هایفو تراپی hifu چیست؟  و به درد چه کسانی می خورد؟

هایفو تراپی hifu چیست؟  و به درد چه کسانی می خورد؟

هایفو تراپی hifu چیست؟  و به درد چه کسانی می خورد؟

امروزه جوانسازی و زیبایی پوست یکی از ارکان مهم و مورد توجه همه خانم ها و آقایان می باشد که این افراد به منظور بازیابی جوانی و شادابی پوست خود راه های مختلفی را امتحان می کنند.  البته این نیاز و خواسته قدمت دیرینه دارد و حتی از زمان باستان و خیلی دور با توجه به نقاشی های برجای مانده به این نتیجه رسیده اند که زیبایی و جذابیت مورد توجه همه افراد قرار داشته است و راه های مختلفی در این زمینه ابداع شده است.

امروزه یکی از روش های پر طرفدار و محبوب برای جوان سازی و پیشگیری از پیری پوست فرآیند hifu می باشد   در این روش محققین و متخصصین سعی می‌ کنند که با ارائه این روش درمانی با حداقل عوارض و خطرات تاثیرات قابل توجهی بر پوست و  شادابی چهره ایجاد کنند.  یکی از ویژگی های بی نظیر این فرایند هزینه مناسب آن نسبت به عمل های گران قیمت جراحی می باشد.

به دلیل تاثیر گذاری بالا عدم نیاز به دوره نقاهت عوارض خفیف و هزینه مناسب متقاضیان این فرایند روز به روز افزایش پیدا کرده اند.  البته برای انجام این فرایند زیبایی و درمانی محدودیت‌ هایی نیز وجود دارد که ما در طی این مطلب می خواهیم به بررسی این تکنیک زیبایی بپردازیم و کاندیدای مناسب را به شما معرفی کنیم . پس اگر شما نیز می خواهید مطمئن شوید که جزء کاندیدای مناسب فرایند  هایفو هستید امه مطلب را در وب‌ سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران از دست ندهید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

 هایفو تراپی hifu چیست ?

واژه hifu مخفف عبارت High intensity Focused ultrasound می باشد که معنی آن امواج پر قدرت فرا صوت با شدت بالا خواهد بود.  فرایند زیبایی هایفو جزء تکنیک های تقریباً به روزی است که می‌ تواند با هدف لیفتینگ و جوان سازی پوست  به ما کمک کند.  در طی انجام این عمل زیبایی متقاضیان احساس درد نخواهند داشت و به دلیل نتایج و تاثیرات بالا بهترین جایگزین برای لیفت  با جراحی محسوب می شود.

در طی انجام این عمل جوان سازی پوست توسط امواج پر قدرت اولتراسوند حاصل می شود.  این امواج همان امواج دستگاه های سونوگرافی است که البته پرتو ها در این دستگاه به صورت متمرکز بخش خاصی از لایه های پوستی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و با ارسال پرتو های پر انرژی به این ناحیه تولید رشته های کلاژن را افزایش خواهد داد . کلاژن نوعی پروتئین ضروری و مورد نیاز پوست می باشد که استحکام و قوام پوست را حاصل خواهد کرد .

وقتی به مرور زمان و افزایش سن میزان تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد کم کم پوست حالت سفتی خود را از دست می دهد و چین و چروک ها و خطوط بر بخش های مختلف صورت و بدن نمایان خواهند شد.  با تکنولوژی پیشرفته و مدرن هایفو می توان لایه های عمیق پوست را تحریک کرد .

تا با افزایش تولید کلاژن مجدداً قوام و استحکام پوست افزایش یابد . البته،  این فرایند زیبایی کاربرد های درمانی نیز دارد و برای از بین بردن تومور های سرطانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  در سال ۲۰۰۸ فرایند هایفو به عنوان تکنیک زیبایی ارائه شد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان روشی موثر برای لیفت ابرو توسط سازمان غذا و داروی ایالت آمریکا مورد تایید قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ این سازمان اعلام کرد که می توان از این روش به عنوان برطرف کردن چین و چروک ها و خطوط پوستی در ناحیه گردن و دکلته استفاده کرد.

