بهترین دکتر برای هایفو و جوانسازی در تهران :

بهترین دکتر برای هایفو و جوانسازی در تهران :

بهترین دکتر برای هایفو و جوانسازی در تهران :

فرایند زیبایی و جوانسازی  هایفو تراپی  یکی از روش هایی است که همراه با درمان پوست زیبایی و شادابی را به پوست شما  هدیه می‌ دهد.  در این تکنیک زیبایی متخصصین با استفاده از این دستگاه و تاباندن امواج پر شدت فرا صوت میزان کلاژن سازی را در پوست افزایش می دهند . بنابراین با افزایش میزان کلاژن سازی قطعاً جوانی به پوست باز می گردد.

کلاژن یکی از پروتئین های ضروری برای استحکام و قوام پوست است که در صورت کاهش یافتن آن پوست حالت افتاده و شل  پیدا می کند . نتایجی که شما از این تکنیک زیبایی حاصل می کنید به  پزشکی که انتخاب می ‌کنید بستگی دارد . متخصصین با تجربه و حرفه ای با انتخاب کارتریج مناسب امواج اولتراسوند را به لایه های مناسب پوست انتقال می دهند تا شما به مرور زمان پوستی جوان و شاداب حاصل کنید.

یکی از سوالات رایج زیبا جویان در مورد این تکنیک زیبایی نقش پزشک در نتایج درمان  خواهد بود که ما در این مطلب قصد داریم در مورد این موضوع گفت و گو کنیم پس در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

تاثیر بهترین دکتر هایفو در جوانسازی پوست چیست ؟

ثابت کردن این که پزشک نقش مهمی در نتایج فرایند زیبایی هایفوتراپی  دارد کار ساده‌ ای است.  زیرا ، پزشک تشخیص می دهد که آیا این تکنیک برای شما نتایج مثبتی به دنبال دارد یا خیر؟  و یا این که باید روش دیگری را انتخاب کنید؟  چون برخی از تکنیک ها با فرایند هایفوتراپی شباهت زیادی دارند.

 در اکثر روش هایی که برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد کلاژن سازی تحریک و ترغیب می‌ شود اما تفاوت آن ها در نوع دستگاه،  میزان تاثیر گذاری و مراحل درمان خواهد بود. اقداماتی که پزشک برای تکنیک زیبایی هایفو تراپی در نظر  می‌ گیرد به  نحوه استفاده از هند پیس دستگاه ، نوع کارتریج انتخابی و موارد دیگر مربوط به تخصص و مهارت پزشک در این زمینه خواهد بود.

مهمترین نشانه های بهترین دکتر هایفو برای جوانسازی چیست ؟

شاید همیشه این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که چگونه می توانیم بهترین پزشک را  انتخاب کنیم ما در این بخش از مطلب  چند ویژگی مهم در مورد پزشک ماهر و با تجربه در اختیار تان قرار می دهیم.

یکی از مهمترین موضوعاتی که قبل از انتخاب بهترین پزشک باید در نظر بگیرید کلینیکی که به آن مراجعه می‌ کنید.  در برخی از مراکز مدیریت کلینیک بر عهده پزشکان عمومی خواهد بود و قطعاً این پزشکان می تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه دهند.

  زیرا نسبت به مشکلات پوستی شما دانش و آگاهی کافی ندارند بنابراین باید به کلینیک هایی مراجعه کنید که زیر نظر متخصصین پوست و مو مدیریت شوند.  متخصص  پوست و مو پس از بررسی آسیب‌ های پوستی شما می توانند راه کار درمانی موثر به شما معرفی کنند.

متخصصین حرفه ای و با تجربه نحوه استفاده از دستگاه را به خوبی می دانند  و به درستی فاصله بین جلسات را مشخص خواهند کرد.

بهترین دکتر در این زمینه همیشه آمپول به دست نیست و در شرایط بسیار حاد عمل جراحی لیفت را تجویز می‌ کند.  متخصصین کار بلد قبل از ارائه هر نوع خدمات درمانی و جوان سازی ابتدا پوست شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند و علت آسیب های پوستی را مشخص می کنند.  پس هیچ گاه پزشکی که بدون معاینه راه کار های زیبایی مانند تزریق ژل،  فیلر،  چربی یا بوتاکس را پیشنهاد نمی دهد.

بهترین دکتر مشکلات پوست را  بر اساس پتانسیل پوست و شرایط سنی متقاضیان  درمان می کند و در صورت تشخیص درست یکی از راه کار های موثر جوان سازی را پیشنهاد خواهند داد.

 برای کسانی که به دنبال نتایجی در حد لیفت با جراحی هستند و به دنبال روشی کم هزینه و تقریباً طولانی مدت می گردند فرایند  زیبایی هایفوتراپی پیشنهاد می شود.

متخصصین با تجربه بر اساس این که شرایط پوستی متقاضیان تا چه حد است کارتریج دستگاه را انتخاب خواهند کرد.  با انتخاب کارتریج مناسب می توان امواج را در لایه مشخص شده پوست انتقال داد و این موضوع یکی از مهم ترین موضوعات در تخصص پزشک می باشد.

زیرا ، برخی از کارتریج ها برای از بین بردن چربی های موضعی کاربرد دارند اما کارتریجی که برای جوان سازی پوست انتخاب می شود می تواند مشکلات حاد پوست را برطرف کند.  در این تکنیک زیبایی دقیقاً لایه ای که پزشک در عمل لیفت با جراحی می کشد تحت تاثیر امواج التراسوند  قرار می گیرد.

شاید به نظر شما تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی روشی ساده به نظر برسد اما پزشک قبل از ارائه این خدمات زیبایی همه شرایط جسمانی شما را بررسی می‌ کند و حتماً حضور شما را در جلسه مشاوره جدی است.

زیرا،  در این جلسه انواع مشکلات پوستی بررسی خواهد شد و پزشک ابتدا علت ایجاد چین و چروک ها و افتادگی پوست را مورد بررسی قرار می‌ دهد . سپس پس از تشخیص راه کار درمانی موثر را پیشنهاد خواهد داد و با ارائه خدمات درمانی از بروز مجدد مشکلات پوستی جلوگیری می کند .

