لیفت ابرو به روش های مختلف آن

لیفت ابرو به روش های مختلف آن

لیفت ابرو به روش های مختلف آن

افزایش سن می تواند تغییرات زیادی در چهره انسان ها ایجاد کند و همواره انسان ها تلاش می کنند که زیبایی و جوانی خود را حفظ کنند . خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و بهره گیری از روش های مدرن و نوین در حوزه زیبایی بسیاری از درد سر ها و نگرانی های انسان ها در این زمینه بر طرف شده است .

لیفت ابرو یکی از روش های موثر مدرن  است که می تواند چهره ما را زیبا تر  نمایان کند و  روز به روز طرفداران آن افزایش می یابد.  این تکنیک زیبایی به نام بالا کشیدن ابرو نیز شناخته می شود که تغییرات بی نظیری در صورت و چهره ایجاد خواهد کرد.

با بالا کشیدن ابرو ها فرم آن ها زیبا تر شده چهره باز می شود و چین و چروک های اطراف چشم و ابرو از بین می رود  تا چشم ها درشت تر به نظر برسد.  روش های مختلفی برای لیفت و بالا کشیدن ابرو ها انجام می‌ شود که ما در طی این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران قصد داریم به شما معرفی کنیم.

پس در صورتی که مدتهاست به فکر ایجاد تغییر در چهره و زیبایی ابرو های خود هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید در این زمینه آگاهی بیشتری نسبت به روش ها پیدا کنید و بر اساس شرایط و خواسته های خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت ابرو چیست ؟

تغییر دادن حالت ابرو ها با هدف ایجاد تعادل و تناسب در چهره، تغییر حالت چهره و ایجاد نمای متفاوت‌ تری در چشم ها، درشت و زیبا تر شدن آن ها می باشد.

در برخی مواقع خانم ها با مراجعه به آرایشگاه های زیبایی سعی دارند که مدل ابرو های خود را به شکل های مختلف تغییر دهند و آرایشگر ها با استفاده از برخی از راه کار های آرایشی مانند تاتو، فیبروز،  میکرونیدلینگ و  هاشور سعی بر دستیابی به نتایج مطلوب می کنند.   آیا به نظر شما این روش ها می توانند نتایجی طبیعی برای زیبایی ابرو ها داشته باشد ؟ این روش ها با استفاده از رنگ های مصنوعی انجام می‌ شود و ممکن است لایه های پوستی را دچار آسیب کند.

 در چند سال اخیر با توجه به روند  تغییرات زیبایی ، مردان نیز به فکر تغییر حالت ابروی خود افتاده اند . البته هر فردی به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهد دوست دارد این تغییرات را در چهره خود ایجاد کند . هر چند که این تغییرات باید توسط پزشکان ماهر و با تجربه ایجاد  شود.

با افزایش سن و به مرور زمان،  عضلات به دلیل کاهش کلاژن های پوستی و نیروی جاذبه زمین ضعیف و  شل می شوند و در نتیجه افراد  شاهد مشکل افتادگی ابرو خواهند بود.

این شرایط چهره افراد را خسته و بی حال نمایان می کند و از سمت دیگر با افتادن سایه ابرو ها بر روی چشم ها ، چهره اخمو و عبوس خواهد شد.  در نتیجه برای از بین بردن این سایه و داشتن چهره بشاش و شاداب باید از روشی موثر برای لیفت و بالا کشیدن ابرو استفاده کنید.

بهترین کاندیدای لیفت چه کسانی هستند ؟

  • کسانی که دارای ابرو های افتاده هستند.
  • کسانی که با خطوط عمیق در پیشانی خود مواجه هستند.
  • کسانی که خط بین دو ابرو دارند.
  • افرادی که در سنین جوانی و میانسالی قصد دارند که با بالا کشیدن ابرو ها چهره خود را تغییر دهند.
  • کسانی که چهره ای اخمو و عبوس دارند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران پس از معاینه شرایط شما و میزان افتادگی ابرو ها یکی از روش‌ های موثر را برای لیفت و بالا کشیدن ابرو ها در نظر می گیرند.

شما می توانید در این زمینه با متخصصین ما گفت و گو کنید و با بیان انتظارات و خواسته های خود روشی را انتخاب کنید که که بتواند رضایت شما را جلب کند و زیبایی چهره خود را چندین برابر کنید.  در ادامه مطلب قصد داریم شما را با انواع روش های لیفت و بالا کشیدن ابرو ها آشنا کنیم.

لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-لیفت ابرو

انواع روش های لیفت ابرو

  • تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش های موثر برای بالا کشیدن ابرو ها بدون نیاز به تیغ جراحی می باشد.  در این تکنیک زیبایی برای تزریق بوتاکس پزشک ابتدا بخش های مناسب را برای تزریق انتخاب می کند.  سپس با استفاده از بی حسی موضعی درد هنگام تزریق را کاهش خواهد داد.‌ سپس سم بوتولونیوم در بخش های بی حس شده به آرامی تزریق می شود.

با تزریق بوتاکس در عضلات باعث فلج شدن آن ها و از بین بردن چین و چروک ها در این ناحیه خواهد شد.  زمانی که برای این تکنیک زیبایی صرف می شود در حدود چند دقیقه خواهد بود و پس  از ۳ تا ۵ ماه نتایج آن ماندگار می باشد.  زیبا جویان پس از تزریق بوتاکس می توانند بدون نیاز به استراحت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

در برخی مواقع متخصصین لیفت با تزریق بوتاکس را با روش های دیگر ترکیب می کنند تا متقاضیان بتوانند به نتایج بهتری دست یابند.  عوارضی که پس از تزریق بوتاکس در چهره مشاهده می شود شامل کبودی و زخم ظریفی است که موقتی است و پس از مدت کوتاهی از بین می رود.

این تکنیک زیبایی روش کاملاً بی درد سر و با صرفه است که تاثیر بی نظیری در شادابی و جوان سازی پوست و چهره خواهد داشت.  تزریق بوتاکس در جهت بالا کشیدن ابرو در کلینیک های زیبایی با هزینه های متغیری انجام می شود.  پس بهتر است که قبل از این  که این فرایند را انجام دهید با پزشک در مورد هزینه ها گفت و گو کنید.  سپس این عمل زیبایی را انجام دهید.  به طور کلی تزریق بوتاکس جزء روش های کم هزینه است و نیاز نیست که شما نگران هزینه های پس از آن باشید.

  • لیفت با نخ

روش دیگری که می‌ تواند مدل ابرو ها را تغییر دهد لیفت با نخ می باشد . در این تکنیک زیبایی فرم ابرو ها با استفاده از نخ های ظریفی تغییر می کند.  متخصصین برای جایگذاری نخ ها  برش های کوچکی در حدود ۳ تا ۴ میلی متر در داخل ابرو ایجاد خواهند کرد .

این تکنیک زیبایی تقریباً در دهه ۱۹۹۰ ابداع شد اما به مرور زمان و نحوه انجام و وسایلی که مورد استفاده قرار می گیرد تغییر کرد.  کسانی که در رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال هستند و تاکنون علائم پیری در چهره آن ها چندان مشاهده نمی شود بهتر است از این تکنیک زیبایی برای لیفت و بالا کشیدن ابرو های خود استفاده کنند.

در این روش متخصصین با استفاده از سوزن های ظریفی نخ ها را در داخل ابرو قرار می دهند و با کشیدگی و سفت شدن نخ ها  افتادگی ابرو رفع می شود.  البته،  این تکنیک زیبایی برای بخش های دیگر صورت نیز مانند اطراف لب،  گردن،  غبغب و گونه ها نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد و نتایج عالی به همراه دارد.  با جایگذاری نخ ها  در زیر پوست بدن نسبت به نخ های تزریق شده واکنش نشان می‌ دهند و این موضوع سبب کلاژن سازی خواهد شد.

با تحریک پوست به کلاژن سازی چین و چروک ها از بین می رود و فضای خالی پوست و افتادگی آن رفع می شود.  در نتیجه شما شاهد پوستی جوان زیبا و شاداب خواهید بود.  با انجام تکنیک زیبایی لیفت با نخ چهره شما مصنوعی نمی شود و حالت طبیعی چهره حفظ خواهد شد.  نتایج حاصل از این فرایند موقتی است و  پس از یک تا دو سال از بین می‌ رود.

  البته به مدت ماندگاری،  جنس پوست،  نوع نخ استفاده شده و شرایط سنی متقاضیان بستگی دارد.  لیفت با نخ جزء روش هایی است که عوارض خاصی به همراه ندارد.  کمی قرمزی و  تورم پس از این تکنیک زیبایی کاملاً طبیعی است اما عوارض آن ماندگار نمی باشد و در مدت زمان کوتاهی رفع می‌ شود.  هزینه لیفت با نخ روشی مقرون به صرفه است و هزینه ها بر اساس نوع نخ استفاده شده،  تعداد نخ ها  و مهارت پزشک تعیین می شود.

