تزریق چربی قبل از عمل بینی

تزریق چربی قبل از عمل بینی
محتوا پنهان
1 تزریق چربی قبل از عمل بینی

تزریق چربی قبل از عمل بینی

تزریق چربی یک روش بسیار موثر و قابل اعتماد جهت اصلاح زیبایی بینی و ترمیمی بینی برای اشخاصی است که قصد انجام درمان‌های جراحی را ندارند.

اساس این روش، استخراج تراکمی چربی با استفاده از یک کانول چند دهانه‌ای و تزریق این سلول‌ها با استفاده از کانول‌ها یا سوزن‌های 1.4 تا 1.6 میلی متری است.

تزریق چربی به بینی اگر توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام شود، ظاهری شبیه به بینی‌های عمل شده به خود خواهد گرفت.

با این تفاوت که هیچ برش و جراحی به همراه بیهوشی انجام نمی‌شود.

توجه به این نکته مهم است که تزریق چربی بینی موجب کوچک شدن بینی نمی‌شود و فقط فرم و مدل آن را تغییر می‌دهد.

پس اشخاصی که بینی‌های گوشتی یا استخوانی بزرگ دارند، کاندید مناسبی جهت این روش نخواهند بود.

تزریق چربی‌های بدن خود شخص به بینی‌اش به علت داشتن نتیجه بهتر و همچنین عوارض جانبی کمتر و ملایم، جایگزین ایمن و مناسبی جهت دیگر روش‌های دائمی یا نیمه دائمی تهاجمی است.

همچنین هزینه تزریق چربی به بینی نسبت به روش‌های عمل جراحی به صورت قابل توجهی کمتر است.

هر چند که این متد نیمه دائمی است اما برای اشخاصی که از عمل جراحی هراس دارند یا به علت شرایط سلامتیشان قادر به انجام عمل نیستند، یک گزینه بسیار وسوسه بر انگیز به حساب می‌آید.

علائم پیری در طی زمان به علت اشعه خورشید، وراثت و روش زندگی قابل رویت است و از دیگر علائم زودرس آن بروز چین و چروک و کاهش حجم پوست می باشد.

با تزریق فیلرها به صورت غیر جراحی می توان کاهش حجم را جبران کرد و این خطوط را رفع کرد، اگر شما قصد دارید که ظاهرتان جوان تر گردد و خطوط چین و چروک صورت تان از بین برود، تزریق چربی که در حقیقت نوعی فیلر یا حجم دهنده طبیعی است، برای شما پیشنهاد می شود، در این مقاله از وب سایت کلینیک الهیه توضیحات جامعی را در مورد تزریق چربی قبل از عمل بینی مطرح نموده ایم، پس با ما همراه باشید….

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

تزریق چربی

تزریق چربی به این شکل می باشد که چربی از بدن خود شخص گرفته و دوباره به خود شخص تزریق می گردد.

جهت پر کردن صورت، پرکردن چین های عمقی و بـرجسته سازی نقاط مختلف صورت ( مثل گونه ) مناسب است و احتیاج به ليپوساكشن ندارد در تزریق چربی ، از سرنگ ٥٠ سی سی وکیوم دار قوی استفاده می شود و چربی مورد احتیاج جهت تزریق به صورت تامین می گردد.

نتیجه و ماندگاری آن در برخی از اشخاص یک سال و یا بیشتر و متغیر می باشد. ( می توان مقداری از چربی را ذخیره نمود، البته نتیجه ذخیره سازی به خوبی نوع تازه آن نمی باشد. )

در پایان نیز باید گفت در بعضی از افرادی که جراحی بینی یا جراحی چانه انجام می دهند، با تزریق چربی در گونه و یا چانه می توان تناسب بیشتری میان اعضای صورت ایجاد نمود و به دریافت نتایج بهتر و مطلوب، نتیجه جراحی بینی کمک کرد.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق چربی

فرآیند تزریق چربی به بینی :

در گذشته، راه رسیدن به بینی رویایی، تنها جراحی زیبایی بوده و هیچ گزینه دیگری پیش روی شما وجود نداشت.

اما امروزه با ظهور علم و پیشرفت تکنولوژی در حوزه پزشکی و جراحی، روش‌‌ها و تکنیک‌های مدرن و کم خطری ظهور کرده که سبب اصلاح فرم بینی می‌شود.

یکی از این روش‌ها تزریق چربی است.

