تاتو بدن در تهران

تاتو بدن در تهران

تاتو بدن در تهران

تاتو بدن از گذشته تا کنون به دلیل مسائل مذهبی و قومی انجام می شد اما به تدریج در دنیایی که ما درآن زندگی می کنیم این عمل به نوعی علاقه شخصی و جذابیت مبدل شده است.  اکثر خانم هایی که در گذشته عمل زیبایی تاتو انجام می دادند با توجه به خرافاتی از قبیل بالا بردن محبت همسر،  دوری از چشم زخم و خوشبختی به این عمل گرایش داشتند.

همچنین به جز خانم ها آقایان نیز فکر می‌ کردند با ایجاد تاتو یا خالکوبی در بخش‌ های مختلف بدنشان مانند بازو یا سینه قدرت خود را افزایش می دهند و در حال حاضر ۹۰ درصد از انسان ها به دلیل زیبایی و جذابیت به این تکنیک گرایش پیدا کرده اند.  خوشبختانه امروزه این عمل با درد بسیار کمی نسبت به دوران قدیم انجام می‌ شود و قطعاً نتایج مطلوب و بهتری به همراه دارد.

در متد های جدید و امروزی ابتدا طرح انتخابی و ناحیه مورد نظر کشیده می شود سپس با استفاده از سوزن های مخصوص رنگ به زیر پوست تزریق می شود.

 در طی مطلب پیشرو ما قصد داریم این تکنیک زیبایی و آرایشی را به چالش بکشیم تا شما اطلاعات بیشتری در این زمینه حاصل کنید.  در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

تاریخچه تاتو بدن

تاتو نوعی طرح بر روی بدن تلقی می‌شود که با نفوذ رنگ و جوهر به لایه های پوستی انجام می شود و غیر قابل پاک کردن است و نتایجی دائمی دارد. زیرا،  طرح انتخابی در لایه میانی پوست تشکیل می شود . این هنر زیبا و مدرن را تاتو یا خالکوبی می نامند.‌ تاتو شامل سه دسته کلی می باشد که عبارت است از :

  • تاتوی تزیینی بدون نماد یا معنای خاص
  • تاتوی نمادین با معنای خاص
  • تاتوی تصویری که تصویر شخص و آدم خاصی بر سطح پوست پاک می شود.

حتی  برخی افراد خالکوبی را برای شناسایی انجام می دهند.

کسانی که قصد دارند تاتو را برای همه بدن خود انجام دهند  باید اطمینان کامل حاصل کنند که طرحی که انتخاب می کنند برایشان رضایت‌ بخش است یا خیر؟!  زیرا  تاتو همه بدن آن ها را پوشش می دهد پس باید طرحی را انتخاب کنند که به مرور زمان باعث پشیمانی و دلسردی آن ها نشود.

 امروزه تاتو یکی از محبوب ترین ترفند های زیبایی در سر تا سر جهان محسوب می شود.  تاتو به صورت علامتی دائمی یا طرحی است که رنگ را با پارگی پوست حک می شود و امروزه در سر تا سر جهان محبوبیت بالایی دارد.  طرح هایی که در تاتو انجام می شود توسط افراد مختلفی کشیده می شود شما باید این تکنیک زیبایی را توسط افرادی انجام دهید که می تواند به خوبی از پوست شما در برابر بیماری ها و عوارض نا خوشایند محافظت کند.

به همین دلیل بهتر است که شما این عمل را به متخصصین زیبایی بسپارید چون آن ها به آناتومی پوست شما آشنایی کامل دارند و آسیب کمتری به پوست شما وارد می کنند.  همچنین به دلیل محیط تمیز و استریل  کلینیک ها شما با بیماری‌ های پوستی و خطرناک مواجه نخواهید شد.  این تکنیک زیبایی از زمان های بسیار قدیم تا به امروز برای خانم ها و آقایان رایج بوده است و اکثر آن ها بر طبق عقاید مذهبی،  برخی دیگر برای افزایش زیبایی این عمل را تکرار می کردند.

 این تکنیک نیاز به حرفه و مهارت بالایی دارد و روشی بسیار حساس و دقیق است و باید حتما توسط ابزار های مناسب و افراد حرفه ای انجام شود . به طور کلی می توان گفت تاتو به معنی این است که رنگ به وسیله  جسم خارجی به لایه های زیرین پوست نفوذ می‌ کند و باعث تحولاتی بر سطح پوست خواهد شد .

