لیفت مژه در کلینیک بین المللی الهیه تهران

لیفت مژه در کلینیک بین المللی الهیه تهران

لیفت مژه در کلینیک بین المللی الهیه تهران

تصور کردن این که هر روز از خواب بیدار می شویم و  مژه های پر پشت و خوش حالت خود را در آینه می بینیم بسیار رضایت بخش است بدون این که نیازی به محصولات آرایشی مانند ریمل داشته باشیم.  این تصور شیرین امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی امکان پذیر است.

لیفت مژه یکی از تکنیک های زیبایی و خاص است که بدون نیاز به اکستنشن مژه شما مژه های تیره،  فر و خوش حالت خواهید داشت.  در طی انجام این فرایند زیبایی متخصصین از سرم ها و محلول های متنوعی استفاده می کنند که در کنار زیبایی مژه باعث تحریک،  رشد و ضخامت آن ها خواهد شد.

سپس با استفاده از ابزار های مخصوص مژه ها فر و خوش حالت خواهند شد. این فرایند امروزه محبوبیت زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است پس اگر شما نیز می خواهید با این تکنیک  زیبایی بیشتر آشنا شوید و تفاوت آن را با لمینت،  اکستنشن و کاشت مژه بدانید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

لیفت مژه چیست ؟

لیفت  مژه  یکی از راه کار های جدید و بسیار خاص است که  با هدف حجیم کردن ، بلند کردن و خوش حالتی مژه ها انجام می شود . این تکنیک زیبایی راه کاری بهتر از اکستنشن مژه می باشد.

در این روش متخصصان زیبایی مژه های کوتاه و افتاده را پر پشت حالت دار و جذاب خواهند کرد و در طی مراحل آن  از مواد گیاهی و کراتین استفاده می کنند. پس این تکنیک بهترین جایگزین برای روش های زیبایی و آرایشی و همچنین اکستنشن مژه خواهد بود .

شاید فکر کنید که این روش،  باید توسط آرایشگر ها و در سالن های آرایشی انجام شود و مراحل آن بسیار ساده به نظر برسد.  در صورتی که این گونه نیست و حتماً مراحل انجام لیفت باید توسط متخصصین زیبایی انجام شود.

مژه ها بسیار حساس هستند و بر روی پلک ها قرار دارند بنابراین باید به هر کسی برای انجام این عمل اعتماد نکنید.  متخصصین نسبت به ترکیبات مواد لیفت آشنایی کامل دارند  و هیچ آسیبی به مژه ها و پوست اطراف چشم شما وارد نخواهند کرد زیرا،  متخصصین با استفاده از لایه سیلیکونی  اطراف چشم های شما  را می پوشانند و از تماس مواد لیفت با سطح پوست جلوگیری می کنند.

در صورت عدم دقت در این عمل ممکن است پوست اطراف چشم با برخورد با مواد دچار حساسیت ،  قرمزی و التهاب شود.  در هنگام انجام لیفت چشم های شما باید به طور کامل بسته بمانند.  این تکنیک زیبایی به ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان  نیاز خواهد داشت.

دوره ماندگاری و نتایج حاصل از این فرایند دو تا سه ماه خواهد بود و در صورت رضایت زیبا جویان عزیز در جلسات بعدی بدون محدودیت مجددا تمدید خواهد شد .

پس از انجام لیفت متقاضیان  نیازی به لوازم آرایشی برای زیبا کردن مژه ها و چشم خود نخواهند داشت اما استفاده از آن ها مانعی ندارد.

مواد لیفت مژه چیست ؟

موادی که برای حالت دهی و پر پشتی مژه ها مورد استفاده قرار می گیرد  شامل لوسیون ها و محلول های مخصوصی خواهد بود که از سه ماده مهم تشکیل شده است  که شامل

لوسیون پرم،  محلول تثبیت کننده و رنگ می باشد که در مورد هر کدام توضیحات جداگانه خواهیم داد.

  • لوسیون پرم

متخصصین از لوسیون پرم برای نرم کردن و حالت دهی مژه ها استفاده می کنند.  این لوسیون از موادی از قبیل پلی آکریل آمید،  تیو گلیکولیک اسید،  متیل پارابن،  مونو اتانول آمین و آب تصفیه شده تهیه شده است.

