رفع ضایعات عروقی پوست

رفع ضایعات عروقی پوست

رفع ضایعات عروقی پوست

ضایعات عروقی از جمله مشکلات پوستی است که به طیف وسیعی از انواع آن شامل می‌شود از لکه ها گرفته تا ماه گرفتگی ها ، واریس ، خال های عروقی تلانژکتازی که در شکل ها و شدت های مختلفی مشاهده می‌شود جدیدترین و موثرترین راه برای برطرف کردن ضایعات عروقی تکنولوژی (Plused dye laser)PDL اسا امروز در این مقاله می خواهیم در خصوص آن صحبت داشته باشیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

رفع ضایعات عروقی چیست؟

واقعیت این است که اکثر ضایعات عروقی خطری برای سلامتی ندارد اما می‌تواند از نظر سلامت روانی زیبایی و رابطه اجتماعی فرد را دچار مشکل کند بسیاری از افرادی که به ضایعات پوستی مبتلا هستند خجالت می‌کشند متاسفانه افراد گاهی ضایعات پوستی را واگیردار نیز در نظر می‌گیرند و ممکن است که با برخورد آنها نسبت به افراد واکنش بدی نشان دهند به همین خاطر رفع و از بین بردن ضایعات پوستی با روشی ایمن همواره از دغدغه های پزشکان زیبایی و متخصصان پوست و مو است . حدود سه دهه پیش انواع لیزر برای رفع ضایعات عروقی مورد استفاده و مطالعه قرار گرفته است در ابتدا لیزرهای روبی و آرگون استفاده می‌شده است و اثر زیادی نداشته است لیزر کربن دی اکسید نیز چندان موثر برای رفع مشکلات نبود و حداقل توصیه می شود که برای مراحل اولیه درمان عروقی از آنها استفاده نشود از سال ۱۹۸۹ تاکنون پژوهش های زیادی در خصوص لیزر PDL انجام گرفته و نتایج نشان داده که این لیزر بهترین راه برای رفع ضایعات عروقی است به جز PDL در بعضی مراحل نیز از لیزر الکساندر اید یا پالس بلند و لیزرهای ND:YAG نیز برای رفع ضایعات عروقی مانند ضایعات حجیم ، عروقی لکه های شرابی و تلانژکتازی سیاهرگ ها مورد استفاده قرار گرفته می شود.

رفع ضایعات عروقی با لیزر PDL

این لیزر اولین دستگاهی است که به طور اختصاصی می تواند به رفع ضایعات پوستی بپردازد این تکنولوژی امروزی در علم درماتولوژی به عنوان بهترین راه برای رفع ضایعات عروقی مانند لکه هایی شرابی ، ماه گرفتگی و تلانژکتازی های زیر پوست شناخته شده است البته این لیزر کاربردهای دیگری نیز دارد و در رفع انواع ضایعات عروقی پوست می‌تواند اثرگذار باشد کمی جلو تر راجب ضایعات قابل درمان با این لیزر صحبت کردیم اما باید بگوییم که نحوه کار با این دستگاه چگونه صورت میگیرد.

