عوارض لیفت با نخ

عوارض لیفت با نخ

عوارض لیفت با نخ

آیا شما هم در حال حاضر با مشکلاتی از نظیر پیری و افتادگی پوست، لک روی صورت، غبغب یا خط اخم روبرو شده اید؟

آیا قصد دارید این عوارض را به حال خود رها کنید تا به مرور زمان بدتر و شدیدتر شوند؟

نگران نباشید با تکنیکی بسیار کم تهاجم لیفت با نخ صورت عمل لیفت و جوانسازی صورت شما انجام می شود. این تکنولوژیِ فوقالعاده اما واقعی بوده و پنجره ای جدید را در علم زیبایی رو به شما باز نموده است.

این روش لیفت صورت با نخ هیچ نوع اسکاری بر جای نگذاشته و به نوعی موفقیت آمیز در کلیه قسمت های صورت و گردن قابل استفاده بوده و ظاهری جوانتر به شخص می دهد.

لیفت صورت با انواع نخ که بهترین نوع لیفت صورت است مورد استفاده قرار می گیرد، نوعی درمان ضد پیری است که تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی کلاژن را ارائه می‌ دهد و در روند تاثیر افزایش سن روی صورت تغییر ایجاد می‌ کند.

این تکنیک درمانی از نخ‌های بخیه‌ی جذبی تهیه و ساخته شده از پلی لاکتیک اسید PLLA تشکیل شده است.

در ادامه این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو الهیه واقع در تهران قصد داریم شما را با عوارض لیفت با نخ در تهران آشنا کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت با نخ صورت چیست؟

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، تکنیک های جدیدی جهت جوان سازی پوست و پیشگیری از پیری آن به وجود آمده است که لیفت با نخ یکی از این تکنیک ها می باشد.

نخ هایی که در روش لیفت با نخ صورت انجام می گیرد، همواره سطح برجسته ای دارند و این مزیت آن ها تلقی می شود به این علت که به بافت صورت گیر کرده و موجب بر طرف کردن چروکیدگی و در نهایت جوان سازی صورت می گردد.

لازم به ذکر است که نخ های مورد استفاده در لیفت صورت انواع بسیار متعددی دارند و دکتر لیفت با نخ با در نظر داشتن ناحیه مورد نظر یکی از انواع متعدد نخ ها و به وسیله سوزن های با ظرافت بسیار کم استفاده می نماید.

لیفت با نخ علاوه بر جوان سازی پوست و پیشگیری از چروکیدگی، در رفع افتادگی ابرو و گونه ها و هم چنین در قسمت میانی و انتهایی صورت از نظیر گردن و غبغب اثر می گذارد.

عوارض احتمالی درهنگام و یا بعد از لیفت با نخ

  1. واکنش آلرژیک به مواد بی حسی

برای انجام عمل لیفت با نخ از بی حسی موضعی در نواحی مورد نظر صورت استفاده می‌ شود. ممکن است برخی افراد به این مواد آلرژی داشته باشند.

شدت واکنش آلرژیک به مواد بی حسی ممکن است کم یا زیاد باشد که در صورت زیاد بودن می‌ تواند باعث بروز مشکلاتی در پوست شود و اثرات لیفت با نخ را خنثی نماید و یا حتی منجر به بروز حساسیت‌ های پوستی گردد.

  1. پس زدن

اکستروژن یا پس زدن یکی دیگر از عوارض لیفت با نخ است.

بدن انسان گاهی اوقات چیزی که متعلق به خودش نباشد را نمی‌ پذیرد و آن را پس می‌ زند.

ممکن است بعضی از افرادی که لیفت با نخ انجام داده‌ اند، پس از جایگذاری نخ‌ ها در لایه‌ های زیرین پوست صورتشان، بدن آنها این نخ‌ ها را پس بزند و موجب بروز مشکلاتی گردد.

  1. بروز عفونت

در صورتی که هنگام لیفت با نخ موارد بهداشتی مانند استریل بودن لوازم و تجهیزات رعایت نشوند، ممکن است در اثر آلودگی عفونت ایجاد شود.

بنابراین انتخاب کلینیکی معتبر که از نخ‌ ها و سوزن‌ های کاملا ضدعفونی شده و کادر درمان مجرب استفاده می‌ کنند، امری حیاتی و ضروری است.

  1. حرکت کردن نخ ها

همان طور که می دانید لیفت با نخ یکی از روش های درمان چین و چروک صورت است.

گاهی اوقات در اثر اشتباه پزشک و درست قرار ندادن نخ‌ ها ممکن است بعد از لیفت نخ‌ ها جابجا شوند.

در این مواقع کشیدگی پوست به درستی انجام نمی‌ شود و موجب عدم تقارن می‌ گردد.

همچنین اگر بیمار،مراقبت‌ های بعد از لیفت با نخ را مورد توجه قرار ندهد، ممکن است در اثر وارد آمدن فشار به صورت و محل‌ های قرار گیری نخ‌ ها، جابجایی صورت بگیرد و علاوه بر درد و احساس ناراحتی، تقارن و زاویه‌ های مورد نظر برهم بخورند.

  1. آسیب عصبی و بی حس شدن دائمی پوست

از دیگر عوارض لیفت با نخ می‌ توان به آسیب عصبی اشاره نمود. اگر عمل لیفت به درستی صورت نگیرد و در طی فرآیند آن آسیبی به عصب‌ های زیر پوست وارد شود؛ ممکن است آن ناحیه به طور دائم بی حس‌گردد و خاصیت عصبی خود را از دست دهد.

این آسیب می‌ تواند در توانایی حرکتی صورت مانند بالا بردن ابروها، لبخند زدن و … تاثیر منفی بگذارد.

  1. خونریزی

یکی دیگر از 10 مورد از عوارض لیفت با نخ کبودی و تورم صورت است، اما این امری طبیعی است و مقدار آن کم است.

التهابات پس از لیفت با نخ با مراقبت‌ های لازم به سرعت برطرف می‌ شوند.

اما گاهی اوقات ممکن است بر اثر عواملی همچون بی دقتی هنگام ایجاد برش‌ ها یا جایگذاری نامناسب نخ‌ ها و … پوست صورت آسیب جدی ببیند.

اگر هنگام لیفت با نخ به عروق خونی و لنفاوی پوست صورت فشار بیش از حد و آسیب وارد شود، خونریزی حاصل می‌ گردد.

اگر پوست صورت بیش از اندازه سوراخ شود و تورم و التهاب شدید باشد، علاوه بر خونریزی ممکن است ماندگاری لیفت با نخ نیز به میزان زیادی کاهش یابد.

  1. بازگشت چین و چروک

ممکن است بعد از لیفت با نخ دندانه‌ های قابل مشاهده‌ ای روی پوست ظاهر شوند.