  • محلول تثبیت کننده

 این محلول مدت ماندگاری لیفت و حالت مژه ها را افزایش می دهد.  همچنین سبب خوش حالتی و پر شدن مژه ها خواهد شد.  محلول تثبیت کننده نیز  از موادی از قبیل پلی آکریل آمید،  کرومات سدیم،  پلی سوربات پروپلین،  گلیکول متیل و آب تصفیه شده تشکیل شده است.

  • رنگ

متخصصین رنگ ها را در جهت افزایش ضخامت و تیرگی مژه ها استفاده خواهند کرد. البته،  در لیفت  مژه رنگ کردن مژه به سلیقه متقاضیان بستگی دارد.

معمولاً متخصصان زیبایی از رنگ های ضد حساسیت استفاده می کنند.  رنگ هایی که دارای فرمالدئید و پارابن هستند مورد تایید متخصصین نخواهند بود.

مژه
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-مژه

انواع سیلیکون های لیفت مژه

سیلیکون هایی که برای انجام این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت می باشند که به سه دسته سیلیکون های آبی،  قرمز و سبز تقسیم بندی خواهند شد. سیلیکون های آبی برای کسانی که مژه‌ های کوتاهی دارند استفاده می شود.

سیلیکون قرمز برای مژه های متوسط و سیلیکون سبز برای مژه های بلند خواهد بود.  به طور کلی سیلیکون بر روی مژه های بالایی قرار می گیرد و هنگام استفاده از کراتین مژه ها بر روی آن قرار می گیرد.

مراحل انجام لیفت مژه :

پس از مراجعه شما به کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین ابتدا میزان حساسیت شما را نسبت به ترکیبات لیفت می سنجند . در  این جلسه توضیحات کاملی در مورد این تکنیک زیبایی در اختیار شما قرار داده می‌ شود و شما نیز انتظارات و اهداف خود را در این زمینه بیان خواهید کرد.

 بر اساس اهداف شما  نسبت به حالت دهی مژه ها اندازه لایه سیلیکونی مشخص می شود.  همچنین پزشک در مورد رنگ کردن مژه ها سوالاتی از شما می پرسند.

زیرا برخی افراد دوست دارند با رنگ کردن،  مژه های تیره و ضخیم داشته باشد اما برخی دیگر حالت طبیعی مژه ها را می پسندند.  پس از گفت و گو پشت سر گذاشتن اقدامات اولیه مراحل انجام لیفت آغاز می شود.

پس از دراز کشیدن شما بر روی تخت باید چشمان خود را تا پایان انجام لیفت ببندید زیرا ممکن است در حین انجام لیفت مواد مورد استفاده باعث سوزش و قرمزی چشم های شما شود و بینایی شما را دچار مشکل کند.  در این مرحله متخصصین پوست اطراف چشم را ضد عفونی می کند و بر اساس مژه های شما لایه سیلیکونی با استفاده از چسب و برش به پلک چسبانده می شود.

مژه ها با استفاده از براش های مخصوصی تفکیک خواهند شد و لوسیون برای لیفتینگ مژه استفاده می شوند.  مدت ماندن لوسیون بر سطح مژه ها در حدود ۶ تا ۱۲ دقیقه خواهد بود اگر،  شما برای انجام این عمل به مراکز نا معتبر مراجعه کنید و مواد به مدت زیادی بر سطح مژه بماند  آسیب شدیدی به مژه‌ ها وارد خواهد شد و سبب شکنندگی مژه ها می شود.

مژه ها پس از آغشته شدن به لوسیون بر روی سیلیکون چسبانده می شوند.

در مرحله دیگر متخصصین از محلول تثبیت کننده و کراتین استفاده می کنند.  محلول تثبیت کننده در ماندگاری حالت مژه  موثر است متخصصین بر اساس نظر متقاضیان مژه ها را رنگ خواهند کرد و در پایان از یک لایه کراتین خالص استفاده می کنند.  این مرحله در جهت آب رسانی مژه ها و تقویت آن انجام می شود.