البته به دلیل نوین بودن این فرآیند تا کنون پژوهش های زیادی در این زمینه انجام نشده است اما بر اساس تجربیات و تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده اند که با کمک امواج پ  قدرت الکترو سوند  به صورت کاملا ایمن و  حرفه ای می توان چین و چروک های سطح پوست را کاهش داد .  کسانی که از فرایند هایفو را برای جوان سازی پوست استفاده کرده اند در طی مدت کوتاهی توانسته اند شاهد تاثیرات بی نظیر آن بر پوست خود باشند.

بدون این که عوارضی مانند برش،  بخیه،  تزریق ، خونریزی و  ….را تجربه کنند . قبل از این که با افزایش کلاژن سازی لایه ها و بافت های پوستی به سفتی و قوام پوست دست  بایند این انرژی امواج در لایه های پوستی متمرکز می شوند و با آسیب تخریبی در این ناحیه جوان سازی پوست ایجاد می شود.  اما در طی این روش به صورت کامل ایمن هیچ آسیبی به بافت ها ماهیچه ها وارد نخواهد شد.

مراحل hifu چگونه انجام می شود ؟

کاندیدای مناسب فرایند هایفو در طی جلسه مشاوره و گفت و گو با پزشک مشخص می شود.  متخصصین در این جلسه میزان آسیب های پوستی و تعداد جلسات هایفو را مشخص خواهند کرد و توضیحات کاملی در این زمینه برای متقاضیان ارائه خواهند داد.  قبل از این که بخواهید تکنیک پر طرفدار هایفو را انجام دهید باید پوست خود را از هر نوع آلودگی پاک سازی کنید.  قبل از مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست نیز  استفاده نکنید .

مراحل انجام فرایند هایفو به صورت کاملا ایمن و غیر تهاجمی انجام می شود.  متخصصین در مرحله اول پوست را از هر نوع آلودگی پاک سازی می کنند . سپس فرایند بی حسی انجام خواهد شد.  در این فرایند  از ژل لوبریکانت استفاده  می کند این ژل در هنگام سونوگرافی نیز  کاربرد دارد.

پس از بی حسی و ضد عفونی کردن پوست دستگاه هایفو بر سطح پوست قرار می گیرد و شدت امواج با استفاده از مانیتور  مخصوصی تنظیم خواهد شد . انتقال پالس های الکتریکی به لایه های پوستی ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد برخی افراد در حین انتقال این امواج احساس ناخوشایندی مانند گز گز شدن پوست  و گر گرفتگی را تجربه می کنند . این عارضه را می توان با مصرف مسکن ها و دارو های ضد التهابی و  غیر استروئیدی مناسب کنترل کرد .

خوشبختانه به  دلیل عدم تهاجم در این روش متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزمره خود مانند گذشته ادامه دهند .

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-هایفوتراپی

تعداد جلسات hifu چقدر است ؟

متخصصین در طی جلسه مشاوره و  بررسی میزان آسیب های پوستی تعداد جلسات را برای متقاضیان مشخص می کنند . بنابراین تعداد جلسات برای همه افراد متفاوت خواهد بود.  برای دست یافتن به نتایج مد نظر متخصصین توصیه می کنند در سال اول دو جلسه فرایند هایفو موثر خواهد بود و در سال های بعدی برای حفظ نتایج یک جلسه درمانی کافی می باشد . اگر چه تعداد  جلسات بر حسب کاربرد ها و نیاز های متقاضیان متفاوت خواهد بود.

بر اساس نتایج حاصل شده با حضور در جلسات هایفو تراپی نتایج مطلوب و رضایت بخشی حاصل کرد‌.  هر جلسه هایفو تراپی  در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد که مدت زمان آن بر اساس ناحیه درمان،  شدت آسیب های پوستی و هدف از انجام هایفو متغیر می باشد.  کارتریج هایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس کاربرد آن ها متفاوت است.  سری این دستگاه  بخش های مختلف پوست را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

کارتریج با عمق ۱.۵  میلیمتر می تواند چین و چروک های سطحی پوست را مورد درمان قرار دهد.