  • لیفت با استفاده از لیزر

لیفت با استفاده از دستگاه های پر قدرت لیزر یکی دیگر از روش های لیفت ابرو به صورت غیر تهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی می باشد.  عملکرد بالا بردن این تکنیک زیبایی همانند استفاده از لیزر برای لیفتینگ و کشیدگی پوست می باشد . در این روش بر اساس فرایند ی به نام کلاژنز میزان کلاژن سازی در پوست افزایش خواهد یافت و با گرم کردن لایه های زیرین پوست و ماهیچه های اطراف ابرو منقبض می شوند و پوست بالای پلک لیفت می‌ شود.

نتایج اولیه حاصل از این روش زیبایی بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود . در این روش همانند روش لیفت با بوتاکس نیاز به ماده تزریقی نمی باشد و قطعاً نتایجی موثر و با کیفیت بالاتری خواهد داشت.  همچنین بدن دیگر نسبت به جایگذاری ماده خارجی واکنش نشان نمی دهد و نیاز به ایجاد برش یا زخمی بر سطح پوست خواهد بود.  پس احتمال عوارضی مانند عفونت بسیار کم است.

لیفت با لیزر روشی تقریباً گران تر از روش های دیگر است زیرا متقاضیان باید در طی چند جلسه در کلینیک حضور داشته باشد سبب افزایش هزینه‌ها خواهد شد

  • لیفت ابرو با هایفو تراپی

فرایند زیبایی هایفو تراپی یکی از روش های نسبتا مدرن برای لیفتینگ ابرو در جهت بر طرف کردن چین و چروک های اطراف ابرو نیز می باشد.

در این تکنیک زیبایی از انرژی امواج اولتراسوند  با شدت بالا استفاده می شود که می تواند لایه های عمیق پوست را کشیده و سفت کند.  با فرآیند انعقاد حرارتی در لایه های زیرین پوست شاهد کشیدگی و سفت شدن پوست در ناحیه پیشانی و ابرو ها خواهید بود.

لیفت با روش هایفو تراپی با کمک امواج اولتراسوند و ایجاد حرارت در لایه های زیرین پوست انجام می شود با تحریک حرارتی لایه های زیرین پوست میزان کلاژن سازی در پوست افزایش خواهد یافت.  تولید کلاژن راه کار موثر در از بین بردن چین و چروک ها خواهد بود و در سفتی پوست نقش مهمی ایفا می کند.

پس از پایان جلسه هایفو شما می توانید در پوست خود احساس سفتی موقت کنید که کم کم از بین می رود.  با کمک این فرآیند پوست افتاده و شل شده در اطراف ابرو ها و پلک ها کشیده و سفت می شود و ابرو های خوش حالت به سمت بالا خواهید داشت.  در این تکنیک غیر جراحی در کنار تحریک کلاژن سازی  در  جهت لیفت گردن و سینه ها نیز مورد استفاده قرار داد.  اثرات این فرایند به مرور زمان در طی ۸ تا ۱۲ هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

  • لیفت با آندوسکوپی

لیفت آندوسکوپی روش دیگری است که می توان برای لیفت و بالا کشیدن ابرو ها معرفی کرد.  این فرآیند روشی تهاجمی است که متقاضیان باید برای انجام این عمل بی هوش شوند.  برای انجام این فرایند چند برش در بالای پیشانی ایجاد می کنند سپس پوست با استفاده دستگاه کوچکی به نام آندوسکوپ در زیر  پوست از طریق برش ها قرار گیرد.

از دستگاه آندوسکوپی امواجی ارسال می شود که متخصصین تصاویر آن را در مانیتور مشاهده می کند و می توانند اتفاقاتی که در زیر پوست می افتد را ارزیابی کنند و روند  جراحی را پیش ببرد.

مشاهده نتایج این تکنیک زیبایی معمولاً ۶ ماه پس از لیفت ابرو با آندوسکوپی قابل مشاهده است و راه کاری موثر برای افتادگی های ملایم و متوسط ابرو می باشد.

