بهترین دکتر برای هیدرودرم ابریژن

بهترین دکتر برای هیدرودرم ابریژن
محتوا پنهان
1 بهترین دکتر برای هیدرودرم ابریژن
1.1 هیدرودرم ابریژن چیست ؟

بهترین دکتر برای هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم ابریژن یکی است تکنیک های جدید و مدرن جوان سازی پوست می باشد پایه این فرآیند بر اساس تکنیک میکرو درم ابریژن بنا شده است اما عملکرد آن ها  با همدیگر متفاوت هستند.  این روش را می توان ترکیبی از میکرو درم ابریژن الماسی، ماساژ کششی و سیستم آب رسانی بسیار قوی معرفی کرد که در کنار همدیگر توانسته اند یک روش موثر برای جوان سازی پوست را حاصل کنند.

در صورتی این تکنیک زیبایی موثر است و نتایج رضایت بخشی به همراه دارد که توسط پزشکان ماهر و با تجربه زیبایی انجام شود.  در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم به بررسی فرایند زیبایی هیدرودرم بپردازیم و شما را با ویژگی های بهترین پزشک زیبایی آشنا کنیم . همچنین اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی انجام این فرایند، تاثیرات آن بر پوست و  میزان عوارض آن ارائه دهیم.

این تکنیک زیبایی با فرایند میکرودرم ابریژن تفاوت هایی دارند که در طی این مطلب با آن ها آشنا می شوید . پس برای کسب اطلاعات در این زمینه می توانید در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

هیدرودرم ابریژن چیست ؟

هیدرودرم ابریژن یکی از بهترین راه کار های درمانی با ویژگی خاص و منحصر به فرد می باشد که شامل

  • میکرو درم ابریژن بدون کریستال بسیار تاثیر گذار
  • ماساژ کششی پوست با سیستم مکنده یا وکیوم
  • فرایند آب رسانی بسیار عمیق پوست با استفاده از سرم های حاوی آنتی اکسیدان

 این تکنیک زیبایی و جوان سازی یکی از راه کار های موثر برای داشتن پوستی زیبا و سالم است که می تواند انواع پوست ها را مورد درمان قرار دهد.  سرمی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد با هدف درمان آکنه ها علائم ناشی از پیری و مشکلات دیگر پوست مورد استفاده قرار می گیرد . این تکنیک زیبایی می تواند هر نوع پوستی که دچار آسیب شده را مورد درمان قرار دهد.

آسیب هایی که به دلیل پرتو های خورشید ، زخم ها ،اسکار ها و افزایش سن بر سطح پوست نمایان شده است.  بنابراین با این روش می‌ توان با تکنیکی موثر تر و ملایم تر از میکرو درم ابریژن و بدون نیاز به کریستال‌ های سابنده پوستی جوان درخشان و نرم را حاصل کرد.

مراحل انجام هیدرودرم ابریژن

تکنیک زیبایی هیدرودرم روشی  پیشرفته با تکنیکی مدرن به نام افیوژن پوستی همزمان ابداع شده است که در این فرآیند می‌ توان به طور همزمان لایه برداری پوست را انجام داد و موادی مغذی و مفید را به لایه های پوستی انتقال داد . همچنین از خواص جوان سازی و درمانی آن بهره مند شد.  با این تاثیرات بی نظیر مراحل این فرآیند بسیار ساده پیش می رود و زیبایی پوست در طی شش مرحله حاصل خواهد شد.

  • سم زدایی

سم زدایی اولین مرحله این تکنیک زیبایی است که در این مرحله سیستم لنفاوی پوست را تخلیه خواهیم کرد.  این مرحله را سم زدایی پوست می نامند زیرا جریان خون رسانی در پوست صورت و  گردن بهبود خواهد یافت.‌ در مرحله سم زدایی لایه های زیرین پوست آب رسانی می‌ شود و رطوبت پوست بهتر  تامین خواهد شد.  این مرحله باعث می‌ شود که تاثیرات هیدرودرم ماندگاری طولانی مدتی داشته باشد.

  • پاک سازی و لایه برداری

در این مرحله لایه سطحی پوست از سلول های مرده و لایه های شاخی پاک سازی خواهد شد و به این مرحله لایه برداری یا اکسفولیاسیون گفته می شود.  در این تکنیک زیبایی لایه برداری به گونه‌ ای انجام می‌ شود که فقط لایه استراتوم کورنیوم تحت تاثیر قرار می گیرد.  این لایه به عنوان سطحی ترین غشای سطح پوست یا همان رو پوست نامیده می شود که انواع آلودگی ها و سلول های مرده و لایه های شاخی بر سطح آن انباشته می شوند که  پوست همیشه سعی می ‌کند که از شر آن ها راحت شود.