عملیات تزریق چربی به صورت و بینی یکی از پر طرف‌ دارترین روش‌های غیر جراحی اصلاح فرم بینی و لیفت نوک بینی محسوب می‌شود که به کمک آن می‌توان بعضی از نقص‌ها و ایرادهای بینی نظیر قوز و یا فرورفتگی بینی را به مدت چند سال رفع کرد؛ بدون آنکه نیازی به مراقبت‌های سخت و یا دوران نقاهت بلند مدت باشد.

گاهی اوقات اشخاص به صورت ارثی و یا در اثر ضربه مبتلا به قوز بینی می‌شوند و قسمت بالایی بینی دچار تغییر شکل می‌شود.

برخی مواقع‌ هم فرد از نتایج نهایی جراحی بینی راضی نیست و به دنبال راهی جهت ایجاد تغییر در فرم بینی است.

تزریق چربی به بینی عمل شده و بینی طبیعی راه حل مناسبی برای اشخاصی است که از فرم بینی خود رضایت خاطر ندارند.

خوشبختانه جراحی بینی و یا همان رینوپلاستی تنها راه رهایی از نقص بینی نیست و شما می‌توانید با تزریق چربی در بینی ، فرم بینی رویایی‌تان را به واقعیت تبدیل کنید.

یکی از مزایای تکنیک تزریق چربی در مقایسه با روش‌های جراحی این است که طی ترانسفر چربی خبری از عوارض داروی بیهوشی، دوران نقاهت بلند مدت و مراقبت‌های ویژه نخواهد بود و می‌توانید همان روز به منزل بازگردید.

دقت داشته باشید که چربی مورد استفاده در این فرآیند از بافت و سلول‌های چربی بدن شخص استخراج شده و پس از خالص سازی مجددا به بینی و نواحی تحت درمان تزریق می‌شود.

اینکه چربی به کدام نواحی و با چه تکنیکی تزریق شود به درصد مهارت و علم زیبایی شناسی پزشک بستگی دارد.

برای نمونه، گاهی اوقات پزشک ترجیح می‌دهد تا چربی را در نوک بینی و یا کناره‌های بینی تزریق کند.

گاهی هم بهترین نواحی جهت تزریق چربی را قسمت بالایی بینی می‌دانند؛ لذا می‌توان گفت که درصد دقت و تجربه پزشک رابطه مستقیمی با نتایج نهایی تزریق چربی خواهد داشت.

ناگفته نماند که تزریق چربی همراه با یک سری محدودیت‌ها است.

برای نمونه، نتایج تزریق چربی در بینی موقتی بوده و پس از گذشت چند ماه تا چند سال، فرم بینی به حالت اولیه باز می‌گردد.

از سویی دیگر، با تزریق چربی قادر به بر طرف کردن انحراف بینی، بزرگی بینی وغیره … نخواهید بود.

اگر شما هم در فکر اصلاح فرم بینی با تزریق چربی هستید، تا آخر مطلب همراه ما باشید تا با مزایا و معایب این روش به صورت کامل آشنا شوید.

امروز قصد داریم تا با ارائه مطالبی کاربردی در رابطه با تزریق چربی به بینی و مزیت‌های آن به شما کمک کنیم تا تصمیمی واقع بینانه بگیرید.

آیا تزریق چربی به بینی عمل شده امکان پذیر است؟

ممکن است تصور کنید وقتی نتایج عمل بینی تان با شکست مواجهه می‌شود تنها دو راه پیش روی خود خواهید داشت.

یکی تحمل کردن آن و دیگری انجام جراحی ترمیمی بینی؛ اما شما در اشتباهید!

چراکه راه سومی نیز جهت رفع این حالت وجود دارد و آن تزریق چربی به بینی است.

به صورت کلی می‌توان فرورفتگی‌های موجود روی بینی که باعث به ایجاد قوز و یا ناهمواری بعد از جراحی زیبایی شده‌اند را با تزریق چربی طبیعی از بین برد و با این متد نواحی فرو رفته را اصلاح نمود تا ظاهری صاف ایجاد کرد.

بعد در پاسخ به این سوال که آیا تزریق چربی به بینی عمل شده امکان پذیر است؟ بایستی بگوییم بله!

گاهی اوقات که اشخاص از نتیجه عمل بینی خود راضی نیستند و عدم رضایت آن‎ها می‌تواند به علت مهارت پایین جراح، عدم مراقبت صحیح یا آسیب رسیدن به بینیشان  پس از عمل باشد می‌توان تزریق چربی به بینی عمل شده را به عنوان یک روش ترمیمی در نظر گرفت.

