تعداد جلسات مورد نیاز آر اف فرکشنال ؟

تعداد جلسات مورد نیاز آر اف فرکشنال ؟
محتوا پنهان
1 تعداد جلسات مورد نیاز آر اف فرکشنال ؟
1.1 آر اف فرکشنال چیست ؟

تعداد جلسات مورد نیاز آر اف فرکشنال ؟

پوست یکی از ارگان های اصلی ساختمان بدن است که برای زیبایی و شادابی آن باید از استحکام و سفتی مورد قبولی برخوردار باشد اما متاسفانه به مرور زمان و افزایش سن با کاهش دو پروتئین ضروری مانند کلاژن و الاستین زیبایی و استحکام خود را از دست می دهد و کم کم  نشانه‌ های پیری و بالا رفتن سن مانند چین و چروک‌ ها و خطوط به وضوح نمایان می شود.

همچنین عوامل دیگری از قبیل مصرف انواع دخانیات،  تماس با نور خورشید،  سبک غیر اصولی زندگی، قرار دادن پوست در برابر  آلاینده های محیطی سبب تخریب سلول های پوستی و نمایان شدن چین و چروک ها و مشکلات دیگر خواهد شد.  بسیاری از افراد زیبایی و سلامتی پوست شان اهمیت زیادی دارد و همیشه به دنبال راه کار هایی موثر می گردند تا بتوانند شادابی و جوانی پوست خود را مجدداً باز گردانند.

خوشبختانه روش‌ های مختلفی برای زیبایی و جوان سازی پوست در دسترس است که می تواند علائم پیری و نشانه های ناشی از بالا رفتن سن را از بین ببرد.  فرایند  آر اف فرکشنال یکی از روش هایی است که در ادامه مطلب قصد داریم به شما معرفی کنیم . پس در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

 آر اف فرکشنال چیست ؟

 آر اف فرکشنال یکی از روش های مدرن و پیشرفته در جهت جوان سازی و شادابی پوست می باشد.  این تکنیک کاملا ایمن و کم تهاجمی است و می‌تواند بدون دردسر نتایج عالی و موفقیت آمیز به دنبال داشته باشد.  این تکنیک زیبایی با کمک امواج رادیویی ایمن انجام می شود که می تواند لایه های میانی پوست را تحت تاثیر قرار دهد و با افزایش تحریک کلاژن سازی تغییراتی بی  نظیری در ساختار پوست ایجاد می‌ کند که به بازسازی و احیای پوست منجر خواهد شد.

این فرایند نه  تنها می‌ تواند چین و چروک‌ های سطح پوست را از بین ببرد بلکه در جهت از بین بردن انواع آسیب های پوستی از قبیل جای جوش و اسکار های روی پوست کار ساز است و می‌ تواند سبب شفاف شدن و روشنی لیفتینگ و درمان منافذ باز پوست شود.  میکرونیدل و کوانتراج دو نوع آر اف فرکشنال می باشد که می‌ تواند اثرات بی نظیری با حداقل عوارض نسبت به آر اف معمولی داشته باشد.

 در تکنیک ار اف میکرونیدیل از سوزن های بسیار ظریفی استفاده می‌ شود و این سوزن ها می تواند در فاصله دو میلی متری پوست نفوذ کنند تا امواج رادیو فرکانسی را به داخل پوست منتقل کنند در واقع می‌ توان گفت که این تکنیک ترکیبی از میکرونیدلینگ و ار اف می باشد که به تولید بیشتر کلاژن کمک خواهد کرد.

اما در تکنیک ار اف کونتراج از تکنولوژی یک قطبی و دو قطبی استفاده می شود و می تواند مشکلاتی که در لایه های سطحی و عمیق پوست وجود دارد را رفع کند.  میزان اثر گذاری این مدل بسیار بالا می باشد.

مراحل انجام آر اف فرکشنال

پس از انتخاب کلینیک معتبر و پزشکان ماهر و با تجربه توضیحات کاملی در مورد این تکنیک زیبایی ارائه خواهد شد و در مورد مراقبت ها و عوارضی که ممکن است تجربه کنید گفت و گو می شود.  همچنین متخصصین تعداد جلسات این تکنیک زیبایی را بر حسب آسیب های پوستی ، شرایط سنی و خواسته متقاضیان تعیین می‌ کنند سپس مراحل انجام این فرآیند آغاز خواهد شد.