لایه برداری پوست در تکنیک میکرو درم ابریژن با استفاده از کریستال های اکسید آلومینیوم یا کربنات سدیم یا تیغه نوک الماسی انجام می شد در هر دو تکنیک زیبایی هدف حذف لایه سطحی پوست می‌ باشد اما در تکنیک هیدرودرم همراه با لایه برداری پوست تقویت و پاک سازی پوست خواهد بود.  دستی دستگاه هیدرودرم دارای سیستم پنوماتیک و یا هوای فشرده می باشد که با کمک آن سرم یا محلول های  آنتی اکسیدان بر سطح پوست پاشیده می شود این سرم دارای گلوکزامین، لاکتیک اسید و عصاره انواع گیاهان مفید برای پوست می باشد.

این سرم در جدا سازی سلول های مولد و انواع آلودگی های پوستی موثر است.  در این مرحله سلول‌ های مرده از سطح پوست پاک سازی می شوند و مواد مغذی و مفید به پوست انتقال می یابد و سلول های مرده با آلودگی ها زدوده خواهند شد.

  • افزودن مواد شفاف کننده

مرحله سوم هیدرودرم مرحله ای است که  لایه هایی که در مرحله قبل جدا شده اند  جمع آوری شوند و  با استفاده از اسید های ملایم و ضعیفی از قبیل سالیسیلیک اسید و گلیکولیک اسید درخشندگی و شفافیت پوست را حاصل کنند.

این اسید ها پس از استفاده منافذ پوستی را که مسدود شده پاکسازی می کنند تا پوست های چرب و پوست هایی که دائماً جوش و آکنه می زنند مورد درمان قرار گیرند.  پس به این نتیجه می رسیم که فرآیند هیدرودرم تنها روشی برای جوان سازی پوست نمی باشد بلکه می تواند به بهترین نحو سبب ارتقاء سلامتی پوست نیز شود.

  • استخراج

در مرحله استخراج نیز مجدداً پوست پاک سازی خواهد شد در این مرحله متخصصین با استفاده از سرم اسیدی که در مراحل قبلی مورد استفاده قرار گرفته است لایه های جدا شده از سطح پوست را از بین می برند.‌

سیستم هوای فشرده پیشرفته دستگاه در این مرحله با قابلیت مکش یا ساکشن همه منافذ بسته پوست را پاکسازی می کنند و لایه های جدا شده را از سطح پوست جمع آوری خواهند کرد.  در این مرحله حتی جوش های سر سیاه نیز تخلیه خواهند شد . همزمان با این مراحل، پوست ماساژ داده می شود تا جریان خون رسانی در لایه های پوستی بهبود یابد.

  • آب رسانی

در این مرحله متخصصین مواد مغذی و مورد نیاز پوست را به صورت محلولی ویژه و یا سرم به لایه های پوستی هدایت می کنند.  این محلول حاوی مواد آنتی اکسیدانی است که سبب درخشندگی و شفافیت پوست خواهد شد.  به همین دلیل تاثیرات درمان پس از پایان جلسه اول قابل مشاهده است.  در این مرحله متخصصین می تواند از سرم درما بیلدر نیز استفاده کنند.

این سرم دارای ماده پروتئینی ضد پیری می باشد که با افزایش کلاژن سازی چین و چروک های عمیق پوست را مورد درمان قرار می دهد.  سرم بی نظیر دیگری که در طی این مرحله مورد استفاده قرار می گیرد بریتنول می باشد که برای درمان انواع لکه های پوستی مانند معجزه‌ ای بی نظیر عمل می کند.

  • جوان سازی

مرحله ششم یا مرحله پایانی مرحله نور درمانی است در این مرحله متخصصین با استفاده از ال ای دی های قرمز و پرتو های مادون قرمز پوست را جوان سازی خواهند کرد.

همچنین باعث کاهش التهاب و قرمزی پوست خواهد شد و لایه های پوستی را برای تولید کلاژن تحریک می کند.  متخصصین برای افرادی که پوستی مستعد جوش و آکنه دارند از ال ای دی آبی استفاده می کنند . این ال ای دی می تواند باکتری هایی که عامل جوش و آکنه هستند را از بین می برد.