موضوع قابل اهمیت دیگر این است که این تکنیک برای همه مشکلات پوستی مناسب نمی باشد.  پس بهترین دکتر در جلسه مشاوره در مورد بیماری های زیبا جویان و دارو هایی که مصرف می‌ کنند اطلاعاتی به دست می آورند و در صورتی که مانعی برای انجام این فرآیند وجود نداشته باشد مراحل درمان را آغاز خواهد کرد.

  بنابراین شما باید در طی جلسات مشاوره باید با  پزشک خود صادق باشید و مطمئن باشید که پزشک سلامتی شما را در اولویت قرار می دهد.  شاید در برخی مواقع شما لازم باشد که در یک دوره دارو مصرف کنید و یا روش درمانی دیگری را استفاده کنید.

بهترین دکتر هایفو دستگاه هایفو تراپی را به خوبی می شناسد و نحوه استفاده از دستگاه را به خوبی فرا گرفته است.  متخصصین با انتخاب کارتریج مناسب به گونه ای آن را بر سطح پوست حرکت می دهند که سلول های پوستی را به بهترین نحو برای تولید کلاژن سازی تحریک کند.

کشیدن هند پیس بر سطح پوست یکی از مهمترین مراحل  تکنیک زیبایی هایفوتراپی می باشد.  در برخی از کلینیک ها استفاده از دستگاه توسط  اپراتور انجام می شود.  در بهترین کلینیک های زیبایی پوست و مو آموزش های درستی به اپراتور داده می شود تا بتوانند بهترین خدمات را برای زیبا جویان ارائه دهند.

بهترین دکتر قدرت مدیریت بالایی برای کلینیک خواهد داشت و قطعاً زیبا جویان ترجیح می دهند  کلینیک هایی را انتخاب کنند که دارای کادری دلسوز،  مهربان و مجرب است تا بتوانند در کاهش استرس زیبا جویان کمک کننده باشند.

کادر درمانی حرفه‌ ای قطعاً زیر نظر مدیریتی فعال و مجرب فعالیت دارند . شرایط یک کلینیک باید آرام بخش باشد و تمام پروتکل‌ های بهداشتی به خوبی رعایت شود.  استفاده از رنگ های آرام  بخش در دکوراسیون کلینیک ، کادر منظم و مهربان جزء مهمترین ویژگی های کلینیک های زیبایی خواهد بود.

بهترین دکتر بیماران را به حال خود رها نخواهند کرد و پس از انجام تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفوتراپی اطلاعات دقیقی در مورد اعمال مراقبت ها در اختیارشان قرار می دهند تا بتوانند دوره بهبودی را با سرعت بیشتری پشت سر بگذارند.

بهترین متخصصین زیبایی پوست و مو،  اصراری بر انجام فرآیند هایفو تراپی نخواهند داشت زیرا همه مشکلات پوستی با این تکنیک قابل درمان نخواهد بود.  مثلاً اگر پوست شما دارای انواع لکه های پوستی ، جای جوش و … می باشد راه کار های درمانی دیگر پیشنهاد می شود.  این تکنیک زیبایی می تواند مشکلاتی از قبیل افتادگی و شل شدگی پوست و چین و چروک ها را درمان کند.

 از برتری های این دستگاه نسبت به روش های دیگر جوان سازی می توان به هزینه مقرون به صرفه و نتایج نسبتا طولانی مدت آن  اشاره کرد‌.  زیرا،  در این فرایند کلاژن سازی در پوست به تدریج اتفاق می افتد و چین و چروک های سطحی پوست محو  می شوند .

پس اگر شما از پوست خود به خوبی مراقبت کنید تا مدت ها به روش های جوان سازی دیگر نیاز نخواهید داشت و یا این که مجبور نیستید که هزینه های گزاف را برای جراحی و لیفتینگ پوست پرداخت کنید.

در کلینیک های معتبر و تخصصی هزینه های انواع خدمات زیبایی با تعرفه های استاندارد و معقول انجام می شود و متخصصین آن با حسن نیت در این مراکز خدمت می کنند  و هزینه اضافی از متقاضیان دریافت نخواهند کرد.

هم اکنون که شما با ویژگی ها و نشانه های بهترین دکتر هایفوتراپی آشنا شدید بهتر است در مورد این فرایند نیز اطلاعاتی حاصل کنید تا بتوانید با خیال راحت از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-هایفو

هایفوتراپی چیست ؟

واژه ی هایفو یا HIFU مخفف واژه انگلیسی که به معنای امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا می باشد . این تکنیک زیبایی یکی از راه کار های نسبتاً مدرن و امروزی برای جوان سازی ،  لیفتینگ و استحکام پوست می باشد که زیبا جویان بدون احساس درد و کاملا غیر تهاجمی می توانند زیبایی و جوانی را به چهره و بدن خود باز گردانند.  این تکنیک زیبایی با کمک امواج فرا صوت اولتراسوند انجام می شود.

  این امواج در دستگاه های سونوگرافی نیز وجود دارند که البته در تکنیک هایفوتراپی امواج به صورت متمرکز  لایه‌ خاصی از پوست را تحت تاثیر قرار می دهد تا سبب تحریک رشته های کلاژن شود.  کلاژن یکی از پروتئین های ضروری پوست است که نقش مهمی در استحکام بافت های بدن مخصوصا پوست خواهد داشت و سفتی و جوانی پوست را حاصل می کند.

البته ، در برخی مواقع این فرآیند در جهت درمان تومور های سرطانی نیز کاربرد دارد.  اما در سال ۲۰۰۸ این فرایند برای جوان سازی پوست نیز  مطرح شد و در سال ۲۰۱۴ برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های ناحیه خطوط  و گردن مورد تایید قرار گرفت.  با توجه به این که فرآیند هایفوتراپی روشی نوین است تا کنون پژوهش های گسترده برای آن انجام نشده است اما تا کنون مضر بودن این فرآیند نیز به اثبات نرسیده است.

پس این تکنیک را می‌ توان به عنوان روشی ایمن و بی خطر برای جوان سازی پوست معرفی کرد.  با پژوهش های بالینی کوچک در مورد این فرایند حاصل شده به این نتیجه رسیده اند که زیبا جویان می توانند تاثیرات مثبتی به مرور زمان حاصل کنند  بدون این که عوارض و خطرات جراحی و لیفتینگ پوست را تجربه کنند.

