رابطه جنسی و زیبایی

رابطه جنسی و زیبایی

رابطه جنسی و زیبایی

رابطه جنسی یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌هایی است که یک فرد می‌تواند در طول دوران زندگی خود تجربه کند. صرف‌نظر از این لذت، رابطه جنسی فواید بی‌شماری برای افراد به دنبال دارد. یک حس خوب به انسان می‌بخشد، یک تمرین به حساب می‌آید، شما را به شریک زندگی‌تان نزدیک‌تر می‌کند و مزایای دیگری نیز در پی دارد.

اما آیا تا به حال بعد از رابطه جنسی و استحمامِ بعد از آن، متوجه درخشش پوست خود شده‌اید؟ بیشتر افراد تصور می‌کنند که رابطه جنسی و زیبایی دو مقوله کاملاً جدا در زمینه‌ی مراقبت از خود هستند. اما واقعیت این است که این دو مقوله کاملاً به هم مرتبط هستند. تاثیر رابطه جنسی بر پوست به اثبات رسیده است. در این مطلب قصد داریم تاثیر رابطه جنسی بر زیبایی را بررسی کنیم.

داشتن رابطه جنسی خیلی خوب می تواند بهترین گزینه برای زیبایی صورت شما باشد. مزایای عشق بازی با همسر خیلی بیشتر از یک پایان خوش است. در واقع، حتی فراتر از اتاق خواب شما هم خواهد رفت. تحقیقات نشان می دهد مردان و زنانی که سن بالاتری دارند و از حیات جنسی خوب و فعالی برخوردارند 5 تا 7 سال جوان تر از سن واقعی شان به نظر می رسند.

به نظر شما چه چیزهای دیگری در عشق بازی و رابطه جنسی نهفته است که در سلامت و زیبایی ظاهر شما تاثیر می گذارد؟ ما در این مطلب روزیاتو 15 فایده رابطه جنسی در زیبایی را عنوان می کنیم که زوج ها می توانند با تقویت حیات جنسی خود به آنها دست پیدا کنند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

رابطه جنسی چیست؟

آمیزش جنسی یعنی نزدیکی و برقراری رابطه جنسی بین دو غیر هم جنس که باعث لذت جنسی می شود . رابطه جنسی بین دو غیر هم جنس می تواند باعث تولید مثل شود . در کل به ورود اندام تناسلی مرد در اندام تناسلی زن رابطه جنسی گفته می شود .

همچنین رفتار جنسی رفتاری است که باعث لذت فرد و شریک جنسی اش می شود و شامل تحریک اعضای جنسی همراه با مقاربت و نزدیکی است و احساس نامناسب گناه یا اضطراب در آن وجود ندارد و از سر اجبار نیست .

بسیاری از مردم ، عشق ، تعهد و رابطه جنسی را با یکدیگر اشتباه می گیرند یا این فرضیه در ذهنشان است که این سه در کنار یکدیگر وجود دارند . این در حالی است که راه های زیادی برای ابراز عشق وجود دارد و لازم نیست برای نشان دادن دوست داشتن کسی ، حتماً با او رابطه جنسی برقرار کنید . همچنین رابطه جنسی با یک فرد به معنی دوست داشتن او نیست .

تاثیرات رابطه جنسی بر زیبایی

1- پوست شما می درخشد

در هنگام معاشقه، شما به پوست خود فرصت درخشش می دهید؛ طبیعی، بدون برنزه کننده، پودر، کرم یا هر ماده آرایشی دیگر. داشتن رابطه جنسی باعث بهبود جریان خون می شود و به همین دلیل اکسیژن رسانی بهتر به پوست و در نهایت روشن تر شدن پوست را به همراه خواهد داشت. یک رابطه جنسی کوتاه در عصر می تواند باعث درخشش طبیعی شما در هنگام شام شود.

2- کالری می سوزانید

همان طور که در مطالب قبل هم گفتیم، رابطه جنسی مثل یک ورزش است؛ حتی بوسه هم نوعی ورزش به حساب می آید. در ضمن، بدون این که بدن خود را از نظر تحریک جنسی به اوج لذت برسانید، بدن شما از یک معاشقه معمولی نیز بهره مند خواهند شد.

وقتی شما درگیر رابطه عاشقانه هستید، میزان کلسترول خون کاهش پیدا می کند، خلق و خوی شما بهتر می شود، ضربان قلب و گردش خون افزایش پیدا می کند و حتی رابطه جنسی این قدرت را دارد که به همان اندازه پیاده روی در باشگاه یا استفاده از وزنه، کالری بسوزانید. در واقع، این طور می توان گفت که وقتی همسرتان را یک دقیقه کامل می بوسید، 12 کالری می سوزانید؛ یعنی بیشتر از 60 ثانیه پیاده روی.

3- شادتر هستید

شاید خیلی از شما این جمله را شنیده باشید که می گویند: «شادترین بانوان زیباترین ها هستند». وقتی خانم ها به اوج لذت جنسی می رسند، بدنشان سروتونین و DHEA آزاد می کند که هر دوی آنها خلق و خو را بهتر می کند.

در اصل، رابطه جنسی می تواند یک داروی ضدافسردگی طبیعی به شمار رود و شما را روز به روز خوشحال تر کند. این رضایت و خشنودی در سرتاسر بدن به شیوه قابل توجهی منعکس می شود. خانمی که لبخند می زند، جذاب تر از یک خانم عبوس و کسل است.

4- موهای سالم تری دارید

ورزشِ بیشتر آکنه و جوش را تحت کنترل نگه می دارد و کالری را می سوزاند. رابطه جنسی بهترین راه برای به دست آوردن هر دوی این فواید است. علاوه بر این فواید، یک مزیت دیگر نیز وجود دارد: میزان هورمون ها کاهش پیدا می کند. یعنی نه تنها پوست شما شفاف و صاف می شود بلکه موهای شما نیز زیباتر و سالم تر به نظر می رسند.

همه ما می دانیم که عدم تعادل میزان هورمون ها می تواند باعث ضعیف و نازک شدن موها شود و با داشتن رابطه جنسی، تولید استروژن افزایش پیدا کرده و موهای شما سالم تر می شود.

5- رژ گونه طبیعی خواهید داشت

اوج لذت جنسی راز کنار گذاشتن رژ گونه و خداحافظی با آن است. همه هورمون اندورفینی که در زمان ارضای جنسی آزاد می شود ظاهر صورتی رنگ و براقی به گونه های شما می دهد که خودش نوعی آرایش جذاب به حساب می آید. در واقع، هیچ آرایشی به پای طراوات و شادابی طبیعی که ماحصل رابطه جنسی است نمی رسد.