کاربرد ها و مزایای لیفت مژه :

  • حجیم کردن مژه ها
  • بلند کردن مژه ها
  • افزایش ضخامت و تیرگی مژه ها
  • خوش حالت شدن چشم ها
  • افزایش اعتماد به نفس و  جذابیت چهره
  • استحکام و تقویت مژه ها
  • افزایش رشد مژه ها
  • صرفه جویی در وقت و هزینه ها

مزایا

لیفتینگ مژه یکی از بهترین روش ها و جایگزین مناسبی برای اکستنشن و کاشت مژه می باشد . زیرا در این روش هیچ آسیبی به مژه ها و پوست اطراف چشم وارد نمی شود و مراحل آن حتی بدون نیاز به بی هوشی و بی حسی سپری خواهد شد.

 با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه شما در حدود ۲ تا ۳ ماه می توانید مژه هایی زیبا و پر پشت و خوش حالت داشته باشید.  حتی دیگر نیاز نیست که زمان زیادی را صرف آرایش کردن چشم های خود  کنید و هزینه ای برای پرداخت لوازم آرایشی در نظر بگیرید.

 مدت ماندگاری لیفت در همه متقاضیان کاملاً متفاوت است اما نتایج بی نظیری به همراه دارد.

 در حین انجام لیفت هیچ دردی نخواهید داشت  عوارض خاصی را تجربه نمی کنید. همچنین متقاضیان می توانند پس از پایان دوره ماندگاری برای تمدید مجدد لیفت اقدام کنند.

 پس از انجام لیفت می توان بدون محدودیت و استراحت در منزل فعالیت های روزانه را آغاز کرد.

 موادی که برای انجام لیفت مورد استفاده قرار می‌ گیرد همزمان با زیبایی و خوش حالتی مژه ها سبب افزایش رشد،  استحکام و تقویت آن ها می شود.

لیفت مژه برای چه کسانی انجام می شود ؟

لیفتینگ مژه برای خانم های زیبا و با سلیقه انجام می شود پس از انجام این فرآیند نیازی به استفاده از فر مژه و ریمل نمی باشد.  معمولا لیفت برای افراد زیر پیشنهاد می شود.

کسانی که تمایل به استفاده از محصولات آرایشی مانند ریمل و فر مژه ندارند و می  خواهند به طور دائمی زیبایی مژه ها و تیرگی آن را حفظ کنند.

 کسانی که چشمانی ریز و پف کرده دارند این افراد  می توانند با استفاده از این تکنیک زیبایی چشم های خود را درشت تر و باز تر کنند.

 کسانی که مژه های صاف و بی حالت دارند می توانند با این روش مژه های خود را فر و زیبا تر نمایان کنند.

 در مقابل متخصصین انجام لیفت را برای برخی افراد مناسب نمی دانند.

 در ابتدا باید گفته کسانی که می خواهند از خدمات زیبایی و درمانی استفاده کنند باید از سلامتی کامل برخوردار باشند و سلامتی خود را نسبت به زیبایی در اولویت قرار دهند.

بنابراین این تکنیک زیبایی برای افراد زیر توصیه نمی شود و قبل از انجام این عمل حتماً با متخصصان زیبایی مشورت کنند.

کسانی که پوست حساسی دارند .

کسانی که با مشکلات و بیماری های چشمی مانند عفونت مواجه هستند و یا چشم هایشان در معرض عفونت قرار دارد .

کسانی که به بیماری خشکی چشم مزمن مبتلا هستند.

 کسایی که از مژه های بسیار کوتاه برخوردارند. البته کسانی که مژه های بسیار کوتاهی دارند مانعی برای انجام لیفت وجود ندارد اما به دلیل کوتاهی مژه های آن ها این تکنیک زیبایی جواب گو نخواهد بود.  در این شرایط بهتر است از اکستنشن مژه استفاده کنند.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین قبل از انجام لیفت،  لمینیت و اکستنشن مژه ابتدا شرایط جسمانی و متقاضیان را مورد بررسی قرار خواهند داد و در صورت مساعد بودن شرایط راه کار های زیبایی را ارائه خواهند داد.

عوارض لیفت مژه چیست ؟

لیفتینگ مژه جزء روش های بدون درد و تقریباً بدون عوارض است اما در برخی مواقع عوارض نا خوشایند ی به دلیل مراجعه به مراکز غیر تخصصی اتفاق می افتد.

