همه چیز در مورد لیزر بیکینی – هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی – هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی – هزینه و عوارض

لیزر بیکینی یکی از راهکار های موثر و مدرن است که با کمک آن مو های زائد بخش های مختلف بدن از بین می رود. همه بانوان با سلیقه دوست دارند که بدنشان عاری از هر گونه مو ی زائد باشد تا بدنی زیبا و تمیز داشته باشند چون این موضوع سلامتی و زیبایی آن ها را تضمین می کند.‌ مو های زائد ضخیم و پر پشتی که در نواحی مختلف بدن مشاهده می شود حس نا خوشایندی به همراه دارد و حتی خانم ها ماهیانه هزینه زیادی برای خرید ابزار مانند وکس، تیغ، ژیلت، اپیلاسیون و … می کنند و وقت زیادی را صرف این عمل خواهند کرد. اما این روش ها درد سر های زیادی دارد و نمی‌ توانند به طور کامل مو ها را بر طرف کنند. در کنار هزینه و وقت بسیار، شاهد رویش مجدد مو ها در این ناحیه خواهند بود . حتی پوست آن ها دچار حساسیت می شود. با کمک فرایند لیزر می توان برای بر طرف کردن مو های زائد بخش های مختلف بدن اقدام کرد.

با از بین بردن مو ها در نواحی مختلف بدن با دستگاه های مدرن لیزر، نتایج بی نظیری حاصل خواهید کرد و برای همیشه از شر مو های زائد راحت می شوید. جلسات لیزر کوتاه مدت است و هیچ آسیبی به بافت های پوست وارد نمی‌ کنند. در این نوشتار ما قصد داریم در مورد فرایند زیبایی لیزر بیکینی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم . با کسب این اطلاعات در مورد این فرآیند زیبایی می توانید با وقت و هزینه کمتر به نتایج مطلوبی دست یابید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

لیزر بیکینی چیست؟

یکی از ناراحتی های همه افراد پوشیده شدن ناحیه شرمگاهی توسط مو های ضخیم و تیره است که در کنار ظاهر نا مطلوبی که ایجاد می کند باعث تعرق ، خارش و از بین رفتن کیفیت روابط جنسی می شود و تاثیرات نا خوشایندی بر روحیه افراد خواهد داشت. اکثر خانم ها با ابزار ها متفاوتی سعی می کنند مو های زائد ناحیه شرمگاهی خود را بر طرف کنند و ممکن است پوست آن ها دچار آسیب شود . با استفاده از این ابزار شاهد ایجاد جوش های ریز، خارش و قرمزی پوست خواهند بود. این موارد معمولاً بسیار رایج است.

لیزر بیکینی یکی از راهکار های موثر در جهت از بین بردن مو های زائد در ناحیه شرمگاهی است که در سر تا سر جهان جزء بهترین و محبوب ترین روش های از بین بردن مو های زائد می باشد . چون در این روش برای همیشه و بدون احساس درد مو های زائد از بین می رود.

مراحل انجام لیزر بیکینی

برای بر؛طرف کردن مو های زائد در نواحی مختلف بدن شما می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبای الهیه تهران تماس بگیرید. در این کلینیک مشاوران دلسوز ما اطلاعات جامعی در مورد این فرآیند زیبایی در اختیار شما قرار می دهند تا شما بتوانید با اطلاعاتی دقیق دست یابید انتخابی درست داشته باشید.

لیزر مو های زائد در ناحیه شرمگاهی در طی چند جلسه انجام خواهد شد. برای انجام این عمل از دستگاه‌ هایی مانند الکساندرایت، دکا و پلاتینیوم استفاده می شود. یکی از پیشرفته ترین این دستگاه ها دستگاه دکا است که به شکل مطلوبی همه مو های زائد را بین‌ می برد . دستگاه دکا جزء برند های گران قیمت می باشد که با جلوگیری از تغذیه ریشه مو در جهت از بین بردن فولیکول ها اقدام می کنند و بهترین نتایج ممکن حاصل می شود. این دستگاه با طول موج ۸۱۰ تا ۹۱۰ نانومتر عمل می کند که طول موج آن بر حسب ضخامت مو ها مشخص خواهد شد.