 کارتریج با عمق ۳ میلی متر با تاثیر گذاری و لایه میانی پوست شرایط پوستی را به سمت بهبودی تغییر خواهد داد.

 کارتریج ۴.۵  میلی متر با افزایش دما در لایه ها و ماهیچه های پوستی باعث استحکام و قوام پوست خواهد شد

کارتریج ۸ و ۱۳ لایه های عمیق تری از پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند چربی های انباشته شده در نواحی مختلف صورت و  بدن را از بین ببرد . انتخاب نوع کارتریج بر  کیفیت درمان تاثیر بی‌ نظیری خواهد داشت.  در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصین از برند ها و مارک های معتبر دستگاه هایفوتراپی استفاده می کنند.  بنابراین نتایج حاصل شده کاملا ایمن و تاثیر گذار خواهد بود.

کاربرد ها و مزایای hifu

از نظر متخصصان و کارشناسان زیبایی فرایند هایفو تراپی  بهترین گزینه به جای عمل جراحی و سخت لیفت با جراحی می‌باشد . در این روش زیبایی و جوان سازی پوست به صورت کاملا سر پایی و غیر تهاجمی انجام خواهد شد .

در سال ۲۰۰۸ این فرآیند به عنوان روشی موثر برای جوان سازی پوست معرفی شد و به مرور زمان طرفداران آن افزایش پیدا کرده است .  با توجه به مزایا و کاربرد های این تکنیک زیبایی این روش به عنوان محبوب ترین روش زیبایی و جوانسازی معرفی می شود.  کاربرد های هایفوتراپی شامل موارد زیر می باشد.

  • جوان سازی پوست صورت ، گردن،  و دکلته
  • لیفت پلک و ابرو ها و گونه ها
  • بر طرف کردن افتادگی و شلی پوست صورت،  گردن و دکلته
  • از بین بردن خطوط ایجاد شده و بخش های مختلف صورت مانند اطراف چشم،  اطراف دهان و پیشانی
  • مورد استفاده برای انواع پوست ها
  • استحکام و قوام پوست
  • زاویه سازی و  بهبود وضعیت چانه و کانتورینگ صورت
  • بستن منافذ باز پوست
  • روشن شدن و کیفیت رنگ پوست
  • حذف چربی های اضافه در بخش های مختلف صورت و بدن
  • درمان غبغب،  لیفت بازو و ران و شکم

مزایا

این روش و تکنیک زیبایی کاملاً ایمن به صورت غیر تهاجمی جوان سازی پوست را حاصل خواهد کرد و مزایایی بی‌ نظیری به دنبال دارد.

 این فرایند  زیبایی می تواند در طی یک تا ۳ جلسه  نتایج مورد نظر راه حاصل خواهد کرد.

نتایج ناشی از این عمل در حدود یک تا سه سال موثر خواهد بود و متخصصین توصیه می‌ کنند که با تکرار این عمل در طی سال های آتی ماندگاری آن را برای همیشه حاصل کنید .

این تکنیک زیبایی بدون نیاز به دوره استراحت و ریکاوری و کاملا ایمن حاصل می شود و در طی انجام آن نیاز به برش و بخیه ، خونریزی پانسمان و تزریق نمی باشد.

این فرایند زیبایی را می توان با روش های دیگر جوان سازی مانند میکرونیدلینگ ترکیب کرد و با جلسات سالیانه  می توان مدت ماندگاری آن را افزایش داد .

برای انجام فرآیند هایفو نیاز نیست که هزینه زیادی مانند لیفت با جراحی پرداخت کنید.  در این روش هزینه ای در جهت بی هوشی ، اتاق عمل و بستری شدن پرداخت نخواهید کرد.

