چگونه صورت بی بی فیس داشته باشیم ؟

چگونه صورت بی بی فیس داشته باشیم ؟

چگونه صورت بی بی فیس داشته باشیم ؟

همه انسان ها خواستار چهره ای شاداب و جوان هستند و این موضوع ارتباط مستقیمی با شادابی و سلامتی پوست خواهد داشت. با داشتن پوست سالم و سرحال احساس سرزندگی در افراد افزایش می یابد مراقبت و رسیدگی از پوست صورت و اهمیت دادن به سلامتی آن جز عوامل مهم است که به شادابی پوست ختم می شود .

در طی مقالات دیگر وب سایت کلینیک الهیه تهران در مورد انواع روش هایی که می تواند سلامتی و شادابی پوست را افزایش دهد اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده ایم همچنین در مورد روتین های مراقبتی پوست توضیحاتی ارائه شده است. درمان چین و چروک ها و افتادگی پوست نیز با روش های درمانی مناسبی حاصل می شود.

بنابراین برای این که صورت بی بی فیس و جذاب داشته باشیم باید به ترکیبات اجزاء صورت دقت بیشتری داشته باشیم چون،  هر کدام از اجزا صورت می تواند بر زیبایی چهره تاثیرگذار باشد . به همین دلیل ما در طی این مطلب ترفند های بی نظیر شادابی و طراوت پوست را به شما معرفی می‌ کنیم و در پایان یکی از روش های موثر را که امروزه جزء پرطرفدارترین روش های زیبای محسوب می شود به شما معرفی خواهیم کرد.  پس در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

صورت بی بی فیس :

باید به این نکته توجه کنید که برخی از ترفند ها می تواند چهره شما را جوان تر و کم سن و سال تر نشان دهد . این گونه چهره ها شادابی و جذابیت خاصی دارند ترفند هایی که می ‌تواند شادابی و طراوت را به پوست شما هدیه دهد به شرح زیر می باشد.

یکی از موضوعات مهم برای داشتن چهره ای شاداب و جذاب قطعاً داشتن پوستی سالم و عاری از چین و چروک می باشد. پس سعی کنید عواملی که پوست شما را دچار آسیب می کند را از سر راه بردارید.

سلامتی پوست شما در گرو مراقبت صحیح می باشد مثلاً در معرض نور خورشید قرار نگیرید چون پرتو های نور خورشید سبب سوختگی و کاهش کلاژن پوستی خواهد شد.  حتماً هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید . شما می توانید با مراجعه به کلینیک های تخصصی از متخصصین زیبایی کمک بگیرید تا بهترین ضد آفتاب را بر اساس جنس پوست خود به شما معرفی کنند.

  • نوشیدن مایعات کافی
  • ورزش منظم
  • مصرف غذا های با کیفیت و سالم
  • ارائه روتین مراقبتی پوست و عوامل بیشمار دیگری اقداماتی است که شما را برای داشتن پوستی سالم و شاداب کمک می ‌کند.
  • مراقبت از پوست اطراف چشم

  مراقبت از پوست اطراف چشم یکی از عوامل قابل توجه  در جوانی و شادابی چهره خواهد بود.  اگر دقت کنید متوجه می شوید که چین و چروک های ریز دور چشم باعث می شود که سن افراد بیشتر به نظر برسد.  در این شرایط پیشنهاد می شود که برای حفظ سلامتی پوست اطراف چشم از کرم های مناسب دور چشم استفاده کرد و همچنین با استفاده از عینک آفتابی در مقابل نور خورشید از این ناحیه محافظت کنید.

برخی افراد با ترفند های آرایشی سعی می‌ کنند که چین و چروک های این ناحیه را پوشش دهند اما این کار اشتباه رایجی که باعث می شود عمق چین و چروک ها افزایش یابد.  پس بهتر است که برای این موضوع به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید.

 تزریق فیلر های پوستی یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک ها و درمان تیرگی و گودی زیر چشم خواهد بود.  متخصصین با کمک فیلر های مناسب حاوی هیالورونیک اسید فرورفتگی زیر چشم را پر می کنند تا چهره شاداب و جوان به نظر برسد .

البته، فیلر ها در کنار از بین بردن چین و چروک اطراف چشم و پر کردن گودی زیر چشم برای از بین بردن خطوط پیشانی و خط خنده خط اخم و خط بین دو ابرو کاربرد دارد.