با تزریق چربی به بینی می‌توان از درصد کجی و یا قوس بیش از حد بینی تا حد زیادی کاست.

کاندید مناسب تزریق چربی به بینی

کاندیداهای مناسب جهت تزریق چربی به بینی شامل مردان و زنانی می‌شود که از نظر جسمی سالم هستند، انتظارات واقع‌ بینانه از تزریق چربی به بینی دارند و به دنبال بهبود ظاهر پوست صورت و شکل و تقارن بینی خود هستند.

این روش برای اشخاصی که نارضایتی‌هایی درمورد شکل و یا فرم بینی خود پس از جراحی بینی یا تغییرات ناشی از بالا رفتن سن در نوک بینی خود دارند، یا اشخاصی که ترس از انجام روش‌های جراحی دارند گزینه مناسبی است چون هم از ایمنی بالایی برخوردار است، هم مقرون‌ به‌ صرفه است و هم عواض جانبی بسیار نادری دارد.

به همین علت است که تزریق چربی به بینی امروزه به عنوان یکی از محبوب‌ ترین روش‌ها شناخته می‌شود.

ایا تزریق چربی  به بینی دائمی است؟

تزریق چربی به بینی برخلاف اثر دیگر مواد تزریقی نظیر فیلرها  طولانی مدت است، با این حال، نتیجه حاصل از آن می‌تواند بسته به مراقبت‌های بهداشتی شخص و نیز سبک زندگی‌ وی مانند مصرف یا عدم مصرف سیگار و یا قرار داشتن یا نداشتن در معرض رویدادهای استرس‌زا زندگی از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد.

ولی بهتر است بدانید در حالی که با استفاده از روش جراحی بینی شما می‌توانید یک تغییر شکل دائمی به بینی خود بدهید ولی تاثیر تزریق چربی به بینی دائمی نیست و پس از مدتی شما جهت کسب نتایج دلخواهتان از ظاهر بینی خود احتیاج به تجدید تزریق پس از یک الی 3 ماه از جلسه اول و 5 الی 10 ماه بعد از تزریق دوم خواهید داشت.

روش‌های متعددی جهت استخراج چربی وجود دارد که ساکشن یکی از محبوب‌ترین آن‌ها در بین زیباجویان و پزشکان به حساب می‌آید.

به عنوان آماده‌سازی چربی استخراج شده ابتدا آن را با دستگاه‌های ویژه پالایش می‌کنند تا بافت‌های اضافی از بین بروند.

بعد چربی را در سانتریفیوژ قرار داده و عملیات خالص‌سازی بر روی آن صورت می‌گیرد.

کلینیک زیبایی الهیه از جمله بهترین مرکز تخصصی پوست و مو تهران جهت تزریق چربی به بینی هستند و زیبا جویان گرامی می‌توانند در کلینیک تخصصی الهیه از کاربردهای این کلینیک بهره‌مند شوند.

اقدامات مراقبتی قبل از تزریق چربی به بینی

  • پیش از تزریق چربی به بینی یک متخصص پوست بایستی سابقه پزشکی زیباجو را بررسی کند تا انتظارات، خطرات احتمالی و نتیجه عمل را مورد بحث قرار دهد. پس اگر از داروهای خاص، داروهای بدون نسخه یا مکمل های گیاهی استفاده می‌کنید یا اخیراً آن‌ها را استفاده کرده‌اید، بایستی به پزشک خود اطلاع دهید.
  • تا 10 روز پیش از تزریق چربی از داروهای رقیق کننده خون نظیر آسپرین و داروهای خاص دیگر همچون ایبوپروفن و ویتامین E پرهیز کنید.
  • از مصرف الکل به مدت 48 ساعت پیش از تزریق خودداری نمایید.
  • شب پیش از درمان موهای خود را بشویید، به این علت که تا چند روز اجازه استحمام نخواهید داشت.
  • شب پیش از تزریق چربی، آنتی بیوتیک تجویز شده را بر اساس دستور پزشکتان شروع کنید.

کاربردهای تزریق چربی به بینی

1- بینی شخصی که سن زیادی دارد، به صورت طبیعی چربی طبیعی خود را در ناحیه بالا و بین ابروها بیشتر از هر جای دیگری از دست می دهد؛ با لاغر تر شدن این قسمت از بینی، به ناچار چین و چروک هایی در بین ابروها و در قسمت بالایی بینی بوجود می آید.