اگر هنگام فرایند لیفت یکی از خارهای نخ‌ ها در نقطه‌ ای بیش از حد وارد بافت پوست شود و جذب آن گردد احتمال بروز این اتفاق بسیار است.

زمانی که پوست به نقطه‌ ای خاص بیش از حد محکم قلاب شود،  اثر چروک ظاهر می‌ گردد.

  1. عدم تحریک سلول های کلاژن ساز

علاوه بر کشیدن پوست به سمت بالا و رفع افتادگی آن، یکی دیگر از اهداف لیفت با نخ تحریک سلول‌ های کلاژن ساز است.

نخ‌ ها دارای مواد پروتئینی هستند که با قرارگیری در لایه‌ های زیرین بافت پوست باعث ترمیم سلول‌ ها شده و تولید کلاژن را فراهم می‌ نمایند.

اگر از نخ‌ های نامرغوب استفاده گردد، ممکن است این فرایند انجام نگیرد و میزان ماندگاری لیفت با نخ کاهش یابد.

  1. حساسیت به نخ

یکی دیگر از عوارض لیفت با نخ بروز حساسیت به نخ است.

سیستم ایمنی بدن ممکن است نخ را به عنوان یک عامل بیگانه شناسایی نموده و باعث بروز مشکلات مختلفی‌گردد.

در این مواقع باید نخ‌ ها از بدن خارج شوند تا علائم سیستم ایمنی تشدید نگردند.

  1. باقی ماندن جای زخم ها

در صورتی که برش‌ های لازم برای ورود نخ‌ ها به لایه‌ های زیرین پوست به درستی ایجاد نگردند، ممکن است اثرات آنها به عنوان عوارض جانبی بعد از لیفت با نخ باقی بمانند.

این برش‌ ها و سوراخ‌ ها باید توسط سوزن‌ های مخصوص باکیفیت ایجاد شده تا از بروز این مشکل جلوگیری گردد.

همچنین اگر مراقبت‌ های بعد از لیفت با نخ به خوبی انجام نگیرند، احتمال از بین نرفتن جای اسکار وجود دارد.

کدام روش لیفت صورت بهتر است؟

تشخیص دقیق روشی که برای برطرف کردن افتادگی صورت می تواند بهترین گزینه باشد به پزشک بستگی دارد.

پزشک معمولاً با توجه به شرایط سنی فرد ، متقاضی و سلامت او میزان آسیب های وارد شده به پوست آن ناحیه تحت درمان، نوع پوست وغیره … روش را برای افراد در نظر خواهد گرفت.

اما باید بدانید که دردسر های لیفت صورت با استفاده از جراحی بسیار زیاد است و عوارض طولانی مدتی را می تواند به دنبال داشته باشد ، چرا که در این روش بیمار کاملاً بیهوش است و باید مدتی در بیمارستان و بعد از آن در خانه بستری شود.

ضمن اینکه مراقبت در دوران نقاهت لیفت صورت با استفاده از جراحی بسیار سخت است که روش های لیفت صورت بدون جراحی نیاز به بیهوشی نخواهند داشت.

در این روش‌ها پزشک در صورت نیاز از بی حس کننده ی استفاده خواهد کرد که اثرات آن نیز بعد از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.

عوارض این روش ها بسیار کمتر است و دوره نقاهت نیز به دنبال نخواهد داشت، در واقع در تمام موارد بیمار بعد از پایان جلسه درمانی می تواند به فعالیت‌ های روزمره خود ادامه دهد.

به همین دلیل پزشکان لیفت صورت را به جای جراحی را توصیه می‌ کنند.

مگر آنکه آسیبی به قدری زیاد باشد که با استفاده از روش های بدون جراحی نتوانند درمان مناسبی را دریافت کند به طور کلی لیفت صورت را می‌توان با جراحی و بدون جراحی انجام دادید.

لیفت بدون جراحی، خود دارای روش‌های گوناگونی می باشد که برخی از آن‌ها را می‌توان شامل: هایفوتراپی , تزریق ژل یا چربی , تزریق بوتاکس , آر اف ، لیفت با نخ و کربوکسی تراپی شمرد.

هریک از این روش‌ها، کاربرد های خود را دارد و برای افراد مختلف می تواند تاثیر گذاری داشته باشد.

بنابراین: این که کدامیک از این روش‌ها می‌ تواند برای شما گزینه مناسبی باشد باید توسط پزشک متخصص مشخص شود.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرد و بسته به شرایط بهترین روش را انتخاب و از آن بهره مند شوید.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد.

  • هایفوتراپی

هایفوتراپی را می‌توان یک روش مناسب برای افرادی دانست که از تزریق آمپول می ترسند، چرا که این روش با استفاده از امواج فراصوت متمرکز می تواند اقدام به لیفت صورت کند و نیاز به هیچ گونه تزریق نخواهد داشت.

در این روش امواج فراصوت به لایه های عمیق پوست نفوذ خواهد کرد و انرژی آن رشته های کلاژن را می تواند تحریک کند.

این عامل سبب سفت شدن و لیفت پوست صورت، حالت افتاده و چین و چروک ها را می توانند از بین ببرد.

روش هایفوتراپی یک روش ایمن و بدون درد و ناراحتی عوارض جانبی کمی را با خود به دنبال دارد.

این روش، ماندگاری بالایی با خود دارد و نتایج آن می‌تواند از یک تا سه سال باقی بماند.

استفاده از هایفوتراپی برای لیفت صورت چند وقت شما را نخواهد بود، چرا که معمولاً یک جلسه درمانی می تواند برای رسیدن به نتیجه مورد نظر کافی باشد و در هر سال معمولاً یک بار نیاز به تمدید مجدد پیدا خواهد کرد.

روش هایفوتراپی یک روش مطمئن است که به راحتی می توانید برای از بین بردن افتادگی و شل شدگی های خفیف یا متوسط در خانم ها و آقایان بین ۳۰ تا ۷۵ سال استفاده کنید.

اگر شما علاقه دارید که از این روش برای جوانسازی و لیفت صورت خود استفاده کنید، می توانید زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه به انجام آن بپردازید.

  • اندولیفت

با وجود آن که اندولیفت از روش‌های بدون جراحی برای انجام لیفت صورت است و نتایج آن می‌تواند در حد لیفت صورت با جراحی باشد.

در این روش، نیازی به هیچ‌گونه برش و بستری شدن نخواهید داشت و برشی نیز روی صورت شما ایجاد نخواهد شد.

بنابراین می توانید آن را با یکی از روش های مناسب برای افرادی دانست که از جراحی و یا تزریق می ترسند.

روش اندولیفت یکی از روش‌های غیر تهاجمی برای لیفت صورت است که از لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای درمان استفاده خواهد شد.