در طی جلسات انجام لیزر مو های زائد، پرتو های پراکنده لیزر با طول موج مشخص شده بر حسب ضخامت تار های مو به ناحیه بیکینی هدایت می شوند و به مرور زمان و در طی جلسات شاهد نازک شدن مو های این ناحیه خواهید بود و در نتیجه می توانید با این عمل ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد خود را از بین ببرید.

همه جلسات و مراحل لیزر مو های زائد به صورت بی حسی و سر پایی انجام می شود هر جلسه لیزر ۸ تا ۱۰ طول می کشد و شما به محض پایان جلسه لیزر می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید. در دوره بهبودی و پس از جلسات لیزر باید به مراقبت های توصیه شده به خوبی عمل کنید. پس از لیزر نیاز به مراقبت شدید و دوره نقاهت ندارید تا به نتایج مطلوب دست یابید.

مزایای لیزر بیکینی

• از بین بردن ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد در ناحیه بیکینی
• انجام لیزر بدون نیاز به برش، بخیه، درد و خونریزی
• هزینه مناسب نسبت به روش های دیگر بر طرف کننده مو های زائد
• تعداد جلسات محدود و کوتاه مدت بدون آسیب رسیدن به بافت ها و اندام ها و اجزای داخلی بدن
• پیشگیری از بیماری های پوستی، عفونت و قارچ ها
• جلوگیری از تعریق ، پیشگیری از زخم شدن ، تحریکات پوستی و خارش
• روشن سازی پوست ناحیه بیکینی
• بهبود کیفیت روابط جنسی
• بالا رفتن اعتماد به نفس در حین روابط جنسی
• نتایج ماندگار و طولانی مدت
• مشاهده نتایج در زمانی کوتاه

دستگاه های لیزر نیز برای بر طرف کردن انواع ضایعه های پوستی، جوان سازی پوست و روشن کردن پوست حذف انواع تاتو و خالکوبی و حتی انواع سرطان های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها کاربرد های فراوانی دارد که طول موج آن ها اساس میزان مشکلات تعیین می شود.

بهترین کاندیدای لیزر بیکینی چه کسانی هستند؟

انجام فرایند لیزر برای بر طرف کردن مو های زائد بدن محدودیت جنسی ندارد و همه خانم ها و آقایان می توانند برای حذف مو های زائد خود در نواحی مختلف بدن اقدام کنند.

استفاده از ابزار هایی همچون اپیلاسیون و تیغ و ژیلت باعث آسیب دیدگی پوست، درد ، جراحت و زخم های پوستی خواهد شد.

اشعه لیزر تاثیر بیشتری بر مو های ضخیم و تیره نسبت به مو های روشن دارد. زیرا میزان غلظت رنگدانه ها در پوست بیشتر است و می‌ توانند بهتر اشعه‌ های لیزر را جذب کنند . اگر چه این موضوع دلیل نمی شود که بگوییم لیزر بر مو های روشن تاثیری ندارد و نمی‌ تواند این مو ها را بر طرف کند. در صورتی که برای از بین بردن مو های روشن مانند خاکستری رنگ، بلوند و قرمز باید جلسات لیزر را افزایش داد.

یکی از مشکلاتی که برخی از خانم ها دارند اختلالات هورمونی است. خانم‌ ها یی که در گیر بیماری سندروم تخمدان پلی کیستیک هستند نمی‌ توانند به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابند و باید ابتدا قبل از آغاز روند درمان هورمون های بدن خود را به تعادل برساند. چون با افزایش هورمون های جنسی مردانه در این افراد مو ها مجدداً رشد خواهند کرد پس نمی توان تضمین کرد که فرایند لیزر تاثیر چندانی بر مو های زائد این افراد داشته باشد . این هورمون ها باعث فعال شدن مجدد فولیکول ها خواهد شد و شاهد رویش مجدد مو ها خواهید بود . پس اگر می خواهید از نتایج بی نظیر لیزر بیکینی بهره‌مند شوید باید هورمون های بدن کنترل و متعادل شود. متخصصین برای این افراد جلسات بیشتری در نظر می گیرند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران متخصصان با تجربه ابتدا سطح هورمون های بدن و شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می‌ دهند و در صورت بروز بیماری ها و مشکلات از قبیل سندروم تخمدان پلی کیستیک توضیحات لازم را ارائه خواهند داد تا وقت خود را در جلسات لیزر هدر ندهید و بتوانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

 لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیزر بیکینی

عوارض و خطرات لیزر بیکینی چیست؟

با انتخاب هر روش درمانی و زیبایی باید ابتدا در مورد عوارض آن تحقیق کنید و باید ها و نباید های مربوط به آن را مورد توجه قرار دهید . فرایند لیزر نیز یکی از مواردی است که باید در مورد آن اطلاعات کافی کسب کنید. با مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر می توانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید. زیرا در این کلینیک‌ ها برای از بین بردن مو های زائد از دستگاه های پیشرفته و استاندارد استفاده می شود و میزان خطر و عوارض شما را کاهش می دهد.

اگر برای انجام لیزر مکان های غیر تخصصی را انتخاب کنید شاهد خطرات جبران نا پذیری خواهید بود. استفاده از ابزار هایی مانند تیغ، ژیلت، وکس و اپیلاسیون باعث تحریکات پوستی، حساسیت، جوش زدن و قرمزی پوست خواهد شد و حتی می تواند عوارض دیگری مانند تبخال یا زگیل تناسلی را به همراه داشته باشد. پس اگر شما می‌ خواهید به نتایج مطلوب دست یابید پیشنهاد می کنیم که از فرآیند لیزر بهره مند شوید . با انتخاب این روش عوارض و خطرات کمتری را تجربه خواهید کرد.

وقتی امواج لیزر به فولیکول های مو نفوذ می کند ممکن است سطح پوست شما مقداری قرمز شود در برخی افراد به دلیل عدم مهارت پزشک و یا حساسیت بالای پوست با سوختگی خفیف نیز همراه است. اگر پس از لیزر با عارضه خارش پوست، مواجه شدید از خاراندن پوست خود خودداری کنید. زیرا میزان قرمزی پوست افزایش می‌ یابد و شاهد سوزش و درد در این ناحیه خواهید بود. در هنگام لیزر با استفاده از فرایند بی حسی دردی احساس نخواهید کرد .

شایعاتی که در مورد فرآیند لیزر به گوش می رسد مبنی بر این است که پرتو های لیزر به سلول های داخلی بدن و بافت های پوستی آسیب می زند و مشکلاتی از قبیل نا باروری را به دنبال دارد. بر اساس نتایج به دست آمده در این زمینه پرتو های لیزر فقط تا یک میلی متری پوست نفوذ می کند و نمی توانند به بافت های داخلی بدن وارد شود. بنابراین بخش‌ های داخلی هیچ آسیبی نمی بینند . پس بهتر است برای بر طرف کردن ابهامات و ترس های خود در این زمینه با مکانیسم و عملکرد دستگاه های لیزر آشنا شوید . پرتو های لیزر فقط بر رنگدانه هایی که در فولیکول مو وجود دارد تاثیر می گذارد و با گرمای ایجاد شده فولیکول ها را تخریب می کنند پس هیچ آسیبی به بافت های دیگر بدن وارد نخواهد کرد.

برای حذف مو های زائد از پرتو های غیر یونیزه استفاده می شود. پرتو هایی که خطرناک هستند و سرطان زا می باشند پرتوهای یونیزه اشعه X هستند که با پرتو های دستگاههای لیزر بیکینی متفاوت است و در جهت درمان انواع سرطان ها مورد استفاده قرار می گیرند. پرتوهای غیر یونیزه لیزر فقط تا عمق یک میلیمتری پوست نفوذ خواهند کرد و این دستگاه ها تحت تایید سازمان غذا و دارو ایالت آمریکا می باشد . پس در نتیجه هیچ خطری برای متقاضیان به همراه نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرایند زیبایی با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید.