هنگامی که قسمت بالایی بینی جمع تر می شود، بقیه قسمت های بینی هم بزرگتر از پیش به نظر می رسند؛ مخصوصا نوک بینی که بیشتر از بقیه قسمت ها در صورت بزرگتر نشان داده می شود و زاویه خاصی را هم به خود می گیرد.

2- تزریق چربی می تواند شکل بینی را تغییر بدهد. رینوپلاستی در بیشتر موارد نواقصی را به دنبال دارد و قسمت هایی نظیر غضروف و استخوان بینی را از هم جدا می کند و حتی تمام حفره های بینی در صورت بیمار قابل مشاهده است.

علاوه بر این، شکل غضروف یا استخوان بینی بعد از رینوپلاستی هم زیبا به نظر نمی رسد.

پوست بینی در بیشتر بیماران بسیار نازک است و کلیه اشتباهات رینوپلاستی به وضوح مشخص می شود.

برای اشخاص بیماری که این مشکلات را دارند و می خواهد قسمت هایی از بینی خود را تغییر بدهد، تزریق چربی به بینی قطعا راه حل مناسبی است.

هنگامی که تصور می شد که بعد از انجام عمل بینی، دیگر هیچ راهی جهت ایجاد تغییرات وجود ندارد.

به همین خاطر بسیاری از اشخاصی که از نتایج عمل روی بینی خودشان راضی نبودند، با همین نارضایتی به زندگی ادامه می دادند.

در مواردی اشخاص حتی به سراغ جراحی دوباره می رفتند و دوباره در معرض تیغ جراحی قرار می گرفتند تا بتوانند نقص های به جا مانده از عمل بینی را جبران کنند.

حالا اما این نگاه دیگر تغییر کرده است.

چرا که تعدادی از مشکلات و نقص های به جا مانده از بینی، با پشت سر گذاشتن فرآیند تزریق چربی رفع خواهد شد. حالا جراحی، دیگر اولین و آخرین راه رسیدن به شکل مطلوبی از بینی برای اشخاص نیست و به کمک چربی های مازاد احتیاج بدن، می توان بینی را به شکلی مطلوب برای شخص اصلاح کرد.

این کار یک فایده مهم دیگر هم دارد و آن، خارج کردن قسمتی از چربی های اضافه از بدن است. حتی می توان این تزریق را به صورت ترکیبی از چند فعالیت زیبایی متعدد، انجام داد.

در حقیقت اشخاص می توانند در ابتدا با روش هایی نظیر لیپوماتیک، چربی های اضافه در قسمت شکم، ران و پهلوها را خارج کنند و در آن قسمت از بدن به شرایط مطلوب برسند و در ادامه قسمت کوچکی از آن چربی ها را جهت تزریق به بینی در نظر بگیرند.

حتی می شود مدتی بین این دو عمل فاصله انداخت و چربی ها را جهت انجام تزریق در آینده، حفظ کرد.

3- مهم ترین و ساده ترین کاربرد تزریق چربی به بینی، نقص عیوب باریک بینی است.

تزریق میزان کمی از چربی در زیر پوست بینی هم از پوست بینی حفاظت می کند و هم عیوب ظاهری بینی مثل غضروف و استخوان بینی را می پوشاند.

” تزریق چربی طبیعی ” به مناطق خاصی از بینی می تواند مشکل عدم تقارن بینی را هم رفع کند.

عدم تقارن در پره های بینی دو سمت هم یکی از مواردی است که در بیشتر بیمارانی که تزریق چربی انجام داده اند به چشم می خورد و تزریق چربی می تواند به راحتی این مشکل را رفع کند.

نتیجه این کار اصولا به شدت طبیعی از آب در می آیند.

البته که تمامی دوستان و نزدیکان، متوجه بروز یک تغییر مثبت روی بینی شما خواهند شد. اما اشخاصی که برای اولین بار با شما برخورد می کنند، متوجه نمی شوند که شما با استفاده از تزریق چربی، این فرم از بینی را برای خودتان به وجود آورده اید.

موفق ترین عمل های زیبایی، عمل هایی هستند که نتیجه آن ها اصلا مصنوعی و ساختگی نباشد و تزریق چربی به بینی، از این جهت یک عمل تاثیرگذار و موفق به شمار می رود.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو الهیه با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی در بینی، چانه، لب، گونه و دیگر بخش های بدن صحبت نمایید.

جهت مشاوره با شماره های درج شده در انتهای مطلب تماس بگیرید.

تعداد جلسات تزریق چربی به بینی چقدر است؟

تزریق چربی به بینی در یک جلسه انجام می‌شود مدت‌ زمان آن به مقدار تخلیه و تزریق چربی بستگی دارد.

