ریزش مو در دوران شیردهی

ریزش مو در دوران شیردهی

ریزش مو در دوران شیردهی :

شیر دهی یکی از دورانی است که نوزاد پس از تولد برای رشد و  نمو ی خود از شیر مادر تغذیه می کنند. در این دوران نوزاد شیر را مستقیماً از پستان مادر دریافت خواهد کرد . این دوران برای مادر و نوزاد بسیار مفید خواهد بود که البته مشکلات رایجی نیز به دنبال دارد . ریزش مو ها در دوران شیر دهی یکی از مشکلات شایع است که بیشتر مادران در این دوره با آن مواجه هستند.‌ البته شیر دادن خانم ها به نوزاد خود فقط دلیل بر ریزش و کاهش حجم مو ها نخواهد بود.

بلکه عوامل دیگری به غیر از این مورد در دوران شیردهی این مشکل را ایجاد خواهد کرد. مبارزه و کنترل این عارضه در دوران شیردهی یکی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اکثر خانم ها نمی توانند با این مشکل کنار بیایند و نسبت به این موضوع نسبت به آقایان حساسیت بیشتری دارند.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه کلینیک الهیه

علت ریزش مو در دوران شیردهی چیست ؟

وقتی نوزاد پس از تولد به سن ۲ تا ۴ ماهگی می رسد ریزش موی مادران افزایش می یابد و باعث حساس شدن خانم ها در این دوره خواهد شد . در نتیجه به دنبال راهی دقیق برای درمان و کنترل این عارضه خواهند بود . خوشبختانه در حال حاضر می توان به راحتی این مشکل را از سر راه برداشت و در صورت عدم توجه به این موضوع مادران با ریزش شدید مو مواجه می شوند و حجم زیادی از مو های خود را از دست می‌ دهند.‌

بر اساس تحقیقات به دست آمده و با توجه به شکل ظاهری مو ها در این دوران باعث می شود که بیشتر به سلامتی و کیفیت مو ها توجه شود و بتوانند با درمان مناسب از ریزش و کاهش حجم مو های خود جلوگیری کنند. عوامل مختلفی باعث ریزش و کاهش تراکم مو ها می شود که در دوران شیردهی این مشکلات رنگ روی بیشتری  خواهد گرفت و مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. در این دوران سطح هورمون های بدن تغییر می کند و با کاهش برخی از هورمون ها در این دوران شاهد ریزش و کاهش تراکم مو ها خواهید بود .‌

اگر فکر می کنید که ریزش و کاهش تراکم مو ها به دلیل شیر دهی به نوزاد در این دوران اتفاق افتاده کاملا در اشتباه هستید زیرا بر اساس نتایج بدست آمده برخی خانم هایی که توسط شیر دوش به نوزادان خود شیر می‌ دهند با این مشکل مواجه هستند و نوزاد آن ها مستقیم شیر خود را از پستان مادر دریافت نمی کنند. پس با دقت بیشتر به این موضوع به این نتیجه می رسیم که ریزش و کاهش تراکم مو ها در خانم هایی که جنین آن ها سقط می شود نیز اتفاق افتاده و مادران بدون این که فرزندی به دنیا بیاورد و بخواهند شیر بدهند با مشکل ریزش مواجه هستند. پس علت اصلی در این دوران تغییرات هورمونی است که پس از تولد نوزاد خانم های شیرده با آن مواجه می شوند.

برخی از روش‌ های درمانی مناسب برای مبارزه با در دوران شیر دهی :

روش های موثری که در دوران شیر دهی به خانم های شیرده پیشنهاد می شود این است که از شامپو های مناسب استفاده کنند تا بتوانند تا حدودی مشکل خود را بر طرف کنند. شامپو ها دارای ترکیبات گیاهی و طبیعی هستند و با تقویت کردن مو ها از ریزش آن ها جلوگیری خواهند کرد.  شامپو های طبیعی را می توانید در بازار به راحتی خریداری کنید و کم کم متوجه ضخیم شدن تار های مو و افزایش تراکم مو های خود خواهید شد .

شامپو های طبیعی و گیاهی از بروز واکنش های حساسیت زا جلوگیری خواهند کرد و پوست موی خانم ها در این دوران با مشکلی همراه نخواهد بود . یکی از مشکلات دیگر در این دوران نازک شدن مو ها می باشد که باید با استفاده از شامپو های نرم کننده از گره خوردگی و ریزش آن ها جلوگیری کرد. با مصرف نرم کننده های ملایم در مرحله آخر شست و شو می توان مو ها را لطیف و نرم کرد تا شکنندگی و ریزش آن ها به راحتی مورد درمان قرار گیرد.

