هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

 هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

 هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

با افزایش سن شما شاهد تغییرات خاصی در چهره خود خواهید بود. یکی از موارد مهمی که انسان ها به آن توجه می کنند زیبایی و جذابیت چهره می باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توانید از روش های نوین و مدرن پزشکی برای زیبایی چهره بهره مند شوید و بسیاری از دغدغه‌ های انسان‌ها در این زمینه کاهش یافته است.‌ لیفت ابرو یکی از روش های موثر برای زیبایی و جذابیت چهره است که جزء پرطرفدارترین روش زیبایی محسوب می شود.‌ لیفت ابرو به معنی بالا کشیدن ابرو ها و تغییرات خاص در چهره می باشد.  با بالا کشیدن ابرو ها چین و چروک ها در اطراف چشم از بین می رود و چشم ها درشت تر به نظر می رسد.  روش های مختلفی برای بالا کشیدن ابرو  ابداع شده است که ما در این مطلب به چند مورد از آن می پردازیم.

اگر شما مدتی است که به لیفت کردن ابرو های خود فکر می کنید می توانید با مطالعه این مقاله در مورد انواع روش ها  اطلاعات کافی کسب کنید .‌ آگاهی در این زمینه می‌ تواند شما را در انتخاب روشی موثر و مناسب کمک کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

لیفت ابرو چیست؟

با تغییر حالت ابرو ها و ایجاد تعادل بین اجزاء صورت شما می توانید زیبایی خاصی به چهره خود هدیه دهید. در این روش چشم ها باز تر می شود و درشت تر به نظر می رسند. امروزه برخی از آرایشگران سعی می‌کنند با تغییر حالت ابرو با روش هایی از قبیل تاتو، میکرونیدلینگ و هاشور و…. چهره را زیبا تر نمایان کنند.

در چند سال اخیر با تغییراتی که در حوزه زیبایی رخ داده است مرد ها هم نیز به فکر تغییراتی در چهره خود هستند . برای کسب نتایج مفید و مناسب بهتر است  از متخصصان زیبایی کمک بگیرید تا بهترین نتایج را کسب کنید.

همراه با افزایش سن عضلات پیشانی ضعیف می‌ شوند و همراه با نیروی جاذبه زمین به سمت پایین حرکت می کنند و در نتیجه با افتادگی ابرو مواجه می شوید.  این حالت،  چهره را دائماً خسته و عصبی نشان می دهد.  بهترین گزینه برای داشتن ابرو های خوش حالت و چهره های جوان و مهربان لیفت برای ابرو می باشد.

این فرآیند  زیبایی بر اساس سن هر فرد در جهت برطرف کردن خطوط پیشانی و خط بین دو ابرو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  تا از تغییراتی که به دلیل ضعیف شدن عضلات پیشانی و افتادگی ابرو ها رخ داده است برطرف شود.  در این فرایند چروک های پیشانی از بین می روند و چهره زیبا و جوان به نظر می‌ رسد.

بهترین کاندیدای لیفت ابرو چه کسانی هستند؟

در این مطلب ما تصمیم داریم چند نوع روش لیفت را به شما معرفی کنیم تا بر اساس شناخت آن ها و تغییراتی که دوست دارید در چهره شما ایجاد شود و  یکی از روش ها را انتخاب کنید.  البته عوامل اصلی که در انتخاب  لیفت ابرو موثر است شامل موارد زیر می باشد.

  • هدف و انگیزه فرد از انجام لیفت
  • میزان افتادگی ابرو ها
  • میزان چین و چروک ها و خطوط پیشانی
  • میزان چین و چروک ها و خطوط بین دو ابرو
  • حالت و ساختار چهره
  • سن فرد
  • ارتفاع پیشانی

می باشد که در قسمت های دیگر مطلب توضیحات بیشتری در مورد آن ها داده می شود.