6- جذابیت تراوش می کنید

هر چه شما بیشتر در رابطه جنسی با همسرتان باشید، جذابیت بیشتری از نظر جنسی برای همسر خود دارید زیرا هورمون فرومون طبیعی در هنگام رابطه جنسی آزاد می شود. هر چه این هورمون ها بیشتر در سطح بدن جاری شوند، همسر شما بیشتر به سمت شما جذب می شود. بنابراین، دیگر شما برای ایجاد کشش جنسی در همسرتان نیاز به اسپری کردن عطر دلخواه روی بدن خود ندارید.

7- روند پیری را متوقف کنید

درست است که داشتن رابطه جنسی زیاد روند پیری را به طور کامل متوقف نمی کند اما باعث می شود شما جوان تر از چیزی که هستید به نظر برسید. هر چه فعالیت شما در اتاق خواب بیشتر باشد، تولید کلاژن افزایش پیدا می کند.

به عبارت دیگر چروک، شل شدن پوست و پیر شدن با افزایش سن کمتر می شود. شاد بودن و هیجان داشتن برای ایجاد رابطه جنسی تمام چیزی است که برای دور ماندن از پیری نیاز دارید نه اینکه به خرید کرم ها و ماسک های گران قیمت حاوی کلاژن روی بیاورید.

8- ناخن هایتان قوی تر می شود

اگر از داشتن ناخن های نازک و شکننده رنج می برید، کلید تقویت ناخن های شما شیطنت های زناشویی بیشتر است! در واقع، همان هورمون هایی که بعد از رابطه جنسی آزاد می شوند باعث قوی و ضخیم تر شدن ناخن ها می شود؛ درست مثل وقتی که باردار هستید. هر چه بیشتر با همسرتان معاشقه کنید، دفعات مراجعه به آرایشگاه برای مانیکور یا پدیکور کمتر می شود.

9- با آکنه خداحافظی می کنید

از آنجا که رابطه جنسی نوعی ورزش محسوب می شود، هر چه بیشتر انجامش دهید، کمتر احتمال دارد آکنه روی صورت و بدنتان پدیدار شود. بنابراین، چرا نباید برای رها شدن از شر جوش و آکنه این روش را امتحان کنید؟

رابطه جنسی هم باعث درخشش و شفافیت پوست می شود و هم یک درمان طبیعی خانگی رایگان برای جوش است. پس دیگر نیازی به لوسیون های پاک کننده یا مرطوب کننده نخواهید داشت؛ یعنی همان مواد شیمیایی که به پوست شما بیشتر آسیب می رسانند.

10- لب های شما حجیم تر و قلوه ای تر می شود

بدن شما در طول رابطه جنسی گردش خون بیشتری دارد. به همین علت، لب های شما نیز حجیم تر و برجسته تر خواهند بود. همان طور که گفتیم، صورت شما بعد از رابطه جنسی می درخشد و گونه هایتان سرخ می شود.

حالا، تنها چیزی که باقی می ماند یک برق لب است که به لب های حجیم شده خود بزنید. رابطه جنسی در نوع خود یک رژیم زیبایی طبیعی به شمار می ررود که یک تنه همه ترفندهای زیبایی را روی چهره شما پیاده می کند.

11- شکم شما صاف می شود

آیا در ناحیه شکم و پهلوی شما چربی زیادی های انباشته شده است که می خواهید هر چه زودتر از شرش خلاص شوید؟ افزایش کورتیزول در سیستم بدن شما چیزی است که باعث بزرگ شدن شکم می شود.

اما این میزان کورتیزول در هنگام رابطه جنسی کاهش می یابد. پس، هر چه رابطه جنسی بیشتری داشته باشید، به این معنی است که وزن بیشتری از شما کم می شود و دیگر نیاز به حرکات شدید دراز و نشست نخواهید داشت. در عوض، با انجام رابطه جنسی بیشتر به شما و همسرتان خوش می گذرد.7

12 -پوست شما نرم تر می شود

یک مزیت دیگر داشتن رابطه جنسی با همسرتان، نرم شدن پوست است؛ به طوری که تا چندین روز دوام خواهد داشت. در هنگام رابطه جنسی، شما عرق می کنید و همین امر باعث بیرون آمدن چربی های طبیعی مانند اسید لینولئیک (چربی موجود در روغن زیتون) می شود که سلول های پوست را لیز و در نهایت پوست را کمی نرم می کند.

به این معنی که هر چه حرکات شما در هنگام رابطه جنسی شدیدتر و تندتر باشد، پوست شما نرم تر خواهد بود. تمام تعرق شما باعث باز شدن منافذ پوست و تمیز شدن آنها می شود.

13- سینه ها بزرگ تر خواهد شد

بله، درست خواندید! رابطه جنسی باعث بزرگ شدن اندازه سینه در خانم ها می شود. سینه شما در هنگام رابطه جنسی ۲۵ درصد حجیم تر و نوک سینه ها به اندازه نیم اینچ (بین یک تا یک و نیم سانتی متر) برجسته تر می شود.

با این وجود، دیگر هیچ خانمی نیاز به عمل جراحی بزرگ کردن سینه و پروتز ندارد. تحریک شدن و گردش خون تنها چیزی است که سینه های شما را به طبیعی ترین شیوه ممکن بزرگ می کند؛ چیزی که سوتین های اسفنجی و فنردار نمی توانند انجام دهند.

14- خواب بیشتری خواهید داشت

یکی از بهترین نکات زیبایی داشتن خواب کافی در شب است تا بتوانید صبح ها قبراق و سرزنده بیدار شوید. همین امر، باعث می شود شما جذاب تر به نظر برسید، چشم هایتان قرمز نباشد و دایره های سیاه دور چشم شما ظاهر نشود. رابطه جنسی یکی از عوامل القاکننده خواب است.

بعد از رابطه جنسی و معاشقه صمیمی با همسرتان، اگر هر دوی شما در عرض چند دقیقه خوابتان ببرد یا شروع به خر و پف کنید تعجب آور نیست. بعد از تجربه اوج لذت جنسی و ارضا شدن، بدن شما اکسی توسین آزاد می کند. این هورمون باعث آرامش و ریلکس شدن می شود و فرایند به خواب رفتن را سریع تر خواهد کرد.

15- دندان های شما بهتر می شوند

داشتن رابطه جنسی با همسر به دندان های شما هم فایده می رساند و باعث بهتر و سالم تر شدن آنها می شود. با رابطه جنسی، شما با پوسیدگی دندان مبارزه می کنید.

می پرسید چرا؟ و چطور ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟ وقتی بدن زنان مایع منی مرد را جذب می کند، مقداری روی، کلسیم و دیگر مواد معدنی که با پوسیدگی دندان مبارزه می کنند را به دست می آورد. این سه ماده مفید با افزایش قدرت و سلامت دندان ها، باعث تقویت و مبارزه با پوسیدگی دندان می شود.

16 -رابطه جنسی علائم یائسگی را مدیریت می‌ کند

از آنجایی که در جریان یائسگی، سطوح استروژن به طور طبیعی کاهش می‌یابند، به ارگاسم‌رسیدن تولید آن را افزایش می‌دهد و از این طریق علائم یائسگی را مدیریت می‌کند.