مراقبت هایی که در این دوران انجام می شود پیشنهاد مناسب دیگری است که برای مقابله با این عارضه انجام می شود زیرا اگر مراقبت از مو ها به خوبی انجام نشود شدت آن افزایش می یابد. پس برای مراقبت از مو های خود بهتر است که زمانی که مو های شما خیس هستند از شانه زدن آن ها بپرهیزید و از شست و شوی  پشت سر هم و بیش از حد با انواع شامپو ها خودداری کنید  و در زمان مصرف شامپو حواستان به مقدار مصرف باشد.

استفاده از برخی از دستگاه های حرارتی برای خشک کردن و حالت دهی مو ها آسیب زیادی به ریشه و ساقه مو وارد می کند.  زمانی که مو های خود را با سرعت به حرارت بالا خشک می کنید تا حالت بگیرد آسیب زیادی به مو های خود وارد خواهید کرد و به تدریج با نازک شدن تار های مو و در نهایت با ریزش آن ها مواجه خواهید شد . استفاده از دستگاه های گرما زا مانند سشوار و اتوی مو و دستگاه های فر کننده در دوران شیردهی مناسب نمی باشد و بهتر است استفاده از این دستگاه ها را کاهش دهید تا از نازک شدن تار های مو جلوگیری کنید.‌ زمانی که تار های مو های شما ضخامت خود را از دست می دهد به سادگی شاهد ریزش مو های خود خواهید بود.

راه کار دیگری که در جهت مقابله با ریزش و کاهش حجم مو ها در دوران شیر دهی و بارداری باید انجام دهید جلوگیری از رنگ کردن مو ها می باشد . زمانی که مو های خود را رنگ می کنید ساقه مو ها نازک می شود و به مرور زمان آسیب دیدگی و شکنندگی را به همراه خواهد داشت. با رنگ کردن مو ها در این دوران نمی توانید از ریزش و کاهش تراکم مو ها در دوران شیر دهی جلوگیری کنید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه ریزش مو

برای پیشگیری و درمان ریزش مو در دوران شیردهی چه باید کرد ؟

باید در این دوران سبک زندگی خود را تغییر دهید تا بتوانید از ریزش و کاهش تراکم مو های خود در دوران شیردهی جلوگیری کنید . مثلاً در این دوران باید رژیم غذایی خود را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید مواد مغذی،  معدنی و ویتامین های مورد نیاز خود را تامین کنید.  شما باید در این دوران از بهترین مواد غذایی در برنامه غذایی خود استفاده کنید .در صورت کمبود انواع مواد معدنی و ویتامین ها اولین جزئی از بدن که دچار آسیب می شود مو ها خواهد بود زیرا مو ها بسیار نازک و ظریف نسبت به عوامل مختلف بسیار حساس می باشند.

برای دریافت و تامین مواد معدنی و مغذی مورد نیاز بدن در دوران شیر دهی باید از مکمل های مناسب استفاده کنید. البته این مکمل ها باید توسط پزشک تجویز شود .چون متخصصین با ترکیبات دارویی آشنایی کامل دارند و در صورت مصرف خود سرانه آن در دوران شیردهی ممکن است برای شما و فرزندانتان مشکل ایجاد شود.

از نظر متخصصین ریزش مو در دوران بارداری و شیر دهی زودگذر و موقتی می باشد و پس از پشت سر گذاشتن این دوران و با متعادل شدن هورمون های بدن مجدداً شاهد رویش و افزایش تراکم مو ها خواهید بود. متخصصین پس از دوران بارداری و شیر دهی برای افزایش سرعت درمان ریزش و افزایش تراکم مو ها راه های درمانی و کلینیکی از قبیل مزوتراپی را پیشنهاد می‌ کنند. اگر شما می خواهید با این فرایند زیبایی و درمانی آشنا شوید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

درمان ریزش مو با مزوتراپی :

پس از اینکه دوران بارداری و شیر دهی را پشت سر گذاشتید کم کم با رویش مجدد مو های خود مواجه خواهید شد اما ممکن است که سرعت آن کند باشد و شما بخواهید سریع تر به نتایج بهتری دست یابید. پس در این شرایط ما پیشنهاد می کنیم که فرایند مزوتراپی را در کلینیک زیبایی الهیه تهران تجربه کنید . مزوتراپی یکی از روش های درمانی کلینیکی است که برای انجام آن انواع مواد مغذی و معدنی مورد نیاز مو ها با استفاده از سرنگ های ظریفی به پوست سر در نزدیکی ریشه مو تزریق می شود .