لیزر PDL چگونه کار می‌کند؟

اساس کار تمام دستگاه های لیزر تولید یک پرتو نوری متمرکز در برابر انرژی است طول موج تعیین شده میزان جذب انرژی نوری توسط یک جسم در برخورد با لیزر با آن جسم است مثلاً طول موج لیزر الکساندریت برای حذف کردن موهای زائد استفاده می شود ۷۵۵ نانومتر است پرتوهای لیزر وقتی به پوست برخورد می‌کند بیشتر جذب رنگدانه های ملانین می‌شود ملانین در پوست و فولیکول‌های مو وجود دارد و مقادیر زیاد آن در فولیکول های مو بیشتر است بیشترین جذب انرژی لیزر توسط فولیکول ها اتفاق می‌افتد انرژی جذب شده توسط فولیکول ها به گرما تبدیل می شود و باعث می شود که فولیکول های مو از بین بروند و دیگر موی تولید نشود در لیزر PDL نیز همین اتفاق می افتد این لیزر پرتو های زرد رنگ را با طول موج ۵۷۷ الی ۵۹۵ نانومتر تولید می کند پرتوهای تولید شده نفوذ بسیار بالایی در پوست دارند و به طور اختصاصی تنها بر روی هموگلوبین ها اثر گذار هستند به این ترتیب انرژی وارد شده جذب هموگلوبین های موجود در ضایعات عروقی می‌شود و آنها را از بین می‌برد همانطور که گفتیم پرتوهای لیزر دقیقاً تا جایی نفوذ می‌کند که عروق خونی پوست در آن لایه قرار گرفته باشد بدین ترتیب لیزر از لایه های سطحی پوست عبور می‌کند و آن قدر به عمق پوست نفوذ نمی‌کند که به ساختار زیرین آسیب وارد کند چون پرتوهای لیزر جذب هموگلوبین های موجود در ضایعات عروق می‌شود بافت های اطراف دیواره های عروق خونی آسیب نمی بیند به همین دلیل عوارضی مانند خونریزی و آسیب بافتی به حداقل خواهد رسید از بین روش های لیزر برای رفع کردن ضایعات عروقی لیزر PDL کمترین احتمال ایجاد زخم را دارد.

چگونه رفع ضایعات عروقی با لیزر PDL

ضایعات عروقی مشکلات شایعی هستند که پوست یا ساختار زیر را در تحت تاثیر قرار می‌دهند شناخته ترین مثال برای این ضایعات ماه گرفتگی ها هستند همانطور که گفتیم استاندارد طلایی یا بهترین روش برای رفع این ضایعات عروقی استفاده از لیزر PDL است اینجا از چند مورد ضایعات عروقی مانند لکه های شرابی تلانژکتازی نام بردیم در فهرست زیر تمام ضایعات عروقی که می‌توان با استفاده از این لیزر درمان کرد را برای شما به طور اختصار توضیح می دهیم.

. لکه های شرابی یا پورت واین: این ضایعات می‌تواند به صورت مادرزادی یا همان ماه گرفتگی باشد میخائیل گورباچف ، آخرین رهبر شوروی سابق یک لکه شرابی بزرگ روی سرش داشت که بسیار معروف بود لیزر PDL به خوبی در رفع ضایعات عروقی پورت واین موثر بود بیش از ۲۵ درصد قرمزی  با یک الی سه جلسه درمان بهبود پیدا می‌کند و ۱۰ جلسه برای بهبودی کامل نیاز است.

. هما نژیوم  مویرگی و توت فرنگی : همانژیوم به تومورهای خوش‌خیمی گفته می شود که در دیواره های عروقی پوست به وجود می‌آید این ضایعات انواع گوناگونی دارند که یکی از آن‌ها همانژیوم توت فرنگی نام دارد حدود ۹۰ درصد این مشکل با استفاده از لیزر به خوبی درمان میشود.

. تلانژکتازی سیاهرگ‌های پا : در علم پزشکی به گشاد شدن عروق تلانژکتازی گفته می‌شود این ضایعات شایع هستند و بیشتر در حفره پشت زانو ، در ساق پا یا ران مشاهده می‌شود این لیزر می تواند به خوبی روی سیاهرگ های پا جواب دهد که تنها در ۱۰ درصد موارد ممکن است به رفع کامل این ضایعات عروقی نرسد.

. تلانژکتازی صورت : گشاد شدن مویرگ های صورت معمولاً به شکل یک لکه قرمز رنگ روی گونه و اطراف بینی یا روی بینی مشاهده می‌شود که لیزر به طور کامل می تواند به رفع این ضایعات بپردازد اما ممکن است باعث ایجاد کبودی شود البته کبودی خطرناک نیست و در عرض چند هفته به طور کامل برطرف می‌شود.

