بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

از گذشته تاکنون تاتو و خالکوبی در قسمت های مختلف بدن ایجاد می شد که در هر آداب و رسوم معنی خاصی داشت و اگر تاتو ها بر روی پوست ایجاد می شد تا آخر عمر طرح ایجاد شده باقی می ماند و پاک کردن آن ها امکان پذیر نبود . امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پزشکی و زیبایی با فرآیند لیزر می توان در طی چند جلسه کوتاه مدت انواع رنگ تاتو را از سطح پوست پاک کرد.  با دستگاه لیزر رنگ هایی که وارد شده استخراج می کند.  دستگاه های لیزر به گونه ای طراحی شده اند که برای انواع رنگ ها  برای هر نوع رنگ پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوشتار ما به بررسی چگونگی پاک کردن تاتوی ابرو و بدن می پردازیم و در کنار فرآیند زیبایی لیزر روش های دیگری را به شما معرفی خواهیم کرد تا متوجه شوید که چرا لیزر نسبت به روش های دیگر برتری دارد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

پاک کردن تاتو ابرو و بدن با لیزر

اگر شما قبلاً خالکوبی یا تاتو روی بر سطح پوست خود ایجاد کرده و طرح انتخابی باعث دلسردی شما شده است و یا از این عمل پشیمان شده اید و می خواهید از  روشی موثر و کاملا ایمن آن را پاک کنید.  فرآیند لیزر بهترین گزینه پیشنهادی می باشد بر اساس نتایج بدست آمده است  درماتولوژی آمریکا لیزر را  را به عنوان بهترین و پیشرفته ترین فناوری روز دنیا معرفی کرده است که می‌تواند به طور کاملا ایمن و موثر انواع طرح های تاتو را با هر رنگی از سطح پوست پاک کرد این فرآیند در چند جلسه کوتاه مدت انجام می شود این فرآیند زیبایی لیزر انواع تاتو و خالکوبی هایی که در چندین سال گذشته پاک کردن آن ها ممکن نبود پاک می شود.

البته یکی از نکاتی که باید در کنار پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های لیزر مورد توجه قرار داد و تاثیر زیادی در پاک کردن تاتو دارد مهارت بر تخصص اپراتور لیزر و یا متخصص می باشد و این موضوع کامل کننده این فرایند زیبایی می باشد اگر فرایند لیزر توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام شود مشاهده نتایج بی نظیری خواهید بود . در غیر این صورت دستگاه های لیزر با همه ویژگی های خاص خود نمی تواند تاتوی شما را پاک کند و حتی ممکن است آسیب زیادی به پوستتان وارد کند.

پاک کردن تاتو ابرو و بدن در کلینیک زیبایی الهیه تهران

پاک کردن تاتو با لیزر Q – Switched

یکی از مدرن ترین دستگاه هایی که برای پاک کردن انواع خالکوبی و تاتو مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه های پیشرفته کیوسوییچ می باشد که این دستگاه ویژگی های خاص و متمایزی دارد.  یکی از  ویژگی‌ های خاص این دستگاه این است که پالس های لیزری را با قدرت بالا به لایه پوست هدایت می کنند.  میزان ماندگاری انرژی آن یک میلیاردم ثانیه است و سریعاً توسط رنگدانه های تاتو جذب می شود و باعث منفجر شدن رنگدانه های تاتو و خالکوبی خواهد شد.  روزهای پس از جلسه لیزر جوهر باقی مانده در پوست توسط ماکروفاژهای سیستم ایمنی بدن دفع می شود و کم کم هیچ اثری از تاتو بر سطح پوست دیده نمی شوند.

