بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران :

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران :

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران :

لیفت بینی یکی از روش های پر طرفدار و زیبایی برای رفع مشکلات ظاهری بینی و تغییر آن به مدل دلخواه می باشد.  خوشبختانه امروزه می توان این نیاز زیبایی را با روش های جراحی و غیر جراحی انجام داد و کسانی  که توانایی انجام عمل جراحی را ندارند می توانند برای زیبایی و رفع مشکلات بینی خود اقدام کنند.

معمولاً کسانی  که می خواهند به نتایج مورد نظر خود دست یابند عمل جراحی را ترجیح می دهند البته روش‌ های غیر جراحی نیز امروزه نتایج مثبت و رضایت بخشی برای متقاضیان به دنبال داشته است . روش های غیر جراحی معمولاً بدون نیاز به تیغ جراحی،  بی هوشی و ایجاد بخیه انجام می شود و متقاضیان می توانند در مدت زمان کوتاهی به نتایج مورد نظر خود برسند .

اما آیا به نظر شما  بهترین دکتر برای این فرایند زیبایی چه ویژگی هایی دارد ؟  در ادامه مطلب شما را با این ویژگی ها آشنا خواهیم کرد و همچنین چند روش موثر در این زمینه را برای شما معرفی خواهیم کرد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

بهترین دکتر لیفت بینی چه ویژگی هایی دارد ؟

امروزه همه افراد به دلایل مختلفی به سمت عمل های زیبایی و اصلاح فرم بینی خود روی می آورند که شامل ناراضی بودن از مدل بینی،  ژنتیک، شکستگی،  اختلالات تنفسی و دست یافتن به زیبایی چهره می باشد.  اما قبل از این که بخواهید هر کدام از روش های زیبایی را انتخاب کنید.

باید در مورد انواع تکنیک ها اطلاعاتی حاصل کنید.  همچنین با ویژگی های بهترین دکتر در این زمینه آشنا شوید از مهمترین ویژگی های خاص بهترین پزشک تحقیق در مورد سوابق پزشکی و دانش پزشک در زمینه روش های زیبایی خواهد بود.  همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید . یکی از راه های دیگر برای کسب اطلاعات در این زمینه گفت و گو با مراجعین قبلی خواهد بود.

خلق و خوی پزشک از ویژگی های دیگری  است که چگونه می تواند با متقاضیان ارتباط برقرار کند و در لحظه اول سریعاً متوجه اشکالات موجود در بینی شود  همچنین بتواند روشی را پیشنهاد کند که با اهداف و نظرات متقاضیان مطابقت داشته باشد.

متخصصین حرفه ای و با سابقه معمولاً در مراکزی فعالیت های خود را ارائه می دهند که از تجهیزات و شرایط مناسبی برخوردار باشد پس برای خدمات زیبایی پزشک باید محیطی آرام و مناسب در نظر گرفته باشد.

متخصصین حرفه ای و با تجربه می توانند به راحتی اعتماد زیبا جویان عزیز را جلب کنند و با ارائه توضیحات کامل مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد.

متخصصین باید بتوانند رضایت زیبا جویان را حاصل کنند معمولاً این ویژگی به ندرت در بین پزشکان وجود دارد که شما می توانید با تحقیق در این زمینه بهترین پزشک را انتخاب کنید.

نکاتی که باید قبل از لیفت بینی مورد توجه قرار دهید.

قبل از این که شما بخواهید از هر کدام از روش های لیفت برای اصلاح و تغییر فرم بینی خود استفاده کنید باید بدانید که نوع بینی شما چیست  و یا مشکلات آن با چه روش هایی قابل درمان می باشد.  نوع بینی  به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند.

بینی های گوشتی دارای طرح های پهن  و منافذ باز می باشد اما بینی های استخوانی، غضروف و استخوانی محکم و بزرگ دارد که با مشکلاتی از قبیل قوز و پولیپ بینی همراه می باشد.

شما قبل از این که بخواهید هر کدام از روش های لیفت را انجام دهید باید نسبت به روش درمانی آمادگی کامل داشته باشید و مراقبت های آن را به خوبی انجام دهید و حتما مطمئن شوید که روشی که انتخاب کرده‌ اید شما را به اهداف مورد نظر تا می رساند.

لیفت بینی چیست ؟

معمولاً  عمل های زیبایی بینی می تواند اجزاء مختلف صورت را تحت تاثیر قرار دهد چون فرم بینی در مدل چشم ها ، گونه ها و لب ها تاثیر گذار خواهد بود . افرادی که می خواهند در زمان کوتاهی مشکلات و ایرادات ظاهری بینی خود را رفع کنند و یا توانایی پرداخت هزینه های جراحی را ندارند می توانند با روش های مختلف نیز به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

در این روش ها معمولاً متخصصین بدون درد سر و بی هوشی و دریافت هزینه بالا فرم بینی متقاضیان را تغییر خواهند داد.  روش هایی که امروزه برای زیبا سازی و فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است و ماندگاری آن ها یکسان نخواهد بود.