هیدرودرم ابریژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-هیدرودرم ابریژن

کاربرد ها و مزایای هیدرودرم ابریژن

تکنیک زیبایی و درمانی هیدرودرم کاربرد های بی نظیری دارد که در کلینیک های زیبایی در جهت رفع مشکلات زیر مورد استفاده قرار می گیرد .

  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست
  • درمان انواع آسیب های ناشی از نور خورشید
  • درمان خشکی و کم آبی پوست
  • درمان پوست های چرب و کاهش فعالیت غدد سبوم
  • رفع خشکی و زبری پوست
  • جمع شدن منافذ باز پوست
  • پاک سازی منافذ باز
  • درمان انواع جوش های پوستی (سر سیاه و سر سفید)
  • درمان پوست های مستعد جوش و آکنه
  • درمان انواع لکه های پوستی
  • درمان جای زخم، جای بخیه و اسکار
  • بهبود جریان خون رسانی ضعیف پوست
  • ترمیم و بازسازی پوست
  • قوام و استحکام پوست

مزایا

در طی  مراحل انجام این تکنیک زیبایی از تجهیزات و ابزار های ویژه استفاده می‌ شود که با استفاده از آن لایه سطحی پوست لایه برداری می شود بدون این که نیاز به کریستال ها باشد.

مدت زمانی که برای انجام این فرآیند صرف می‌ کنید در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می باشد.

 هزینه این روش نسبت به تکنیک های زیبایی و جوان سازی دیگر مناسب تر است و مراحل آن به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود .

در طی مراحل هیدرودرم نیاز به بی هوشی یا بی حسی پوست نمی باشد.  در این روش با انتقال مواد مغذی و مفید به لایه های زیرین پوشت جریان خون رسانی افزایش می یابد و سبب افزایش کلاژن سازی و لیفتینگ پوست خواهد شد.

 پس از انجام این فرایند زیبایی شاهد عوارض احتمالی و خطرناک نخواهید بود و مراحل آن به صورت کاملا ایمن و حرفه ای سپری می شود.

 در این روش انواع آسیب های پوستی از قبیل چین و چروک ها، جای زخم ،انواع لکه های پوستی و جوش های سر سیاه و سر سفید همچنین منافذ باز پوست مورد درمان قرار می گیرند.

 پس از انجام هیدرودرم شما نیاز به دوره نقاهت نخواهید داشت و می توانید بلافاصله به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

 در طی جلسه اول می توان شاهد تاثیرات بی نظیر این فرآیند  بود و نتایج آن تا مدت ها ادامه دار می باشد.

در این روش به طور همزمان لایه برداری، پاک سازی، جوان سازی و آب رسانی پوست انجام می شود و می توان این تکنیک زیبایی را مجموعه‌ ای  کامل برای مراقبت از پوست انتخاب کرد.

 هیدرودرم جزء تکنیک های زیبایی است که برای انواع پوست ها با هر رنگی مناسب می باشد.

بهترین کاندیدای هیدرودرم ابریژن چه کسانی هستند ؟

هیدرودرم جزو  روش های غیر تهاجمی و موثر برای انواع پوست ها می باشد که هیچ محدودیت سنی و جنسی نخواهد داشت.  این فرآیند حتی برای پوست های حساس و پوست هایی که مستعد جوش و آکنه هستند نیز مناسب خواهد بود و هیچ عارضه خاصی به همراه ندارد.  به طور کلی می توان کاندیدای مناسب هیدرودرم را این چنین معرفی کرد

  • کسانی که با انواع لکه های تیره یا قهوه ای رنگ ناشی از افزایش سن آفتاب، سوختگی، نور خورشید و یا دوران حاملگی مواجه هستند.
  • افرادی که دارای پوستی خشک و کم آب هستند.
  • کسانی که چین و چروک های سطح پوستشان در بخش های مختلف حتی اطراف چشم و دهان نمایان شده است.
  • کسانی که بر سطح پوست خود با جای جوش، جای زخم یا آکنه مواجه هستند.
  • کسانی که منافذ پوستشان بزرگ است.
  • کسانی که به دنبال روشی مناسب برای مراقبت از پوست خود هستند .
  • کسانی که پوستی تیره و کدر دارند.

چه کسانی نمی توانند از مزایای هیدرودرم ابریژن بهره مند شوند ؟

با این که فرایند هیدرودرم روشی کاملا غیر تهاجمی است و برای انواع پوست ها پیشنهاد می شود اما برخی افراد در شرایطی هستند که نمی توانند این تکنیک زیبایی را انجام دهند. کسانی که در شرایط زیر قرار دارند کاندیدای مناسبی برای هیدرودرم نخواهند بود .