ابتدا سطح پوست با استفاده از پماد های موضعی بی حس می شود برای هر متقاضی یک کیت سوزنی و جداگانه استفاده می شود و با نفوذ سوزن به سطح پوست انرژی آر اف از نوک سوزن به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و با انقباض لایه های پوستی کلاژن سازی اتفاق می افتد و باعث تحریک شدن و سفت شدن پوست خواهد شد .

زمانی که سوزن از پوست خارج می شود تا چند ساعت پوست قرمز است و ممکن است ۲۴ تا ۴۸ ساعت با طور تورم در ناحیه درمان مواجه شوید.  پس از پایان مراحل این تکنیک زیبایی،  زیبا جویان می توانند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند البته متخصصین برای بهبودی سریع پوست کرم های ترمیم کننده و تقویتی را تجویز خواهند کرد.

 آر اف
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه- آر اف

عملکرد آر اف فرکشنال چگونه است؟

قبل از این که بخواهیم این تکنیک زیبایی را مورد بررسی قرار دهیم باید ابتدا با ساختمان و لایه های پوست آشنا شوید . پوست ما از سه لایه  اپیدرم ،  درم و هیپودرم تشکیل شده است.

 اپیدرم همان لایه سطحی پوست است که ما مشاهده می کنیم .

درم لایه میانی پوست است که سلول های تولید کننده لایه سطحی و گیرنده های حسی در آن قرار دارند .

 هیپو درم به عنوان لایه های زیرین پوست معرفی می شوند که دارای بافت های همبندی و چربی خواهد بود و پوست را به عضلات زیرین متصل می کند  همراه با افزایش سن همه این لایه ها تحت تاثیر قرار می گیرد و در هنگام انجام روش های جوان سازی و بازسازی و ترمیم پوست اتفاق می افتد .

این تکنیک زیبایی با کمک امواج رادیو فرکانسی انجام خواهد شد که با دو طول موج کوتاه و بلند انرژی را به داخل لایه های پوستی وارد می‌ کند.  با این مکانیسم پوست برای تحریک کلاژن سازی فعال می شود پس پایه عملکرد این تکنیک زیبایی تاثیر بر لایه های سطحی،  میانی و عمق پوست است و دو کار برد مهم برای پوست دارد.

▪︎ تحریک کلاژن سازی

انرژی که از امواج رادیو فرکانسی به لایه درم پوست منتقل می شود سبب افزایش تحریک کلاژن سازی خواهد شد . کلاژن نوعی پروتئین ضروری است که در ساختار پوست مهمترین عامل در شادابی،  قوام و استحکام پوست خواهد بود.  امواج رادیویی در لایه درم به انرژی گرمایی تبدیل خواهد شد و با افزایش دما کلاژن سازی افزایش می یابد.

▪︎ فعال کردن فیبرو پلازی

کاربرد دیگر این تکنیک زیبایی فعال کردن فیبر و پلازی می باشد.  در این فرآیند بافت های فیبروزی تولید می شود.  بافت های فیبروزی سبب تحریک افزایش کلاژن شده و باعث استحکام و کوتاه شدن رشته های پروتئینی خواهد شد  بافت های فیبرو پلازی زمانی ایجاد می شوند که بافت های طبیعی بدن دچار آسیب شوند درست مانند زمانی که بافت ضخیم و زبری روی زخم های سطحی پوست مشاهده شود.

در تکنیک آر اف  در مناطق مورد نیاز پوست آسیب انتخابی وارد می شود تا با ایجاد بافت های فیروزی لایه درم ضخیم شود و میزان کلاژن سازی افزایش یابد.  در عین حال سلول های سال به مناطقی که سلول ها دچار آسیب شده اند می رود تا به این لایه ها کمک کنند.

در واقع تاثیر آر اف مرز باریکی بین آسیب های جزئی و مفید و آسیب های خطرناک و سوختگی می باشد . علت موقتی بودن نتایج این تکنیک زیبایی نیز  به همین دلیل است . چون بافت های فیبروزی و کلاژن های تولید شده پس از مدتی تجزیه می شوند و بافت های طبیعی پوست مجدداً جایگزین آن خواهد شد و پس از مدت تقریباً طولانی مدت مجددا برای بازسازی و تمدید تأثیرات این تکنیک باید به کلینیک مراجعه کنید.

‏آر اف فرکشنال کاربرد ها و مزایایی دارد ؟

این تکنیک زیبای کاربرد های زیبایی و درمانی بسیاری دارد که کاربرد درمانی آن به شرح زیر می باشد.

