1 مزوتراپی و لاغری اندام ها

1 مزوتراپی و لاغری اندام ها
محتوا پنهان
1 مزوتراپی و لاغری اندام ها
1.1 چند مزوتراپی لاغری وجود دارد؟

مزوتراپی و لاغری اندام ها

با توجه به تغییر سبک زندگی خیلی از افراد چاق با مشکل جدی در زندگی روبرو می شوند و  نمی تواند  اندام متناسب را برای خود  ایجاد کنند به جهت افزایش این مشکل روش های زیادی ابداع می شود تا با کمترین درد به رفع چاقی صورت پرداخته شود یکی از جدیدترین روش هایی که امروزه طرفداران زیادی در ایران و جهان به ویژه در کشور فرانسه به خود جلب کرده است مزوتراپی لاغری می باشد.

این روش یکی از بهترین روش هایی که بازخورد مثبتی در بین افراد پیدا کرده است البته مزوتراپی برای درمان بسیاری مشکلات دیگر نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد در نتیجه استفاده از این روش برای لاغری تنها بخشی از کاربردهای این روش درمانی به شمار می‌ رود ،

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از روش های لاغری می ترسید یا نمی توانید در مقابل هزینه های آن دوام بیاورید یا نمی دانید چه خدماتی را باید دریافت کنید و تا چه حد این خدمات می‌ تواند پاسخگوی شما باشد با ما همراه باشید تا مزوتراپی لاغری اندام را برای شما معرفی کنیم .

مزوتراپی یکی از روش هایی است که قدمت استفاده از آن به سال های خیلی دور باز می گردد البته کاربرد این روش درمانی در سال های گذشته فقط برای درمان صدمات ورزشی استفاده می شده در ورزش های حرفه ای که مشکلاتی برای افراد ایجاد می شده  است .

اما امروزه با توجه به تحقیقات و مطالعات انجام گرفته این روش کاربرد های  گسترده تری نیز دارد و به صورت قابل توجهی می تواند در لاغری اندام و کاهش وزن استفاده شود اگر که می خواهید بدانید مزوتراپی چگونه می تواند باعث لاغری شود باید گفت که این روش با توجه به نوع آن در لاغری عملکردهای مختلفی را می تواند داشته باشد.

در مزوتراپی لاغری به واسطه تزریق ترکیبات ویژه داخل پوست عمل لاغری صورت خواهد گرفت در واقع در این روش مواد دارویی به بافت چربی از بدن که قابل دسترسی به واسطه کرم ها را ندارند تزریق خواهد شد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

چند مزوتراپی لاغری وجود دارد؟

شاید این تصور برای شما حاصل شود که مزوتراپی فقط یک روس است اما باید به شما بگوییم که به صورت کلی مزوتراپی با دو روش انجام میگیرد :

. مزوتراپی به روش لیپولیز: در این روش از مزوتراپی سوزن های  برای از بین بردن سلول های چربی در آن استفاده می شود.

. مزوتراپی الکتروپوریشن: در این روش از دستگاه های ویژه استفاده خواهد شد که به واسطه ی آن سوراخ های بسیار کوچکی در سطح پوست ایجاد خواهد شد بعد از ایجاد سوراخ های ریز محلول مزوتراپی داخل بدن شده و به عمق مناسبی از پوست می رسد در این روش محلول وارد شده به بدن ذرات چربی را در خود حل میکند و تبدیل به ذرات کوچک تر خواهد کرد.

به طور کلی می ‌توان گفت که مزوتراپی لاغری اندام ها در هر دو روش کاملاً غیر تهاجمی است و هیچگونه درد یا ناراحتی خاصی را با خود به دنبال ندارد ، اگر شما علاقه دارید که برای لاغری اندام از مزوتراپی استفاده کنید.

می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش به پردازد و به نتایجی که دوست دارید در زمان کوتاهی دست پیدا کنید.

مزوتراپی لاغری برای کدام اندام قابل استفاده است؟

شاید فکر کنید که نمی توان از این روش برای لاغری تمام اندام ها در بدن استفاده کرد اما می ‌توان به شما این مژده را بدهیم که مزوتراپی لاغری قابل استفاده برای اکثر اندام ها می باشد از جمله اندام هایی که می ‌توان در این روش از آنها برای لاغری استفاده کرد می توان به شکم ، ران ، زانو ، بازو و باسن اشاره کرد.

