روش های زیبایی دیگر را برای زیبا سازی لب های خود مورد استفاده قرار دهید هزینه شما افزایش می یابد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  مشاور و ارائه خدمات در کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت لب :

متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران توصیه می کنند حداقل سه هفته قبل از انجام هر کدام از روش های لیفت مصرف انواع دخانیات از قبیل قلیان و سیگار و هر ماده ای که دارای نیکوتین است را کنار بگذارید.

 مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  مکمل ها ویتامین ها و هر ماده غذایی که باعث رقیق شدن خون می شود  یک هفته قبل از لیفت ممنوع می باشد. زیرا لب ها پوشیده از عروق خونی است و با افزایش گردش  خون دارند.  در حین لیفت احتمال خونریزی را به شدت افزایش می دهد.

 اگر نسبت به دارو های بی حسی و یا دارو های دیگر دچار حساسیت می شوید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

 در جلسه مشاوره شرکت کنید و بدون رودربایستی و تعارف سوالات خود را از پزشک بپرسید و انتظارات و اهداف خود را به راحتی بیان کنید تا بتوانید از هر یک از روش های لیفت انتخاب می کنید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

 اگر در ناحیه دهان با بیماری های خاص از قبیل بیماری های عفونی در دهان سر و گردن مواجه هستید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

مراقبت های پس از لیفت لب :

از انجام هر کدام از روش های لیفت می توانید با استفاده از کمپرس سرد تورم و کبودی حاصل از لیفت را بر لب ها کاهش دهید .

۷ روز پس از انجام لیفت با جراحی در جهت برداشتن بخیه ها اقدام کنید و سعی کنید این مدت از منزل خارج نشوید و استراحت کامل داشته باشید.

 از مصرف خود سرانه هرگونه دارو به طور جدی بپرهیزید و فقط دارو هایی را مورد مصرف قرار دهید که پزشک برای شما تجویز کرده است.

 از خوابیدن بر روی صورت خود داری کنید سعی کنید به شکل طاق باز بخوابید.

 دو هفته پس از انجام لیفت از آرایش کردن لب ها و استفاده از هرگونه محصولات آرایشی در این ناحیه بپرهیزید.

 در هنگام استراحت زیر سر خود را با استفاده از دو بالش کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از میزان تورم لب ها بکاهید.

 تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی، جا به جایی اشیا سنگین خودداری کنید.

 از باز کردن دهان خود بیش از حد اندازه بپرهیزید و در چند روز اول ازخندیدن و صحبت کردن خود داری کنید.

 تا دو هفته پس از انجام لیزر از مصرف انواع دخانیات خود داری کنید .

تغذیه مناسب داشته باشید و سعی کنید غذا های تند،  ترش،  سرد و سفت را کنار بگذارید و به جای آن به از غذا ها استفاده کنید که نیاز به جویدن نداشته باشد و دمای مناسبی داشته باشد .

هنگام مسواک زدن از مسواک های کوچک که مخصوص کودکان است استفاده کنید.

 تا از فشار آمدن به لب ها جلوگیری شود در معرض انواع آلودگی های محیطی و نور خورشید قرار نگیرید.

 تا بهبودی کامل لب ها از رفتن به زیر دوش پر فشار، حمام داغ و استخر و جکوزی بپرهیزید.

 از گاز گرفتن ماساژ دادن خاراندن و فشار دادن لب ها خود داری کنید.

اثرات و نتایج :

در طی این مطلب انواع روش های لیفت لب را به شما معرفی کردیم و مطمئناً مدت ماندگاری هر یک از روش های لیفت با یکدیگر متفاوت است. روش هایی که به صورت غیر جراحی انجام می شود نتایج موقتی و زودگذر دارد و شما می توانید پس از پایان دوره تاثیر گذاری آن ها  در صورت رضایت، آن را تکرار کنید.

تکنیک هایی از قبیل تزریق ژل ، لیفت با نخ و تزریق بوتاکس از تکنیک های غیر جراحی محسوب می شوند و مراحل انجام آن بدون هیچ گونه برش یا بخیه ای بر سطح لب خواهد شد. اما در روش های لیفت بر اساس ناحیه برش، فرم لب ها تغییر خواهد کرد و برش های ایجاد شده با استفاده از بخیه ها بسته می شوند .

برش های که در هر یک از روش های لیفت ایجاد می شود کاملاً متفاوت است و شما می توانید از تکنیک های لیفت گالوینگ، شاخ گاوی، ایتالیایی، لیفت گوشه و سانترال استفاده کنید. نتایج حاصل از هر یک از تکنیک های لیفت با جراحی دائمی است و باید توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود تا بتوانید از نتایج آن نهایت لذت را ببرید .

عوامل مختلفی از قبیل استعمال دخانیات و افزایش سن بر مدت ماندگاری هر یک از روش های لیفت تاثیر گذار است. از با پرهیز از مصرف دخانیات و اعمال مراقبت های توصیه شده می توانید از نتایج دائمی روش‌ های لیفت با جراحی لذت ببرید.