  • لیفتینگ و جوان سازی پوست

این فرایند باعث سفت کردن،  حجم دهی و صاف کردن بافت های پوست می شود . به همین دلیل می تواند همزمان در از بین بردن چین و چروک و خطوط سطح پوست و  بهبود رنگ و بافت پوست موثر باشد.

  • از بین بردن جای زخم و اسکار ها و ترک های پوستی

مهمترین عمل کرد  این تکنیک زیبایی تحریک به کلاژن‌ سازی بافت های پوستی خواهد بود . بنابراین پس از درمان می تواند ظاهر پوست را سالم زیبا و یکدست کند.  این تکنیک برای از بین بردن جای جوش و آکنه همچنین ترک های ناشی از نوسانات وزنی بسیار موثر خواهد بود.

  • بستن منافذ باز پوست

برای بستن منافذ باز پوست معمولاً متخصصین ۲ تا ۵ جلسه درمان را در نظر می‌ گیرند که تاثیرات چشمگیری شرایط پوست خواهد داشت.

  • لاغری موضعی

فرایند  آر اف را یکی از روش های موثر برای از بین بردن چربی های اضافه و انباشته شده در بخش‌ های مختلف صورت و بدن می توان معرفی کرد که شامل چربی های زیر چانه و غبغب خواهد بود . این تکنیک زیبایی باعث سفت شدن و کشیدگی این نواحی درمان نیز می‌ شود.

  • درمان تعریق زیر بغل

این تکنیک درمانی برای رفع تعریق بیش از حد زیر بغل مورد استفاده قرار می گیرد که با امواج متصاعد شده از دستگاه فعالیت غدد عروق کنترل شده و می تواند در جهت کاهش تعریق دست ها نیز مورد استفاده قرار داد.

  • درمان لک های پوستی

از بین بردن لک های پوستی  یکی از کاربرد های دیگر با کمک انرژی و گرمای ایجاد شده  می باشد که جریان خون رسانی در پوست  افزایش می یابد و با افزایش کلاژن سازی ملانین های اضافی پوست از بین می روند تا پوست روشن تر شود.

با در نظر گرفتن تاثیرات درمانی آر اف این تکنیک زیبایی برای از بین بردن و درمان موارد زیر تاثیر گذار است.

  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست
  • درمان ترک های پوستی (استرچ مارک)
  • از بین بردن جای زخم ، جای جوش و آکنه
  • درمان آکنه های کیستی
  • درمان منافذ باز پوست
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست

مزایا

 یکی از مزایای این فرایند   این است که درمان  مشکلات پوست با این دستگاه، یک روش  راحت، بدون درد و  غیر جراحی است که باعث کاهش خطوط ظریف پوستی می شود.

اولین مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر جوان سازی  این است که نیاز به دوره نقاهت ندارد و عوارض آن بسیار خفیف است.

این فرایند برای انواع تیپ های  پوست و با نوع آسیب سطحی قابل استفاده  است و محدودیت خاصی ندارد و این موضوع باعث شده  که دایره فعالیت خود را نسبت به روش های دیگر دو برابر کند.

این فرایند در زمان کوتاهی انجام می شود و نیاز به مرخصی گرفتن از محل کار نمی باشد.

استفاده از دستگاه آراف باعث افزایش خاصیت کشسانی و  بهبود بافت پوست می شود.

یکی از اصلی ترین مزایای آر اف   این است که این دستگاه سبب تحریک افزایش تولید کلاژن و الاستین و همچنین بهبود  یافتن جریان خون رسانی  می شود.

مراقبت های قبل از آر اف فرکشنال

قبل از آغاز جلسات این تکنیک زیبایی پزشک در جلسات مشاوره بر اساس اهداف و خواسته های متقاضیان تعداد جلسات را مشخص می کند  و توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها و کاهش عوارض پس از این تکنیک زیبایی ارائه خواهد داد.  از مهم ترین اقداماتی که قبل از این فرآیند باید مورد توجه قرار دهید شامل موارد زیر می باشد

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یک هفته قبل از درمان خودداری کنید. همچنین توصیه می‌ شود از رفتن به سولاریوم بپرهیزید زیرا اشعه های نور خورشید و دستگاه سولاریوم تاثیرات درمان را از بین می برد.

اگر در سه ماه اخیر از روش‌ های دیگر جوان سازی مانند لیزر یا لایه برداری استفاده کرده اید باید چند هفته‌ ای برای انجام تکنیک آر اف صبر کنید.

از مصرف دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی مکمل ها و ویتامین ها و دارو های گیاهی خودداری کنید.