آیا پس از مزوتراپی لاغری نیاز به مراقبت خاصی است؟

همانطور که بیان کردیم تمام روش های لاغری پس از انجام نیازمند نکات و مراقبت های خاصی هستند در واقع این مراقبت‌ ها شما بعد از انجام عمل زیبایی است که بتواند نتیجه نهایی را برای شما تضمین کند تا از شما باید نسبت به این مراقبت ها هوشیارانه عمل کنید .

در خصوص مزوتراپی لاغری باید این نکته را مد نظر قرار دهید که عمق تزریق بسیار اهمیت دارد در نتیجه اگر پزشکی شما تشخیص داد که این روش باید در چند مرحله برای شما انجام شود تا پاسخ دهی بهتری رقم بخورد اصرار به انجام آن در یک جلسه را نداشته باشید بعد از آنکه شما تزریق انجام دهید و باید مراقبت های مخصوصی را از محل تزریق داشته باشد تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید.

مراقبت از محل تزریق می تواند خیال شما را از بابت عدم ایجاد عفونت راحت‌ تر کند علاوه بر این باید بدانید که در زمان انتخاب کلینیک برای مزوتراپی لاغری دقت کامل را به خرج دهید تا هرگز پشیمان نشوید در واقع کیفیت خدمات کلینیک زیبایی و متخصصین انجام دهنده این روش می‌ تواند روی نتیجه نهایی اثر مستقیمی داشته باشد اگر  شما مزوتراپی لاغری را در کلینیک ای که بهداشت و اصول کیفی به خوبی رعایت نشود انجام دهید می تواند خطرات زیادی برای سلامتی شما داشته باشد.

مزوتراپی و لاغری
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-مزوتراپی و لاغری

طول مدت زمان مزوتراپی لاغری چقدر است؟

یکی از اصلی‌ ترین دغدغه‌ های افرادی که به دنبال روشی برای لاغری می باشد مدت زمانی است که باید انتظار بکشند تا بتوانند به نتیجه مورد نظر از روش درمانی خود برسند در مزوتراپی لاغری شما می توانید انتظارات مدت زمان نسبتاً کوتاهی را برای دیدن نتیجه نهایی داشته باشید.

البته باید گفت که این روش با توجه به اینکه نسبت به سایر روش ‌های لاغری موضعی مانند لیپوماتیک و لیپوساکشن تهاجم کمتری با خود به دنبال دارد و به جهت پاسخ قابل توجه باید کمی صبور باشید به طور کلی شما به جهت استفاده از این روش باید حدود ۶ تا ۸ جلسه رو در نظر داشته باشید.

جلسات بیان شده به هیچ وجه پشت سر هم انجام نخواهند گرفت در نتیجه نیاز به در نظر گرفتن فواصل خاصی دارد که نه پزشک متخصصان را برای شما مشخص خواهد کرد به طور عمومی پیشنهاد می شود که بین دو جلسه مزوتراپی برای لاغری ۱۰ تا ۱۴ روز زمان باید در نظر گرفته شود.

آیا پس از مزوتراپی لاغری نیاز به استراحت است؟

همانطور که بیان کردیم با توجه به دغدغه ای که در روز وجود دارد خیلی از افراد نمی دانند استراحت بعد از انجام عمل زیبایی باید داشته باشند یا نه اگر که شما از جمله این افرادی هستید این روش بدون شک بهترین روش برای رسیدن به اهداف شما باشد مزوتراپی لاغری نیاز به هیچگونه استراحت نخواهد داشت و بعد از انجام آن می ‌توانید به فعالیت‌ های روزمره خود مشغول شوید.

نتایج مزوتراپی لاغری چیست؟

همانطور که در طول این مقاله نیز برای شما بیان کردیم نتایج شگفت انگیزه مزوتراپی لاغری باعث شده تا این روش یکی از محبوب ترین روش ها در بین افراد باشد این روش از روش های دائمی است که سبب کاهش وزن می‌ شود البته باید توجه کنید که این روش به تنهایی نمی‌ تواند شما را به نتیجه مورد نظر و دلخواه تان برساند اگر می خواهید.