اگر درصد سوخت‌ و ساز بدن شما بالا باشد پزشک جلسات بیشتری جهت تزریق چربی در نظر می‌گیرد.

فواید تزریق چربی به بینی چیست؟

چربی لیپوساکشن شده در کلینیک پوست و مو الهیه توسط پزشکان این کلینیک با محلول آنتی بیوتیک پالایش و خالص سازی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تنها از بافت چربی خالص و سالم جهت تزریق به بینی استفاده می‌گردد؛ این چربی به آرامی جهت رفع نواقص بینی عمل شده یا بینی‌های افتاده تزریق می‌شود.

تزریق چربی برای توزیع مساوی رسوبات چربی جهت داشتن ظاهری یکدست و متقارن، پزشک نواحی تزریق را به آرامی ماساژ می‌دهد.

یکی از مهمترین مزایای روش پیوند چربی این است که احتیاجی به برش دادن بافت بینی و بیهوشی کامل و عمومی نخواهد داشت.

تزریق چربی به بینی می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • تغییر فرم بینی به حالت مورد علاقه اشخاص
  • برقراری تقارن بین دو طرف بینی (مخصوص افرادی است که پولیپ یک طرفه بینی دارند).
  • سر بالا کردن بینی بدون ایجاد زخم و خونریزی و کبودی
  • طبیعی بودن سلول‌های چربی و به دنبال آن عدم ایجاد واکنش‌های آلرژی
  • بهبود و یا بر طرف کردن کامل نقوص بینی‌های عمل شده
  • نداشتن عوارض جانبی جدی
  • اگرچه با این روش می‌توان به نتیجه بهینه دست یافت، اما در صورت کلی با نتیجه حاصل از جراحی زیبایی بینی قابل مقایسه نیستند و این موضوع مهمی است که بایستی با بیمار حتما در میان گذاشته شود.

عوارض تزریق چربی به بینی

تزریق چربی به بینی زمانی خطرناک می‌شود که در یک مرکز غیر معتبر و توسط پزشکان آموزش ندیده و بی تجربه انجام گیرد.

بافت بینی، بافت حساس و مورد توجهی در صورت است، پس بایستی توسط یک پزشک صاحب دانش و تجربه که دوره‌های مراقبت از زیبایی را گذرانده است، تزریق چربی را به این نواحی انجام داد.

اگر تزریق به صورت سرسری و توسط اشخاص آموزش ندیده انجام بگیرد، احتمالا نتایج آن غیر طبیعی است و مورد تایید زیباجو نخواهد بود.

بنابراین انتخاب یک مرکز معتبر بسیار مهم است. آرایشگرها و اشخاص کم تجربه برای انجام این تزریق‌ها مناسب نیستند.

در زیر به بعضی از عوارضی که احتمال دارد به دلیل تزریق چربی بدن به بینی توسط اپراتور و یا پزشکان غیر ماهر به وجود بیاید اشاره می‌کنیم:

  • میکرو کلسیفیکاسیون (رسوب نقطه‌های کلسیم به بافت)
  • عدم تقارن دو طرف بینی به دلیل عدم توزیع و تزریق یکسان چربی
  • رفع حالت کلی بینی‌های عمل شده
  • رفع ظرافت بینی به علت تزریق بیش از حد چربی
  • ایجاد عفونت
  • نکروز (مرگ) سلول‌های چربی
  • احتمال از بین رفتن یا آب شدن بعضی از سلول‌های چربی منتقل شده به بینی
تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی به بینی چقدر است؟

همان گونه که احتمالا می‌دانید، برخلاف عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) نتیجه حاصل از تزریق چربی به بینی موقت است پس نمی‌توان از مزایای آن به مدت طولانی بهره برد.

جراحی زیبایی بینی روشی تهاجمی است که تحولات ناشی از آن دائمی می‌باشد اما به علت کبودی، تورم، احتیاج به بیهوشی کامل و زمان بهبودی طولانی مدت برای بعضی از اشخاص موجب ایجاد هراس می‌شود.

در این موارد تزریق چربی می‌تواند راه حلی غیر جراحی و مناسب برای آن‌ها باشد.

به صورت کلی ماندگاری نتیجه حاصل از پیوند چربی به بینی بسته به گستردگی ایرادات بینی، میزان و نحوه مراقبت شخص از نواحی تزریق، توانایی پزشک در انتقال چربی به صورت اصولی و دیگر شرایط زیباجو بستگی دارد.