بدون تأثیر استروژن بر روی تولید هیالورونیک اسید و کلاژن، پوست سفتی خود را از دست می‌دهد و دچار افتادگی می‌شود؛ خطوط صورت و چین و چروک‌ها نمایان و منافذ و رنگدانه‌ها برجسته‌تر می‌شوند. در حقیقت، مطالعات نشان می‌دهد که پوست زنان در حدود 30 درصد از کلاژن خود را در جریان 5 سال اول یائسگی از دست می‌دهد.

این باریک‌شوندگی پوست نه‌تنها به صورت خارجی بلکه در واژن نیز اتفاق می‌افتد و موجب ایجاد درد در حین رابطه جنسی می‌شود. رابطه جنسی پرتکرارتر می‌تواند تولید استروژن و قابلیت ارتجاعی واژن را بهبود بخشد. بنابراین تنگی و درد را کاهش می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که رابطه جنسی منظم حتی موجب تآخیر در یائسگی می‌شود.

رابطه جنسی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-رابطه جنسی

فواید رابطه جنسی سالم

1-بهبود حس بویایی(بخاطر هورمون پرولاکتین در زنان)

2-کاهش ریسک قلبی (3 نوبت در هفته)

3-کاهش وزن (200 کالری در هر رابطه)

 4-پلاسمای داخل منی هورمون تحریک کننده تیرویید (کاهش وزن)

 5-کاهش افسردگی

6 -تسکین درد (قبل از ارگاسم هورمون اکسی توسین ترشح می شود که ۵برابر مسکن قویتر است)

7-ایمنی بدن 30%افزایش

8-افتادگی رحم و مثانه بخاطر انقباض عضلات در رابطه جنسی بهتر می شود

9-دندان سالم در مردان (روی،منیزیم،کلسیم)

10- بهبود پروستات

11-افراط در رابطه جنسی برای زنان بی خطر است بخصوص بعد از یائسگی باید بیشتر هم باشد

12-افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی به سایر اندامها

13-کاهش مرگ و میر در افرادی که 2 بار در هفته ارگاسم دارند

15-ترشح هورمون استروژن (افزایش شادابی و رفع بیماریها)

16-افزایش اعتماد به نفس

روش های جراحی برای روابط جنسی سالم تر

با گذشت زمان ناحیه تناسلی همانند هر عضو دیگر بدن دست خوش تغییرات می شود که این تغییرات شامل افتادگی، شل شدگی، کاهش حجم و … می باشد. جالب است بدانید که هر کدام از این عوامل می تواند با خود مشکلات و عوارضی را به همراه داشته باشد، به طور معمول بسیاری از زنانی که با این تغییرات مواجه شده اند با مشکلاتی در روابط جنسی خود همچون عدم ارگاسم و کیفیت نامطلوب رابطه جنسی مواجه هستند.

از سوی دیگر مشکلات جسمی در اثر عوامل مختلف می تواند بر زیبایی ناحیه تناسلی و کیفیت بهبود روابط جنسی اثر گذار باشد. به عنوان مثال برخی افراد پس از زایمان های مکرر احتمال خواهد داشت با گشادی واژن و پارگی ناحیه پرینه مواجه شوند که جالب است بدانید هر کدام از این عوامل با کمک انواع روش های جراحی زیبایی واژن قابل درمان است.

به طور کلی جراحی های زیبایی واژن به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند، شایع ترین جراحی هایی که امروزه انجام می شوند شامل موارد ذیل می باشد:

لابیاپلاستی

یکی از اعمال شایع در جراحی های زیبایی زنان جراحی لابیا پلاستی می باشد. در واقع لابیاپلاستی جراحی است که بزرگی بیش از حد لابیا مینور و نامتقارن بودن آن ها را بهبود می بخشد. بزرگی لابیا ها می تواند مشکلات متعددی هنگام فعالیت ورزشی، برقراری تماس جنسی، پوشیدن لباس های تنگ و انجام فعالیت های روزمره برای فرد ایجاد نماید و عدم تقارن لابیاها می تواند ژنتیکی، به دنبال حاملگی، زایمان و حتی یائسگی ایجاد شود.

لابیاپلاستی سبب می شود تا مشکلاتی حین انجام برخی فعالیت ها همچون آمیزش جنسی، فعالیت های ورزشی، پوشیدن لباس های تنگ و چسبان، نازیبایی ظاهری و … برطرف شود و حس بهتری همراه با اعتماد به نفس در فرد ایجاد نماید.

انواع روش های لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی به چند طرق مختلف انجام می شود که عبارت است از:

جراحی لابیاپلاستی

در صورت آنکه لابیاهای فرد بسیار بزرگ باشد از روش جراحی باز برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی استفاده می شود. این جراحی در اتاق عمل و تحت بیهوشی عمومی انجام می گردد.

لابیاپلاستی با لیزر

با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از لیزر امروزه در زمینه پزشکی کاربردهای بسیاری دارد که با کمک آن می توان بدون بیهوشی عمومی و تحت بی حسی موضعی در مطب اقدام به لابیاپلاستی و رفع مشکلات لابیاها نمود. جالب است بدانید که لابیاپلاستی با لیزر با نتایج بسیار خوبی همراه است.

لابیاپلاستی با ار اف

آر اف نوعی لیزر حرارتی و رادیویی است که می تواند لابیاهای بزرگ را برش دهد و استفاده از این دستگاه کمک می کند که مدت زمان دوره نقاهت کوتاه تر باشد و هیچی برشی و زخمی پس از جراحی ایجاد نشود.

عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی

گفتنی است که اکثریت زنان کلیتوریس ساختاری است که با لذت حسی همراه است، اما در این بین افرادی هستند که پوست کلیتوریس از حد طبیعی بزرگ تر بوده که این عارضه می تواند علاوه بر ایجاد نازیبایی منجر شود تا حس جنسی خوبی را فرد تجربه نکند که در چنین شرایطی انجام جراحی می تواند به رفع این گونه مشکلات کمک بسزایی نماید.

در واقع کاهش هود کلیتورال برای خانم هایی که دارای چین های اضافی در ناحیه کلاهک کلیتوریس هستند، به کار گرفته می شود. عمل کاهش هود کلیتورال بدون اینکه خطر آسیب عصبی یا تأثیر بر احساس یا تحریک جنسی داشته باشد به ایجاد توزان و زیبایی ناحیه تناسلی و واژن کمک می کند.

جراحی زیبایی کلیتوریس معمولا تحت بیهوشی عمومی یا تحت بی حسی موضعی انجام می شود. امکان دارد در زمان جراحی از بی حسی موضعی استفاده شود که این عامل منجر می شود تا ساعات طولانی پس از جراحی این ناحیه بی حس باشد. پس از جراحی پماد آنتی بیوتیک بر روی ناحیه مورد نظر استفاده می شود و یک پد بر روی برش ها قرار داده می شود. انجام جراحی حدود ۱-۲ ساعت طول می کشد و چند ساعت پس از جراحی فرد می توان به منزل بازگردد.