دستگاه هایفوتراپی با متمرکز کردن امواج فرا صوت به لایه های سطحی و زیرین پوست دمای این ناحیه را به سرعت افزایش خواهند داد.  وقتی که لایه مورد نظر دچار آسیب سلولی شد شاید به نظر ما این مکانیسم عجیب باشد در صورتی که ما را به اهداف مان نزدیک تر می کند.

با آسیب انتخابی سلول های پوستی،  تولید کلاژن در پوست افزایش می‌ یابد . کلاژن مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست و دیگر بافت های بدن می باشد  بنابراین هر چه کلاژن  بیشتری در پوست تولید شود شما بافتی سفت‌ تر خواهید داشت.

شما پس از انجام تکنیک زیبایی هایفوتراپی و افزایش کلاژن می توانید پوستی صاف و بدون چین و چروک را تجربه کنید.  زیرا،  این امواج لایه خاصی از پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و با کشیدگی لایه های زیری لایه های سطحی پوست صاف خواهد شد . این روش کاملا ایمن است و هیچ آسیبی به ماهیچه‌ ها ، اعصاب و سلول های دیگر پوست وارد نخواهد کرد.

مراحل انجام جوانسازی پوست با هایفو  چگونه است ؟

تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفوتراپی عملی سنگین و زمان‌ بر نیست بلکه حتی  قبل از انجام این فرایند نیاز به مراقبت‌ های خاص و ویژه نخواهید داشت.  بلکه،  باید بدون آرایش در کلینیک حضور داشته باشید‌ .  متخصصین نیز مراحل انجام عمل را در طی مراحل زیر انجام می دهند.

ابتدا ناحیه درمان از هر نوع آلودگی پاک سازی و ضد عفونی خواهد شد و بی حسی پوست به صورت موضعی انجام خواهد شد.  سپس پزشک از ژل  مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می کند  این ژل در هنگام سونوگرافی نیز  مورد استفاده قرار می‌ گیرد.  متخصصین با تجربه و حرفه ای بر اساس میزان مشکلات پوستی و انتظارات زیبا جویان کارتریج دستگاه را انتخاب می کند و طول موج دستگاه بر اساس مانیتور دستگاه هایفوتراپی توسط پزشک یا تکنسین  تنظیم خواهد شد.

بنابراین امواج اولتراسوند یا فرا صوت به مدت ۳۰ تا ۹۰ دقیقه با پالس های الکتریکی کوتاه به لایه مشخص شده انتقال می یابد.  پس از پایان این فاصله زمانی دستگاه از سطح پوست برداشته خواهد شد.  پس از پایان کار پزشک،  نیاز به درمان های دیگر و یا برنامه های مشخصی نمی باشد.  زمانی که امواج التراسوند به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند شاید شما احساس گرما یا گز گز شدن داشته باشید.

  اگر این احساس برای شما آزار دهنده است متخصصین دارو های مسکن غیر استروئیدی را برای شما در نظر می‌ گیرند.

 تکنیک  زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی روشی کاملاً سر پایی است  به همین دلیل پس از پایان مراحل درمان شما می توانید به محل کار خود باز گردید  و یا فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

مزایا و کاربرد های هایفو تراپی

تکنیک زیبایی هایفوتراپی می تواند انواع نشانه‌ های پیری پوستی را در مدت زمان کوتاهی مورد درمان قرار دهد و همانند یک اکسیر جوانی عمل می کند.  این روش در سال های اخیر به عنوان روشی ایمن،  سریع و بدون دوره نقاهت شناخته می شود به همین دلیل متقاضیان آن افزایش پیدا کرده است.  عوارض پس از این فرآیند بسیار خفیف و محدود است همچنین شما می توانید از مزیت بی نظیر آن بهره مند شوید که عبارت است از :

  • نتایج سریع و ماندگاری بالا

پس از حضور در جلسه درمانی زیبا رویان می توانند شاهد ۲۰ درصد از نتایج اولیه این فرایند باشند  و سفت شدن و لیفتینگ پوست در ناحیه صورت و گردن به مرور زمان حاصل می‌ شود که در حدود ۶ تا ۱۲ هفته نتایج قطعی آن مشاهده خواهد شد.

در این فاصله زمانی رشته های کلاژن باز آرایی شده و ناحیه درمان ترمیم و بازسازی خواهد شد.  این تکنیک زیبایی با افزایش رشته های کلاژن تاثیر بی نظیری بر شکل ظاهری پوست خواهد داشت و نتایج ماندگاری بالایی به همراه دارد . مدت ماندگاری این عمل البته به سرعت فرآیند پیری پوست هر فرد بستگی دارد.

نتایجی که  از تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفوتراپی حاصل می شود در حدود یک تا سه سال پایدار خواهد بود اگر چه نتایج این عمل نسبت به روش‌ لیفت با جراحی کمتر است اما میزان تهاجم در این روش بسیار پایین خواهد بود و اگر از پوست خود پس از پایان جلسه درمان مراقبت کنید می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

  • تعداد جلسات کم

برخی از زیبا جویان در طی یک جلسه می توانند  به نتایج و اهداف خود دست یابند و برخی دیگر برای دستیابی به نتایج پایدار به جلسات بیشتری نیاز خواهند داشت که این موضوع به شدت افتادگی پوست ، عمق چین و چروک ها و  واکنش بدن نسبت به امواج دستگاه و روند پیری پوست هر فرد بستگی دارد.

معمولاً جلسات این فرایند  زیبایی با فواصل شش ماه انجام می شود تا پوست زمان کافی برای ترمیم  و بازسازی داشته باشد.  متخصصین با تجربه و حرفه ای در طی جلسه مشاوره پس از معاینه  تعداد جلسات و فواصل بین آن را برای شما مشخص خواهند کرد.

  • انعطاف پذیری بالا

تکنیک زیبایی هایفوتراپی با حداقل عوارض و به صورت کاملا ایمن می تواند جوان سازی پوست را در بخش‌ های مختلف بدن برای شما حاصل کند.  حتی این فرآیند برای مناطق حساس مانند پلک ها نیز انجام می شود که در ادامه شما را با کاربرد های آن آشنا خواهیم کرد.