متقاضیان به دلایل مختلفی این عمل را انجام می دهند از اعتقادات آن ها گرفته تا پوشاندن ایرادات بر سطح  پوست خود، مانند زخم ها ،  ماه گرفتگی و …. بنابراین در ادامه ما علل گرایش انسان ها را به این روش به شما معرفی می کنیم.

علل انجام تاتو بدن

قطعاً در دوره های مختلف افکار متنوعی گرایش انسان ها را نسبت به انجام این تکنیک تحت الشعاع قرار داده است.  در قدیم انسان ها با به کارگیری شکل های متنوع تاتو بر روی پوست مانند تصاویری مانند  شیر و عکس پهلوانان نماد که قدرت بوده است اما در حال حاضر علت ایجاد تاتو آرایش و زیبایی اندام است.

مخصوصا خانم ها با سمبل های نازک و ظریف زیبایی اندام های خود را افزایش می دهند.  ایجاد تاتو بر سطح بدن  روشی بدون درد نیست اما اگر شما این عمل را توسط افراد متخصص انجام دهید با احساس درد کمتر نتایج بهتر و رضایت بخشی حاصل خواهید کرد.  پس برای انتخاب تاتو کار یا پزشک خود باید وسواس زیادی به خرج دهید و در این زمینه تحقیق کنید.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران تاتو بر اندام های مختلف بدن توسط افراد متخصص و مجرب با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

قبل از این که بخواهید تاتو انجام دهید باید در انتخاب طرح تاتو انتخابی دقت داشته باشید زیرا پاک کردن آن کار راحتی نیست و  باعث آسیب دیدگی پوست می شود . اگر چه پاک کردن تاتو با لیزر با دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام می‌شود و شما قطعاً باید هزینه بالایی و وقت برای پاک کردن تاتو صرف کنید.  پس بهتر است که قبل از انجام این تکنیک به خوبی فکر کنید و تصمیمی درست و آگاهانه بگیرید.

تاتو بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تاتو بدن

مراحل انجام تاتو بدن

قبل از این که بخواهیم مراحل انجام تاتو را برای شما بیان کنید لازم است بدانید که می توانید با تماس با مشاوران  در واتساپ در مورد  طرح  مورد نظر خود مشورت کنید  و در مورد هزینه ها اطلاعاتی حاصل کنید.  در این کلینیک جدید ترین طرح های تاتو برای شما در نظر گرفته می شود.

قبل از ایجاد طرح تاتو پوست ناحیه مورد نظر از هر نوع آلودگی و آرایش پاک سازی می شود . طرح انتخابی بر سطح پوست کشیده می شود پس باید طرحی که انتخاب می کنید با ناحیه مورد نظر تان مطابقت داشته باشد.  پس از مرحله ضدعفونی کننده برای کاهش درد بعد از بی حسی موضعی با استفاده از ژل ها و اسپری های مخصوص استفاده می شود.

ممکن است شما در نواحی استخوانی درد بیشتری احساس کنید.  بنابراین بی حسی بیشتری در این ناحیه ایجاد می شود. در مرحله بعد طرح تاتو کشیده می شود و در مرحله آخر طرح انتخابی با استفاده از رنگ های زیبا و ابزار مخصوص،  طرح تاتو بر سطح پوست حک خواهد شد . پس پزشک  یا تاتو کار باید نحوه استفاده از دستگاه را به طور حرفه ای فرا گرفته باشد و در ترکیب رنگ ها مهارت بالایی داشته باشد تا  رضایت زیبا جویان را حاصل کند.

رنگ انتخاب شده با استفاده از سوزن مخصوص دستگاه به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند تا طرح بر روی پوست ایجاد شود. هر چه رنگ در عمق بیشتری از پوست نفوذ  کند ماندگاری بیشتری خواهد داشت.  اما تاتو های موقت در لایه های سطحی قرار می گیرد.

 همه مراحل انجام تاتو باید با حوصله و صبر همچنین دقت بالا پشت سر گذاشته شود پس از اتمام طرح تاتو  می توانید نتایج اولیه آن را بر سطح پوست مشاهده کنید اما نتایج قطعی پس از دو هفته نمایان می شود.

مزایا و کاربرد های تاتو بدن

تاتو برای کسانی که به این تکنیک زیبایی گرایش دارند مزایای متفاوتی دارد.