جراحی پرینورافی

جراحی پرینورافی تحت بیهوشی عموی یا بی حسی موضعی قابل انجام است. در این روش جراح در ابتدا برشی را در امتداد دیواره واژن و ناحیه پرینه ایجاد می کند و پوست واژن را با دقت از بافت پشتیبان کننده زیرین جدا می کند.

بافت های اضافی، پوست شل شده را برش می زند و برمیدارد. سپس دیواره های پشتی واژن را به یکدیگر نزدیک کرده و دهانه واژن را تنگ تر می کند. پس از ناحیه را با دقت تمام بخیه می زند.

انجام جراحی های همزمان با پرینورافی

بسیاری از زنان تمایل دارند در صورت آنکه نیاز به انجام جراحی همزمان دارند برای آنکه یک دوره نقاهت و بیهوشی را سپری کنند به صورت همزمان اقدام به جراحی نمایند.

برخی از اعمال جراحی براساس شرایط بیمار می توان با یکدیگر انجام داد که برای جراحی پرینورافی بدین ترتیب است: هیسترکتومی (جراحی خارج کردن رحم)، جراحی سالپنگواوفورکتومی (جراحی برداشتن لوله ها و تخمدان ها)، سالپنژکتومی دوطرفه (جراحی برداشتن لوله ها)، جراحی های ترمیم پرولاپس رحم و …

جراحی واژینوپلاستی

یکی دیگر از اعمال جراحی زیبایی زنان جراحی واژینوپلاستی می باشد. در حقیقت با افزایش سن و گذشت زمان واژن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. به منظور جلوگیری از این عارضه  انجام تمرینات کگل با مشورت متخصص زنان می تواند کمک بسزایی در بهبودی فرد داشته باشد اما در مواردی این گونه فعالیت ها موثر نبوده و حتی می تواند تاثیر منفی بگذارد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در حیطه پزشکی روش های بسیاری وجود دارد که می تواند به رفع مشکلات کمک نماید که یکی از این روش ها جراحی واژینوپلاستی می باشد. جراحی واژینوپلاستی اغلب به منظور سفت یا تنگ کردن واژن انجام می شود.

دلایل انجام جراحی واژینوپلاستی

 عواملی مختلفی مانند زایمان و روند پیری باعث سستی عضلات واژن می شود. برای بسیاری از زنان، این امر تا حدی باعث کاهش لذت جنسی برای خود و همسر آنها می شود.

عمل واژینوپلاستی که گاهی اوقات به آن سفت شدن واژن نیز گفته می شود. یک عمل نسبتاً ساده است که جهت رفع این گونه مشکلات انجام می گردد. این جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و از آنجایی که اکثریت مواقع از بخیه های جذبی در حین جراحی استفاده می شود نیازی به کشیدن بخیه ها نخواهد بود.

G-Spot چیست؟

نقطه G یک منطقه اروژنیک در خانم ها می باشد که درست روی دیواره جلویی واژن قرار دارد. نقطه G در فاصله 5-4 سانتی متری از محل ورودی واژن و بین دهانه واژن و مجرای ادرار قرار دارد. این یک ناحیه فرساینده است که در صورت تحریک منجر به تحریک جنسی طولانی مدت و قوی می شود.

نقطه G اگر در برخی از زنان تحریک شود، می تواند منجر به تحریک جنسی، ارگاسم و انزال زنان شود. این نام از ارنست گرافنبرگ متخصص زنان آلمانی گرفته شده است.

تقویت نقطه جی

تقویت G-Spot یک روش جراحی مدرن است که با هدف بهبود اعتماد به نفس، احساس و میل جنسی خانم ها توسط جراح زیبایی زنان انجام می شود. این روش بر اساس بزرگنمایی G-Spot تا چهار برابر است. تقویت G-Spot همچنین به عنوان G-Shot یا G-Spot augmentation نیز شناخته می شود.

تقویت G-Spot یک روش ایمن و موثر می باشد. این روش شامل تزریق اسید هیالورونیک یا پرکننده کلاژن در یک نقطه خاص است که موجب افزایش حساسیت، مدت زمان ارگاسم زنانه و دفعات آن می شود.

چگونه ان را تقویت کنیم؟

این روش بسیار بی خطر و بدون درد است، معمولاً در مطب پزشک انجام می شود و تا 15 دقیقه طول می کشد. در حین انجام بی حسی موضعی لازم است. مهم ترین مساله یافتن صحیح G-Spot است، زیرا می تواند موقعیت های مختلفی در میان خانم ها داشته باشد.

هنگامی که G-Spot به درستی تشخیص داده شد، اسید هیالورونیک یا پرکننده کلاژن تزریق می شود. مقدار اسید هیالورونیک یا پرکننده کلاژن مورد نیاز برای عمل به تشخیص پزشک و ویژگی های خاص آناتومیک هر زن بستگی دارد.

این روش گرچه ممکن است افراطی به نظر برسد، اما در برخی از خانم ها موثر است. این تزریق در حال کسب محبوبیت است حتی اگر هیچ مدرک پزشکی روشنی در مورد کارایی آن وجود ندارد، یا حتی توسط FDA تأیید نشده است.

روش های دیگر تقویت نقطه جی

کاملاً مشهود است که مقاربت جنسی، تحریک جنسی و میل جنسی هر فرد با دیگری متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد. تصور می شود که پاسخ جنسی و میل جنسی به عوامل بین فردی و همچنین عوامل عاطفی و معنوی مربوط باشد. میل جنسی، برانگیختگی جنسی و ارگاسم مساله بسیار پیچیده ای است و اگر تقویت G-Spot به آنها کمک کند به هر طریقی که جراح زنان تشخیص می دهد باید آنها را تقویت کرد.

انواع روش های بدون جراحی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های متعددی بدون جراحی وجود دارد که می تواند به زیبایی ناحیه تناسلی و رفع مشکلات آن کمک نماید که عبارت است از :

تزریق چربی به واژن

چربی یک نوع فیلر طبیعی است که از بدن خود فرد تهیه می گردد و می تواند در زیبا سازی لابیاها موثر باشد. تزریق چربی پس از استخراج و آماده سازی به ناحیه مورد نظر تزریق می شود که طی دو تا سه مرحله انجام می شود. گفتنی است بخشی از چربی جذب و مقداری از آن باقی می ماند که متناسب با نیاز بدن فرد خواهد بود.