  • افرادی که برای درمان انواع جوش ها و آکنه های پوست خود از دارو هایی مانند تتراسایکلین ، ایزوترتینوئین و رتینول استفاده می کنند.  فرآیند هیدرودرم ۶ تا ۱۲ ماه پس از قطع این دارو ها قابل انجام می باشد.
  • کسانی که درگیر بیماری های انعقاد خون، مشکلات پوستی حاد ،زخم های سرد، عفونت های فعال پوستی ،درماتیت، روزاسه، اگزما و … هستند .
  • کسانی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند این افراد باید هیدرودرم را پس از پایان این دوران انجام دهند.
  • کسانی که در چند هفته اخیر روش های آرایش گاهی مانند وکس ،موم یا اپیلاسیون را انجام داده‌ اند.
  • کسانی که به بیماری های واگیردار، عفونت های ویروسی مانند ایدز یا هپاتیت مبتلا هستند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست ابتدا شرایط پوستی زیبا جویان را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط از تکنیک‌های موثر استفاده خواهند کرد.

عوارض هیدرودرم ابریژن چیست ؟

فرایند زیبایی هیدرودرم به عنوان ایمن ترین و کم عارضه ترین روش زیبایی و جوان سازی پوست شناخته می‌شود که بر خلاف فرآیند میکرو درم میزان قرمزی، تورم و کبودی آن بسیار کم است.  میزان عوارض در این روش به قدری نا چیز است که پس از چند ساعت رفع می شود.

  به دلیل حذف  لایه سطحی پوست باید تا چند روز از پوست خود در برابر نور خورشید به خوبی مراقبت کنید زیرا ممکن است پرتو های خورشید تاثیرات مخربی بر پوست داشته باشند.  بنابراین توصیه می شود حتما از ضد آفتاب استفاده کنید . همچنین استفاده سریع پس از انجام این تکنیک زیبایی ممکن است باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست شود.‌ پس قبل از استفاده از محصولات آرایشی حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

در حین انجام هیدرودرم ممکن است با نفوذ سرم به لایه های زیرین پوست احساس گز گز شدن یا سردی در پوست داشته باشید که در پایان مرحله درمان به طور کامل از بین می رود .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تکنیک زیبایی هیدرودرم با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می‌ توانند بدون مشاهده هیچ عارضه خاصی شاهد زیبایی جوانی و شادابی پوست خود باشند.  هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان، کاهش عوارض و دست یابی به بهترین نتایج ممکن خواهد بود.

هزینه هیدرودرم ابریژن چقدر است ؟

فرایند زیبایی و درمانی هیدرودرم بر حسب اهداف و خواسته های متفاوتی انجام می شود بنابراین هزینه های آن برای همه زیبا جویان متفاوت خواهد بود.  عوامل مختلفی از قبیل

  • میزان آسیب های پوستی
  • تعداد جلسات درمان
  • وسعت پوست
  • ناحیه درمان
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  هیدرودرم جزء روش های زیبایی و جوان سازی پوست می‌ باشد بنابراین مشمول هیچ کدام از بیمه ها نخواهد بود و همه هزینه ها بر عهده زیبا جویان می باشد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران تخفیفات ویژه ای برای زیبا جویان در نظر گرفته شده است.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از هیدرودرم ابریژن :

  • مهمترین اقدام برای انجام این تکنیک زیبایی مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر می باشد .
  • پس از انتخاب کلینیک در جلسات مشاوره شرکت کنید و در مورد انتظارات و خواسته های خود با پزشک گفتگو کنید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر بر ناحیه درمان با زخم باز یا تبخال مواجه هستید حتماً قبل از آغاز جلسات درمان کنید.
  • اگر مستعد تبخال هستید چند روز قبل از آغاز جلسات درمان، مصرف قرص های آسیکلوویر را آغاز کنید.
  • یک هفته قبل از انجام این فرایند از مصرف داروهای رقیق کننده خون دارو های ضد التهابی، انواع مکمل ها، انواع ویتامین ها و دارو های گیاهی خودداری کنید.
  • مصرف سیگار ،قلیان و مشروبات الکلی را یک هفته قبل از آغاز جلسات متوقف کنید.
  • سعی کنید چند روز قبل  از انجام این فرآیند از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و رفتن به سولاریوم خودداری کنید . زیرا حساسیت پوست شما را در حین درمان افزایش می دهد.
  • قبل از آغاز جلسات هیدرودرم مایعات زیاد بنوشید تا پوست خود را هیدراته کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید و از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید .
  • از وکس کردن، لایه برداری و اپیلاسیون چند روز قبل از انجام این فرایند خودداری کنید.