به نتیجه خوبی دست پیدا کنید باید شیوه زندگی خود را نیز تغییر دهید تغییر شیوه زندگی به معنای اصلاح در رژیم غذایی افزایش دادن فعالیت و ورزش های روزانه استفاده از مکمل های غذایی بسیار ضروری و مهم می باشد در نهایت باید گفت که نتیجه مزوتراپی به عوامل زیادی می ‌تواند بستگی داشته باشد در برخی از گزارشات افراد انجام دهنده این روش نتایج فوری را می توانند مشاهده کند اما خیلی از  افراد این نتایج را در مدت زمان طولانی تری نمی توانند ببینند.

اما به طور کلی شما بعد از انجام مزوتراپی ابتدا شاهد شل تر شدن پوست می شوید و بعد از آن به مرور زمان لاغری را احساس خواهید کرد که در نتیجه اگر که می خواهید متوجه نتایج مزوتراپی لاغری شوید اندازه اندام خود را که مزوتراپی در آنها انجام داده اید را در ابتدا و در فواصل مشخص بگیرید تا نتایج را بتوانید به خوبی مشاهده کنید .

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه با متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک لاغری مشورت داشته باشید همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره هایی که در این مقاله برای شما بیان می کنیم تماس حاصل کنید.

مزوتراپی لاغری چیست؟

همانطور که بیان کردیم مزوتراپی یک روش های جدید است  این روش غیر تهاجمی است و می‌ تواند به کاهش وزن کمک کند این روش درمانی را گزینه مناسبی می تواند برای لیپوساکشن در زنان و مردان به شمار آورد مزوتراپی لاغری با تزریق دارو و مواد مفید به لایه میانی پوست مواد مغذی لازم را به ناحیه خاصی از پوست خواهد رساند و از این طریق سلولیت و چربی در قسمت های مختلف بدن را کاهش می ‌دهد.

حتی از این روش می‌ توان برای درمان کمردرد نیز استفاده کرد. طبق آمارها آکادمی زیبایی صورت آمریکا با استفاده از مزوتراپی لاغری خیلی از افراد می ‌توانند حدود ۵ تا ۱۳ سانتی متر چربی ها در ناحیه مورد نظر را از بین ببرد البته این روش به هیچ عنوان جایگزین رژیم تناسب اندام نخواهد شد.

با این حال مزوتراپی می‌ تواند به حل رسوبات اضافه در قسمت ‌های مختلف بدن کمک کند و حتی سلولیت ها را از بین ببرد علاوه بر مزوتراپی لاغری صورت انواع دیگری از مزوتراپی نیز  برای لاغری قسمت های گوناگون بدن استفاده میشود انواع مزوتراپی لاغری عبارتند از :

مزوتراپی لاغری صورت

تجمع چربی در قسمت های گوناگون صورت می تواند تناسب چهره را برهم بزند وجود این چربی ‌ها ظاهر نا خوشایند ی را برای افراد پدیدار  می‌ کند و حتی می‌ تواند افراد را بالاتر از عدد واقعی سن نشان دهد چاقی صورت با انجام تمرینات ورزشی نمی تواند به راحتی از بین برود اما مزوتراپی لاغری صورت با تزریق مواد مغذی دقیقاً به همان قسمت هایی که قصد دارید آن را لاغر کنید انجام می ‌شود و چربی های اضافه به راحتی از بین میرود.

مزوتراپی برای لاغری شکم

چربی های ناحیه شکم آزار دهنده ‌ترین چربی ها در بدن می باشند. خیلی از افراد تلاش می ‌کنند با گرفتن رژیم های متعدد و انجام ورزشی پیاده روی شکم خود را لاغر کند اما گاهی اوقات امکان استفاده از رژیم انجام ورزش برای افراد وجود ندارد و حتی این روش در خیلی از افراد نمی ‌توانند نتیجه خوبی رو رقم بزند مزوتراپی لاغری شکم یک روش درمانی برای لاغری می باشد که به صورت می تواند چربی های این ناحیه را آب کند.