مهم ترین عوارضی که پس از لیفت در مژه ها مشاهده می شود تحریک پوست اطراف چشم می باشد.  در صورتی که متخصصان زیبایی با لایه سیلیکونی پوست اطراف چشم را می پوشاند و بر اساس بی دقتی افراد کم تجربه این عارضه ایجاد می شود.

اگر شما با سابقه خشکی چشم،  آلرژی و حساسیت های پوستی مواجه باشید مطمئناً پس از انجام لیفت توسط مواد شیمیایی با تحریک بیشتری همراه خواهید شد پس قبل از انجام این عمل  این موضوع را در نظر بگیرید.

 عوارض جانبی و احتمالی این فرآیند شامل خارش، قرمزی  چشم،  خشکی چشم ، تار شدن چشم ها و التهاب می باشد.

درصورت بی دقتی آرایش گران ممکن است مژه های شما آسیب ببینند و یا شکننده شوند و حتی باعث سوختگی و سوزش شدید چشم ها می شود. بنابراین باید حتماً سلامتی خود را مورد توجه قرار دهید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افراد کم تجربه خودداری کنید.

اگر چشم های حساسی دارید مراقب عوارض پس از لیفت باشید تا به مشکلی برخورد نکنید . حتی برخی افراد تا مدت کوتاهی با تاری دید مواجه می شوند که به مرور زمان بهبود می یابد . پس متخصصین برای پیشگیری از بروز عوارض احتمالی و خطرناک تست پچ را انجام می دهند .

برای این عمل چند قطره از لوسیون لیفت را بر پشت گوش استفاده می کنند در صورت عدم ایجاد تحریک و خارش پوست این تکنیک زیبایی انجام خواهد شد.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران لیفت مژه با مواد مرغوب و با کیفیت توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز بدون مشاهده عوارض خاصی می توانند نتایجی عالی حاصل کنند.

هزینه لیفت مژه چقدر است ؟

عوامل مختلفی هزینه‌ های لیفت را تحت تاثیر قرار می دهد. پس نمی‌ توان برای این تکنیک زیبایی هزینه مشخصی را اعلام کرد. این عوامل شامل :

  • نوع لیفت
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • مدت زمان انجام تکنیک زیبایی
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 خواهد بود.  رنگ کردن مژه ها در طی انجام لیفت  هزینه بیشتری دارد.  متاسفانه برخی افراد به دلیل پرداخت هزینه کمتر مراکز غیر تخصصی و آرایشگاه ها را انتخاب می کنند و سلامتی خود را به خطر می اندازد .

در صورتی که در مراکز تخصصی، لیفت با مواد مرغوب و با کیفیت انجام می‌ شود و متخصصین با ساختار  مژه‌ ها و پوست اطراف چشم آشنایی کافی دارد و از ایجاد هرگونه عارضه بر سطح پوست و چشم ها جلوگیری خواهند کرد.

پس برای انجام هر فرایند زیبایی در ابتدا سلامتی خود را  در اولویت قرار دهید. در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تعرفه های استاندارد و مناسب ارائه می شود.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از لیفت مژه :

مهم ترین اقدام قبل از انجام این تکنیک زیبایی مراجعه به مراکز تخصصی و انتخاب پزشکان با تجربه و حرفه ای می باشد چون، ممکن است که در اثر بی دقتی آسیب زیادی به مژه ها،  پوست اطراف چشم و حتی چشم های شما وارد شود.

 متخصصین در جلسه مشاوره میزان حساسیت شما را نسبت به مواد شیمیایی مورد بررسی قرار می دهند و اطلاعات کاملی در مورد شرایط شما کسب خواهند کرد .

سعی کنید در طی مراحل انجام لیفت خونسردی خود را حفظ کنید و استرس خود را کنترل کنید. زیرا با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه هیچ اتفاق بدی برای شما نمی افتد.

 هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن چشم ها و مژه ها خود داری کنید همچنین لنز چشمی و آرایشی استفاده نکنید عینک را جایگزین آن قرار دهید.

 اگر نسبت به ترکیبات شیمیایی حساسیت دارید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مژه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-مژه

مراقبت های پس از لیفت مژه :

پس از انجام لیفت از مرطوب کننده و محصولات آرایشی استفاده نکنید.