تاتو روشی عالی برای نمایش وضعیت بدون سخن گفتن خواهد بود چون هر طرح تاتو بر روی بدن بیانگر اعتقادات فردی  می باشد.  تاتو همیشه با افراد همراه هستند و در مورد آن فرد سخن می گوید.

افراد با تاتو واقعیتی که دوست دارند به اطرافیان نشان دهند . در حقیقت بسیاری از طرح های تاتو معنای خاصی دارد  همه جا همراه آن ها می باشد.

برخی افراد از تاتو برای جذب  افراد مورد علاقه خود  استفاده می کنند زیرا  زمانی که افراد در مورد علایق پاسخگویی و نظرات مشابه دارند  باعث جذب آن ها به یکدیگر خواهد شد.  این افراد می‌ توانند از تاتو نوشته یا طرح های مینیمال متنوع استفاده کنند.

در برخی مواقع تاتو مانند  آینه  افراد عمل می کند.  در واقع بسیاری از افراد سعی می‌ کنند احساسات درونی خود را با ایجاد تاتو مقابله کنند و بسیاری مواقع افراد ی از تجربه های خاص خود را در بخشی از بدن خود ثبت می‌ کنند تا همیشه به آن ها یادآوری شود و می دانند  زندگی ادامه دارد تا امیدوار باشند.

برخی افراد نیز با استفاده از خالکوبی تاتو نقص هایی در بدن خود را با آن مواجه شده اند را پوشش دهند.  برخی افراد دارای علائمی مانند ماه گرفتگی ، جای بخیه،  جای زخم در پوست خود می باشند  و درمان آن ها امکان پذیر نیست بنابراین با ایجاد طرحی زیبا علایم نا خوشایند را پوشش می‌ دهند تا زیبا تر به نظر برسد.

دیگر مزیتی که می توان از تاتو یا خالکوبی اعلام کرد که این است که می‌ تواند برای قسمت های مختلف بدن و حتی کل بدن مورد استفاده قرار دارد و تقریباً هیچ ناحیه از بدن وجود ندارد که نتوانید این عمل را انجام دهید.

البته در مورد این موضوع به طور آگاهانه و عاقلانه تصمیم بگیرید زیرا،  پاک کردن تاتو بسیار سخت است.  مثلا اگر تاتو را برای لب های خود استفاده  کنید مطمئن شوید که از فرم آن  رضایت دارید همچنین  به مرور زمان رنگ لب های شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

 شما با انتخاب یک طرح زیبا می توانید اندام خاصی از خود را جذاب تر  نمایان کنید.

به دلیل این که تاتو نوعی آرایش دائمی است اکثر خانم‌ ها ترجیح می دهند  به جای آرایش کردن از روش تاتو استفاده کنند  خط چشم ، خط لب،  تاتو ابرو و … مواردی است که باعث می شود  چهره آن ها همیشه مرتب و زیبا نمایان شود و دیگر نیاز به صرف کردن وقت برای آرایش کردن  نخواهند کرد.

چه کسانی می توانند تاتو بدن انجام دهند ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم تاتو یکی از تکنیک های زیبایی است که می‌ توان برای همه بخش های بدن مورد استفاده قرار داد و معمولا خانم ها نسبت به این تکنیک گرایش بیشتری دارند.حتی این تکنیک برای اندام تناسلی نیز قابل انجام است.

  آقایان نیز تاتو را در بخش های مختلف بدن شما مانند بازو ها، قفسه سینه،  کمر و … انجام می دهند . بیشتر ورزشکارانی که بدن حجیم و زیبایی دارند با ایجاد تاتو جذابیت اندام خود را افزایش می دهند.

برخی دیگر  ناحیه ای  از بدن خود که با مشکل پوستی مانند جای بخیه ، زخم، ماه گرفتگی و … مواجه شده است با استفاده از طرح های زیبا و جذاب تاتو پوشش دهند.

 با وجود این که این تکنیک زیبایی را می توان بدون محدودیت جنسی انجام داد اما  برای برخی افراد انجام تاتو امکان پذیر نیست.

 خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارد نمی توانند از این تکنیک زیبایی استفاده کنند.

 کسانی که بیماری های خاص مانند خون،  دیابت، هموفیلی و … هستند مجاز به انجام این تکنیک نمی باشند.