مزوتراپی لاغری بازو

بازی یکی دیگر از اندام های بدن است که چربی جمع شده در آن به راحتی از بین خواهد رفت این چربی ها  با استفاده از رژیم های غذایی سنگین  نمی توان چیزی از حجم بازو های را کم کرد. مزوتراپی لاغری بازو یک درمان غیر تهاجمی عالی برای از بین بردن چربی ها در این قسمت از این روش بدون اینکه هیچ گونه عمل جراحی نیاز داشته باشید یا درد خونریزی را احساس کنید به راحتی می توانید به پس به چربی های ناحیه کمک کنید.

مزوتراپی لاغری ران

ران ها  از دیگر قسمت‌ های بدن به شمار می ‌روند که چربی زیادی در آنها وجود دارد وجود چربی در این ناحیه در بیشتر اوقات سبب ایجاد سلولیت می شود و ظاهر نا خوشایند ی را میتواند برای افراد به دنبال داشته باشد از بین بردن این چربی ها تنها با ورزش های خاص و سنگین می تواند امکان پذیر باشد مزوتراپی لاغری را می توان از ساختار این چربی ها را بشکند و علاوه بر از بین بردن آنها ظاهر پوست را نیز بهبود ببخشد.

مزوتراپی لاغری چگونه انجام میشود؟

مزوتراپی لاغری یک روش درمانی تزریقی می باشد که در آن ترکیبات داروهایی مانند نووکائین ،آمینوفلیلین ،عصاره های گیاهی ، ویتامین ها و غیره به زیر پوست تزریق خواهد شد تمام این مواد مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته است اما هیچ ترکیب خاصی برای انجام این درمان تایید نشده است.

از آنجایی که تزریقات مزوتراپی لاغری صورت و قسمت های دیگر بدن با استفاده از سوزن های مخصوص و بسیار ریزی صورت می ‌گیرد فرد متقاضی در انجام تزریق در خاصی را احساس نخواهید کرد در واقع می ‌توان گفت درد ناشی از تزریق بیشتر از نیش  مورچه نیست با این حال ممکن است پزشک قبل از انجام تزریق است کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کند .

تمام مراحل مزوتراپی لاغری حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد مواد  تزریق شده مولکول های طبیعی ناحیه مورد نظر را مورد هدف قرار می دهند و با شکستن آنها آن ها را ذوب خواهند که چربی های ذوب شده بعد از گذشت چند هفته از راه های گوناگونی مانند کبد و روده از بدن فرد متقاضی خارج خواهد می شود.

چه کسانی کاندید مناسب برای مزوتراپی لاغری هستند؟

مزوتراپی می ‌تواند برای درمان تمام افراد چاقی که نیاز به کاهش وزن در ناحیه های مختلف بدن مانند شکم ، باسن ، ران ، بازوها و پاها را دارند گزینه مناسبی به شمار می ‌رود از طرفی افراد لاغری که تجمع چربی فقط در یک قسمت از خاصی از بدن آنها وجود دارد می تواند نتیجه فوق العاده را از مزوتراپی لاغری را حاصل کنند.

در حالت کلی تمام افرادی که بین ۱۸ تا ۷۰ سال دارد و سلامت عمومی کاملی برخوردار می باشند می ‌توانند کاندیدای مناسب مزوتراپی لاغری به شمار رود ، مزوتراپی لاغری برای افرادی که داروهای رقیق کننده استفاده می کند یا افرادی که دچار مشکلات قلبی هستند یا زنان باردار ، افرادی که به دیابت مبتلا هستند ، بیمارانی که به سرطان و سایر مشکلات خواست پزشکی مبتلا هستند توصیه نخواهد شد .

اگر شما جزو کاندیدای مناسب مزوتراپی به شما می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک با انجام این روش زیبایی و لاغری بپردازید و به نتایجی که دوست دارید دست پیدا کنید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد.

مزایای مزوتراپی لاغری اندام ها چیست؟

همانطور که بیان کردیم مزوتراپی لاغری در خیلی موارد می‌ تواند جایگزین لیپوساکشن شود و مزایای زیادی را برای افراد متقاضی به دنبال داشته باشد برای مثال لیپوساکشن انجام عمل جراحی دردناک می باشد که نیاز به یک تا دو هفته  استراحت خواهید داشت از طرفی در صورت انجام لیپوساکشن باید به مدت دو تا چهار هفته از کمربند و پانسمان های آزار دهنده استفاده شود.