 از شست و شوی مژه ها تا ۴۸ ساعت بپرهیزید.

 از دستکاری کردن، مالیدن و خاراندن چشم خودداری کنید.

 در هنگام شست و شوی صورت از ایجاد فشار به مژه ها و چشم ها خودداری کنید.

 تا سه روز بعد از لیفت از رفتن به جکوزی،  حمام داغ، سونا و استخر  بپرهیزید.

 از بخور دادن صورت و استفاده از محصولات آرایشی مانند ریمل،  سایه چشم، کانسیلر و هر محصولات آرایشی که به پوست چشم شما نزدیک است خودداری کنید زیرا باعث افزایش حساسیت و کاهش تاثیرات لیفت خواهد شد .

در صورت مشاهده تورم،  قرمزی،  خارش و التهاب حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

 از انجام فعالیت های شدید بدنی که باعث تعرق  شما می شود تا سه روز خودداری کنید.

 هنگام خوابیدن به پشت بخوابید و از ایجاد فشار به صورت و مژه های خود خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

مدت ماندگاری لیفت مژه برای همه زیبا جویان عزیز متفاوت است.  ماندگاری این فرآیند به مهارت پزشک،  موادی که در حین لیفت مورد استفاده قرار می گیرد و اعمال مراقبت هایی که پس از انجام لیفت انجام می شود بستگی دارد.

به طور کلی ماندگاری این تکنیک زیبایی در حدود ۲ تا ۳ ماه می باشد.  مراحل انجام این فرآیند با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه به راحتی و بدون هیچ گونه آسیب به مژه ها و چشم ها انجام خواهد شد و در نهایت به مژه های پر پشت و زیبا دست خواهید یافت.

این تکنیک زیبایی علاوه بر زیبایی و پر پشت شدن مژه ها باعث تقویت تار های مژه و افزایش ضخامت آن ها خواهد شد.  بنابراین این تکنیک به عنوان روش های بدون خطر معرفی می شود. پس از پایان جلسه لیفت متقاضیان می توانند شاهد تاثیرات و نتایج قطعی این عمل باشند همچنین پس از پایان دوره ماندگاری امکان تمدید مجدد آن وجود خواهد داشت.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه ارائه می‌ شود.  در این کلینیک

  • لیفت مژه
  • لمینت مژه
  • اکستنشن مژه
  • کاشت مژه

انجام می شود . هر کدام از این تکنیک ها بر اساس انتظارات متقاضیان انتخاب می شود.  پس بهتر است که شما را با تفاوت های بین لیفت  و روش های دیگر آشنا کنیم.

تفاوت لیفت  با اکستنشن مژه چیست ؟

اکستنشن مژه یکی از روش های زیبایی و آرایشی است که در این روش متخصصین با استفاده از مژه های مصنوعی و چسب مژه‌ ها را بلند و پر پشت می کنند.  نتایج حاصل از این فرایند همانند لیفت طبیعی نمی باشد و ماندگاری بسیار کمی نسبت به لیفت خواهد داشت.

مدت ماندگاری اکستنشن مژه در حدود ۶ تا ۸ هفته خواهد بود.  اکستنشن مژه اگر به مدت طولانی انجام شود باعث ریزش مو ها و حساس شدن پوست اطراف چشم خواهد شد.

زیرا ، میزان اکسیژن رسانی به فولیکول های مژه کاهش می یابد پس بهتر است که از انجام این عمل به مدت طولانی و به صورت مکرر خودداری کنید تا سلامتی و زیبایی مژه های شما حفظ شود.

تفاوت لیفت مژه با لمینت مژه چیست ؟

یکی از سوال های پر تکرار مراجعین کلینیک زیبایی الهیه تهران تفاوت بین لیفت و لمینت مژه می باشد.  این دو تکنیک زیبایی با یک هدف انجام می شود و تفاوت آن ها در مواد مورد استفاده  می‌ باشد.

در لمینت مژه رنگ کردن مژه ها جزء مراحل اصلی خواهد بود اما در روش لیفت متخصصین در صورت در خواست متقاضیان رنگ موج را انجام می دهند.

  مواد لمینیت مژه نیز سبب تقویت،  تغذیه و افزایش حجم مژه ها می شود و نتایج طبیعی به همراه خواهد داشت و قطعاً سبب جلب رضایت زیبا جویان عزیز می شود.

