روش برای کوچک کردن بینی گوشتی

روش برای کوچک کردن بینی گوشتی
محتوا پنهان
1 روش برای کوچک کردن بینی گوشتی
1.1 خصوصیات بینی گوشتی چیست ؟

روش برای کوچک کردن بینی گوشتی

بینی گوشتی دارای پوستی ضخیم است که غضروف آن نازک و ضعیف است. در سال های گذشته عمل جراحی بر روی این بینی ها تاثیر مثبتی به دنبال نداشت زیرا با تراش دادن غضروف نازک کردن آن مجدداً به مرور زمان فرم بینی به حالت قبل باز می گشت اما،  امروزه با تقویت غضروف های بینی و استحکام ساختار آن روش‌ های مختلفی برای فرم دهی به این نوع بینی ها استفاده می‌ شود و نتایجی مثبت و برگشت نا پذیر به همراه دارد.

در واقع متخصصین با روش های غیر جراحی بافت های اضافه این نوع بیماری را از بین می برد تا فرم بینی حالتی سفت پیدا کند.  در طی مطلب پیشرو ما قصد داریم شما را با تکنیک درمانی پلاسما جت برای بینی های گوشتی آشنا کنیم . پس اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

خصوصیات بینی گوشتی چیست ؟

بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم است که بر سطح پوست آن غدد چربی فراوانی در بخش نوک بینی وجود دارد و سر آن پهن است.  در این نوع بینی ها بر خلاف نوک بینی پهن دارای غضروف بسیار نازکی است به طوری که با فشار دست سر آن به سمت پایین حرکت می کند .به هر حال به دلیل ضعیف بودن غضروف این نوع بینی ساختار حمایتی و نگهدارنده آن ها بسیار ضعیف است و با کوچک کردن غضروف این نوع بینی در حین جراحی افتادگی و پهنی آن بعد از عمل بینی برگشت پذیر خواهد بود.

از ویژگی های دیگر این نوع بینی می توان گفت زمانی که سر را به سمت عقب و بالا نگه می داریم به جای اینکه نوک بینی و کناره های آن مثلثی شکل باشند حالتی ذوزنقه یا نیم دایره دارند.

نکته لازم در مورد بینی های گوشتی این است که به جای این که نوک بینی پهن باشد کمی بالا تر از نوک بینی پهن تر است بنابراین عمل جراحی بینی های گوشتی درد سر های بیشتری دارد البته، اگر شما بخواهید این عمل جراحی را انجام دهید باید حتماً باید به متخصصین حرفه ای و با تجربه مراجعه کنید.  پس زمانی می توانید نتایج موثری حاصل کنید که تصمیمی هوشیارانه بگیرید.

البته امروزه روش‌ های غیر جراحی مانند پلاسما جت برای این نوع بینی ها نتایج موثری به دنبال داشته است.  بدون این که تغییری در ساختار  بخش های داخلی بینی ایجاد شود و نگران بازگشت فرم بینی پس از جراحی باشید.

با توجه به این موضوع متخصصین در پی راه هایی هستند که بتوان با هزینه های کمتری و بدون نیاز به عمل جراحی و عوارض ناشی از آن فرمی زیبا به بینی بخشیده شود.  پلاسماجت یکی از روش های جدید و پیشرفته است که در این مطلب به شما معرفی می شود.

پلاسما جت بینی گوشتی

پلاسما جت یکی از روش های مدرن و جدید برای فرم دهی بینی می باشد. البته،  زیبا جویان نسبت به این تکنیک زیبایی شناخت کافی ندارند و ابهامات زیادی در ذهن آن ها وجود دارد.  به همین دلیل بهتر است که در این زمینه اطلاعات کاملی حاصل کنید.

پلاسما جت روشی است که در طی آن با کمک گاز های یونیزه شده و با حرارت بالا با هدف بهبود زخم ها در علم پزشکی استفاده می‌ شود.  همچنین  این تکنیک در عمل‌ های زیبایی کاربرد های زیادی دارد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران از گاز پلاسما جت با هدف رفع انواع آسیب های پوستی مانند جای آکنه و زخم،  چین و چروک های ریز و افتادگی های خفیف و متوسط پوست همچنین درمان افتادگی پلک استفاده می شود .