از لیزر PDL به جز ضایعات عروقی برای درمان اسکار یا جای زخم ، ورم و قرمزی که ناشی از به وجود آمدن آکنه یا جراحی‌های زیبایی بینی است نیز می‌توان استفاده کرد همچنین برای بهبود ضایعات بیماری پسوریازیس نیز می‌توان از لیزر استفاده کرد.

آیا لیزر PDL عوارض دارد؟

. درد: معمولاً بعد از درمان با استفاده از این لحظه احساس درد وجود ندارد و در طول درمان ممکن است درد کمی را تجربه کنید در صورتی که تحمل درد برای شما بسیار دشوار است می توانید از بی‌حسی های موضعی استفاده کنید.

. واکنش های پوستی : بسیاری از متقاضیان واکنش های پوستی مختصری را تجربه می‌کنند مانند کبودی ، سفید شدن یا پوسته پوسته شدن ناحیه تحت درمان این عوارض به ما نشان می‌دهد که لیزر موثر واقع شده است واکنش های پوستی به سرعت از بین خواهد رفت.

. حساسیت به نور : بعد از انجام لیزر به مدت شش ماه پوست مستعد افتاب سوختگی است برای همین باید از یک محافظ روی ناحیه درمان در برابر نور خورشید استفاده کنید و از کرم های ضدآفتاب روی منطقه مورد نظر استفاده کنید.

. تغییر رنگ پوست : تغییر در رنگ دانه‌های پوست که حدود ۳ درصد از متقاضیان آن را مشاهده می‌کنند حالا این تغییر می تواند به شکل لکه های روشن یا تیره باشد لکه های تیره پوستی شایع ترین عوارض بعد از درمان با استفاده از این لیزر است که بیشتر در افرادی که رنگ پوست تیره دارند مشاهده می‌شود این لکه ها تا ۶ ماه به مرور کم رنگ و از بین خواهند رفت لکه های روشن در یک درصد از افراد متقاضی مشاهده می‌شود که می‌تواند دائمی باشد.

.زخم شدن:  درمان با استفاده از این لیزر در یک درصد افراد ممکن است که باعث ایجاد زخم شود این زخم ها به ندرت در درمان های نواحی صورت رخ می دهد ولی در نواحی اطراف قوزک شایع‌تر هستند.

البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن عوارض جانبی و جبران‌ناپذیر نیز نقش مهمی دارد شما می توانید رفع ضایعات عروقی پوست با استفاده از لیزر را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود به همراه داشته باشید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

رفع ضایعات عروقی پوست در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران

تجربه ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران نشان داده که درمان ضایعات عروقی با استفاده از لیزر PDL بهترین انتخاب بوده است البته روش های دیگری مانند کرایو تراپی  ،اسکرو تراپی و روش‌های دیگر درمان برای این ضایعات در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران ارائه می شود.

دستگاه Synchri VasQ

یکی از دستگاه های لیزر PDL که در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه Synchri VasQ است ، این دستگاه ساخت شرکت ایتالیا است و برای رفع ضایعات پوستی و درمان جای زخم های ناشی از پسوریازیس نیز می‌تواند موثر باشد و ویژگی اختصاصی این دستگاه بهره گیری از تکنولوژی Micropulse است که اشعه آن آنقدر کوچک است که برای همین کبودی و قرمزی به حداقل خواهد رسید دستی اختصاصی دستگاه برای رفع ضایعات عروقی پوست RightLight نام دارد و می‌تواند تمام ضایعات عروقی روی پوست را به خوبی درمان کند.

تعداد و فواصل جلسات درمانی

رفع ضایعات عروقی با استفاده از لیزر PDL معمولاً به چند جلسه درمان نیاز است تا به نتیجه رسید البته بسته به شرایط ممکن است که تعداد جلسات بیشتر و یا کمتر شود تعداد و همچنین فواصل جلسات نیز بسته به وخامت ضایعه و نوع آن می تواند متفاوت باشد مثلاً برای برطرف کردن ماه گرفتگی و لکه های شرابی بین دو ماه فاصله نیاز است و برای همانژیوم جلساتی بین ۳ الی ۴ هفته یکبار انجام می‌گیرد اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که نیاز به رفع ضایعات عروقی با استفاده از لیزر را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی اطلاع پیدا کنید.