اگر برای انجام لیزر به مکان‌ های غیر تخصصی مراجعه کنید و یا پزشک شما در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد با عوارضی مانند تاول های پوستی، سوختگی، عفونت لکه های تیره رنگ بر سطح پوست و…. مواجه می شوید.

متخصصان حرفه ای و با تجربه قبل از آغاز لیزر رنگ پوست و ضخامت مو ها را مورد بررسی قرار می دهند تا طول موج معینی را مشخص کنند و هیچ آسیبی به پوست و بافت های بدن وارد نشود. یکی از موضوعاتی که باعث می شود شما بتوانید به نتایج عالی دست یابید مهارت و تخصص پزشک و کادر درمانی حرفه ای کلینیک می باشد.

در کلینیک های معتبر و تخصصی از دستگاه های استاندارد و پیشرفته استفاده می شود. در مکان های غیر تخصصی بدون در نظر گرفتن شرایط شما فرایند لیزر انجام می شود و عوارض جبران نا پذیری برای شما به همراه خواهد داشت. حتماً در هنگام مراجعه به کلینیک مطمئن شوید که دارای مجوز وزارت بهداشت است. چون برخی افراد لیزر بیکینی را به صورت تجربی یاد گرفته اند و آسیب زیادی ممکن است به پوست شما وارد کنند.
اگر در کلینیکی که مراجعه کردید لیزر توسط پرستار یا تکنسین برای شما انجام می شود باید مطمئن شوید که پزشک در کلینیک حضور دارد و کار پرستار یا تکنسین را زیر نظر دارد.

در برخی از سالن های آرایشگاهی نیز بدون مهارت و تخصص در این زمینه به انجام لیزر می پردازند و این عمل عوارض بسیار خطرناکی به همراه دارد.

متخصصین در جلسات مشاوره در مورد شرایط جسمانی شما، رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت مو ها اطلاعات کافی حاصل می‌ کنند تا بتواند طول موج دستگاه و نوع دستگاه را مشخص کنند و همچنین با بررسی پرونده پزشکی سوابق بیماری های متقاضیان را ارزیابی می کنند. همچنین در مورد مزایا و محدودیت ها و عوارض این عمل اطلاعات کافی در اختیار متقاضیان قرار می دهند تا شما بتوانند درک بهتر ی نسبت به این فرایند زیبایی داشته باشند.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی از قبیل لیزر مو های زائد، بر طرف کردن انواع آسیب های پوستی، حذف خال ها و جوان سازی پوست با دستگاه های پیشرفته و استاندارد لیزر انجام می شود . شما می توانید با مراجعه به این کلینیک از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

در هر کلینیک و مرکز تخصصی هزینه روش های درمانی و زیبایی متفاوت است. تعداد جلسات هر فرد بر اساس حجم مو ها و ناحیه لیزر در نظر گرفته می شود و متخصصین به مواردی مانند رنگ پوست و مو و ضخامت مو ها توجه می کنند . بنابراین نمی توان برای این روش درمانی قیمت مشخصی اعلام کرد. هزینه ها در در کشور ما بر عکس کشور های دیگر با قیمت مناسب تری انجام می شود و حتی افراد از کشور های همسایه برای انجام این عمل به کشور ما سفر می کنند. قیمت پایین در کشور ما دلیل بر عدم کیفیت آن نیست بلکه متخصصین ما در این زمینه مهارت و تخصص بالایی دارند. و می توانند برای هموطنان عزیز خدمات بهتری ارائه دهند. عواملی که این فرایند زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد اندازه ی ناحیه لیزر ، ضخامت مو ها ، رنگ پوست و میزان مو های زائد می باشد. اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان می باشد.

 لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیزر بیکینی

مراقبت های قبل از انجام لیزر بیکینی

• چند روز قبل از انجام لیزر با کمک تیغ یا ژیلت مو های این ناحیه را بتراشید . اگر برداشتن مو های زائد به روش های دیگری انجام شود فولیکول ها از بین می روند و همچنین حساسیت های پوستی افزایش می یابد . پس ممکن است فرایند لیزر برای شما خطرناک شود.
• یک روز قبل از انجام لیزر مجدداً مو های زائد خود را از بین ببرید تا انجام لیزر برای متخصصین راحت‌ تر شود.
• یک ماه قبل از انجام آغاز جلسات لیزر از روش‌ هایی که میزان حساسیت و تحریکات پوستی شما را افزایش می دهند از قبیل اپیلاسیون و وکس خودداری کنید. زیرا این روش ها ریشه مو ها را تحت تاثیر قرار می دهد و باید هنگام لیزر ریشه در پوست وجود داشته باشد.
• دو ساعت قبل از انجام لیزر مجدداً مو های زائد را از بین ببرید . همچنین در هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی مانند عطر، لوسیون و کرم ها خودداری کنید.
• قبل از مراجعه به کلینیک از شوینده هایی استفاده کنید که PH آن برای پوست بدن و واژن شما مناسب باشد.
• نکات بهداشتی توصیه شده را به خوبی انجام دهید.
• با استفاده از مواد شیمیایی و معطر شدت حساسیت و تحریک پذیری پوست‌ شما افزایش می یابد و نسبت به اشعه لیزر حساس تر می شوند در نتیجه با خارش و سوزش پس از لیزر مواجه خواهید شد.
چند روز قبل از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و برنزه کردن پوست بپرهیزید . زیرا تاثیرات ناشی از نور خورشید نتایج فرآیند لیزر را کاهش می‌ دهد و ممکن است پوست شما تحریک و آسیب پذیر شود.
• هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید و از پوشیدن لباس های تنگ و زبر خودداری کنید. چون با ایجاد اصطکاک پوست و ساییده شدن لباس پوست تحریک خواهد شد و عوارض پس از لیزر را افزایش می دهد.
• پس از انجام لیزر سعی کنید استرس نداشته باشید و برای از بین بردن مو ها

ی زائد خجالت نکشید و آرامش خود را حفظ کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران با بهره گیری از کادر درمانی حرفه ای و مجرب می توانید در محیطی کاملا امن از نتایج بی نظیر این عمل بهره مند شوید. در این شرایط کادر حرفه‌ ای ما سعی می‌کند که به بهترین نحو در کاهش استرس به شما کمک کند.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

مراقبت های پس از لیزر بیکینی

• پس از پایان جلسه لیزر از دست زدن به ناحیه لیزر خودداری کنید. چون میزان حساسیت هایی از قبیل خارش و سوزش شدید را افزایش می دهد. با مشاهده این عوارض بهتر است پزشک خود را در جریان قرار دهید.
• یکی از مراقبت های مهم که متخصصین پیشنهاد می کنند استفاده از کمپرس سرد می‌ باشد. چون با گرمای زیاد فولیکول ها تخریب می‌ شوند و با کمک کمپرس سرد میزان گرمایی پوست کاهش می یابد.
• تا سه روز پس از انجام لیزر از ابزار های مانند ژیلت، تیغ و موارد دیگر استفاده نکنید. تا فولیکول های مانده شده مجدداً رشد کنند و در جلسات دیگر لیزر بتوانید به نتایج بهتری دست یابید.
• در طی دوره برگزاری جلسات لیزر از وکس کردن، اپیلاسیون و کندن مو ها و استفاده از کرم های موبر خودداری کنید. با این عمل تاثیرات درمان را کاهش خواهید داد.
• پس از ۳ تا ۴ روز پس از جلسه لیزر می توانید با کمک تیغ یا ژیلت مو های زائد این ناحیه را بتراشید.
• پس از انجام لیزر از رفتن به سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

 لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیزر بیکینی

لیزر بیکینی با لیزر برزیلی چه تفاوت هایی دارد؟

• لیزر خط بیکینی

اکثر خانم ها اطلاعات کاملی در مورد لیزر خط بیکینی و یا برزیلی ندارد و فکر می‌ کنند این دو روش هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در صورتی که تفاوت آن ها بسیار کوچک است که زیاد قابل تشخیص نیست و ممکن است اشتباه گرفته شود یکی دیگر از دلایلی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارند خجالت کشیدن از صحبت کردن در مورد این موضوع می باشد. پس بهتر است برای به دست آوردن اطلاعات کافی به سایت های مختلف متخصصین زیبایی مراجعه کنید تا در این زمینه بتوانید به اطلاعات زیادی دست یابید.