برش های ایجاد شده در این جراحی بسیار محدود هستند بنابراین شاهد عوارض خاصی  نخواهید  بود و نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهید داشت.  با این فرایند زیبایی در کنار کشیدگی و لیفتینگ ابرو ها پوست اطراف ابرو نیز صاف و یکدست می شود و چین و چروک های پیشانی در این روش از بین می رود تا پیشانی صاف و زیبا حاصل شود.

  • لیفت ابرو با جراحی کلاسیک

لیفت با جراحی کلاسیک یکی از روش های دیگر جراحی و تهاجمی است که در این روش متخصصین مراحل جراحی را به طور با بی هوشی کامل پیش می برند.  در این روش پزشک در محل رویش مو خطی بین پیشانی و محل رویش ایجاد می کند.

سپس پزشک پوست را می کشد و پوست اضافه این ناحیه برداشته  می شود .  در طی مراحل این جراحی ماهیچه هایی که باعث ایجاد خط اخم شده‌ اند و به مرور زمان ضعیف شده اند و  کشیده و گرم  خواهند شد بنابراین خط اخم و چین و چروک های سطحی پیشانی و بین دو ابرو از بین خواهد رفت.  لیفت با جراحی برای کسانی مناسب است که با چین و چروک های عمیق و شدید مواجه هستند استفاده از این روش نسبت به روش های دیگر تاثیر بیشتری در از بین بردن چین و چروک ها خواهد داشت .

اما روش های غیر تهاجمی تاثیری در چین و چروک های فراوان پیشانی ندارد . مدت ماندگاری لیفت با جراحی نتایجی طولانی مدت و دائمی دارد این روش کاملا تهاجمی است بنابراین شما باید دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید این فرآیند برای کسانی که طاس هستند مناسب نمی باشد.

  • لیفت ابرو ها با ورزش

روش های دیگری که برای لیفت  ابرو پیشنهاد می شود استفاده از ورزش و برخی تمرینات خاص می باشد.

  اما  برای دستیابی به نتایج این عمل هزینه‌ ای پرداخت نمی کنید و شاهد عوارض خاصی نخواهید بود.  ابرو های شما به مرور زمان حالت می گیرند و چین و چروک های این ناحیه از بین می رود.  باید بدانید که تاثیرات تمرینات ورزشی بر عکس دیگر روش های لیفت نتایجی همیشگی به همراه دارد.  البته شما با انتخاب روش های دیگر می توانید تاثیرات آن را در زمان کوتاه تری مشاهده کنید.

اما در روش لیفت با ورزش نتایج به مرور زمان مشاهده خواهد شد برای دستیابی به مزایای ورزش در لیفت و کشیدگی ابرو ها بهتر است که چند دقیقه از وقت خود را به سطح تمرینات خاصی بکنید این تمرینات در کنار رفع افتادگی ابرو ها می ‌تواند از چین و چروک ‌ها و خطوط پیشانی پیشگیری کند و تاثیر بی نظیری در حالت ابروها خواهد داشت.  همانطور که می دانید افزایش سن می تواند بیشتر از هر دلیل دیگری باعث افتادگی ابرو ها شود و با استفاده از تمرین های مخصوص لیفت روند پیری پوست را کند تر کرده و سبب خوش‌ حالتی ابرو ها خواهد شد.

انتخاب روش مناسب برای لیفت ابرو

هم اکنون که با انواع روش های لیفت و بالا کشیدن ابرو آشنا شده اید می توانید به خوبی تشخیص دهید که کدام روش برای شما گزینه مناسب تری خواهد بود و با این تکنیک های زیبایی آشنا شده اید شما باید بر اساس عوامل مختلفی نوع روش لیفت را انتخاب کنید که عبارت است از

  • هدف و انگیزه شما از انجام لیفت و بالا کشیدن ابرو ها
  • شدت افتادگی ابرو ها
  • میزان چین و چروک های ایجاد شده در سطح پیشانی
  • ایجاد چین و چروک ها و خطوط در بین و اطراف ابرو ها
  • فرم چهره
  • جنسیت میزان ارتفاع پیشانی
  • هدف و انگیزه بعد از انجام لیفت

در طی جلسات مشاوره پزشک با متقاضیان گفت و گو خواهد کرد شرکت و حضور در جلسه مشاوره اهمیت زیادی دارد. اولین صحبت های آن ها در مورد انگیزه و هدفی است که متقاضیان قصد دارند این تکنیک زیبایی را انجام دهند. در این جلسه پزشک نسبت به انتظارات و خواسته های متقاضیان مطلع می شود و بر اساس اهداف آن ها روش مناسب لیفت را انتخاب خواهد کرد.