تفاوت لیفت مژه با کاشت مژه چیست ؟

کاشت مژه یکی از راه کار های زیبایی و جراحی است که فقط در کلینیک های تخصصی انجام می‌ شود.  در این روش متخصصین برای افزایش حجم مژه ها از مو های بخش‌ های دیگر بدن استفاده می کند.  به دلیل تهاجمی بودن این روش و همچنین حساس بودن چشم ها معمولاً انجام این عمل جراحی توصیه نمی شود.

در این روش نیازی به ترکیبات شیمیایی نمی باشد اما مراحل جراحی بسیار سخت است و دوره نقاهت طولانی مدتی خواهد داشت. نتایج حاصل از کاشت مژه پس از شش ماه تا یک سال قابل مشاهده می باشد اما نتایج آن ماندگار و دائمی خواهد بود.

در صورتی که در لیفتینگ مژه نتایج  بلافاصله قابل مشاهده است و شما شاهد هیچ عارضه خاصی نخواهید بود و نیاز به دوره نقاهت ندارید.

دوره نقاهت پس از لیفت مژه چقدر است ؟

همه مراحل این تکنیک زیبایی بدون نیاز به برش، بخیه و حتی بی حسی و بی هوشی انجام می شود.  بنابراین زیبا جویان عزیز پس از پایان جلسه لیفت می توانند فعالیت های روزانه خود را بدون هیچ گونه محدودیتی ادامه دهند. مهم ترین مسئله پس از انجام لیفت این است که ۴۸ ساعت اول پس از انجام این عمل مراقبت های ویژه ای را انجام دهید.

در این فاصله زمانی  از شست و شوی مژه های خود بپرهیزید همچنین سعی کنید از انجام فعالیت هایی که سبب تعرق شما می شود خودداری کنید.  متخصصین توصیه می‌ کنند تا ۳ روز از رفتن به استخر،  جکوزی و حمام داغ خودداری کنید و هر روز صبح و عصر قبل از استفاده از سرم مخصوص،  مژه های خود را به آرامی شانه کنید.  استفاده از روغن نارگیل نیز به شما کمک خواهد کرد.

در هنگام استراحت بر روی صورت نخوابید تا هیچ گونه فشاری به چشم ها و مژه های شما وارد نشود. چون،  ممکن است که حالت مژه ها تغییر کند.

یکی از سوالات رایج زیبا جویان پس از انجام لیفت در مورد  آرایش کردن چشم ها خواهد بود توصیه می‌ شود تا ۴۸ساعت از هر گونه لوازم آرایشی مانند ریمل،  خط چشم،  سایه و کانسیلر خود داری کنید.

تعداد جلسات لیفت مژه چقدر است ؟

قبل از این که مراحل انجام لیفت آغاز شود متخصصین در یک جلسه همه شرایط متقاضیان را مورد بررسی قرار خواهند داد.  همچنین تست پچ انجام می‌ شود تا از ایجاد عوارض و حساسیت های پس از لیفت پیشگیری شود.

اگر پزشک شرایط زیبا جویان عزیز را مناسب دانست مراحل انجام لیفت در طی یک جلسه انجام می شود . این تکنیک زیبایی در طی ۴۰ تا ۶۰ دقیقه انجام خواهد شد البته، این فاصله زمانی به انتظارات و اهداف متقاضیان بستگی دارد پس زمان کافی برای مراجعه به کلینیک در نظر بگیرید.

نتایج حاصل از این فرایند زیبایی موقتی می باشد بنابراین در صورت رضایت شما از حالت و پر پشتی مژه های خود، مجدداً در جلسات دیگر پس از ۲ تا ۳ ماه لیفت مژه انجام می شود و هیچ  ضرری برای مژه  ها نخواهد داشت.

«سوالات رایج متقاضیان در مورد لیفت مژه در کلینیک زیبایی الهیه تهران»

آیا پس از لیفت مژه می توانم آرایش کنم ؟

پس از انجام این تکنیک زیبایی آرایش کردن برای شما مانعی نخواهد داشت.  البته، توصیه می شود تا ۴۸ ساعت پس از انجام لیفت از استفاده هر گونه محصولات آرایشی خودداری کنید.