رابطه جنسی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-رابطه جنسی

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی در واقع درمان با گاز دی اکسید کربن می باشد که این گاز غیر قابل اشتعال در اتمسفر با مقادیر بسیار کم غیر سمی و غیرحساسیت زا می باشد. امروزه از کربوکسی تراپی در بسیاری از حیطه های پزشکی همچون جوانسازی پوست، درمان ترک های پوستی و اسکارها، درمان سلولیت، درمان خشکی واژن پس از یائسگی و زایمان، سفید کردن ناحیه تناسلی و … می شود.

گفتنی است که کربوکسی تراپی یک روش درمانی ضد افزایش سن طبیعی است که می تواند بر روی عروق و بهبود بافت بدن کمک بسزایی نماید. کربوکسی تراپی یک روش کاملا منحصر به فرد و بدون عارضه است که طی تعداد جلسات مختلفی انجام می شود که تعداد جلسات درمان براساس شرایط بیمار و نوع درمان متفاوت است.

تزریق ژل به واژن

یکی از روش های غیر جراحی زیبایی واژن که می تواند به جوانسازی و رفع مشکلات ظاهری ناحیه تناسلی کمک نماید تزریق ژل است بایستی بدانید که تزریق ژل به ناحیه تناسلی با صورت متفاوت است و در صورتی که توسط جراح با تجربه انجام نشود نیاز به تکرار مجدد خواهد داشت.

پلاسما تراپی واژن

با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بسیاری در حیطه پزشکی می تواند به رفع نازیبایی ها و بیماری ها کمک نماید که در این بین یکی از روش های زیبایی پلاسما تراپی می باشد که می تواند بر جوانسازی ناحیه تناسلی اثر گذار باشد.

همچنین می تواند به روش بیماری عفونت واژن به ویژه در افرادی که به صورت مکرر به این عارضه مبتلا می شوند اثر بگذارد و سبب بهبود بیماری گردد. بایستی بدانید که پلاسماتراپی واژن یک روش کاملا بدون درد و عارضه است.

لیزر زیبایی

با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های لیزر در حیطه پزشکی تاثیر بسزایی در درمان و زیبایی خواهند داشت. انجام زیبایی زنان با لیزر یک روش کم تهاجمی است که با حداقل عوارض و دوره نقاهت کوتاه مدت همراه می باشد و همچنین می تواند در کنار سایر روش های زیبایی کاربرد بسزایی داشته باشد.

سفید کردن واژن

تیرگی ناحیه تناسلی از دیرباز مورد توجه بسیاری از زنان بوده است که در طول سال های اخیر روش های مختلفی برای رفع این مشکل به وجود آمده است که هر کدام تاثیرگذاری خود را دارند.

اما بدانید تیرگی ناحیه تناسلی دلایل متعددی دارد، گاها ژنتیک و رنگ پوست و افزایش سن می تواند بر تیرگی این ناحیه اثر بگذارد اما بایستی بدانید که عوامل بیشتری بیش از این دو مورد می تواند موثر باشد.

یکی از روش های زیبایی زنان سفید کردن ناحیه تناسلی می باشد که سفید کردن واژن به روش های مختلفی انجام می شود که از بین این روش ها استفاده از مواد شیمیایی، صابون ها، کرم های موضعی گیاهی و شیمیایی هیچ کدام اثر گذار نبوده و تنها تبلیغاتی برای رفع این عارضه هستند، آگاه باشید حتی در مواردی می تواند منجر به تشدید تیرگی و آسیب رساندن به پوست شوند.

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر از موثرترین روش ها است که روز به روز طرفداران مخصوص به خود را پیدا می کند و میزان اثرگذاری آن بسیار بالا است و نتیجه آن پس از گذشت چند جلسه در مدت کوتاه قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر لیزر استفاده از کربوکسی تراپی و مزوتراپی می تواند به سفید سازی ناحیه تناسلی کمک بسزایی نمایید که هر کدام از این دو روش بسیار نتیجه بخش هستند.

زیبایی واژن با نخ

امروزه نخ های زیبایی دارای انواع مختلفی ی باشد که برخی از آنها حجم دهنده و برخی دیگر لیفت کننده می باشند. هر کدام از این نخ های زیبایی برای سایر نواحی بدن همچون صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورت آنکه بخواهیم اقدام به افزایش حجم در ناحیه لابیاها نماییم می توانیم از نخ های حجم دهنده استفاده نماییم اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب می بایست از نخ های بسیاری استفاده نماییم که در چنین شرایطی مقرون به صرفه نخواهد بود. نخ های زیبایی ماندگاری نسبتا بالایی ندارند و حداکثر ماندگاری آن ها حدود یک یک تا دو سال می باشد و پس از جذب نیاز به تکرار مجدد خواهد داشت.

جراحی های همزمان زیبایی واژن

امروزه جراحی های زیبایی زنان به نسبت قبل طرفداران بیشتری داشته و آن تابو های قدیمی تا حدی برهم شکسته است و زنان می توانند بدون هیچ تابوی به زیبایی و رفع مشکلات خود بپردازند. از این روش بسیاری افراد در صورت آنکه نیاز به چند نوع جراحی دارند تمایل دارند که آن ها را به صورت همزمان انجام دهند تا بیهوشی و دوره نقاهت کوتاه تری را تجربه کنند.

بسیاری از اعمال جراحی را می توان به صورت همزمان با یکدیگر انجام داد، به طور مثال انجام تنگ کردن واژن با جراحی لابیاپلاستی قابل انجام است و از سوی دیگر می توان به صورت همزمان تزریق چربی به واژن را با تمامی اعمال جراحی های زیبایی انجام داد. همچنین می توان جوانسازی واژن با لیزر را با سایر روش های جوانسازی پوست و سفید کردن ناحیه تناسلی به صورت همزمان انجام نمود.

مراحل زیبایی واژن (لابیاپلاستی)

با پیشرفت های بسیاری که امروزه در علم پزشکی به خصوص روش های جراحی زیبایی واژن به وجود آمده است، جراحان زیبایی در تلاش هستند تا با بر جای گذاشتن کمترین عارضه و جای برش به انجام جراحی لابیاپلاستی بپردازند.

اما باید همواره به این نکته توجه داشت که مراجعه به یک جراح با تجربه، آگاه و ماهر در حوزه جراحی های زیبایی و ترمیمی واژن قبل از هر اقدامی جهت انجام عمل لابیاپلاستی یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

جراح زیبایی واژن با بهره گیری از آخرین تکنیک های روز جهان به اصلاح و تغییرات شکل واژن می پردازد. در این جراحی علاوه بر حفظ حساسیت های موجود در لابیاها اقدام به شکل دهی فرم آنها می کند و حداقل میزان زخم را باقی می گذارد.

جراحی لابیاپلاستی را می توان تحت بیهوشی عمومی یا تحت بی حسی موضعی انجام داد. این جراحی معمولا 45 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد. پس از بیهوشی یا بی حسی بیمار، جراح اقدام به جراحی می کند.