با این راه کار های زیبایی می توان انواع مشکلات ظاهری بینی،  اختلالات تنفسی،  انحراف و قوز بینی را برطرف کرد و با رفع این مشکلات تناسب خاصی بین اجزاء صورت ایجاد کنید.  یکی از نکات مهم در مورد این تکنیک های زیبایی این است که  می‌ توان با روش‌ های مختلف لیفت اختلالات مادرزادی و یا آسیب های محیطی و ورزشی را از بین برد.

این فرایند زیبایی با روش‌ های مختلفی قابل انجام است که معمولاً بدون جراحی انجام می شود.  اما در شرایط حاد متخصصین روش های جراحی را انجام می دهند . برای آشنایی بیشتر شما در مورد انواع روش های لیفت بینی پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت بینی

انواع روش های لیفت بینی

تغییر فرم بینی با روش های مختلف لیفت به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود هر کدام از این روش ها مراحل آن بدون بی هوشی سپری خواهد شد و مراحل انجام آن زمان زیادی نیاز ندارد.

 در این روش ها جای زخمی بر سطح بینی مشاهده نمی شود و نتایجی تقریباً ماندگار دارند.  اما دوام آن ها نسبت به جراحی کمتر خواهد بود.  این روش ها معمولا برای افرادی که نمی خواهند از عمل جراحی استفاده کنند  کاربرد دارد که شامل موارد زیر می باشد.

لیفت بینی با نخ

لیفت با نخ یکی از روش های غیر جراحی برای تغییر فرم بینی  و رفع مشکلات آن می باشد.  نتایج حاصل از این فرایند در حدود یک تا سه سال ماندگار می باشد و پس از پایان دوره ماندگاری به تمدید مجدد نیاز خواهد داشت.

در این تکنیک زیبایی متخصصین با استفاده از نخ های ظریفی فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر خواهند داد . متخصصین در این روش بر اساس مشکلات ظاهری بینی نخ ها  را در زیر پوست بینی جایگذاری خواهند کرد و با کشیدگی و ثابت کردن نخ ها فرم بینی تغییر می کند .

نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد قابل جذب خواهند بود که ضخامت آن ها ۱۲/. میلی متر می باشد.  نخ های جذبی پس از جا گیری در زیر پوست به تدریج در بدن جذب می شوند این فرایند نتایج دائمی به همراه ندارد.  متخصصین برای تغییر مدل بینی از نخ هایی به نام های PDO،  گاگ و پلیکولید و هوریکان استفاده می کنند که امروز مرغوب ترین نوع آن نخ های  PDO می باشد .

نتایجی  که پس از از جای گذاری نخ ها حاصل می شود فرق چندانی با جراحی نخواهد داشت.  نخ های  دیگر نیز بر اساس نظر پزشک و ناحیه درمان مورد استفاده قرار می گیرد.  مراحل لیفت با نخ بدون نیاز به بی هوشی و با بی حسی موضعی انجام می شود . جای گری نخ ها در زیر پوست در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد که البته مدت زمان آن بر اساس مشکلات بینی و تعداد نخ ها متغیر خواهد بود.

پس از لیفت با نخ توصیه می شود یک روز در منزل استراحت کنید.  البته برخی افراد  می‌ توانند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.  پس از لیفت با نخ  از ماساژ دادن ، دستکاری کردن  و جا به جایی اشیاء سنگین و فعالیت های ورزشی خودداری کنید.

این تکنیک زیبایی می تواند به شکل مطلوبی مشکلات ظاهری بینی را رفع کند و نتایج حاصل از این عمل موفقیت بالایی به همراه داشته است.  البته،  این تکنیک زیبایی برای درمان شکستگی یا انحراف استخوان بینی کار ساز نمی باشد .

در این شرایط متخصصین  عمل های جراحی را پیشنهاد می کنند . دوره بهبودی پس از لیفت با نخ قطعاً کوتاه تر از جراحی خواهد بود و شما می توانید هزینه کمتری را پرداخت کنید. اگر پس از جای گذاری نخ ها با مشکلاتی از قبیل تغییر فرم بینی،  پارگی و جا به جایی نخ ها مواجه شدید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

لیفت بینی با تزریق ژل :

تزریق ژل  یکی از سریعترین و موثرترین روش ها برای رفع مشکلاتی مانند افتادگی بینی می باشد. همچنین برای کسانی که بر سطح بینی خود با زخم مواجه هستند موثر خواهد بود.  این افراد معمولاً غضروف بینی آن ها برآمده است  و با تزریق ژل های مصنوعی می توانند نا همواری ها و بیرون زدگی ها را از بین ببرند.