کاربرد دیگر این تکنیک زیبایی فرم دهی به بینی های گوشتی می باشد که جایگزین مناسبی برای مدل بینی بدون نیاز به عمل جراحی خواهد بود.  در تکنیک زیبایی و درمانی پلاسما جت پلاسما با استفاده از دستگاه مخصوصی به بافت های بینی تابانده می‌ شود و در این ناحیه نقاط ریزی با فاصله ۵/. میلی متر ایجاد می‌ کند.

پلاسما از طریق این نقاط به لایه های زیرین پوست بینی نفوذ می کند و با از بین بردن چربی ها و بافت های اضافه سبب لیفت و جمع شدن بینی خواهد شد.  نقاط که بر سطح بینی ایجاد می شود همان نقاط تابش پرتو های پلاسما است که حتی تاثیر زیادی در سرعت یافتن روند کلاژن سازی در پوست خواهد داشت و انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار می دهد.

همچنین این موضوع سبب  انقباض و سفت شدن بینی خواهد شد که تاثیر زیادی در فرم دهی بینی خواهد داشت.

 بینی گوشتی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه- بینی گوشتی

مراحل انجام پلاسما جت بینی چگونه است ؟

قبل از این که بخواهید تکنیک زیبایی پلاسماجت را برای اصلاح فرم بینی خود انجام دهید باید مطمئن شوید کلینیکی که به آن مراجعه می کنید شرایط مناسبی دارد و در این مرکز متخصصین مجرب و حرفه ای فعالیت دارند.

سپس در جلسه مشاوره در مورد انتظارات و خواسته های خود با پزشک گفت و گو کنید و از پزشکتان بخواهید نمونه کار های قبلی خود را در اختیار شما قرار دهد تا با نتایج پس از عمل آشنا شوید و درک  واقع بینانه ای  پیدا کنید.  همچنین شما می توانید در این جلسه هر سوالی در ذهن دارید از پزشک خود بپرسید و ابهامات ذهن خود را برطرف کنید.

تا مراحل درمان را بدون استرس و با خیال راحت پشت سر بگذارید.  پلاسما جت بینی بدون نیاز به بی هوشی انجام می شود و مراحل آن به صورت سر پایی خواهد بود.  در حین انجام پلاسماجت هیچ دردی احساس نمی کنید.  پس از این که بینی ضد عفونی و بی حس شد . پرتو های پلاسما جت به نقاط مختلف بینی تابانده می‌ شود .

این تابش ها بر اساس اهداف و خواسته های زیباجویان خواهد بود.  بنابراین بر اساس میزان آسیب دیدگی ناحیه تابش متفاوت است و فرم بینی تغییر می کند.  پلاسما جت بینی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از پایان مراحل آن متقاضیان می‌ توانند بدون بستری شدن در بیمارستان بدون پانسمان و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  البته،  متخصصین قبل از مرخص شدن توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها در اختیار شما قرار می دهند.

کاندیدای مناسب پلاسما جت برای بینی گوشتی چه کسانی هستند ؟

مهم ترین موضوع قبل از انجام پلاسما جت بینی این است که متقاضیان از سلامتی عمومی برخوردار باشند.  بنابراین کسانی که درگیر بیماری های خاص مانند دیابت، سرطان،  خود ایمنی و .. هستند و یا با بیماری های مربوط به انعقاد خون مواجه می باشند نمی توانند از نتایج این عمل بهره‌مند شوند همچنین وجود بیماری های مربوط به قلب نیز جزء موانع لیفت و فرم دهی بینی با پلاسما جت می باشد .

کسانی که دارای باتری قلب هستند نیز کاندیدای مناسبی نمی باشند.  خانم های باردار و شیرده باید پلاسما جت بینی را به دوران دیگر موکول کنند البته تا کنون مضر بودن این روش برای جنین ثابت نشده است اما در جهت اطمینان خاطر توصیه می‌ شود در دوران بارداری و شیردهی از انجام این عمل خودداری کنید.