خط بیکینی به بخش های خارج از خط شرت گفته می‌ شود که تقریباً ۳ اینچ است که با انجام لیزر همه مو های زائد این قسمت از بین می رود و لبه های بیرونی واژن و قسمت بالایی شرمگاهی است که توسط اشعه لیزر مو های زائد آن برطرف می شود که البته در این زمینه نظر متقاضی قابل اهمیت است.

• لیزر برزیلی

برای انجام این فرایند زیبایی به خط بیکینی بیشتر توجه می شود و لبه های بیرونی واژن و خط باسن نیز تحت اشعه لیزر قرار می گیرد . فقط نوار باریکی از مو های زائد بر سطح پوست مشاهده خواهد شد. برای انجام لیزر متقاضی باید همه لباس های خود را از بدن خارج کند. هر کدام از روش های لیزر بر اساس نظر متقاضی انتخاب می شود.

 لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیزر بیکینی

اثرات و نتایج

با روش های خانگی از قبیل استفاده از ژیلت ، تیغ و اپیلاسیون می‌ توانید برای مدتی کوتاه از شر مو های زائد خود راحت شوید. درست است که با اپیلاسیون تا مدتی پشت مو ها کاهش می یابد اما مجدداً رویش آن ها آغاز خواهد شد. با کمک فرایند زیبایی لیزر فولیکول های مو از بین می‌ رود و امکان رشد مجدد نخواهند داشت و در نتیجه می توانید برای همیشه از شر مو های زائد خود راحت شوید. با انجام اپیلاسیون ممکن است پوست شما دچار آسیب شود.

برای انجام لیزر به مکان های تخصصی و معتبر مراجعه کنید و همچنین مراقبت هایی که پزشک توصیه می کند را به کار بگیرید و می توانید به نتایج فوق العاده ای در این زمینه دست یابید . همچنین با این عمل می توانید از بیماری های پوستی، بیماری های مقاربتی و عفونی پیشگیری کنید. فرایند لیزر در طی چند جلسه انجام می‌ شود که تعداد جلسات بر حسب رنگ پوست و مو و ضخامت مو ها و وسعت پوست تعیین می شود. درد هنگام لیزر با بی حسی موضعی کنترل خواهد شد. در صورتی که در جلسات اپیلاسیون شاهد درد شدیدی خواهید بود. با انجام لیزر رشد مجدد مو ها متوقف می شود و در ناحیه درمان شاهد رویش مو ها نخواهید بود. چون وقتی اشعه لیزر به فولیکول مو نفوذ می‌ کند و باعث تخریب فولیکول ها خواهد شد و رویشی در این ناحیه ایجاد نمی شود.

برخی مواقع اختلالات هورمونی یا وضعیت فولیکول ها باعث می شود که مجدداً شاهد رویش مو ها باشید. متخصصین در جلسات مشاوره در مورد این موضوع با شما گفت و گو خواهند کرد و شرایط جسمانی و هورمون‌ های شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بهره بردن از نتایج بی نظیر لیزر بهتر است به طور سالیانه یکی دو جلسه لیزر داشته باشید تا از تولید فولیکول های جدید جلوگیری کنید.

در جلسه سوم و چهارم لیزر شاهد نازک شدن و ضعیف شدن تار های مو خواهید بود و در طی جلسات آخر شاهد از بین رفتن ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد می باشید. فرایند لیزر برای افرادی که پوست روشن و مو های ضخیم و تیره دارند نتایج مطلوب تری به همراه دارد.