ترکیبات این محلول عبارت است از انواع از آنزیم ها ، اسید های آمینه،  ویتامین ها،  پروتئین ها،  عصاره گیاهان و مواد تصفیه کننده خون می باشد . این ترکیبات پس از تزریق توسط پوست سر و ریشه مو جذب می شوند.  تزریق محلول مزوتراپی در لایه میانی پوست سر یا مزو درم دقیقاً مکانی که ریشه مو ها قرار دارد انجام می شود .

به دلیل این که ترکیبات محلول مزوتراپی مستقیماً به این ناحیه تزریق می شود شما در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات این فرایند زیبایی و درمانی خواهید بود.‌ خوشبختانه مزوتراپی برای انواع الگو های ریزش مو تاثیرگذار است و متخصصین برای سنین مختلف بدون محدودیت جنسی این روش را انجام می دهند. با انجام مزوتراپی مو،  مو های شکننده و ضعیف مجدداً ضخیم با کیفیت خواهند شد و شما می توانید به نتایج عالی و رضایت‌ بخش دست یابید.

مراحل انجام مزوتراپی مو :

یکی از بهترین فرایند های درمانی برای درمان ریزش و کاهش تراکم مو ها می باشد که مراحل انجام آن باید توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای در کلینیک های تخصصی انجام شود. برای دریافت تاثیرات و نتایجی عالی از رفتن به مراکز غیر معتبر برای انجام مزوتراپی بپرهیزید.  پس از حضور شما در کلینیک پزشک در طی جلسه مشاوره به بررسی علت ریزش مو ها و شرایط جسمانی متقاضیان می پردازد تا بتواند بر اساس این موارد ترکیبات محلول مزوتراپی را تعیین کند .

پس از انتخاب ترکیبات محلول مزوتراپی با کمک سرنگ های نازک و ظریف محلول مزوتراپی به لایه میانی پوست سر تزریق خواهد شد. این فرایند حتی نیاز به بیحسی موضعی ندارد در صورت پایین بودن آستانه درد متقاضیان متخصصین پوست سر را بی حس می کنند و یا حتی این روش با دستگاهی به نام مزوگان انجام می شود. نحوه تزریق محلول مزوتراپی در نتایج درمان تاثیر چندانی نخواهد داشت با دستگاه های مزوگان ترکیبات بهتر و سریعتر در پوست سر منتشر خواهد شد. مزوتراپی در حدود ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد بنابراین لازم نیست که شما از محل کار خود مرخصی بگیرید و زمان زیادی را برای انجام این عمل صبر کنید.‌  پس از پایان جلسه مزوتراپی می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

مزایا و کاربرد های مزوتراپی مو :

مزوتراپی یکی از روش های سر پایی و غیر جراحی است که مراحل انجام آن نیاز به هیچ برش و بخیه ای ندارد و حتی نیاز به بیهوشی و بی حسی نخواهد داشت.  متقاضیان می توانند در زمان کوتاهی شاهد تاثیرات و نتایج جلسات درمانی باشند. پس از تزریق محلول مزوتراپی تار های مو حالت شکنندگی و ضعیفی خود را از دست می دهند و مو ها مجدداً زیبایی و کیفیت خود را باز می یابند.  مزوتراپی جزء روش های مقرون به صرفه خواهد بود و هزینه آن نسبت به راه کار های درمانی دیگر مناسب تر می باشد.  مزوتراپی مو در طی چند جلسه کوتاه مدت انجام می شود و شما برای پشت سر گذاشتن مراحل نیاز به مرخصی گرفتن از محل کار خود نخواهید داشت.  پس از انجام مزوتراپی بدون نیاز به دوره نقاهت می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

کاربرد های مزوتراپی مو:

  • درمان ریزش مو ها
  • درخشندگی و حالت ابریشمی مو ها
  • تنظیم چربی و خشکی پوست سر
  • تنظیم PH مو ها
  • رفع خارش، سوزش و التهاب پوست سر
  • افزایش ضخامت و کیفیت تار های مو
  • درمان سفیدی زود رس مو ها
  • درخشش و شادابی مو ها
  • افزایش حالت انعطاف پذیری تار های مو
  • افزایش رشد مو ها