 به جز موارد ذکر شده همه کسانی که دارای بینی نا متقارن هستند و یا از فرم بینی خود رضایت ندارند می توانند از این تکنیک زیبایی بهره مند شوند.  این فرایند راه کار موثری برای اصلاح فرم بینی می باشد و کسانی که قبلاً عمل جراحی بینی انجام داده اند و به نتایج مد نظر خود نرسیده اند  نمی‌توانند با فرایند پلاسما جت اهداف خود را پیش ببرند.

برخی افراد نیز به دلیل افزایش سن،  بیماری ها و دلایل دیگر زیبایی بینی خود را از دست داده ند که می توانند با تکنیک پلاسما جت فرم آن را طبیعی کند.

کاربرد ها و مزایای پلاسما جت بینی

  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • جمع شدن و لیفت بینی
  • درمان منافذ باز بر سطح بینی گوشتی
  • بالا کشیدن نوک بینی
  • اصلاح فرم بینی پس از عمل جراحی
  • بر طرف کردن انحنا و قوس بینی
  • هموار کردن سطح بینی و رفع شیار ها

مزایا

قطعاً عوارض و خطرات پلاسما جت بینی گوشتی نسبت به عمل جراحی بسیار کمتر است و این مسئله باعث شده که متقاضیان آن  روز به روز افزایش یابند .

این روش جزء محبوب ترین روش های زیبایی شناخته می شود.  در این روش نیاز به دوره نقاهت نمی باشد و زیبا جویان می تواند بلافاصله پس از لیفت و فرم دهی بینی خود فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند حتی نیاز نیست که از محل کار خود مرخصی بگیرند.

 در حین انجام این عمل هیچ برش یا بخیه ای بر سطح بینی ایجاد نمی شود بلکه فرم بینی با تابش گاز پلاسما تغییر می کند.  در صورتی که پس از جراحی بینی باید چند هفته در منزل استراحت کنید و درد زیادی را تحمل می کنید.

 زمانی که برای انجام پلاسما جت در نظر گرفته می شود کوتاه مدت است و  نیاز نیست که ساعت ها در اتاق جراحی بمانید.

 همه مراحل پلاسماجت با بی حسی موضعی خواهد بود و شما عوارض پس از بی هوشی را تجربه نخواهید کرد.

 پس از پایان مراحل پلاسما جت نیاز به بستری شدن نخواهید داشت و می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید.

 هزینه این روش نسبت به عمل جراحی نیز کمتر است اما باید برای دستیابی به نتایج فرم بینی در چند جلسه شرکت کنید تا بتوانید به نتایج واضح و مد نظر خود دست یابید.

 این تکنیک زیبایی علاوه بر فرم دهی بینی باعث ترمیم و بازسازی پوست بینی خواهد شد همانطور که می دانید یکی از ویژگی های بینی های گوشتی پوست چرب و ضخیم با روزنه های باز می باشد بنابراین پرتو های گاز پلاسما مشکلات پوست بینی را نیز درمان خواهد کرد و فعالیت غدد را در این ناحیه کاهش می دهد.

عوارض پس از پلاسما جت بینی گوشتی چیست ؟

پلاسما جت بینی جزء کم عارضه ترین روش های زیبایی محسوب می‌ شود.  در این روش شما شاهد هیچ عوارض جدی و خطرناک نخواهید بود و بدون درد سر فرم بینی خود را تغییر می دهید.  از رایج‌ ترین عوارض پس از پلاسما جت می توان به تورم کبودی،  قرمزی و التهاب در بینی اشاره کرد که معمولاً این عوارض ۲ تا ۳ روز طول می‌ کشد اما هیچ نگرانی شما پس از انجام این عمل نخواهید داشت.

ممکن است شما پس از انجام پلاسما جت نگران زخم های ظریفی شوید که در سطح بینی مشاهده می شود اما این زخم ها بسیار ظریف و کوچک هستند که به دلیل تابش پرتو های پلاسما به وجود می آیند.  پس باید در نظر داشته باشید که این عوارض کاملاً طبیعی است و نباید دستکاری شوند.

 نگرانی دیگر در مورد این تکنیک زیبایی نرس از  سوختگی پوست می باشد .در صورتی که با در این روش با سوزاندن لایه های زیرین پوست لیفت و جمع شدن بینی انجام می شود و این عارضه کاملاً طبیعی است.  در صورتی که پس از بهبودی هیچ جای سوختگی در بینی مشاهده نمی شود .