اما مزوتراپی لاغری نه تنها هیچ کدام از این مراقبت های خاص و ویژه را نیاز ندارد بلکه مزایای دیگری را نیز می تواند با خود به دنبال داشته باشد از مزایای مزوتراپی لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

. بدون جراحی و بدون پانسمان و بدون خطر ،

. نیاز نداشتن به استراحت طولانی مدت و برگشتن سریع به فعالیت‌ های روزمره ،

. کوتاه بودن زمان درمان به حدود ۲۰ تا ۵۰ دقیقه زمان میبرد ،

. ذوب کردن چربی های انباشته شده در بدن ،

. بهبود سلولیت ها ،

. تجزیه بافت های اضافه ،

. بهبود جریان خون در محل تزریق ،

شما هم می توانید از مزایای مزوتراپی لاغری اندام ها در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

عوارض مزوتراپی لاغری چیست؟

مزوتراپی لاغری در مقایسه با دیگر روش های جراحی مانند لیپوساکشن یک عمل جراحی ایمن و بدون عوارض به شمار می ‌رود هیچگونه جراحی یا برشی در این روی صورت نخواهد گرفت و یک روش کاملا غیر تهاجمی می باشد .با این حال هیچ روش درمانی در پزشکی بدون عارضه جانبی نخواهد بود عوارضی که می‌ تواند برای مزوتراپی لاغری حاصل شود عبارتند از :

. حالت تهوع  ،

.حساسیت ،

.ورم ،

.درد ،

. خارش ،

. قرمزی ،

.کبودی ،

.برجستگی در محل تحت درمان ،

. ایجاد لکه های تیره روی پوست ،

.ایجاد عفونت ،

.زخم ،

شما می توانید به راحتی با انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک با تجربه و حرفه ای از بروز عوارض ناخواسته و جانبی جلوگیری کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید . انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه در این کلینیک انجام می شود .

مراقبت های قبل از مزوتراپی لاغری

نکته مهمی که قبل از انجام مزوتراپی لاغری باید به آن توجه کنید انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشکی با تجربه و حرفه ای می باشد زیرا می تواند شما را به بهترین نتیجه از روش درمانی برساند و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز شما را در امان بدارد سپس پزشک بعد از معاینه کامل شما مراقبت ها و توصیه های قبل از انجام درمان را برای شما بیان خواهد کرد از جمله این مراقبت ها :

. حداقل یک هفته قبل از انجام مزوتراپی لاغری باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز  کنید مصرف این گونه مواد می توانند روند بهبودی را کند کنند  و همچنین نتایج درمان را از بین ببرند ،

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می ‌کنید حتماً در خصوص آن با پزشک صحبت داشته باشید تا از بروز هرگونه مشکل به راحتی به توان جلوگیری کرد  و بهترین مواد را برای شما  نظر گرفته شود ،

. چند روز قبل از انجام مزوتراپی از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید ،

. قبل از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید ،

. هنگام مراجعه به کلینیک از استحمام کنید پوست خود را تمیز کنید و هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از مزوتراپی لاغری

برای کاهش عوارض بعد از انجام مزوتراپی لاغری و همچنین افزایش عمر ماندگاری نتایج این روش درمانی بعد از مزوتراپی مراقبت های لازم در ناحیه تحت درمان باید انجام شود از مواردی که باید بعد از مزوتراپی لاغری به آن ها توجه کنید عبارتند از :

. از حرکت یا ماساژ دادن ناحیه تحت درمان خودداری کنید مگر اینکه پزشک درمان خاصی  را به شما داده باشد ،

. تا ۲۴ ساعت بعد از انجام درمان تمرین و فعالیت های سنگین ورزشی باید خودداری کنید ،

. تا ۷۲ ساعت بعد از انجام تزریق قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا گرمای شدید باید خودداری کنید ،

. برای کاهش تورم در هر ساعت به مدت ۱۵ دقیقه باید  از کمپرس سرد استفاده کنید ،

. برای از بین بردن درد و ناراحتی داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را باید به موقع و تا آخر ادامه دهید همچنین باید از مصرف خودسرانه هرگونه داروی دیگر خودداری کنید ،

. برای جلوگیری از تورم  رو به بالا بخوابید و سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید.

