تاثیر عمل بلفاروپلاستی بر زیبایی افراد

تاثیر عمل بلفاروپلاستی بر زیبایی افراد

تاثیر عمل بلفاروپلاستی بر زیبایی افراد

در چند سال اخیر جراحی پلک یا عمل بلفاروپلاستی به عنوان محبوب ترین عمل جراحی زیبایی چشم در همه دنیا شناخته می شود و متقاضیان آن روز به روز در حال افزایش هستند.  عمل جراحی پلک به منظور حذف پوست اضافه در اطراف چشم و درمان پف چشم و افتادگی پلک ها انجام می‌ شود و تاثیر بی نظیری  بر زیبایی و شادابی چهره خواهد داشت.

چشم ها از نظر زیبایی یکی از اعضای تاثیر گذار بر اجزاء مختلف صورت می باشد و همیشه مورد توجه همه افراد قرار گرفته است.   از گذشته تا کنون اشعار زیادی در مورد نگاه نافذ و چشم ها سروده شده است که متاسفانه به دلیل حساس بودن پوست اطراف چشم و عدم مراقبت از این ناحیه با مشکلات زیادی مواجه می شود.  افزایش سن یکی از عوامل مهم مشاهده نشانه های پیری بر چهره می باشد  که می تواند زیبایی و جذابیت چهره را از بین ببرد.

  یکی از از نشانه های مهم که باعث می شود چهره پیر به نظر برسد افتاده شدن پلک ها ، ایجاد چین و چروک ها،  پف چشم در بالا و پایین چشم  و موارد بیشمار دیگر است . البته،  در برخی مواقع تیرگی و پف چشم به عوامل ژنتیکی مربوط می شود و یا این که فرد دچار حساسیت شده است. بنابراین نمی توان تنها دلیل از دست رفتن زیبایی اطراف چشم را افزایش سن معرفی کرد .

در طی مصرف پیش رو ما قصد داریم در مورد تاثیرات عمل جراحی پلک بر چهره گفت و گو کنیم و همچنین شما را با این عمل جراحی بیشتر آشنا کنیم.  پس اگر شما احساس می کنید که زیبایی چشم های خود را از دست داده اید و می خواهید چهره‌ ای هوشیار و جذاب داشته باشید در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید  تا بتوانید  با آگاهی کامل برای انجام جراحی پلک و باز گرداندن زیبایی چشم های خود اقدام کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

عمل بلفاروپلاستی چیست ؟

همراه با افزایش سن و پیر شدن پوست اطراف چشم کم کم حالت ارتجاعی پوست از دست می رود و با عدم حالت کشسانی و به دلیل نیروی جاذبه زمین پوست در این ناحیه نازک تر می شود و به صورت ضایعه ای در بالا و پایین چشم مشاهده خواهد شد . در پلک بالایی چین های اضافی حالتی آویزان و شل پیدا می‌ کند و حتی در برخی افراد بینایی آن ها دچار اختلال خواهد شد.

چربی های اطراف چشم به مرور زمان به زیر پلک ها حرکت می کنند و با ضعیف شدن غشای نگهدارنده چربی ها باعث می شود که با تورم در ناحیه   پلک بالا و پایین چشم مواجه شوید.  عمل جراحی پلک روشی موثر و دائمی برای درمان پف بالا و پایین چشم و همچنین افتادگی پلک خواهد بود که نتایج بی نظیری بر حالت چهره خواهد داشت.

البته،  فراموش نکنید که این جراحی در جهت درمان تیرگی و از بین بردن خطوط پنجه کلاغی انجام نمی شود و می توانید برای رفع مشکلات از روش هایی مانند تزریق فیلر ها و یا لیزر استفاده کنید.  در کنار موضوع زیبایی چشم ها این جراحی برای کسانی که به دلیل افتادگی پلک،  اختلالاتی در بینایی آن ها ایجاد شده روشی موثر خواهد بود .