در این روش به بافت های زیرین پوست آسیب دیده وارد می شود و با تحریک پوست کلاژن سازی را افزایش می‌دهد و چربی های پوست را از بین می برد که سبب استحکام پوست می شود.

برای درمان با استفاده از این روش یک جلسه کافی می‌باشد و دو روز بعد از انجام عمل می توانیم به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

این روش می‌تواند حداقل تا سه سال باقی بماند و بعد از آن دوباره نیاز به ترمیم مجدد وجود دارد.

  • آر اف فرکشنال

در روش جدید آر اف فرکشنال این روش با میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی ترکیب می‌شود.

این ترکیب، اثرگذاری آن را می‌تواند افزایش دهد و سبب بهبود نتایج این روش خواهد شد،چرا که امواج فرکانسی پوست را تحریک می کند و روند کلاژن سازی را می تواند افزایش دهد.

در نتیجه پوست سفت می‌شود و افتادگی آن برطرف خواهد شد.

در کنار این امواج میکرونیدلینگ روی جای جوش صورت و آکنه می‌تواند تاثیرگذار باشد و آن را از بین خواهد برد.

در نتیجه با استفاده از روش آر اف فرکشنال، پوست شما حالت ارتجاعی خود را به دست خواهد آورد و جوان و شاداب خواهد شد.

مدت زمان اثر گذاری آر اف فرکشنال بیشتر از هایفوتراپی است و حدود ۳ تا ۵ سال می تواند ماندگاری داشته باشد.

ضمن این که این روش نیز نیاز به تزریق ندارد و برای افرادی که از تزریق می ترسند می تواند یک روش مناسب به شمار برود، به خصوص که استفاده از آن دارای محدودیت سنی نیست و هر فرد با هر سن و سالی می تواند اقدام به استفاده از این روش کند.

  • آتیوا

آتیوا را می‌توان از زیر مجموعه‌های روش آر اف فرکشنال دانست.

در این روش، بافت های زیر پوستی صورت به صورت یکنواخت گرم می شود و با تحریک فیبروبلاست ها روند تولید کلاژن آغاز خواهد شد.

همچنین به صورت همزمان از روی پوست گرما درمانی صورت می‌گیرد، تا روند تولید کلاژن سرعت بیشتری پیدا کند.

با استفاده از این روش می‌تواند چین و چروک‌های موقت روی پوست را از بین ببرید و تا حدی جای زخم و روی پوست را برطرف کنید.

روش لیفت صورت بدون جراحی و دارای عوارض بسیار کمی است که بعد از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.

برای درمان با استفاده از این روش یک جلسه کافی می‌باشد، اما در خیلی موارد در صورت وجود عارضه‌های پوستی ممکن است که پزشک تشخیص دهد تعداد جلسات بیشتری انجام شود.

نتایج درمان با استفاده از این روش طولانی مدت است و می توان از زیبایی و جوانی را برای پوست شما به دنبال داشته باشد.

  • تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس را می‌توان یکی از معروف ترین و مشهور ترین از روش های لیفت صورت دانست.

در این روش بوتولونیوم به نواحی مختلف چهره شما تزریق خواهد شد و از بروز چین و چروک در این ناحیه جلوگیری خواهد کرد.

بنابراین تزریق بوتاکس بیشتر برای برطرف کردن و جلوگیری از چین و چروک بیشتر صورت استفاده می شود.

شما می توانید از تزریق بوتاکس برای برطرف کردن برخی از نواقص ظاهری بینی، رفع افتادگی و ابروها استفاده کنید.

نکته مهم اینجاست که تزریق بوتاکس ممکن است باعث ایجاد حساسیت و آلرژی شود.

همچنین اثرگذاری این روش فقط ۶ ماه است و بعد از آن دوباره باید برای تمدید، مجدد مراجعه کنید.

  • تزریق ژل

بعضی از افراد تزریق ژل را با تزریق بوتاکس اشتباه می‌گیرند.

باید بدانید که تزریق ژل برای پر کردن چین و چروک های ایجاد شده یا حجم دهی به نواحی مختلف صورت استفاده خواهد شد.

برای مثال برای از بین بردن خط خنده، خط پیشانی و خط اخم و چین و چروک های ریز ایجاد شده در کنار چشم و لب ها می توانید از تزریق ژل استفاده کنید.

همچنین بعضی از ژل ها برای حجم دهی به لب‌ها و گونه‌ها نیز استفاده خواهد شد ، استفاده از این روش می‌تواند سبب جوان شدن پوست شما شود و تازگی و زیبایی را برای پوست شما به همراه داشته باشد.

ژل های مورد استفاده برای تزریق به نواحی مختلف دارای انواع گوناگون هستند به همین دلیل ماندگاری و میزان اثرگذاری آن‌ها نیز با هم متفاوت است.

این که چه نوع ژلی برای شما می تواند بهترین و مناسب‌ترین باشد بسته به نوع پوست و همچنین میزان آسیب پوستی شما دارد.

بنابراین نوع ژل باید حتما توسط پزشک متخصص و با تجربه تعیین شود.

بر اساس نوع ژلی که پزشک برای شما در نظر می‌گیرند، ماندگاری آن می تواند از ۶ ماه تا ۵ سال متغیر باشد.

همچنین این روش معمولاً در بازه زمانی نیاز به تمدید پیدا خواهد کرد.

  • کربوکسی تراپی

شاید تعداد افرادی که از این روش لیفت صورت استفاده می کنند،کم باشد اما باید بدانید که کربوکسی تراپی نیز یکی از روش های موثر است که برای درمان انواع مشکلات زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از این روش می توانید شل شدگی و افتادگی پوست را از بین ببرید و زیبایی و جوانی را به صورت خود بازگردانید.

همچنین می‌تواند چین و چروک‌های صورت و ترک های پوستی را برطرف کرد.

کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی دور چشم ، از بین بردن جای جوش و آکنه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ماده مورد استفاده در این روش گاز کربن دی اکسید از تجمع این گاز در یک قسمت از بدن این پیغام را به مغز خواهد رساند اکسیژن در این ناحیه کمر و نیاز به خون رسانی بیشتر وجود دارد.

در نتیجه، مغز و قلب فرمان می دهد که چه مقدار خون بیشتر باید به آن منطقه برسد.

این موضوع سبب سرعت بخشیدن به روند ترمیم سلولی پوست شده و شرایط را می‌تواند به خوبی بهبود ببخشد.

در کربوکسی تراپی پزشک دوز مشخصی از گاز کربن دی اکسید را به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد کرد و در نهایت فرایند بیان شده سبب ترمیم ناحیه تحت درمان و رفع مشکلات آن منطقه خواهد شد.