در جلسات مشاوره پزشک در مورد انواع روش ها با شما گفت و گو خواهد کرد و بر اساس اهداف و نظرات شما بهترین روش به شما پیشنهاد می شود.

روشی که پزشک انتخاب می کند بر اساس میزان افتادگی و متناسب با چهره می باشد و مسلماً روشی پیشنهاد می شود که به انتظارات شما نزدیکتر باشد.  پس یکی از عوامل مهم در انتخاب لیفت  حالت چهره هر فرد می باشد . به طور کلی کسانی به لیفت  ابرو نیاز دارند که:

  • ابرو های افتاده دارند .
  • کسانی که خطوط عمیق پیشانی آن ها به وضوح قابل مشاهده است.
  • افرادی که در بین دو ابرو خطوط عمیق دارند.
  • افرادی که در سنین مختلف می توانند از نتایج لیفت بهره مند شوند و از سلامتی کامل برخوردار هستند.
 لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیفت ابرو

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

فرایند لیفت با تزریق بوتاکس یکی از روش های بالا کشیدن ابرو بدون جراحی می باشد . در این روش با تزریق ماده بوتاکس به بخش های مشخص شده این فرآیند صورت می گیرد. این فرایند با بی حسی موضعی انجام می‌ شود و در نهایت با تزریق بوتاکس در عضلات با فلج شدن عضلات و  حذف چین و چروک ها در این ناحیه مواجه خواهید شد.

مدت زمان این فرایند زیبایی چند دقیقه می باشد و ماندگاری آن تقریباً ۴ تا ۶ ماه می باشد.  پس از تزریق بوتاکس نیاز به مراقبت و استراحت نیست و شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

متخصصان در برخی مواقع این روش ها را با روش‌های دیگر ترکیب می کنند تا بتوان نتایج مطلوب‌ تری حاصل کرد.  فرایند بوتاکس  عوارض خفیفی از قبیل مقداری سوزش و کبودی همراه است که این عوارض کاملا موقتی است و در مدت زمان کوتاهی بر طرف می‌ شود.

پس نتیجه می گیریم که بالا کشیدن ابرو ها با تزریق بوتاکس یکی از روش های بی دغدغه و کم هزینه است و جزء پر طرفدار ترین روش های زیبایی محسوب می شود. این عمل در کلینیک های تخصصی با هزینه های متفاوت ارائه می شود پس بهتر است در جلسه مشاوره در مورد هزینه ها با مشاوران گفت و گو کنید.‌ سپس به انجام عمل بپردازید. در کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید با هزینه ای مناسب زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید.

لیفت ابرو با نخ

یکی دیگر از روش هایی که برای بالا کشیدن ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد لیفت با نخ می باشد. در این روش برش های ظریفی به اندازه ۳ تا ۴ میلی متر در داخل ابرو ایجاد می‌ شود.  سپس نخ ها در این ناحیه قرار می‌ گیرند.  این فرایند زیبایی در سال ۱۹۹۰ ابداع شد و روز به روز با تجهیزات پیشرفته دیگری گسترش یافته است.  متقاضیان این روش معمولاً در سنین ۳۰ الی ۵۰ سالگی هستند و بهترین کاندیدای بالا کشیدن ابرو با نخ محسوب می شود.

در این روش از سوزن های ظریفی استفاده می شود.  پس از ایجاد برش نازک در داخل ابرو نخ ها  از طریق شکاف در  زیر پوست قرار می‌ گیرند و باعث از بین رفتن افتادگی و چین و چروک ها بر سطح پوست خواهد شد.

این فرایند زیبایی را می‌توان برای اجزای مختلف صورت مانند دور‌ لب،  گردن و لب ها و گونه ها  نیز مورد استفاده قرار داد.

پس از جایگذاری نخ ها در زیر پوست شما تاثیرات آن را بر پوست مشاهده خواهید کرد و احساس کشیدگی در پوست خواهید داشت.  این عکس العمل به دلیل تولید کلاژن می باشد.  زیرا این عمل با تحریک پوست میزان کلاژن سازی را افزایش می دهد  و قسمت هایی از پوست که دچار شل شدگی و افتادگی هستند کشیده و سفت خواهند شد.