در این روش از فیلر های پر کننده پوستی استفاده می شود.  فیلر ها با استفاده از سرنگ های ظریفی به نواحی مختلف بینی تزریق خواهد شد.  متخصصین نوع ژل  را بر حسب شرایط سنی افراد،  میزان مشکلات بینی و جنس پوست آن ها انتخاب می‌ کنند.  ماندگاری این تکنیک زیبایی تقریباً یک تا دو سال می باشد.

البته لازم است بدانید که تزریق فیلر ها به بینی نمی تواند مشکلات اساسی و جدی بینی را برطرف کند.  این تکنیک برای رفع قوز های  کوچک و خفیف و انحراف بینی موثر خواهد بود.  ژل هایی که در این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرد .

از ماده ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند که می تواند با افزایش حالت انعطافی پوست ،  سبب شادابی و جوانی پوست نیز شود.  میزان هزینه ها در این روش بر اساس برند و مارک ژل و میزان تزریق متفاوت می باشد.

تزریق ژل شاید به نظر ساده برسد اما ما باید حتماً توسط  بهترین متخصصین زیبایی انجام شود.  همچنین شرایط شما باید توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشاوره و ارائه خدمات  به صورت رایگان انجام می شود.

پس از تزریق ژل متقاضیان با کمی سوزش،  التهاب ، تورم و  قرمزی در محل تزریق مواجه می‌ شوند که در طی دو تا سه روز برطرف خواهد شد.

لیفت بینی با جراحی

یکی دیگر از روش های اصلاح فرم بینی لیفت با جراحی می باشد.  شاید شما فکر کنید که این روش همان عمل جراحی سر سخت و پر دردسر است در صورتی که در این روش  نیاز به بستری شدن و دوره نقاهت طولانی مدت،  مراقبت های دشوار و بی هوشی نمی باشد. این تکنیک زیبایی با بی حسی موضعی سپری خواهد شد.

در برخی مواقع متخصصین بر اساس شرایط افراد از بی هوشی استفاده خواهند کرد . مدت زمان لیفت با جراحی در حدود دو تا چهار ساعت خواهد بود و پس از پایان جراحی و بررسی شرایط شما در طی ۱۲ در ساعت کلینیک را ترک خواهید کرد. البته،  باید دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل به استراحت بپردازید.

  در این روش متخصصین با ایجاد برش ظریفی در بین دو سوراخ بینی پوست آن را از استخوان جدا کرده و مشکلات بر اختلالات ظاهری بینی رفع می شود. سپس  برش ها توسط بخیه بسته خواهند شد.  در این روش برش ها سطحی تر از عمل جراحی خواهد بود.

در صورت آسیب دیدگی شدید بینی برش های نیز در پایه های بینی زده می شود. در پایان متخصصین  برای جلوگیری از تکان خوردن بینی و ثابت نگه داشتن آن از اسپیلنت استفاده می کنند. لیفت با جراحی  روش‌ های مختلفی انجام خواهد شد که بر اساس کاربرد آن متفاوت خواهد بود. در ادامه شما را با این تکنیک های زیبایی آشنا خواهیم کرد.

  • لیفت بینی کاهشی

لیفت کاهشی بینی رایج ترین عمل بینی برای کوچک کردن بینی می باشد .در طی این تکنیک زیبایی با استفاده از برش هایی، غضروف ها و استخوان های نوک بینی و یا کناره های آن تغییر خواهند کرد.

  • لیفت  بینی افزایشی

در این روش متخصصین با راه کار های موثری اندازه بینی را کمی بزرگ تر می کنند. در این روش با استفاده از بخشی از بافت ها دیگر بدن این عمل انجام خواهد شد. در برخی شرایط نیز  از ایمپلنت های مصنوعی و طبیعی استفاده می شود.

  • لیفت بینی آسیب دیده

این تکنیک زیبایی و درمانی برای کسانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که در فعالیت های ورزشی و یا رویداد های مختلف با آسیب دیدگی در ناحیه بینی مواجه می شوند.  متخصصین برای برطرف کردن انحراف های ایجاد شده در بینی،  درمان شکستگی و برای رفع مشکلات تنفسی از این روش استفاده خواهند کرد.

  • لیفت بینی ترمیمی

با این روش متخصصین برای دست یابی به نتایج مورد نظر از پیوند بافت بینی استفاده می‌ کنند تا بخش‌ های دیگر بینی را ترمیم و بازسازی کنند و مشکلات آن را از بین ببرند در شرایطی که شدت آسیب دیدگی بیشتر باشد. متخصصین این عمل جراحی را چندین بار انجام می دهند.