کاربرد های دستگاه لیزر کیوسوییچ

همراه با پاک کردن تاتو ابروی و بدن استرس  نیز لیزر برای موارد دیگری استفاده می شود که عبارتند از:

  • جوان سازی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و حذف خطوط سطحی پوست
  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • برداشتن انواع خال ها
  • از بین بردن انواع ضایعات عروقی پوستی
  • از بین بردن انواع لکه های ناشی لکه های دوران حاملگی، آفتاب سوختگی،  ماه گرفتگی
  •  از بین بردن قارچ ناخن

انواع دستگاه لیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ کاربرد های زیادی دارد که می توان یکی از کاربرد های خاص آن را پاک کردن انواع تاتوی ابرو و بدن دانست.  این دستگاه مانند دستگاه های دیگر رفع مو های زائد می باشد که تفاوت آن ها با دستگاه های پاک کننده تاتو سیستم پیشرفته و پرتو های قدرتمند می باشد که می تواند به شکل مطلوبی برای حذف انواع تاتو و خالکوبی استفاده کرد.

دستگاه های لیزر کیوسوییچ شامل موارد زیر می باشد:

  • ان دیاگ کیوسوییچ

دستگاه لیزر دیاگ کیوسوییچ برای حذف چین و چروک ها خطوط پوست کاربرد دارد و چنین برای از بین بردن جای زخم ، اسکار های تیره رنگ و لکه های ناشی از ماه گرفتگی و نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به طرز چشمگیری انواع خالکوبی و تاتو را پاک کند.

  • لیزر روبی

روبی را برای حذف تاتو هایی  با رنگ سبز آبی و آبی کمرنگ و آسمانی مورد استفاده قرار می دهند.

  • لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت یکی از دستگاه‌ هایی است که در جهت حذف لکه های قهوه ای رنگ و خال های پوستی که به دلیل نور خورشید ایجاد شده‌ اند همچنین اسکار های تیره توده هایی با رنگ سفید،  مشکی،  سبز و آبی و ماه گرفتگی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

مراحل پاک کردن تاتو ابرو و بدن

قبل از این که بخواهید برای محو کردن انواع تاتو با دستگاه های پیشرفته لیزر اقدام کنید باید برخی موارد را مورد توجه قرار دهید.  متخصصین زیبایی در طی جلسات مشاوره در مورد مراقبت هایی که باید در این زمینه انجام دهید توضیحاتی برای شما ارائه خواهند داد و تعداد جلسات برحسب اندازه رنگ،  و عمق تاتو مشخص می شود و شرایط جسمانی هر فرد مورد ارزیابی قرار می ‌گیرد.

پزشکان  در این زمینه با بررسی عمق تاتو ،  رنگ تاتو، پاکسازی تاتو را آغاز می‌ کنند .

در مرحله اول  اول  بی‌حسی پوست انجام می‌ شود و طول موج اشعه لیزر بر حسب شرایط انتخابی معین می شود هر جلسه لیدر ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از پایان جلسه لیزر شما می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

بهترین کاندیدای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر چه کسانی هستند؟

متخصصین حرفه ای و با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران در جلسه مشاور ابتدا در مرحله اول وضعیت جسمانی و موقعیت تا تو را ارزیابی می کنند و اینکه شما کاندیدای مناسبی برای لیزر هستید را بیان خواهد کرد.  کاندیدای مناسب این عمل برحسب مواردی خاص تعیین  می‌ شود که شامل:

تاتو چه مدتی است که بر سطح پوست ایجاد شده است؟

رنگ های تاتو تا چه عمقی از پوست نفوذ کرده است؟

رنگ تاتو و خالکوبی ایجاد شده چیست ؟ ناحیه ای که خالکوبی یا تاتو بر آن وجود دارد کجاست؟  وضعیت جسمانی کاندیدا چگونه است؟  و آیا سابقه بیماری یا مصرف داروی خاصی را دارد یا خیر؟

کاندیدای مناسب فرایند زیبایی لیزر نباید مستعد زخم های گوشتی و بر آمده باشند و همه متقاضیان باید بدن سالمی داشته باشند و درگیر بیماری هایی که مربوط به سیستم ایمنی نباشند .

خانم های باردار و شیرده باید عمل لیزر را پس از پشت سر گذاشتن این دوران انجام دهند.