دوره نقاهت پس از لیزر بیکینی چقدر است؟

با کمک فرایند زیبایی لیزر بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت می توانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید. چون در این روش مراحل به صورت غیر جراحی و کاملا ایمن می شود. پس شما پس از پایان جلسه می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و حتی به محل کار خود باز گردید . جلسات لیزر بسیار کوتاه مدت است و نیاز نیست که شما وقت زیادی برای این عمل در نظر بگیرید و نیاز به مرخصی گرفتن از محل کار خود نیست . پس از انجام لیزر، پوشیدن لباس‌ های راحت و گشاد پیشنهاد می‌ شود تا از ساییده شدن ایجاد اصطکاک، سوزش، تحریکات پوستی خارش جلوگیری شود . اگر پس از لیزر دچار قرمزی یا خارش پوست شدید بهتر است از کمپرس سرد کمک بگیرید تا گرمای ایجاد شده توسط پرتو های لیزر کاهش یابد. با خاراندن پوست میزان تحریکات و حساسیت پوستی را افزایش خواهید داد . در این شرایط بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران – لیزر بیکینی

تعداد جلسات لیزر بیکینی چقدر است؟

تعداد جلسات برای همه افراد بر اساس ضخامت مو ها ، شرایط فرد، نوع پوست و اندازه ناحیه لیزر مشخص می شود. تعداد جلسات برای بخش های مختلف بدن متفاوت خواهد بود. مثلا اگر بخواهید مو های زائد پا ها را با لیزر بر طرف کنید باید ۶ جلسه لیزر در نظر گرفته شود. برای بر طرف کردن مو های زائد صورت جلسات بیشتری نیاز می باشد. چون مو های زائد قسمت های مختلف بدن با هم متفاوت هستند. کسانی که برای لیزر بیکینی اقدام می کنند ۶ تا ۸ جلسه لیزر نیاز دارند که در طی جلسات پنجم تا هشتم می توانند نتایج درمان را مشاهده کنند و در این شرایط درصد زیادی از مو ها از بین می روند و یا بسیار نازک خواهند شد. جلسات لیزر بیکینی ۸ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد و این جلسات با فواصل یک ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس چرخه رشد مو ها ، مو ها در فاز آناژن، کاتاژن و تلوژن قرار می‌گیرند. اگر در هنگام برگزاری جلسات مو ها در حال رشد یعنی مرحله آناژن باشند می توان از رشد آن ها جلوگیری کرد و در جلسات دیگر مو هایی که از فاز استراحت خارج می شوند از بین می روند.

در جلسه دوم و سوم شاهد نازک شدن مو ها خواهید بود که کم کم رشد آن ها متوقف می شود و شما می توانید مشاهده نتایج درمان باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 فیلم عمل زیبایی واژن با لیزر خارجی

زیبایی واژن با لیزر

بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

نتیجه گیری

در این نوشتار شما را با تفاوت های بین انواع روش های برطرف کردن مو های زائد از قبیل لیزر، اپیلاسیون، تیغ و ژیلت آشنا کردیم و به این نتیجه دست یافتیم که با کمک فرایند لیزر می توان با کاهش آسیب ها و تحریکات پوستی برای همیشه درصد بالایی از مو های زائد را از بین برد و همچنین با این فرایند زیبایی از انواع بیماری های پوستی، عفونی و قارچی جلوگیری کرد. با کمک فرایند لیزر همه مو های زائد در ناحیه خصوصی افراد بر طرف می شود و با افزایش اعتماد به نفس در حین رابطه جنسی می‌ توان کیفیت آن را نیز افزایش داد و نتایج بی نظیری از این فرایند زیبایی حاصل کرد. در این روش تقریباً ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد از بین می رود و از دستگاه های استاندارد و پیشرفته استفاده می شود.

با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران می توانید از مهارت و تخصص متخصصین حرفه ای و با تجربه و همچنین دستگاه های استاندارد و پیشرفته بهره مند شوید و به بهترین نتایج ممکن در این زمینه دست یابید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09120043630
02191012756
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinicelahieh
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicelahieh.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicelahieh.com/vjll
لینک آپارات: https://aparat.com/v/r9tnU


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/N2Y9ShEX
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/saYKrgeWxpj9e23/status/1487404145271263238?s=20&t=Kjq505GzvHuURRycEcsuJQ
لینک یوتیوب: https://youtu.be/mF_TW3IsVMI
تلگرام: https://telegram.org
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.