با این روش متخصصین اختلالات ظاهری چشم ها را از بین می برند تا چشم ها ظاهری جوان و شاداب پیدا کنند. البته،  انجام عمل جراحی پلک کاربرد ها و مزایای بی نظیری به دنبال دارد که در ادامه مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

کاربرد ها و مزایای بلفاروپلاستی :

  • درمان افتادگی پلک
  • از بین بردن پف بالا و پایین چشم
  • رفع چین خوردگی ها و التهابات پلک ها
  • درمان سنگینی و خستگی چشم ها
  • درشت تر شدن چشم ها
  • افزایش میدان دید
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درمان افتادگی چشم
  • بازسازی گوشه چشم ها
  • تغییر فرم چشم ها

مزایا :

عمل جراحی پلک به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. البته،  برای برخی افراد با صلاحدید پزشک این جراحی به صورت بیهوشی انجام خواهد شد.

 هزینه های جراحی پلک نسبت به مزایا و کاربرد های بی نظیر آن مقرون به صرفه تر خواهد بود و برای همیشه زیبایی و شادابی به چهره و چشم ها هدیه داده می شود.

 پس از انجام این جراحی نیاز به مراقبت های دشوار نخواهید داشت و در طی چند روز می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید .

پس از انجام جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارید . بنابراین،  هزینه ای در این زمینه پرداخت نخواهید کرد.

 نتایج حاصل از جراحی پلک دائمی و همیشگی است حتی می توانید همزمان با این عمل،  عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو را انجام دهید .

شما می توانید بر اساس اهداف و نیاز های خود از پزشک بخواهید که تغییرات خاصی در چشم‌ های شما ایجاد کند مثلاً با بازسازی گوشه چشم حالت کشیده و جذاب در چشم ها ایجاد کنند .

عوارض ناشی از این جراحی با انتخاب متخصصین با تجربه و حرفه ای و مراجعه به مکان های معتبر و تخصصی بسیار خفیف است  و در مدت زمان کوتاهی به بهبودی کامل دست می یابید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-بلفاروپلاستی

مراحل انجام عمل بلفاروپلاستی

قبل از این که بخواهید عمل جراحی پلک را انجام دهید باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید تا متخصصین توضیحات کاملی در مورد این فرایند برای شما ارائه دهند. همچنین اعمال آزمایش‌ ها و معاینات چشمی اهمیت بالایی دارد. متخصصین با بررسی پرونده پزشکی شما مطمئن می شود که این جراحی برای شما مناسب است یا خیر!!

 در جلسه مشاوره شما می توانید نمونه کار های پزشکان را مشاهده کنید و نسبت به نتایج جراحی درک واقع بینانه ای  داشته باشید و از مهارت پزشک مطمئن شوید. در این جلسه بدون ترس و تعارف هر سوالی در ذهن دارید بپرسید و اهداف خود را از انجام این جراحی با پزشک در میان بگذارید.

شما می‌ توانید این عمل جراحی را با روش های زیبایی دیگر به طور همزمان انجام دهید مثلا همراه با جراحی پلک شما می توانید لیفت ابرو را نیز انجام دهید.   پس از پشت سر گذاشتن جلسه مشاوره زمان مناسبی برای انجام جراحی تعیین خواهد شد.

هنگامی که می خواهید در روز جراحی برای انجام عمل به کلینیک مراجعه کنید از آرایش کردن چشم های خود بپرهیزید و استرس خود را کنترل کنید . عمل جراحی بلفاروپلاستی با بی حسی موضعی انجام می شود سپس بر اساس تغییراتی که در پلک بالا و پایین ایجاد می شود برش ها همسو و هم جهت با چین پلک ایجاد می‌ شود تا به چربی ها و بافت های اضافه در زیر پلک دسترسی داشته باشند.

پس از استخراج بالشتک‌ های چربی پوست اضافه در این ناحیه برداشته خواهد شد و تغییرات مورد نیاز در پلک ها ایجاد می شود و در نهایت برش ها توسط بخیه های غیر جذبی  و یا چسب های مخصوص بخیه بسته می شود.  در برخی از مراکز تخصصی مراحل انجام جراحی پلک با دستگاه های پیشرفته لیزر انجام می شود و قطعا شما می توانید نتایج بهتری حاصل کنید. زیرا،  این جراحی با دقت و تمرکز بالاتری انجام می شود.

بهترین کاندیدای عمل بلفاروپلاستی چه کسانی هستند ؟

بهترین کاندیدای عمل جراحی‌ پلک فقط توسط متخصصین زیبایی مشخص می‌ شوند بنابراین شما برای اطمینان کامل باید با متخصصین مربوطه مشورت کنید.