  • شدت افتادگی ابرو ها

متخصصین زیبایی بر اساس میزان افتادگی ابرو ها روش مناسب  را انتخاب می کند . در واقع متخصصین روشی را انتخاب می کنند که بهترین حالت را برای ابروها ایجاد کند و با انتظارات و خواسته های آن ها مطابقت بیشتری داشته باشد.

  • چین و چروک های پیشانی و بین دو ابرو

میزان چین و چروک های پیشانی و بین دو ابرو یکی از دلایل مهم انتخاب روش لیفت خواهد بود.  روش انتخابی برای افرادی که چین و چروک ها و خطوط ملایم تری دارند با کسانی که با چین و چروک های عمیق مواجه هستند کاملاً متفاوت است . کسانی که دارای چین و چروک های شدید در ناحیه پیشانی هستند باید جراحی کلاسیک را انتخاب کنند تا بتوانند نتایج موثر تری را حاصل کنند.

  • حالت چهره افراد و انتخاب روش

برای صورت های کشیده و باریک ابرو های صاف  جذابیت بیشتر ایجاد می کند. صاف بودن ابرو ها در این حالت چهره از دراز دیدن صورت آن ها جلوگیری خواهد کرد.  اما صورت هایی که حالتی گرد و بیضی شکل دارد ابرو های کمانی  جذابیت بیشتری خواهد داشت.  بنابراین انتخاب این روش های مناسب برای لیفت ابرو بستگی به حالت چهره هر فرد خواهد داشت.

تفاوت روش های مورد استفاده برای لیفت ابرو در خانم ها و آقایان

خانم ها معمولاً به ابرو هایی کمانی و بالا رفته تمایل بیشتری دارد زیرا این نوع ابرو چهره زنان را جذاب و زیبا تر می کند اما آقایان گرایش به ابرو های صاف دارند. بنابراین روشی که برای آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت خواهد بود.

  • ارتفاع پیشانی و روش لیفت

یکی از موضوعات دیگر در انتخاب روش لیفت ارتفاع پیشانی می باشد. مثلاً کسانی که ارتفاع پیشانی آن ها از هفت سانتی متر کمتر است و چین و چروک های بیشتری بین ابرو ها دارند باید روش لیفت با آندوسکوپی را انتخاب کنند. این روش نسبت به روش های دیگر نیز برای آن ها نتایج بهتری خواهد داشت .در روش لیفت ابرو با دستگاه آندوسکوپی همراه با بالا کشیدن ابرو ها چین و چروک های ناشی از اخم بین دو ابرو نیز از بین می رود.

کاربرد ها و مزایای لیفت ابرو

  • از بین بردن چین و چروک های پیشانی، بین دو ابرو و اطراف ابرو
  • تغییر حالت ابرو به شکل دلخواه
  • ایجاد تقارن بین دو ابرو
  • درمان افتادگی ابرو
  • رفع عبوسی و خشمگینی چهره
  • افزایش اعتماد به نفس
  • باز شدن و درشت شدن چشم ها
  • ترمیم و بازسازی پوست همراه با کلاژن سازی
  • بهبود کیفیت پوست پیشانی و اطراف ابرو

مزایا

با توجه به تکنیک های پیشرفته امروزی در جهت لیفت و بالا کشیدن ابرو ها می توان به خوبی چهره ای زیبا و شاداب حاصل کرد . امروزه به دلیل تنوع روش ها می توان روشی را انتخاب کرد که با انتظارات و اهداف ما مطابقت بیشتری داشته باشد.

همان طور که می دانید ابروها رابطه مستقیمی با زیبایی چهره خواهد داشت و تاثیر بی نظیری بر اعتماد به نفس هر فرد دارد .‌بنابراین در چند سال اخیر لیفت و بالا کشیدن ابرو ها به عنوان پر طرفدار ترین روش زیبایی شناخته شده است.

همان طور که می دانید کلاژن یکی از مواد ضروری پوست است که سبب جوان سازی و زیبایی پوست خواهد شد و زمانی که همراه با افزایش سن شل شدن عضلات پیشانی و کاهش کلاژن ابرو ها حالت افتاده پیدا می کنند چهره زیبایی و شادابی خود را از دست می دهد.  در این شرایط تنها گزینه برای داشتن چهره ای شاداب و چشمانی باز لیفت و بالا کشیدن ابرو ها خواهد بود.