جراح زیبایی با دقت بسیار بالا و بکار گیری مهارت و تکنیک های بسیار پیشرفته برش های بسیار کوچکی و خاصی(trimming و wedge-shaped)  بر روی پوست لابیامینور و لابیاماژور ایجاد می کند تا در نهایت به برقراری فرم و شکل زیبای ناحیه تناسلی منجر شود. در پایان این جراحی پوست باقی مانده کشیده می شود و به یکدیگر بخیه زده می شود.

مزایا زیبایی واژن

1- بهبود رابطه جنسی

به دنبال زایمان و یا افزایش سن، دهانه واژن گشاد و عضلات این ناحیه ضعیف می شوند. این حالت می تواند منجر به بروز ناراحتی برای شریک جنسی شود. جراحی زیبایی واژن، نه تنها واژن را تنگ نمی کند، بلکه به بهبود و تقویت رابطه جنسی و افزایش اعتماد به نفس زنان در حین رابطه  نیز کمک می کند.

2- کاهش بی اختیاری

بی اختیاری استرسی یکی از عوارض بارداری و زایمان است. این حالت به خصوص در سه ماهه آخر بارداری، و زنانی که زایمان طبیعی دارند بیشتر دیده می شودر

3- رفع بدشکلی

جراحی زیبایی واژن به رفع مشکلات ظاهری و بد شکلی های واژن، بعد از زایمان می پردازد

4- بالا بردن اعتماد به نفس

زایمان تاثیرات زیادی را بر بدن زنان می گذارد. واژینوپلاستی به رفع چنین مشکلاتی می پردازد، به همین خاطر زنان بعد از جراحی، اعتماد به نفس خود را مجدد به دست می آورند

5- رفع درد و ناراحتی

بسیاری از زنانی که به دنبال جراحی زیبایی واژن هستند، از درد و ناراحتی هنگام رابطه جنسی شکایت می کنند. این جراحی، آسیب های وارد شده به دیواره واژن را برطرف می کند. افتادگی و کشیدگی پوست واژن منجر به بروز درد در رابطه جنسی می شود .

معایب زیبایی واژن

عوارض جراحی زیبایی واژن به دو بخش تقسیم می شود. یک نوع عارضه ناشی از جراحی و نوع دیگر عارضه جانبی و موقتی  است. عوارض احتمالی که در هر نوع جراحی زیبایی رخ می دهد شامل: تورم و کمی التهاب است که این نوع عارضه موقتی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود و فرد بهبودی لازم را کسب می نماید.

اما عوارض ناشی از جراحی که این نوع عارضه ها کاملا بستگی به تجربه جراح دارد و تمامی عوارض در صورت مراجعه به افراد غیر متبحر رخ می دهد، لذا جهت پیشگیری از چنین عوارضی بهتر است به متخصص و جراح متبحر مراجعه نمایید.

بهترین کاندیدا

1- کسانی که بعد از انجام فعالیت های بدنی و ورزشی مانند دوچرخه سواری و یا اسب سواری،  دچار سوزش، خارش و درد زیادی در ناحیه تناسلی می شوند.

2- خانم هایی که در زمان برقراری رابطه جنسی، احساس درد و سوزش زیادی می کنند. این موضوع بر کیفیت رابطه جنسی و رضایت مندی همسر، اثر نامطلوب می گذارد.

3- خانم هایی که در زمان پوشیدن لباس زیر تنگ، وضعیت نامناسبی دارند و لابیاها از اطراف لباس بیرون می زند.

4- خانم هایی که به دلیل داشتن لابیاهای بزرگ، دچار عفونت های ادراری تکرار شونده می شوند که بسیار آزار دهنده است.

5- خانم های که دارای لابیاهای خیلی تیره و افتاده ای هستند، می توانند  با انجام جراحی لابیاپلاستی و برداشتن قسمت تیره و آویزان لابیاها، جوانسازی واژن را انجام دهند.

6- برخی از خانم ها به دلیل لابیاهای بزرگ، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و دچار کاهش میل جنسی شده اند. با انجام این جراحی و برطرف کردن مشکل بزرگی لابیاها، وضعیت روحی خانم ها بهبود می یابد.

7- اگر خانمی دچار عدم قرینگی لابیاها باشد، می تواند با انجام این جراحی مشکل را برطرف کند.

8- برخی خانم ها در زمان رفتن به باشگاه و یا استخر به دلیل بزرگ بودن لابیاها، احساس شرم می کنند برای کوچکتر کردن لابیاها انجام این جراحی بسیار موثر است.

9- خانم هایی که به دلیل زایمان طبیعی، دچار پارگی لابیا شده اند، می توانند از روش زیبایی و درمانی لابیاپلاستی استفاده کنند.

10- برخی از خانم ها به دلیل لابیاهای بزرگ در هنگام نشستن و راه رفتن های طولانی مدت دچار مشکل می شوند.

11- خانم هایی که به دلیل بزرگ شدن لابیاها دچار چند مسیر در دفع ادرار می شوند.

12- خانم هایی که بدون هیچ دلیلی فقط برای ایجاد زیبایی بیشتر ناحیه تناسلی دوست دارند، این جراحی را انجام دهند.

هزینه ها

از جمله سوالات مهم در بین عموم افراد که ذهن آنان را به خود مشغول ساخته است هزینه جراحی زیبایی واژن است. هزینه جراحی زیبایی واژن پس از بررسی و معاینه توسط جراح زیبایی زنان مشخص می شود و به عوامل مختلفی بستگی دارد. لذا برای کسب اطلاع دقیق در خصوص هزینه جراحی زیبایی واژن، زیبا جویان عزیز به کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه مراجعه کند و در صورت عدم امکان حضور می توانند اقدام به مشاوره تلفی با مشاوران متخصص ما کنند.

مراقبت ها قبل

با رعایت کردن مراقبت های قبل از لابیاپلاستی که توسط کادر مجرب و متخصص کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه به زیبا جویان عزیز اعلام می شود، می توان عمل لابیاپلاستی را با موفقیت انجام داد و بهترین نتایج مورد انتظار را از آن دریافت کرد. بیمار باید پزشک متخصص را از سوابق بیماری و پزشکی خود مطلع سازد.

اگر بیمار مبتلا به تبخال یا زگیل تناسلی است باید با پزشک خود در میان بگذارد، زیرا قبل از انجام لابیاپلاستی باید زگیل یا تبخال تناسلی رفع شود.

1- مراقبت از پوست لابیاها

افرادی که پوست حساسی دارند باید یک ماه قبل از لابیاپلاستی از مصرف هرگونه لوسیون، پماد و کرم در ناحیه تناسلی یا اطراف آن خودداری کنند زیرا امکان دارد پوست آن ها نسبت به این مواد آلرژی داشته باشد و باعث ایجاد مشکلاتی شود.