هزینه رفع ضایعات عروقی پوست در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران

همانطور که گفتیم روند درمانی در مورد ضایعات عروقی پوستی مختلف بسیار متغیر است برای همین نمی توان هزینه دقیق و یا کاملی در خصوص انجام این درمان اعلام کرد برآورد حدودی هزینه ها در جلسه مشاوره به شما ارائه می شود جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران می توانید با مراجعه به این کلینیک با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک گفت و گو کنید ، از هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید همچنین می توانید با تماس گرفتن با این کلینیک از تخفیفات روزانه این کلینیک که به مناسبت های روزهای خاصی داده می شود اطلاع پیدا کنید و از آنها بهره مند شوید.

اقدامات قبل از لیزر برای رفع ضایعات عروقی پوست

. اگر روی صورت یا محه مورد نظر تبخال وجود دارد باید چند روز قبل از انجام درمان از داروهای ضد تبخال استفاده کنید روز قبل از لیزر درمانی و سه روز بعد از آن نیز باید این کار را انجام دهید:

. قبل از درمان تمام موهای قسمت مورد نظر را با تیغ از بین ببرید.

. قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. قبل از درمان از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید مصرف این گونه مواد می‌تواند در روند بهبودی اختلال زیادی ایجاد کند.

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید و پوست را تمیز کنید.

. رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و از غذاهای تند و شور استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از انجام لیزر برای رفع ضایعات عروقی پوست

. بعد از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

. هنگام خارج شدن از منزل از لباس و کلاه های محافظ در صورت استفاده کنید.

. از کمپرس یخ به مدت ۱۵ دقیقه روی محل مورد درمان می توانید استفاده کنید.

. اگر پزشک متخصص برای شما کرم‌هایی را تجویز کرده است باید آن ها را سر موقع و تا آخر ادامه دهید.

. بعد از انجام لیزر نباید در معرض دمای زیاد قرارگیرید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

مزایای رفع ضایعات عروقی پوست

مانند اغلب روش های رفع ضایعات عروقی پوست درمان آنها نیز می‌تواند مزایایی را به همراه داشته باشد از جمله مزایای آن می‌توان به :

. پاک سازی و رفع مویرگ های صورت با استفاده از لیزر.

. عدم به جا ماندن هر نوع زخم و اسکار در طولانی مدت.

. بهبود بافت پوست در ناحیه مورد نظر.

. رفع هر نوع قرمزی و کم رنگ شدن ضایعات شدید روی پوست

. به وجود آمدن حس اعتماد به نفس و رضایت و فرد از آن.

. هزینه بسیار مناسب لیزر درمانی.

.گرگرفتگی و سوزش کمتر در محل مورد نظر.

شما هم می‌توانید از این مزایا در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز در این کلینیک تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

کاندیدای مناسب استفاده از لیزر

رفع ضایعات عروقی پوست برای افرادی که ضایعات زیادی در بدن دارند و البته افرادی که این ضایعات عروقی می تواند در قسمت های حساس و مختلف پوست آنها باشد از جمله صورت که می‌تواند زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار دهد می‌توانند این افراد از لیزر برای رفع این مشکلات استفاده کنند این افراد کاندیدای مناسبی هستند که می‌توانند زیبایی پوست خود را دوباره به دست آورند اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید برای همیشه به رفع ضایعات عروقی پوست خود بپردازید میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و هر چه سریعتر زیبایی خود را به دست آورید و از هر گونه عوارضی نیز در امان باشید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می‌گیرد.