امروزه با استفاده از روش های مختلفی می توان به نتایج مورد دلخواه خود رسید.  اما باید روش مناسب بر اساس شرایط هر فرد انتخاب شود .

 از مهم ترین مزایای این فرایند می توان گفت که با این تکنیک همزمان می توان پوست ناحیه پیشانی،  اطراف چشم و ابرو ها را جوان و شاداب کرد.  حالت ابرو ها به شکل دلخواه تغییر می کند و سبب افزایش اعتماد به نفس خواهد شد.

 روش های ارائه شده بر اساس نتایجی که حاصل می کنیم هزینه مناسب تری خواهد داشت.  حتی اگر شما پرداخت هزینه جراحی را ندارید می توانید با روش‌های غیرتهاجمی چهره زیبا و شاداب حاصل کنید.

 در روش های غیر جراحی نیاز به دوره نقاهت خاصی ندارید و حتی  دوره نقاهت پس از جراحی کوتاه مدت خواهد بود.

لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-لیفت ابرو

عوارض لیفت ابرو چیست ؟

هر کدام از روش هایی که برای بالا کشیدن و لیفتینگ ابرو های خود استفاده می کنید در صورت انتخاب پزشک ماهر و  کلینیک معتبر عوارض خاصی به همراه ندارد.

 هر روش درمانی و زیبایی با عوارض رایجی همراه می باشد از عوارض مشترک همه روش های لیفت می‌ توان به

  • کبودی
  • قرمزی
  • التهاب
  • تورم اشاره کرد که میزان تهاجم و عوارض آن ها در همه روش ها متفاوت می باشد.‌

 شدت عوارض در روش هایی مانند جراحی بیشتر است زیرا همه مراحل با بی هوشی و ایجاد برش هایی در ناحیه پیشانی انجام می شود بنابر این ما  چند مورد از عوارض لیفت با جراحی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • تورم پوست
  • خشکی پوست
  • تغییر رنگ پوست
  • عفونت در محل جراحی
  • بالا رفتن خط رویش مو
  • بلند شدن عضلات صورت
  • خونریزی در ناحیه جراحی
  • بروز التهاب در ناحیه جراحی
  • باقی ماندن جای سخت
  • بی حس شدن یا خارش

 البته عوارض ذکر شده در صورت انتخاب پزشک ماهر به ندرت اتفاق می افتد و شما با انتخاب مراکز معتبر و تخصصی می توانید تا ۹۰ درصد میزان عوارض را به حداقل برسانید .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی مانند لیفت گونه،  لیفت لب،  لیفت بینی،  لیفت چانه،  لیفت ابرو و  بخش های دیگر بدن توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز با حداقل عوارض می تواند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.  هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان،  کیفیت خدمات و به حداقل رساندن عوارض خواهد بود.

هزینه لیفت ابرو چقدر است ؟

با توجه به روش های ذکر شده در طی این مطلب هزینه ها کاملاً متفاوت است.  هزینه روش جراحی برای لیفت و بالا کشیدن ابرو نسبت به روش های دیگر غیر جراحی بیشتر است زیرا،  شما هزینه‌ ای برای اتاق جراحی و مراقبت های ویژه پرداخت خواهید کرد. عوامل مختلفی هزینه های این تکنیک های زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل :

  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • نوع لیفت
  • تعداد جلسات
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک

 می باشد.  هزینه ها در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان نسبت به شهرستان ها بیشتر است همچنین هرچه پزشک شما تخصص مهارت بالاتری داشته باشد قطعاً شما دستمزد بیشتری پرداخت می کنید . روش های غیر جراحی نیاز به تمدید مجدد دارد اما با انتخاب روش جراحی نیاز به تمدید نخواهید داشت و هزینه ها یک بار پرداخت می شود.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های لیفت با تعرفه های استاندارد و معقول محاسبه می‌ شود . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت ابرو

حضور شما در جلسه مشاوره قبل از انجام لیفت اهمیت زیادی دارد زیرا ، شما در طی این جلسه با انواع روش های لیفت آشنا می شوید و می توانید پزشک را در جریان اهداف و خواسته های خود قرار دهید.