  • لیفت اصلاحی بینی

این تکنیک زیبایی برای رفع مشکلات و ایرادات مدل نوک بینی انجام می شود.  در این روش با برداشتن چربی های اضافه در این ناحیه و یا استفاده از بافت های پیوندی نوک بینی،  ترمیم و بازسازی خواهد شد تا بتوان فرم آن را به شکل مطلوب تغییر داد.

  • لیفت نژادی بینی

در این روش فرم طبیعی بینی حفظ خواهد شد و متخصصین با توجه به ویژگی ها و اجزاء مختلف  چهره به رفع اشکالات و ایرادات ظاهری بینی می پردازند.

  • لیفت باز بینی

این روش زیبایی برای افرادی که پس از عمل جراحی از نتایج آن رضایت ندارند و با مشکلاتی از قبیل عدم تقارن،  در بینی ،  نا رضایتی از فرم بینی و مشکلات تنفسی مواجه شده ‌اند استفاده می شود.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی :

  • بدون نیاز به بیهوشی و تیغ جراحی

روش های مختلفی که بدون جراحی انجام می شود  برای کسانی مناسب است از عمل جراحی هر کدام از این تکنیک ها با بی حسی موضعی انجام خواهد شد.  بنابراین متقاضیان عوارض پس از بیهوشی را تجربه نمی کنند و به دوره نقاهت طولانی مدت و مراقبت های سخت نیاز نخواهند داشت.

  • هزینه مناسب

یکی از مهم ترین مشکلات رایج متقاضیان عمل جراحی هزینه  بالای آن می باشد بنابراین با روش های مختلف لیفت می توان با هم هزینه نتایجی مطلوب و رضایت بخش حاصل کرد.

  • بدون محدودیت سنی

برای انجام عمل جراحی بینی افراد باید به شرایط سنی مناسبی برسند. این افراد باید به رشد کامل جسمی رسیده باشند. بنابراین در مقطع های سنی دیگر می‌ توانند برای رفع مشکلات ظاهری بینی خود از تکنیک های پیشرفته لیفت استفاده کنند و زیبایی و شادابی را به چهره خود هدیه دهند. البته،  قبل  از انجام این تکنیک های زیبایی باید توسط متخصصین مورد معاینه و بررسی قرار گیرد.

  • عوارض خفیف

پس از انجام عمل جراحی با تغییراتی که در استخوان های بینی انجام می شود و برش های عمیقی که در این ناحیه ایجاد می شود قطعا متقاضیان شاهد عوارض نا خوشایندی مانند درد شدید،  تورم و کبودی گسترده و بیش از حد و تجربه خواهید کرد.

همچنین عوارض پس از بی هوشی نیز آزار دهنده می باشد . با استفاده از تکنیک های مختلف کمی تورم و التهاب جزئی در ناحیه بینی ایجاد می شود.  در برخی مواقع نیز شاهد زخمی کوچک بر بینی خواهید بود که بسیار سطحی است و به مرور زمان آن از بین می رود.  عوارض پس از لیفت را نمی توان حتی با عوارض پس از جراحی مقایسه کرد . در همه تکنیک های لیفت  و زیبایی بینی از بی حسی موضعی استفاده می شود.

  • مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاه

در انواع تکنیک های زیبایی و لیفت به دلیل عوارض خفیف و برش های سطحی متقاضیان می‌ توانند  در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج درمان باشند.

  در صورتی که پس از جراحی باید دو تا سه هفته دوره نقاهت را پشت سر بگذارند و عوارض ناشی از جراحی بر چهره آن ها نمایان خواهد بود.  نتایج قطعی و نهایی پس از جراحی بینی پس از ۶ ماه تا یک سال قابل مشاهده خواهد بود.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت بینی

کاربرد ها

  • درمان انحراف بینی
  • تغییر فرم بینی به شکل دلخواه
  • اصلاح فرم بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • صاف کردن سطح بینی های قلابی شکل
  • درمان قوز های متوسط و خفیف بینی
  • اصلاح فرم بینی پس از انجام عمل جراحی
  • ترمیم و بازسازی نوک بینی
  • رفع مشکلات بینی های سر بالایی
  • از بین بردن نا همواری ها و فرورفتگی های سطح بینی
  • درمان پهنی و باز بودن بینی های کوبیده و پهن
  • رفع مشکلات ظاهری بینی های گوشتی و استخوانی
  • زیبایی چهره و تناسب بین اجزای صورت
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تنظیم فاصله لب تا بینی
  • درمان مشکلات تنفسی

عوارض و معایب لیفت بینی چیست ؟

عوارض پس از هر کدام از روش ها با یکدیگر متفاوت می باشد.  معمولاً پس از لیفت با جراحی میزان عوارض از قبیل کبودی و تورم در اطراف چشم ها بیشتر است  که به مرور زمان و در طی چند روز رفع  خواهد شد.