  • پر پشتی ابرو ها

یکی از اجزای مهم دیگر برای داشتن صورت بی بی فیس ابرو های پر پشت و زیبا می باشد. هر چه شما ابرو های خوش حالت و پرپشت تری داشته باشید قطعاً چهره شما جوان تر به نظر می رسد. استفاده از محصولات آرایشی مانند مداد ابرو، ریمل و تاتو ممکن است آسیب زیادی به فولیکول‌ های ابرو های شما وارد کند و به مرور زمان شاهد ریزش ابرو ها خواهید بود.

متخصصین ما در کلینیک الهیه تهران کاشت ابرو  را روشی طبیعی و منحصر به فرد می دانند.  در این روش متخصصین  ابرو مدل ابرو ها را بر اساس اجزای مختلف صورت تعیین می ‌کنند و با انتقال مو های پشت گوش به  ناحیه ابرو زیبایی و جوانی را به چهره هدیه خواهند داد.

کاشت ابرو جزء روش های تهاجمی و جراحی محسوب می ‌شود اما خوشبختانه با تکنیک های پیشرفته برداشت گرافت تا با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود و میزان آسیب دیدگی فولیکول ها به حداقل می رسد. کاشت ابرو در سه مرحله استخراج گرافت ها،  آماده سازی و کاشت ابرو  انجام خواهد شد که هر سه مرحله مستلزم مهارت و تجربه پزشک خواهد بود.

برخی افراد با استفاده از فیلر های پوستی افتادگی ابرو را مورد درمان قرار می دهند . این روش به صورت غیر تهاجمی و با چند تزریق ساده انجام خواهد شد و فرم ابرو به شکل مطلوبی تغییر می کند.

  • گونه های برجسته و زیبا

برخی افراد به طور ژنتیکی  گونه های کوچک و استخوانی دارند و یا این که به مرور زمان و افزایش سن حجم گونه های خود را از دست می ‌دهند و پوست این ناحیه شل و افتاده خواهد شد.  تزریق ژل به گونه یکی از روش های پرطرفدار و مدرن امروزی است که سبب لیفت و سفتی گونه ها خواهد شد و همزمان گودی زیر چشم را نیز برطرف می کند .

با تزریق ژل به گونه ها زاویه صورت به شکل مطلوبی تغییر می ‌کند و تناسب بین اجزا متعادل خواهد شد. متخصصین برای تزریق ژل به گونه و داشتن صورت بی بی فیس محل دقیق تزریق ژل را تعیین خواهند کرد و پس از تزریق با ماساژ های ملایم ژل را به طور یکنواخت و زیر پوست پخش می کنند.

  • لب های برجسته و خوش فرم :

همان ‌طور که می‌دانید لب ها نقش مهمی در زیبایی چهره ایفا می کنند و با داشتن لب های جذاب،  لبخند شما منحصر به فرد خواهد شد. متاسفانه برخی افراد به دلیل افزایش سن و یا به طور ژنتیکی لب ها یی باریک و قیطانی دارند و می توانند با تزریق ژل لب مدل های مختلف لب از قبیل روسی ، کلاسیک،  نچرال یا  طبیعی، سه  دکمه ای و عروسکی و انواع دیگر را تجربه کنند.

متخصصین هر یک از مدل های تزریق ژل به لب را بر اساس اجزاء مختلف صورت تعیین خواهند کرد . با تزریق ژل به لب می توان فاصله بین بینی تا لب را کاهش داد و افتادگی گوشه لب ها نیز ترمیم و بازسازی کرد.  استفاده از ژل های حاوی هیالورونیک اسید باعث آب رسانی و شادابی لب ها خواهد شد و دیگر نیاز به آرایش کردن برای داشتن صورت بی بی فیس  نمی باشد .

  • فرم بینی

افراد زیادی برای افزایش جذابیت و زیبایی چهره خود عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) را انجام می دهند. متاسفانه این عمل زیبایی عوارض بی شماری به همراه دارد و همچنین برای به دست آوردن بهبودی باید دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید. امروزه با روش های غیر جراحی مانند پلاسما جت، تزریق چربی و یا تزریق ژل عیب های ظاهری بینی را می توان بدون ایجاد برش و بخیه ای بر  بینی برطرف کرد.