پرتو های پلاسما به لایه های زیرین پوست نفوذ می‌ کند و با تصعید کردن این لایه فرم بینی را تغییر می‌دهند و این موضوع هیچ ربطی به سوختگی در لایه سطحی پوست نخواهد داشت.  اکثر افراد فکر می کنند که پلاسما جت بینی سبب اختلال در تنفس و دستگاه تنفسی می شود اما در این روش فقط لایه های پوست بینی درگیر خواهند شد و اصلاً به دستگاه تنفسی مرتبط نمی باشد.

بنابراین هیچ آسیبی به دستگاه تنفسی وارد نخواهد شد.  البته در صورت مراجعه به مراکز نا معتبر و انتخاب پزشک کم‌ تجربه و آماتور ممکن است ناحیه تابش پرتو ها به خوبی مشخص نشود و آسیب زیادی به این بخش از بینی وارد شود.

در این شرایط شما شاهد عوارضی مانند

  • زخم های عمیق بر سطح بینی
  • عفونت
  • تغییر رنگ پوست بینی
  • ایجاد لکه های پوستی
  • نا متقارن شدن بینی

 مواجه شوید.  پس حتماً قبل از انجام این عمل از میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید تا سلامتی و زیبایی شما دچار آسیب نشود .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و غیر جراحی برای فرم دهی بینی از قبیل تزریق ژل،  پلاسما جت،  لیزر،  لیفت با نخ انجام می شود.  هر کدام از این روش ها بر اساس انتظارات متقاضیان و مشکلات ظاهری بینی انتخاب می شود و قطعاً بهترین نتایج ممکن را به همراه دارد.

 هزینه پلاسما جت بینی گوشتی چقدر است ؟

 هزینه پلاسما جت بینی در همه شهر ها و کلینیک ها متفاوت می باشد که معمولاً موقعیت جغرافیایی کلینیک و میزان تخصص و مهارت پزشک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  همچنین متخصصین قبل از ارائه این تکنیک زیبایی شرایط افراد را بررسی و معاینه می کنند و فرم و حالت بینی را بر اساس نوع پوست آن در طی چند جلسه اصلاح خواهند کرد.

  تعداد جلسات تعیین شده یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.  همچنین متخصصین آزمایش های لازم قبل از پلاسما جت را امری ضروری می دانند.  پس باید هزینه معاینات و دارو های تجویز شده را نیز به لیست هزینه ها افزوده شود.  نوع دستگاه پلاسما جت می تواند باعث تغییر هزینه‌ های این تکنیک زیبایی شود.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران هزینه ها با تعرفه استاندارد در معقول محاسبه خواهد شد.  برای کسب اطلاعات از هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک می‌ توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک رایگان می باشد.

 مراقبت های قبل از پلاسما جت بینی گوشتی

  • در مورد مهارت پزشک و معتبر بودن کلینیک به آن مراجعه می کنید تحقیق کنید و در جلسه مشاوره شرکت کنید و با پزشک در مورد انتظارات و خواسته های خود گفت و گو کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید به پزشک اطلاع دهید .
  • اگر به بیماری هایی مانند بیماری های آنفولانزا، سرماخوردگی و کرونا مبتلا هستید تا بهبودی کامل از انجام پلاسما جت بینی خودداری کنید.
  • اگر با مشکلاتی مانند پولیپ یا انحراف بینی مواجه هستید پزشک خود را مطلع کنید .
  • دو هفته قبل از انجام پلاسما جت باید مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید.
  • چند روز قبل از انجام جلسات درمانی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و برنزه کردن پوست بپرهیزید.
  • مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست استفاده نکنید.
  •  اگر قبلاً  عمل جراحی بینی انجام داده اید به پزشک اطلاع دهید.
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین، دارو های ضد التهابی مانند پرو فن، دارو های گیاهی و مکمل‌ ها خودداری کنید.

