مراقبت های بعد از هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

با نزدیک شدن به سن ۳۰ سالگی کم کم علائم افزایش سن در چهره قابل رویت می باشد و این موضوع جزء طبیعی ترین اتفاقاتی است که برای همه افراد اتفاق می افتد.  روند پیری امری اجتناب ناپذیر است و اگر مراقبت های صحیح  انجام نشود به مرور زمان چهره زیبایی و جوانی خود را از دست می دهد.  این موضوع برای همه افراد قابل اهمیت  است و از گذشته تاکنون به دنبال روش های موثر برای کند کردن روند پیری بوده اند.  هایفوتراپی یکی از روش های  موثر برای زیبایی و جوانسازی پوست است که البته تنها روش های درمانی کافی نیست و باید مراقبت های پس از آن به خوبی انجام شود تا بتوانید ماندگاری روش درمانی را افزایش دهید و نتایج مورد نظر خود را حاصل کنید.  در طی این مطلب تصمیم داریم شما را با این فرآیند زیبایی و جوانسازی بیشتر آشنا کنیم و مراقبت های قبل و بعد از آن را به طور کامل برای شما شرح دهیم.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به معنی امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد . این روش جزء روش‌ های تقریباً مدرن محسوب می‌شود که راهی مناسب برای لیفت و سفت کردن پوست می باشد.  فرآیند هایفو  جزء روش های غیرجراحی است و می توان آن را  به عنوان بهترین جایگزین جراحی قرارداد.  در طی این عمل امواج الکترو سوند به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و با تولید گرما در لایه های زیرین، میزان کلاژن سازی و الاستین پوست افزایش می‌یابد. کلاژن نوعی پروتئین است که وظیفه اصلی آن استحکام و کشیدگی پوست می باشد. این روش درمانی توسط سازمان غذا و داروی ایالت آمریکا مورد تایید قرار گرفته است و جزء روش های ایمن و موثر می باشد.  طبق تحقیقاتی که در این روش درمانی انجام شده است ثابت شده برای درمان چین و چروک ها و بهبود وضعیت پوست بسیار موثر می باشد و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

مراحل انجام هایفوتراپی

قبل از انجام فرآیند هایفو شما نیاز به مراقبت خاصی ندارید اما در هنگام مراجعه به کلینیک باید پوستتان عاری از آرایش باشد . برای انجام هایفو مراحل زیر طی می‌ شود.

ابتدا پزشک ناحیه درمان را پاکسازی و ضد عفونی می کند.  برای کنترل درد در حین درمان از کرم های بی حس کننده استفاده می شود. ژل  مخصوص لوبریکانت بر سطح پوست مالیده می شود این ژل  برای سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

دستگاه هایفو بر روی پوست گذاشته می‌ شود تا روند درمان آغاز شود.  پزشک در مانیتور امواج دستگاه را تنظیم می کند.  این امواج با پالس های کوتاه به ناحیه درمان منتقل می‌ شود . هر جلسه هایفو تقریباً ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  ممکن است در حین انجام درمان احساس سوزن سوزن شدن یا حالت گرگرفتگی داشته باشید. بنابراین پزشک توصیه می کند قبل از جلسه درمانی مسکن مصرف کنید تا مراحل درمان را راحت‌تر سپری کنید.

مزایا و کاربرد های هایفوتراپی

  • انجام درمان در طی یک تا سه جلسه
  • ماندگاری طولانی مدت و مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاه
  • بدون استفاده از تیغ جراحی، برش ،بخیه خونریزی
  • نیاز نداشتن به دوره نقاهت
  • عوارض خفیف
  • قابل ترکیب با روش‌ های درمانی دیگر مانند میکرونیدلینگ
  • هزینه مناسب نسبت به لیفت با جراحی

کاربردهای هایفوتراپی

  • بر طرف کردن چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • درمان غبغب و زاویه سازی صورت
  • لیفت ابرو، گونه و پلک ها
  • بهبود وضعیت کانتور صورت
  • صافی و کشیدگی پوست
  • رفع خط خنده
  • لیفت پیشانی
  • قابل استفاده برای انواع تیپ های پوستی