با انتخاب لیفت با نخ شما چهره ای مصنوعی نخواهید داشت و زیبایی چهره کاملاً طبیعی به نظر می‌ رسد. نتایج این عمل موقتی است و تقریباً یک تا دو سال ماندگاری دارد.

لیفت با نخ یکی از روش های کم عارضه می باشد.  پس از انجام لیفت و جای گذاری نخ ها  شما با مقداری قرمزی،  تورم و کبودی در این ناحیه مواجه می شوید که کاملاً زودگذر هستند.  این فرایند از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد و هزینه آن بر اساس تعداد نخ های جایگذاری شده و نوع آن ها محاسبه می شود.

 لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیفت ابرو

لیفت ابرو با استفاده از لیزر

فرایند  لیزر یکی از روش های غیر جراحی و مناسب لیفت  می باشد.  و عملکرد آن  همانند کشیدگی و سفت شدن پوست با لیزر می باشد که طی فرایندی به نام نئوکلاژنز میزان کلاژن پوست افزایش می یابد.  با حرارت دادن عضلات و ماهیچه های اطراف ابرو پوست کشیده و منقبض خواهد شد.  این روش  جزء روش‌ هایی است که پس از پایان جلسه می توانید تاثیر آن را بر پوست مشاهده کنید.

در این فرآیند زیبایی مانند تزریق بوتاکس هیچ ماده تزریقی در پوست نفوذ نخواهد کرد و جزء روش های باکیفیت و موثر می‌ باشد.  بنابراین بدن هیچ واکنشی نسبت به مواد غیر مصنوعی نشان نمی دهد . هزینه این روش نسبت به روش های دیگر مقداری بیشتر است و در طی چند جلسه انجام می شود.   این موضوع یکی از دلایل افزایش هزینه‌ ها در این روش می باشد.

لیفت ابرو با هایفو تراپی

هایفو تراپی یکی از جدید ترین روش های زیبایی برای بالا کشیدن و رفع چین و چروک های اطراف چشم می باشد . در این روش از انرژی امواج الکترو سوند با شدت و فرکانس بالا استفاده  می‌ شود.  این انرژی از لایه های سطحی پوست عبور کرده و بر لایه های عمیق تاثیر می‌گذارد.  با ایجاد حرارت در لایه‌ های زیرین پوست سفتی و کشیدگی پوست در ناحیه پیشانی و ابرو ها اتفاق می افتد.

لیفت ابرو به روش اولتراپی

اولتراپی یکی از روش های لیفت و سفت کردن پوست می باشد که در این روش نیز امواج  التراسوند با حرارت بالا به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می کند.  با افزایش دما در این ناحیه میزان کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد.  این فرآیند باعث برطرف شدن چین و چروک ها و سفتی پوست خواهد شد . پس از انجام لیفت شما احساس کشیدگی و سفتی خواهید داشت که این احساس موقتی است و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.  نتایجی که در این روش به دست می‌ آورید شامل موارد زیر می باشد.

در این روش جمع شدگی و افتادگی اطراف ابرو و پلک ها برطرف می شود و حالت ابرو ها تغییر کرده و به سمت بالا حرکت می کند.

این فرایند غیرجراحی است و سبب افزایش تولید کلاژن و لیفت پوست خواهد شد و برای بخش‌های دیگر بدن مانند سینه،  صورت و گردن نیز کاربرد دارد.

ماندگاری این روش تقریبا ۸ تا ۱۲ ماه است و به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

لیفت ابرو با آندوسکوپی

آندوسکوپی نیز یکی از روش‌ های موثر در جهت بالا کشیدن ابرو ها می باشد.  این روش،  روشی تهاجمی است و با بیهوشی انجام می شود.