به صورت کلی جهت داشتن نتیجه حاصل از این تزریق، بایستی هر چند مدت یک بار آن را شارژ نمود.

به این معنی که بعد از 3 ماه (بسته به نظر پزشک)، بایستی مجددا تزریق را تکرار کنید. اصولا جلسات شارژ هزینه‌های اندکی دارند؛ در این جلسات از میزان چربی‌های باقیمانده خود شخص استفاده خواهد شد.

اگر استمرار در تزریق رعایت شود، ماندگاری تزریق چربی به بینی به بیش از 2 سال نیز خواهد رسید و اصولا تعداد جلسات مورد نیاز 3 یا 4 دفعه خواهد بود.

در طول دوره ریکاوری بعد از تزریق چربی چه انتظاری دارید؟

  • پس از جراحی تزریق چربی، شما می توانید در همان روز اجرای روند، به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستان، قسمت درمان را به مقصد منزل ترک کنید. در طی روز، شما بهتر است در منزل استراحت کرده و از انجام فعالیت های فیزیکی که سبب بالا رفتن ضربان قلب یا فشار خون می شود، به مدت یک هفته بعد از روند تزریق چربی، پرهیز کنید.
  • شما می توانید فعالیت های تفریحی ملایم نظیر کتاب خواندن یا استفاده از کامپیوتر را انجام دهید. در هنگام شب، هنگام خواب، بهتر است با قرار دادن چند بالش، سر خود را در موقعیت بالاتر از بدن قرار دهید. همچنین می توانید در حالت لم داده نیز بخوابید.
  • قرار دادن سر در وضعیت بالاتر از بدن، به کاهش تورم صورت کمک می کند. درد ملایم و کبودی در ناحیه ای که چربی از آنها استخراج شده است، یکی از تجربیات قابل انتظار بعد از فرآیند تزریق چربی محسوب می شود.
  • شما می توانید با مصرف داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک، این موقعیت را تحت کنترل در آورید. کبودی و تورم در طول 1 الی 2 هفته اول بعد از درمان، مشاهده می شود و پس از آن در هفته های آتی، بهبود یافته و به ندرت فروکش می کند.
  • می توانید به آرامی و با شیب ملایم، هر هفته، سطح فعالیت خود را افزایش دهید. پزشک شما را از انجام فعالیت سنگین به مدت 4 الی 6 هفته پس از روند، منع می نماید.

چه نتیجه ای می توان از روند تزریق چربی انتظار داشت؟

تزریق چربی، جوانسازی صورت را از طریق کاهش دادن علائم آشکار افزایش سن، در نواحی صورت از جمله خطوط عمیق زیر چشم و پیرامون بینی و خلق کانتوری زیبا از طریق بهبود بخشیدن به شکل گونه ها، به شما هدیه می دهد.

علیرغم اینکه پس از فرآیند تزریق چربی، بخشی از سلول های چربی انتقال داده شده به نواحی درمان، توسط بدن جذب شده و نمی توانند در قسمت، به حیات خود ادامه دهند، ولی پزشک با تکرار روند تا زمان دستیابی به کمیت مطلوب سلول های چربی، نتایج مطلوبی را از درمان خلق می نماید.

سلول های چربی زنده مانده، به طور دائمی به حیات خود ادامه می دهند

قیمت تزریق چربی به بینی در کلینیک تخصصی پوست و مو الهیه

قیمت تزریق چربی به بینی بستگی به مرکز ارائه دهنده خدمات مراقبت از زیبایی دارد. پیشنهاد ما این است که جهت داشتن یک نتیجه عالی با کمترین ریزش چربی و عوارض، یک مرکز کارکشته در امور زیبایی را انتخاب کنید.

شما عزیزان همچنین می‌توانید جهت اطلاع از رنج قیمت تزریق چربی به بینی که شامل استخراج چربی (همراه با بی حسی موضعی) و تزریق آن به ناحیه های مورد نظرتان می‌باشد، با کلینیک پوست و مو الهیه تماس بگیرید.

در قوانین وزارت بهداشت و درمان، هزینه خدمات پوستی و عمل‌های زیبایی شامل بیمه نمی‌شوند. تزریق چربی به بینی یک متد زیبایی محسوب می‌شود و بیمه به آن تعلق نمی‌گیرد؛ پس اشخاص متقاضی جهت انتقال چربی باید از هزینه شخصی خود برای پرداخت هزینه استفاده کنند.