بهترین کاندیدای هایفوتراپی چه کسانی هستند؟

هایفوتراپی برای افرادی که در رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال قرار دارند و میزان افتادگی پوست آن ها خفیف تا متوسط می باشد توصیه می شود. این فرایند روند پیری را کنترل می کند و راهکاری مناسب برای جوانسازی پوست می باشد.  هرچه افراد در سنین جوانتری به جوانسازی پوست با هایفو بپردازند می‌ توانند نتایج بهتری حاصل کنند.  کسانی که پوست خود را برنزه کرده اند و یا مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار گرفته اند نمی توانند از این فرآیند  استفاده کنند.  زیرا تاثیرات درمان بر پوست آن ها کاهش می‌ یابد.  در افراد مسنی که پوستشان  دچار افتادگی شدید شده است باید به جای هایفو از جراحی استفاده کنند.‌ افرادی که دارای زخم های باز، واکنش های کیستی،  عفونت های پوستی و یا ایمپلنت فلزی هستند کاندیدای مناسبی برای جوانسازی پوست با هایفو نمی باشند.

 

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران- هایفوتراپی

عوارض هایفوتراپی چیست؟

هر روش درمانی و زیبایی با عوارض رایجی همراه است. فرایند هایفو بدون استفاده از تیغ جراحی ، برش و بخیه انجام می‌ شود . بنابراین عوارض آن بسیار خفیف و موقتی می باشد.  از عوارض هایفو می‌توان به مقداری قرمزی ، حالت گرگرفتگی و گزگز  پوست اشاره کرد که این عوارض کاملاً موقتی و زودگذر هستند و در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شوند.  شما در طی این روش درمانی عوارض خطرناک لیفت با جراحی مانند پس از بیهوشی، خونریزی و  عفونت و ریزش مو ها را تجربه نخواهید کرد و می توانید پس از پایان جلسه درمانی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع روش های زیبایی و جوانسازی پوست توسط کادر حرفه‌ای و مجرب انجام می‌شود . در این کلینیک فرایند  هایفو تراپی با دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود .

هزینه هایفوتراپی در کلینیک زیبایی الهیه تهران چقدر است؟

هزینه هایفو نسبت به  لیفت با جراحی بسیار مناسب تر است زیرا در این روش نیاز به پرداخت  هزینه های اتاق عمل نیست و هزینه آن بر حسب میزان افتادگی و شلی پوست تعیین می شود.  ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران برای کسب رضایت و رفاه حال زیبا جویان عزیز تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته ایم.

به طور کلی هزینه ها در این روش بر حسب  تعداد جلسات،  وسعت پوست،  میزان افتادگی و آسیب های پوستی،  مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک تعیین می شود.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران  مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

  • در جلسه مشاوره با پزشک در مورد مشکلات خود گفت و گو کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • از آرایش کردن پوست در هنگام مراجعه به کلینیک بپرهیزید.
  • اگر دندان فلزی یا ایمپلنت دارید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • اگر قبلا از روش های جوانسازی پوست مانند لیزر، تزریق بوتاکس و تزریق ژل استفاده کرده اید پزشک را آگاه سازید .
  • یک هفته قبل از درمان از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی بپرهیزید.
  • از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان خودداری کنید.
  • در روز درمان از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و گازدار بپرهیزید.
  • از برنزه کردن، لایه برداری و رفتن به سولاریوم خودداری کنید .

مراقبت های پس از هایفوتراپی

مراقبت های پس از هایفو اهمیت زیادی دارد زیرا می تواند اثرات درمانی را افزایش دهد و عوارض احتمالی پس از درمان را به حداقل برساند . پس سعی کنید توصیه های لازم در این زمینه را به خوبی انجام دهید.

  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

پس از انجام هایفو از قرار گرفتن در معرض نور خورشید امتناع کنید. معمولاً متخصصان توصیه می کنند ۴ تا ۶ هفته پس از انجام هایفو در مقابل نور خورشید قرار نگیرید البته این مراقبت قبل از جلسه درمانی نیز توصیه می شود. اشعه نور خورشید باعث ایجاد لکه هایی به نام هایپرپیگمنتیشن در سطح پوست خواهد شد و پوست را دچار آسیب و آفتاب سوختگی می کند.