کاربرد ها :

  • درمان و رفع افتادگی و پف پلک ها
  • از بین بردن نسوج بزرگ پوستی
  • لیفت و کشیدگی پوست صورت
  • از بین بردن چربی های اضافه در بخش های مختلف صورت و بدن
  • بهبود خط فک
  • درمان غبغب
  • زاویه سازی صورت
  • درمان افتادگی پوست گردن
  • بهبود کانتور صورت
  • از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم ، دهان و چانه
  • درمان تیرگی و سیاهی دور چشم
  • درمان منافذ باز پوست
  • درمان خط خنده و خط اخم
  • لیفت ابرو
  • لیفت پیشانی

بهترین کاندیدای جوانسازی پوست با هایفو چه کسانی هستند ؟

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم تکنیک زیبایی هایفوتراپی یکی از راه‌ کار های موثر برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست همچنین محو کردن چین و چروک های بخش های مختلف صورت و بدن می باشد که توسط بهترین دکتر در کلینیک های معتبر انجام می شود.

در کنار  همه مزایای این فرایند باید این نکته را مد نظر قرار دهید که این فرایند می تواند افتادگی های خفیف و متوسط پوست را از بین ببرد بنابراین کسانی که با افتادگی شدید پوست مواجه هستند نمی توانند نتایج مثبتی پس از درمان حاصل کنند و قطعاً متخصصین عمل جراحی را برای آن ها در نظر می گیرند.

تکنیک زیبایی هایفوتراپی گزینه بسیار موثری برای کسانی است که پس از ۳۰ سالگی قصد دارند از افتادگی و شل شدگی پوست خود پیشگیری کنند زیرا ، در این سنین میزان کلاژن در پوست کاهش می‌ یابد و اولین نشانه های پیری در بخش های مختلف صورت و بدن نمایان می شود.

کاندیدای مناسب دیگر این تکنیک زیبایی کسانی هستند که از رژیم های لاغری و یا ورزش استفاده کرده‌ اند و با  افتادگی و شل شدگی پوست مواجه هستند.  این افراد می‌ توانند با تکنیک زیبایی هایفوتراپی علائم ناشی از کاهش وزن را درمان کنند.

بنابراین این افراد می توانند رژیم لاغری خود را ادامه دهند و  تکنیک زیبایی هایفو راه کار موثری برای پیشگیری از افتادگی پوست آندها خواهد بود .کسانی که به صورت ناگهانی وزن خود را کاهش می دهند و آن ها را در زمان کوتاهی دچار شل شدگی و افتادگی خواهد شد.

کسانی که با افتادگی خفیف و متوسط در ناحیه ابرو و پلک ها شده اند می توانند با این تکنیک زیبایی مشکلات خود را  رفع کنند  و دیگر نیاز به عمل های جراحی و تهاجمی نخواهند داشت.

امروزه ثابت شده است که تکنیک زیبایی هایفوتراپی در درمان جوش های پوستی موثر است بنابراین کسانی که با روش های درمانی دیگر موفق به درمان نشده اند می‌ توانند این تکنیک زیبایی را امتحان کنند.  زیرا ، در این فرآیند با تحریک کلاژن سازی مشکلات پوستی را درمان خواهد کرد.

کسانی که قصد دارند تغییراتی در چهره خود مانند فک،  گونه ها و …  ایجاد کنند بهتر است که از روش غیر جراحی هایفوتراپی استفاده کنند.  زیرا،  این تکنیک راه کار موثری برای زاویه سازی فک معرفی می شود.

این تکنیک زیبایی در جهت لیفت گونه و پلک ها تاثیر زیادی دارد و راه کاری موثر به جای استفاده از روش های جوان سازی تهاجمی خواهد بود.

افراد که با تجمع چربی ها در بخش های مختلف صورت و بدن خود مانند غبغب،  بازو،  ران و  پهلو و …  مواجه هستند می‌ توانند با این فرآیند چربی های اضافه را به صورت موضعی از بین ببرند.  زیرا  امواج پرقدرت التراسوند  چربی های انباشته شده را آب می کند و توسط سیستم لنفاوی بدن دفع خواهد شد .

با توجه به اینکه فرآیند هایفوتراپی روشی غیر تهاجمی و غیر جراحی است همانند  روش های دیگر جوان سازی با محدودیت هایی همراه است و برخی از متقاضیان کاندیدای مناسبی برای آن نخواهند بود.

کسانی که بنا به دلایل مختلفی در بدن خود فلز دارند کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نخواهند بود.  زیرا پس از نفوذ امواج و برخورد آن با فلز نمی توانند نتایج مثبت حاصل کنند.  بنابراین در صورت هر نوع ایمپلنت فلزی در  دندان یا استخوان مانع انجام هایفوتراپی خواهد شد.

از عوارض رایج هایفوتراپی می توان به قرمزی،  تورم و احساس سوزش در پوست اشاره کرد بنابراین کسانی که دارای پوستی حساس و نازک هستند و با کوچکترین برخورد دچار زخم و کبودی می شوند کاندیدای مناسبی برای این تکنیک نخواهند بود.  زیرا ، دما در لایه های پوستی به ۷۵ درجه می رسد  و ممکن است این افراد پوستشان دچار آسیب شود.

کسانی که در سه ماهه اخیر روش های جوان سازی دیگر مانند  تزریق ژل،  تزریق بوتاکس یا تزریق چربی را انجام داده اند باید تا زمان مشخص شده ای صبر کنند زیرا با نفوذ امواج التراسوند  به ناحیه درمان تاثیرات آن از بین خواهد رفت.

خانم های باردار و شیرده نیز جزء افرادی هستند که نمی توانند از تکنیک زیبایی هایفوتراپی بهره‌ مند شوند این افراد باید برای جوان سازی پوست خود پس از پشت سر گذاشتن این دوران اقدام کنند.

کسانی که به بیماری های خاص مانند بیماری های مربوط به انعقاد خون،  بیماری های سیستم ایمنی،  بیماری های عفونی،  کیست های پوستی و …  مواجه هستند کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نخواهند بود.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه هر نوع خدمات درمانی و زیبایی ابتدا شرایط جسمانی و سلامتی زیبا جویان را مورد معاینه و بررسی قرار می دهند زیرا اولویت برای متخصصین حفظ سلامتی آن ها خواهد بود و در صورت مساعد بودن شرایط مراحل درمان انجام می شود.