مراقبت های پس از هیدرودرم ابریژن

متخصصین با تجربه و حرفه ای پس از پایان مراحل درمان توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها برای شما شرح خواهند داد.  شما عزیزان باید برای دستیابی به نتایج مطلوب مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید مراقبت هایی که پس از هیدرودرم باید انجام شود شامل موارد زیر می باشد

  • تا سه روز از لمس کردن، ماساژ دادن خاراندن و دستکاری کردن پوست بپرهیزید.
  • تا چند روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی های محیطی گرد و غبار بپرهیزید و حتماً هنگام بیرون رفتن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید .
  • ممکن است پس از لایه برداری پوست کمی پوست شما خشک شود بنابراین سعی کنید پوست خود را مرطوب نگه دارید و از کرم های مرطوب کننده و آب رسان مناسب استفاده کنید.
  • تا ۲۴ساعت از شست و شوی پوست بپرهیزید و هنگام شست و شو از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • سعی کنید تا سه روز هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید.
  • با استفاده از کمپرس سرد سوزش و التهاب پوست را کاهش دهید .
  • تا ۲۴ساعت از آرایش کردن خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

هیدرودرم ابریژن جزو روش های موثر برای زیبایی و شادابی پوست می باشد که بر اساس پژوهش های انجام شده در کلینیک زیبایی الهیه تهران این نتایج برای متخصصین به اثبات رسیده است  با انجام این تکنیک زیبایی ضخامت لایه سطحی پوست پس از درمان با محلول های ویژه حاوی آنتی اکسیدان از ۵۰ میکرون به ۸۰ میکرون رسیده است یعنی با این ضخامت پوست خطوط و چین و چروک های سطحی پوست محو می شوند تا پوست شاداب و جوان تر به نظر برسد.

با ضخیم شدن بخش پاپیلاری پوست( اولین بخش لایه میانی )  یعنی درم لیفتینگ و سفتی پوست حاصل می شود زیرا رشته های کلاژن در این لایه پوستی قرار دارند . کلاژن  مهم ترین عامل سفتی و زیبایی پوست می باشد همچنین با این فرایند زیبایی میزان رشته های کلاژن های  افقی در لایه درم افزایش خواهد یافت و سبب کشیده شدن لیفتینگ و سفتی پوست می شود.

پوست ما دارای آنتی اکسیدان هایی است که وظیفه آن ها حفاظت از پوست در برابر انواع آسیب ها ناشی از اشعه نور خورشید،  افزایش سن و عوامل محیطی می باشد.  بنابراین در این تکنیک زیبایی با استفاده از محلول های  آنتی اکسیدان می توان پوست را تقویت کرد و تاثیر چشمگیری بر زیبایی و جوانی پوست خواهد داشت.  پس با کمک این تکنیک زیبایی در کنار جوان سازی می توان روند پیری پوست را کند تر کرد و پوست را در برابر انواع آسیب ها محافظت کرد  و از نتایج ماندگار و بی نظیر آن بهره مند شد.

فرایند زیبایی هیدرودرم روش درمانی غیر تهاجمی است و  مرحله لایه برداری آن با ملایمت انجام می شود بنابراین لایه های پوست به خوبی هیدراته و  آب رسانی خواهند شد.  با انتقال سرم های ویژه به پوست کسلی و خستگی پوست از بین می رود و باعث درخشندگی و بهبود عمل کرد لایه های پوستی و سلول ها خواهد شد.

با انجام این فرایند میزان اکسیژن رسانی نیز افزایش می یابد و سبب بهبود کیفیت خونرسانی خواهد شد و پس از چند روز می توانید شاهد تاثیرات بی نظیر این فرآیند بر پوست خود باشید . در طی مراحل انجام هیدرودرم از لامپ های ال ای دی مخصوصی استفاده می شود که این لامپ ها می توانند فرایند  کلاژن سازی را افزایش دهند و تاثیر بی نظیری بر محو کردن چین و چروک ها و خطوط پوستی خواهد داشت.