 مشکلات دیگری از قبیل بی حسی،احساس درد و فشار در بینی نیز حاصل می شود این عوارض کاملاً طبیعی است و نگران کننده نخواهد بود.

 تورم ناشی از جراحی بسیار جزئی است که تا چند ماه به صورت نا محسوس در بینی وجود دارد که علائم آن کم کم بر طرف خواهد شد.  ممکن است پس از انجام لیفت متقاضیان می توانند به نتایج مد نظر خود برسند و یا فرم بینی آن ها نا متقارن باشد البته این عارضه زمانی اتفاق می افتد که متقاضیان مراکز نا معتبر بر و پزشکان کم تجربه را انتخاب کنند.

اگر پس از انجام هر کدام از روش های لیفت با این مشکلات مواجه شدید  می توانید به کلینیک های معتبر تخصصی مراجعه کنید تا با انواع تکنیک های زیبایی و اصلاحی مشکلات بینی شما را برطرف کنند.  عوارضی که پس از انواع تکنیک های لیفت ایجاد می شود مانند احساس درد،  کبودی،  تورم،  جای زخم و بی حسی می باشد که  در طی چند روز برطرف خواهد شد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران لیفت بینی به صورت جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود.  هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط متقاضیان،  فرم بینی،  انتظارات و اهداف و شرایط جسمی آن ها انتخاب می شود.  تا زیبا جویان عزیز بتوانند به نتایج عالی و رضایت بخش است یابند.

کاندیدای مناسب لیفت بینی چه کسانی هستند ؟

معمولاً روش هایی که برای لیفت و رفع مشکلات ظاهری بینی به صورت غیر جراحی انجام می شود محدودیت خاصی ندارد و متخصصین بر اساس شرایط افراد هر کدام از تکنیک ها را استفاده خواهند کرد.

با استفاده از هر کدام از روش های لیفت بخشی از بینی مانند نوک،  تیغه و پره  های آن تغییر می کنند و حتی در برخی مواقع برای کسانی مورد استفاده قرار می گیرد که قبلاً عمل جراحی انجام داده اند و به نتایج مد نظر خود نرسیده اند .

لیفت با جراحی معمولاً برای افرادی که با انحراف و مشکلات شدید بینی  مواجه هستند پیشنهاد می شود.  انتخاب و تصمیم گیری در مورد نوع روش را بر عهده پزشک قرار دهید زیرا متخصصین با آگاهی و تخصص بالا و همچنین مشکلات ظاهری بینی شما روش مناسب را ارائه خواهند داد.

 پس قبل  از ارائه هر کدام از این خدمات حضور شما در جلسه مشاوره الزامی خواهد بود . انواع روش های لیفت برای کسانی  از عمل جراحی  واهمه دارند و یا عمل بی هوشی برای آن ها خطرناک است همچنین توانایی پرداخت هزینه های گزاف جراحی را ندارد مناسب خواهد بود.  همچنین بهتر است که برای رفع مشکلات جزئی بینی از انجام عمل جراحی خود داری کنید.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران  قبل از ارائه هر کدام از روش های زیبایی شرایط جسمانی و بدنی شما را با انجام معاینات و آزمایش های لازم مورد بررسی قرار می دهند تا شما عزیزان بتوانید به بهترین نتایج دست یابید.

لیفت بینی برای چه کسانی مناسب نمی باشد ؟

 با سادگی روش های لیفت نسبت به عمل جراحی محدودیت هایی نیز در این روش ها وجود دارد.  بنابراین برخی افراد کاندیدای مناسبی برای لیفت نخواهند بود.

  • کسانی که نسبت به مواد بی حسی و ژل های مصنوعی و یا نخ های تزریقی دچار حساسیت می شوند.
  • خانم های باردار و شیرده
  • افرادی که درگیر بیمار های خاص مانند سیستم ایمنی بدن ، مشکلات انعقادی و بیماری های ویروسی و عفونی  و ….. می باشند.  بنابراین مهم ترین اولویت برای انجام این راه کار های زیبایی شرایط جسمانی مناسب و مساعد خواهد بود.

هزینه لیفت بینی چقدر است ؟

یکی از مهم ترین فاکتور ها در تعیین هزینه نوع تکنیکی است که برای شما انتخاب می شود.  همچنین کلینیکی که به آن مراجعه می کنید از عوامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.