اگر در گذشته جراحی زیبایی پلک یا تزریق بوتاکس را دریافت کردید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

هنگام مراجعه به کلینیک هیچ گونه آرایشی نداشته باشید و حتی از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.

اگر در ناحیه درمان با مشکلات از قبیل جوش ها و آکنه های فعال، زخم های باز یا تبخال مواجه هستید تا بهبودی کامل از انجام این فرآیند بپرهیزید.

مراقبت های پس از آر اف فرکشنال

بعد از پایان جلسه درمانی متقاضیان می توانند به منزل خود بازگردند و پس از یک روز می تواند آرایش کنند.

پس از این تکنیک زیبایی نیاز به مراقبت‌ های ویژه نخواهید داشت اما توصیه می شود که حتماً مایعات زیاد بنوشید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و دائم از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

توصیه می شود که برای از بین بردن التهاب پس از این فرآیند هر هشت ساعت یک بار از پماد زینک استفاده شود.

تا چند روز  برای شست و شوی پوست صورت از آب ولرم و شوینده‌ های بسیار ملایم استفاده کنید.

تا یک هفته از رفتن به استخر،  و جکوزی و حمام داغ بپرهیزید.

از کرم های ترمیم کننده و مرطوب کننده پوست استفاده کنید.

از خاراندن،  فشار دادن و لمس کردن پوست خودداری کنید .

هنگام خوابیدن کمی زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید.

 تعداد جلسات تعیین شده را کامل کنید.

عوارض آر اف فرکشنال

این تکنیک زیبایی  جزء روش های کم تهاجم است بنابراین عوارض بسیار کم و محدودی دارد و نیاز به دوره نقاهت و استراحت پس از درمان نخواهد داشت.  تا کنون در کلینیک زیبایی الهیه تهران شاهد عوارض دائمی و یا حاد نبوده‌ ایم و بر اساس مطالعات و گزارشات بالینی هیچ عارضه بلند مدت یا دائمی به دنبال نداشته است.  از عوارض احتمالی این تکنیک می توان به موارد زیر اشاره کرد که البته کاملا موقتی و زود گذر خواهد بود.

  • احساس درد

دستگاه هایی که در گذشته برای جوان سازی پوست با آر اف مورد استفاده قرار می گرفت درد زیادی به دنبال داشت که متخصصین از بی هوشی استفاده می کردند.  اما دستگاه‌ های امروز با تکنولوژی به روز و پیشرفته طراحی شده اند و با کمترین میزان درد بدون نیاز به بیحسی انجام می‌ شود. متخصصین برای راحتی متقاضیان از بی حسی استفاده می کنند‌.

  • قرمزی پوست

گلگون شدن یا اریتم عارضه دیگری است که پس از انجام آر اف در برخی از زیبا جویان مشاهده می شود که در طی ۲۴ ساعت از بین می رود.

  • تورم

 عارضه دیگری است که می توان پس از انجام این تکنیک زیبایی به آن اشاره کرد  ادم یا تورم است  که البته برای همه زیبا جویان اتفاق نمی افتد.  بعد از طی ۲۴ ساعت رفع می شود . در برخی موارد نیز ممکن است یک هفته ادامه دار باشد.

 البته عوارض نادری نیز  پس از این فرآیند مشاهده می‌ شود که معمولاً به دلیل خطای پزشک و یا نا مناسب بودن شرایط متقاضیان اتفاق می‌ افتد.  این عوارض نیز از بین می رود اما ممکن است زمان بیشتری برای بهبودی نیاز داشته باشد.

  • فرو رفتگی پوست که تا یک ماه طول می کشد.
  • بثورات  پوستی که در حدود یک هفته از بین می رود.
  • پوسته پوسته شدن پوست،  در طی یک هفته رفع خواهد شد .
  • حساس شدن پوست در هنگام لمس کردن که  تا دو هفته ادامه دارد.
  • زخم یا سوختگی شش ماه پس از درمان رفع می‌ شود پس از ۵ روز هیچ اثر آن بر سطح پوست باقی نمی ماند.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع تکنیک های زیبایی و جوان سازی پوست با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و همچنین مهارت متخصصین حرفه ای انجام می شود.  بنابراین زیبا جویان عزیز با حداقل عوارض می توانند به بهترین نتایج ممکن دست یابند .