در این فرآیند  زیبایی متخصصین بر اساس رنگ تاتو و خالکوبی و همچنین شرایط فرد و میزان عمق تاتو دستگاه لیزر را انتخاب می کنند.  و راهنمایی های لازم در این زمینه ارائه می شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر و تاثیرات آن می‌ توانید با مشاوران ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران تماس بگیرید.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر کیوسوئیچ چه عوارضی به همراه دارد؟

فرایند لیزر کاربرد های درمانی و بسیاری دارد و به دلیل پیشرفته بودن این دستگاه ها عوارض آن ناچیز می باشد . عوارض ناشی از این فرایند زیبایی به عوامل مختلفی وابسته است که عبارتند از :

شما چقدر نسبت به روش های زیبایی دچار حساسیت می شود؟

کدام دستگاه لیزر برای شما مورد استفاده قرار می گیرد؟

میزان مهارت و تخصص پزشکی شما چقدر است؟

با فرایند  زیبایی لیزر کیوسوییچ یکی از بی خطر ترین و ایمن ترین روش های پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی می باشد که عوارض جانبی که پس از لیزر حاصل می‌شود کاملاً موقتی است و ممکن است با لکه هایی تیره یا روشن همراه باشد.  این عارضه در مدت زمان ۶ تا ۱۲ ماه بر طرف می‌ شود.  اگر شما این عمل را توسط افراد کم تجربه انجام دهید ممکن است با عوارضی مانند تغییر رنگ پوست و بافت های بدن،  سوختگی تاول  و آسیب به بافت های دیگر بدن و تغییر در رنگ پوست مواجه شوید.

متخصصین برای کنترل کردن سطح درد در هنگام انجام لیزر از بی حسی موضعی استفاده می کنند.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

هزینه پاک کردن تاتو ابرو و بدن با لیزر چقدر است؟

هزینه ها در این فرایند زیبایی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌ گیرد که شامل میزان عمق،  نفوذ رنگ و جوهر تاتو در پوست رنگ جوهر تاتو سن تاتو و تعداد جلساتی که پزشک تعیین می کند می باشد.

اگرچه باید مواردی مانند مهارت و تخصص پزشک،  دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر  می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌ توانید  با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌‌ باشد.

مراقبت های قبل از پاک کردن تاتو ابرو و بدن با لیزر

  • متخصصین حرفه ای و با تجربه در جلسه مشاوره ابتدا شرایط جسمانی شما را می سنجند و درمورد بیماری هایی که به آن مبتلا هستید و یا دارو هایی که مصرف می کنید با شما گفت و گو خواهند کرد.
  •  اگر برای پاک کردن تاتوی خود از روش‌ های درمانی دیگری استفاده کرده اید و نتوانستید به نتایج مد نظر خود دست یابید پزشک را مطلع کنید.
  •  قبل از انجام لیزر از وکس کردن،  لایه برداری و برنزه کردن پوست خودداری کنید.  زیرا باعث تحریک پذیری پوست خواهد شد.
  •  اگر در ناحیه ای که لیزر انجام می شود دچار زخم و جراحت و تبخال هستید قبل از آغاز جلسات لیزر مورد درمان قرار دهید.
  • سعی کنید قبل از آغاز جلسات لیزر آب فراوان بنوشید با این عمل بدنتان هیدراته شده و نتایج بهتری حاصل خواهید کرد.
  •  دو هفته قبل از انجام لیزر از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی مکمل‌ ها و ویتامین‌ ها بپرهیزید.
  •  از مصرف سیگار و قلیان و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  •  هنگام حضور در کلینیک آرایش نداشته باشید.
  •  چند روز قبل از انجام لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

 مراقبت‌های پس از پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر

  • از ماساژ دادن ، خاراندن،  لمس کردن و دستکاری محل لیزر بپرهیزید.
  •  اگر پزشک دارویی تجویز کرده سر وقت مصرف کنید.
  •  پس از انجام لیزر در معرض نور خورشید و آلودگی های محیطی قرار نگیرید.
  •  با پوشیدن لباس های گشاد و نخی از ساییده شدن ناحیه لیزر با لباس جلوگیری کنید.
  •  آب زیاد بنوشید تا پوستتان هیدراته شود.
  •  تعداد جلساتی که برای شما در نظر گرفته شده است را کامل کنید.
  •  برای کاهشستشو از آب ولرم استفاده کنید و از شوینده های معطر استفاده نکنید.