بهترین کاندیدای درمان ریزش مو با مزوتراپی چه کسانی هستند ؟

مزوتراپی  یکی از راه کار های درمانی است که معمولاً متخصصین از این روش برای درمان انواع الگوی  ریزش مو استفاده می کنند.  این فرایند زیبایی و درمانی بدون محدودیت سنی و جنسی انجام می شود.  این فرآیند برای خانم هایی که دوران بارداری شیردهی را پشت سر گذاشته اند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود تا بتواند مو های ضعیف و شکننده خود را ترمیم و بازسازی کنند و رشد آن ها را سرعت ببخشد.‌ در کنار مزایای این فرایند برخی افراد کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی نخواهند بود.

  • افرادی که درگیر بیماری های خاص هستند.
  • برخی افراد به دلیل عوامل محیطی مانند شکستگی، زخم یا جراحت مو های خود را از دست داده اند. در این شرایط مزوتراپی برای آن ها تاثیری نخواهد داشت.  زیرا در نواحی آسیب دیده فولیکولی برای ترمیم و بازسازی مجدد وجود ندارد.
  • افرادی که نسبت به دارو های بی حسی و ترکیبات دارو های مختلف حساسیت دارند .

 به طور کلی مزوتراپی برای :

  • افرادی که دچار ریزش و کم پشتی مو ها شده اند .
  • کسانی که می خواهند مو های ضخیم و با کیفیت داشته باشند .
  • کسانی که از بیماری های پوستی سر رنج می برند.
  • کسانی که مو های چرب یا خشک دارند.
  • کسانی که از سلامتی کامل برخوردارند و درگیر بیماری خاصی نیستند.

برای مزوتراپی  مناسب می باشند.

به این نکته توجه کنید که خانم ‌های باردار و شیرده در این دوران نمی توانند مزوتراپی مو را انجام دهند و برای انجام این عمل باید این دوران را پشت سربگذارند .متخصصین در صورت ریزش شدید مو ها در دوران بارداری و شیردهی دارو ها و مکمل های مناسب را تجویز می‌ کنند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین حرفه ای و با تجربه بر اساس علت ریزش شدت ریزش و شرایط جسمانی متقاضیان بهترین روش درمانی را ارائه خواهند داد تا متقاضیان عزیز بتوانند به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه ریزش مو

عوارض مزوتراپی مو چیست ؟

مزوتراپی جزء روش های ایمن و بی خطر است در هیچ یک از مراحل آن برش و بخیه ای بر سطح پوست سر ایجاد نخواهد شد.‌ بنابراین پس از انجام این عمل شاهد عوارض خاصی نخواهید بود.‌ التهاب سوزش و خارش موقتی،  در این ناحیه کاملاً طبیعی می باشد و پس از چند ساعت اثری از آن ها باقی نخواهد ماند.

برخی افراد پس از تزریق محلول مزوتراپی نسبت به ترکیبات این دارو دچار حساسیت می شوند در این شرایط باید پزشک خود را در جریان قرار دهند تا در جلسات بعدی نسبت به ترکیبات محصول انتخاب دیگری داشته باشند تا  با این واکنش ها مواجه نشوند.  در صورت عدم مهارت پزشک ممکن است که در حین تزریق به بافت ها و پوست سر آسیب وارد شود در نتیجه قبل از انتخاب پزشک از میزان مهارت و تخصص آن مطلع شوید.

متخصصان در کلینیک زیبایی الهیه تهران بر اساس علت ریزش و شدت آن ها بهترین راه کار درمانی را ارائه می دهند علاوه بر مزوتراپی در این کلینیک روش‌ های درمانی دیگر از قبیل انواع تکنیک های کاشت مو،  تزریق فیلر،  پی آر پی،  لیزر تراپی و تجویز دارو ها انجام می شود تا شما عزیزان نسبت به شرایط خود بهترین روش درمانی را انجام دهید.