کسانی که پوست حساس دارند و ممکن است در حین هم زدن تاتو دچار زخم و آسیب های پوستی می شوند باید از تاتو زدن خود داری کنند.

 طور کلی کسانی که قصد دارند  از این تکنیک زیبایی استفاده کنند باید از نظر سلامتی در شرایط مساعدی باشند و  طرحی را انتخاب کنند که پس از مدتی سبب دلسردی آن ها نشود. زیرا روش های پاک کردن تاتو دردناک و دشوار است.

پس اگر شما می‌ خواهید این تکنیک زیبایی و خاص استفاده کنید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران از طرح های بی نظیر آن بهره‌مند شوید و با خیال راحت زیبایی خود  را به متخصصین با تجربه ما  بسپارید.

 معایب و عوارض تاتو بدن چیست ؟

تاتوی دائمی قابل پاک کردن نیست خوشبختانه امروزه با کمک تکنیک و تکنولوژی به روز دنیا می توان فرایند لیزر  را برای پاک کردن تاتو به کار گرفت اما مراحل آن دردناک و پر هزینه است. همچنین ممکن است برای برخی افراد نتایج مثبتی به دنبال نداشته باشد. بنابراین ممکن است تاتوی شما هرگز پاک نشود.

اگر آستانه درد شما پایین است و نمی توانید مدتی بی حرکت بمانید بهتر است از انجام تاتو خودداری کنید حتی برخی مواقع این نتیجه حاصل می شود ارزش تحمل درد و ناراحتی را ندارد.

رنگ تاتو به مرور زمان تغییر می کند و برای همیشه به زیبایی روز های اول زیبا و جذاب نیست.  زیرا ، بر اثر تابش نور خورشید و عوامل مختلف رنگ آن تغییر کرده و ممکن است تا سال ها ظاهری زیبایی نداشته باشد.

 مدت ماندگاری تاتوی شما به طرح انتخابی بستگی دارد اما در هر صورت با مرور زمان و مکان تغییر خواهد کرد.

یکی از معایب مهم تاتو این است افراد نمی توانند  در انتخاب طرح مناسب موفق باشند و این یک مشکل بزرگی است زیرا در صورت انتخاب طرح اشتباهی ممکن است باعث دلسردی و پشیمانی آن ها شود.  بنابراین قبل از انتخاب طرح، از انتخاب آن به طور صد در صد مطمئن شوید و بر اساس ناحیه مورد نظر و روحیه خود طرح تان را انتخاب کنید.

به مرور زمان و تغییر احساسات افراد ممکن است نسبت به طرحی که در گذشته بر بدن ایجاد شده حس خوشایندی نداشته باشید.  بنابراین احساسات شما تغییر می کند اما طرح تاتو همچنان ادامه دارد و ممکن است باعث آزارد گی شما شود.  بنابراین از انتخاب طرح مطمئن شوید.

با ایجاد تاتو بر روی بدن ممکن است در موقعیت شغلی خود دچار مشکل شوید زیرا در برخی از شرکت ها نسبت به این موضوع سخت گیری می شود.  بنابراین فرصت های شغلی شما را تحت تاثیر قرار می دهد . پس بهتر است که اگر به برخی موقعیت های شغلی علاقه دارید از ایجاد تاتو بر بدن خود داری کنید.

عوارض

تکنیک زیبایی تاتو با این که روشی ساده به نظر می‌ رسد اما نیاز به دقت و حساسیت بالایی خواهد داشت زیرا،  ممکن است منجر به عفونت های جدی شود.  در واقع اگر کسی که برای شما تاتو می زند نکات بهداشتی را رعایت نکند خطر ابتلای شما به عفونت را افزایش خواهد داد.  همچنین،  این افراد باید در این زمینه مهارت و تخصص کافی داشته باشند و نکاتی را برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به عفونت را رعایت کنند.

موضوع دیگر در مورد عدم رعایت نکات بهداشتی در هنگام تاتو زدن انتقال برخی بیماری هاست. در حقیقت احتمال برخی بیماری های جدی مانند HlV یا هپاتیت وجود دارد. پس سعی کنید برای انجام تاتو به کلینیک های معتبر و مراکز تخصصی مراجعه کنید.