عوارض جوانسازی پوست با هایفو چیست ؟

تکنیک زیبایی هایفوتراپی یکی از روش های ایمن و کاملاً بی خطر برای جوان سازی پوست می باشد . در این روش کاملاً سریع و بدون درد سر می توان زیبایی و شادابی را به پوست باز گرداند به طوری که حتی در کشور های خارجی این فرایند را به لیفت وقت ناهار می شناسند.

منظور از این لقب به دلیل این است که می‌ توان در فاصله ای که برای استراحت و نهار خوردن در نظر گرفته می شود به کلینیک مراجعه کنید و از مزایای بی نظیر این فرایند بهره مند شوید. به علت ایمن بودن و کم عارضه بودن این روش به دلیل استفاده از دستگاه های ایمن و با کیفیت می باشد.

در این روش امواج اولتراسوند لایه های زیرین و عمیق پوست را تحت تاثیر قرار می دهند و تاثیری بر لایه های سطحی پوست نخواهند داشت. البته هر تکنیک زیبایی و درمانی با عوارض رایج و عمومی همراه است و تکنیک زیبایی هایفوتراپی نیز از این مقوله مستثنی نخواهد بود.  به همین دلیل شما را با برخی از عوارض پس از آن آشنا می کنیم.

  • قرمز شدن پوست پس از انجام فرآیند هایفوتراپی جزء عوارض طبیعی و موقتی می باشد.

این عارضه چند ساعت پس از پایان جلسه درمان از بین می رود . به هر حال متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران در صورت نیاز از کرم های مخصوصی برای پیشگیری و از بین بردن قرمزی استفاده می کنند و اگر نیاز باشد کمی از این کرم در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا در منزل مورد استفاده قرار دهید.

  • عارضه دیگر پس از فرآیند هایفوتراپی متورم شدن ناحیه درمان است که البته این عارضه به ندرت اتفاق می افتد.

چون،  واکنش پوست همه متقاضیان نسبت به درمان متفاوت است.  بنابراین احتمال ایجاد این عارضه بسیار کم خواهد بود.  تورم پوست بیشتر از یک تا دو روز طول نمی کشد و کم‌ کم شاهد تاثیرات بی نظیر درمان بر پوست خود خواهید بود.

  • به دلیل نفوذ امواج پر قدرت به لایه های زیرین پوست در برخی مواقع زیبا جویان با احساس بی حسی در پوست مواجه می شوند

که به دلیل آسیب های جزئی اتفاق خواهد افتاد.  در این تکنیک زیبایی دقیقا لایه از پوست به نام SMAS تحت تاثیر قرار می گیرد.  در صورتی که در هیچ کدام از روش های جوان سازی به  صورت غیر جراحی چنین قابلیت نفوذی وجود ندارد.

این لایه فقط  در حین انجام عمل جراحی اصلاح می شود.  بنابراین تکنیک زیبایی هایفوتراپی نتایجی مشابه با جراحی خواهد داشت بدون اینکه شما عوارض خطرناک پس از جراحی را تجربه کنید.  به همین دلیل نباید نگران عوارض موقتی پس از هایفوتراپی باشید.

درصورت بی حسی پوست در ناحیه درمان نگران نباشید البته،  این عارضه به ندرت اتفاق می‌ افتد و پزشک در جلسه مشاور توضیحات کاملی در اختیار شما قرار می دهد .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران همواره سلامتی و امنیت زیبا جویان اولویت اول متخصصین زیبایی خواهد بود به همین دلیل متخصصین سعی می کنند که تا حد ممکن از عوارض جانبی این فرآیند را کاهش دهند.

  • هایپرپیگمنتیشن یا لکه های تیره رنگ بر سطح پوست از عوارض نادر دیگر پس از تکنیک هایفوتراپی می باشد

اما در صورت عدم مراقبت از پوست ممکن است این لکه‌ ها ماندگار شوند. به همین دلیل متخصصین توصیه می‌ کنند تا مدتی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید البته تا کنون این عارضه در کلینیک زیبایی الهیه تهران اتفاق نیفتاده زیرا در این کلینیک قبل از انجام تکنیک زیبایی هایفوتراپی تست پچ انجام می شود.  این تست در جهت مشخص کردن واکنش بدن نسبت به درمان انجام می شود تا زیبا جویان بتوانند با خیال راحت مراحل درمان را پشت سر بگذارند.

  • کسب نتایج ضعیف و یا نگرفتن نتایج پس از فرایند هایفوتراپی عارضه دیگری است که باید به آن اشاره کنیم.

در برخی مواقع زیبا جویان هیچ تأثیری در طی مراحل درمان احساس نخواهند کرد حتی شاهد عوارض جانبی نیز نخواهد بود که معمولاً درصد کمی از متقاضیان هیچ تغییری در پوست خود احساس نمی کنند. میزان اثر بخشی هایفوتراپی در پوست همه متقاضیان نتایج متفاوتی دارد و برخی مواقع نتایج باز آرایی و بازسازی رشته های کلاژن در لایه های عمیق پوست تاثیری بر شکل ظاهری و سطحی پوست نخواهد داشت.

رشته های کلاژن وظیفه قوام و استحکام پوست را بر عهده دارند و در مقابل نیروی جاذبه زمین با افتادگی پوست مقاومت می کند.  بنابراین متخصصین با تجربه و حرفه ای در جلسه مشاوره تا حدودی پیش بینی می کنند که آیا این گزینه برای شما راه کار درمانی موثری هست یا خیر!!  تا از هدر دادن زمان و هزینه های شما جلوگیری کنند.

بنابراین مهم ترین ویژگی یک پزشک  ماهر و با تجربه انتخاب بهترین راه کار درمانی بر اساس شرایط پوست  متقاضیان خواهد بود.

هزینه جوانسازی پوست با هایفو چقدر است ؟

تکنیک زیبایی هایفوتراپی یکی از روش های مقرون به صرفه برای زیبایی و جوان سازی پوست معرفی می شود . زیرا، در این روش دیگر نیاز به پرداخت هزینه های جراحی نخواهید داشت البته ، عوامل مختلفی هزینه‌ های این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که در ادامه به شما معرفی می کنیم :

  • ناحیه درمان

هایفوتراپی در جهت لیفت پوست صورت،  گردن،  چین و چروک های نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.  بنابراین قیمت تمام شده برای هر کدام از نواحی درمان متفاوت است.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران پس از بررسی دقیق  وضعیت پوست زیبا جویان هزینه قطعی را اعلام خواهند کرد.  اگر هایفوتراپی برای بخش کوچکی از پوست صورتمان مانند  پوست اطراف چشم انجام شود قطعاً هزینه آن نسبت به هایفوتراپی کامل صورت کمتر است.