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

به دلیل متنوع بودن ترکیبات محلول مزوتراپی که بر اساس علت ریزش مو ها تعیین می شود هزینه ها متفاوت خواهد بود در نتیجه نمی توان هزینه مشخصی را برای این فرایند زیبایی و درمانی اعلام کرد .عوامل مختلفی هزینه‌ های این فرآیند زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • میزان تراکم مو ها
  • شدت ریزش مو ها
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • تعداد جلساتی که برای فرد در نظر گرفته می شود.
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده

خواهد بود.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی  الهیه تهران مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو :

به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید.

در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید تا از بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری شود .

متخصصین پس از حضور شما در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد ترکیبات محلول مزوتراپی ارائه خواهند داد همچنین در این جلسات علت ریزش مو ها بررسی می شود.

زمانی که در جلسه مشاوره حضور دارید باید با پزشک در مورد بیماری هایی که به آن مبتلا هستید و یا دارو هایی که مصرف می کنید مشورت کنید.

اگر به دارو های بی‌ حسی و یا ترکیبات داروی حساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

هنگامی که به مراجعه می کنید مو های خود را به خوبی شست و شو دهید و  از محصولات مراقبتی و زیبایی مو مانند اسپری ، تافت و … استفاده نکنید.

از مصرف دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شود خودداری کنید .

۱ هفته قبل از آغاز جلسات مزوتراپی مصرف  دخانیات  مانند سیگار و قلیان و  الکلی را متوقف کنید.

مراقبت های پس از مزوتراپی مو :

وسایل و تجهیزات مورد استفاده

پس از تزریق محلول مزوتراپی به پوست سر از دست زدن به ناحیه تزریق خود داری کنید زیرا در صورت آلوده بودن دست های شما احتمال عفونت افزایش می یابد.

از خاراندن و لمس کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.

باز انجام فعالیت های شدید بدنی که تعرق شما را به همراه دارد خودداری کنید.

از قرار دادن کمپرس سرد در ناحیه تزریق محلول مزوتراپی خودداری کنید زیرا باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.

لباس های یقه گشاد و یا کمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به این ناحیه فشاری وارد نشود .

از شست و شوی مو ها تا ۸ ساعت بپرهیزید.

اگر پس از تزریق با واکنش های آلرژیک و حساسیت زا مواجه شدید پزشک را سریعاً در جریان قرار دهید .

تا ۴۸ ساعت از انجام انواع فعالیت های شدید بدنی که تعلق شما را به همراه دارد خود داری کنید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

از قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی های محیطی آب و هوای بسیار سرد و گرم و همچنین باد خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

همان طور که در طی مطلب بیان کردیم علت ریزش و کاهش حجم مو ها در دوران بارداری و شیردهی تغییرات سطح هورمون های بدن می باشد . در نتیجه نمی توان که گفت که علت ریزش مو ها در این دوران شیر دادن است و باید تا پایان این دوران صبر کنید تا سطح هورمون ها به حالت قبل باز گردد.  پس از تزریق محلول مزوتراپی ترکیبات آن سریعا توسط پوست سر و فولیکول ها جذب می شود و با افزایش گردش خون فولیکول ها تقویت می شوند و شما شاهد مو های زیبا و پر پشت خواهید بود.

انجام این فرایند زیبایی در دوران بارداری و شیردهی امکان پذیر نیست و مادران جوان باید با مصرف میوه ها و سبزیجات تازه که در برنامه غذایی قرار می دهند،  استفاده از شامپو های مناسب و انواع مکمل ها بتوانند نتایج عالی حاصل کنند و مواد مورد نیاز مو های خود را فراهم کنند.  پس از پشت سر گذاشتن دوران بارداری و شیردهی کم کم مو ها رشد خواهند کرد و شما با کمک فرآیند مزوتراپی می توانید سرعت آن را افزایش دهید . در این روش مواد مورد نیاز و مغذی مو ها در پوست سر تزریق می شود و پس از جذب ترکیبات توسط ریشه مو  ریزش مو متوقف خواهد شد و کم کم شاهد  ضخامت و کیفیت تار های مو می باشید.‌

شما در طی جلسات مزوتراپی شاهد تاثیرات درمان خواهید بود و نتایج قطعی پس از سه ماه مشاهده می شود .‌ در کلینیک زیبایی الهیه تهران درمان ریزش  مو و جوان سازی پوست با مزوتراپی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.  همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی دیگر مانند پی آر پی،  کاشت مو ، لیزر تراپی و تجویز دارویی ارائه می شود.  هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط متقاضیان انجام می شود.