مراقبت های پس از پلاسما جت بینی گوشتی

  • پس از انجام پلاسما جت به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از کرم ضد آفتاب و کلاه استفاده کنید .
  • تا یک هفته از محصولات آرایشی و مراقبتی استفاده نکنید.
  • از لایه‌برداری پوست خودداری کنید.
  • تا یک هفته از رفتن به حمام بپرهیزید و از محصولات شوینده نیز استفاده نکنید .
  • از رفتن به استخر ، سونا، جکوزی و دوش گرفتن با آب با فشار بالا بپرهیزید .
  • از دستکاری کردن و کندن زخم های ایجاد شده بر سطح بینی خودداری کنید.
  • از رفتن به محیط‌ های پر گرد و غبار و قرار گرفتن در معرض دود دخانیات بپرهیزید.
  • تا یک هفته از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  • هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید. تا تورم و کبودی ایجاد شده در ناحیه بینی را کاهش دهید.
  • اگر عوارض ناشی از پلاسما جت طولانی مدت و شدت یافت پزشک خود را در جریان قرار دهید.

اثرات و نتایج :

پلاسما جت بینی روشی کاملاً غیر تهاجمی است و بدون برش و بخیه بر سطح بینی انجام می شود. بنابراین یکی از روش های موثر برای کسانی است که از عمل جراحی بینی ترس و واهمه دارند.  همچنین تاثیرات این عمل تا سال ها با شما همراه است و در طی چند جلسه مشکلات ظاهری بینی از بین می رود.

عوارض ناشی از پلاسما جت در تهیه یک تا دو هفته به طور کامل از بین می رود و شما کم کم شاهد نتایج این تکنیک زیبایی خواهید بود.  مدت ماندگاری این فرایند طولانی مدت است و ممکن است یک تا پنج سال ادامه دار باشد.

نقطه های ظریفی که بر سطح بینی مشاهده می شود کم کم دچار ریزش می شوند و سلول های جدیدتر جایگزین آن ها خواهند شد.  به دلیل زخم های ایجاد شده در این روش فرایند کلاژن سازی سرعت بیشتری خواهد داشت و باعث باز سازی و ترمیم پوست می شود.

دوره نقاهت پس از پلاسما جت بینی گوشتی چقدر است ؟

مراحل انجام پلاسما جت با بی حسی موضعی انجام می شود.  در این روش هیچ برش و بخیه ای بر سطح بینی ایجاد نخواهد شد و ساختار داخلی بینی تغییر نمی‌ کند؛  بلکه لایه های پوستی بینی لیفت و سفت خواهد شد.

ممکن است در حین انجام این فرآیند احساس گرما و درد خفیفی داشته باشید و در پایان نقاط ریز سیاه یا قهوه ای رنگ کوچکی بر سطح بینی مشاهده می شود.  در این هنگام لایه های کربنی به مدت ۴ تا ۱۰ روز بر سطح بینی مشاهده می شود و در این فاصله،  کم کم از بین خواهد رفت.  متخصصین توصیه می‌ کنند که در این مدت از خاراندن و مالیدن بینی خود داری کنید .

در غیر این صورت پوست بینی صورتی رنگ می شود و رنگدانه ها در این ناحیه تجمع می یابند و خون‌ رسانی به خوبی انجام نمی‌ شود. بنابراین شاهد لکه‌ های پوستی در این ناحیه خواهد بود. بهبودی کامل بینی یک ماه طول می کشد و کم کم شاهد نتایج قطعی خواهید بود.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران در طی روند بهبودی شما را همراهی خواهند کرد. در این دوره با هر عارضه خاصی مواجه شدید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

تعداد جلسات پلاسما جت بینی گوشتی چقدر است ؟

متخصصین در طول جلسات مشاوره قبل از اعمال این تکنیک زیبایی همه شرایط و مشکلات ظاهری بینی را بررسی می کند و تعداد جلسات درمان را مشخص خواهند کرد.  متخصصین تعداد جلسات را برای بر طرف کردن کامل انواع آسیب ها و تاثیر گذاری پلاسما جت مشخص خواهند کرد اما،  متخصصین صرفاً برای تثبیت نتایج و افزایش مدت ماندگاری ممکن است جلساتی اضافه در نظر بگیرند به طور کلی معمولاً جلسات این فرایند در حدود ۳ تا ۴ جلسه خواهد بود.