2- عدم بارداری

عمل لابیاپلاستی برای افراد باردار، باعث ایجاد خطر برای مادر و جنین می شود به دلیل این که در زمان بارداری خون رسانی به ناحیه لگن زیاد می شود و به همین دلیل فرد باید از لحاظ بارداری بررسی شود.

3- انجام آزمایش های لازم

قبل از لابیاپلاستی آزمایش شمارش کامل سلول های خونی ( CBC ) که برای بررسی سلامت عمومی، آنالیز گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت ها، آنالیز بیماری هایی که روی سلول های خونی اثر می گذارند مانند کم خونی، اختلالات انعقادی خون وتعیین کننده تالاسمی مینور است، انجام می شود.

شخصی که می خواهد لابیاپلاستی انجام دهد باید هموگلوبین بالاتر از 10 داشته باشد و آزمایش انعقاد خون او هم باید نرمال باشد. آزمایش خون باید 7 تا 10 روز قبل از عمل لابیاپلاستی انجام شود.

در بانوان کمتر از 40 سال که بیماری دیابت خود را گزارش کنند نیازی به انجام تست دیابت نمی باشد. آزمایش هایی که قبل از لابیاپلاستی انجام می شود برای هر فردی متفاوت است. برای فردی که دچار عفونت مکرر می باشد، در ابتدا باید تست پاپ اسمیر انجام دهد تا دلیل عفونت وی مشخص شود و سپس اقدام به لابیاپلاستی کند.

4- رعایت بهداشت

سه روز قبل از عمل لابیاپلاستی باید از برقراری رابطه جنسی اجتناب کرد. یک هفته قبل از لابیاپلاستی می بایستی از استخر رفتن و نشستن در وان حمام خودداری کرد و به بهداشت ناحیه تناسلی اهمیت زیادی داد. قبل لابیاپلاستی اگر دچار یبوست هستید باید با تجویز پزشک، دارویی مصرف شود که سبب درمان یبوست شود.

5- مصرف دارو و غذا

یک هفته قبل از لابیاپلاستی باید از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی اجتناب کرد و مصرف داروهای رقیق کننده خون و ضد التهاب نظیر پراسوگرل ها، آسپرین، کلوپیدوگرل‌ها، پراسوگرل‌ها، پرزانتین، هپارین‌ها، زارلتو، پراداکسا و دیگر داروهای رقیق‌کننده‌ خون و همچنین داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی نباید مصرف شوند و بایستی قطع گردند. برای قطع مصرف داروها حتما باید با پزشک مشورت شود.

مراقبت ها بعد

اقداماتی که باید بعد از لابیاپلاستی باید مورد انجام قرار گیرند، می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه این جراحی داشته باشند. انجام درست مراقبت های بعد از لابیاپلاستی می تواند از بروز عوارض غیر طبیعی بعد از عمل جلوگیری و رفع هر چه سریع تر عوارض طبیعی آن کمک کنند. مهم ترین اقدامات مراقبتی بعد از عمل لابیا عبارتند از:

1- استراحت به مدت ۴۸ ساعت در منزل

2- استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک

3- مصرف کردن داروی ضد التهاب جهت رفع ورم

4- تمیز نگه داشتن و حفظ بهداشت ناحیه تناسلی

5- کمپرس آب یخ تا ۲۴ ساعت بعد از لابیاپلاستی

6- اجتناب از استحمام تا ۴۸ ساعت بعد از لابیاپلاستی

7- عدم استفاده از وان جهت استحمام بعد از لابیاپلاستی

8- عدم برقراری رابطه جنسی تا ۴ هفته بعد از لابیاپلاستی

9- استفاده از آنتی بیوتیک جهت جلوگیری از ایجاد عفونت

10- عدم استفاده از شلوار تنگ تا دو هفته بعد از لابیاپلاستی

11- جلوگیری از ضربه خوردن به ناحیه واژن بعد از لابیاپلاستی

12- عدم انجام فعالیت های ورزشی و سنگین تا ۴ هفته بعد از لابیاپلاستی

اثرات و نتایج

بد نیست بدانید جراحی زیبای واژن در ابتدا در دهه هفتاد میلادی بعنوان یک عمل درمانی در سطح دنیا مطرح شد. در آن زمان متخصصین زنان با استفاده از یعضی از انواع جراحی زیبایی واژن سعی در از بین بردن مشکلاتی داشتند که خانمهای با لابیای بزرگ با آن مواجه بودند.

1- امکان خروج ترشحات واژن

ترشحات واژن یکی از کارکردهای طبیعی و مفید دستگاه تناسلی زنانه است. ترشحات واژن نه تنها موجب تازگی و طراوت کانال واژن می شود بلکه با حل کردن آلودگیها و میکروبها آنها را از محیط واژن خارج می کند. خانمهایی که لابیاهای بزرگی دارند معمولا امکان خروج صحیح ترشحات از واژن میسر نیست و همین موضوع یکی از دلایل ابتلا به عفونتهای واژینال می باشد.

خانم دکتر صابری در این مورد می گویند در اصل به تجربه دیده شده که این خانمها بسیار دچار عفونتهای مکرر باکتریایی واژن می شوند و بعد از عمل لابیاپلاستی شرایط آنها بسیار بهبود پیدا می کند.

2- ایجاد سهولت در بهداشت ناحیه تناسلی

بزرگ بودن و دفرمه بودن لبه های مینور واژن یکی از علتهای اصلی سوزش و خارش واژن می باشد. خانمهایی که لبه های واژن بزرگی دارند معمولا در پاکیزگی و نظافت این بخش از بدن خود مشکل دارند.

عرق سوز شدن را هم باید به بهداشت پایین ناحیه تناسلی اضافه کرد. ترکیب این دو با هم موجب ایجاد مشکلات پوستی در خانمها می شود که البته با استفاده از لابیاپلاستی این مشکل قابل درمان است.

3- ساییده نشدن لبه های مینور حین رابطه

درصد بالایی از زنانی که متقاضی لابیاپلاستی هستند از این مساله شکایت دارند که حین روابط زناشویی یه دلیل ساییدگی لابیا مینور، دچار ناراحتی می شوند. حتی در مواردی زخم شدن لابیا مینور هم مشاهده شده که رابطه جنسی را ناممکن می کند. برای درمان این مشکل می توان از عمل لابیاپلاستی با لیزر بهره برد که بسیار موثر است.

4- انجام راحت ورزشهای هوازی

بزرگ بودن لابیای مینور می تواند در انجام ورزشهای هوازی مثل دویدن، سوارکاری و دوچرخه سواری مشکلاتی را ایجاد کند. ساییده شدن و زخم شدن لابیای مینور مهمترین مشکل خانمهای شرکت کننده در این ورزشهاست. با انجام عمل زیبایی واژن می توان این مشکل را بخوبی حل کرد.

5- بهبود روابط زناشویی

بهبود روابط زناشویی یکی از مزایای اصلی لابیاپلاستی است که در این مورد در انتهای مقاله به طور کامل صحبت کرده ایم.