 این عمل جراحی با دو هدف درمانی و زیبایی انجام می شود کسانی که به دلیل افزایش سن با افتادگی پلک ها مواجه شده اند و دیده آن ها دچار مشکل شده باید سریعا برای انجام جراحی اقدام کنند زیرا ، در صورت عدم توجه به این مسئله به عضلات گردن و پیشانی آن ها فشار زیادی وارد می شود و مشکلات آن ها را افزایش می دهد.  اما،  کسانی که در جهت زیبایی چشم ها و چهره این عمل را انجام می دهند ضرورتی بر انجام این عمل نمی باشد.

 برخی افراد به دلیل ایجاد حساسیت با تورم و پف چشم مواجه هستند پس  قبل از این که برای عمل جراحی آماده شوید و تحقیقات لازم را انجام دهید باید مطمئن شوید که افتادگی پلک شما دلیل بر افزایش سن می باشد.

 متخصصین برای کسانی که به دلیل حساسیت در واکنش های آلرژیک با پف چشم مواجه هستند دارو های مناسب تجویز خواهند کرد .

همه کسانی که از سلامتی کامل برخوردارند و می‌ توانند نسبت به نتایج این جراحی درک واقع  بینانه ای داشته باشند می توانند عمل جراحی پلک را انجام دهند.

 نتایج حاصل از این جراحی تا مدت ها ادامه دار خواهد بود و تاثیرات بی نظیری بر چهره و اعتماد به نفس آن ها خواهد داشت.

 افرادی که به بیماری های خاص مانند دیابت،  بیماری‌ های خود ایمنی ، سیستم ایمنی، سیستم خون رسانی،  هپاتیت و موارد دیگر مواجه هستند نمی توانند از مزایای بی نظیر جراحی پلک بهره مند شود.

 کسانی که دائماً دخانیات مصرف می کنند پس از جراحی نمی تواند بهبودی کامل حاصل کنند و روند بهبودی در آن ها طولانی مدت خواهد شد .

متخصصین برای این افراد توصیه می کنند که چند هفته قبل از جراحی مصرف دخانیات را کنار بگذارند .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از انجام جراحی پلک معاینات و آزمایش های لازم را انجام می‌ دهند و با بررسی پرونده پزشکی متقاضیان مشخص می‌ کنند که آیا افراد کاندیدای مناسبی برای جراحی هستند یا خیر !!

در صورت مساعد نبودن شرایط افراد روش های غیر جراحی مانند پلاسما جت،  لیفت با نخ،  تزریق بوتاکس،  و موارد دیگر پیشنهاد می شود.  البته این روش ها نمی تواند ماندگاری جراحی را به دنبال داشته باشد  اما نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره خواهند داشت.

 عوارض بلفاروپلاستی چیست ؟

همان‌ طور که می‌ دانید در طی این جراحی پلک بالا و پایین دچار تغییراتی خواهد شد و قطعاً با عوارضی همراه خواهد بود.  شما با انتخاب متخصصین با تجربه و کلینیک های معتبر می توانید میزان عوارض را به حداقل برسانید.  پس از انجام جراحی به مدت چند روز به دلیل تورم چشم ها باز و بسته کردن پلک ها برای شما سخت و دشوار خواهد بود.

البته   این عارضه نگران کننده نیست و به مرور زمان با کاهش تورم این مشکل برطرف می‌ شود.  متخصصین برای بهبودی سریع تر قطره  های چشمی و دارو های مناسب همچنین بخور و پانسمان را پیشنهاد می کنند . تا دو روز پس از جراحی ممکن است با تاری دید و دو بینی مواجه شوید که نباید باعث نگرانی شما شود و زیرا در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

برش هایی که بر سطح پلک ایجاد می‌ شود همسو و هم جهت با چین های طبیعی پلک هو خواهد بود و پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها باقی می ‌ماند . در صورتی که پزشک شما در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد ممکن است جای زخم و برش ها بر پلک  مشاهده شود.

در صورت عدم توجه به نکات بهداشتی  و عدم استفاده از دارو های مناسب ممکن است میکروب ها از ناحیه برش به پوست نفوذ کنند و عارضه عفونت را حاصل کند.   پس از جراحی برای تمیز نگه داشتن پلک ها دقت بالایی داشته باشید.