اثرات و نتایج

با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن لیزر می توانید برای پاک کردن انواع خالکوبی و تاتوی ابرو و بدن اقدام کنید.  برای پاک کردن خالکوبی ها و تاتو هایی که یک رنگ دارند از طول موج نوری استفاده می شود و تاتو هایی که با رنگ های مختلفی انجام شده است طول موج های متفاوتی در نظر گرفته می شود.  با استفاده از پرتو های لیزر انواع تاتو ها بدون آسیب بافت پوست پاک می شود؛  چون هر رنگ تاتو و خالکوبی با طول موج معینی پاک خواهد شد.  بانفوذ پرتو های لیزر بر رنگدانه  های تاتو باعث شکستن پیوند بین رنگدانه های تاتو و خالکوبی می‌ شود با کمک  ماکروفاژ های نتایج لیزر فوق العاده خواهد بود.  ذرات کوچک جوهر های تاتو با کمک  سیستم ایمنی بدن دفع می شود و به مرور زمان پس از چند هفته شاهده محو شدن رنگ‌ تاتو و خالکوبی خواهید بود.

دوره نقاهت پس از پاک کردن تاتوی ابرو و بدن چقدر است؟

متخصصین حرفه ای و با تجربه بدون نیاز به بیهوشی و با بی حسی موضعی فرایند زیبایی لیزر را انجام می دهند . بی حسی در جهت کاهش درد در هنگام لیزر انجام می شود.  ممکن است پس از جلسه درمانی با عوارض خفیفی مانند  تورم و سوزش همراه باشید.  متخصصین برای پیشگیری از عفونت دارو های مناسبی را تجویز می‌ کنند و توضیحات لازم در مورد چگونگی مراقبت از   پوست برای شما ارائه خواهد شد . روند بهبودی در همه افراد متفاوت است که معمولاً سه روز بیشتر طول نمی کشد.  متخصصین برای این که پوست فرصت کافی برای باز سازی و ترمیم داشته باشد جلسات لیزر را ۴ تا ۶ هفته مشخص می کنند.  عوارض پس از لیزر در جلسه آخر پس از یک روز به طور کامل از بین خواهد رفت.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

تعداد جلسات پاک کردن تاتو ابرو و بدن با لیزر چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر برای همه افراد متفاوت می باشد.  متخصصین بر اساس سن تاتو،  رنگ ، محل و اندازه آن تعداد جلسات را تعیین خواهند کرد.  معمولاً تعداد جلساتی که در نظر گرفته می شود ۲ تا ۱۱ جلسه می باشد.  این جلسات با فواصل منظم صورت می‌ گیرد تا پوست فرصت کافی برای التیام و بازسازی داشته باشد که تقریباً ۴۰ تا ۴۵ روز فواصل بین جلسات مشخص خواهد شد.  پس از پایان جلسه سوم تاتوی ابرو کم کم بی رنگ می شود و شما شاهد این نتایج درمان خواهید بود.

روش‌ های دیگر پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

در برخی مواقع به جای فرایند لیزر کیوسوییچ روش های دیگری نیز در جهت پاک کردن تاتو و خالکوبی ها مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل ویژگی های خاص در دستگاه لیزر کمتر از این روش ها استفاده می شود.

  • روش های لایه برداری پوست

این فرایند زیبایی توسط متخصصین به صورت لایه برداری و بدون لایه برداری مورد استفاده قرار می گیرد.  در حین انجام لایه برداری میزان عوارض ایجاد شده بیشتر است و آسیب بیشتری به پوست وارد خواهد شد.  بنابراین با مشکلات پوستی همراه است. از روش های لایه برداری می توان به درم ابریژن،  لیزر co۲ فرکشنال و لایه برداری شیمیایی اشاره کرد . با این روش ها آسیب زیادی به پوست وارد می شود.  لیزر های غیر لایه بردار همان لیزر کیوسوئیچ است که توضیحات کاملی در این مطلب در مورد آن ارائه داده شده است.