نسبت به دیگر روش های لیفت صورت کربوکسی تراپی نیاز به درمان و جلسات بیشتری دارد.

بسته به میزان اسید و تشخیص پزشکی متخصص تعداد استفاده از این روش درمانی برای لیفت صورت حدود ۴ تا ۸ جلسه است.

فاصله بین جلسات نیز دو تا چهار هفته است و ماندگاری این روش نیز می‌تواند حدود ۴ تا ۶ ماه باشد.

  • لیفت صورت با نخ

 این روش از جنس پلی لاکتیک اسید و اسید گلیکولیک است و از انواع نخ های بخیه قابل جذب هستند.

این روش معمولاً برای برطرف کردن شل شدگی پوست و افتادگی بعد از انجام عمل جراحی استفاده می شود.

همچنین افرادی که علاقه دارند گونه های برجسته داشته باشند ، اما تمایل به استفاده از ژل های پرکننده را ندارند، می توانند از این روش برای برجسته سازی گونه های خود استفاده کنند.

روش به کار برده شده برای رفع افتادگی پوست با نخ ممکن است کمی دلهره آور باشد، چرا که در این روش برش در ناحیه مورد نظر مانند گونه خط پیشانی و ایجاد می‌شود و نخ های بخیه قابل جذب در آن قرار داده می شود.

سپس با استفاده از این نخ، پوست به سمت بالا کشیده و افتادگی آن برطرف خواهد شد.

توجه کنید که این روش یکی از روش های لیفت صورت بدون جراحی می باشد و برش ها با بی حسی موضعی صورت می‌گیرد و عمقی نخواهد بود.

بنابراین نیازی به بخیه کردن صورت وجود ندارد و آثار برش ها روی چهره باقی نخواهد ماند، ضمن این که در حین درمان هیچ‌گونه دردی را احساس نخواهید کرد و تنها بعد از اتمام جلسه درمانی پوست شما متورم و قرمز خواهد شد.

این عوارض بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت، بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی در مورد لیفت صورت با نخ وجود ندارد.

اثرات این روش می‌تواند تا یک سال بعد از انجام درمان باقی بماند و انجام آن اختلالی در فعالیت های روزانه ایجاد نخواهد کرد.

  • لیفت صورت با نخ POD

در این روش به جای نخ های بخیه قابل جذب از نخ PDO استفاده می‌شود.

این نخ باعث تحریک بافت‌ ، کلاژن سازی در پوست می شوند و به روند ترمیم پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی و سفتی آن کمک خواهد کرد.

همچنین با بستن منافذ پوستی از چین و چروک نیز جلوگیری خواهد کرد.

از این روش می توان برای سفت کردن و لیفتینگ پوست ، خطوط پیشانی و پوست اطراف ابروها نیز استفاده کرد.

همچنین در بعضی موارد برای ایجاد غبغب نیز از این روش استفاده می شود.

شیوه انجام لیفت صورت با استفاده از این نخ هم مثل شیوه انجام آن با نخ های سیلوئت است.

نخ های سیلوئت در واقع همان نخ های بخیه قابل جذب که در لیفت صورت از آن استفاده می شود در روش لیفت صورت با نخ های PDO معمولاً نسخه‌ای بیشتر داخل پوست قرار گرفته می‌شود و عمیق تر به داخل پوست نفوذ می‌کند.

  • تزریق چربی

تزریق یکی دیگر از روش هایی که برای رفع افتادگی و شل شدگی پوست امروزه مورد استفاده قرار می گیرد .

از بدن خود فرد چربی مورد نیاز استخراج می شود.

در روش تزریق چربی پزشک از نواحی شکم یا ران، پرده متقاضی، مقدار مورد نیاز چربی را خارج ، ناخالصی آن را از بین خواهد برد.

این چربی خالص شده به زیر پوست فرد متقاضی در نواحی مختلف به صورت تزریق می شود و سبب سفت شدن بافت پوست می شود و افراد مسنی که افزایش سن باعث خالی شدن و فرورفتگی بخشی از قسمت‌های صورت شده است.

این روش، می‌تواند بسیار کاربردی باشد چرا که پزشک نواحی را با استفاده از چربی پر می‌کند و جوانی و شادابی را برای چهره ایجاد می‌کند.

شاید بتوان گفت که یکی از ماندگارترین روش های لیفت صورت تزریق چربی از اثرات این روش تا سال ها می توانند باقی بماند و حتی می‌توان آن را دائمی دانست.

بنابراین شما می توانید تنها با یک جلسه درمانی برای طولانی مدت از شر چین و چروک و افتادگی صورت خلاص شوید.

در برخی موارد ممکن است این روش نیاز به ترمیم نداشته باشد، اما در مواردی نیز باید هر چند وقت یکبار برای ترمیم چربی زیر پوست مراجعه کنید.

  • لیفت صورت با استفاده از جراحی

روش هایی که تاکنون برای شما بیان کردیم همگی از روش های لیفت صورت بدون جراحی بودند. این روش ها معمولا زمانی استفاده می شوند که میزان افتادگی یا شل شدگی پوست زیاد باشد و با استفاده از روش های بدون جراحی نتوانید آن‌ها را از بین ببرید.

تاثیرگذاری آن طولانی مدت است و کاملاً قابل لمس خواهد بود.

بسته به سبک زندگی شما ممکن است اثرات آن تا ۱۰ سال ماندگار باشد، اما انجام آن دارای محدودیت سنی می باشد.

در واقع تنها افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال می توانند برای لیفت صورت با استفاده از جراحی اقدام کنند و پزشکان به دلیل عوارض جراحی و بعضی مشکلات دیگر ناشی از استفاده از این روش به افراد خارج از این محدوده سنی این روش را پیشنهاد نخواهند داد.

در روش لیفت صورت با استفاده از جراحی، فرد متقاضی به طور کامل بیهوش می‌شود و بسته به شرایط بعد از انجام جراحی برای مدتی در بیمارستان بستری خواهد بود.

بعد از آن حتماً باید حداقل دو هفته در خانه استراحت داشته باشد.

در این مدت نباید متقاضی در معرض نور خورشید و آلودگی قرار گیرد و باید صورت خود را با استفاده از پوشش های محافظ کاملاً بپوشاند.

همچنین برای بهبود کامل بیمار تقریباً ۶ ماه زمان نیاز است.

در این روش پزشکی برای برداشتن چربی اضافه در نواحی افتاده پوست و کشیدن پوست صورت و گردن و افتادگی و شل شدگی برش هایی را ایجاد می‌کند.

همچنین برای اثرگذاری بیشتر بعضی از عضلات زیرین سفت خواهد شد.