 بی حسی پلک ها پس از چند روز بر طرف می شود.  در برخی مواقع به دلیل عدم توجه و دقت پزشک پوست بالا و پایین پلک به خوبی برداشته نمی شود و پس از بهبودی شاهد پوست اضافه در این ناحیه خواهید بود .

عارضه نادر دیگر عمل جراحی پلک،  کوتاهی پلک ها خواهد بود که در صورتی که پزشک بخش زیادی از پوست پلک را حذف کند این عارضه حاصل خواهد شد و بسته شدن چشم ها نا ممکن می شود.  پس با توجه به عوارض بیان شده باید از مهارت و تخصص پزشک اطمینان کامل حاصل کنید تا بتوانید نتایج عالی و چشمانی زیبا حاصل کنید.

 عمل بلفاروپلاستی در کلینیک زیبایی الهیه تهران با متد  و تکنیک های پیشرفته روز دنیا انجام می شود و شما عزیزان می توانید در این زمینه نتایجی عالی حاصل کنید.

همچنین در کلینیک زیبایی الهیه تهران عمل های زیبایی چشم از قبیل کانتوپلاستی،  اپی کانتوپلاستی انجام می شود که با تغییراتی در گوشه چشم ها زیبایی و جذابیت چهره چندین برابر می شود. در این دو عمل جراحی همزمان افتادگی پلک نیز مورد درمان قرار می گیرد و چشم ها بر اساس اهداف هر فرد تغییر می کند.

هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

 هزینه ها در هر کلینیک و مرکز تخصصی کاملاً متفاوت است و عوامل مختلفی بر هزینه  ها تاثیر گذار خواهد بود.  برای انجام عمل جراحی باید آزمایش ها و معاینات چشمی انجام شود.  همچنین پس از جراحی دارو هایی تجویز می شود تا بتوان سرعت بهبودی را افزایش داد.  به طور کلی عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها به شرح زیر می باشد

  • نوع عمل جراحی
  • انتظارات و اهداف متقاضیان از انجام عمل
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • دستمزد جراح
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 پس از انجام جراحی پلک متقاضیان می توانند بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان دوره نقاهت را در منزل سپری کنند بنابراین هزینه های آن ها کاهش می یابد.  این که عمل جراحی بر یک یا  یا هر دو پلک انجام می شود نیز هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برخی افراد همزمان با عمل جراحی پلک عمل های دیگر مانند لیفت ابرو را انجام می دهند  و قطعاً باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند. با توجه به موارد بیان شده هزینه ها برای همه متقاضیان کاملا متفاوت است و نمی‌ توان هزینه های قطعی و مشخص شده را اعلام کرد.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی الهیه مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از عمل بلفاروپلاستی :

در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و با پزشک در مورد اهداف خود از انجام جراحی پلک گفت و گو کنید. معاینات و آزمایشات لازم در این جلسه انجام می شود توضیحات کاملی در مورد عوارض احتمالی ،  اعمال مراقبت‌ ها و نتایج جراحی برای شما اعلام می شود .

در جلسه مشاوره می توانید نمونه کار های پزشک را ببینید و نسبت به نتایج جراحی درک واقع  بینانه داشته باشید.

 متخصصین مراقبت های جدی و مهم قبل از جراحی را برای شما توضیح خواهند  داد که به شرح زیر می باشد.

دو هفته قبل از جراحی مصرف انواع دارو ها و غذا هایی که باعث رقیق شدن خون می شود از قبیل آسپرین،  پروفن،  دارو های گیاهی،  مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را با خبر کنید.

 دو هفته قبل از جراحی مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید زیرا این دو عامل باعث اختلال در سیستم گردش خون خواهد شد و عوارض پس از جراحی را افزایش می دهد همچنین دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر خواهید گذاشت.

 شب قبل از جراحی دوش بگیرید و به خوبی استراحت کنید.

 در روز جراحی استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 از آرایش کردن چشم ها در روز عمل بپرهیزید. همچنین از قرار دادن لنز های طبی و آرایشی در چشم خود داری کنید.

 چند ساعت قبل از جراحی از خوردن غذا و نوشیدنی مایعات بپرهیزید.

 هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-بلفاروپلاستی

 مراقبت های پس از عمل بلفاروپلاستی :

پس از جراحی با مشکلاتی از قبیل عدم توانایی در بستن پلک ها مواجه خواهید شد که به دلیل تورم ایجاد شده در پلک ها خواهد بود شما می توانید با استفاده از کمپرس سرد به مدت سه روز تورم ایجاد شده را کاهش دهید.

متخصصین در جهت کاهش عوارض و جراحی دارو هایی از قبیل پماد ها،  آنتی بیوتیک ها و قطره های چشمی را تجویز خواهند کرد.  این دارو ها باید به اندازه کافی و سر وقت مصرف شود.  اگر احساس درد داشتید می‌ توانید از مسکن‌ های پزشک تجویز کرده استفاده کنید . از مصرف خود سرانه دارو ها خودداری کنید.

 پس از سه روز با استفاده از کمپرس گرم سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 از مصرف غذا های شور ، چرب و تند خود داری کنید. زیرا ، ممکن است عوارض و حساسیت پس از جراحی را افزایش دهد.

 هنگام استراحت زیر سر خود را با کمک دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم ایجاد شده را کاهش دهید.

 لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس فشاری به چشم‌ های شما وارد نشود.

 تا یک ماه از انجام فعالیت های شدید بدنی ، جا به جایی اشیا سنگین و خم شدن خود داری کنید.

 تا دو هفته از خسته کردن چشم ها،  نگاه کردن به تلویزیون،  رایانه و صفحه موبایل بپرهیزید.

اثرات و نتایج

قطعاً همه افراد به دنبال چهره ای جوان و جذاب هستند و چهره پیر و فرسوده را نمی پسندند .  زیبایی چهره یکی از فاکتور های مهم در برقراری روابط خواهد بود. یکی از دلایل مهم گرایش افراد به عمل بلفاروپلاستی شادابی و جوان به نظر رسیدن چهره می باشد. پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و به مرور زمان با کاهش کلاژن مواجه خواهد شد.

این رویداد باعث می شود که جاذبه زمین پلک ها را به سمت پایین بکشاند و در نتیجه مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک و پف چشم ها ایجاد شود.  البته،  این عمل جراحی برای پلک بالا و پایین انجام می شود تا نگاه شما  نافذ و گیرا تر شود . همان گونه که در طی این مطلب اشاره کردیم این جراحی در کنار جنبه زیبایی در جهت درمان و برطرف کردن اختلالات بینایی انجام می شود و سبب تقویت و بهبود دید خواهد شد.

همچنین یکی از مزایای دیگر آن افزایش اعتماد به نفس خواهد بود. به هر حال قبل از این که به انجام این عمل جراحی بپردازید باید انتظارات و درک خود را نسبت به نتایج جراحی واقع‌ بینانه کنید تا باعث سرخوردگی و ناراحتی شما نشود.

 مراحل انجام جراحی باید توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود. اعمال مراقبت ها نیز یکی از فاکتور های مهم در جهت تأثیرات جراحی پلک بر نتایج نهایی خواهد بود . این جراحی در جهت بهبود ظاهر پلک ها و درمان افتادگی پلک انجام می‌ شود و علائم و نشانه های پیری را از چهره بر طرف خواهد کرد و چهره ای جوان و زیبا را به افراد هدیه می دهد.

 تورم و کبودی پلک ها در طی دو هفته برطرف می شود و  کم‌ کم نتایج اولیه قابل مشاهده خواهد بود. اما برای دست یافتن به نتایج قطعی باید ۳ تا ۶ ماه صبر کنید.  برخی افراد پس از جراحی نگران بر جای ماندن جای زخم هستند در صورتی که متخصصین حرفه ای برش ها را به گونه ای می زنند که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها باقی نماند.

نتایج حاصل از جراحی پلک دائمی است که در صورت عدم مراقبت از پلک ها،  استعمال دخانیات،  نوسانات وزنی و موارد بیشماری دیگر دوام و تاثیرات آن را کاهش خواهد داد پس مراقبت های پس از جراحی اهمیت بالایی دارد.