پس از جلسه درمانی از کلاه و ضدآفتاب استفاده کنید.  ضد آفتاب هایی که در مقابل نور خورشید مقاوم هستند و SPF بالای ۳۰ دارند استفاده کنید.

حتما از ضد آفتاب های باکیفیت و معتبر استفاده کنید. تا از ایجاد لک بر سطح پوست خود پیشگیری کنید.

استفاده از دستگاه سولاریوم تاثیرات مخربی مانند نور خورشید بر پوست شما خواهد داشت. زیرا در این دستگاه از اشعهUV استفاده می شود.

  • از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید.

قبل از انجام لیفت با جراحی عدم مصرف نوشیدنی های کافئین دار و گازدار  توصیه می‌شود اما در روش‌های غیر جراحی مانند هایفو نیز جزء مراقبت‌های خاص می باشد.  پس سعی کنید دو روز قبل و بعد از هایفو از مصرف این نوشیدنی‌ها بپرهیزید . تا  روند‌ درمان با موفقیت بیشتری همراه باشد . الکل و کافئینی که وارد بدن می شود کبد را درگیر کرده و کبد را درگیر سم زدایی می‌کند بنابراین نمی‌تواند برای سلول های چربی غیر فعال شده وقت کافی داشته باشد.

  • از خاراندن پوست بپرهیزید.

یکی از عوارض پس از هایفو خارش پوست است.  طبیعی است که پوست شما بخارد اما  باید از دستکاری کردن و خاراندن  پوست  خودداری کنید. زیرا پوست شما در دوره درمانی بسیار حساس است و با کشیدن و خاراندن پوست زخم های بر سطح پوست ایجاد می‌ شود و اثرات درمانی را کاهش می‌ دهد.

  • آب زیاد بنوشید.

متخصصان توصیه می‌کنند همان‌قدر که مصرف نوشیدنی های کافئین دار  را باید کاهش دهید باید  مصرف روزانه آب را افزایش دهید.  شما می توانید به جای نوشیدنی های کافئین دار و گاز دار و آب میوه های تازه را جایگزین کنید.  اگر پوست شما آب کافی داشته باشد و هیدراته باشد روند بهبودی سرعت می یابد و شما در مدت زمان کوتاه تری می توانید نتایج درمان را مشاهده کنید.‌ زیرا آب باعث افزایش خون رسانی م یشود و میزان کلاژن سازی در سطح پوست افزایش می دهد.

  • از رفتن به حمام داغ ، جکوزی و سونا و.. خودداری کنید.

با این مراقبت شاید فکر کنید که باید از حمام رفتن خودداری کنید و یا پوست خود را با آب سرد بشویید . در صورتی که این گونه نیست و بهتر است آب ولرم را جایگزین آب داغ کنید.  جکوزی و سونا نیز اثرات درمان را از بین می برد قرار گرفتن به مدت طولانی در حمام چربی های طبیعی پوست را از بین می برد پس بهتر است در هنگام حمام کردن از آب ولرم استفاده کنید تا روند بهبودی سرعت یابد.

توصیه های دیگر

  • پس از انجام هایفو از کمپرس سرد استفاده نکنید. زیرا روند درمان را کاهش می‌دهد و اثرات مثبت هایفوتراپی را می کاهد.
  • پس از انجام این روند درمانی نیاز به مصرف مسکن ندارید چون هیچ دردی احساس نمی کنید.
  • پس از پایان جلسه هایفو می توانید آرایش کنید اما بهتر است این کار را به چند روز بعد به تعویق بیاندازید تا از تحریک شدن پوست خودداری شود.
  • از لایه برداری، اپیلاسیون و  وکس کردن پوست تا سه روز به بپرهیزید.
  • روز پس از درمان می‌ توانید از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید.
  • روز بعد از انجام هایفو می توانید از کرم های مرطوب کننده و آبرسان ها را استفاده کنید .
  • تزریق ژل، بوتاکس و چربی یک هفته پس از جلسه درمانی امکان پذیر می باشد.