جوان سازی،  خون رسانی و هیدراته کردن پوست با فرآیند هیدرودرم در یک جلسه درمانی به وضوح قابل مشاهده است و نتایج آن تا مدت های طولانی ماندگار می باشد.  متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب چند جلسه هیدرودرم را برای زیبا جویان در نظر می گیرند تا انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار دهند و شادابی و زیبایی پوست به بهترین نحو حاصل شود.

البته،  دستیابی به نتایج مطلوب و موثر با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر امکان پذیر می باشد.  بنابراین قبل از مراجعه به کلینیک حتماً در مورد خدمات کلینیک و مهارت پزشک اطمینان کامل حاصل کنید.

بهترین دکتر برای هیدرودرم ابریژن چه ویژگی هایی دارد ؟

همه متخصصین زیبایی پوست و مو که در مراکز معتبر و تخصصی فعالیت دارند می توانند  بهترین خدمات زیبایی را برای شما ارائه دهند بنابراین از ویژگی های یک متخصص پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • توانایی در تشخیص درست شیوه درمان

یک پزشک ماهر و توانا می تواند مشکلات پوستی زیبا جویان را به خوبی تشخیص دهد و به بررسی علت ایجاد آسیب های پوستی بپردازد و بر اساس علل مشکلات راه کار درمانی موثر را انتخاب خواهد کرد.

یک پزشک متخصص و با تجربه با تشخیص درست و ارائه بهترین روش درمانی می تواند در هزینه ها و زمان زیبا جویان صرفه جویی کند و در طی مراحل درمان میزان عوارض را به حداقل برساند.  یک متخصص با تجربه سلامتی و انتظارات متقاضیان را در اولویت قرار می دهند تا بتوانند بهترین نتایج را حاصل کنند.

  • آشنایی با انواع شیوه های درمانی و تجهیزات مدرن

ویژگی متمایز و منحصر به فرد دیگر یک متخصص ماهر،  توانایی در تشخیص بهترین راه کار درمانی می باشد.  یک پزشک ماهر با انواع تجهیزات و شیوه های درمانی آشنایی کامل دارد.

مثلاً امروزه برای زیبایی و جوان سازی پوست دستگاه های متنوعی ابداع شده است که بر اساس آسیب های پوستی از آن ها استفاده می شود پس یک متخصص می تواند از تجهیزات تازه تولید شده به خوبی استفاده کند و از آسیب زدن به پوست زیبا جویان پیشگیری کند.

  • پیگیری مدام شرایط متقاضیان

مشکلات پوستی  عارضه هایی هستند که باید به طور پیوسته و مداوم زیر نظر پزشک مورد درمان قرار گیرند  بنابراین شما باید برای دستیابی به نتایج مطلوب به طور ماهیانه مشکلات خود را با پزشک تان در میان بگذارید و پزشک در طی جلسات متعدد می تواند بهترین شرایط را برای پوست شما فراهم کند .

بنابراین یک پزشک توانا به طور مداوم وضعیت و شرایط بیماران خود را پیگیری می کند تا بتواند بهترین نتایج را برای زیبا جویان حاصل کند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین مجرب و کار بلد ارائه می شود متخصصین ما در این کلینیک با انواع تکنیک های زیبایی و جوان سازی پوست آشنایی کامل دارند و خدمات درمانی را با پیشرفته ترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی ارائه خواهند داد . بنابراین زیبا جویان عزیز با حداقل عوارض می توانند پوستی زیبا، جوان و شاداب را حاصل کنند.

هیدرودرم ابریژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-هیدرودرم ابریژن

تفاوت هیدرودرم ابریژن با میکرو درم ابریژن در چیست ؟

در چندین سال گذشته تکنیک زیبایی میکرو درم ابریژن به عنوان یکی از موثر ترین و بی خطر ترین روش زیبایی و جوان سازی پوست در عرصه زیبایی معرفی شد  در این روش متخصصین با استفاده از کریستال های اکسید آلومینیوم و یا کربنات سدیم لایه سطحی پوست را می سابند  تا انواع آلودگی ها و سلول های مرده و لایه های شاخی را از بین برود . کریستال ها بسیار ریز هستند  و حالت سایشی دارند  و با ایجاد خراش های میکروسکوپی بر سطح پوست لایه سطحی آن را پاکسازی می کنند .