برخی افراد ممکن است پس از تاتو زدن دچار واکنش آلرژیک و حساسیت شوند.  پس اگر شما پوست حساسی دارید پس از انجام تاتو مستعد بثورات پوستی خواهید بود برای پوست های حساس به هیچ وجه تاتو انجام ندهید. حساسیت هایی که ممکن است پس از تاتو زدن مشاهده شود عبارت است از

  • التهاب و قرمزی پوست
  • برجستگی
  • فلس فلس شدن پوست
  • پوست ریزی
  • نودل های بنفش و قرمز رنگ بر سطح پوست پیرامون تاتو

عوارضی که در این بخش معرفی کردیم در صورت مراجعه به مراکز نا معتبر و انتخاب افراد غیر متخصص مشاهده می شود.  شما با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر تا ۹۵ درصد عوارض  را کاهش خواهید داد و نتایج  رضایت بخشی حاصل می کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشکان ماهر و مجرب و با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز دنیا انجام می شود و قطعاً زیبا جویان شاهد عارضه خاصی نخواهند بود هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان،  به حداقل رساندن عوارض و نتایج مطلوب و رضایت بخش می باشد.

هزینه تاتو بدن چقدر است ؟

قبل از این که بخواهید برای انجام دادن تاتو هزینه ای در نظر بگیرید باید ابتدا مطمئن شوید مرکزی که به آن مراجعه می کنید  دارای کیفیت و اعتبار کافی می‌ باشد .

زیرا،  مهمترین موضوع سلامتی شما می باشد . در مراکز معتبر جدید ترین تکنیک ها طرح های تاتو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود و این موضوع قطعاً هزینه های شما را تحت تاثیر قرار می دهد.  بنابراین مهم ترین اقدام انتخاب کلینیک معتبر و آگاهی از هزینه ها و قیمت ها می باشد.  عوامل مختلف هزینه های تاتو را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل

  • طرح تاتو
  • اندازه تاتو
  • ناحیه درمان
  • مدت زمان انجام تاتو
  • نوع دستگاه
  • میزان رنگ مورد استفاده
  • مهارت و تجربه متخصص
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد.

توصیه می‌ شود مراکزی را انتخاب کنید که دارای گواهینامه لازم ، دانش و  مهارت کافی در این حیطه را داشته باشد و مهم ترین موضوع این است که اصول بهداشتی به خوبی رعایت شود.  معمولاً در مراکز غیر تخصصی هزینه کمتری دریافت می کنند اما ممکن است کیفیت خدمات آن ها بسیار پایین باشد و شما عوارض بسیار جبران نا پذیر ی را تجربه کنید .

شما می توانید برای اطلاع از هزینه ها تخفیفات کلینیک زیبایی الهیه تهران با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از تاتو بدن

اگر قصد دارید بر یکی از اندام های بدن تاتو انجام دهید حتما مطمئن شوید که واکسن هایی مانند واکسن هپاتیت یا کزاز را دریافت کرده اید.

  • اگر درگیر بیماری ها و یا مشکلات پزشکی مانند بیماری های قلبی و عروقی، مشکلات پوستی،  دیابت،  اگزما و پسوریازیس و …  هستید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • ممکن است در آینده تاتو زدن برای موقعیت های شغلی و اجتماعی شما را به خطر بیندازد. بنابراین از تاتو زدن بر همه اندام ها خودداری کنید و فقط بخشی از آن را انتخاب کنید.
  • در انتخاب طرح تاتو دقت داشته باشید تا بعداً باعث دلسردی و ناراحتی شما نشود.
  • اگر مستعد زخم های کلوئیدی هستید از تاتو زدن خودداری کنید.
  • چند روز قبل از انجام این عمل از لایه برداری، وکس کردن، لیزر و اپیلاسیون پوست خودداری کنید.
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی بپرهیزید زیرا شدت خونریزی را در حین تاتو افزایش می‌دهد.
  • از آرایش کردن ناحیه تاتو خودداری کنید. زیرا ، باعث بروز عفونت خواهد شد .
  • با نوشیدن آب کافی بدن خود را هیدراته کنید.

مراقبت های بعد از تاتو بدن

  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از پوشیدن لباس های تنگ و زبر بپرهیزید زیرا باعث ساییدگی ناحیه تاتو خواهد شد.
  • تا ۳ روز از آب زدن به ناحیه تاتو بپرهیزید .
  • برای شست و شو از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کنید و دارو های تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید .
  • از خاراندن، ماساژ دادن و کندن زخم های تاتو بپرهیزید.
  • تا ۳ روز از انجام فعالیت هایی که باعث تعرق به شما می شود خودداری کنید.
  • ناحیه تاتو را تمیز و استریلیزه نگه دارید.
  • در صورت مشاهده عوارض نا خوشایند حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • از کمپرس سرد استفاده کنید.