دوره نقاهت رفع ضایعات عروقی پوست با لیزر

استفاده کردن از لیزر برای رفع ضایعات عروقی پوست یک روش آسان و موثر است که فرد می‌تواند به نتیجه خوبی از این روش درمانی برسد با انجام دادن جلسات درمانی منظم می تواند به رفع این مشکل بپردازند و زیبایی پوست خود را به دست آورند استفاده از لیزر برای رفع ضایعات عروقی پوست نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بعد از پایان درمان بلافاصله می توانید را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید و به آن عمل کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید البته ناگفته باقی نماند که انتخاب کلینیک و پزشک نیز در نداشتن دوره نقاهت نقش مهمی را می‌تواند بر عهده داشته باشد هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد آسیب کمتری به پوست اطراف ناحیه مورد نظر وارد می‌کند و این امر باعث می‌شود که دوره نقاهت برای فرد طولانی نشود.

اثرات و نتایج لیزر برای رفع ضایعات عروقی پوست

استفاده از لیزر برای رفع ضایعات عروقی پوست یک روش آسان و موثر است که می‌تواند بدون اینکه آسیبی به بافت اطراف پوست برساند به حذف کردن این ضایعات بپردازد و زیبایی را برای فرد به همراه داشته باشد نتیجه آن می‌تواند به حذف تیرگی و ضایعات روی پوست منجر شود که فرد برای همیشه می‌تواند از شر این مشکلات رهایی پیدا کند شما هم می‌توانید از نتایج لیزر برای رفع ضایعات عروقی پوست خود استفاده کنید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد درمان قرارگیرید و هر چه سریعتر به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال RF Fractional

راهکار های خانگی و دارویی درمان چربی پوست

لایه برداری پوست چیست و برای لایه برداری پوست چه کنیم؟

نتیجه گیری

ضایعات عروقی از مشکلات شایع پوستی است که طیف وسیعی از انواع آنها وجود دارد از لکه‌ های شرابی گرفته تا ماه گرفتگی ها ، واریس ها ، خال ها و …… که روی پوست می تواند به شکل های گوناگونی مشاهده شود جدیدترین و موثرترین روش برای رفع مشکلات عروقی استفاده از لیزر است اکثر ضایعات عروقی خطری برای سلامتی و تندرستی ندارد اما از نظر زیبایی و سلامت روان می‌تواند فرد را دچار مشکل کند اگر از ضایعات پوستی خود خجالت می کشید و به دنبال راهی هستید که این ضایعات را به راحتی از بین ببرید و زیبایی و جوانی پوست را بدست آورید می توانید با استفاده از لیزر به انجام این کار بپردازید البته باید توجه داشته باشید که برای رفع ضایعات عروقی به کلینیکی معتبر و پزشک متخصص و با تجربه ای مراجعه کنید زیرا پزشک هر چه تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد بهترین نتیجه را می تواند برای شما رقم بزند و شما را از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی این روش درمانی در امان بدارد شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان بپردازید و هر چه سریعتر زیبایی خود را به دست آورید انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز در این کلینیک توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/nxpk

لینک آپارات: https://aparat.com/v/or1Ai

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/TbFf2V6g

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1515276328697831427?s=20&t=ZZsq6g9LDxqnWEZlvwtNFw

لینک یوتیوب: https://youtube.com/shorts/gAceXKIevSY

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جراحی پلاستیک سوختگی
درمان مشکلات پوستی در طب سنتی
رفع تیرگی و جوانسازی لابیا در الهیه تهران
لیفت بینی با نخ در جردن تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
انواع جراحی‌ های ترمیمی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

جراحی پلاستیک سوختگی
درمان مشکلات پوستی در طب سنتی
رفع تیرگی و جوانسازی لابیا در الهیه تهران
لیفت بینی با نخ در جردن تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
انواع جراحی‌ های ترمیمی
آیا اختلال نعوظ در آقایان درمان دارد؟
ارائه جدیدترین متدهای زیبایی در کلینیک زیبایی الهیه تهران
آیا بعد از زایمان طبیعی واژن گشاد میشود؟

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.