فواصل بین جلسات نیز بر اساس نظر پزشک مشخص می شود که معمولاً یک تا دو ماه می باشد.  با توجه به علائم و نشانه های پیری که امروزه یکی از مشکلات رایج همه افراد است پلاسما جت روشی است که می توان برای بخش های مختلف  صورت مورد استفاده قرار داد.  این تکنیک زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها و آسیب های ناشی از زخم، آکنه،  سوختگی،  افتادگی پلک،  افتادگی پوست و  … مورد استفاده قرار می گیرد.  بنابراین زیبا جویا می توانند بدون نیاز به عمل جراحی شادابی و جوانی را به چهره خود بازگردانند.

کوچک کردن بینی گوشتی با نخ چگونه است ؟

لیفت بینی با نخ یکی از روش های موثر و پر کاربرد برای تغییر فرم بینی بدون تیغ جراحی برش و بخیه خواهد بود. نتایج حاصل از این عمل نسبت به پلاسما جت بینی کمتر است و در حدود ۱ تا ۲ سال شاهد نتایج آن می باشید.  در این روش متخصصین با قرار دادن نخ در زیر بافت بینی فرم آن را تغییر می دهند.

متخصصین بر اساس مشکلات ظاهری بینی  و تعداد نخ ها را مشخص می‌ کند و با کشیدن و ثابت کردن آن ها فرم بینی اصلاح می‌شود.  نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می‌ گیرد از جنس نخ های بخیه است که ضخامت آن ها در حدود ۱۲ /.  میلی متر می باشد.

نخ ها  پس از جایگذاری در زیر بافت بینی کم کم تجزیه می شوند.  متخصصین برای لیفت بینی از نخ های  PDO،  گاگ، پلیکولید و  هوریکان  استفاده می کنند که بهترین نوع آن  نخ های PDO  است زیرا سازگاری بیشتری با بدن ما دارد.  همه مراحل لیفت بینی با نخ بدون درد و خونریزی انجام می‌ شود و مدت زمانی که برای جای گذاری نخ ها  مورد استفاده قرار می‌ گیرد در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خواهد بود.

پس از پایان مراحل این تکنیک زیبایی متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.  این تکنیک برای انواع بینی ها مانند بینی های گوشتی،  بینی های استخوانی و معمولی مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مشکلات و آسیب های بینی را مورد درمان قرار خواهد داد.

کوچک کردن بینی با لیزر

تکنیک زیبایی لیزر نیز یکی از روش‌ های مدرن در جهت اصلاح فرم بینی می باشد.  برخی افراد که تیغه بینی آن ها دچار مشکلی نیست اما بینی آن ها گوشتی و بزرگ است می تواند با عمل لیزر در کوتاه ترین زمان فرم بینی خود را تغییر دهند.  همچنین این افراد می توانند مشکلاتی از قبیل پولیپ بینی را نیز به راحتی مورد درمان قرار دهند.  در این روش فرم بینی بر اثر تابش نور با طول موج معین تغییر می کند.

نحوه عملکرد لیزر بر بینی این گونه است که دستگاه لیزر نوری با طول موج معین به بینی می فرستد.  با نفوذ پرتو ها به لایه های بینی تغییرات لازم انجام می شود.  در این روش متخصصین بر اساس میزان آسیب ها و بزرگی بینی طول موج دستگاه را انتخاب خواهند کرد. جراح با دقت و مهارت بالا بدون تیغ جراحی و خونریزی فرم بینی را اصلاح می کند.

در این روش علاوه بر کوچک کردن بینی به صورت کاملاً ماهرانه باعث بهبود پوست این ناحیه خواهد شد و نتایجی طبیعی به همراه دارد.  عوارض ناشی از لیزر بینی پس از ۷ تا ۱۰ روز برطرف خواهد شد و کم کم شاهد نتایج این فرآیند می‌ باشید . مدت ماندگاری این روش طولانی مدت است در حدود ۵ تا ماندگار می باشد و عوارض و ریسک آن نسبت به عمل جراحی رینوپلاستی بسیار کمتر خواهد بود.