رابطه جنسی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-رابطه جنسی

دوره نقاهت

از سرگیری روابط جنسی بعد از عمل زیبایی واژن منوط به بهبود کامل بخیه‌‌ها می‌باشد. این بهبودی معمولا حدود 4 هفته طول می‌کشد. بنا به تشخیص پزشک و معاینات وی پس از عمل فرد می‌تواند بین 1 تا 2 ماه پس از عمل، روابط جنسی خود را از سر بگیرد.

روز اول بعد از عمل انتظار داشته باشید که لب‌های داخلی و خارجی که به ترتیب به نام‌های لابیا مینورا و لابیا ماژورا شناخته می‌شوند کاملاً متورم باشد. ممکن است پوست بالای کلیتوریس شما ملتهب باشد، حتی اگر در این منطقه هیچگونه برش و زخمی وجود نداشته باشد.

انتظار نداشته باشید که آن‌ها کاملا “طبیعی” به نظر برسند. بافت موجود در این ناحیه کاملاً سازگار است، به این معنی که می‌تواند به طور قابل توجهی کشیده شود. ممکن است تورم ناحیه تحت درمان شما را نگران کند و حتی ممکن است تورم همچنان افزایش یابد. فریب نخورید!

در روز اول بعداز عمل، استفاده از کمپرس سرد در منطقه به تسکین درد و تورم کمک خواهد کرد. از نگه داشتن کمپرس سرد در محل بیش از 15 دقیقه متوالی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی پوست خودداری کنید. امیدوارم که یک هفته قبل از عمل خود، مصرف قرص‌های آرنیکا و برملاین را شروع کرده باشید تا به کاهش کبودی و تورم کمک کنید.

قرص‌های مسکن خود را طبق دستور جراح مصرف کنید. درد برخی از افراد فقط با مصرف استامینوفن (تایلنول) تسکین می‌یابد و برخی دیگر به چیزی کمی قوی‌تر مانند یک ماده مخدر (Norco ، Vicodin و غیره) نیاز خواهند داشت.

اگر جراح شما پس از عمل جراحی Marcaine ، داروی ضد درد طولانی مدت را به آن منطقه تزریق کرده است، ممکن است الان احساس کنید که اثر آن از بین رفته است. قبل از اینكه این اتفاق بیفتد، مصرف قرص‌های مسکن خود را شروع كنید. برخی از جراحان ممکن است یک پماد لیدوکائین برای شما تجویز کنند که می‌توانید برای برطرف کردن درد بر روی زخم خود بمالید.

ترشح خفیف خون طبیعی است. برخی از جراحان به شما توصیه می‌كنند كه پماد آنتی‌بیوتیك را به این منطقه بمالید.

ممکن است نشت ادرار داشته باشید. هنگام ادرار کردن با استفاده از یک اسپری مقداری آب را روی خود بپاشید. در این صورت ادرار هنگام عبور کردن از زخم‌ها رقیق شده و سوزش را کم‌تر می‌کند. علاوه بر این، با این کار منطقه را بعد از ادرار تمیز می‌کنید

اصطکاک لباس زیر شما و حتی فقط پیاده‌روی کردن ممکن است باعث ناراحتی یا درد متوسط ​​تا شدید شود. به همین دلیل ممکن است لازم باشد مدتی را از محل کار خود مرخصی بگیرید.

روز دوم اساساً مانند روز اول است. اما ممکن است تورم وخیم‌تر شود. اغلب تورم قبل از بهتر شدن کمی بدتر می‌شود. نگران نباشید. برای تسکین درد و تمیز کردن ناحیه، بعد از ادرار از بطری اسپری استفاده کنید. وقتی که بیش از 24 ساعت از جراحی بگذرد، جراح ممکن است به شما اجازه دهد که از حمام سیتز استفاده کنید.

انتظار نداشته باشید که واژنتان در روز دوم بعداز عمل ظاهر طبیعی داشته باشد. زیرا هنوز هم تورم خواهید داشت. در حقیقت، وقتی کمی بیشتر حرکن کنید، ممکن است متوجه نوسان در میزان تورم لب‌های واژن خود شوید. تورم نامتقارن می‌تواند طبیعی باشد.

در این مدت باید به مصرف داروهای مسکن خود ادامه دهید و پمادها را مطابق دستور جراح خود  بر روی زخم‌های خود بمالید. درد و یا ناراحتی همچنان طبیعی است. ترشح با خون روی لباس زیر یا دستمال بهداشتی / پانتیلنر طبیعی است. اگر حساس به فشار هستید، نباید لباس زیر تنگ بپوشید. اگر جراح اجازه داد یا اگر احساس می‌کنید که به تسکین دهنده درد بیشتری نیاز دارید تا به کاهش درد و توم شما کمک کند، به یخ گذاشتن روی موضع ادامه دهید.

تعداد جلسات

تعداد جلسات جهت جراحی زیبایی واژن به تشخیص پزشکان و متخصصان کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه بعد از مشاوره و ویزیت زیبا جویان عزیز انجام می گردد. و به اطلاع زیبا جوی عزیز می رسد.

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو الهیه با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

علت سوزش و درد واژن

درمان چروک واژن

قیمت عمل زیبایی واژن

نتیجه گیری

خانم های عزیز توجه داشته باشند که واژن آنها مهم ترین و اساسی ترین عضو بدن آنهاست از آن جهت که بالاترین تاثیر را در کیفیت رابطه جنسی شان دارد. اگر به هر دلیلی کوچک ترین اهمال کاری و عدم مهارت پزشک بتواند مشکلی برای واژن آنها پیش بیاورد ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

به همین جهت توصیه اکید ما به زیبا جویان  عزیز این است که حتما مراحل تحقیقاتی را در جهت پیدا کردن دکتر متخصص و با تجربه را به درستی طی کنند. در ضمن باید زیبا جویان عزیز بدانند که جراحی زیبایی واژن جز انکه می تواند در زیبایی واژن که باعث بالا رفتن روحیه و اعتماد بنفس زیبا جویان عزیز کمک کند، می تواند راه درمانی برای بسیاری از مشکلات انان باشد که در این مقاله به انها اشاره شد.

بیشتر عمل‌‌های لابیاپلاستی تحت بی‌حسی موضعی بدون تزریق وریدی انجام می‌شوند. عمل معمولا حدود یک ساعت به طول می‌انجامد. البته بسته به تکنیکی که استفاده می‌شود و اینکه عمل با لیزر انجام شود یا نه طول عمل می‌تواند بین نیم ساعت تا یک ساعت متغیر باشد.

خوش بختانه تعداد پزشکانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند کم نیست و روز به روز با توجه به افزایش اقبال عمومی که برای انجام این اعمال شاهد هستیم، متخصصین با حساسیت بیشتر به انجام چنین اعمالی مبادرت می ورزند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/b3ur

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.