هزینه مزوتراپی لاغری چقدر است؟

مزوتراپی لاغری مانند لیپوساکشن و سایر روش‌ های جراحی هزینه‌ های بالایی را با خود به دنبال ندارد به طور کلی روش ‌های غیر تهاجمی هزینه‌ های کمتری نسبت به سایر روش ها دارد با این حال هزینه مزوتراپی برای لاغری یک مقدار ثابت نخواهد بود و با توجه به ناحیه تحت درمان قرار گرفته  ،وسعت ناحیه مورد نظر ، تعداد تزریق ها و مواد تزریق شده و سایر امکانات و خدمات کلینیک مشخص خواهد شد .

پزشک متخصص بعد از معاینه شما و مشخص کردن تعداد جلسات هزینه انجام درمان را برای شما اعلام خواهد کرد در هر صورت مجموع هزینه تمام جلسات مزوتراپی به طور قابل توجهی از هزینه‌ های روش های دیگر مانند لیپوساکشن پایین تر است .

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه با مراجعه به این کلینیک می توانید مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از هزینه انجام درمان اطلاع کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین می توانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز استفاده کنید.

نتایج مزوتراپی لاغری چگونه است و چه زمانی خود را نشان خواهد داد؟

با توجه به درمان صورت گرفته و تحقیقات انجام گرفته در مجله پزشکی باید گفت که مزوتراپی لاغری تقریباً برای ۵ درصد از افراد می ‌تواند نتیجه به دنبال نداشته باشد.

اما نتیجه نهایی در ۹۵ درصد افراد بسیار فوق العاده می باشد نتیجه مزوتراپی لاغری مخصوصاً برای از بین بردن سلولیت ها یک روش دائمی به شمار می ‌رود البته توصیه می شود و بعد از انجام مزوتراپی وزن خود را کنترل کند و اضافه وزن نداشته باشید به گزارش همین سایت خیلی از افراد متقاضی بعد از اولین درمان نتایج مورد نظر را توانستند مشاهده کند.

اما خیلی از آن ها تغییرات چشمگیری را بعد از تقریبا چهار جلسه مزوتراپی گزارش کرده ‌اند از همین رو خیلی از متخصصین برای کاهش وزن حدود ۵ تا ۱۰ جلسه درمان را برای افراد توصیه خواهند کرد همچنین تعداد تزریق در هر جلسه از ۵۰ تا ۱۵۰ عدد متغیر می باشد.

دوره نقاهت مزوتراپی لاغری چقدر است؟

مزوتراپی یک روش ایمن و موثر و غیر تهاجمی است که با استفاده از آن می توانید به لاغری اندام های خود بپردازید.

این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد و شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک  کنید و به فعالیت‌ های روزمره خود ادامه دهید و فقط کافیست  به توصیه های پزشک در طول درمان و بعد از آن به شما ارائه می دهد توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود حاصل کنید.

البته باید این نکته را نیز بیان کنیم که انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت و عوارض و رسیدن به نتیجه مورد نظر نقش مهمی را ایفا می ‌کند پس قبل از اینکه بخواهید از مزوتراپی لاغری برای اندام ها استفاده کنید در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت  کامل را داشته باشید تا بتوانید نتیجه خوبی را برای خود رقم بزنید.

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری اندام ها

مزوتراپی روشی مناسب برای افرادی که به راحتی نمی تواند از شرایط چربی های اضافه بدن خود رها شوند می توانند با استفاده از این روش به راحتی به تناسب اندام خود برسد این روش درمانی و تعداد جلسات آن بستگی به چربی های موضعی و همچنین نظر پزشک متخصص دارد که بعد از معاینه تعداد جلسات را برای هر فرد در نظر خواهد گرفت اما به طور کلی بین ۵ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز است تا فرد بتواند به نتایج خوبی از این روش درمانی برسد .

اگر شما هم جزء علاقه ‌مندان استفاده از این روش درمانی هستید و می خواهید از تعداد جلسات درمانی برای خود اطلاع کامل به دست آورد می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این  کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد.