  • تعداد جلسات درمان

برخی از متقاضیان می توانند در طی یک جلسه به نتایج درمانی خود دست یابند و جوان سازی پوست آن ها تا دو سال ماندگار و پایدار خواهد بود.

بنابراین تکنیک زیبایی برای آن ها روشی کاملا مقرون به صرفه می باشد.  متخصصین بر اساس شرایط سنی ، شرایط پوست و پاسخگویی پوست به درمان تعداد جلسات را مشخص می کنند که هزینه های متقاضیان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  این جلسات با فواصل شش ماهه انجام می شود که در جلسه مشاوره مشخص خواهد شد.

  • میزان تجربه و مهارت پزشک

شما با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می توانید نتایجی بهتر و موفقیت آمیز حاصل کنید.  بنابراین هر چه تجربه و مهارت پزشک شما در این زمینه بالا تر باشد شما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.  بنابراین با مراجعه به کلینیک های معتبر و حرفه ای می توانید خدماتی عالی کسب کنید.

  • برند و نوع دستگاه

یکی از موضوعات مهم دیگر در هزینه ها نوع دستگاه هایفوتراپی خواهد بود.  متخصصین بر اساس مشکلات پوستی کارتریج دستگاه را انتخاب می کنند و تعداد مشخصی امواج صوتی به لایه های پوستی شلیک خواهد شد.

 این شلیک امواج صوتی را شات می نامند و کارتریج پس از اتمام شات ها باید تعویض شود.  بنابراین نوع دستگاه برای کاربردی که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت خواهد بود .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران از هفت نوع کارتریج استفاده می شود ۵ کارتریج مربوط به زیبایی و جوان سازی پوست صورت و دو کارتریج برای بدن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  تنوع کارتریج در این کلینیک این امکان را برای متخصصین ایجاد می‌ کند تا زیبا جویان بتوانند از این تکنولوژی حداکثر خدمات را دریافت کنند.

مراقبت های قبل از جوانسازی پوست با هایفو :

با وجود این که تکنیک زیبایی هایفوتراپی روشی کاملا ایمن و بی خطر معرفی می شود به هر حال باید شما در جلسه مشاوره شرکت کنید و پزشک نتایج درمان را بر پوست شما پیش بینی می کند.  همچنین در مورد مراقبت هایی که قبل و پس از این فرآیند باید انجام دهید توضیحات کامل در اختیار شما قرار می دهند . در ادامه برخی از مراقبت های لازم را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • قبل از انجام فرآیند هایفوتراپی نباید سابقه گلو درد یا تب داشته باشید.

وجود زخم های سرد در ناحیه درمان روند درمان را مختل خواهد کرد. در صورتی که متقاضیان تب داشته باشند نمی‌ توانند این تکنیک درمانی و زیبایی را انجام دهند بنابراین اگر درگیر بیماری هایی مانند سرماخوردگی،  تب،  آنفولانزا و …..  هستید تا بهبودی کامل از انجام هایفوتراپی خودداری کنید و زمانی به کلینیک مراجعه کنید که هیچ مشکلی نداشته باشید.

  • زمانی که برای انجام فرایند هایفوتراپی به کلینیک مراجعه می‌ کنید هیچ آرایشی نداشته باشید.

حتی استفاده از محصولات مراقبتی پوست را نیز مانند ضد آفتاب و مرطوب کننده ها را پاک کنید. زیرا،  روند درمان را دچار اختلال می کند . پس بهتر است برای کاهش اضطراب کمی زودتر در کلینیک حضور پیدا کنید.  این کار شما را آرام تر می کند  البته این فرایند زیبایی روشی کاملا غیر تهاجمی است پس سعی کنید  که استرس خود را مدیریت کنید.

  • اگر جزء افرادی هستید که نسبت به این تکنیک درمانی احساس ترس دارید دارو های ضد اضطراب مصرف کنید البته قبل از آن با پزشک مشورت کنید.
  • اگر در بدن خود ایمپلنت یا دندان فلزی دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید تا اقدامات لازم برای شما انجام شود .
  • اگر در سه ماه اخیر از روش های جوان سازی پوست مانند تزریق ژل، بوتاکس یا چربی استفاده کرده اید  حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  • چند روز قبل از آغاز جلسات هایفوتراپی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا برنزه کردن پوست خودداری کنید. زیرا، باعث کاهش تاثیرات درمان و افزایش عوارض مانند هایپر پیگمنتیشن خواهد شد.
  • قبل از آغاز جلسات درمانی با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید تا بتوانید تاثیرات درمان را افزایش دهید.
  • از لایه برداری، لیزر کردن، وکس کردن و …. خود داری کنید .

مراقبت های بعد از جوانسازی پوست با هایفو :

  • پس از انجام هایفوتراپی به طور جدی توصیه می شود که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حتی سر ما خودداری کنید . زیرا باعث افزایش رنگدانه های پوستی و سوختگی پوست خواهد شد. بنابراین استفاده از کرم های ضد آفتاب به طور جدی توصیه می ‌شود تا از نفوذ مستقیم نور خورشید به پوست جلوگیری کنید. این مراقبت ها را تا پایان تکمیل فرآیند لیفتینگ پوست ادامه دهید.
  • پس از انجام این فرایند باید آب زیاد بنوشید . مصرف سایر نوشیدنی ها نیز سرعت کلاژن سازی را افزایش خواهد داد. بنابراین توصیه می‌ شود که بدن خود را هیدراته نگه دارید پس تا حد ممکن آب بنوشید.
  • مصرف انواع نوشیدنی های الکلی را متوقف کنید. زیرا با درگیر کردن کبد برای سم زدایی تاثیرات درمان کاهش می یابد. همچنین با اختلال در سیستم خون رسانی احتمال لخته شدن خون وجود دارد.  بنابراین توصیه می شود از مصرف نوشیدنی های الکلی بپرهیزید.
  • از خاراندن و خراشیدن پوست خود خودداری کنید. زیرا ، پس از این تکنیک زیبایی خاراندن پوست برای شما حس خوشایند ی است. با انجام این فرآیند پوست شما بسیار حساس است و ممکن است در حین خاراندن دچار زخم شود پس در صورت زخم شدن پوست تاثیرات درمان کاهش می یابد و حتی منجر به عفونت خواهد شد.
  • از دوش گرفتن با آب داغ خودداری کنید. منظور ما این نیست که به هنگام استحمام از آب سرد استفاده کنید . بلکه، از آب ولرم استفاده کنید تا از شستن چربی های طبیعی پوست خودداری کنید.  چون ممکن است باعث تحریک پوست شود.
  • تا سه روز از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید. زیرا ممکن است باعث تحریک پوست و افزایش عوارض جانبی پس از درمان شود.