چرا طرفداران hifu بیشتر از لیفت با جراحی می باشد ؟

فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی  خطرات و هزینه کمتری نسبت به عمل جراحی خواهند داشت.  اگر چه مدت ماندگاری هایفو کمتر از جراحی است اما می توان با تکرار سالیانه این روش مدت ماندگاری آن را همانند جراحی افزایش داد د.

 عامل مهم باعث شده که گرایش افراد نسبت به فرایند  هایفو تراپی افزایش یابد که به شرح زیر می باشد.

میزان تهاجم کمتر

در روش hifu مراحل درمان بدون نیاز به بی هوشی ، برش،  بخیه و پانسمان انجام می شود و حتی هیچ تزریقی بر ناحیه صورت ایجاد نخواهد شد. در صورتی که برای دست یافتن به نتایج جوان سازی با جراحی باید عوارض پس از بی هوشی را تجربه کنید . همچنین مراحل جراحی با ایجاد برش ها بخیه و پانسمان طی می شود.

هزینه کمتر

به طور قطع هزینه هایفو نسبت به لیفت با جراحی مناسب تر می باشد.  این که هزینه ها برای شما در هر دو روش چه مقدار است به میزان آسیب ها و افتادگی پوست شما بستگی خواهد داشت ؟  در تکنیک زیبایی هایفو هزینه‌ ای برای اتاق عمل،  بی هوشی و بستری شدن پرداخت نمی کنید.

جوان سازی با hifu  برای چه کسانی مناسب است ؟

هایفو تراپی  امروزه به عنوان بهترین روش غیر جراحی برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که طرفداران آن روز به روز افزایش می یابد . این روش را متقاضیان در جهت جلوگیری از افتادگی پوست بدون جراحی استفاده می کنند.  بنابراین باعث شده که میزان تمایل افراد به عمل جراحی و روش های تهاجمی کاهش یابد.

  زیرا،  فرآیند هایفو به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون درد انجام می شود و گزینه  ای مناسب برای جراحی می باشد . این روش و تکنیک زیبایی در جهت از بین بردن مشکلاتی مانند افتادگی و شل شدگی پوست کار ساز خواهد بود اما باید به این نکته توجه کنید که این فرآیند برای افتادگی های خفیف و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد .

کسانی که پس از سی سالگی متوجه شل شدگی پوست خود می شوند می توانند  فرآیند هایفو تراپی در جهت پیشگیری از شدت یافتن این عا انتخاب کنند.

برخی افراد نیز به دلیل گرفتن رژیم های لاغری و نوسانات وزنی  با افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت و مواجه شده اند.  این افراد می توانند با فرایند هایفو نگرانی خود را در مورد لاغری برطرف کنند.

 بنابراین شما می‌ توانید به راحتی رژیم های لاغری خود را ادامه دهید.

 حتی این عمل برای کسانی که به صورت ناگهانی با کاهش وزن شدید مواجه شده اند پیشنهاد می شود.

 کسانی که با افتادگی خفیف و متوسطه پوست در ناحیه ابرو و پیشانی ‌ مواجه اند  می‌ توانند با کمک هایفو زیبایی خود را مجدداً باز گرداند و دیگر نیاز به انجام عمل های جراحی سخت نمی باشد .

کسانی که دائما با مشکلات  پوستی مانند جوش ها مواجه هستند بر اساس تحقیقات انجام شده می‌ توانند با فرایند هایفو میزان جوش های خود را کاهش دهند . بنابراین اگر شما نتوانسته اید با روش های درمانی دیگر از شر جوش های پوستی خود راحت شوید بهتر است در تکنیک هایفو را امتحان کنید.

 کاندیدای مناسب برای از بین بردن جوش های صورت می توانند با افزایش کلاژن سازی نیز  به نتایج مطلوب و زیبایی دست یابند .

افرادی که قصد دارند با کمک روش های غیر تهاجمی تغییراتی در چهره خود ایجاد کنند و چهره زاویه دار داشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند و تاثیرات قابل توجهی در چهره خود احساس می کنند.

 کسانی که در ناحیه گونه ها و پلک ها با افتادگی خفیف و کم مواجه هستند نیز کاندیدای مناسبی برای لیفت با هایفو خواهند بود و دیگر نیاز به عمل های جراحی نخواهند داشت.