همچنین پزشک بر اساس میزان افتادگی ابرو ها شرایط سنی و بدنی شما روش مناسب را انتخاب می کند . شما در این جلسه می توانید با مشاهده نمونه کار های پزشک نسبت به نتایج روش های لیفت درک  واقع بینانه ای  پیدا کنید و تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید‌ .

 پزشک در جلسه مشاوره پس از انتخاب روش موثر در مورد مراقبت هایی که قبل و پس از لیفت باید انجام شود توضیحاتی برای شما ارائه خواهند داد.  مراقبت هایی که در این بخش از مطلب به شما معرفی می کنیم جنبه عمومی دارد و پس از انتخاب روش مراقبت های ویژه توسط پزشک ارائه خواهد شد.

  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید .
  • اگر قبلاً از روش های جوان سازی و لیفت استفاده کرده اید پزشک را مطلع کنید .
  • دو هفته قبل از انجام هر کدام از روش ها مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی، مکمل ها و ویتامین ها و هر دارویی که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند را کنار بگذارید.
  • از مصرف سیگار و مشروبات الکلی خودداری کنید زیرا این دو ماده مضر سبب شدت یافتن عوارض و کند شدن روند بهبودی خواهد شد.
  • هنگام مراجعه به کلینیک برای انجام لیفت هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.
  • استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

مراقبت های پس از لیفت ابرو

  • از دستکاری کردن، فشار دادن و خاراندن پیشانی و ابرو ها خودداری کنید.
  • هنگام استراحت زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا میزان تورم و کبودی را کاهش دهید.
  • دارو های تجویز شده را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی ها و گرد و غبار خودداری کنید.
  • برای شست و شو از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • از انجام فعالیت های شدید بدنی و جا به جایی اشیاء سنگین تا بهبودی کامل خودداری کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

اثرات و نتایج :

در طی  مطلب شما را با نتایج هر کدام از روش های لیفت آشنا کردیم پس از تزریق بوتاکس شما می توانید بلافاصله شاهد تاثیرات اولیه آن باشید و نتایج قطعی پس از یک هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.  مدت ماندگاری تزریق بوتاکس در حدود ۳ تا ۵ ماه می باشد و پس از پایان این دوره می توانید برای تمدید مجدد اقدام کنید.

 لیفت با نخ نیز جزء روش‌ های غیر جراحی است که نتایج آن پس از دو هفته قابل مشاهده می باشد.  مدت ماندگاری لیفت با نخ در حدود یک تا دو سال است البته ، این فاصله زمانی به نوع نخ ها  و شرایط پوست هر فرد بستگی دارد.

 شما می توانید پس از هر جلسه لیزر شاهد  تاثیرات درمان باشید نتایج حاصل از لیزر تقریبا طولانی مدت هستند شما می توانید با اعمال مراقبت ها یک تا سه سال از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

 لیفت با هایفو تراپی روشی غیر تهاجمی است که با استفاده از امواج پر قدرت اولتراسوند انجام می شود . روند کلاژن سازی در این روش به تدریج رخ می دهد و شما در طی ۸ تا ۱۲ هفته می توانید نتایج قطعی آن را مشاهده کنید.  مدت ماندگاری لیفت با هایفو تراپی در حدود یک تا سه سال می باشد البته، شما با مراقبت از پوست مدت ماندگاری آن را افزایش می دهید.

 لیفت ابرو با آندوسکوپی روشی تهاجمی است که مراحل آن با بی هوشی سپری می شود . نتایج حاصل از این فرایند معمولاً پس از شش ماه قابل مشاهده است و تاثیر بی نظیری در افتادگی های ملایم و متوسط ابرو ها خواهد داشت.  مدت ماندگاری لیفت با آندوسکوپ طولانی مدت است شما تا سالیان طولانی می توانید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

 لیفت با جراحی کلاسیک نیز روشی تهاجمی است و با بی هوشی عمومی انجام می شود در این روش برش ها در ناحیه رویش مو ایجاد می شود و پوست پیشانی کشیده و سفت خواهد شد.  میزان عوارض در این روش نسبت به روش های دیگر بیشتر است.

بنابراین به دوره نقاهت طولانی مدتی نیاز خواهید داشت.  نتایج قطعی این فرایند پس از ۶ تا ۹ ماه به وضوح قابل مشاهده خواهد بود و نتایج آن ماندگار و همیشگی می باشد.