 

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران- هایفوتراپی

اثرات و نتایج

طبق تحقیقات به دست آمده و تجربیات زیبا جویانی که از این فرایند زیبایی بهره مند شده اند پس از ۳ ماه نتایج قطعی درمان هایفوتراپی قابل مشاهده می باشد.  زیرا روند کلاژن سازی به تدریج رخ می دهد.  کسانی که زیباسازی پوست را با جراحی انجام می‌ دهند یک سال باید صبر کنند تا نتایج درمان را مشاهده کنند.

تاثیر گذاری هایفو بسیار سریع است و میزان خطرات و عوارض آن بسیار خفیف می باشد.  ماندگاری این فرایند زیبایی طولانی مدت نیست اما می‌ توان با مراقبت از پوست،  ورزش کردن،  تغذیه مناسب و سبک صحیح زندگی ماندگاری آن را افزایش دهید.‌ بهتر است پس از پایان دوره ماندگاری برای پیشگیری از تحلیل رفتن کلاژن های سطح پوست مجدداً فرایند هایفو را انجام دهید تا بتوانید نتایج آن را ماندگار تر کنید.  با این عمل می توانید تا ۱۲ سال از نتایج بی نظیر هایفو لذت ببرید

دوره نقاهت پس از هایفو تراپی چقدر است؟

فرایند هایفو  روشی کاملاً سر پایی است و بلافاصله پس از انجام آن می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  پس از درمان نیاز نیست که مسکن مصرف کنید و یا از پماد خاصی استفاده کنید . می توانید با پوست خود مانند گذشته رفتار کنید. در صورتی که پس از لیفت با جراحی باید دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید و حتی یک سال صبر کنید تا نتایج درمان را مشاهده کنید. در دوره بهبودی مراقبت های توصیه شده نقش مهمی در تاثیرات درمان خواهد داشت.  سعی کنید پس از جلسه درمانی مایعات زیاد بنوشید و حتی الامکان از قرارگرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.  قرمزی پوست ،  حسی و گزگز شدن در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌ شود و شما می توانید به مرور زمان نتایج درمان را مشاهده کنید.

 

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa/

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

 

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است؟

تعداد جلسات بر اساس نوع پوست و ویژگی های آن برای همه افراد متفاوت است.  برخی افراد که در جهت کند کردن روند پیری این عمل را انجام می دهند و به یک جلسه درمان نیاز دارند.  اما برای افتادگی های متوسط جلسات بیشتری در نظر گرفته می شود . هر جلسه هایفوتراپی تقریباً ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.  متخصصان توصیه می‌کنند به طور سالیانه جلسات هایفو را تکرار کنید تا ماندگاری روند درمان را افزایش دهید.  زیرا.  به مرور زمان میزان کلاژن سازی پوست مجدداً کاهش می‌ یابد.  برای افتادگی های شدید پزشک جلسات بیشتری با فواصل ۲ تا ۳ ماهه تعیین می کند تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

نتیجه گیری

هایفوتراپی یکی از روش های منحصر به فرد برای زیبایی و جوانسازی پوست می باشد. زیرا لایه های سطحی پوست دست نخورده باقی می ماند و هدف امواج الکتروسوند لایه های زیرین پوست می باشد. وقتی امواج الکترو سوند به لایه های زیرین نفوذ می کند سبب تقویت و کشیدگی عضلات در این ناحیه خواهد شد. این امواج در عمقی ۱/۵ تا ۴/۵ میلی متری پوست نفوذ می کند و با افزایش دما  ۵۰ تا ۷۰ درجه پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند.

تکنولوژی هایفو روشی نسبتا مدرن است و با نفوذ به لایه های داخلی پوست به طور هوشمند مشکلات ظاهری پوست را برطرف می کند بدون این که   آسیبی به لایه های سطحی پوست وارد کند . از نظر متخصصان ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران هایفو گزینه مناسبی به جای لیفت با جراحی می باشد.  زیرا در این روش شما بدون برش، خونریزی و بخیه می توانید به نتایج مد نظر خود دست یابید و با سبک صحیح زندگی از زیبایی و جوانی پوست خود نهایت لذت را ببرید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/aw0q

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicelahieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.elahieh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.