همچنین استفاده از ریمل های ضد آب توصیه نمی شود زیرا با د هیدراته شدن مژه ها  شکنندگی و آسیب پذیری آن ها را ایجاد می کند.

آیا میتوانم ماندگاری لیفت مژه را افزایش دهم ؟

اگر شما در ۴۸ ساعت اولیه پس از انجام لیفت مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید و این عمل را در مراکز تخصصی و توسط افراد با تجربه انجام دهید قطعا می توانید ماندگاری این تکنیک زیبایی را افزایش دهید. پس تا ۴۸ ساعت از شست و شوی مژه ها خود داری کنید و از محصولات آرایشی استفاده نکنید.

حتی توصیه می شود از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید زیرا ممکن است حالت مژه های شما تغییر کند.  شانه کردن مژه ها روزی دو بار در صبح و عصر قبل از زدن سرم نیز موثر خواهد بود حتی می توانید از روغن نارگیل برای تقویت مژه ها استفاده کنید.

آیا لیفت مژه خطرناک است ؟

پر پشت کردن و خوش حالتی مژه ها با لیفت، روشی کاملاً بی خطر است.  اگر شما بخواهید که عوارض خاصی را پس از انجام این تکنیک زیبایی تجربه نکنید باید به سراغ متخصصین حرفه ای و با تجربه بروید و از رفتن به مراکز نا معتبر و سالن های آرایشی خودداری کنید.

زیرا موادی  که در مراکز تخصصی مورد استفاده قرار می‌ گیرد از برند های مرغوب و با کیفیت می باشد و شما شاهد عارضه خاصی پس از انجام این تکنیک از قبیل حساسیت و آلرژی نخواهید بود.  زمانی این تکنیک خطرناک است که موادی که برای انجام لیفت مورد استفاده قرار می گیرد باعث شکنندگی و آسیب دیدگی مژه‌ ها شود.

معمولاً به دلیل ماندن زیاد مواد بر سطح مژه این عارضه حاصل خواهد شد.  همچنین اگر مواد شیمیایی مورد استفاده به چشم نفوذ کند التهاب، قرمزی خارش و حتی تاری دید را به همراه دارد.  پس این تکنیک زیبایی را ساده تلقی نکنید و حتما توسط متخصصین با تجربه انجام دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

علل ریزش مژه چیست ؟ بهترین راهکار های درمان و تقویت مژه ها

آمادگی پیش از عمل جراحی زیبایی پلک :

نتیجه گیری :

داشتن چشمان زیبا با مژه های پر پشت باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت چهره خواهد شد . کسانی که مژه های پر پشت و زیبا دارند نگاه های دیگران را به سمت خود جذب می کنند چون چشم ها دقیقا در مرکز صورت قرار دارند و مهم ترین پل ارتباطی بدون کلام بین افراد است امروزه خانم ها به زیبایی چشم ها و مژه های خود اهمیت زیادی می دهند.

در چند سال اخیر لیفت مژه به عنوان پر طرفدار ترین روش زیبایی شناخته شده است  زیرا  با این فرآیند همیشه مژه ها خوش حالت، تیره و پر پشت هستند و دیگر نیاز نیست که وقت زیادی برای آرایش کردن چشم ها در نظر گرفت و به دنبال محصولات آرایشی نخواهید بود.

با انجام لیفتینگ مژه کار خانم ها راحت تر شده است البته این تکنیک باید در مراکز تخصصی انجام شود.  با استفاده از ترکیباتی که برای لیفت استفاده می شود در کنار زیبایی مژه ها، سبب تغذیه، تقویت و ضخامت و همچنین افزایش رشد آن ها می شود.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع تکنیک های زیبایی برای پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود . انواع خدمات در این کلینیک با استفاده از مواد مرغوب و تجهیزات مدرن با برند های جهانی ارائه می شود. هدف متخصصین و کادر درمانی در این کلینیک رضایت زیبا جویان،  نتایج عالی و به حداقل رساندن عوارض خواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  ارائه مشاوره و خدمات در این کلینیک به صورت رایگان انجام می شود.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/h69l

لینک آپارات:https://aparat.com/v/oslHZ

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/QUqTYEVQ

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.