در کلینیک های معتبر و تخصصی هزینه ها با تعرفه استاندارد تعیین می شود همچنین شما برای انجام مشاوره و انتخاب تکنیک زیبایی هزینه ای پرداخت نخواهید کرد . عوامل مختلفی هزینه های هر کدام از تکنیک های زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از

  • آزمایش ها ، عکسبرداری و معاینات انجام شده
  • دارو های مورد استفاده
  • دستگاه ها و تجهیزات استفاده شده
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 می باشد.

ابزار و وسایل مورد نیاز در هر روش متفاوت است مثلاً

برای لیفت با نخ تعداد نخ ها،  در لیفت با جراحی نوع تکنیک،  در تزریق ژل  میزان تزریق و برند آن مورد توجه قرار می گیرد.  همچنین متخصصین پس  از انجام برخی از تکنیک ها از چسب های مخصوصی برای تثبیت و پایدار نگه داشتن بینی استفاده می کنند که شما باید به لیست هزینه های خود اضافه کنید.

همه ما می دانیم که انواع تکنیک های لیفت ساده تر از عمل های جراحی می باشد.  بنابراین هزینه آن  قطعاً با صرفه تر خواهد بود.  این تکنیک های زیبایی برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه های گزاف  جراحی را ندارند مناسب خواهد بود.

در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان هزینه های درمان  بیشتر است زیرا در این مراکز از متخصص حرفه ای با سوابق بالا استفاده می شود همچنین  تجهیزات مورد استفاده از برند های جهانی و با کیفیت خواهد بود.  اما در شهرستان ها هزینه های کمتری دریافت خواهند کرد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی :

مهم ترین اقدام قبل از انجام و استفاده از هر کدام از روش های لیفت آگاهی کامل در مورد چگونگی انجام آن و اعمال مراقبت ها خواهد بود.  شما با انجام مراقبت ها می توانید نسبت به انجام عمل آمادگی بهتری داشته باشید و بتوانید عوارض پس از آن را بکاهید.

همچنین در نتایج درمان تاثیر گذار می باشد.  مراقبت هایی که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم برای انواع تکنیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما پس از حضور در جلسه مشاوره در کلینیک زیبایی الهیه تهران و انتخاب راه کار درمانی توضیحاتی در مورد مراقبت های ویژه دریافت خواهید کرد.

همچنین شما می‌ توانید در مورد این تکنیک ها هر سوالی در ذهن دارید از پزشک بپرسید تا تردید ها و ابهامات ذهن خود را از بین ببرید.

دو تا سه هفته قبل از انجام هر کدام از تکنیک های زیبایی مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید زیرا ترکیبات آن ها باعث اختلال در سیستم گردش خون خواهد شد و سبب شدت یافتن عوارض و طولانی شدن دوره نقاهت می شود.

 از مصرف انواع دارو ها و غذا های رقیق کننده خون از قبیل آسپرین،  پرو فن،  ویتامین ها،  مکمل ها ،دارو های گیاهی و … بپرهیزید. زیرا  ترکیبات آن ها باعث افزایش خون رسانی خواهد شد و احتمال خونریزی و عوارض پس از جراحی را افزایش می دهد.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید تا در صورت لزوم دارو های شما را تغییر دهد.

 اگر پزشک قبل از انجام راه کار درمانی دارویی برای شما تجویز کرد به موقع و با دوز معین مصرف کنید .

هنگام مراجعه به کلینیک صورت خود را به خوبی بشویید و هیچ آرایشی بر چهره نداشته باشید .

چند روز قبل از آغاز روند درمان با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید.

 مراقبت های پس از لیفت بینی :

 در صورت نیاز باید تا یک هفته اسپلینت بر بینی شما قرار گیرد.

 پس از انجام تکنیک های لیفت توصیه می شود ۶ تا ۸ بار در طول روز به مدت ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید. تا تورم و کبودی ایجاد شده را کاهش دهید .

در هنگام خوابیدن و استراحت زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از تورم و کبودی ایجاد شده در اطراف چشم و بینی بکاهید.

 از مصرف آسپیرین،  پرو فن ویتامین E و …. خودداری کنید.

 از خم شدن،  انجام فعالیت های شدید بدنی و  جا به جایی اشیا سنگین خود داری کنید .

در معرض نور خورشید،  آلودگی های محیطی و گرد و غبار قرار نگیرید.

 از انجام فعالیت های ورزشی که با توپ انجام می شود مانند بسکتبال،  والیبال و فوتبال خود داری کنید. زیرا ممکن است با برخورد توپ به صورت شما آسیب جدی به بینی وارد شود.

 رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و تا چند روز از مصرف غذا های تند و چرب بپرهیزید.

 میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 مایعات زیاد بپوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید.

 به هیچ وجه در معرض گرد و غبار،  نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی قرار نگیرید.

 از فشار دادن بینی، دستکاری کردن و فین کردن خود داری کنید.

 لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به بینی شما فشاری وارد نشود.