تزریق ژل به بینی یکی از آسان ترین روش های تغییر فرم بینی می باشد.  با تزریق ژل به بینی قوز بینی، انحراف، قوس، نا متقارن شدن و پهنی پره ها را می توان برطرف کرد.  در این روش ساختار داخلی بینی تغییری نمی کند و فقط فرم بینی دچار تغییر خواهد شد.

  • زاویه سازی صورت

داشتن صورت زاویه دار و زیبا جذابیت چهره را چندین برابر می کند.  امروزه داشتن صورت خوش فرم و با زاویه مناسب مد نظر زیبا جویان عزیز می باشد. با زاویه سازی صورت تناسب بین اجزاء صورت متعادل خواهد شد و چهره جوان تر به نظر می رسد . تزریق ژل به ناحیه چانه باعث برجسته شدن و بهبود کانتور صورت خواهد شد و مرز بین گردن و چانه مشخص می شود.

پس به این نتیجه می رسیم که تزریق ژل می تواند تغییرات منحصر به فردی در تک تک اجزای صورت ایجاد کند . به همین دلیل توضیحاتی در مورد نحوه چگونگی تزریق ژل،  مراقبت های قبل و پس از آن، عوارض احتمالی و نتایج آن توضیحاتی برای شما ارائه خواهیم داد.

بی بی فیس
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-بی بی فیس

مراحل تزریق ژل به صورت :

مهم ترین اقدام شما برای داشتن صورت بی بی فیس مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر می باشد. تزریق ژل شاید به نظر ساده و راحت برسد اما این فرایند باید به صورت تخصصی و با مهارت بالا انجام شود. در برخی از سالن های آرایشگاهی و مراکز عمومی تزریق ژل بدون مهارت انجام می ‌شود و متاسفانه نتایج نا مطلوبی به همراه دارد . بنابراین قبل از مراجعه به کلینیک در این زمینه تحقیقات کافی داشته باشید .

پس از مراجعه شما به کلینیک در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد اهداف خود از تزریق ژل ارائه خواهید داد . پزشک شرایط جسمانی، سن و پوست شما را مورد بررسی قرار می دهد و میزان دوز تزریق ژل را تعیین خواهد کرد . پس از پشت سر گذاشتن اقدامات اولیه ناحیه مورد نظر از هر نوع آلودگی پاک سازی می شود و فرآیند بی حسی پوست انجام خواهد شد.

 سپس متخصصین بر اساس ناحیه درمان مقدار نیاز ژل را به این ناحیه تزریق خواهند کرد و در پایان با ماساژ های ملایم و اصولی ژل در زیر پوست پخش می شود تا شما به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  مدت زمان تزریق ژل به بخش های مختلف صورت متفاوت است که در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد . پس از پایان تزریق زیبا جویان عزیز می توانند کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

 کاربرد ها و مزایای تزریق ژل برای داشتن صورت بی بی فیس :

  • درمان چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت مانند اطراف چشم، اطراف دهان، سطح پیشانی، خط بین دو ابرو
  • کشیدگی و لیفت گونه ها
  • تغییر مدل لب ها
  • ایجاد تعادل در دو طرف لب
  • برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی از قبیل قوز، انحنا ،قوس و پره های پهن بینی
  • کاهش فاصله بینی تا  لب
  • زاویه سازی صورت
  • رفع پف چشم
  • برطرف کردن گودی زیر چشم
  • آب رسانی و شادابی پوست صورت

مزایا

تزریق ژل جزء روش های سرپایی  و بدون جراحی است که با چند تزریق ساده  در بخش های مختلف صورت انجام می شود.

هزینه تزریق ژل نسبت به روش های دیگر زیبایی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 اثرات و نتایج تزریق در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده می باشد.

 در صورت عدم رضایت و ایجاد واکنش های حساسیتی امکان استخراج ژل ها و آنزیم های مناسب وجود دارد .

میزان عوارض در این روش به حداقل می رسد و نیاز به دوره نقاهت ندارد.

 برای داشتن صورت بی بی فیس هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی شود و مراحل  آن با بی حسی موضعی و بدون بی حسی طی خواهد شد.