اثرات و نتایج

امروزه تاتو بدن یکی از تکنیک های تخصصی و ماهرانه است که طرح ها و سبک های مختلفی بر اساس سلایق و خواسته های متقاضیان بر یکی از اندام های بدن ایجاد می شود.  این طرح ها با رنگ های مختلف بر سطح پوست ایجاد می شود و هر کدام معنا و نماد خاصی دارد.

  رنگ ها در این روش به لایه درم پوست نفوذ می کند و در این ناحیه شکل می گیرد و قسمت های دیگر سلول های فیبروبلاست از بین می‌ روند. فیبروپلاست ها نوعی سلول پوستی است که زخم های ایجاد شده را ترمیم و بازسازی می کند. بنابراین پس از تزریق اولین بار رنگدانه ها به زیر پوست،  سیستم ایمنی همانند ماشینی خودکار نسبت به رنگ های تزریق شده واکنش نشان می دهد .

ماکروفاژ ها به ناحیه تاتو مهاجرت می‌کنند تا رنگدانه ها را از بین ببرند.  بعضی از آن ها موفق می شوند و برخی دیگر نیز در پوست حبس می شوند اما سلول های دیگر در درم برخی از رنگدانه ها را جذب می کند.  این سلول ها در طی بازسازی لایه سطحی پوست از بین می روند و در لایه میانی باقی می ماند تا از بین بروند و سلول های فیبروبلاست قدیمی در فیبروبلاست های جدید  را جذب خواهند شد.

بنابراین مدت ماندگاری تاتو در این لایه افزایش خواهد یافت به همین دلیل پس از ۲ تا ۴ هفته باید برای ترمیم تاتو اقدام کرد.  همچنان پوست برای محو کردن تدریجی تاتو فعالیت دارد پس از پایان مراحل تاتو تاثیرات اولیه آن قابل مشاهده است اما نتایج قطعی پس از دو هفته و بهبود یافتن زخم ها قابل مشاهده می باشد.  مدت ماندگاری در همه متقاضیان متفاوت است است و به عمق نفوذ رنگدانه ها در پوست بستگی دارد.  هر چه رنگ ها در عمق بیشتری از پوست نفوذ کند ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

دوره نقاهت پس از تاتو بدن چقدر است ؟

با توجه به عمق نفوذ رنگدانه ها به لایه های پوست میزان عوارض برای همه متقاضیان متفاوت می باشد.  پس از انجام تاتو شما نیاز به دوره نقاهت نخواهید داشت و می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  البته،  شما با عوارضی مانند زخم،  قرمزی،  التهاب تورم و کبودی در محل تزریق مواجه خواهید شد که در مدت زمان کوتاهی با اعمال مراقبت ها بر طرف می شود.

در این دوره باید برخی نکات را رعایت کنید تا بتوانید سرعت بهبودی زخم ها را افزایش دهید . ناحیه تاتو را تمیز و پاکیزه نگه دارید و حتماً از شوینده های ملایم و بدون بو استفاده کنید.  پوست ناحیه تاتو را مرطوب کنید و مایعات زیاد بنوشید . در برابر نور خورشید سعی کنید لباس های روشن بپوشید تا جذب پرتو ها خورشید کاهش یابد.  همچنین از پوشیدن لباس های زبر و پشمی بپرهیزید چون باعث ساییدگی ناحیه تاتو خواهد شد .

تغذیه مناسب داشته باشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.  تا چند روز از آرایش کردن محل تاتو بپرهیزید تا از بروز حساسیت و واکنش های آلرژیک جلوگیری شود.

تعداد  جلسات تاتو بدن چقدر است ؟

تعداد جلسات برای همه زیبا جویان بر اساس اندازه و طرح تاتو و رنگ آمیزی آن متفاوت است.  اگر شما بخواهید در بخش گسترده‌ای از پوستتان تاتو انجام دهید قطعاً باید در جلسات بیشتر شرکت‌ کنید . و یا برای رنگ آمیزی های متنوع تعداد جلسات افزایش می یابد.