ایمنی دستگاه آر اف فرکشنال

امواج رادیو فرکانسی جزء امواج الکترومغناطیسی می باشند . این امواج در برخی از وسایل مختلف از قبیل امواج رادیویی،  وای فای،  تلویزیون و ماکروویو وجود دارد.  این فرکانس در تکنیک زیبایی آر اف  نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بین سه گروه  ۳۰۰ گیگا هرتز متغیر خواهد بود.  ولی اکثراً کمتر از ۴۵۰ کیلو هرتز خواهند بود .

امواج آر اف میلیون بار آهسته تر از نور مرئی و بیش از یک میلیارد بار آهسته تر از اشعه X می باشد . در این بخش باید به این نکته توجه کنید که این تکنولوژی از طرف نظارت درمان کاملا ایمن معرفی شده است. اما ایمنی آن فقط مربوط به تکنولوژی نمی باشد بلکه دو عامل دیگر در کاهش عوارض جانبی و افزایش ایمنی تاثیر گذار است که شامل موارد زیر می باشد.

۱. دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد

دستگاه های زیادی ابداع شده است که قابلیت تولید امواج آر اف  را خواهند داشت.  این که کدام  دستگاه مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته باشد و استاندارد های لازم در طراحی و انتخاب قطعات اولیه رعایت شده باشد اهمیت زیادی دارد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران از دستگاه های با کیفیت و استاندارد و مورد تایید سازمان غذا و دارو استفاده می شود و همچنین از نظر درمانی ایمنی موثر و کم خطر خواهد داشت.

۲. اپراتور دستگاه که این فرایند را انجام می دهد. فرایند آر اف نیز مانند روش های درمانی و زیبایی دیگر نیاز به مهارت و تجربه پزشک و اپراتور خواهد داشت.  این موضوع در اثر بخشی بیشتر درمان و همچنین کاهش یافتن عوارض جانبی تاثیر بسزایی دارد.  یکی از برتری های کلینیک زیبایی الهیه تهران این است که این تکنیک زیبایی توسط بهترین متخصصین زیبایی پوست و مو انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز شاهد هیچ عارضه خاصی پس از درمان نخواهند بود.

 آر اف
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه- آر اف

آیا تکنولوژی آر اف فرکشنال مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است ؟

سازمان غذا و داروی آمریکا یکی از معتبر ترین سازمان های نظارتی درمانی می باشد که تکنولوژی پیشرفته آر اف  را به عنوان یکی از روش های ایمنی در جهت لیفتینگ و اصلاح انحنای سطحی بدن مورد تایید قرار داده است.

طبق مطالعات بالینی که در این زمینه انجام شده و بر اساس همه کاربرد های این فرآیند از قبیل لیفتینگ و سفت کردن پوست صورت و بهبود انحنای کانتور بدن همچنین جوان سازی واژن  کاملاً بی خطر و ایمن شناخته شده است.

هزینه جوان سازی پوست با آر اف فرکشنال چقدر است ؟

کلینیک زیبایی الهیه تهران یکی از کلینیک های معتبر و با  سابقه در ارائه انواع خدمات زیبایی پوست و مو می باشد .  فرایند زیبایی آر اف در این کلینیک با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و همچنین توسط متخصصین درمانی مجرب و حرفه ای انجام می شود.  عوامل مختلفی هزینه های این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارت است از :

  • هزینه سری دستگاه که به دلیل رعایت اصول بهداشتی برای هر کدام از متقاضیان از سری مخصوصی استفاده می شود .

هزینه خرید این سری بر عهده زیبا جویان است و فقط یکبار خریداری می شود.

تعداد جلسات درمانی که پزشک برای زیبا جویان در نظر می گیرند که به هزینه استفاده از دستگاه و هزینه‌ های درمانی بستگی دارد.

عوامل مختلف دیگری نیز باعث متغیر شدن هزینه ها خواهد شد که عبارتند از

  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • تعداد جلساتی که پزشک در نظر می‌ گیرد.
  • وسعت پوست در  ناحیه درمان
  • نوع دستگاه
  • پر  قدرت بودن  امواج دستگاه آر اف
  • کاربرد و میزان آسیب دیدگی پوست

 اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

کاندیدای مناسب ‏آر اف فرکشنال  چه کسانی هستند ؟

متخصصین زیبایی بهترین کاندیدای این تکنیک زیبایی را افرادی می دانند که رده سنی ۳۰ تا ۵۵ سال می باشند.  البته این افراد باید از نظر جسمانی و بدنی در شرایط مساعدی قرار داشته باشند و درگیر بیماری های خاص و شرایط پزشکی مانند ابتلا به بیماری های قلبی،  بیماری‌ های خود ایمنی نباشند.