چه کسانی متقاضی صورت بی بی فیس با تزریق ژل می باشد ؟

تزریق ژل بعد از سن ۱۸ سالگی انجام می ‌شود و برای کسانی مناسب است که برای ایجاد تغییراتی در چهره خود از قبیل فرم بینی،  فرم لب،  زاویه سازی صورت و …. نمی ‌خواهند عمل جراحی  انجام دهند.

 ژل های حاوی هیالورونیک اسید  ماده ای طبیعی هستند که در بدن نیز تولید می شوند  اما اگر به صورت مصنوعی وارد بدن شود برای برخی افراد با حساسیت و واکنش های آلرژیک همراه خواهد بود .

 کسانی که می خواهد از این فرایند زیبایی استفاده کند باید از سلامتی کامل برخوردار باشند و نسبت به ترکیبات ژل های تزریقی دچار حساسیت نشوند.

کسانی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات و نتایج  درمان باشند قطعاً تزریق ژل را انتخاب می کنند.

 برخی افراد برای پوشش دادن چین و چروک ها و معایب فرم صورت خود به آرایش صورت پناه می‌برند در صورتی که استفاده پی ‌در پی از محصولات آرایشی آسیب زیادی به پوست وارد می کند و سبب مسدود شدن راه های تنفسی آن خواهد شد .

بنابراین می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی و تخصصی  روش های موثر زیبایی و جذابیت چهره خود  اقدام کنید . متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از ارائه خدمات ابتدا شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت حساسیت شما نسبت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید تزریق چربی را پیشنهاد خواهند داد .

عوارض داشتن صورت بی بی فیس با تزریق ژل چیست ؟

تزریق ژل جزء روش های ایمن و بی خطر زیبایی محسوب می شود . تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید بدون برش و بخیه و  با استفاده از سرنگ های ظریفی به زیر پوست منتقل می شود.

اگر می خواهید از عوارض پس از تزریق ژل در امان بمانید باید به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید چون این فرایند در مکان های نا معتبر مانند سالن های آرایشگاه نیز انجام می‌ شود و قطعا شما شاهد عوارض خطرناکی خواهید بود . اگر به کلینیک‌ های معتبر و تخصصی مراجعه  کنید و مراحل تزریق توسط افراد کم تجربه و آماتور انجام شود با عوارض نا خوشایندی مانند :

  • نا متقارن شدن صورت
  • جمع شدن ژل در زیر پوست
  • آسیب به عروق و بافت‌ های پوست
  • خونریزی
  • عفونت
  • حساسیت شدید
  • تورم و کبودی گسترده
  • التهاب شدید
  • درد فراوان و مشکلات دیگر مواجه خواهید شد .

بنابراین  برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست  مراکز تخصصی و متخصصین با تجربه را انتخاب کنید. عوارض جانبی تزریق ژل شامل کمی قرمزی، سوزش و تورم می باشد که با اعمال مراقبت های مناسب درتی ۳ تا ۵ روز برطرف می شود .

در کلینیک زیبایی الهیه تهران برای تزریق ژل از فیلر های مرغوب و استاندارد استفاده می شود و شما می توانید با حضور در جلسه مشاوره در مورد برند ژل و و نتایج آن آن با پزشک گفت گو کنید تا بتوانید بدون ترس از عوارض با خیال راحت صورتی زیبا و جذاب را تجربه کنید.

هزینه تزریق ژل چقدر است ؟

قطعاً یکی از سوالات رایج متقاضیانی که می خواهند برای داشتن صورت بی بی فیس  تزریق ژل را انتخاب کنند  مسئله  هزینه هاست. میزان  دوز تزریق برای بخش های مختلف صورت از قبیل زیر چشم ها،  بینی و قسمت های دیگر کاملاً متفاوت است و هزینه های تزریق را تحت تاثیر قرار می دهد.

البته،  عوامل دیگری مانند برند و مارک ژل ، میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها محسوب می شود. پس نمی توان هزینه ثابتی برای این فرایند زیبایی اعلام کرد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی الهیه تهران مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

بی بی فیس
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-بی بی فیس

مراقبت های قبل از تزریق ژل :

قبل از این که به کلینیک زیبایی مراجعه کنید در مورد این فرایند زیبایی تحقیق کنید و در جلسه مشاوره در مورد اهداف و نظرات خود با پزشک گفت و گو کنید.