 بینی گوشتی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه- بینی گوشتی

« سوالات رایج زیبا جویان در مورد پلاسما جت بینی در کلینیک زیبایی الهیه تهران »

تفاوت بینی های گوشتی و استخوانی در چیست ؟

همان طور که در بخش های اولیه مطلب بیان کردیم بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم با غضروف بسیار نازک و ظریف است که در مقابله بینی های استخوانی با پوست نازک و غضروف  ضخیم و بزرگ قرار گرفته است.  عمل جراحی زیبایی بینی برای بینی های استخوانی نتایجی بهتر و راحت تر از بینی های گوشتی خواهد داشت.

در نتیجه متخصصین معمولاً عمل جراحی را برای بینی های گوشتی پیشنهاد نمی دهند متقاضیان می توانند نتایج رضایت‌ بخشی حاصل کنند.  زیرا،  ممکن است پس از جراحی مجدداً فرم بینی تغییر کند و به شکل قبل باز گردد . در ضمن هزینه های عمل جراحی بینی گوشتی بالاتر است و مراحل جراحی پیچیده تر از بینی های استخوانی می باشد.  معمولاً اگر بخواهید که معایب ظاهری بینی های استخوانی را بدون جراحی رفع کنید تزریق ژل های مصنوعی گزینه مناسبی خواهد بود.

تزریق فیلر می تواند نا همواری های سطح بینی را بهبود بخشد و راه کاری موثر برای از بین بردن قوز های خفیف و متوسط خواهد بود.  نتایج حاصل از تزریق ژل در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگار است و زیبا جویان می توانند مجدد برای تمدید  اقدام کنند.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل به بینی به مقالات دیگر ما در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید.

آیا واقعا پلاسما جت بینی را کوچک می کند ؟

معمولاً هدف از انجام پلاسما جت لیفت و کوچک کردن بینی می باشد.  در این روش پوست و بافت های زیرین بینی با کمک انرژی پلاسما به شکل نقاط ریزی سوزانده می شود .

سوختگی لایه های پوستی در ظاهر پوست چندان مشاهده نمی شود و لایه های زیرین را لیفت و کشیده خواهد کرد.  پس از انجام پلاسما جت باید زمان کافی برای بهبودی و ترمیم پوست در نظر گرفت. در این فاصله زمانی لایه‌ های بینی جمع می‌ شوند و باعث کوچک شدن بینی خواهد شد.

آیا جای زخم پلاسما جت در سطح بینی باقی می ماند ؟

هیچ نگرانی از باقی ماندن جای زخم در سطح بینی وجود ندارد زیرا، با اعمال مراقبت های درست،  دستکاری نکردن پوست بینی و  زخم های ایجاد شده دچار ریزش می شوند و سلول های پوستی جوان تر جایگزین آن ها خواهند شد.  بنابراین باید در دوره بهبودی از پوست بینی به خوبی محافظت کرد.  البته ، امروزه به دلیل دستگاه های پیشرفته و مجهز به پلاسما جت بهبودی زخم ها سریع تر اتفاق می افتد.

مدت ماندگاری پلاسما جت بینی چقدر است ؟

این تکنیک زیبایی به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود و یک نوع اقدام کلاژنی محسوب می شود.  بنابراین شما نمی توانید نتایج عمل جراحی را حاصل کنید اما مدت ماندگاری طولانی مدتی در حدود یک تا پنج سال خواهد داشت.

هزینه پلاسما جت بینی چگونه محاسبه می شود ؟

به دلیل عدم نیاز به برش و بخیه و تغییرات ساختار داخلی بینی هزینه ها در این روش بسیار کم خواهد بود و تقریباً شما ۲۰ تا ۳۵ درصد در کاهش هزینه ها موفق خواهید بود.  همچنین هزینه ای برای اتاق جراحی،  مراقبت های ویژه و بستری شدن در بیمارستان پرداخت نخواهید کرد.

پلاسماجت چگونه باعث کوچک شدن بینی می شود ؟

در این روش پس از تابش انرژی پلاسما به سطح بینی نقاط بسیار ریزی با فواصل کوتاه ایجاد می شود که به همدیگر نزدیک هستند و در طی یک هفته بهبود می یابند.  به دلیل گرمای ناشی از دستگاه پلاسماجت لایه های زیرین بینی کشیده و سفت خواهد شد و باعث کوچک شدن بینی می شود.