لیفت با نخ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت با نخ

نحوه انجام لیفت با نخ

 ابتدا با استفاده از پلی پروپیلن، نخ را به یک سوزن بسیار ظریف متصل می کند و از طریق بافت چربی به سطح زیرین پوست راه می یابد و نخ ها به دلیل این که قلاب های کوچکی دارند، سبب نگهداری پوست می شوند و پوست را می کشند و چین و چروک آن ها را از بین می برند و با کلاژن سازی سبب جوان سازی و ترمیم پوست می شوند.

نکته قابل توجه این است که امروزه با پیشرفت علم، نخ های جدیدی به وجود آمده است که به راحتی قابل حل می باشند و خطر عفونت را از بین می برند.

دکتر لیفت با نخ، متذکر می شود که مدت زمان انجام این عمل به طور تقریبی یک ساعت می باشد و فرایند ساده ای نسبت به دیگر عمل های زیبایی می باشد.

عوارض لیفت با نخ:

معرفی ویژگی های بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

همانطور که می دانید، روش لیفت با نخ یک روش کم خطر برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست محسوب می شود.

انجام این روش در وهله اول نیازمند مراجعه به پزشکی متخصص و با تجربه است که از دانش کافی در زمینه لیفتینگ صورت برخوردار باشد.

برای اعتماد به یک پزشک و اطمینان یافتن از کار او، می توانید به سابقه کاری او و نمونه های تحت درمان آن پزشک مراجعه نمایید.

نمونه های درمان شده سابق توسط پزشک، معیار خوبی برای سنجش توانایی او محسوب می شوند.

از مزایای مراجعه به یک پزشک عالی می توان به این مورد اشاره کرد که چنین پزشکی علاوه بر داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه لیفت با نخ به دانش زیبایی شناسی ساختار صورت نیز مسلط است و می تواند نخ ها را طوری در صورت شما به کار ببرد که بیشترین درجه زیبایی حاصل شود.

از طرفی شما با مراجعه به یک پزشک حاذق در این زمینه، می توانید از کیفیت انجام و دوام بالای این روش مطمئن شوید.

همچنین استفاده از دانش و تجربه یک پزشک متخصص می تواند باعث کاهش درد حین انجام لیفتینگ و حتی عوارض لیفت با نخ پس از آن شود.

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

لازم است بدانید روش لیفت با نخ یک روش کم ریسک و بی خطر است که دارای کمترین درد حین انجام عمل و پس از آن می باشد.

در این روش محلی که قرار است نخ به آن وارد شود با استفاده از تزریق، به صورت موضعی بی حس می شود و در نتیجه شما کوچکترین دردی را احساس نخواهید کرد.

البته ممکن است بعد از انجام این روش، علائمی مانند تورم، کبودی و دردهای خفیف در محل مورد عمل مشاهده کنید.

اما این دردها نیز با وجود بعضی مراقبت ها قابل کنترل هستند.

معمولا پزشک متخصص بعد از انجام روش لیفت با نخ داروهایی تحت عنوان مسکن برای شما تجویز خواهد کرد.

با استفاده به موقع این داروها و مطابق با دستور پزشک، می توانید از بروز دردهای ناشی از عوارض این روش جلوگیری کنید.

همچنین انجام مراقبت های مانند عدم ماساژ دادن صورت تا یک روز پس از عمل، عدم استفاده از لوازم آرایشی تا یک روز پس از عمل، خوابیدن با سری رو به بالا و انجام ندادن فعالیت های شدید بدنی تا ۴۸ ساعت پس از عمل نیز از عواملی هستند که می توانند درد خفیف ناشی از عوارض انجام این روش را به حداقل برسانند.

ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

روش لیفت با نخ از روش های دائمی جوانسازی و رفع افتادگی پوست محسوب نمی شود و استفاده از آن نتایجی مقطعی در پی خواهد داشت.

البته با در نظر گرفتن خطر کم و هزینه مناسب، ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

طبق مشاهدات ماندگاری روش لیفت با نخ می تواند از ۱۲ تا ۲۴ ماه متغیر باشد.

نخ های وارد شده به پوست صورت، پس از مدتی جذب می شوند و به مرور زمان و با جذب نخ ها توسط بافت صورت، اثرات لیفتینگ نیز از بین خواهد رفت.

البته باید توجه داشته باشید که در روش لیفت با نخ روند کلاژن سازی پوست تحریک می شود.

در نتیجه پس از جذب شدن نخ ها نیز تا مدتی اثرات ناشی از آن باقی می مانند.

ماندگاری لیفتینگ صورت به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  • نوع نخ مورد استفاده و کیفیت آن
  • تبحر و تخصص پزشک
  • تعداد نخ استفاده شده در هر ناحیه
  • میزان سطحی یا عمقی بودن چروکهای پوستی
  • سن بیمار
  • نوع پوست شخص
  • رعایت مراقبت های لازم پس از انجام لیفتینگ

در چه سنی می توان لیفت با نخ را انجام داد؟

طبق نظریه پزشکان و مطالعه مجلات علمی پزشکی به این نتیجه می رسیم که بهترین زمان برای انجام روش لیفت با نخ هنگام مشاهده اولین علائم و نشانه های پیری در چهره می باشد.

در این بازه زمانی، سطح کلاژن سازی پوست کاهش می یابد و چروک های ریز و کم عمق روی صورت فرد ظاهر می شوند.

این چروک ها بیشتر در ناحیه خط لبخند، خط گونه و پیشانی مشاهده می شوند.

همچنین افتادگی پوست صورت در ناحیه غبغب، گونه و پلک نیز از اولین علائم پیری می باشد.

سن بروز علائم و نشانه های پیری در افراد مختلف متفاوت است اما به طور میانگین این علائم بعد از ۳۵ سالگی در افراد ظاهر می شوند.

بنابراین، بهترین زمان برای انجام روش لیفت با نخ بازه سنی ۳۵ تا ۵۰ سالگی می باشد.

در بازه سنی ۳۵ تا ۵۰ سالگی، کلاژن سازی هنوز در پوست فعال است و فقط روند آن به مرور کاهش می یابد.

وارد کردن نخ به صورت در این بازه سنی، روند کلاژن سازی پوست را در نواحی مورد نظر تحریک کرده و به آن سرعت می بخشند.

در نتیجه چروک های سطحی رفع شده و افتادگی پوست نیز به مرور برطرف خواهد شد.

البته این مسئله به این معنی نیست که لیفت با نخ روی افراد بالای ۵۰ سال تاثیر کافی ندارد بلکه با افزایش تعداد نخ طبق نظر پزشک، می توان تاثیر این روش در سن های بالاتر را نیز افزایش داد.