 از کاربرد های دیگر هایفو می توان درمان شل شدگی و افتادگی ناحیه گردن و دکلته را اعلام کرد . کسانی که در این ناحیه با افتادگی خفیف و متوسط مواجه هستند می توانند زیبایی را مجدد این نواحی باز گرداند .

فرایند هایفو تراپی به عنوان ایمن ترین و موثرترین روش درمانی و زیبایی معرفی می شود و برعکس فرایند  جراحی به صورت کاملاً غیر جراحی باعث سفت  شدن پوست می شود . بنابراین شما عوارض پس از جراحی را تجربه نخواهید کرد و به عنوان بهترین جایگزین می توانید از آن استفاده کنید .

از کاربرد های دیگر این روش می توان گفت که افرادی که  نمی خواهند برای زیبا سازی پوست خود به زیر تیغ جراحی بروند بنابراین به راحتی می توانند روش هایفو تراپی جایگزین کنند .

اگر شدت افتادگی و شلی پوست بیش از حد باشد قطعا امواج هایفو قدرت بازگرداندن زیبایی و جوانی را   نخواهند داشت و بهتر از روش‌ های جراحی را جایگزین کند.

همانطور که می دانید جوان سازی پوست با فرایند هایفو با ارسال امواج به نواحی زیرین و عمیق پوست انجام می شود بنابراین کسانی که به دلایل مختلفی در نواحی مختلف بدن خود فلز جای  گذاری کرده اند ند کاندیدای مناسبی برای این تکنیک نخواهند بود. زیرا،  با ارسال امواج به این ناحیه باعث ایجاد تداخل می شود و عملکرد و تاثیرات هایفو را کاهش می دهد و حتی ممکن است مشکلاتی برای متقاضیان به دنبال داشته باشد .

پس اگر شما هر گونه فلزی در بدن خود دارید قبل از هایفو باید به پزشک خود اطلاع دهید .

از مشکلات دیگر در حین انجام هایفو قرمزی و تورم پوست  و  سوزش در ناحیه درمان می باشد. البته این زود گذر و موقتی هستند اما کسانی که پوست حساس دارند ممکن است با مشکلاتی مانند زخم،  کبودی و تورم مواجه شود زیرا در مورد دمت در  لایه های زیرین پوست ۸۰ درجه سانتیگراد می رسد. پس این روش درمانی برای افرادی که پوست حساس دارند پیشنهاد نمی شود.

 اگر می خواهید با این تکنیک زیبایی و تاثیرات آن بیشتر آشنا شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران تماس حاصل فرمایید.

 افرادی که در دوران بارداری و شیر دهی قرار دارد .

کسانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند.

کسانی که در سه ماه اخیر روش های تزریقی جوانسازی مانند تزریق ژل،  بوتاکس و ژل را استفاده کرده اند کاندیدای مناسبی برای لیفت با hifu نخواهد بود و باید پس از مدت تعیین شده برای جوان سازی  اقدام کنند.

عوارض hifu چیست ؟

 هر روش  زیبایی و درمانی که در کلینیک های زیبایی و درمانی پوست و مو برای جوان سازی و زیبایی پوست انجام می شود بدون شک با عوارض رایجی همراه می باشد. البته فرایند هایفو تراپی یکی از روش های بی دغدغه و بی خطر است  و عوارض خاصی  پس از آن مشاهده نمی شود عوارض رایج نیز در طی زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.