کسانی که به بیماری فشار خون بالا و یا دیابت مبتلا هستند باید حتماً با پزشک خود در مورد این موضوع مشورت کنند.  نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار داد این است که امواج الکترومغناطیسی برای سلامتی جنین مضر است بنابراین خانم های باردار و شیرده نمی توانند از مزایای این فرایند بهره مند شوند‌ .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات زیبایی و درمانی ابتدا شرایط جسمانی و بدنی متقاضیان را بررسی خواهند کرد و در صورت مساعد بودن شرایط تکنیک‌ های موثر را پیشنهاد خواهند داد.

اثرات و نتایج :

آر اف فرکشنال یکی از  روش های کاملا ایمن و غیر تهاجمی برای لیفتینگ،  جوان سازی و شادابی پوست می باشد که در کلینیک های معتبر و تخصصی و با دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود و پس از انجام این تکنیک زیبایی،  بلافاصله بخشی از اثرات اولیه آن قابل مشاهده خواهد بود و نتایج قطعی به مرور زمان نمایان می شود.

تاثیرات این روش همانند هایفو تراپی و آندولیفت می باشد.  این تکنیک زیبایی همراه با جوان سازی پوست به ترمیم و بازسازی لایه های پوستی می پردازد.  یعنی این که با افزایش میزان تولید کلاژن پروتئین های ضروری و مورد نیاز پوست را تامین می شود.  علت تاخیر در دسترسی به نتایج قطعی نیز به همین دلیل می باشد زیرا ترمیم و بازسازی پوست فرایند ی زمان‌ بر است.

معمولاً نتایج قطعی تکنیک زیبای این فرایند در حدود دو هفته تا سه ماه پس از جلسه درمانی ادامه دار خواهد بود.

دوره نقاهت پس از آر اف فرکشنال چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم امواج رادیو فرکانسی به صورت کاملا ایمن برای زیبایی و جوان سازی پوست مورد استفاده  قرار می گیرد که این امواج حتی  می توانند  در دستگاه هایی که اطراف ما هستند وجود داشته باشند.

اگر این امواج خطرناک بود مورد  استفاده  تلویزیون یا دستگاه های وای فای قرار نمی گرفت.  همچنین تکنولوژی پیشرفته آر اف توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفته است و مهمترین خطر این فرآیند سوختگی پوست است که در صورت عدم مهارت پزشک و استفاده از دستگاه های نا مرغوب و نا مساعد بودن شرایط متقاضیان اتفاق می‌افتد.

در صورت رعایت موارد ذکر شده هرگز شاهد این عارضه نخواهید بود‌.  عوارض طبیعی که پس از این فرآیند مشاهده می شود  مانند قرمزی  و تورم خواهد بود.  این عوارض در طی یک تا دو روز از بین می‌ رود.  عوارضی که از قبیل می توان نام برد عبارتند از  حساس شدن پوست به لمس کردن  و التهاب که بسیار  نادر است و ممکن است در برخی از متقاضیان رخ دهد.

که البته ماندگاری چندانی ندارند و در زمان کوتاهی برطرف خواهد شد . متخصصین توصیه می‌ کنند پس از این تکنیک زیبایی برای کاهش قرمزی و تورم از کمپرس سرد  استفاده کنید و تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن پوست بپرهیزید.

 در دوره بهبودی سعی کنید در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتماً مصرف ضد آفتاب و کرم های مرطوب کننده را جدی بگیرید.

 تا یک هفته از هر گونه لایه بردار استفاده نکنید و تا  ۱۲ ساعت از  شست و شوی  پوست خودداری کنید.

 با نوشیدن مایعات زیاد بدن و پوست  خود را هیدراته کنید تا  تاثیرات درمان را افزایش دهید . همچنین توصیه می‌ شود از دست زدن ،  خاراندن و فشار دادن پوست در دوره بهبودی بپرهیزید.  تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 پس از انجام این تکنیک زیبایی نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نمی باشد و زیبا جویان عزیز می توانند به محل کار خود باز گردندو فعالیت های روزانه خود را با اعمال مراقبت های توصیه شده ادامه دهند.