اثرات و نتایج :

نتایج حاصل از این فرایند بهترین گزینه به جای عمل لیفت با جراحی خواهد بود و تاثیرات شگفت انگیز ی به همراه خواهد داشت.

این تکنیک زیبایی را می توان برای جوان سازی بخش های مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار داد.  از لیفتینگ پوست صورت گرفته تا فرم دادن به بازو ها و ران‌ ها؛

 به دلیل ایمنی بالای این روش حتی برای درمان چین و چروک های بخش های حساس مانند اطراف چشم و لب ها کاربرد دارد.

نتایج بی نظیر هایفوتراپی را مدیون تاثیرات امواج پر قدرت التراسوند خواهیم بود.  در این روش لایه های عمیق پوست که در حین عمل جراحی کشیده و سفت می شوند تحت تاثیر قرار می گیرد.  حتی راه کار های درمانی دیگر مانند لیزر و آر اف نمی‌ تواند به این عمق از  پوست نفوذ کند.

امواج اولتراسوند به شکل کاملاً ایمن کلاژن سازی را در لایه SMAS افزایش می دهد.  بنابراین می توان نتایجی عالی در حد عمل جراحی حاصل کرد.  به همین دلیل بدون تجربه درد سر های فراوان جراحی می توان از تاثیرات بی نظیر آن بهره مند شد.

مدت تاثیر گذاری این تکنیک در اکثر مراجعین در حدود ۲۰ درصد پس از پایان جلسه درمان خواهد بود و زیبا جویان پس از سه ماه می توانند تاثیرات فوق العاده این روش درمانی را به وضوح مشاهده کنند . در برخی از متقاضیان ممکن است این روند بهبودی تا شش ماه ادامه دار باشد.

در کنار جوان سازی پوست این عمل سبب باز آرایی کلاژن و ترمیم پوست خواهد شد و نتایجی طبیعی و عالی به همراه دارد.

مدت ماندگاری و میزان اثر بخشی این فرآیند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد.  عواملی مانند شرایط سنی،  شدت افتادگی پوست،  سلامت عمومی بدن و نحوه زندگی،  رژیم غذایی و میزان کلاژن سازی در پوست میزان تاثیرات را  کاهش و افزایش خواهد داد.

زیبا جویان می توانند از این تکنیک زیبایی در حدود یک تا سه سال بهره مند شوند اگر چه با اعمال مراقبت ها مدت ماندگاری افزایش پیدا می کند . این که تاثیرات فرایند هایفوتراپی بر پوست شما چقدر است به جلسات درمانی و  واکنش پوست شما نسبت به درمان بستگی دارد.  شما می‌ توانید با تمدید سالیانه جلسات درمان تاثیرات آن را ماندگار کنید.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-هایفو

دوره نقاهت پس از جوانسازی پوست با هایفو چقدر است ؟

بلافاصله پس از پایان جلسه درمان  می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  بنابراین تکنیک زیبایی هیچ نیازی به استراحت در منزل،  بستری شدن و محدودیت های دیگر نخواهد داشت.  اما، متخصصین توصیه می‌ کنند تا حد ممکن به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از قرار گرفتن در مکان های گرم یا سرد خودداری کنید.

 استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب یکی از مهم‌ ترین مراقبت های پس از انجام فرآیند هایفوتراپی خواهد بود زیرا  از کم آبی،  خشک شدن و آسیب دیدگی آن جلوگیری خواهد کرد.

 نکته مهم دیگر در دوره بهبودی نوشیدن آب کافی است.  زیرا با پیشگیری از کم آبی بدن می توانید تاثیرات درمان را افزایش دهید .

مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی نیز باعث کم آبی بدن می شود پس توصیه می شود از مصرف این نوشیدنی ها خودداری کنید.

 تا ۳ روز بهتر است از محصولات آرایشی استفاده نکنید زیرا باعث تحریک پوست شما خواهد شد.

بلافاصله پس از انجام فرآیند هایفو تراپی با کمی قرمزی بر سطح پوست خود مواجه می شوید که در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

حتی برخی از متقاضیان احساس گز گز شدن خفیف یا حساس شدن پوست نسبت به لمس را خواهند داشت که جزء عوارض موقتی است و حداکثر تا یک هفته از بین می رود.  در صورت شدت یافتن هر کدام از عوارض با  کارشناسان ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران تماس حاصل فرمایید.

تعداد جلسات جوانسازی پوست با هایفو چقدر است ؟

برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن از این فرایند زیبایی توصیه می شود که در طول یک سال دو بار در جلسات درمانی هایفوتراپی شرکت کنید و برای حفظ ماندگاری و نتایج آن در سال های آینده نیز در یک جلسه شرکت کنید.  البته،  تعداد جلسات بر اساس خواسته ها و انتظارات متقاضیان متغیر خواهد بود.

اما بر اساس تجربیات حاصل شده تعداد جلسات ذکر شده بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت و برخی از متقاضیان از تکنیک زیبایی هایفوتراپی در جهت پیشگیری از علائم ناشی از پیری استفاده می کنند.  بنابراین می توانند در طی یک جلسه نتایجی ماندگار و عالی حاصل کرد. این  عمل  برای کسانی که با افتادگی متوسط مواجه هستند جلسات بیشتری با فواصل ۶ ماهه در نظر گرفته می‌ شود و هر جلسه هایفوتراپی در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.