در این روش برش هایی در بالای پیشانی ایجاد می کنند.  سپس آندوسکوپ وارد برش‌ها شده و امواج از طریق این دستگاه ارسال می‌ شود. و با تصاویری که در مانیتور مشاهده می‌شود پزشک می‌ تواند به راحتی این عمل را پیش ببرد.

لیفت ابرو با آندوسکوپی برای کسانی که افتادگی ابرو های آن ها  در حد ملایم و متوسط است مناسب می باشد.  برش نهایی  که در حین جراحی ایجاد می شود بسیار کوچک است و عوارض خفیفی به همراه دارد. دوره نقاهت و ریکاوری در این روش کوتاه مدت می باشد.

این فرایند زیبایی همراه با بالا کشیدن ابرو،  پوست این ناحیه را نیز صاف می کند و چین و چروک های پیشانی به طور کامل حذف خواهد شد.

لیفت ابرو با جراحی

بالا کشیدن  ابرو ها با جراحی نیز یکی از روش‌ های تهاجمی است.  این عمل نیز با بیهوشی عمومی انجام می شود و برش ها در محل خط رویش یا خط بین پیشانی و محل رویش مو ها ایجاد می‌ شود.

در این عمل زیبایی پزشک پوست را صاف کرده و قسمت های اضافه آن را بر می دارد و ماهیچه هایی که سبب به وجود آمدن خط اخم هستند سفت می شوند.

این جراحی برای کسانی که چین و چروک های عمیق و فراوان دارند پیشنهاد می شود . چون دیگر روش های لیفت برای آن ها تاثیر چندانی ندارد.

نتایج این روش زیبایی نسبت به روش های دیگر ماندگاری طولانی مدتی دارد.

البته میزان تهاجم در این روش بیشتر است و شما نیاز به دوره نقاهت طولانی مدتی خواهید داشت .  این فرآیند برای آقایانی که طاسی سر دارند توصیه نمی‌ شود.

لیفت ابرو با ورزش کردن

یکی از روش های که برای لیفت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد انجام تمرینات خاص ابرو می باشد.

در این روش نیاز به پرداخت هزینه های گزاف و مواجه شدن با عوارض و  گذراندن دوره نقاهت نیست و می توانید به مرور زمان شاهد کم شدن چین و چروک ها باشید.  نتایج این روش ورزشی ، نتایج دائمی به همراه دارد البته نمی توانید مانند  روش های دیگر  در مدت زمان کوتاهی اثرات آن را مشاهده کنید.  اما در این روش باید زمان طولانی را سپری کنید.

برای این که از نتایج این فرایند بهره مند شوید بهتر است روزانه چند دقیقه وقت خود  را برای انجام این تمرینات صرف کنید.

انجام این تمرینات ورزشی از افتادگی ابرو ها و چین چروک های پیشانی پیشگیری می کند و باعث خوش شدن ابرو های شما خواهد شد.  اگر شما به دلیل افزایش سن یا دلایل دیگری ابرو های افتاده دارید می‌ توانید با این حرکات ورزشی ابرو های خود را خوش حالت کنید.

 لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیفت ابرو

اهداف و انگیزه افراد برای انجام لیفت ابرو

شرکت در جلسات مشاوره نتایج بی‌ نظیری در نتیجه درمان خواهد داشت. در این جلسه پزشک سوالاتی در مورد انگیزه بیمار از انجام عمل می پرسد. در این جلسات پزشک با اساس اهداف و نظرات فرد بهترین روش موثر را به آن ها پیشنهاد می کند تا با اهداف آن ها نزدیک تر باشد.

  • میزان افتادگی ابرو ها:

در جلسه مشاوره پزشک بر اساس میزان افتادگی ابرو ها روشی مناسب را در اختیار بیمار قرار می ‌دهد تا بتوان بر اساس انتظارات او به نتایج مورد نظر دست یابد.