 برای داشتن صورت بی بی فیس باید به پزشک خود اعتماد کنید و در این زمینه اطلاعات کافی حاصل کنید.

 قبل از مراجعه به کلینیک آرایش خود را به خوبی پاک کنید .

اگر نسبت به ژل های تزریقی حساسیت دارید پزشک را در جریان قرار دهید .

از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان یک هفته قبل از تزریق ژل  بپرهیزید.

 از مصرف انواع مواد غذایی و دارو های رقیق کننده خون  مانند زعفران،  دارو های گیاهی،  دم نوش ها،  مکمل ها و ویتامین ها ، آسپیرین،  پرو فن،  روغن ماهی و موارد دیگر خودداری کنید.

 چند روز بعد از تزریق ژل با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را به خوبی هیدرات کنید .

مراقبت های پس از تزریق ژل :

از لمس کردن،  فشار دادن،  خاراندن و گرم کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.

 هنگام استراحت زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید.

 از کمپرس سرد استفاده کنید.

 در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

 مایعات زیاد بنوشید تا ۳ روز از آرایش کردن بپرهیزید.

 تا ۳ روز از انجام فعالیت های سنگین و خم شدن خودداری کنید.

 اگر دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک شدید پزشک را در جریان قرار دهید.

 لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید. تا هنگام تعویض لباس به بخش های مختلف صورت شما فشاری وارد نشود .

اثرات و نتایج :

قطعاً یک صورت بی بی فیس و جذاب زیبایی خاص و خیره کننده ای دارد.  این چهره ها چشمانی زیبا،  بینی خوش فرم،  لب هایی برجسته،  گونه های پر و سفت و زاویه مناسب دارد که دست یافتن به این نتایج با تزریق ژل امکان پذیر خواهد بود.

البته در کنار روش های کلینیکی و زیبایی اعمال برخی از مراقبت ها مانند استفاده از مرطوب کننده ها و دوری از نور خورشید و استعمال دخانیات ، تغذیه مناسب ، نوشیدن مایعات و سبک صحیح زندگی اثرات و نتایج طولانی مدتی به دنبال دارد که جزء روش های موقتی می باشد و در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

خوشبختانه پس از پایان دوره ماندگاری می توانید در صورت رضایت از نتایج آن مجدداً برای تزریق اقدام کنید . پس از تزریق ژل بلافاصله می توانید شاهد تاثیرات اولیه فیلر ها بر بخش های مختلف صورت خود باشید.  نتایج قطعی آن پس از ۷ تا ۱۰ روز  قابل مشاهده خواهد بود.  البته ، در کلینیک زیبایی الهیه تهران برای زیبایی و جوان سازی پوست روش های درمانی و زیبایی متنوعی از قبیل لیزر،  هایفوتراپی ، پی آر پی،  مزوتراپی،  میکرونیدلینگ  و…..ارائه می شود.

متخصصین  بر اساس شرایط و اهداف  زیبا جویان یک از گزینه‌ های درمانی و زیبایی را پیشنهاد خواهند کرد  و نتایجی عالی و موفقیت آمیز به همراه دارد.

بی بی فیس
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-بی بی فیس

دوره نقاهت پس از تزریق ژل چقدر است ؟

برای داشتن صورت بی بی فیس با تزریق ژل شما نیاز به استراحت در منزل نخواهید داشت و پس از ترک کلینیک می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

مراحل تزریق ژل به صورت سر پایی و بدون نیاز به برش و بخیه انجام می شود و فقط شاهد کمی عوارض جانبی مانند قرمزی،  التهاب و سوزش خواهید بود که با استفاده از کمپرس سرد برطرف می شود. متخصصین پس از تزریق ژل توصیه های لازم را در این زمینه ارائه خواهند داد.

 نوشیدن مایعات زیاد سرعت گردش خون را افزایش می دهد و در مدت زمان کوتاهی می توانید شاهد تاثیرات و نتایج درمان باشید.

برای داشتن پوستی سالم و زیبا در معرض نور خورشید قرار نگیرید و مصرف ضد آفتاب و آب رسان ها را فراموش نکنید.  تغذیه سالم و تغییر سبک زندگی نتایج عالی و موثر به همراه خواهد داشت و شما برای همیشه می‌ توانید جوانی و شادابی چهره خود را حفظ کنید.