هزینه عمل لیفت با نخ چقدر است؟

در مورد هزینه روش لیفت با نخ باید بگوییم که این روش نرخ ثابتی ندارد و هزینه آن با توجه به ملاک هایی افزایش یا کاهش می یابد. این ملاک ها عبارتند از:

  • تخصص و تجربه پزشک: بدیهی است، با وجود تاثیر بسزایی که تخصص پزشک روی کیفیت و ماندگاری روش لیفت با نخ می گذارد، در تعیین قیمت آن نیز تاثیر گذار باشد. البته این تفاوت قیمت بسیار ناچیز است و تاثیر چندانی بر هزینه عمل نخواهد داشت. در نتیجه بهتر است با مراجعه به پزشکی متبحر و پرداخت مبلغی بیشتر، کیفیت و ماندگاری روش را تضمین نمایید.
  • نوع و تعداد نخ مورد استفاده: مبنای اصلی تعیین قیمت این روش، نوع نخ مورد استفاده و تعداد آن می باشد. معمولا در این روش از نخ های PDO که نخ های جذبی هستند و ماندگاری و قیمت مناسبی دارند استفاده می شود.
  • عمقی یا سطحی بودن چروکهای پوستی: بدیهی است رفع چروکهای سطحی زمان کمتری می برند و در مقابل برای رفع چروکهای عمقی باید وقت بیشتری صرف کرد. در نتیجه میزان سطحی یا عمقی بودن چروک های سطح پوست نیز در قیمت نهایی روش لیفت با نخ تاثیرگذار هستند.

لیفت با نخ در چه نقاطی از صورت قابل انجام است؟

روش لیفت با نخ در نقاط مختلفی از صورت می تواند مورد استفاده قرار گیرد. مرسوم ترین موارد استفاده از این روش شامل موارد زیر می باشند.

  • رفع افتادگی پلک: شما با استفاده از نخ های لیفتینگ می توانید افتادگی پلک خود را درمان کرده و زیبایی چهره خود را افزایش دهید.
  • خط لبخند و خط گونه: معمولا اولین علائم پیری با ظاهر شدن خط لبخند و خط گونه مشاهده می شوند. با استفاده از نخ های لیفت کننده می توان چروک های ناشی از خط لبخند و خط گونه را برطرف نمود.
  • افتادگی غبغب: افتادگی غبغب، یکی از علائم پیری است که تاثیر منفی زیادی روی زیبایی افراد دارد. شما با مراجعه به پزشک و انجام روش لیفت با نخ می توانید افتادگی غبغب خود را برطرف کرده و زیبایی چهره خود را چند برابر کنید.

ترمیم بینی و زاویه سازی فک: یکی از روش های مرسوم برای ترمیم ساختار بینی و زاویه سازی فک استفاده از روش لیفت با نخ می باشد. شما با انجام این روش و صرف هزینه ای کم می توانید چهره خود را زاویه سازی کنید.

مراقبت های قبل از لیفت با نخ

مراقبت های قبل از انجام لیفت با نخ صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد.

بعد از معاینه توسط پزشک متخصص و انتخاب بهترین روش بسته به شرایط شما پزشک متخصص مراقبت های قبل از انجام درمان را برای شما بیان خواهد کرد.

رعایت این نکات می تواند شما را به بهترین نتیجه برساند و از بروز هرگونه عوارض جانبی و احتمال شما را در امان بدارد.

پس باید به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط روش مناسب را انتخاب کنید و مراقبت های لازم قبل از انجام درمان را رعایت کنید.

از جمله مراقبت‌هایی که ممکن است پزشک برای شما بیان کند این است که، باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل یک هفته قبل از انجام درمان خودداری کنید.

مصرف این‌گونه مواد می‌تواند در روند بهبودی و در حین درمان اختلالاتی را ایجاد کند.

همچنین نباید به مصرف داروهای رقیق کننده خون بپردازید یا اگر داروی خاصی را مصرف می‌کنید یا بیماری خاصی دارید باید پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از لیفت با نخ

مراقبت های بعد از لیفت با نخ صورت نیز بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد اگر شما می خواهید از روش‌های غیر تهاجمی استفاده می کنید ، باید گفت نیاز به مراقبت خاص و ویژه‌ای ندارید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید و از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید.

آب و مایعات زیادی بنوشید و از فشار آوردن به ناحیه تحت درمان تا زمانی که پزشک برای شما مشخص کرده خودداری کنید.

اگر از روش های لیفت صورت با جراحی استفاده می کنید، باید حتماً به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه داشته باشید.

داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید و در زمان مشخص به پزشکی مورد نظر مراجعه کنید تا مورد معاینه و بررسی قرار گیرید ، همچنین باید رژیم غذایی سالم و کاملی داشته باشید تا بتوانید روند بهبودی را سرعت بیشتری بدهید.

کاندیدای مناسب لیفت با نخ

کاندیدای مناسب لیفت با نخ صورت افرادی هستند که به دلایل گوناگون مانند: افزایش سن، کاهش وزن، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و آلودگی‌های محیطی و مراقبت‌ های نادرست و دچار افتادگی و چین و چروک در پوست شده اند و می خواهند با استفاده از یک روش مناسب به رفع این چین و چروک بپردازند و جوانی و زیبایی پوست خود را به دست آورند می توانند با استفاده از روش های مختلفی که در این مقاله برای شما بیان کرده ایم بهترین روش را در نظر بگیرند و به نتیجه مورد نظر برسند.

داشتن یک پوست زیبا و سالم می تواند زیبایی و اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد.

اگر شما هم علاقه دارید که همواره پوستی زیبا و با طراوت داشته باشید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط خود بهترین روش ها استفاده کنید و به نتیجه مورد نظر برسید.

دوره نقاهت لیفت با نخ

دوره نقاهت لیفت با نخ صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد.

اگر از روش‌های غیر تهاجمی برای لیفت با نخ صورت استفاده کنید، باید گفت که هیچ کدام از این روش‌ها دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال نخواهد داشت و بعد از پایان درمان بلافاصله می‌ توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

فقط باید به توصیه های ارائه شده توجه کنید تا بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

اگر از لیفت صورت با جراحی استفاده کنید باید گفت که این روش درمانی بین ۷ الی ۱۴ روز نیاز دارید که استراحت کامل داشته باشید و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید و به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه داشته باشید تا بتوانید روند بهبودی را سرعت بیشتری دهید و از بروز عوارض نیز جلوگیری کنید.

البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت نقش مهمی را برعهده می‌ گیرد.

هر چقدر پزشک ماهر و با تجربه تر باشد، بهترین روش ها بسته به شرایط شما برای شما در نظر خواهد گرفت و آسیب کمتری به بافت شما وارد خواهد کرد که در نتیجه می‌ تواند نتایج بهتری را برای شما رقم بزند و شما را از هرگونه دوره نقاهت طولانی نیز در امان بدارد.