داروهایی که متخصصان زیبایی جهت مراقبت‌های بعد از تزریق تجویز می‌کنند، مجاز و مورد تائید وزارت بهداشت هستند و جهت تهیه این داروها به راحتی می‌توان از خدمات بیمه‌گر درمانی خود استفاده نمود.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه پیوند چربی می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو الهیه به صورت کاملا رایگان از طریق شماره های درج شده در انتهای مطلب در ارتباط باشید.

همچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ تمامی سوالات خود در این رابطه و دیگر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید و یا به صورت حضوری از راهنمایی‌های پزشکان ارزشمند این کلینیک بهره ببرید.

کلینیک زیبایی الهیه متخصص در امور زیبایی و مراقبت از زیبایی، با هدف رساندن، اشخاص به ظاهر دلخواه مورد نظر خود، فعالیت می‌کند و نتایج تلاش‌های ما در این مجموعه رضایتمندی مشتریان عزیزمان در سراسر ایران می‌باشد.

مهارت و تجربه پزشک تاثیری بر نتیجه نهایی تزريق چربي به بيني دارد ؟

انتخاب پزشکی ماهر و با تجربه در حیطه ی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی کمک می‌کند تا احتمال ایجاد عوارض جانبی و خطرات احتمالی ناشی از ترانفسر چربی به حداقل برسد.

قطعا هرچه تبحر پزشک متخصص در حوزه جراحی بیشتر باشد، مطلوبیت نتایج نهایی تزریق چربی بیشتر و ریسک آن کمتر خواهد بود؛ لذا پزشک متخصصی را انتخاب کنید که دارای قدرت تجسم کافی بوده و شناختی کامل از آناتومی صورت و بینی دارد.

همچنین میزان تسلط پزشک بر علم زیبایی شناسی کمک می‌کند تا نتایج جراحی موفقیت آمیز باشد.

چه کسانی می توانند اقدام به تزریق چربی در بینی کنند؟

افرادی که طول بینی آنها زیاد است.

افرادی که نوک بینی آنها زیاد بالا است.

افرادی که نواقص مادرزادی یا ارثی دارند یا بر اثر حادثه ای دچار نواقصی در سطح بینی خود شده اند.

مقایسه تزریق چربی به بینی و جراحی بینی؟ کدام بهتر است ؟

پیوند چربی اتولوگ روشی تاثیر گذار و قابل اعتماد جهت تغییر شکل بینی زیبایی و ترمیمی برای اشخاصی است که از درمان‌های جراحی امتناع می‌کنند.

اگر چه با این روش می‌توان به نتیجه بهینه دست یافت، اما قابل مقایسه با نتیجه جراحی بینی نیست و این مسئله مهمی است که باید با مراجعه کنندگان این متد در میان گذاشت.

اینکه تزریق چربی برای شما بهتر است یا رینوپلاستی، بستگی به ایرادات بینی تان، صلاحدید پزشک و انتظارات شما از شکل نهایی بینی بستگی دارد.

صلاح است بدانید که تزریق چربی باعث اصلاح انحراف بینی، مشکلات تنفسی و از بین بردن قوز نخواهد شد؛ بنابراین در شرایطی که چنین مشکلاتی دارید و به دنبال نتیجه دائمی هستید بهتر است دور تزریق چربی را خط بکشید.

اما برای آن دسته از اشخاصی که به دنبال روش‌های کم خطر و غیر تهاجمی جهت اصلاح فرم بینی خود هستند، پیوند چربی اتولوگ گزینه بسیار شگفت انگیز و موثری است.

جهت انجام این متد برخلاف عمل بینی، احتیاجی به استفاده از داروهای بیهوشی عمومی نیست و علاوه بر آن نقاهت بسیار کم دردسر و سریعی در انتظار زیباجویان خواهد بود.

در شرایطی که نمی‌دانید کدام روش اصلاح بینی برای شما مناسب‌تر است می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک زیبایی الهیه تماس حاصل فرمایید یا یک نوبت حضوری با پزشکان عزیز و با تجربه ما رزرو فرمایید.

سوالات متداول زیبا جویان کلینیک الهیه

1-کاربرد تزریق چربی به بینی چیست؟

عملیات تزریق چربی به صورت و بینی یکی از پرطرفدارترین روش‌های غیر جراحی اصلاح فرم بینی و لیفت نوک بینی محسوب می‌شود که به کمک آن می‌توان برخی از نقص‌ها و ایرادهای بینی مانند قوز و یا فرورفتگی بینی را به مدت چند سال برطرف کرد؛ بدون آنکه نیازی به مراقبت‌های سخت و یا دوران نقاهت بلند مدت باشد.