تعداد جلسات آر اف فرکشنال چقدر است ؟

تعداد جلسات این تکنیک زیبایی بر اساس عوامل مختلفی از قبیل نوع پوست،  میزان آسیب های پوستی پاسخ گویی پوست نسبت به درمان و  واکنش های بدن و خواسته های هر  فرد مشخص می‌ شود . معمولاً متخصصین این روش را در طی ۳ جلسه انجام می دهند و حتی برخی افراد می‌ توانند در طی یک جلسه شاهد تغییرات قابل توجهی در پوست خود باشند.

در صورت وجود زخم ، اسکار یا چین و چروک های عمیق بر سطح پوست متخصصین تعداد جلسات را افزایش می‌دهند.  هر جلسه فرایند زیبایی آر اف در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌ کشد و فواصل بین  این جلسات در حدود یک تا دو ماه ماه خواهد بود.

‏آر اف فرکشنال چه تفاوتی با میکرونیدلینگ دارد ؟

میکرونیدلینگ و تکنیک آر اف هر دو در جهت زیبایی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند.  تفاوت میکرونیدلینگ معمولاً به زمان انجام این فرآیند و میزان آسیب دیدگی پوست بستگی دارد و معمولا این فرآیند برای آسیب های عمیق پوست مورد استفاده قرار می گیرد .

در این روش با استفاده از سوزن های مخصوص و ظریفی و با توجه به نوع پوست عمق ناحیه درمان تحت تاثیر قرار می گیرد . همچنین این فرآیند باعث ضخیم شدن پوست خواهد شد و نتایج طولانی مدتی به دنبال دارد.  معمولاً برای چین و چروک های سطحی و لاغری موضعی فرایند آر اف گزینه بهتری خواهد بود.

برای جوان سازی پوست آر اف موثر تر است یا هایفو تراپی ؟

هایفو تراپی یکی از تکنیک های مدرن،  پیشرفته و پرطرفدار زیبایی و جوان سازی پوست است  که توسط امواج پر قدرت فراوصوت اعمال می‌ شود و روشی کاملا ایمن و غیر جراحی معرفی می شود.  هزینه هایفو تراپی بالاست اما نتایجی موثری  مانند لیفت صورت با جراحی خواهد داشت.

این فرآیند می‌ تواند به بهترین نحو چین و چروک‌ های سطح پوست را از بین ببرد و سبب سفتی و کشیدگی پوست خواهد شد.  تکنیک زیبایی آر اف نسبت به هایفو تراپی هزینه کمتری دارد و در جهت  لیفتینگ پوست،  از بین بردن چین چروک و لکه‌ های پوستی و  همچنین درمان منافذ باز پوست موثر است و اینکه کدام یک از روش ها برای شما نتایج بهتری به همراه دارد به نظر پزشک شما بستگی دارد.

تفاوت آر اف فرکشنال با CO2 فرکشنال :

هر دو تکنیک زیبایی در جهت زیبایی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند اما هر کدام تاثیرات و مکانیزم متفاوتی دارند.  اگر انتخاب بین این دو روش برای شما سخت است باید بدانید که تکنیک آر اف  برای پوست های سبزه موثرتر است و برای کسانی که می خواهند لیفتینگ پوست انجام دهند تاثیرات بهتری خواهد داشت.

در مقابل co۲ فرکشنال در جهت از بین بردن جای زخم ، اسکار و عوارض ناشی از جراحی تاثیر بهتری دارد.  تکنیک لیزر co² لایه‌ های سطحی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد اما تکنیک آر اف در جهت درمان انواع آسیب های پوستی در فصل تابستان مناسب است . همچنین به دلیل کوتاه بودن دوره نقاهت برای کسانی که می‌ خواهند سریعتر فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند انجام می شود.

در برخی مواقع متخصصین برای کسب نتایج بهتر هر دو تکنیک زیبایی را به طور همزمان مورد استفاده قرار می دهند.

تفاوت آر اف فرکشنال با لیزر

با  تنوع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست امروزه زیبا جویان برای دست یافتن به نتایج مطلوب دچار سر گردانی می‌ شوند و نمی‌ دانند که با استفاده از کدام دستگاه مشکلات پوستی آن ها بهتر برطرف می شود.

پس اگر می خواهید با تاثیرات و تفاوت های تکنولوژی آر اف و لیزر آشنا شوید باید گفت که همه لیزر ها در جهت جوان سازی لایه های سطحی پوست مناسب می باشند اما آر اف  به درمان لایه های عمیق پوست می پردازد.  همچنین تکنیک آر اف روشی مدرن‌ تری در حوزه زیبایی و جوانسازی شناخته می شود.