شما می توانید با خیالی آسوده لیفت صورت را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه دوره نقاهت طولانی و عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌ گیرد که می‌ توانند از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

تعداد جلسات لیفت با نخ

تعداد جلسات لیفت با نخ بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد.

اگر پزشک برای شما لیفت با نخ صورت با جراحی را تشخیص دهد این روش درمانی در یک جلسه صورت می گیرد که ماندگاری آن نیز دائمی و طولانی می باشد.

اما پزشک اگر روش‌های غیر جراحی را برای لیفت با نخ در نظر بگیرد.

مثلاً هایفوتراپی، هایفوتراپی نیز در یک جلسه می تواند برای شما کافی باشد و در طول سال یکبار نیاز به ترمیم دارید، اما اگر بخواهید از کربوکسی تراپی برای لیفت صورت استفاده کنید، بسته به میزان افتادگی و مشکلات پوستی شما ممکن است که پزشک تشخیص دهد که چند جلسه باید در نظر گرفته شود، تا شما بتوانید به نتیجه مورد نظر برسید.

برای مشخص شدن تعداد جلسات لیفت با نخ و بستگی به روش در نظر گرفته شده شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کنید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص آن دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به آن بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

بهترین مرکز لیفت با نخ در تهران کجاست؟

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران همه روش های لیفت با نخ توسط پزشک متخصص و با تجربه در این کلینیک انجام می گیرد و با استفاده از امکانات به روز نتیجه خوبی را برای شما رقم خواهد زد .

کلیه درمان های انجام گرفته در این کلینیک با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت صورت می گیرد.

پزشک متخصص کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تهران قبل از لیفت صورت شما را به طور کامل مورد معاینه و بررسی قرار خواهد داد و مناسب‌ ترین روش را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

شما می توانید تمام سوالات خود را از متخصصان و مشاوران این کلینیک بپرسید اما اگر تجربه یا سوالی در خصوص انواع روش های لیفت صورت دارید آن را در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

لیفت با نخ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت با نخ

سوالات متداول زیبا جویان عزیز کلینیک الهیه

1-عوارض لیفت با نخ چیست ؟

کسانی که برای انجام لیفت صورت مراجعه می کنند این سوال را می پرسند که آیا این روش جوانسازی عوارضی دارد یا خیر ؟

باید پاسخ دهیم در صورتی که به بهترین پزشک لیفت با نخ صورت با نخ مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت نمایید این روش جوانسازی هیچ عارضه ای برای شما نخواهد داشت و کاملا ایمن محسوب می شود.

تنها عیب آن تورم و کبودی ، کشیده شدن پوست بعد از آن می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

2- بهترین و ماندگارترین روش برای درمان افتادگی پلک چیست؟

افتادگی پلک ممکن است در هر دو پلک بالا و پایین اتفاق افتاد که به کمک جراحی پلک می توانید آن را درمان کنید.

بعد از جراحی فرد متقاضی که یک هفته تا ۱۰ روز تورم دارد و باید استراحت کند.

روش های دیگری نیز برای درمان افتادگی پلک وجود دارد.

پلاسماجت یکی از این روش  که بسیار موثر است و در چند جلسه پلک بالا لیفت می‌شود.

در بعضی موارد نیز انواع لیزر ها می تواند کمک کننده باشد یک دستگاه رادیوفرکوئنسی نیز وجود دارد که برای ناحیه ابرو مورد استفاده قرار می گیرد از همین روش ها با ملاحظات بیشتر برای پلک پایین نیز استفاده می شود.

3- چه راهکاری برای رفع افتادگی صورت به دلیل کاهش وزن وجود دارد؟

افتادگی صورت بر اثر کاهش وزن یا گذشت زمان و افزایش سن می‌تواند حالت مثلثی به چهره بدهد و بیشتر وزن آن در قسمت پایین تجمع پیدا کند.

معمولاً با هایفوتراپی می توانید عضلات این قسمت را ثبت کنید و به این ترتیب صورت خود را به طرف بالا لیفت کنید.

در بعضی مواقع نیاز است که به روش اندولیفت حجم چربی پایین صورت را از بین ببرید و به کمک هایفوتراپی آن را لیفت کنید .

در برخی افراد در چند جلسه هم از ژل کمک گرفته می شود.

روش جدید دیگری نیز وجود دارد که در آن در نقاط روی استخوان تزریق ژل صورت می گیرد.

در این روش، تزریق چربی روی پوست بعضی از عضلات پوستتان را بالا خواهد کشید.

در مواقع لازم نیز می توان از روش بسیار پیشرفته استفاده کرد که تغییرات بسیار خوبی را روی صورت ایجاد خواهد کرد و معمولاً بیماران از نتیجه کار راضی هستند.

4- افتادگی ابروها را چگونه می‌توان درمان کرد؟

درمان های گوناگونی برای رفع افتادگی ابرو و لیفت ابرو وجود دارد.

از تزریق ژل رفت تا تزریق بوتاکس و استفاده کردن از لیفت با نخ ما بیشتر روش‌ های غیر جراحی را برای کشیدن ابروها پیشنهاد خواهیم داد.

5- برای جلوگیری از افتادگی صورت در سنین بالا چه راهکارهایی پیشنهاد می دهید؟

برای افراد با سن بالا سال یک بار هایفوتراپی پیشنهاد داده می‌شود.

ممکن است نیاز باشد همزمان چند جلسه اسکیت یا آر اف بدون زخم برای افتادگی پوست استفاده شود.

در افرادی که افتادگی صورت آن‌ها زیاد است از اندولیفت نیز می توان استفاده کرد.

برای سنین مختلف درمان های گوناگونی ارائه می‌شود.

برای جلوگیری از نخ های مخصوص که قابل جذب می‌توانید استفاده کنید.

6- آیا تزریق پروفایل برای جوانسازی موثر است؟

پروفایل یا محصولاتی که برای جوانسازی هستند به عنوان مکمل در کنار سایر روش های جوان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

برخلاف تبلیغاتی که وجود دارد پروفایل و به تنهایی نمی تواند معجزه کند، اما وقتی در یک پکیج درمانی در کنار سایر درمان‌های دیگر قرار گیرد معنادار می‌شود.

7-لیزر آر اف چقدر درمان افتادگی پوست می تواند موثر باشد؟

ما از لیزر آر اف سوزنی برای افرادی که افتادگی های شدید پوست دارند یا به جوانسازی عمیق نیاز دارند استفاده می کنیم.

این روش با عوارض خفیف روی پوست همراه است که بعد از مدتی برطرف خواهد شد در موارد خفیف تر از SFR استفاده می شود که هیچ گونه زخم و قرمزی روی پوست به وجود نخواهد آمد و امواج رادیو فرکوئنسی به پوست نفوذ کرده و باعث سفت شدن آن خواهد شد.