دوره نقاهت پس از مزوتراپی مو چقدر است ؟

تزریق محلول مزوتراپی به پوست سر جزء روش های سر پایی است که با بی حسی موضعی انجام می شود.  متقاضیان پس از پایان جلسه درمان می توانند بدون صبر کردن فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.‌ در نتیجه نیاز نیست که در منزل به استراحت بپردازد. در کلینیک زیبایی الهیه تهران مزوتراپی مو با برند ها و مارک های معتبر جهانی انجام می شود و ترکیبات این محصول بر اساس شرایط مو ها و علت ریزش مو تعیین خواهد شد.

متخصصین در دوران بهبودی توصیه می کنند تا ۳ روز از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزشی و یا هر فعالیتی که تعرق شما  را به دنبال دارد خودداری کنید.‌ علت اصلی این توصیه این است که ممکن است در حین ورزش کردن و عرق کردن ترکیبات محلول مزوتراپی همراه با عرق شما از پوست سر تزریق شود و شما شاهد تاثیرات قطعی و موثر نخواهید بود. استفاده از کمپرس سرد یا گرم پس از انجام مزوتراپی پیشنهاد نمی شود زیرا تاثیرات درمان را کاهش خواهد داد .

سوزش و التهاب پوست سر در مدت زمان کوتاهی بر طرف می شود. متخصصین توصیه می کنند به هیچ وجه به ناحیه تزریق دست نزنید باعث بروز عفونت و بیماری های دیگر می شود. شما باید برای افزایش تاثیرات درمان و کسب نتایج مطلوب مراقبت های توصیه شده را جدی بگیرید و تعداد جلسات مورد نظر را کامل کنید. در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد  تعداد جلسات ارائه خواهیم داد.

تعداد جلسات درمان ریزش مو با مزوتراپی چقدر است ؟

مزوتراپی جزء روش های درمانی است که محدود به یک جلسه نمی‌ شود و باید برای تاثیر گذاری و کسب نتایج مطلوب در طی چند جلسه انجام شود .‌متخصصین بر حسب میزان تراکم مو ها و دلایل ریزش آن ها تعداد جلسات را مشخص می کنند. معمولاً این جلسات در حدود ۸ تا ۱۵ جلسه خواهد بود در مراحل اولیه درمان جلسات به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و به مرور زمان افزایش می یابد و جلسات آخر ماهی یکبار ارائه خواهد شد.  هر جلسه مزوتراپی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد تا شما عزیزان بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

جلوگیری از ریزش مو _راهکارهای موثر در درمان ریزش مو

قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو در کلینیک الهیه

راهکار های درمان ریزش مو پس از کرونا

نتیجه گیری :

دوران شیردهی و بارداری  یکی از دوران خاص زندگی بانوان تلقی می شود که همیشه خاطرات شیرین در این  دوران در ذهن‌ شان می ماند و  همراه با احساس خوشایند مادر شدن تجربه زیبایی در این دوران می باشد. اما بعضی مشکلات سبب نگرانی و اضطراب  آن ها خواهد شد .‌ریزش مو ها یکی از مشکلاتی رایجی است که برای خانم ها در این دوران رخ می دهد  و همیشه به فکر هستند که  این مشکل را از سر راه بردارند.

تغذیه درست و سالم  و تامین مواد مغذی و مورد نیاز بدن بهترین راه کار معرفی می شود. زیرا در دوران شیر دهی و بارداری  به علت حفظ سلامتی جنین و مادر از راه کار های درمانی نمی توان استفاده کرد در صورت شدت یافتن این عارضه مکمل های مناسب تجویز می شود و پس از پایان این دوران خانم ها می توانند زیبایی مو های خود را مجدداً  باز یابند و  با کمک مزوتراپی سرعت رشد مو ها افزایش یابد. همچنین سبب کیفیت و ضخامت تار های مو ها می شود.   شما عزیزان  می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران با مشاوران و کارشناسان ما مشورت کنید.  متخصصین ما در این کلینیک  بهترین راه کار های درمانی را برای شما ارائه خواهند داد.

موقعیت جغرافیایی مناسب این کلینیک ، دستگاه ها و تجهیزات به روز آن و تجربه و تخصص پزشکان همیشه مورد پسند متقاضیان و زیبا جویان عزیز قرار گرفته است.  در این کلینیک  هدف اصلی کادر درمانی جلب رضایت زیبا جویان عزیز و کسب بهترین نتایج ممکن می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/2dfs

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.