  • چین و چروک های پیشانی و بین دو ابرو:

انتخاب روش لیفت بر اساس مقدار چین و چروک ها و خطوط بین دو ابرو تعیین می شود. مثلاً برای کسانی که چین و چروک های ملایمی تا متوسط دارند روشی متفاوت با کسانی که میزان چین و چروک ها و خطوط بین ابرو هایشان عمیق تر است ارائه می شود. افرادی که چین و چروک شدید در پیشانی دارند بهتر است از جراحی کلاسیک استفاده کنند تا بتوانند نتایج موثری حاصل کنند.

  • حالت چهره فرد و انتخاب روش مناسب برای لیفت ابرو:

برای کسانی که صورت های کشیده و باریک دارند ابرو های صاف مناسب تر است. زیرا با داشتن این حالت ابرو چهره آن ها دراز دیده نمی شود. در صورتی که برای صورت هایی که گرد و بیضوی هستند ابرو های کمانی چهره آن ها را جذاب تر خواهد کرد.  پس روش لیفت به حالت چهره هر فرد بستگی دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

درمان افتادگی پوست صورت
راهکار های خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک
جراحی پلک
عوارض جراحی پلک
رینوپلاستی
 قیمت،  مزایا و عوارض احتمالی رینوپلاستی

تفاوت روش های لیفت ابرو در خانم ها و آقایان

خانم ها اصولاً طرفدار ابرو های کمانی و بالا رفته هستند. چون این حالت ابرو چهره آن ها را زیبا و جذاب نمایان می ‌کند . اما آقایان داشتن ابرو های صاف را ترجیح می ‌دهند. بنابراین  روش هایی که برای آن ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد متفاوت می باشد.

  • ارتفاع پیشانی و روش لیفت ابرو

یکی از دلایل مهم در انتخاب لیفت ابرو ارتفاع پیشانی می باشد. به عنوان مثال کسانی که ارتفاع پیشانی آن ها از ۷ سانتیمتر کمتر است و چین و چروک های آن ها زیاد است روش اندوسکوپی پیشنهاد می ‌شود. زیرا با انجام این روش ابرو ها به سمت بالا کشیده  می شود و چین و چروک ها در صفحه پیشانی و بین دو ابرو برطرف خواهد شد.

شما با مطالعه این مقاله می توانید با خدمات کلینیک زیبایی الهیه تهران آشنا شوید. در این کلینیک زیبایی انواع روش های لیفت ابرو با دستگاه ها و تجهیزات مدرن توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می شود. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در کلینیک تماس حاصل فرمایید و در جلسات حضوری با پزشک شرکت کنید تا متخصصان بر اساس اهداف و نظرات شما بهترین روش لیفت را به شما پیشنهاد کنند.

 لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیفت ابرو

مزایای لیفت ابرو

با انجام لیفت و بالا کشیدن ابرو ها چهره باز می شود و حالت  و عصبی بودن چهره از بین می رود .

همچنین با انجام این عمل چشم ها درشت تر و زیبا تر نمایان می شود و علائم پیری از قبیل چین و چروک ها و خطوط برطرف خواهد شد .

با تقویت عضلات پیشانی از فشار آمدن به این عضلات پیشگیری می شود.

با هر کدام از این روش ها کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد.

روش هایی مانند آندوسکوپی و جراحی نتایج طولانی مدتی به همراه دارد . تزریق بوتاکس و نخ  فقط با نخ روش های موقتی می باشند که البته میزان عوارض آن ها نسبت به روش های دیگر کمتر است و پس از پایان دوره ماندگاری، می توان این روش ها را مجدداً تکرار کرد.

به طور کلی استفاده از روش های موثر برای لیفت ابرو اعتماد به نفس افراد افزایش می یابد.