انواع هایفوتراپی

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم  این تکنیک زیبایی کاربرد های بی نظیری در زمینه ی زیبایی،  جوان سازی و لاغری خواهد داشت.  بنابراین شما می توانید بر اساس انتظارات و خواسته های خود از این تکنیک زیبایی استفاده کنید.  در این بخش از مطلب شما را انجام هایفوتراپی برای بخش های مختلف بدن و تاثیرات آن آشنا خواهیم کرد.

  • هایفوتراپی برای درمان افتادگی پلک

هایفوتراپی روشی کاملا ایمن و بی خطر است به طوری که حتی برای بخش های حساس صورت مانند پلک ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش با حذف چربی های جمع شده در زیر پلک ها و افزایش کلاژن سازی پوست این ناحیه سفت و محکم می شود.

این تکنیک زیبایی همزمان با درمان افتادگی پلک چین و چروک ها و پوست اضافه اطراف چشم را مورد درمان و بازسازی قرار دهد و مشکلات ظاهری در این ناحیه را رفع می کند.

  • هایفوتراپی برای پیشانی

قطعاً یکی از علائم مهم نشانه های پیری ایجاد خطوط عمیق و افقی بر سطح پیشانی می باشد که با فرایند هایفوتراپی  می توان پوست این ناحیه را جوان و شاداب کرد . همچنین باعث بهبود کیفیت رنگ پوست در این ناحیه می شود.

  • هایفوتراپی برای غبغب

یکی از کاربرد های بی نظیر تکنیک زیبایی هایفوتراپی درمان غبغب و زاویه سازی صورت می باشد . در این روش با آب کردن چربی های انباشته شده در فاصله بین گردن تا چانه می توانید زاویه ای زیبا برای چهره خود ایجاد کنید.

  • هایفوتراپی برای شکم و پهلو ها

با نفوذ امواج پر قدرت اولتراسوند به لایه های عمیق پوست با کارتریج ۸ و ۱۳ میلی متر  می توان چربی های انباشته شده در پهلو و شکم را از بین برد .

پیوند بین سلول‌ های چربی در این ناحیه توسط امواج التراسوند شکسته می شود و  توسط سیستم لنفاوی بدن دفع  می شوند . البته ، به همراه این تکنیک زیبایی باید از رژیم غذایی مناسبی برخوردار باشید.

  • هایفو واژینال

یکی از کاربرد های بی نظیر تکنیک زیبایی هایفوتراپی جوان سازی واژن با دستگاه هایفو می باشد.  معمولا خانم هایی که به دلیل زایمان های پشت سر هم،  افزایش سن و دلایل دیگر زیبایی و جوانی ناحیه واژن خود را از دست داده اند  می توانند با این تکنیک مشکلات خود را در این ناحیه رفع کنند.

همچنین هایفو واژینال برای درمان تکرر ادرار، آتروفی و خشکی واژن کار ساز می باشد. با تکیه بر این روش  افتادگی واژن را در کوتاه ترین زمان درمان خواهد شد.

  • هایفوتراپی برای لیفت ابرو

در سال ۲۰۰۹ انجام تکنیک زیبایی هایفوتراپی برای لیفت ابرو مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته و امروزه جایگزین مناسبی برای عمل جراحی می باشد  و نتایج عالی به همراه دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

1هایفوتراپی یا لیفت صورت کدامیک؟

هایفوتراپی واقعا چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

آیا از تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری هم استفاده می شود ؟

نتیجه گیری :

پیری پوست و افزایش سن جزء طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقی است که در زندگی هر فردی رخ می دهد.  اگر چه این موضوع باعث ناراحتی و آزار افراد است اما باید این رویداد را پذیرفت.  همان طور که می دانید این موضوع باعث کاهش کیفیت و زیبایی پوست خواهد شد و چین و چروک ها در بخش های مختلف صورت خود نمایی می کنند و لبخند ما را در آینه به تدریج کم رنگ تر می کند.

همه انسان ها در دوره های مختلف به دنبال اکسیر جوانی و بازیابی جوانی و زیبایی خود بوده اند و استفاده از روش های جوان سازی قدمتی دیرینه در طول تاریخ دارد . اگر چه تا کنون دانشمندان موفق نشده اند پیری پوست را متوقف کنند اما خوشبختانه با استفاده از راه کار های درمانی موثر می توانند روند  پیری پوست را به تعویق بیندازند.  جوانسازی با هایفو یکی از راه کارهای موثر و مدرن امروزی است.

در این روش افتادگی و شل شدگی پوست و چین و چروک ها بر سطح پوست به طور کاملاً ایمن مورد درمان قرار می گیرند و شما عزیزان می توانید نتایجی عالی حاصل کنید.  البته،  دست یابی به نتایج مد نظر مستلزم مهارت و تخصص پزشک خواهد بود.  به دلیل این که برخی از متخصصین در این زمینه تجربه بالایی دارند از تکنیک های خاص در مراحل درمان استفاده می کنند .

این تکنیک های ابداعی مختص هر  پزشک است و قطعاً تاثیر گذاری درمان را افزایش خواهد داد.  شما با انتخاب بهترین پزشک می توانید بهترین نتایج را حاصل کنید.  متخصصین با تجربه قبل از این که بخواهند هر روش درمانی را ارائه دهند ابتدا شرایط جسمانی و پوستی شما را بررسی می کنند و بهترین راه کار درمانی را پیشنهاد خواهند داد.

ممکن است بر اساس شرایط پوستی شما تکنیک هایفوتراپی گزینه مناسبی نباشد پس  بهتر است که به نظر پزشک احترام بگذارید تا با ارائه خدمات زیبایی و جوان سازی دیگر شما را به اهدافتان برسانند .  در کلینیک زیبایی الهیه تهران همواره متخصصین تلاش می کنند که در کنار ارائه خدمات درمانی با کیفیت و متنوع راهنمایی عالی برای شما باشند .

همچنین با انتشارات مقالاتی در وب سایت این کلینیک توضیحاتی در مورد انواع روش های جوان سازی در اختیار زیبا جویان قرار می دهند.  پس شما می توانید با مراجعه به وب سایت این کلینیک از مقالات جامع آن بهره مند شوید.  همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/elga

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/BfbA7Cbe

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

زمان استفاده از کرم ترمیم‌کننده بعد از میکرونیدلینگ
درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

زمان استفاده از کرم ترمیم‌کننده بعد از میکرونیدلینگ
درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.