دوره نقاهت پس از لیفت لب چقدر است ؟

لیفت یا بالا کشیدن لب ها را می توان با روش های جراحی و غیر جراحی انجام داد . دوره بهبودی در هر یک از روش های لیفت متفاوت است.  مطمئنا پس از روش‌ های غیر جراحی شما می‌ توانید بدون نیاز به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت و بهبودی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

در صورتی که برای روش های غیر جراحی  پنج تا هفت روز استراحت توصیه می شود. پس اگر قصد دارید لیفت با جراحی را انجام دهید  یک هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید و پس از پایان دوره بهبودی و بازگشت به محل کار تا مدتی انجام فعالیت های سنگین را کنار بگذارید .

برش های حاصل از این جراحی در فاصله ۷ تا ۱۰ روز بهبود می یابد . متخصصین برای کنترل درد،  پیشگیری از عفونت و عوارض دیگر دارو های مناسبی را برای زیبا جویان عزیز تجویز خواهند کرد تا بتوانند سرعت بهبودی را افزایش دهند .

تعداد جلسات لیفت لب چقدر است؟

بر اساس توضیحات ارائه شده متوجه شدید که همه روش های لیفت از قبیل جراحی و غیر جراحی را شما در یک جلسه انجام می دهید و نیاز به تکرار جلسات نخواهد بود. قبل از هر یک از روش های لیفت  باید در جلسات مشاوره شرکت کنید.

این جلسات به شما در انتخاب روش لیفت به شما کمک خواهد کرد و بر اساس فرم لب ها اهداف و نیاز های شما،  بافت لب،  فاصله بین لب ها و وضعیت جسمانی  بهترین روش را انتخاب خواهید کرد. متخصصین توضیحات کاملی در مورد تکنیک انتخاب شده مراقبت هایی که باید انجام دهید. عوارضی که ممکن است تجربه کنید و با شما گفت و گو خواهد کرد تا شما بتوانید در مدت زمان کوتاهی بهبودی خود را حاصل کنید و نتایج موفقیت‌ آمیزی دست یابید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های لیفت لب و چشم،  لیفت گونه و بینی به صورت جراحی و غیر جراحی انجام خواهد شد. شما عزیزان می توانید برای زیبایی و شادابی چهره خود با متخصصین ما گفت و گو کنید. متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران به انواع تکنیک های لیفت اجزا مختلف صورت آشنایی  آگاهی کامل دارند و شما عزیزان می توانید از مهارت و تخصصی بی نظیر آن بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 قیمت لیفت شقیقه در تهران توسط بهترین دکتر در کلینیک بین المللی الهیه

معرفی ۱۱ روش مدل و معجزه گر لیفت صورت

جراحی گوش برجسته یا لیفت گوش چیست ؟

نتیجه گیری:

با انجام لیفت لب شما می توانید اهداف زیادی را دنبال کنید . این فرایند زیبایی در جهت متعادل کردن فاصله لب تا  بینی به شما کمک می کند. همچنین در هنگام خندیدن لثه ها را پنهان کرده و کمی لبه بالایی شما را خوش فرم و برجسته تر نمایان می کند.

خوشبختانه می توان زیبا سازی لب ها را با روش های جراحی و غیر جراحی انجام داد . هر یک از این روش ها نسبت به اهداف و شرایط افراد انتخاب می شود متخصصین با توجه به شرایط افراد و انتظاراتی که از انجام لیفت دارند بهترین تکنیک را پیشنهاد می‌ دهند.

با هر یک از روش های لیفت فرم لب ها و شکل ظاهری چهره جذاب تر خواهد شد. یکی از دلایل مهم تغییر فرم لب ها افزایش سن است  که به دلیل کاهش کلاژن در پوست اتفاق می افتد .

در این شرایط فرم لبه بالایی کاهش می‌ یابد و گوشه لب ها به سمت پایین کشیده می شود . بنابراین با کمک تکنیک های مختلف لیفت می توان حالت ارتجاعی لب ها را افزایش داد و با از بین بردن نواقص  ایجاد شده در این ناحیه  تناسب خاصی در چهره ایجاد کرد تا شادابی و جوانی را مجدداً کسب کرد.

انواع روش های لیفت به صورت جراحی یا غیر جراحی با بی حسی موضعی انجام خواهید داد و هیچ کدام از این روش ها نیاز به بیهوشی ندارد و اعصاب و بافت های زیر بافت لب دچار آسیب نخواهد شد.

با انجام هر یک از روش های لیفت فرم ظاهری لب ها تغییر می کند و چین و چروک های اطراف لب ها نیز محو خواهد شد . با تغییرات حاصل شده در این ناحیه می توانید چهره خندان و لب هایی پُر و بر جسته داشته باشید و با ایجاد تعادل و تناسب بین اجزای صورت زیبایی چهره چندین برابر خودنمایی می کند .

شما می توانید برای زیبا سازی لب ها ، چشم‌ ها ، بینی ، گونه ها به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید تا بتوانید بهترین خدمات زیبایی را حاصل کنید.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه حاصل کنید و با انواع تکنیک های لیفت لب بیشتر آشنا شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید . در این کلینیک مشاوران ما به صورت آنلاین و  رایگان پاسخگویی سوالات زیبا جویان عزیز خواهند بود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/hf0w

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.