از معایب میکرو درم با کریستال ها می توان به این مورد اشاره کرد که این نوع لایه برداری برای بخش های حساس صورت مانند پوست اطراف چشم مناسب نمی باشد زیرا احتمال آسیب دیدگی چشم ها وجود داشت همچنین برخی از مراجعین پس از چند روز احساس می کردند که چشم های آن ها حساس شده است . بنابراین برای رفع این مشکل از روش میکرو درم الماسی استفاده شد .

در این روش دیگر خبری از کریستال های  سابنده  نبود بلکه لایه سطحی پوست با استفاده از دستی الماسی لایه برداری می شد.  با وجود حذف کریستال های سابنده هنوز معایبی در این تکنیک زیبایی وجود داشت.  با این فرآیند آب رسانی پوست انجام نمی‌شد و باید در کنار فرایند میکرو درم روش های جوان سازی دیگر را مورد استفاده قرار می دادیم و یا همراه با این فرآیند از محصولات مراقبتی ویژه نیز استفاده می شد . با تکنیک زیبایی و درمانی هیدرودرم کمبود ها و معایب میکرو درم ابریژن برطرف شده است.

در این روش لایه برداری، پاک سازی و آب رسانی پوست به طور همزمان انجام شد و با کمک  سرم های حاوی آنتی اکسیدان انواع مشکلات پوستی نیز مورد درمان قرار می‌ گیرد.  بر اساس تحقیقات و نظر سنجی های انجام شده در مورد فرایند زیبایی هیدرودرم همه زیبا جویان توانسته اند نتایج رضایت بخشی از این فرایند زیبایی حاصل کنند و تنها ۱۰ درصد از آن ها شاهد تاثیرات درمان نبوده‌ اند.

تعداد جلسات هیدرودرم ابریژن چقدر است ؟

هیدرودرم ابریژن یکی از راه کار های موثر برای زیبایی و جوان سازی و آب رسانی پوست است که هر جلسه این فرایند به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  البته،  بر اساس مشکلات پوستی ممکن است تا ۶۰ دقیقه نیز طول بکشد.  متخصصین تعداد جلسات متفاوتی را برای زیبا جویان در نظر می گیرند که معمولا این جلسات ۶ تا ۱۰ جلسه خواهد بود تا متقاضیان بتوانند به نتایج حداکثر ماندگار دست یابند.

فواصل بین جلسات نیز یکسان نمی باشد و معمولاً به صورت هفتگی ،دو هفته یکبار و یا ماهیانه برگزار می شود . این فواصل به نوع آسیب های پوستی و التیام آن بستگی دارد.  بنابراین،  شما عزیزان برای دستیابی به نتایج مطلوب باید دوره درمان را کامل کنید و در زمان تعیین شده به کلینیک مراجعه کنید.  همچنین پس از پایان جلسات درمانی بر اساس نکات ارائه شده از پوست خود به خوبی مراقبت کنید.

  متخصصین برای ادامه دار کردن نتایج توصیه می کنند چند ماه یک بار برای انجام فرایند زیبایی هیدرودرم اقدام کنید تا با آب رسانی لایه های پوستی و همچنین افزایش فرایند کلاژن سازی زیبایی و جوانی پوست خود را حفظ کنید و روند پیری پوست را به تعویق بیندازید.

دوره نقاهت پس از هیدرودرم ابریژن چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی مطلب بیان کردیم همه مراحل این فرآیند به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می‌ شود حتی مراحل درمان نیاز به بی حسی نخواهد داشت.  لایه سطحی پوست در این روش به آرامی برداشته می‌ شود و هیچ آسیبی به لایه های زیرین پوست وارد نخواهد شد . با برداشتن لایه های سطحی؛  سلول ها و لایه های جدید تر جایگزین آن ها خواهد شد.

ممکن است پس از انجام این تکنیک زیبایی با کمی قرمزی ، التهاب و تورم و سوزش در ناحیه درمان مواجه شوید که البته این عوارض بسیار نا چیز هستند و در طی  یک تا دو روز از بین می روند.  بنابراین شما پس از پایان جلسه هیدرودرم می توانید بدون محدودیت به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

البته توصیه می شود به دلیل حذف لایه سطحی پوست،  از پوست خود به خوبی مراقبت کنید و  در معرض نور خورشید قرار نگیرید زیرا، پوست شما نسبت به پرتو های خورشید حساس هستند و ممکن است باعث افزایش قرمزی و التهاب پوست شود.  همچنین باعث تغییر رنگ بافت های پوستی خواهد شد.  توصیه می شود پس از این فرآیند آب کافی بنوشید تا از خشک شدن پوستتان جلوگیری کنید .