8- چند روز بعد هایفو برای جلوگیری و پیشگیری از افتادگی پوست لازم است؟

ماندگاری هایفو دائمی است، اما روند پیری متوقف نخواهد شد از این رو درمان هایفو باید تا یک سال بعد مجددا تکرار شود.

ممکن است در بعضی موارد به صورت همزمان درمان های دیگری نیز صورت گیرد تا به نتیجه رضایت‌بخش برسید.

9- آیا آقایان هم می‌ توانند از تکنیک اندولیفت استفاده کنند؟

بله.

معمولاً آقایان نیز می‌توانند اندولیفت انجام دهند در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تقریباً یک سوم و یا حتی بیشتر یعنی حدود ۴۰ درصد آقایان از این روش های جوانسازی و لیفت صورت استفاده می کنند.

آقایان می‌ توانند برای درمان افتادگی قسمت تحتانی صورت و از بین بردن ناحیه غبغب اندولیفت انجام دهند در برخی موارد نیز برای از بین بردن غبغب نیاز به لیفت است و از اندولیفت می‌توانند استفاده کنند.

در قسمت‌های دیگر بدن نیز از اندولیفت استفاده می‌شود در حال آن‌ها بیشتر برای درمان افتادگی بازو و شلی آن و حتی زیر شکم استفاده می شود.

10-از چه سنی می توانیم از بوتاکس برای جلوگیری از چین و چروک پوست استفاده کنیم؟

بوتاکس به تنهایی معجزه نخواهد کرد و درمان‌های دیگر در کنار آن باید انجام شود.

این روش از روش های متداول و بسیار مناسب است و معمولاً از سنی که چروک و تشکیل می‌شود تزریق بوتاکس را آغاز می توان کرد.

هنگامی که چین و چروک وجود ندارد، دلیلی برای استفاده از بوتاکس هم وجود ندارد.

گاهی از بوتاکس برای جلوگیری استفاده می‌شود که چروک ها در حال شکل‌گیری هستند، پیشرفت نکند و عمیق نشود.

11-چرا پوست صورت شل می‌شود و می افتد؟

معمولاً افزایش سن، سبب شل شدگی و افتادگی پوست صورت خواهد شد.

اما عواملی نظیر قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بدون استفاده از کرم‌های ضد آفتاب ، استرس بیش از اندازه ، رژیم غذایی نامناسب ، عوامل ارثی و شرایط زندگی می تواند سبب افتادگی پوست شود.

12- آیا پیش و پس از لیفت با نخ صورت باید مراقبت های خاصی انجام گیرد؟

بسته به روشی که برای انجام لیفت با نخ صورت برای شما در نظر گرفته می‌شود، مراقبت آن نیز متفاوت است .

پزشکان متخصص کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران قبل و بعد از انجام عمل توصیه های لازم را برای شما گوشزد خواهد کرد.

13-آیا روش های مختلف لیفت با نخ صورت با درد همراه است؟

در روش های بدون جراحی معمولاً درد کمی به دنبال دارد.

اما پزشک در صورت نیاز می تواند برای شما مسکن در نظر بگیرد.

در لیفت صورت با جراحی معمولا برای کنترل درد و بیمار،داروهایی در نظر گرفته شود.

14- سن مناسب برای لیفت با نخ صورت سنی است؟

بسته به نوع روش مورد استفاده، پاسخ می تواند متفاوت باشد.

بعضی از روش ها مانند آر اف فرکشنال، هیچ‌گونه محدودیت سنی ندارند و بعضی دیگر مانند جراحی هایفوتراپی دارای محدودیت سنی می باشد.

15-اثرات لیفت با نخ صورت چه مدت می تواند ماندگار باشد؟

بسته به اینکه شما از کدام روش استفاده می کنید و سبک زندگی شما بعد از انجام لیفت با نخ چگونه است، می‌تواند مناسب و سازگار باشد.

ماندگاری نیز متفاوت است.

علاوه بر این نوع پوست، نوع ماده مورد استفاده شده در برخی روش‌ها محل درمان، بر میزان آسیب و سن فرد می‌تواند تاثیرات زیادی در ماندگاری این روش داشته باشد.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده از روش های گوناگون برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است.

تمام خدمات مربوط به انجام در این کلینیک با بهترین روش های موجود مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است، موقعیت مناسب آن و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته سبب شده خدماتی که در این کلینیک انجام می پذیرد بتواند اطمینان متقاضیان را جلب نماید و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در آن‌ها شود.

انجام تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان برجسته و حرفه‌ای برای شما از عزیزان به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره بتوانید بهترین روش را جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را رقم بزنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

لیفت صورت با نخ  چیست

لیفت صورت با نخ در تهران

دوام لیفت با نخ واقعاً چقدر است ؟

نتیجه گیری

 صورت یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در افراد به حساب می‌آید.

اما مسئله اینجاست که یکی از آسیب پذیر ترین قسمت بدن صورت است.

اگر مدت طولانی در معرض آلودگی‌های مختلف نور خورشید قرار گیرد، ممکن است که طراوت و زیبایی خود را از دست بدهید.

عواملی مانند: افزایش سن، استرس و تغذیه نامناسب می‌ تواند روی این قسمت از پوست بدن تاثیر گذار باشد.

این عوامل در کنار چین و چروک ایجاد شده می تواند افتادگی پوست و ایجاد تاثیرات زیادی در کاهش اعتماد به نفس داشته باشد.

اما خوشبختانه روش های گوناگونی برای جوان و زیبا کردن پوست صورت و چهره وجود دارد.

یکی از این روش‌ها، لیفت با نخ است که با انواع مختلفی انجام می شود.

حفظ شادابی و طراوت پوست صورت ، جوان سازی چهره ، افزایش اعتماد به نفس ، از بین بردن چروک ها ، از بین بردن غبغب با عوارض جانبی بسیار کم با روش هایی مانند: هایفوتراپی، اندولیفت، آر اف فرکشنال، آتی با تزریق بوتاکس، تزریق چرب ، کربوکسی تراپی، لیفت با نخ ، تزریق چربی لیفت ، صورت با استفاده از جراحی صورت می‌گیرد.

این که کدام روش برای شما می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد بستگی به نظر پزشک متخصص بعد از معاینه و مشاوره دارد.

اگر شما هم جز آن دسته از عزیزانی هستید که می‌خواهید در مورد عوارض لیفت با نخ برای جوانسازی و زیبایی صورت خود اطلاعات بدست بیاورید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه واقع در تهران تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط خود از بهترین روش جهت لیفت کردن استفاده کنید و از آن بهره مند شوید.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/eov4

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

آپارات:https://aparat.com/v/JVgBK

نماشا:https://www.namasha.com/v/grC1w3pe

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.