این فرایند زیبایی با کمی تورم و قرمزی خفیف مواجه می شوید که در طی چند ساعت رفع می شود . در صورتی که فرایند هایفو  تراپی را در مکان های غیر تخصصی و توسط افراد  کم تجربه و غیر حرفه اي انجام دهید با عوارضی از قبیل

  • آسیب بافت ها و عضلات صورت و بدن
  • سوختگی پوست
  • تورم و کبودی گسترده
  • عدم کسب نتایج

 همراه خواهید شد. پس قبل از انتخاب کلینیک از مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید.  همه مراحل هایفو تراپی بدون احساس  درد طی  خواهد شد . در صورتی که اگر بخواهید برای جوان سازی پوست  از روش  جراحی استفاده کنید با عوارض و خطرات زیادی  مواجه خواهید شد.  از خطرات و نگرانی های این فرایند می توان به موارد ی از قبیل

  • عوارض پس از بی هوشی عمومی
  • خونریزی شدید
  • عفونت
  • بر جای  ماندن زخم
  • ایجاد لخته‌ های خونی
  • ریزش مو ها

اشاره کرد. . بنابراین متخصصین در صورت مناسب بودن شرایط زیبا جویان روش های غیر جراحی را پیشنهاد می کنند. تا بتوانند  با حداقل میزان عوارض نتایج تاثیر گذار  و رضایت بخش حاصل کنند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران  بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود . در این کلینیک رضایت زیبا جویان عزیز و نتایج رضایت بخش از اهداف مهم کادر درمانی خواهد بود.

هزینه جوان سازی پوست با hifu  در کلینیک زیبایی الهیه تهران  چقدر است ؟

بدون شک هزینه های هایفو تراپی نسبت به عمل جراحی بسیار کمتر است.  چون  در این روش متقاضیان نیاز به اتاق عمل و بستری شدن  نخواهند داشت. .

متقاضیان پس از انجام تکنیک زیبایی  هایفو تراپی از  بیمارستان مرخص می شوند  بنابراین هزینه ای در این زمینه پرداخت نخواهند کرد.   مراحل این تکنیک زیبایی به  صورت سر پایی سپری می شود  و  قطعا هزینه ها کاهش می یابد.

عوامل مختلفی هزینه ها را در کلینیک های زیبایی  تحت تاثیر قرار می دهد که به شرح زیر می باشد.

  • تعداد جلسات هایفو تراپی برای هر فرد
  • شدت  آسیب های پوستی
  • میزان چین و چروک ها و افتادگی و شلی پوست
  • میزان  مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی و تعرفه  کلینیک

بنابراین  نمی توان برای فرایند هایفو تراپی  هزینه قطعی مشخص کرد. در کلینیک زیبایی الهیه تهران تخفیفات  ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران  مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از hifu :

فرایند هایفو تراپی یکی از روش های سر پایی و بی درد سر  است.  در نتیجه  متقاضیان نیاز به مراقبت های دشوار قبل و بعد از آن نخواهد داشت. متخصصین ما  در کلینیک زیبایی الهیه تهران  در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد این مراقبت های مربوط به این  فرایند زیبایی ارائه خواهند داد که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشد.

اگر در سه ماه گذشته برای جوان سازی پوست صورت خود روش های دیگری از قبیل تزریق ژل و تزریق بوتاکس یا چربی را انجام داده اید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید و برای انجام این فرآیند عجله نکنید زیرا با نفوذ پرتو ها به اعماق پوست  تاثیرات مواد  تزریقی از بین می رود.  متخصصین ما در جلسه مشاوره  در این زمینه توضیحات کاملی را  ارائه خواهند داد .

فرآیند هایفو تراپی در دوران پریود ی یا سیکل ماهیانه انجام ندهید  زیرا در این دوران هورمون های بدن و  اعصاب شما بسیار حساس است و بهتر از سه روز پس از دوران پریود ی برای هایفو تراپی اقدام کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک  از محصولات مراقبتی پوست  و لوازم آرایشی استفاده نکنید .

در صورت داشتن دندان فلزی یا ایمپلنت پزشک خود را با خبر کنید زیرا فرایند هایفو در شرایط ویژه ای برای شما انجام می شود.

چند روز قبل از انجام فرایند هایفو  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید رفتن به سولاریوم خود داری کنید. زیرا  حساسیت پوست شما افزایش پیدا می کند و نمی توانید نتایج مطلوبی حاصل کنید.