 دارو های تجویز شده را سر وقت با دوز معین مصرف کنید.

 در صورت شدت یافتن عوارض و احساس درد شدید به پزشک مراجعه کنید.

اثرات و نتایج :

همان طور که در طی این مطلب متوجه شدید می توان با روش‌ های مختلفی مشکلات ظاهری بینی را برطرف کرد و همچنین برای زیبایی و تغییر مدل بینی از این تکنیک ها استفاده کنید.  با توجه به این که همه مراحل انجام این تکنیک ها متفاوت است و  از ابزار ها و تجهیزات مختلفی استفاده می شود قطعاً اثرات و نتایج آن ها نیز با یکدیگر فرق دارد.

متقاضیان پس از تزریق ژل می توانند اثرات اولیه تزریق را مشاهده کنند و به مرور زمان و یکی شدن ژل ها با بافت بینی نتایج نهایی قابل مشاهده خواهد بود.

نتایج حاصل از لیفت با نخ نیز در طی دو هفته قابل مشاهده خواهد بود.  در این روش باید تا از بین رفتن کبودی و تورم صبور باشید . پس از انجام لیفت با جراحی نباید انتظار داشته باشید بلافاصله شاهد نتایج باشید .

پس از مرخص شدن از بیمارستان و اعمال مراقبت ها عوارض ناشی از آن به مرور زمان برطرف می شود.  کبودی و تورم کاهش می یابد و جای زخم ایجاد شده به مرور التیام خواهد یافت . پس برای کسب نتایج باید دو تا سه هفته ای صبر کنید تا متوجه تاثیرات و نتایج درمان شوید.  شما با هر کدام از روش های لیفت می توانید نتایج متفاوتی حاصل کنید.

مدت ماندگاری لیفت با نخ در حدود یک تا سه سال می باشد البته عواملی از قبیل تعداد نخ ها، نوع نخ  و مهارت پزشک در این موضوع تاثیر گذار خواهد بود.

 ماندگاری تزریق ژل در حدود ۱ تا ۲ سال می باشد که البته نوع ژل ، جنس پوست و  سن افراد و همچنین برند و مارک ژل در مدت ماندگاری موثر می باشد .

پس از پایان دوره ماندگاری این تکنیک می توانید در صورت رضایت برای تمدید مجدد اقدام کنید البته برخی افراد به دلیل بروز حساسیت با واکنش‌ های آلرژیک نسبت به ژل های تزریقی و یا عدم رضایت از نتایج آن  می ‌توانند با کمک آنزیم های مخصوص ژل های تزریق شده را تخلیه کنند.

نتایج حاصل از جراحی طولانی مدت و ماندگار خواهد بود حتی در برخی مواقع تا سالیان طولانی با شما ما همراه هستند و با انتخاب بهترین پزشک حتی نیاز به تمدید مجدد نخواهید داشت.

برای کسب نتایج رضایت بخش و مطلوب بهتر است که در جلسه مشاوره با انواع تکنیک های زیبایی آشنا شوید و با پزشک در مورد اهداف و نظرات خود گفت و گو کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع تکنیک های زیبایی لیفت بینی،  لیفت صورت،  لیفت چشم، لیفت لب، لیفت شقیقه و … توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای به صورت جراحی و غیر جراحی انجام خواهد شد . در این کلینیک متخصصین بر اساس اجزاء مختلف صورت، اهداف و نظرات متقاضیان و انتظارات آن ها بهترین تکنیک زیبایی را ارائه خواهند داد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بی نظیر و مدرن کلینیک زیبایی الهیه تهران با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی چقدر است ؟

هر کدام از روش های لیفت در طی این مطلب به آن آن اشاره کردیم به صورت سر پایی و بدون نیاز به بی هوشی انجام می‌ شود . بنابراین زیبا جویان عزیز بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان دوره نقاهت کوتاه مدتی را  در منزل سپری خواهند کرد .

تزریق ژل و لیفت با نخ جزء روش هایی است  که بدون نیاز به تیغ جراحی انجام می شود. بنابراین متقاضیان می‌ توانند فعالیت های روزانه خود را بلافاصله آغاز کنند اما در تکنیک جراحی به دلیل تغییراتی که در بافت ها و ساختار بینی ایجاد می شود در حدود ۳ تا ۵ روز استراحت توصیه خواهد شد.

انتخاب هر کدام از روش های بر عهده پزشک می باشد.  متخصصین نیز بر اساس شرایط بدنی افراد هر کدام از تکنیک های زیبایی را ارائه خواهند داد.

پس از انجام لیفت با جراحی زیبا جویان عزیز به مدت دو ساعت در بیمارستان در حالت ریکاوری می ماند و پس از معاینه پزشک می‌ توانند دوره نقاهت را در منزل سپری کنند.