آیا پلاسما جت باعث سوختگی پوست می شود ؟

برخی از افراد فکر می کنند که پلاسما جت باعث سوزش و سوختگی پوست می‌ شود.  در صورتی که چنین اتفاقی نمی افتد و فقط لایه های زیرین پوست در گیر می‌ شود.  تا چند روز لایه ای کربنی بر سطح بینی مشاهده می شود که با اعمال مراقبت های لازم از بین خواهد رفت.

پلاسما جت بینی برای چه کسانی مناسب نمی باشد ؟

این تکنیک زیبایی برای کسانی که در استخوان و ساختار بینی دچار مشکل هستند مناسب نمی باشد.

  • افرادی که دارای قوز بینی و بینی های بر آمده هستند باید از روش های دیگر مانند تزریق ژل را استفاده کنند.
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.
  • افراد زیر ۱۸ سال
  • کسانی که در سیستم ایمنی دچار مشکل هستند.
  • کسانی که درگیر بیماری های عفونی و مشکلات پوستی هستند.
  • کسانی که ایمپلنت فلزی در بدن دارند.

 کاندیدای مناسبی برای پلاسماجت نخواهند بود.

آیا پلاسماجت بینی گوشتی دارای محدودیت سنی است ؟

 از نظر متخصصین زیبایی استفاده از این روش برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر نمی باشد  زیرا این افراد به فرم بینی قطعی خود دست نیافته اند و نمی توانند پس از پلاسماجت نتایج مطلوبی حاصل کنند.  همچنین این افراد به تعادل و اثبات هورمون ها نرسیده اند بنابراین توصیه می‌ شود که افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال نمی توانند از این روش استفاده کنند. افراد بالای ۶۰ سال به دلیل از دست دادن حالت ارتجاعی پوست نمی توانند نتایج مطلوبی حاصل کنند.

بهترین کلینیک برای انجام پلاسما جت بینی کجاست ؟

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از کلینیک های معتبر و مطرح کشور است که در این کلینیک متخصصین با تکیه بر علم و دانش و مهارت بالا بهترین نتایج را برای زیبا جویان رقم می زنند. با انجام پلاسما جت بینی در این کلینیک شما می توانید بدون نیاز به تیغ جراحی در کوتاه ترین زمان فرم بینی خود را به شکل مطلوب تغییر دهید و زیبایی چهره خود را چندین برابر کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

عوارض لیفت بینی با نخ در تهران

بهترین دکتر برای لیفت بینی در تهران

لیفت بینی با نخ در تهران

نتیجه گیری :

بر اساس مطالعات و مقالات حاصل شده در مورد پلاسما جت بینی باید گفت که ماهیت این تکنولوژی و کاربرد های آن ها مورد تایید سازمان دارو و غذا امریکا قرار گرفته است و در حال حاضر به عنوان یکی از روش های کارساز برای کوچک کردن بینی گوشتی می باشد .

جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی ) جزء عمل های  سخت و طاقت فرسا می باشد و شما تا مدت های طولانی باید عوارض ناشی از آن را تحمل کنید و حتی ممکن است پس از پرداخت هزینه گزاف و دوره نقاهت طولانی مدت به نتایج مد نظر خود . بنابراین پلاسما جت بینی یکی از روش های موثر در جهت اصلاح فرم بینی های گوشتی معرفی می شود.

البته،  این عمل  باید توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام .  در طی مراحل انجام این عمل فرم بینی با کمک انرژی پلاسما تغییر می کند.  در این روش پس از تاباندن انرژی پلاسما بر سطح بینی سلول های فیبروبلاست به ترمیم و بازسازی بافت بینی می ‌پردازند و حتی چین و چروک ها منافذ باز پوست را نیز مورد درمان قرار خواهند داد.

نتایج حاصل از این عمل رضایت بخش و موفقیت آمیز می باشد و در مدت زمان کوتاهی می تواند فرم بینی را بدون استفاده از تیغ جراحی تغییر دهد.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و لیفت بینی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک ها با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان  می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/897i

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/UWQbYKir

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.