روش های زیبایی و ترکیبی با آر اف فرکشنال

در برخی مواقع متخصصین برای تاثیرات بیشتر روند درمان از دو تکنیک زیبایی به طور همزمان استفاده می کنند که در این بخش ترکیب آر اف با سابسیژن و  آر اف با پانچ را به  شما معرفی می کنیم.

درمان ترکیبی آر اف فرکشنال با سابسیژن

یکی از راه کارهای درمانی برای از بین بردن انواع آسیب های پوستی مانند جای جوش،  آکنه،  جای زخم و .. فرایند زیبایی سابسیژن می باشد.  این تکنیک زیبایی روشی ساده و بی خطر است و مراحل آن به صورت سرپایی انجام می‌ شود . در این تکنیک از سوزن های خاصی استفاده می‌ شود که برای درمان فرو رفتگی ها و چاله های عمیق پوست استفاده می شود.

در برخی مواقع متخصصین با تکنیک آر اف و سابسیژن می توانند به زیبایی و جوان سازی پوست خود دست یابند.  دستگاه آر اف باعث می شود که فرو رفتگی های ایجاد شده بر سطح پوست درمان شود و سابسیژن  به  درمان جای اسکار و فرورفتگی ها کمک می کند . همچنین سابسیژن با کمک  بافت های فیبروز ی به ترمیم و بازسازی پوست می پردازد و لایه ای یکدست در سطح فرورفتگی ها ایجاد می شود.

درمان ترکیبی آر اف  با پانچ

روش  دیگری که می‌ تواند نا همواری ها و مشکلات پوستی را مورد درمان قرار دهد تکنیک پانچ است که در کلینیک های زیبایی استفاده می شود.  در این روش اسکار های عمیق مورد درمان قرار می گیرد.  در این روش ابتدا بافت اسکار برداشته می شود و زخمی که بر این ناحیه ایجاد می شود بسته خواهد شد . این زخم بسیار سطحی و کوچک است و به راحتی درمان می شود .

سپس با درمان ترکیبی آر اف مشکلات ناشی از پانچ مورد درمان قرار می‌ گیرد . بنابراین با کمک پانچ اسکار ها تر عمیق خواهند شد و با کمک تکنیک آر اف سلول های سطحی پوست را ترمیم و بازسازی می کنند تا با افزایش کلاژن سازی زخم های ناشی از آن مورد درمان قرار گیرد.  در نتیجه جای اسکار های عمیق بسیار کوچک شده و جای زخم پانچ ، سریع مورد درمان قرار می گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذا باشد:

 جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال RF Fractional

 جوانسازی و ترمیم پوست با فرکشنال co۲

مراقبت های قبل و بعد rf فرکشنال چیست؟

نتیجه گیری :

دستگاه آر اف فرکشنال یکی از دستگاه های بسیار مدرن و موثر برای جوان سازی پوست می باشد که سالیان طولانی است متخصصین برای زیبایی و جوان سازی پوست از این تکنولوژی برتر استفاده می کنند.  میکرونیدل و کونتراج دو نوع مدرن این فرآیند می باشند که تاثیرات فوق العاده ای بر پوست خواهند داشت و عوارض آن نسبت به روش های دیگر بسیار کم است.

در دستگاه میکرونیدل سوزن های ریز با قطر ۱۲۰ میکرون وجود دارد که می‌ تواند به عمق ۲ میلی متری پوست نفوذ کنند و امواج رادیو فرکانسی را به لایه های زیرین پوست انتقال دهند  و باعث افزایش کلاژن سازی در ناحیه درمان خواهند شد.

آر اف کونتراج نوع دیگر دستگاه آر اف است که با فناوری تک قطبی و دو قطبی عمل می کنند  تا بتواند مشکلات لایه سطحی و عمقی پوست را مورد درمان قرار دهند . نتایج حاصل از دستگاه کوانتراج بسیار موثر است و خطرات بسیار کمی دارد . شما پس از استفاده از این تکنولوژی به روز می‌ توانید به وضوح شاهد تغییرات مطلوب و بی نظیری بر پوست خود باشید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و  مو توسط بهترین دستگاه های استاندارد و پیشرفته دنیا ارائه می‌ شود و متخصصین ما دوره های مختلف را برای کسب مهارت و تجربه پشت سر گذاشته اند.  بنابراین زیبا جویان می‌ تواند بهترین نتایج ممکن را در کوتاهدترین زمان حاصل کنند .

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان انجام می شود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/ot6b

لینک آپارات:https://aparat.com/v/yC1EF

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/Lgv6l4ZO

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.