در روش های لایه بردار غشای سطحی پوست که اپیدرم نام دارد برداشته می شود و سوختگی درجه یک در سطح پوست ایجاد می شود.  با حذف لایه سطحی پوست جوهر تاتو از لایه میانی پاک می شود و لایه تثبیت کننده آن نیز حذف خواهد شد می‌ توان با کمک آن رنگ تاتو را خارج کرد.  رایج ترین نوع لایه برداری برای پاک کردن تاتو و خالکوبی درم آبریژن می باشد.

پس از انجام درم آبریژن لایه برداری پوست ناحیه تاتو،  بسیار حساس و دردناک می شود و باید به مدت دو هفته دوره نقاهت را پشت سر بگذارید.  در این دوران توصیه می شود که اصلاً از منزل خارج نشوید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به طور جدی خودداری کنید. و نمی‌توان نتایجی پس از عمل را پیش بینی کرد و حتی نمی توانید به نتایج مطلوب و مورد نظر خود دست یابید.  متخصصین روش های لیزر را راهکاری موثر و ایمن می دانند.

  • روش های آرایشگاهی

با روش های  آرایش گاهی امکان ندارد  که بتوان جوهر تاتو را از سطح پوست خارج کرد این روش با نفوذ جوهر های هم رنگ تاتو  انجام می شود .  دانه های تاتو را  با مواد رنگ پوست می پوشانند.  این نوع تاتو بد ترین نوع پاک کردن تاتو  و خالکوبی محسوب می شود . چون نمی توان به طور کامل تاتو را پاک کرد و حتی پس از این روش،  امکان استفاده از روش‌ های لیزر نیز امکان پذیر نمی باشد.

  • روش های خانگی و کرم‌ های پاک کننده تاتو

شاید در دنیای مجازی تبلیغاتی مبنی بر محصولاتی دیده باشید که مدعی هستند پاک کردن تاتوی  ابرو و بدن با این کرم ها امکان پذیر است.  در صورتی که تاتو جزء روش های دائمی محسوب می شود و به سادگی نمی توان آن را پاک کرد و اگر به دنبال مطالعه  مقاله ای در این زمینه باشید هیچ گزارش علمی ارائه نشده است. همچنین سازمان غذا و داروی آمریکا نیز استفاده از این کرم ها را تایید نمی ‌کند چون این محصولات با اسید های بسیار قوی تولید شده‌ اند و آسیب زیادی به پوست وارد خواهد کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال RF Fractional

۵ خاصیت مهم مکمل روی (زینک) معمولا نمی دانید؟

جدید ترین ماسک های صورت

نتیجه گیری

با نفوذ رنگ تاتو به لایه های زیرین پوست پاک کردن آن به راحتی امکان پذیر نیست و باید از روش های ایمن و بی خطر استفاده کرد .  پاک کردن تاتوی  ابرو و بدن با لیزر کیوسوییچ جزء بهترین روش های کلینیکی می باشد که در کلینیک زیبایی الهیه تهران با دستگاه های پیشرفته توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود.  در طی مراحل لیزر رنگدانه های تاتو کاملاً به صورت غیر تهاجمی از بین می روند پرتو های لیزر اتصال بین رنگدانه های تاتو را می شکنند و با حداقل عوارض از سطح پوست پاک می شود.  البته سیستم ایمنی بدن نیز نقش مهمی در این فرایند زیبایی اعمال می کند.  استفاده از روش های دیگر مانند لایه برداری و استفاده از کرم هایی که حاوی مواد شیمیایی خطرناک است و همچنین روش های آرایشی شما نمی توانید به نتایج مطلوبی دست یابید و پوست شما دچار آسیب خواهد شد.  پس از فرآیند لیزر بهترین روش در پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی می باشد.  دستگاه لیزر کیوسوییچ هیچ آسیبی به بافت‌های دیگر بدن وارد نمی کند و هدف آن فقط رنگدانه های تاتو می باشد.  طول موج لیزر کیوسوییچ بر اساس سن ،  رنگ،  اندازه و عمق تاتو خالکوبی تعیین می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/8gye

لینک آپارات: https://aparat.com/v/oQxgs

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/6fB4ugNH

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1483673985980067843?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/hHCMFxjC74A

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.