مزوتراپی و لاغری
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-مزوتراپی و لاغری

سوالات متداول

. سن مزوتراپی چقدر است؟

مزوتراپی جایگزینی غیر تهاجمی است که می ‌توان به جای لیپوساکشن از آن استفاده کرد که این امر سبب کاهش چربی و سلولیت در مناطق ناخواسته بدن خواهد شد .

مزوتراپی روشی است که در سال ۱۹۵۲ توسط دکتر میشل پیستور اختراع شد و در آن از دارویی به نام مزودرم یعنی لایه چربی زیر پوست تزریق می‌ شود این روش درمانی برای افراد بین ۱۸ تا ۷۰ سال که چربی های اضافه در قسمت های مختلف بدن دارد کارایی دارد و می تواند از آن استفاده کنند.

. آیا مزوتراپی ایمن است؟

باید گفت که مطالعات زیادی در این زمینه صورت نگرفته و ما فقط می توانیم از تجربه افراد متقاضی دیگر بیان کنیم .ما می ‌دانیم که در ۵۰ سال گذشته بیش از ۱۸۰۰۰ پزشک در سراسر جهان از مزوتراپی در کارهای خود برای اهداف مختلف استفاده کرده اند.

از جمله کاهش وزن ،کاهش وزن هدفمند و برطرف کردن سلولیت ، ریزش مو ، برطرف کردن چین و چروک های پوستی ، صدمات ورزشی ، تاکنون هیچ نتیجه منفی در مقالات پزشکی گزارش شده است و  می ‌توان از این روش به عنوان یک روش ایمن نام برد.

. مزوتراپی چگونه کار می کند؟

داروهای مورد استفاده در مزوتراپی به طور طبیعی پروتئین ها و آنزیم ها هستند که در غشای های سلولی چربی و ساختارهای آن را تجزیه خواهند کرد و چربی از بین می رود سپس توسط بدن خارج می شود و بعضی از آنها مجدد توسط کبد استفاده خواهد شد.

برخی متابولیت ها توسط سلول های دیگر حذف می شوند و قسمتی از آن  توسط کبد . در طی یک سری از جلسات درمانی با فواصل هفتگی تا ماهانه چندین لایه چربی از بین خواهد رفت.

. بعد از تزریق مزوتراپی لاغری چه احساسی داریم؟

بیشتر افراد متقاضی در منطقه تحت درمان احساس درد ژ گرما یا تورم را خواهند داشت معمولاً ۱ تا ۵ روز زمان میرود . اکثر افراد متقاضی نیاز به هیچ گونه داروی ضد درد خواهند داشت اما در صورت نیاز می توانند از مسکن های معمولی مانند استامینوفن استفاده کنند.

 تفاوت بین مزوتراپی و لیپودیزولو چیست؟

مزوتراپی و لیپودیزولو از این نظر مشابه هستند که هر دو برای برطرف کردن چربی از تکنیک تزریق استفاده می کند مزوتراپی اولین بار در سال ۱۹۵۲ اختراع شد لیپودیزولو یک مفهوم جدید می باشد تفاوت این دو در فرمول ذوب چربی می باشد و هر دو ی آن ها موثر خواهند بود .

. چه مناطقی با مزوتراپی قابل درمان است؟

تقریباً تمامی ناحیه چربی های انباشته شده دارد می تواند با استفاده از مزوتراپی لاغری درمان شود از جمله زیر چشم و چانه ، بازوها ، قفسه سینه ،شکم ، دستگیره های عشق یا همان پهلو ها ، باسن ، ران ، سلولیت  و ….نیز قابل درمان خواهد بود.

. به  چه تعداد جلسات درمانی نیاز خواهیم داشت؟

در هر منطقه بین ۱ تا ۱۰ جلسه درمان بسته به منطقه مورد نظر و همچنین هدف درمانی جلسات نیاز خواهد بود که تعداد آنها برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

. آیا تزریقات مزوتراپی دردناک است؟

از آنجایی که علاوه بر بی حسی موضعی از سوزن های بسیار کوچک و نازک استفاده می شود اکثر افراد متوجه تزریق نخواهند شد.