دوره نقاهت پس از عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

جراحی پلک جزو عمل های جراحی اما سر پایی است و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی سپری می شود. زیبا جویان عزیز می توانند بلافاصله پس از جراحی کلینیک را ترک کنند اما باید دوره نقاهت ۵ تا ۷ روزه را در منزل سپری کنند.  بهتر است از محل کار خود تا مدتی مرخصی بگیرید تا تورم و کبودی ایجاد شده در اطراف چشم های شما کاهش یابد.

در چند روز اول پس از جراحی با دو بینی و تاری دید مواجه می شوید که با مصرف قطره های چشمی برطرف می شود.  بستن پلک ها به دلیل تورم ایجاد شده تا چند روز مشکل ساز خواهد بود اما به مرور زمان رفع می شود.  در دوره بهبودی باید به خوبی از چشم ها مراقبت کنید.  سه روز پس از جراحی می توانید برای شست و شوی پلک ها اقدام کنید اما از فشار آوردن به این ناحیه بپرهیزید.

استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند در کاهش تورم و کبودی به شما کمک کند. همچنین پس از سه روز استفاده از کمپرس گرم تاثیرات درمان را افزایش می دهد . یکی از موضوعات مهم در دوره بهبودی تغذیه مناسب خواهد بود مصرف میوه ها و سبزیجات تازه و نوشیدن مایعات به اندازه کافی بسیار تاثیر گذار می باشد.

پس از جراحی به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی و کلاه نقاب دار استفاده کنید.  پس از ۳ تا ۵ روز برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید. متخصصین در این جلسه مجدداً نتایج جراحی را بررسی می‌ کنند و در صورت نیاز به دارو های لازم را تجویز خواهند کرد و توصیه های مراقبتی را مجدداً به شما گوشزد می کنند.

تعداد جلسات بلفاروپلاستی عمل بلفاروپلاستی چقدر است ؟

یکی از جلسات مهم قبل از عمل جراحی جلسه معاینه و مشاوره خواهد بود. در این جلسه متخصصین شرایط شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا ابتدا تعیین کنند  که شما کاندیدای مناسبی برای جراحی هستید یا خیر؟؟ پس از مساعد بودن شرایط شما عمل جراحی در یک جلسه انجام می شود.

بر اساس تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود و همچنین انتظارات و اهداف شما مدت زمان آن متغیر خواهد بود که در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.  پس از پایان عمل جراحی شما دوره نقاهت را در منزل سپری می کنید و نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا کلینیک نخواهید داشت.  ۳ تا ۵ روز پس از جراحی مجددأ در جلسه ای دیگر برداشتن بخیه ها انجام خواهد شد و در صورت نیاز  دارو های لازم تجویز می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بلفاروپلاستی چیست ؟

 فیلم عمل بلفاروپلاستی

جراحی پلک بلفاروپلاستی هزینه و توصیه ها

نتیجه گیری :

چشم ها جزو اعضای مهم و حیاتی بدن است که می تواند احساسات درونی هر فرد را بدون صحبت کردن به دیگران انتقال دهد. اگر چشم های شما پیر و خسته به نظر برسد همه موقعیت های اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار می دهد زیرا با کسل بودن چهره شما،  دیگران نمی توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند .

اگر نسبت به افتادگی پلک ها بی توجه باشید به مرور زمان و شدت یافتن افتادگی پلک ها  میدان دید نیز کاهش می یابد در نتیجه به عضلات گردن و پیشانی خود فشار زیادی وارد می کنید و به تدریج سر و کله چین و چروک ها در این نواحی پیدا می شود.  پس برای بازگرداندن زیبایی و جذابیت چهره خود و همچنین داشتن چشمانی سالم و نافذ عمل بلفاروپلاستی پیشنهاد موثری خواهد بود .

در این روش متخصصین با حذف پوست اضافه و بالشتک های چربی شادابی و جوانی را به چهره شما هدیه خواهند داد . شما با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک های معتبر می توانید تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر جراحی پلک لذت ببرید . در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین در جهت کسب رضایت شما عزیزان عمل های جراحی زیبایی چشم ها از قبیل بلفاروپلاستی،  کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی را با متد ها و تکنیک های پیشرفته ارائه می دهند و شما می توانید فرم چشم های خود را بر اساس سلیقه و نظر خود تغییر دهید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/5cy2

لینک آپارات:https://aparat.com/v/OKCBD

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/oRsHPl7t

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.