 قبل از آغاز جلسه هایفو تراپی مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-هایفوتراپی

 مراقبت های پس از انجام hifu :

 پس از انجام این فرایند زیبایی و درمانی از خاراندن، لمس کردن و دست زدن به ناحیه درمان خود داری کنید.

 از قرار دادن کمپرس سرد یا گرم بر پوست خود داری کنید.

 تا ۳ روز پس از انجام هایفو از آرایش کردن و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی بپرهیزید. زیرا سبب ایجاد حساسیت و افزایش قرمزی و تورم پوست می شود.

 در  هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از تورم پوست جلوگیری کنید.

تا چند روز لباس های گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به صورت شما فشاری وارد نشود.

اثرات و نتایج :

بر اساس  نتایج حاصل شده از این فرایند زیبایی به این نتیجه رسیده اند که  ۹۰ درصد کسانی که فرایند hifo را در جهت  جوان سازی پوست خود انتخاب کرده اند توانسته اند پس از سه ماه به نتایج مورد نظر خود دست یابند.  در صورتی که پس از انجام لیفت با جراحی باید در حدود  یک سال صبر کنید تا بتوانید شاهد نتایج قطعی درمان باشید . البته باید خطرات و ریسک جراحی را نیز به جان بخرند .

متاسفانه فرایند زیبایی  هایفو تراپی  همانند لیفت با جراحی نتایج  همیشگی و دائمی به همراه  ندارد و پس از  ۳ تا ۵ سال تاثیرات آن از بین می‌ رود . پس  شما مجدداً می توانید  برای این فرایند زیبایی اقدام کنید . متخصصین  ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران  برای ثابت و پایدار کردن نتایج فرایند هایفو حضور در جلسات سالیانه را پیشنهاد می‌ کنند.

پس از  پشت سر گذاشتن جلسه  هایفو کم کم شاهد سفتی پوست خود خواهید بود.  زیرا فرایند کلاژن سازی در پوست به مرور زمان اتفاق می افتد و در  طی  ۳ ماه شما می توانید به  نتایج قطعی دست یابید.  پس از پشت سر گذاشتن مدت ماندگاری هایفو تراپی و تاثیرات  آن مجدداً روند کلاژن سازی کاهش  می یابد  و کم کم  پوست  به حالت قبل باز می گردد و با مشکلات و آسیب هایی از قبیل چین و چروک و شل شد گی مواجه خواهد شد.  پس سعی کنید از پوست خود  مراقبت کنید و همچنین به طور سالیانه این فرایند زیبایی را تکرار کنید.  عوامل مختلفی از قبیل

  • سن افراد
  • اعمال مراقبت ها از پوست
  • استفاده از محصولات مناسب و با کیفیت
  • تغییر سبک زندگی
  • ورزش منظم

مدت ماندگاری هایفو تراپی را افزایش می دهد.   متخصصین تا زمانی که پوست شما  حالت کشسانی  و ارتجاعی خود را حفظ کرده است روش های جراحی را مناسب نمی دانند  و شما می توانید بدون درد سر و ریسک  های خطرناک،  پوستی جوان و شاداب حاصل کنید.

برای انجام این تکنیک  هیچ تزریقی بر پوست  انجام نمی شود و دیگر نگرانی در مورد  فلج شدن عضلات صورت، خونریزی و کبودی و یا عوارض دیگر نخواهید داشت.  در کلینیک زیبایی  الهیه تهران  جوان سازی پوست با استفاده از روش‌ های مدرن و پیشرفته ارائه می‌ شود . متخصصین ما پس از بررسی شرایط پوستی و سن شما بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.

دوره نقاهت پس از فرایند hifu چقدر است ؟

همان طور که می دانید  فرایند هایفو تراپی یکی از  روش‌ های غیر تهاجمی  است. پس  مراحل جوان سازی پوست  بدون نیاز به بی هوشی،  برش،  بخیه و حتی تزریق هیچ ماده مصنوعی بر پوست  ارائه می شود.  پس از پایان جلسه هایفو تراپی زیبا جویان می توانند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.