تعداد جلسات تزریق ژل چقدر است؟

تزریق ژل جزء روش ها یی که در یک جلسه انجام می شود و فیلر مورد نظر با استفاده از سرنگ های ظریف در بخش های مختلف  صورت تزریق خواهد شد.  مدت زمان تزریق ژل به دوز تزریق،  مهارت پزشک و ناحیه مورد نظر  بستگی دارد.  اثرات تزریق ژل ۹ تا ۱۸ ماه ماندگار است و شما می توانید پس از پایان این دوره مجدداً برای تزریق به کلینیک مراجعه کنید.

متخصصین توصیه می کنند برای داشتن صورت بی بی فیس و حفظ نتایج زمانی که ۲۵ تا ۳۰ درصد از اثرات ژل بر پوست باقی مانده برای تزریق مجدد اقدام کنید تا نتایجی عالی و ادامه دار را حاصل کنید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق ژل را با مهارت و تخصص بالا انجام می دهند و زیبا جویان عزیز می توانند نتایج عالی با حداقل عوارض حاصل کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

 هزینه و قیمت هایفوتراپی در تهران و سایر استان ها

نتیجه گیری:

بدون شک کسانی که صورت بی بی فیس دارند بیشتر مورد توجه دیگران قرار می گیرند.  طی تحقیقات حاصل شده مردان و زنانی که فرم صورت آن متناسب است از  چشم هایی درشت،  بینی کوچک،  مژه های بلند،  ابرو های پر پشت و چانه ای برجسته و خوش حالتی برخورد دارند  جذاب تر به نظر می رسند.

البته در کنار زیبایی چهره ارتباط اجتماعی بالا مورد توجه افراد زیادی قرار دارد.  هر کسی نسبت به سلیقه خود زیبایی را به شکلی بیان می کند و داشتن چهره ساده اما زیبا جزء ویژگی های صورت های بی بی فیس می باشد. برخی افراد سعی می کنند که با انجام آرایش در بخش های مختلف صورت  نقص های چهره خود را بپوشانند اما این عمل به مرور خسته کننده است و حتی بافت ها و پوست بدن و صورت را دچار آسیب می کند.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم که برای رفع مشکلات ظاهری چهره خود با متخصصین ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید تا بهترین روش های زیبایی و جوان سازی صورت را به شما معرفی کنند و تا مدت های طولانی بدون صرف  وقت و هزینه برای خرید محصولات آرایشی چهره ای زیبا و طبیعی را تجربه کنید.

کلینیک الهیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-کلینیک الهیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicelahieh

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicelahieh.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicelahieh.com/z6p3

لینک آپارات: https://aparat.com/v/u9NQi

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/245AjOeY

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران شهرک غرب،فاز۶،گل افشان
  • 9120043630-2191012756
  • info@clinicelahieh.com

درباره مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با کادر درمانی بسیار با تجربه و تجهیزات کاملا به روز در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و سایر هموطنان در سایر نقاط کشور بوده است و سالیان متمادی خدمات ارزنده ای به زیباجویان عزیز ارائه نموده  است .به جهت خدمات بی  نظیر مجموعه و مشاوره رایگان و شرایط پرداخت آسان و همچنین رضایت مندی زیباجویان عزیز از مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد،مراجعین بسیار زیادی به این مجموعه از کشورهای همسایه داشته ایم و خد ار اشاکریم که توانسته ایم خدمت کوچکی ارائه کنیم.

آخرین مقالات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

بیماریهای پوستی ناشی از استرس
جدیدترین متد جوانسازی صورت
فاصله استاندارد لب و بینی
معیار های زیبایی جهانی
تاثیر سایز آلت در رابطه جنسی
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی
اصلاح صورت بعد از تزریق چربی
تزریق فیلر چانه

دسترسی سریع کلینیک

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات ما
  • گالری
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • نوبت دهی
  • 989120043630-982191012756-09128809963
  • ایران،تهران
  • info@clinicelahieh.com

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر بهناز

مدیریت کلینیک

دکتر بهناز

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک آواسینا  و مجموعه دکتر جان با مجوزهای کسب و کار اینترنتی می باشد.