سبزیجات و میوه های تازه حاوی فیبر انواع ویتامین ها می باشند و  در زیبایی و شادابی پوست بسیار موثر خواهند بود . پس مهم‌ ترین مراقبت ها پس از انجام فرآیند هیدرودرم در دوره بهبودی شامل موارد زیر می باشد

  • نوشیدن آب زیاد
  • مصرف میوه ها و سبزیجات تازه
  • دوری از نور خورشید
  • استفاده از ضد آفتاب و محصولات مرغوب و سازگار با پوست

« سوالات رایج زیبا جویان در کلینیک زیبایی الهیه تهران »

آیا در حین انجام هیدرودرم احساس درد خواهم داشت ؟

خیر،  این تکنیک زیبایی با هیچ دردی همراه نیست.  ممکن است در حین درمان با احساس خنکی و گز گز شدن پوست مواجه شوید که البته این احساس قابل تحمل است و پس از پایان مراحل ،پوست شما کمی قرمز یا صورتی رنگ می شود که در طی چند ساعت رفع می‌ شود و شما بدون محدودیت می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

برای انجام این تکنیک زیبایی چقدر زمان نیاز است ؟

مدت زمان انجام این فرایند برای متقاضیان متفاوت است که به شرایط پوست آن ها و  ناحیه درمان بستگی دارد که در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

آیا تکنیک هیدرودرم برای من مناسب است ؟

این فرایند زیبایی برای انواع پوست ها از قبیل پوست های چرب یا خشک، پوست های حساس، نازک یا پیر با انواع رنگ ها مناسب می باشد.  تنها کسانی که درگیر بیماری های پوستی مانند روزاسه، پسوریازیس، اگزما یا درماتیت هستند نمی توانند از مزایای این فرایند بهره مند شوند.  متخصصین نیز در اساس شرایط پوست متقاضیان مراحل درمان را پیش می برند.

هیدرودرم ابریژن برای چه بخش هایی از بدن انجام می شود ؟

این فرآیند برای بخش های مختلف بدن مانند صورت، گردن، بالای سینه و دکلته قابل انجام خواهد بود.

فرایند هیدرودرم برای چه سنی است ؟

معمولاً برای انجام این فرآیند محدودیت سنی وجود ندارد و توصیه می شود پس از ۲۰ سالگی به بعد  برای آب رسانی و شادابی پوست برای این تکنیک زیبایی اقدام کنید تا بتوانید شادابی و جوانی پوست خود را حفظ کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هیدرودرم ابریژن چیست و چقدر هزینه دارد؟

میکرودرم ابریژن چیست؟

بهترین دکتر برای زیبایی در تهران کیست؟

نتیجه گیری :

هیدرودرم ابریژن یکی از روش هایی است که می توان درمان برای انواع مشکلات پوستی مورد استفاده قرار داد . با این تکنیک زیبایی می توان با بهبود و کیفیت بافت پوست، چین و چروک ها و نقص های جزئی سطح پوست را اصلاح کرد حتی این فرآیند  برای پوست های حساس و مستعد جوش نیز موثر می باشد.

در این فرایند با قابلیت آب رسانی قوی برای زیبایی پوست خانم ها و آقایان توصیه می شود.  این تکنیک زیبایی بر مبنای روش میکرو درم ابداع شده است و روشی موثر برای جوان سازی پوست نیز  می‌ باشد‌.   در این فرآیند به طور همزمان سم زدایی، پاک سازی، لایه برداری ،آب رسانی و تغذیه پوست انجام می شود و نتایجی بی نظیر به همراه خواهد داشت که در طی جلسه اول به وضوح قابل مشاهده می باشد.

این تکنیک زیبایی برخلاف انواع روش های قدیمی هیچ عارضه خاصی به همراه ندارد و به عنوان روشی مراقبتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که پس از آن می توان بدون محدودیت فعالیت های روزانه را آغاز کرد.  روش لایه برداری و آب رسانی در این روش بسیار جالب و بی نظیر است و با افزایش کلاژن سازی سبب استحکام ، لطافت ، شفافیت و ترمیم پوست خواهد شد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران فرایند زیبایی و درمانی هیدرودرم  توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود ؛ همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست از قبیل میکرو درم ابریژن، مزو نیدلینگ، هایفو تراپی، پیلینگ شیمیایی و موارد بی شمار دیگر ارائه می‌ شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/a79y

لینک آپارات:https://aparat.com/v/bRWJr

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/KPHTZGZz

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.