 مراقبت های قبل از لیفت ابرو

  • در جلسات مشاوره شرکت کنید و در مورد انتظارات خود با پزشک گفت و گو کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید .
  • هنگام حضور در کلینیک آرایش نداشته باشید.
  • دو هفته قبل از انجام لیفت از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی از قبیل آسپیرین، پروفن، هپارین و… خودداری کنید.
  • از استعمال انواع دخانیات و مشروبات الکلی امتناع کنید.
 لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیفت ابرو

 مراقبت های پس از لیفت ابرو

  •  از دست زدن به ناحیه لیفت خودداری کنید..
  • از کمپرس سرد استفاده کنید تا میزان تورم و کبودی را کاهش دهید.
  • هنگام خوابیدن زیر سرتان را بلندتر از بدن قرار دهید.
  •  اگر از روش لیفت با تزریق بوتاکس استفاده کرده اید تا چهار ساعت از خوابیدن و دراز کشیدن خودداری کنید زیرا باعث حرکت ماده بوتاکس و عوارض ناخوشایند خواهد شد.
  •  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.
  •  با انجام رو روش آندوسکوپی یا جراحی استراحت کافی داشته باشید و پس از یک هفته برای بررسی نتایج عمل مجدداً به کلینیک مراجعه کنید .
  • از انجام فعالیت ‌های سنگین و حرکات ورزشی بپرهیزید.

 اثرات و نتایج

در طی مقاله شما را با انواع روش های لیفت ابرو آشنا کردیم. هر کدام از این روش ها نتایج یکسانی دارد اما روش انجام آن ها و همچنین میزان ماندگاری متفاوتی دارند.

تزریق بوتاکس ۴ تا ۶ ماه،لیفت با نخ یک تا سه سال و آندوسکوپی و جراحی نتایج طولانی مدت به همراه دارد. هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط فرد، اهداف و نظرات و همچنین نظر پزشک انتخاب می ‌شود. این فرایند زیبایی و شادابی چهره را به همراه دارد و سبب افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود.

 لیفت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیفت ابرو

 دوره نقاهت پس از لیفت ابرو  چقدر است؟

پس از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس ، هایفو تراپی، اولتراپی ،  لیفت با نخ  و لیزر نیاز به استراحت کردن در منزل ندارید و می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

لیفت با آندوسکوپی و جراحی تحت بیهوشی انجام می شود. بنابراین شما باید تا چند روز در منزل استراحت کنید. تورم و کبودی تا مدتی در اطراف چشم شما مشاهده می شود. با کمپرس سرد می‌تواند میزان آن را کاهش دهید. اما نتایج این دو روش طولانی مدت است و شما نیاز به ترمیم مجدد نخواهید داشت.

 هزینه لیفت ابرو چقدر است؟

هزینه های هر روش بر اساس مدت زمان عمل و شیوه انجام آن و وسایل و تجهیزات مورد استفاده متفاوت می‌باشد. با صرفه ترین روش برای بالا کشیدن ابرو ها تزریق بوتاکس می باشد. این عمل در مدت زمان کوتاهی انجام می ‌شود و زمان زیادی را صرف نخواهید کرد.

هزینه ها در لیفت با نخ بر اساس تعداد نخ های جایگذاری شده محاسبه می شود.  هزینه لیزر به دلیل تعداد جلسات متعدد بیشتر است. اما هزینه این روش نیز نسبت به جراحی هزینه مناسب‌تری دارد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می ‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

تعداد جلسات لیفت ابرو چقدر است؟

اکثر روش های لیفت در یک جلسه انجام می شود. تزریق بوتاکس ، لیفت با نخ ، هایفو و اولتراپی ،  جراحی  و آندوسکوپی در یک جلسه انجام می شود و مدت زمان آن ها بر اساس شیوه درمان متفاوت می باشد. فرایند لیزر در طی چند جلسه انجام می‌ شود و بر اساس میزان افتادگی ابرو تعیین می شود. این جلسات با فاصله یک ماه و تقریباً در ۳ تا ۴ جلسه صورت می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/2brh

لینک آپارات: https://aparat.com/v/9XvRx

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/9dnfD3oG

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.