دوره نقاهت پس از لیفت ابرو چقدر است ؟

دوره نقاهت و استراحت در همه روش ها متفاوت می باشد.  معمولاً پس از روش‌ های غیر جراحی مانند تزریق بوتاکس،  لیفت با نخ و  هایفو تراپی نیاز به دوره نقاهت و استراحت نخواهید داشت و می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  البته،  شما برای کسب نتایج مطلوب باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید.

دوره نقاهت پس از لیفت و بالا کشیدن ابرو ها با دستگاه آندوسکوپی نسبت به لیفت با جراحی کمتر است زیرا برش ها در این روش سطحی و کم تر خواهند بود اما ، در روش لیفت با جراحی باید در حدود ۱ تا ۲ هفته در منزل به استراحت بپردازید تا کبودی و تورم ایجاد شده در پیشانی و اطراف چشم بهبود یابد.  توصیه می‌ شود در این دوران به خوبی استراحت کنید.

  تغذیه مناسب داشته باشید.  از انجام فعالیت های ورزشی بپرهیزید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید. البته،  روند بهبودی در همه افراد متفاوت است و به شرایط بدنی، شرایط سنی و اعمال مراقبت ها بستگی خواهد داشت.

تعداد جلسات لیفت ابرو چقدر است ؟

به غیر از فرایند لیزر همه روش های معرفی شده در طی یک جلسه انجام می شود متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب و بالا کشیدن ابرو ها با دستگاه های لیزر ۲  تا سه جلسه را در نظر می‌ گیرند.  البته تعداد جلسات به میزان افتادگی ابرو ها و چین و چروک ها در ناحیه پیشانی بستگی دارد.

 زمانی که برای هر کدام از روش های لیفت در نظر گرفته می شود متفاوت است.  تزریق بوتاکس در طی چند دقیقه در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه انجام می شود.

هایفو تراپی به مدت ۳۰ تا ۹۰ دقیقه انجام می شود  و لیفت با نخ ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد .  لیفت با جراحی و آندوسکوپی نیز در حدود ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد . پس از پایان هر کدام از روش های لیفت شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت و می توانید کلینیک را ترک کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های لیفت بر اساس شرایط متقاضیان انتخاب می شود پس مهم ترین اقدام قبل از انتخاب هر کدام از روش ها حضور در جلسه مشاوره خواهد بود تا شما بتوانید با انتخابی درست نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

 بهترین کلینیک زیبایی الهیه تهران برای لیفت ابرو

لیفت ابرو بدون جراحی

نتیجه گیری :

همراه با افزایش سن و عوامل مختلفی مانند بیماری ها،  استرس،  تغذیه نا مناسب،  خشکی پوست،  استعمال دخانیات و موارد بی شمار دیگر چین و چروک ها و خطوط بر سطح پیشانی پدیدار می‌ شوند و همه اجزای صورت را از جمله ابرو ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد و ممکن است که باعث ایجاد خط عمیقی در بین ابرو ها شود.

با همه عارضه های بیان شده شما چهره ای  عبوس و عصبانی خواهید داشت و اگر قسمت بیرونی ابرو های تان آویزان باشد چهره شما را غمگین نمایان می کند.  شاید شما به دلیل افتادگی ابرو چهره خسته و افسرده داشته باشید به هر حال اگر به دنبال روشی هستید که چهره خود را از این حالت خارج کنید و جوانی و شادابی را به چهره خود هدیه دهید قطعاً باید یکی از روش های لیفت ابرو را انتخاب کنید.

لیفت  ابرو با استفاده از متد ها و تکنیک های مختلفی انجام می شود که بر اساس شرایط افراد، شدت افتادگی ابرو ها و چین و چروک ها انتخاب می شود.  هر کدام از روش های لیفت را که  انتخاب کنید می تواند تاثیرات بی نظیری بر اجزاء مختلف صورت داشته باشد.

با این تکنیک زیبایی می‌ توانید چین و چروک های پیشانی و  اطراف ابرو را از بین ببرید.  خط بین دو ابرو محو می‌ شود و با بالا کشیدن ابرو ها چشمانی باز و درشت خواهید داشت.  بنابراین چهره شما جوان و شاداب به نظر می رسد . در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های لیفت ابرو توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با استفاده از تجهیزات مدرن و استاندارد ارائه خواهد شد و زیبا جویان قطعاً می‌ توانند نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنند.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/j2ik

لینک آپارات:https://aparat.com/v/ril0q

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/88bmQXET

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.