با نفوذ امواج و پالس های کوتاه الکتراسوند  به لایه های زيرين پوست شما در هنگام  انجام  با احساس سوزن سوزن  شدن ،  بی حسی و  داغی پوست مواجه خواهید شد.  شاید این احساس برای شما نا خوشایند باشد در این شرایط  متخصصین مصرف مسکن یا دارو های ضد التهابی و غیر استروئیدی را پیشنهاد خواهند داد.

  پس از انجام فرآیند هایفو با عوارض موقتی مانند  کمی قرمزی و تورم مواجه خواهید شد . این عارضه ها در مدت زمان کوتاهی رفع  می‌ شوند و شما به تریج شاهد تاثیرات بی نظیر این فرآیند بر پوست خود می باشید . البته،  متخصصین پس از انجام فرآیند هایفو توصیه  های لازم را گوشزد می کنند و شما برای کسب نتایج مطلوب باید به طور جدی اعمال کنید.

  • مصرف مایعات زیاد
  •   قرار نگرفتن در معرض نور خورشید
  • تغییر سبک زندگی
  • تغذیه مناسب از عوامل مهم و تاثیر گذار بر تاثیرات  و ماندگاری هایفو تراپی خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هایفوتراپی واقعا چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

مهمترین سوالات متداول در خصوص هایفوتراپی :

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

نتیجه گیری :

با داشتن چهره زیبا و جوان  حس اعتماد به نفس و سر زندگی در همه افراد افزایش می یابد   . زیبایی یکی  نیاز های انسان ها از دیر باز تا کنون بوده است  و راه های مختلفی به این منظور و  حفظ جوانی و شادابی پوست ابداع شده است . اما  تا  کنون  هیچ روشی برای متوقف کردن روند پیری ابداع  نشده  است اما  خوشبختانه می توان با راه کار های درمانی و زیبایی  موثر روند  پیری پوست را به تاخیر انداخت.

پوست انسان  از سه لایه اپیدرم ، درم و هیپودرم تشکیل  شده است که به مرور زمان و افزایش سن  تغییراتی در هر کدام از  لایه ایجاد می شود.  پس از مشاهده  علائم اولیه پیری بر چهره باید سریعا  برای پیشگیری از شدت یافتن علائم و پیری اقدام کرد . بهترین اقدام مراجعه به  کلینیک های زیبایی و تخصصی می باشد. .  فرایند زیبایی hifu یکی از روش های تاثیر گذار می باشد که با افزایش تولید کلاژن،  استحکام و قوام پوست و جوانی پوست را به چهره  باز می گرداند.

با این تکنیک زیبایی می‌ توان مشکلات زیادی را از سر راه برداشته.   در این روش بدون تجربه  خطرات و ریسک   جراحی می توان نتایجی همانند   لیفت با جراحی حاصل کرد.   در این روش با کمک امواج پر قدرت الکترو سوند  لایه های عمیق پوست لیفت و سفت خواهند شد و به تدریج و افزایش تولید کلاژن  انواع  آسیب های پوستی مانند چین و چروک‌ ها و خطوط ایجاد شده  و منافذ باز درمان می‌ شوند و قطعا  کیفیت و زیبایی پوست تضمین می شود.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود . در این کلینیک جوان سازی و شادابی پوست با روش هایی از قبیل هایفو تراپی، لیزر آندولیفت،  تزریق ژل ، تزریق چربی،  لیفت با نخ و ….. انجام می شود .هر یک  از این روش ها بر اساس شرایط پوستی فرد و میزان چین و چروک ها انتخاب می‌ شود و قطعاً متخصصین  ما با آگاهی و شناخت بالا بهترین روش درمانی را برای شما پیشنهاد خواهند داد.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/ogy6

لینک آپارات:https://aparat.com/v/9iKCo

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/Wo3xq6NX

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

زمان استفاده از کرم ترمیم‌کننده بعد از میکرونیدلینگ
درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

زمان استفاده از کرم ترمیم‌کننده بعد از میکرونیدلینگ
درمان قطعی سرطان دهانه رحم
بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.