 در کلینیک توضیحات کاملی در مورد چگونگی مراقبت ها ارائه خواهد شد.  در این دوره نوشیدن مایعات کافی، مصرف به موقع دارو ها،  استراحت کردن و  تغذیه مناسب از مهم ترین اقدامات برای دست یافتن به بهبودی سریع تر خواهد بود.

متخصصین توصیه می کنند تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های شدید بدنی و جا به جایی اشیاء سنگین خودداری کنید.  همچنین تا یک هفته باید اسپلینت بر روی بینی قرار گیرد تا از فشار آمدن و جا به جا شدن بینی جلوگیری کنند.

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است ؟

همه روش هایی که برای اصلاح فرم بینی به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود در طی یک جلسه خواهد بود و تفاوت آن ها در مدت زمان انجام لیفت و تجهیزات مورد استفاده می باشد.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات توضیحات کاملی در این زمینه برای شما ارائه خواهند داد.

حضور شما در جلسات مشاوره بسیار ضروری خواهد بود زیرا پزشک بهترین تکنیک زیبایی را به شما پیشنهاد می‌ دهند و  اطلاعات دقیقی در مورد هر کدام از روش های حاصل می کنید.‌

با مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید تصمیمی درست و قطعی بگیرید و  درک واقع  بینانه ای  نسبت به نتایج درمان پیدا کنید.

مدت زمان هر کدام از تکنیک ها متفاوت است  مثلاً

تزریق ژل به بینی در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد. جای گذاری نخ ها  در زیر بافت بینی نیز ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.  البته مدت زمان آن به تعداد نخ ها  و مهارت پزشکی نیز بستگی خواهد داشت .

انواع روش های جراحی نیز به مدت ۲ تا ۴ ساعت طول می کشد همچنین متخصصین توصیه می‌ کنند یک هفته پس از درمان برای بررسی نتایج عمل به کلینیک مراجعه کنید تا در صورت نیاز به دارو های لازم نیز تجویز شود و نکات مهم در این زمینه ارائه شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین جراح زیبایی بینی در تهران

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

 لیفت بینی با ژل

نتیجه گیری :

برای انتخاب بهترین دکتر لیفت بینی شما باید به ویژگی های خاصی توجه کنید.

  • میزان دانش و مهارت پزشک
  • میزان سابقه و تجربه پزشک
  • اعمال فعالیت هایی که تاکنون انجام داده
  • مشاهده نمونه کار های پزشک
  • خلق و خو
  • دوره های تخصصی که پزشک پشت  سر گذاشته اهمیت زیادی دارد.

متخصصین زیبایی قطعاً با انواع تکنیک های لیفت  بینی آشنایی دارند و می توانند بر اساس شرایط افراد بهترین راه کار درمانی را ارائه دهند.  قطعاً متخصصینی که در مراکز تخصصی و معتبر فعالیت دارند تجربه و مهارت زیادی در طی چندین سال حاصل کرده‌ اند و زیبا جویان عزیز می توانند با خیال راحت زیبایی چهره خود را به دست آن ها بسپارند.

روش های غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی و مشکلات جزئی و ظاهری آن آن بسیار موثر می باشد زیرا، دیگر لازم نیست که عوارض پس از جراحی و بی هوشی را تجربه کنید.  همچنین با پرداخت هزینه مقرون به صرفه و مناسب  می توانید به نتایج مطلوبی دست یابید.  در کلینیک زیبای الهیه تهران انواع تکنیک های زیبایی برای اصلاح فرم بینی از قبیل

  • لیفت با نخ
  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • پلاسما جت

و انواع تکنیک های جراحی ارائه خواهد شد.  متخصصین هر کدام از این روش ها را بر اساس انتظارات و  اهداف متقاضیان انتخاب می‌ کنند پس بهتر است که برای انجام هر فرایند زیبایی و درمان  در مورد مهارت پزشک و اعتبار کلینیک تحقیق کنید و مطمئن شوید که پزشک در این زمینه تجربه و مهارت کافی حاصل کرده است.

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از مراکز معتبر  و مطمئن برای ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو  می باشد  در این کلینیک متخصصین به صورت کاملا تخصصی زیبایی و شادابی را به چهره  و اندام شما  هدیه خواهند داد.

 پس شما عزیزان می توانید برای دستیابی به نتایج مد نظر خود زیبایی چهره خود را به دستان پر قدرت و حرفه ای متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران بسپارید.  در این کلینیک تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز ارائه شده است  پس شما می توانید با تماس با مشاوران و کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز خود را حاصل کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/9mo0

لینک آپارات:https://aparat.com/v/2vXHN

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/Fe1kkl1q

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.