. آیا نیاز به گرفتن مرخصی دارم؟

این روش تقریبا بدون دوره نقاهت می باشد در اکثر افراد متقاضی می تواند در همان روز یا روز بعد به فعالیت های روزمره خود مشغول شود انتظار می ‌رود که افراد متقاضی به فعالیت ‌های روزمره عادی مانند ورزش بپردازند.

. آیا نیاز به رژیم خاصی دارم؟

بعد از درمان نیاز به رژیم خاصی  نخواهد بود . یک رژیم غذایی که نمک برای محدود کردن تورم بعد از درمان توصیه خواهد می شود  همچنین به  افراد متقاضی توصیه می‌ شود روزانه ۶ تا ۱۰ لیوان آب و مایعات بنوشند تا چربی های شکسته شده بتواند خیلی سریع تر دفع شود.

. چه کسانی می توانند مزوتراپی داشته باشد؟

بزرگسالان بین ۱۸ تا ۷۵ سال و خوب از نظر سلامتی می ‌توانند کاندیدای مناسب به مزوتراپی برای لاغری بدن باشد.

. آیا کسی هست که نتواند مزوتراپی را انجام دهد؟

خانم‌ هایی که باردار هستند و یا در دوران شیردهی هستند نمی توانند مزوتراپی انجام دهند همچنین بیماران مبتلا به دیابت کنترل نشده ، هرگونه سرطان فعال ،هرگونه عفونت های فعال ،یا بیماری‌ های پوستی ، افردی که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است نباید مزوتراپی انجام دهند.

بیماران با سابقه سکته مغزی و قلبی دیابت کنترل نشده یا لخته شدن خون باید قبل از انجام عمل در خصوص این  مشکلات با پزشک مشورت داشته باشد اگر پزشک مشخص کند که مزوتراپی برای آن درمان مناسبی می توانند آن را انجام دهد.

. آیا نتایج مزوتراپی لاغری دائمی می باشد؟

پاسخ داد زمانی که فقط یک رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشد و ورزش انجام دهد کاهش چربی دائمی خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

جدیدترین دستگاه لاغری

آیا از تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری هم استفاده می شود ؟

درمان افتادگی و شل شدن پوست صورت پس از لاغری و کاهش وزن

نتیجه گیری

با توجه به تغییر سبک زندگی خیلی از افراد چاقی به عنوان یک مشکل جدی در زندگی آنها نقش ایفا می ‌کند هر روزه به جهت افزایش این مشکل روش های زیادی وجود دارد تا کمترین درد درمان انجام گیرد یکی از این روش های جدید که طرفداران زیادی نیز در ایران و جهان به خود جلب کرده است مزوتراپی لاغری اندام است .

این روش یکی از بهترین روش ها است که می‌ تواند اثرات مثبتی را برای افراد متقاضی به دنبال داشته باشد البته مزوتراپی برای درمان خیلی مشکلات دیگر نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد در نتیجه استفاده از این روش برای لاغری تنها یکی از کاربردهای این روش درمانی به شمار می ‌رود ، مزوتراپی از روش های قدیمی است که قدمت استفاده از آن به سال های دور باز می ‌گردد .

کاربرد این روش درمانی در سال های گذشته فقط به جهت درمان صدمات ورزشی ایجاد شده  اما امروزه با توجه به تحقیقات صورت گرفته این روش کاربردهای زیاد بر گسترده ای پیدا کرده است و به صورت قابل توجهی می ‌تواند در کاهش وزن نیز مورد استفاده قرار گیرد . مزوتراپی مزایای زیادی را با خود به دنبال دارد اینکه در یک جلسه بسیار کوتاه انجام می ‌شود و فرد می تواند نتایج خوبی از آن را حاصل کند .

بدون درد و خونریزی ، دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد اگر در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد هیچگونه عوارض جانبی و جبران ناپذیری با خود به دنبال نخواهد داشت .اگر شما هم علاقه به استفاده از مزوتراپی لاغری را دارید.

می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی الهیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک با انجام این روش به پردازید و به نتایجی که دوست دارید دست پیدا کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه صورت می‌ گیرد که می ‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه  مراقبت های مربوط به  خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/7ci5

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/iuWI9c5u

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.