2-تزریق چربی به بینی چه مزیت‌هایی دارد ؟

یک درمان بی‌خطر و امن با حداقل عوارض جانبی است. هزینه تزریق چربی در بینی کمتر از هزینه جراحی زیبایی بینی است.

در این تکنیک، چربی‌ها از بدن خود شخص گرفته می‌شود و دیگر لازم نیست نگران واکنش نشان دادن بدن و یا بروز آلرژی نسبت به ماده خارجی باشید.

ماندگاری تزریق چربی به بینی در مقایسه با دیگر روش‌های غیر جراحی بیشتر است.

احتمال بروز خطرات احتمالی نظیر عفونت ناشی از تزریق چربی بسیار کم است. موجب افزایش اعتماد به نفس شخص شده و به ارتقاء کیفیت زندگی وی نیز کمک شایانی خواهد کرد.

نتیجه تزریق چربی در بینی موقتی است. در شرایطی که از نتیجه نهایی عمل ترانسفر چربی راضی نباشید، بعد از گذشت چند ماه، فرم بینی به حالت اولیه برمی‌گردد.

3- آیا تزریق چربی به بینی عمل شده امکان پذیر است ؟

بله.

تزریق چربی کمک می‌کند تا عیب‌های جراحی بینی، فرورفتگی‌های استخوان بینی، ظاهر مصنوعی بینی بعد از جراحی وغیره…  برطرف شده و نتایج نهایی جراحی زیبایی بینی، طبیعی‌تر به نظر برسد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

تزریق ژل دائمی به بینی

روش برای کوچک کردن بینی گوشتی

آنزیم و لیفت بینی

نتیجه گیری

جراحی بینی یا همان رینوپلاستی، تنها راه موجود جهت از بین بردن نقص‌های بینی و به وجود آوردن یک ظاهر جذاب برای آن نیست.

با استفاده از تزریق چربی به بینی، می‌توانید ظاهر دلچسبی برای بینی خود به وجود بیاورید و عوارض جانبی بسیار کم‌تری را تجربه کنید.

البته که ترانسفر چربی به بینی به اندازه جراحی بینی، موجب یک تغییر بزرگ در ساختار بینی شما نمی‌شود اما به کمک این روند، می‌توانید نقص‌های جزئی را رفع نمود و نسبت به اصلاح فرم بینی اقدام کرد.

انتقال چربی به بینی تکنیکی است که در آن، سلول‌های چربی از بدن خود شما استخراج می‌شوند و بعد از خالص‌سازی به بینی شما تزریق می‌گردند.

اینکه تزریق دقیقا در کدام ناحیه از بینی شما صورت بگیرد، بسیار مهم است.

این مسئله به تشخیص پزشک و همچنین انتظارات شما از نحوه انجام فعالیت بستگی دارد.

برای نمونه گاهی این تزریق در نوک بینی و گاهی در کناره‌های آن انجام می‌گیرد.

ممکن است در مورد تزریق چربی به باسن، چانه، سینه، صورت، دست‌ها و پا‌ها چیز‌های زیادی شنیده باشید اما یکی از جذاب‌ ترین روش‌های انتقال چربی، به بینی مربوط می‌شود.

در حقیقت روشی است که بدون تجربه درد و عوارض جانبی، شکل ظاهری بینی شما را متحول می‌کند و اثر بسیار مثبتی روی چهره شما خواهد داشت.

خلاصه آنکه اشخاصی که بینی‌های برجسته و دارای قوز دارند، بهترین کاندید مناسب جهت تزریق چربی به بینی به حساب می‌آیند.

علاوه بر آن، تزریق چربی انتخاب مناسبی برای افرادی است که از نتایج نهایی جراحی زیبایی بینی راضی نیستند؛ لذا لازم به ذکر است که درصد تبحر و سابقه پزشک تاثیر بسزایی در نتایج نهایی تزریق چربی و میزان ماندگاری آن دارد.

کلینیک زیبایی پوست و مو الهیه پزشکان این کلینیک دارای بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی با استفاده از به روزترین دستگاه‌های دنیا و به کارگیری متد روز دنیا، سلامتی بیمار و حفظ تناسب میان اجزاء صورت را اولویت کار خود قرار می‌دهند و آماده خدمت رسانی به شما، همراهان همیشگی و دوستداران زیبایی هستند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره حضوری می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/eov4

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:https://aparat.com/v/R7zlN

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/5oUUobI7

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.