  مدت زمانی که برای انجام تاتو در نظر گرفته می شود نیز به همین موضوع بستگی دارد بنابراین نمی ‌توان زمان و تعداد جلسات مشخصی را تعیین کرد. برای طرح های کوچک و متوسط یک حضور در یک جلسه کافی است.   همچنین متخصصین برای تثبیت و ترمیم نتایج تاتو توصیه می‌ کنند پس از ۲ تا ۴ هفته به کلینیک مراجعه کنید.

 برای انجام تاتو به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید زیرا،  در  این مراکز از رنگ های مرغوب استفاده می شود و نتایج  رضایت بخشی به همراه دارد.  کلینیک زیبایی الهیه تهران  یکی از کلینیک های معتبر و مطرح کشور در زمینه زیبایی پوست و  مو  می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با زمینه کارشناسان ما مشورت کنید.

تاتو بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تاتو بدن

بهترین مرکز برای تاتو چه ویژگی هایی دارد ؟

مراکزی که برای انجام تاتو به آن مراجعه می کنید باید از بهترین متخصصین در این زمینه بهره مند باشد.  اجرای حرفه ای خدمات با رعایت  اصول و نکات بهداشتی همراه  باشد.  ابزار هایی که در این مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرد پیشرفته است و  محیطی آرام و بدون استرس برخوردار می باشد.

هزینه تاتو بدن به چه عواملی وابسته است ؟

موقعیت مکانی کلینیک،  وسایل و تجهیزات مورد استفاده ، میزان تخصص و مهارت پزشک ،  وسعت و طرح تاتو از مهمترین موارد تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.

انواع طرح تاتو بدن چیست ؟

طرح تاتو مینیمال،  ساده ، طرح موج،  پروانه،  ویرگول،  فیل،  فرشته،  خنجر و انواع طرح های بی شمار دیگر که بر اساس ناحیه مورد نظر و  انتظارات متقاضیان ایجاد می شود.

چرا باید برای تاتو کلینیک های معتبر مراجعه کرد ؟

برای این که تاتو طرحی است که برای همیشه بر پوست باقی می ماند و پاک کردن آن شرایط ویژه‌ ای دارد همچنین شما با مراجعه به مراکز معتبر احساس درد چندانی نخواهید داشت.  شما با انجام تاتو توسط افراد متخصص نتایج عالی و رضایت بخش بدون عوارض خطرناک  حاصل می کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

بهترین پیج اینستاگرام تاتو در تهران

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در تهران

نتیجه گیری :

تاتو زدن یکی از روش های آرایشی های دائمی است  که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است این روش با طرح های متنوعی انجام می شود هر کدام که در این نواحی بدن خاصی از بدن حک می شوند که نشانه نماد و  الگوی خاصی دارد  مثلاً نماد ویرگول نشانه  مبارزه با افسردگی است و برای کسانی که با افسردگی و مشکلات روحی خود مقابله می کند مناسب است.

همچنین برخی افراد با ایجاد تاتو برخی از خاطرات و تجربیات خود را حک می کنند که تا در دوران مختلف زندگی با آن ها همراه باشد.  استفاده از تاتو بدن از گذشته تا کنون در بین مردم رواج زیادی داشته است اما امروزه با نتایج مطلوب و بهتری همراه است ؛ زیرا این تکنیک زیبایی به صورت تخصصی با رنگ های مرغوب و ابزار های پیشرفته انجام می‌ شود و میزان آسیب دیدگی و عوارض پس از آن به شدت کاهش یافته است.

امروزه در اکثر سالن های آرایشی این عمل انجام می‌ شود اما پیشنهاد ما این است که برای انجام تاتو به کلینیک های معتبر مراجعه کنید زیرا متخصص نسبت به آناتومی و ساختار  پوست شناخت کافی دارند و ابزار ها و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک ها دارای استاندارد های جهانی خواهند بود و از رنگ‌های مرغوب و با کیفیت استفاده می شود.

اما ممکن است با مراجعه به سالن های آرایشی و غیر معتبر به دلیل عدم تجربه تاتو کار و استفاده از رنگ های نا مرغوب آسیب زیادی به پوست شما وارد شود  و قطعاً عوارض و هزینه های شما را افزایش خواهد داد.  به همین دلیل توصیه می کنیم برای انجام انواع خدمات زیبایی به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید در این کلینیک همه خدمات به صورت تضمینی ارائه می شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما مشورت کنید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/e10z

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/Nhb6Jrku

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.